نماشویی در اصفهان- 10 روش شستشوی نمای ساختمان و شیشه اصفهان

نماشویی در اصفهان

استفاده از خدمات تخصصی نماشویی در اصفهان برای زیبا‌تر ساختن سازه‌ها، با استقبال مواجه شده است. زیرا نما ساختن به عنوان بخش اصلی از کل سازه محسوب شده و همچنین نقش لباس زینتی برای ساختمان را بر عهده دارد.

به همین دلیل تلاش برای حفظ زیبایی این بخش از ساختمان، بسیار مهم بوده و مهندسان معمولاً از شیشه، سنگ یا کامپوزیت برای زیبا‌سازی نما ساختمان بهره می‌برند.

البته این مصالح به دلایلی مانند باران‌های اسیدی یا گردوغبار، به مرور کثیف می‌شوند. در چنین شرایطی شما باید از خدمات نماشویی در اصفهان برای پاک کردن این کثیفی‌ها بهره ببرید. در صورت علاقه به زیبا ساختن نما ساختن، مطالعه این مقاله به شما پیشنهاد می‌شود..

انواع نماشویی در اصفهان

یکی از سخت‌ترین کار‌های دنیا، اجرای نماشویی در اصفهان است. زیرا این کار علاوه بر حساسیت بسیار زیاد، نیاز‌مند تجربه و تخصص نیز است؛ بنابراین در زمان انجام این کار جهت زیبا‌سازی ساختمان، حتماً به سراغ بهترین نماشویی در اصفهان بروید.

زیرا این فرد از تجربه و تخصص لازم جهت انجام کار نماشویی برخوردار است. روش‌های مختلفی برای نماشویی در شهر اصفهان وجود دارد که شخص بر اساس تجربه و ساختمان، بهترین روش یا  نحوه نماشویی را انتخاب می‌کند.

نماشویی شهر اصفهان به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که در ادامه به بیان توضیحاتی بیشتر درباره آن‌ها، پرداخته شده است.

انواع نماشویی در اصفهان

 

نماشویی در اصفهان با داربست

بدون شک روش داربست هنگام استفاده از نماشویی در اصفهان، ایمن‌ترین روش شستشو ساختمان است. زیرا در این روش شستشو نمای ساختمان، امنیت افراد به خوبی تأمین می‌شود. البته آن‌ها در این راهکار، باید از کمربند محافظ بهره ببرند.

در طی چند سال گذشته به دلیل قیمت بسیار زیاد نصب داربست، این روش خیلی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. زیرا استفاده از روش برای شستشو نمای ساختمان‌های که دارای ارتفاع بسیار هستند، مقرون به صرفه نیست. بنابراین متخصصان این رشته، به سراغ روش‌های دیگر برای شستشو نمای ساختمان ‌می‌روند.

نماشویی در اصفهان با طناب

محبوب‌ترین روش شستشو نمای ساختمان، طناب است. البته استفاده از این روش برای نماشویی در شهر اصفهان، نیاز‌مند مهارت و تخصص بسیار بالایی است؛ بنابراین اگر افراد برای شستشو نمای ساختمان شما، این روش را پیشنهاد کردند؛ حتماً از مهارت و تخصص آن‌ها برای انجام این روش مطمئن شوید.

عوامل تأثیر‌گذار جهت استفاده از نماشویی در اصفهان

شاید شما نیز مانند بسیاری دیگر از افراد جامعه تصمیم به استفاده از خدمات نماشویی شهر اصفهان بگیرید. مطمئناً هنگام برقراری ارتباط با افراد متخصص به واسطه شماره تماس نماشویی در اصفهان، آن‌ها چند عامل مؤثر جهت استفاده از خدمات را به شما بیان می‌دارند.

اما از جمله عواملی که در استفاده از خدمات نماشویی مؤثر هستند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از خدمات نماشویی در اصفهان برای ساختمان‌های تجاری و مراکز فروش، کارایی بیشتری نسبت به ساختمان‌های مسکونی دارد.
  • یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیر‌گذار بر‌ای شستشو نمای ساختمان، منطقه‌ای است که سازه شما در آن قرار گرفته است. مطمئناً در صورت قرارگیری ساختمان شما در شلوغ‌ترین منطقه شهر اصفهان، نیاز شما برای شستشو را افزایش می‌دهد.

البته در این شرایط جهت شستشو نمای ساختمان، باید از روش‌های پیشرفته بهره ببرید تا کثیفی‌ها موجود روی ساختمان، از بین بروند.

  • از عوامل مؤثر دیگر بر استفاده خدمات نماشویی در اصفهان، رطوبت منطقه‌ای است که ساختمان شما در آن واقع شده است. رطوبت از مهم‌ترین دلایل ایجاد فرسایش ساختمان بوده و مطمئناً ترکیب آن با نمک حل شده در باران‌های اسیدی، روند فرسایش ساختمان را شدت می‌بخشد.

بنابراین شما با استفاده روش‌های شستشو نما ساختمان و همچنین نماشویی مرتب، نمک‌ها را از روی ساختمان پاک کرده و باعث کاهش سرعت فرسایش آن می‌شوید.

یک نکته بسیار مهم در رابطه با نماشویی ساختمان، شستن بخشی از نما ساختمان است. البته توجه به این نکته زمانی معنا پیدا می‌کند که ساختمان شما، بسیار مرتفع یا به عبارتی آسمان خراش باشد. در چنین شرایطی افراد متخصص شستشو ۵ یا ۶ طبقه اول نما ساختمان را پیشنهاد می‌کنند.

زیرا این بخش از ساختمان در دید رهگذران بوده و شما با انجام شیوه‌های نماشویی در اصفهان، زیبایی را به سازه خود بر می‌گردانید.

عوامل تأثیر‌گذار جهت استفاده از نماشویی در اصفهان

 

اصلی‌ترین روش‌های نماشویی در اصفهان

شرکت‌ها و متخصصان حوزه نماشویی در اصفهان جهت شستشو نمای ساختمان‌ها، از چند روش استفاده می‌کنند. آن‌ها جهت انتخاب بهترین و‌ ایده‌آل‌ترین روش، ابتدا به ارتفاع و نوع ساختمان در کنار میزان کثیفی روی نما توجه می‌کنند. در ادامه به معرفی برخی از اصلی‌ترین روش‌های نماشویی در اصفهان پرداخته شده است.

نماشویی در اصفهان با آب

نیرو‌های متخصص نماشویی در اصفهان به کمک آب را با سه روش فشار آب، بخار آب یا خیساندن انجام می‌دهند. شستشو نمای ساختمان با آب از دیدگاه بسیاری از کارشناسان این حوزه، بهترین راهکار جهت شروع کار است.

مطمئناً استفاده از آب برای شستن نمای ساختمان‌های که به واسطه گردوغبار یا دود‌های معمول کثیف شده‌اند، بهترین و ‌ایده‌آل‌ترین راهکار است. در بین سه روش شستشو نمای ساختمان با آب، رایج‌ترین روش فشار آب است که در این شیوه آب با فشاری بین ۱۰۰ الی ۴۰۰ psi، به ساختمان پاشیده می‌شود.

در این روش کم خطر جهت شستن نمای ساختمان، فشار آب ابتدا کم بوده و سپس به طور مرتب، فشار بیشتر می‌شود. در صورت نیاز و تشخیص متخصصان این حوزه، از سمباده‌های مویی یا سیمی جهت نماشویی در اصفهان نیز استفاده می‌شود.

نماشویی در اصفهان با آب

 

شستشو نمای ساختمان با واترجت

دستگاه واترجت، از مهم‌ترین ابزار‌های نماشویی در اصفهان بوده و البته معنی فارسی این واژه یعنی آب پاشی فشار قوی است. امروزه دستگاه واترجت به دو شکل تک فاز و سه فاز، تولید می‌شود. افراد متخصص و کاربلد حوزه نماشویی از واترجت نوع تک فاز، برای مناطقی که دسترسی به برق سه فاز ندارند؛ بهره می‌برند.

البته قدرت شویندگی و تمیز کردن نمای ساختمان مدل تک فاز واترجت نسبت به نوع سه فاز، کمتر است. واترجت سه فاز آب را با فشار ۲۰۰ الی ۳۰۰ بار روی نمای ساختمان می‌پاشد. در نتیجه میزان توانایی واترجت‌های سه فاز جهت شستن جرم و کثیفی نمای ساختمان، بسیار زیاد است.

از واترجت برای شستن نمای ساختمان‌های که در آن از سنگ، آجر، شیشه، کامپوزیت، سیمان و سطح‌های سیلیسی استفاده شده است؛ می‌توان بهره برد. موتور واترجت‌های آب سرد، برقی بوده و در نتیجه با محیط زیست سازگار هستند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل دستگاه، صدای کم آن است.

اما واترجت‌های بنزینی یا دیزلی، میزان مصرف سوخت آن بسیار بوده و همچنین در ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی نیز، تأثیر‌گذار هستند. دستگاه‌های واترجت دیزلی را می‌توان در محیط‌های وسیع، مورد استفاده قرار داد. زیرا این دستگاه برای کار کردن، نیاز‌مند به برق و اتصال به شبکه برق نیستند.

روش دستی شستشو نمای ساختمان

در صورتی که نمای ساختمان شما از نوع صیقلی مانند کامپوزیت و شیشه است، حتماً از روش دستی نماشویی در شهر اصفهان استفاده کنید. افراد ماهر برای شستن نمای ساختمان‌ها در این روش، ابتدا به کمک ابر یا اسفنج و مواد شوینده گردوغبار را پاک می‌کنند.

سپس با استفاده از طی و آب، باقی مانده مواد شوینده و کثیفی‌ها را پاک کرده و در مرحله آخر با دستمال خشک، سطح نمای ساختمان را پاک می‌کنند.

نماشویی در اصفهان با آب گرم

در صورتی که کثیفی روی نمای ساختمان شما از نوع دوده یا آلاینده‌های روغنی باشد، متخصصان حوزه نماشویی در شهر اصفهان استفاده از واترجت‌های آب گرم را پیشنهاد می‌دهند. زیرا این دستگاه با پاشیدن آب گرم و همچنین بخار آب، خیلی زودتر و بهتر می‌توانند آلودگی‌ها را از بین ببرند.

میزان درجه حرارت واترجت‌های آب گرم، ۷۰ درجه سانتی گراد بوده و بخار آب خارج شده از این دستگاه‌ها، ۱۴۰ درجه است. همچنین آب گرم با فشار ۱۰۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ بار از دستگاه جهت شستشو نمای ساختمان، خارج می‌شود.

نماشویی در اصفهان با آب گرم

 

واتر سندبلاست و شستشو نمای ساختمان

کاربرد دستگاه واتر سندبلاست، پاک‌سازی نمای ساختمان حاوی جرم‌های سخت و رسوب شده است. دستگاه واتر سندبلاست، با برق سه فاز کار کرده و معمولاً برای جرم زدایی نمای آجری یا سیمانی در کنار سنگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نیرو‌های کاربلد نماشویی در اصفهان هنگام استفاده از این دستگاه، به شما بیان می‌کنند که دانه‌های سیلیس با فشار آب ۴۰۰ بار به نمای ساختمان پاشیده می‌شود. در نتیجه این میزان پایش دانه‌های سیلیس، نمای ساختمان از هر نوع جرم و رسوبی پاک می‌شود.

البته متخصصان حوزه شستشو نما در اصفهان پس از اتمام فرایند نماشویی سنگ و آجر، پیشنهاد می‌کنند که پس از پایان کار، از مواد ضد آب و خود تمیز شوندگی روی سطوح نمای ساختمان پاشیده شود. از مهم‌ترین این نوع مواد، می‌توان به رزین و نانو اشاره کرد.

مطمئناً استفاده از این دو نوع ماده، باعث دیرتر کثیف شدن مجدد نمای ساختمان آجری و سنگی ساختمان شما می‌شود.

اسیدشویی

در صورتی که نمای ساختمان را به تازگی نصب کرده‌اید، اما به دلیل بند کشی غیر اصولی یخشی یا تمام نما سیمانی شده است؛ چاره برای شما جز اسیدشویی نمی‌ماند. افراد متخصص نماشویی شهر اصفهان، به شما می‌گویند که با استفاده از این روش، نمای ساختمان شما از سیمان پاک می‌شود.

البته امروزه آجر‌های برای استفاده در نمای ساختمان وجود دارند که در صورت کثیف شدن، با یک شستشو معمولی تمیز نمی‌شوند؛ بنابراین بهترین راهکار برای تمیز کردن نمای آجری ساختمان، اسیدشویی بوده و البته انجام این کار، باید توسط افراد متخصص صورت بگیرد.

کف‌شور و نماشویی در اصفهان

استفاده از کف‌شور، مناسب ساختمان‌های با نمای صیقلی است. در این روش علاوه بر جارو و دستگاه پاشش مواد شوینده، از واترجت و دستمال و تی نیز استفاده می‌شود. نیرو‌های نماشویی اصفهان ابتدا با دستگاه پاشش مواد شوینده و جارو مخصوص، بخشی از کثیفی‌ها را از بین می‌برند.

سپس با استفاده از واترجت، مرحله آبکشی نمای ساختمان را انجام داده و در آخرین مرحله نیز با استفاده از تی و دستمال، خوب سطح نمای ساختمان را پاک می‌کنند. به طور معمول استفاده از روش برای نما‌های شیشه‌ای که دارای آلودگی سخت هستند، پیشنهاد می‌شود.

 

کف‌شور و نماشویی در اصفهان

 

توربو بلاست

توربو بلاست دستگاهی است که روی نازل واترجت، نصب می‌شود. در صورت استفاده از ابزار، میزان تقریبی فشار آب واترجت، ۵۰ درصد افزایش پیدا می‌کند. همچنین امکان استفاده از واترجت به شکل دوار یا نقطه‌ای پاشش را فراهم می‌کند.

نیرو‌های کاربلد نماشویی در اصفهان استفاده از ابزار روی واترجت را، مناسب محیط‌های می‌دانند که جرم و کثیفی به داخل نمای ساختمان، نفوذ کرده باشد. توربو بلاست به شکل نقطه‌ای، در جرم‌ها نفوذ کرده و فرایند شستشو نمای ساختمان را آسان می‌کند.

مزایای نماشویی در اصفهان

کارشناسان حوزه نماشویی شهر اصفهان، انجام این کار را به همه توصیه می‌کنند. البته آن‌ها برای پیشنهاد و توصیه خود، دلیل‌های بی‌شماری را بیان می‌کند که در ادامه به بیان برخی از آن‌ها پرداخته شده است.

افزایش بهداشت ساختمان

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های استفاده از نماشویی در اصفهان، افزایش بهداشت است. مطمئناً با استفاده از نماشویی توسط افراد متخصص و کاربلد، کثیفی‌های روی سطح ساختمان از بین ‌می‌روند. در برخی از موارد، جلبک‌های روی نمای ساختمان رشد می‌کنند.

رشد این جلبک‌ها علاوه بر زشت نشان دادن نمای ساختمان، برای سلامتی شما و دیگر اعضاء حاضر در ان ساختمان خطر‌ناک هستند؛ بنابراین برای دور شدن از مریضی و همچنین حفظ سلامتی، باید از یکی از روش‌های شستشو نمای ساختمان استفاده کنید.

در صورتی که شما یا یکی از اعضاء ساختمان دچار بیماری آلرژی هستید، باید از شیوه‌های نماشویی بهره ببرید تا با این کار، احتمال عود کردن بیماری به دلیل گردوغبار روی نمای ساختمان را کاهش دهید.

مزایای نماشویی در اصفهان

 

کاهش هزینه

مطمئناً تمیز نکردن نمای ساختمان برای مدت زمان طولانی، باعث رشد جلبک و همچنین ترک خوردگی‌های روی سازه می‌شود؛ بنابراین استفاده از نماشویی در شهر اصفهان و خدمات تخصصی شرکت‌های متخصص در این حوزه، به شما پیشنهاد می‌شود.

البته در صورتی که امکان شستشو نمای ساختمان را به تنهایی دارید، حتماً این کار را انجام دهید تا از رشد جلبک و ترک خوردگی دیوار و نمای ساختمان جلوگیری کنید. در صورتی که توانایی و شرایط جسمانی این کار را ندارید، از افراد متخصص برای انجام شستشو نمای ساختمان کمک بگیرید.

مطمئناً شما با انجام این کار، باعث کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری ساختمان می‌شوید. البته فرایند نگهداری و مراقبت از نمای ساختمان با توجه به نوع مصالح به کار رفته در آن متفاوت است. اما استفاده از نماشویی، منجر به کاهش هزینه بازسازی و نگهداری نمای ساختمان می‌شود.

ارزش‌مند‌تر شدن ملک و ساختمان

اگر قصد فروش ساختمان تجاری یا مسکونی خود را دارید، حتماً قبل از انجام این کار از خدمات شرکت‌های نماشویی در اصفهان بهره ببرید. شما با انجام این کار، ارزش ملک نجاری یا مسکونی خود را افزایش می‌دهید. همچنین نقش مؤثر بر میزان سرعت فروش ساختمان بازی خواهید کرد.

بدون تردید تمیز بودن نمای داخلی و بیرونی ساختمان، هنگام فروش تأثیر مستقیم دارد. تمیز بودن نمای ساختمان به خریدار این حس را القا می‌کند این ساختمان بسیار مناسب بوده و همچنین فروشنده برای مراقبت از آن تلاش کرده است. در نتیجه ساختمان از هر لحاظ، با کیفیت بوده و برای خرید چنین ساختمانی، زمان را از دست نمی‌دهد.

افزایش طول عمر پنجره‌های ساختمان

از جمله مناطقی از ساختمان که تحت تأثیر باران‌های اسیدی، اکسیداسیون و آب‌های سخت هستند؛ پنجره‌های ساختمان شما است؛ بنابراین شما با انجام فرایند نماشویی در شهر اصفهان، آلودگی‌های جمع شده در این قسمت را از بین می‌برید.

بدون شک با تمیز کردن نمای ساختمان از آلودگی‌ها، عمر پنجره‌ها را افزایش می‌دهید. البته برای این که از این مزیت نماشویی بهره‌مند شوید، باید از شیوه و همچنین مواد شوینده مناسب استفاده کنید. زیرا برخی از روش‌های نماشویی شهر توریستی اصفهان و مواد شوینده، باعث ایجاد آسیب به پنجره‌های ساختمان می‌شوند.

نماشویی در اصفهان

 

مراقبت از نما در برابر مواد طبیعی

بدون شک بخش‌های از ساختمان شما، در معرض باد و طوفان یا خطرات اینترنت قرار می‌گیرد. در صورتی که شما نمای ساختمان خود را با یک شیوه مناسب، مورد شستشو قرار دهید؛ از آن در برابر این مواد طبیعی مراقبت کرده‌اید.

در برخی از موارد، مواد طبیعی می‌توانند آسیب‌های جدی به نمای ساختمان وارد کنند. البته برای مراقبت از نمای ساختمان و شستشو نما، باید از مواد شوینده مناسب در کنار نیرو‌های متخصص کمک بگیرید. به طور مثال برخی از نما‌ها، با آب تمیز می‌شوند.

اما برخی دیگر در زمان انجام فرایند شستشو، استفاده از آب کمکی به تمیز شدن آن نمی‌کند. در چنین شرایطی به طور مثال باید اسیدپاشی استفاده کنید.

قیمت نماشویی در اصفهان

احتمالاً شما نیز مانند بسیاری دیگر از افراد هنگام استفاده از خدمات نماشویی، نگران هزینه‌های این کار هستید. شرکت‌های فعال در این حوزه برای تعیین تعرفه و هزینه نماشویی در اصفهان، فاکتور‌های متعددی را در نظر می‌گیرند.

اما از اصلی‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت خدمات شستشو نمای ساختمان، می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • یکی اصلی‌ترین عوامل مؤثر بر تعیین قیمت نماشویی، ارتفاع نمای ساختمان است. بدون شک هر اندازه ساختمان بلند‌تر باشد، به همان اندازه افراد متخصص نماشویی نیاز‌مند به استفاده از تجهیزات ویژه‌تری هستند؛ بنابراین این مسئله، نقش مؤثری بر افزایش قیمت نماشویی ساختمان دارد.
  • دومین عامل در تعیین نرخ نماشویی در شهر اصفهان، نوع مصالح به کار رفته در ساختمان است. زیرا متخصصان حوزه نماشویی برای انجام بهتر کار خود، شیوه‌های متعددی دارند. آن‌ها با توجه به نوع مصالح و همچنین بهترین ماده شوینده، راهکار مناسب نماشویی را انتخاب می‌کنند.
  • سومین عمل تأثیر‌گذار بر تعیین هزینه نماشویی، استفاده از شیوه و همچنین تجهیزاتی است که افراد متخصص در فرایند کار خود، از آن استفاده می‌کنند. در صورتی که افراد متخصص از روش دستی برای شستشو نمای ساختمان استفاده کنند، هزینه آن کمتر از زمانی است که از دستگاه‌های مانند واترجت در نماشویی بهره ببرند.

اما برخی دیگر از عوامل تعیین‌کننده قیمت شستشو نمای ساختمان عبارت هستند از:

  • دور یا نزدیک بودن نماشویی به مرکز شهر
  • میزان متراژ ساختمان
  • طرح نمای ساختمان
  • نوع آلودگی ساختمان
  • میزان جرم و آلودگی نمای ساختمان

در جدول زیر برخی از قیمت‌های شستشو نمای ساختمان شهر اصفهان، ذکر شده است. البته این قیمت‌ها حدودی بوده و در صورت نیاز به چنین خدماتی برای ساختمان خود، حتماً با شماره تماس نماشویی در اصفهان ارتباط برقرار کنید تا از قیمت‌های جدید مطلع شوید.

نوع خدمات نماشویی قیمت برحسب متر مربع
دستگاه واترجت برای شستشو نمای سنگ ساختمان ۸۰۰۰ الی ۱۱۵۰۰۰ هزار تومان
روش سندبلاست ۸۰۰۰ الی ۱۲۰۰۰ هزار تومان
نماشویی یا استفاده از داربست فلزی توافقی
دستگاه واترجت برای نظافت نمای آجری ساختمان ۱۱۰۰۰ الی ۱۷۰۰۰ هزار تومان
دستگاه واترجت برای شستشو نمای شیشه‌ای ۸۰۰۰ الی ۱۲۰۰۰ هزار تومان
دستگاه واترجت برای نظافت نمای کامپوزیت ساختمان ۱۴۰۰۰ الی ۲۱۰۰۰ هزار تومان

نحوه نماشویی ساختمان‌های آجری

مطمئناً متوجه شوره‌های سفید رنگ روی نمای آجری ساختمان شده‌اید. دلیل به وجود آمدن این شرایط روی نمای آجری ساختمان، جذب توسط آجر و بیرون زدن نمک‌های موجود در آن است. البته از دیگر دلایل ایجاد این شوره‌ها، رطوبت موضعی به ویژه ترکیدگی لوله در دیوار یا خاک است.

در صورتی که میزان شوره سفید رنگی روی نمای آجری ساختمان، کم است؛ تمیز کردن آن با جارو یا برس امکان‌پذیر است. اما اگر میزان حجم شوره زیاد باشد، شما چندین بار باید جارو و برس روی بکشید تا نمای ساختمان شما تمیز شود.

البته نظر بسیاری از متخصصان حوزه نماشویی در اصفهان جهت شستشو نمای آجری، کمک گرفتن از آن‌ها است. زیرا آن‌ها با توجه به میزان شوره روی نما، بهترن روش را انتخاب می‌کند. بدون شک در زمان برخورد با حجم زیاد شوره، از اسید رقیق و برس استفاده می‌کنند.

بیشتر ساختمان‌های با نمای آجری شهر اصفهان، دوده گرفته و دچار تغییر رنگ شده‌اند. در چنین شرایطی متخصصان نماشویی در اصفهان به دوده روی نمای ساختمان توجه می‌کنند، در صورتی که این دوده‌ها چرب نباشند؛ از جارو و برس استفاده می‌کنند.

اما در زمان چرب بودن دوده نمای آجری ساختمان، از اسید با غلظت‌های مختلف بهره می‌برند. سپس سریعاً از آب استفاده می‌کنند. افراد متخصص هنگام استفاده از اسید، به میزان غلظت آن توجه می‌کنند؛ زیرا در صورت استفاده از اسید با غلظت زیاد، احتمال خوردگی آجر نمای ساختمان زیاد است.

یکی دیگر از دلایل کثیف شدن نمای آجری ساختمان، رشد خزه بوده و در صورت توجه نکردن به رشد این خزه‌ها، باید منتظر لق شدن آجر‌ها باشید. زیرا ریشه‌های خزه در آجر نفوذ می‌کنند. البته وجود این خزه‌ها روی نمای ساختمان، باعث رشد حشرات و باکتری‌های می‌شوند.

بنابراین استفاده از نماشویی در اصفهان جهت نابودی این خزه‌ها، لازم است. یک نکته بسیار جالب در رابطه با نما‌های آجری ساختمان، این است که آجر‌ها به دلیل خلل و فرج زیاد، آلودگی‌ها را به راحتی به خود جذب می‌کنند. در صورت عدم توجه به نماشویی آجر‌ها، بدون استفاده از واترجت نمی‌توان آن آلودگی‌ها را از بین برد.

افراد متخصص نماشویی در اصفهان پس از شستشو نما ساختمان، ابتدا از اسیدشویی یا واتر سندبلاست استفاده می‌کنند. سپس به کمک واترجت، نمای آجری ساختمان را تمیز می‌کنند. مرحله آخر کار این افراد، رنگ‌آمیزی نمای ساختمان است تا زیبایی سازه، مانند روز اول شود.

البته برخی از افراد کاربلد، از نانو ماده ضد آب و خود تمیز شونده نیز استفاده می‌کنند. آن‌ها با پاشیدن نانو روی نمای آجری ساختمان، از نفوذ آب باران و همچنین آلودگی به داخل آجر جلوگیری می‌کنند. همچنین این کار آن‌ها، باعث می‌شود که نمای ساختمان، دیر‌تر نیاز‌مند به شستشو شود.

نحوه نماشویی ساختمان‌های آجری

 

شستشو نمای سنک گرانیت ساختمان

متخصصان نماشویی در اصفهان هنگام شستشو نمای سنگ گرانیت ساختمان، بیان می‌کنند که این کار پیچیدگی‌های خاص داشته و در نتیجه شما باید از افراد کاربلد، جهت شستشو نمای ساختمان کمک بگیرید. شستشو نمای سنگ گرانیت ساختمان، در دو مرحله انجام می‌شود تا تمام کثیفی‌های آن از بین برود.

در مرحله اول شستشو نمای سنگ گرانیت ساختمان، از واترجت استفاده می‌کنند تا جرم‌های روی لبه‌های سنگ، به طور کامل از بین می‌رود. البته این مرحله به تنهایی منجر به تمیز شدن نمای ساختمان نمی‌شود. در مرحله دوم افراد متخصص، حتماً از ابر یا تی آغشته به مواد شوینده استفاده می‌کنند.

پس از انجام این دو مرحله، نمای سنگ گرانیت ساختمان تمیز می‌شود. البته به این نکته توجه کنید که در زمان شستشو نمای سنگ گرانیت ساختمان، حتماً از افراد متخصص کمک بگیرید تا آن‌ها بر اساس تجربه خود، ساختمان شما را زیبا کنند.

نماشویی ساختمان‌های با نمای کامپوزیت و شیشه

نحوه شستشو نمای کامپوزیت ساختمان، دقیقاً مانند نمای سنگ گرانیت در دو مرحله انجام می‌شود. یعنی در مرحله اول با استفاده واترجت، جرم‌های را از بین می‌برند. سپس با استفاده از تی و ابر، فرایند نظافت نمای ساختمان را به اتمام می‌رسانند.

در صورتی که نمای کامپوزیتی ساختمان به موقع شسته نشود، باید منتظر جرم‌های سنگین باشید. در چنین شرایطی استفاده از مواد شوینده قوی جهت براق ساختن کامپوزیت، لازم است. شستن نمای شیشه‌ای ساختمان، نیاز‌مند به دستگاه واترجت نیست.

با استفاده از ابر و تی، فرایند نماشویی آن تمام می‌شود. البته در صورت نیاز و تشخیص افراد متخصص نماشویی در اصفهان، می‌توان از واترجت برای تمیز کردن فریم و درز‌های شیشه استفاده کرد. این عزیزان در این زمان با استفاده از چسب پلی‌یورتان، شیشه‌های نمای ساختمان را ایزوله می‌کنند تا آب به داخل سازه، نفوذ نکند.

نماشویی ساختمان‌های با نمای کامپوزیت و شیشه

 

ایده‌آل‌ترین زمان نماشویی در اصفهان

بهترین زمان جهت شستشو نمای ساختمان‌ها، اواخر ماه اسفند و هم زمان با خانه تکانی عید است. بدون تردید در زمان استفاده از واترجت روز‌های آخر سال، گردوغبار از طریق درز‌های پنجره به داخل ساختمان نفوذ می‌کنند. این مسئله باعث کثیف شدن پرده‌ها و همچنین اطراف دیوار می‌شود.

البته به دلیل انجام فرایند خانه تکانی و نظافت قسمت داخلی ساختمان، این بخش‌ها نیز تمیز می‌شوند. فصل بهار نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای انجام فرایند نماشویی باشد. زیرا در این فصل بارش‌های باران یا بر ف، تقریباً تمام شده و در نتیجه نمای ساختمان برای مدت زمان طولانی، تمیز می‌ماند.

سؤالات متداول

  1. روش‌های شستشو نمای ساختمان چیست؟

دستگاه واترجت، اسیدپاشی، کف‌شور و واتر سندبلاست

  1. مزیت‌های شستشو نمای ساختمان را نام ببرید؟

افزایش ارزش ساختمان، کاهش هزینه نگهداری و تعمیر نمای ساختمان و افزایش بهداشت

  1. بهترین زمان شستشو نمای ساختمان کی است؟

در نظر متخصصان نماشویی بهترین زمان برای انجام این کار، اواخر ماه اسفند و فصل بهار است.

شارینو

در صورتی که علاقه‌مند به تعمیر لوازم خانگی هستید، می‌توانید از سایت شارینو کمک بگیرید. این سایت با مقاله‌ها و مطالبی مانند تعمیر موتورخانه در اصفهان، تعمیر بخاری در اصفهان، تعمیر سیستم تهویه در اصفهان، تعمیر چرخ گوشت در اصفهان و تعمیر شومینه در اصفهان را برای شما تهیه کرده است.

همچنین امکان مطالعه مقاله‌های مانند تعمیر دزدگیر در اصفهان و تعمیر آبمیوه‌گیری در اصفهان را نیز دارید. مطمئناً با مطالعه این مقاله‌ها، اطلاعاتی کافی در رابطه با دلیل خرابی و نحوه تعمیر لوازم خانگی کسب می‌کنید.

اگر اهل شهر اصفهان هستید یا قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، داشتن اطلاعاتی در مورد بیمارستان های اصفهان و خدمات پزشکان آن مانند پزشک زنان در اصفهان، پزشک ارتوپد در اصفهان، پزشک مغز و اعصاب در اصفهان و بهترین روانشناس‌های اصفهان برای شما لازم است.

سایت شارینو با تهیه مقاله‌های مفید و کاربردی، مسیر کسب و کار را برای شما هموارتر می‌کند؛ بنابراین از دیگر مطالب جذاب و کاربردی این سایت می‌توانید به طراحی سایت در اصفهان، طراحی اپلیکیشن در اصفهان و ادمین اینستاگرام در اصفهان مراجعه کنید.

 

سخن پایانی

در طول چند سال گذشته استفاده از خدمات نماشویی در اصفهان، با استقبال بسیار مواجه شده است. زیرا صاحبان مراکز تجاری و مسکونی با استفاده از روش علاوه بر زیبا‌سازی ساختمان خود، ارزش ملک خود را افزایش می‌دهند.

البته بیشتر متخصصان این حوزه توصیه می‌کنند که هنگام استفاده از نماشویی، حتماً از افراد کاربلد و متخصص کمک گرفته شود. زیرا در برخی از موارد مانند اسیدشویی و عدم توجه به میزان غلظت آن، باعث نابودنی یا ترک خوردگی نمای ساختمان می‌شود.

۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *