آموزشگاه زبان در شیراز

بدون شک از مراکز مهم آموزشی در استان شیراز، آموزشگاه زبان در شیراز است که کمک بسیاری به شما و دیگر علاقه‌مندان به یادگیری زبان‌های خارجی مانند انگلیسی، آلمانی، فرانسوی یا ایتالیایی می‌کند. شما با حضور در مراکز آموزش زبان شهر شیراز می‌توانید به صورت حرفه‌ای و اصولی زبان دوم یا سوم را یاد بگیرید.

مطمئناً یادگیری زبان از جانب شما به ویژه انگلیسی در زمان مهاجرت یا تحصیل، بسیار کارآمد خواهد بود. طی این مقاله به بیان مطالبی درباره آموزشگاه زبان در شیراز و مسائل مرتبط با آن پرداخته‌ایم. در صورت علاقه‌مندی به کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع جذاب، تا انتها مطلب همراه ما باشید.

اهمیت خدمات آموزشگاه زبان در شیراز

شاید این سؤال در ذهن شما شکل بگیرید که چه دلیلی دارد برای یادگیری زبان به آموزشگاه مراجعه کنیم؟ یا اصلاً فایده یادگیری زبان دوم یا سوم چیست؟ توجه به این نکته ضروری است که یادگیری زبان دوم مانند زبان مادری نبوده و شما باید مسیر سختی را طی کنید.

بنابراین برای یادگیری زبان دوم مثل انگلیسی یا فرانسوی علاوه بر تلاش و کوشش بسیار، باید به شکل منظم مطالعه کنید. همچنین ورود شما در مسیر یادگیری زبان نیاز‌مند سرمایه‌گذاری مالی و زمانی بوده و نباید انتظار داشته باشید که با هزینه اندک و در یک دوره زمانی کوتاه، تسلط کامل بر آن زبان داشته باشید.

مدیر مجموعه و آموزشگاه زبان شیراز در اهمیت یادگیری زبان خارجی، مزایایی بی‌شماری را به شما بیان می‌کند.

از اصلی‌ترین مزیت‌های که حضور شما در آموزشگاه زبان شیراز با خود برای شما به ارمغان می‌آورد، شامل موارد زیر می‌شود:

  • بهبود عملکرد مغز
  • آشنایی با سبک زندگی و فرهنگ مردم کشور‌ها
  • افزایش درک شما از جهان پیرامون
  • دسترسی آسان‌تر به اطلاعات به واسطه یادگیری زبان
  • امکان آشنایی با اشخاص بسیار در سراسر دنیا
  • یادگیری زبان و کمک کردن این مهارت در زمان مهاجرت کاری یا تحصیلی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • ایجاد و افزایش فرصت‌های شغلی در خارج یا داخل کشور
  • امکان ارتباط راحت‌تر با مردم در سفر
  • امکان سفر‌های بیشتر به کشور‌های مختلف
  • رشد خلاقیت
  • افزایش معاشرت و ارتباط‌های اجتماعی با دیگران
  • امکان کسب درآمد بیشتر در حوزه گردشگری یا ترجمه آثار
  • کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر

دوره‌های آموزش زبان انگلیسی مؤسسات شیراز

امروزه اساتید آموزشگاه زبان در شیراز به لطف دسترسی آسان به دوره‌های آموزشی مختلف زبان انگلیسی، پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه آموزش داشته‌اند. به عبارتی دیگر آموزشگاه زبان در شیراز مانند یک مدرسه مستقل عمل کرده و با تهیه بسته‌های آموزشی، مسیر یادگیری زبان انگلیسی را برای علاقه‌مندان آسان کرده‌اند.

شما پس از حضور در مؤسسه زبان در شیراز به واسطه آزمونی که استاد می‌گیرد، تعیین سطح می‌شوید. سپس اسم شما بر اساس نظر کارشناس در یکی از دوره‌های آموزشی آموزشگاه زبان شیراز برای یادگیری نوشته می‌شود.

در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان شیراز بیشتر پرداخته شده است.

دوره‌های سطح خردسال آموزشگاه زبان در شیراز

در صورتی که هدف شما از ثبت‌نام در آموزشگاه زبان شیراز، آموزش کودک خردسال است؛ به این نکته توجه کنید که کودکان در سنین خردسالی پیش زمینه‌ای از زبان انگلیسی ندارند؛ بنابراین مدیر مجموعه و مؤسسه آموزش زبان کلاس‌های این دوره را مهیج و جذاب طراحی می‌کند.

اساتید در این دوره‌های یادگیری زبان انگلیسی را با استفاده از شعر، بازی و تکرار آوا‌ها انجام می‌دهند. این روش اساتید آموزشگاه زبان در شیراز باعث می‌شوند که نیاز کودک به بازی و هیجان پاسخ داده شود. همچنین او زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم به خوبی یاد بگیرد.

اما از اصلی‌ترین دوره‌های یادگیری زبان برای خردسالان می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • دوره فان کیدز
  • دوره جالی فونیکس
  • دوره جالی گرامر

دوره‌های سطح میان‌سالی آموزشگاه زبان در شیراز

پس از پایان دوره جالی گرامر دوره خردسالی، شخص مجدداً در آموزشگاه زبان شیراز تعیین سطح می‌شود. سپس با توجه به نمره تعیین سطح خود در یکی از ترم‌های ۸ ‌گانه میان‌سالی حضور پیدا می‌کند. در ترم‌های ۸ ‌گانه سطح میان‌سالی، زبان انگلیسی به شکل تخصصی‌تر آموزش داده می‌شود.

افراد در این دوره با مفاهیم، دستور زبان و لغات انگلیسی بیشتر آشنا می‌شوند. به عبارتی دیگر مهارت‌های نوشتن، صحبت کردن، خواندن و گوش کردن علاقه‌مندان به زبان تقویت خواهد شد. شخص بر اساس اصول زبان انگلیسی باید یک متن بنویسد.

سپس متن نوشته شده او توسط استاد دوره بررسی شده و ایرادات او به او گوشزد می‌شود. همچنین علاقه‌مندان در این دوره باید سر کلاس به منظور یادگیری بهتر و تقویت مکالمه، در رابطه با یک موضوعی با یکدیگر به انگلیسی صحبت کنند.

مطمئناً هنگام حضور خود در آموزشگاه زبان شیراز متوجه می‌شوید که سطح میان‌سالی، مناسب برای گروه‌های سنی بین ۱۵ تا ۱۸ سال است.

دوره‌های سطح بزرگسال آموزشگاه زبان در شیراز

اما دوره بزرگسالی آموزشگاه زبان در شیراز بیشتر روی دو بخش صحبت کردن و گوش دادن متمرکز می‌شود تا پس از پایان دوره شما و دیگر علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی، این دو مهارت را به خوبی یاد بگیرید.

اساتید در این دوره علاوه بر آموزش کتاب‌های مناسب سطح بزرگسالی آموزشگاه زبان در شیراز، کتاب‌های مانند Top Notch و American را تدریس می‌کنند تا شما زبان انگلیسی را به صورت ‌ایده‌آلی بیاموزید. پس از پایان این دوره و با موفقیت سپری کردن جلسه مصاحبه، مدیر آموزشگاه زبان در شیراز دیپلم زبان را با شما می‌دهد.

دیپلم زبان به کسانی داده می‌شود که امکان صحبت کردن، نوشتن و فهم خوبی از زبان انگلیسی داشته باشند. اگر شما بتوانید دیپلم زبان را در پایان این دوره دریافت کنید، به راحتی می‌توانید با افراد مختلف در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنید.

البته توجه به این نکته ضروری است که دیپلم زبان اخذ شده از آموزشگاه زبان شیراز، مجوزی برای تدریس شما نخواهد بود.

دوره‌های mash up آموزشگاه زبان در شیراز

اگر پس از اتمام دوران تحصیل شروع به یادگیری زبان انگلیسی کردید، مدیر آموزشگاه زبان شیراز دوره‌های  mash up  را مناسب برای حضور شما می‌دانند. شرکت در این دوره‌های آموزشی مناسب کسانی است که قصد دریافت اخذ مدرک آیلتس در شیراز را دارند.

به عبارتی دیگر حضور شما در این دوره‌ها، برای شرکت در آزمون آیلتس الزامی است. تمرکز مرکز آموزش زبان در شیراز در این دوره‌ها، روی مکالمه و صحبت کردن با تمرین و تکرار بسیار است. اساتید آموزشگاه زبان در شیراز برای آموزش انگلیسی دوره‌های  mash up، گرامر و املا را به شما یاد نخواهند داد.

یک نکته بسیار جالب در رابطه با دوره‌های  mash up، سطح‌بندی آن از مبتدی تا پیشرفته است. دلیل انجام این سطح ورود راحت‌تر آن‌ها به دوره آیلتس خواهد بود.

دوره‌های Pre Ielts و آموزشگاه زبان در شیراز

اساتید آموزشگاه زبان شیراز تدریس دوره‌های Pre Ielts را بر پایه کتب آکادمیک و لغت بنیان نهاده‌اند تا علاقه‌مندان به یادگیری زبان در کنار تقویت مهارت‌های خواندن، گوش دادن، نوشتن و صحبت کردن برای آزمون آیلتس نیز آماده شوند.

بنابراین افرادی که مانند شما قصد مهاجرت دارند یا به دنبال تقویت زبان انگلیسی خود هستند، بهتر است که در دوره‌های Pre Ielts آموزشگاه زبان شیراز شرکت کنند.

دوره‌های  IELTS و آموزشگاه زبان در شیراز

از مهم‌ترین مدارک زبان انگلیسی، آیلتس بوده و مطمئناً کسب نمره قبولی در این آزمون می‌تواند ورود شما را در کشور‌های خارجی را آسان کند. آزمون آیلتس در سه بخش گوش دادن، نوشتن و صحبت کردن برگزار می‌شود.

به دلیل محدودیت زمانی که آزمون آیلتس دارد، یادگیری تمام تکنیک‌های پاسخگویی لازم بوده و برای یادگیری این تکنیک‌ها، بهتر است که در آموزشگاه‌های زبان انگلیسی ثبت‌نام کنید. اساتید آموزشگاه زبان در شیراز با آموزش این ترفند‌ها و تکنیک‌ها، شما را برای موفقیت در آزمون آماده خواهند کرد.

دوره‌های آنلاین و آموزشگاه زبان در شیراز

بدون تردید دوره‌های آنلاین آموزشگاه‌های زبان شیراز را باید از مهم‌ترین شاخصه‌های این مؤسسات نام نهاد. البته این دوره‌های آنلاین بیشتر مربوط به گروه سنی نوجوان و بالا‌تر است.

اما دوره‌های آنلاین به صورت تخصصی در برخی از آموزشگاه‌ها زبان به کمک بازی‌های کلاسی آنلاین، پاورپوینت‌های جذاب و آهنگ‌های کودکانه زبان انگلیسی تدریس می‌شود. مدیر آموزشگاه زبان شیراز مزیت‌های بی‌شماری را برای این دوره‌ها بر می‌شمارند.

از اصلی‌ترین مزیت‌های استفاده از دوره‌های آنلاین می‌توان به موارد زیر پرداخت:

  • کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و ترافیک
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه
  • مناسب برای مادران شاغل، زنان خانه‌دار و اشخاص معلول
  • امکان ایجاد ارتباط با استاد و دیگر علاقه‌مندان به یادگیری زبان در این دوره‌ها
  • دسترسی راحت‌تر به کلاس به لحاظ مکانی و زمانی
  • آموزش راحت‌تر و یاد‌گیری بهتر به واسطه آهنگ، عکس یا پاورپوینت

آموزش زبان‌های خارجی در آموزشگاه زبان در شیراز

امروزه به دلیل استقبال افراد علاقه‌مند به یادگیری آموزشگاه‌های زبان علاوه بر زبان انگلیسی، زبان‌های دیگری مانند فرانسه یا آلمانی را نیز آموزش می‌دهند. البته تعداد افراد علاقه‌مند به یادگیری این زبان‌ها مانند زبان انگلیسی زیاد نیست.

بنابراین افرادی که قصد یادگیری زبان‌های آلمانی، ایتالیایی یا فرانسوی را دارند؛ باید در بین انواع آموزشگاه زبان در شیراز بهترین را انتخاب کنند. بدون تردید از مهم‌ترین شرایط این آموزشگاه‌ها، حضور اساتید برجسته آن زبان خاص برای آموزش خواهد بود.

بدون شک بیشتر افرادی که قصد یادگیری زبان خارجی غیر از انگلیسی را دارند، قصد مهاجرت برای همیشه یا ادامه تحصیل را دارند؛ بنابراین رده سنی افرادی که در این کلاس‌ها حضور پیدا می‌کنند، دوره بزرگسالی است.

اما در ادامه با زبان‌های دیگری غیر از انگلیسی که در آموزشگاه‌های شیراز تدریس می‌شود، بیشتر پرداخته شده است.

دوره آموزش زبان اسپانیایی آموزشگاه زبان در شیراز

در طول سال‌های گذشته تعداد زیادی از ایرانیان با هدف کار یا ادامه تحصیل به کشور اسپانیا یا کشور‌های اسپانیایی زبان مهاجرت می‌کنند. از اصلی‌ترین شرایط این افراد برای حضور در این کشور، یادگیری زبان اسپانیایی بوده و بنابراین حضور آن‌ها در دوره‌های آموزشگاه زبان اسپانیایی در شیراز لازم خواهد بود.

یادگیری زبان اسپانیایی چندان سخت نبوده و آموزشگاه زبان در شیراز با وجود اساتید برجسته، این زبان را باکیفیت‌ترین شکل ممکن در سطح مبتدی تا پیشرفته به شما آموزش می‌دهد. معمولاً افراد پس از ۲ الی ۶ سال می‌توانند در دوره سطح متوسطه ثبت‌نام کرده و همچنین برای دریافت مدرک زبان اقدامات لازم را انجام دهند.

در صورت با موفقی گذراندن دوره متوسطه و آزمون، مدیر آموزشگاه زبان در شیراز به شما مدرکی پایان ترم می‌دهد. این مدرک نشان‌دهنده میزان مهارت و تسلط شما به زبان اسپانیایی بوده و همچنین آن را می‌توانید جزء مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به سفارت خانه تحویل دهید.

دوره آموزش زبان آلمانی آموزشگاه زبان در شیراز

تقریباً همه علاقه‌مندان به یادگیری زبان خارجی، زبان آلمانی را از سخت‌ترین زبان‌ها می‌دانند. همچنین آن‌ها معتقد هستند که یادگیری آن مستلزم تمرین بسیاری بوده و در صورت شروع یادگیری از سنین کم می‌توانند ‌امید بیشتری به یادگیری بهتر زبان آلمانی داشت.

بنابراین حضور در آموزشگاه زبان آلمانی در شیراز می‌تواند شرایط یادگیری ‌ایده‌آلی را برای شما فراهم کند. آموزشگاه زبان در شیراز زبان آلمانی را به صورت ترمی و خصوصی آموزش می‌دهند. مطمئناً حضور در دوره‌های خصوص، نیازمند پرداخت هزینه بیشتری از سوی شما خواهد بود.

اما به دلیل صرفه‌جویی در زمان، مناسب افرادی است که قصد مهاجرت داشته و زمان زیادی برای حضور در دوره‌های ترمی آموزش زبان آلمانی ندارند. مطمئناً اساتید زبان آلمانی به شما پیشنهاد می‌کند که علاوه بر حضور در کلاس، بهتر است که از ویدئو‌های آموزشی در اینترنت نیز استفاده کنید.

نکته بسیار مهم در رابطه با آموزش زبان آلمانی، نبود هیچ معیاری برای ارزیابی میزان پیشرفت در یادگیری این زبان سخت است.

دوره آموزش زبان ایتالیایی آموزشگاه زبان در شیراز

مدیر آموزشگاه زبان ایتالیایی در شیراز به شما گوشزد می‌کند که آموزش سطح متوسط زبان ایتالیایی، به دلیل شباهت بسیار این زبان با فارسی و انگلیسی در یک دوره ۱ تا ۵/۱ ایتالیایی است. البته برای اینکه با زبان ایتالیایی بهتر ارتباط برقرار کنید، بهتر است فیلم‌های ایتالیایی زیاد ببینید.

از مهم‌ترین مزیت‌های یادگیری زبان ایتالیایی در آموزشگاه زبان شیراز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از متد و روش‌های جدید یادگیری
  • ارائه مدرک معتبر
  • ارزیابی میزان یادگیری یا استفاده از آزمون‌های استاندارد
  • ایجاد یک محیط امن و راحت

دوره آموزش زبان فرانسوی آموزشگاه زبان در شیراز

زبان شیوا و جذاب فرانسه، در آموزشگاه زبان فرانسه در شیراز تدریس شده و شما در صورت یادگیری می‌توانید به راحتی احساسات عمیق خود را به این زبان بیان کنید. البته یادگیری زبان فرانسه آسان نبوده و مطمئناً مدیر آموزشگاه زبان در شیراز به شما می‌گوید که برای یادگیری این زبان باید تکرار و پیگیری بسیار کنید.

کلاس‌های آموزش زبان فرانسه به صورت آنلاین، حضوری و خصوصی برگزار می‌شود. شما با توجه به شرایط کاری و نیاز به یادگیری سریع زبان فرانسه می‌توانید از بین این کلاس‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بدون تردید پس از یک سال تمرین و آموزش زبان فرانسه، تسلط نسبی به این زبان پیدا می‌کنید. به عبارت دیگر شما بعد از یک سال آموزش زبان فرانسه، برای کار یا تحصیل در کشور آماده هستید.

هزینه دوره‌های آموزشی زبان در شیراز

بدون شک اولین پرسش شما پس از انتخاب یک آموزشگاه زبان انگلیسی در شیراز یا دیگر زبان‌های خارجی، میزان مبلغی است که باید برای هر دوره پرداخت کنید. در این چنین شرایطی مدیر آموزشگاه زبان در شیراز بر اساس فاکتور‌های مشخص، هزینه هر دوره را مشخص می‌کند.

در جدول زیر مبلغ دریافتی برای هر دوره آموزش زبان در آموزشگاه‌های شیراز اشاره شده است.

هزینه دوره مکالمه زبان انگلیسی ۱۳۰۰۰۰۰ تومان
کلاس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی جلسه‌ای ۳۰۰۰۰۰ تومان
کلاس خصوص زبان آلمانی جلسه‌ای ۳۵۰۰۰۰ تومان
کلاس درجه A1 آلمانی ۱۵۰۰۰۰۰ تومان
کلاس خصوصی زبان فرانسه جلسه‌ای ۳۰۰۰۰۰ تومان
کلاس خصوصی زبان ایتالیایی جلسه‌ای ۳۰۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های ترمیک زبان اسپانیایی ترمی ۹۰۰۰۰۰ تومان
کلاس‌های ترمیک زبان ایتالیایی ترمی ۹۵۰۰۰۰ تومان

لیست آموزشگاه‌های زبان در شیراز

در صورتی که قصد یادگیری زبان دوم یا سوم را دارید، باید اطلاعاتی درباره مؤسسات آموزش زبان مانند آدرس آموزشگاه زبان در شیراز یا شماره تماس آموزشگاه زبان در شیراز را داشته باشید. سپس به واسطه تماس یا مراجعه حضوری، شرایط آموزشگاه برای ثبت‌نام را بسنجید.

در جدول زیر آدرس، شماره تلفن و نام انواع آموزشگاه زبان در شیراز اشاره شده است.

نام مؤسسه آدرس شماره تلفن
آموزشگاه زبان دیباگران شیراز شیراز، چهارراه زرگری، مجتمع دیباگران ۳۶۰۵۶
مؤسسه زبان سفیر شیراز – خواهران شیراز، خیابان قصر دشت، نبش کوچه شماره ۴۰، پلاک ۸۴ ۳۶۲۸۵۷۰۰
مؤسسه زبان امید شیراز شیراز، خیابان مشیر غربی، کوچه شماره ۱۰ ۳۲۳۳۸۱۹۱
مؤسسه زبان انگلیسی نوید شیراز شیراز، خیابان ملاصدرا، اول خیابان معدل، پلاک شماره ۱۵۳

شیراز، پل معالی آباد، آخر خیابان شهید کبار، کنار کوچه ۷/۵

شیراز، بلوار رحمت، اول سفیر جنوبی، کنار بلوار ستایش

شیراز، خیابان ملاصدرا، اول خیابان خلیلی، پلاک ۴۹۴٫

شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه شماره ۹

شیراز، بلوار میرزای شیرازی، کنار زیرگذر صنایع، آخر کوچه شماره ۲۰، مجتمع دبیرستان اباصالح

۳۲۳۱۸۱۹۱

۰۹۱۷۲۰۲۰۲۶۸

 

۳۸۳۰۴۶۸۸

 

۳۶۴۷۴۶۰۰

 

۳۲۳۰۹۵۱۳

 

مؤسسه زبان کیش شیراز شیراز، خیابان ارم، کنار کوچه سروناز ۳۲۲۹۶۵۷۲
آموزشگاه پسرانه نیما شیراز شیراز، فرهنگ شهر، بعد از کوچه شماره ۲۲، ایستگاه ۱۴٫ ۳۶۳۳۴۹۷۰
مرکز آموزشی سازمان مدیریت صنعتی شیراز، خیابان خاکشناسی، پلاک شماره ۱۵۰، مؤسسه آموزش عالی آزاد مدیریت و فناوری ۳۲۲۵۱۸۷۵
آموزشگاه پسرانه آریا (کودکان و نوجوانان) شیراز، میدان گاز، خیابان یزدان مهر، نبش کوچه شماره ۳ ۳۲۲۷۷۰۹۹
کانون زبان داوری شعبه ارم DNI شیراز، حد فاصل خیابان سروناز و نارون، پلاک شماره ۴۵، مجتمع شماره ۱ ۳۲۲۹۱۶۱۰
آموزشگاه زبان پیام شیراز شیراز، میرزای شیرازی، کنار بانک قوامین ۳۶۲۵۸۶۵۹
آموزشگاه دخترانه نوابغ شیراز شیراز، بلوار فرهنگ شهر، کوچه شماره ۱۴، مجتمع دبیرستان آفاق ۰۹۳۵۵۶۸۰۲۹۵
آموزشگاه علمی آزاد زبان‌های خارجی بهار واحد خواهران: خیابان قصر دشت، نبش کوچه شماره ۸۸

واحد خواهران شعبه ۲: بلوار هفت تنان، کنار کوچه ۱۷٫

واحد برادران: بلوار شاهد، کوچه شماره ۷

زبان‌آموزان بالای ۲۰ سال: خیابان قصر دشت، مقابل مهدی آباد، پلاک شماره ۲۹۶، ساختمان صبا ۱

زبان‌آموزان بالای ۲۰ سال شعبه ۲: خیابان قصر دشت، مقابل مهدی آباد، پلاک شماره ۲۹۸، ساختمان صبا ۲

۳۶۳۱۴۵۲۲

۳۲۲۸۴۲۷۱

 

۳۶۳۶۲۳۵۹

 

۳۶۲۷۲۳۷۳

 

آموزشگاه زبان انگلیسی گفتار شیراز، بلوار باهنر جنوبی، فلکه پارسه، اول بلوار پاسارگاد ۳۸۳۵۲۳۲۳
آموزشگاه زبان‌های خارجی سها شیراز، معالی آباد، مقابل پارک ملت، کوچه شماره ۲۹ شریعتی ۳۶۳۴۰۵۳۵
زبانکده شهید عسکری کازرون کازرون، خیابان شریعتی، کنار تأمین اجتماعی ۰۷۱۲۲۲۹۴۷۲
کانون زبان ماندگار شیراز شیراز، خیابان ارم، مقابل سازمان جهاد کشاورزی، پلاک شماره ۷ ۳۲۲۵۰۳۱۸

۳۲۲۵۱۵۱۸

زبانسرای میلاد فسا فسا، ضلع شمالی میدان مصلی ۰۷۱۵۳۳۳۵۹۰۹
آموزشگاه زبان ملت شیراز شیراز، بلوار باران ۰۹۱۷۷۱۸۳۰۷۵
آموزشگاه زبان نوبهاران شیراز شیراز، احمدی جنوبی، کوچه شماره ۱(دخترانه)

شیراز، پشت شهرداری منطقه پنج (پسرانه)

۳۷۳۸۷۷۱۳– ۳۷۳۹۰۰۲۷

۳۷۳۹۰۰۰۱ – ۳۷۳۸۰۲۰۰

مؤسسه آموزش آزاد و تخصصی آپادانا شیراز. خیابان فرهنگ شهر، کنار کوچه شماره ۲۹ ۰۷۱۳۶۳۱۸۹۷۷
دپارتمان زبان آلمانی (آزمون گوته) شیراز، بعثت ۰۷۱۳۶۴۷۶۶۷۶
پادفک روسی شیراز شیراز، معالی آباد، آخر بهاران، سجادیه ۲ ۰۷۱۹۱۰۰۲۳۴۸
مؤسسه زبان گفت‌وشنود (مرکز تخصصی آیلتس و مکالمه انگلیسی) شیراز،  معالی آباد، آخر بهاران، سجادیه ۲ ۰۷۱۳۶۳۸۸۸۶۵

شارینو

آیا با روند تعمیر لوازم خانگی و دلیل خرابی آن‌ها آشنایی دارید؟ آیا علاقه‌مند به یادگیری انجام فرایند تعمیر لوازم کاربری خانگی هستید؟ در صورتی که پاسخ شما به سؤال دوم مثبت است، حتماً به بلاگ شارینو سر بزنید. تیم تخصصی سایت مطالب مفیدی درباره تعمیر لوازم خانگی تهیه کرده است.

از جذاب‌ترین محتوا‌های بلاگ ما می‌توان به تعمیر جاروبرقی در شیراز، تعمیر تلویزیون در شیراز، تعمیر پکیج در شیراز، تعمیر یخچال در شیراز و تعمیر مبل در شیراز اشاره کرد. بدون شک با مطالعه این محتوا‌ها مطالب مفیدی درباره علت ایجاد مشکل و نحوه تعمیر لوازم خانگی، اطلاعات کاربردی کسب می‌کنید.

اما این سایت مطالب بسیار جذاب‌تری درباره مسائل مختلف مانند مرکز لیزر در شیراز، شرکت نظافتی در شیراز، کافه‌های شیراز، مکانیک سیار در شیراز، مبل شویی در شیراز، قالیشویی در شیراز و دوربین مدار بسته در شیراز نیز آماده کرده است.

تیم حرفه‌ای شارینو می‌تواند خدمات تخصصی در زمینه طراحی سایت در شیراز، سئو سایت در شیراز و ادمین اینستاگرام در شیراز به شما ارائه دهد تا شما به کمک آن خدمات، مسیر پیشرفت کسب و کار خود را هموار‌تر کنید.

 

سخن پایانی

آموزشگاه زبان در شیراز با استفاده از جدید‌ترین روش‌های آموزشی، مسیر یادگیری زبان‌های خارجی مانند فرانسه را برای شما هموار می‌کند. البته به این نکته توجه کنید که یادگیری زبان دوم و سوم بسیار سخت از زبان مادری بوده و بنابراین باید بسیار سخت تلاش کنید.

بیشتر افرادی که قصد یادگیری زبان خارجی را دارند، اهدافی مانند مهاجرت یا ادامه تحصیل در سر می‌پرورانند. این عزیزان برای یادگیری زبان، از نظر زمانی محدودیت‌های داشته و بهترین راهکار معرفی شده از سوی مدیر به آن‌ها، حضور در کلاس‌های خصوصی و آنلاین خواهد بود.

 

سؤالات متداول

  1. هزینه یادگیری زبان آلمانی در آموزشگاه‌های زبان شیراز چقدر است؟

کلاس‌های خصوصی هر جلسه ۳۵۰۰۰۰ تومان

  1. یادگیری زبان دوم یا سوم چه مزیت‌هایی دارد؟

آشنایی با سبک زندگی دنیا، امکان درک بیشتر از جهان، دسترسی آسان و راحت به منابع و اطلاعات، امکان ایجاد ارتباط با مردم در سراسر دنیا

  1. دوره‌های یادگیری زبان انگلیسی خردسال شامل چه بخش‌های می‌شود؟

دوره فان کیدز، دوره جالی فونیکس و دوره جالی گرامر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *