رستوران های شیراز

معرفی بهترین رستوران های شیراز

انتخاب شما از میان رستوران های شیراز کدام است؟ اگر قرار باشد که یکی از دوستان خود را به صرف ناهار یا شام مهمان کنید، چه نوع رستورانی را ترجیح می‌دهید؟ البته ملاک هر کس در انتخاب رستوران متفاوت است، ممکن است که سلیقه مهمان شما رستوران سنتی در شیراز باشد؛ اما خود شما نه.

شیراز یکی از زیباترین شهرهای ایران است که هر ساله توریست‌های زیادی از سرتاسر ایران و جهان به خود جذب می‌کند تا از جاذبه‌های بکر و دیدنی این شهر لذت ببرند.

اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید یا می‌خواهید یک وعده خود را در بهترین رستوران در شیراز سپری کنید، این مقاله راهنمای خوبی برای شما خواهد بود. ما اینجا هستیم تا شما را با بهترین رستوران های شیراز، امکانات و آدرس آن‌ها آشنا کنیم. پس ما را همراهی کنید.

معروف‌ترین غذاهای شیراز

اغلب افراد از دیرباز شهر شیراز را با شعر و جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی می‌شناسند. شهری که با این جاذبه‌ها مقصد عده زیادی از توریست‌ها است؛ اما با این حال نمی‌توان از غذاهای محلی لذیذ شیراز غافل شد. تنوع غذاهای این شهر بی نظیر است که ابتدا درباره آن صحبت می‌کنیم.

کلم‌ پلو شیرازی

شیراز با کلم‌پلوهای خود مشهور است و این غذا عضو جدا نشدنی از این شهر است. عطر و طعم این غذا به‌اندازه‌ای بی نظیر است که مسافران خارجی و ایرانی را متحیر می‌کند. همان طور که از اسمش پیداست، ماده اولیه این غذا از کلم‌قمری یا کلم‌سنگ است.

ابتدا برای این غذا کلم‌های قمری را به صورت نواری برش می‌زنند و در مقداری آبلیمو یا آبغوره تفت می‌دهند تا شیرینی کلم از بین برود. عنصر اصلی این غذا سبزی‌های معطر مانند: ریحان، شوید، تره و ترخون به همراه پیازداغ فراوان و دارچین است. این سبزی‌ها را به همراه برنج در قابلمه می‌ریزند تا دم بکشد.

پخت اصیل کلم‌پلو شیرازی در رستوران های شیراز با کوفته‌ریزه‌های سرخ شده است، یعنی کلم‌پلو بدون کوفته ریزه معنایی ندارد. گوشت را به همراه ادویه‌های معطر قل‌قلی کرده و به صورت لایه به لایه به برنج و سبزی‌ها اضافه می‌کنند تا بپزد. این غذای محشر را هر فردی حداقل یکبار باید میل کند.

آش سبزی شیرازی

یکی از غذاهای محلی که بسیار محبوب است و در بهترین رستوران سنتی شیراز نیز سرو می‌شود، آش سبزی شیرازی است که در آثار ناملموس کشور نیز ثبت جهانی شده است. این آش محلی را مانند حلیم و کاچی در صبحانه میل می‌کنند و در ایام عاشورا و ماه رمضان به عنوان نذری پخش می‌شود.

مواد اصلی این آش شیرازی برنج، گوشت ریش‌ریش شده، لوبیاسفید یا قرمز، عدس، پیاز و سبزی‌های معطر است. در واقع رمز خوشمزگی این آش کش‌دار بودن آن است که با هم زدن مرتب در مدت زمان طولانی به دست می‌آید. این آش لذیذ را می‌توان بدون گوشت هم درست کرد.

آش انار شیرازی

یکی از آش‌هایی که در شب‌های یلدا در اغلب رستوران های شیراز طبخ می‌شود، آش انار شیرازی است. شیرازی‌ها این آش خوشمزه را با ترکیب برنج و لپه درست می‌کنند. گوشت قل‌قلی یکی از مواد آش انار است که بنا به سلیقه شما حذف‌شدنی است. آب انار و رب انار خوشمزگی این آش را چندین برابر می‌کنند.

برای تزیین این آش از پیازداغ، نعناداغ و دانه‌های سرخ شده انار استفاده می‌کنند. عطر آش انار به دلیل وجود گلپر است. البته نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که رب انار و آب انار را در مراحل آخر پخت اضافه کنید تا مانع پخت حبوبات نشود.

آش ماست شیرازی

آش ماست شیرازی

آش ماست شیرازی در بسیاری از رستوران‌های شهر ایران و رستوران های شیراز محبوبیت خاص خود را دارد. این آش دستور پخت منحصر به فردی دارد. برنج، گوشت گردن، سبزی آش، لپه، پیاز و ماست ترش مواد اولیه این غذا را تشکیل می‌دهند.

برای اینکه آش ماست جاافتاده به نظر بیاید، باید بعد از اضافه کردن گوشت‌های ریش‌ریش شده از هم زدن آش غافل نشوید. رنگ این آش به دلیل ماست سفید است. برخی از افراد بنا به ذائقه خود از خلال پوست پرتقال نیز استفاده می‌کنند.

اشکنه شیرازی (آب پیازک)

اگر به دنبال یک پیش‌غذای محلی ساده و گیاهی در رستوران های شیراز هستید، اشکنه شیرازی یا همان آب پیازک را انتخاب کنید. این غذا با طعم خوشمزه‌ای که دارد به عنوان یک میان وعده یا یک شام سبک بسیار مناسب است. این غذا از ترکیب پیاز سرخ شده، شنبلیله، نعنا، تخم مرغ، ماست و دوغ تهیه می‌شود.

آبگوشت شیرازی (یخنی نخود)

شیرازی‌ها به سبک خود آبگوشت طبخ می‌کنند که البته شباهت بسیاری به آبگوشت‌های معمولی دارد. تفاوت آبگوشت شیرازی با آبگوشت معمولی در استفاده نکردن از لیموعمانی است و از میان حبوبات تنها از نخود استفاده می‌کنند. آب آبگوشت را طبق مرسومات با تلیت نان جدا می‌خورند.

شیرازی پلو (ته چین گوشت و بادمجان)

انتخاب شما می‌تواند در رستوران های شیراز یک ته‌چین خوشمزه گوشت و بادمجان باشد. این ته‌چین زعفرانی لذیذ به شیرازی پلو معروف است. شیرازی‌ها با اضافه کردن بادمجان، یک‌رنگ و بوی متفاوت به ته‌چین داده‌اند. پایه این غذای شیرازی برنج، زعفران، گوشت مرغ یا گوشت قرمز و بادمجان است.

قنبر پلو شیرازی (غم بر پلو)

نام این غذای شیرازی جالب است، یعنی شما با خوردن این غذا غم‌های خود را از یاد می‌برید. این مدل غذاهای مخلوط با برنج و گوشت در میان شیرازی‌ها طرف‌داران زیادی دارد. آوازه عطر و بوی این غذا در تمام ایران پیچیده است، به طور که نمی‌توان از خوردن این غذای لذیذ دست کشید.

رستوران های شیراز غم بر پلو را با برنج، کشمش‌پلویی، گوشت قل‌قلی، پیازداغ، گردوی خورد شده، روغن حیوانی، زعفران و رب انار طبخ می‌کنند. رب انار رنگ این پلو را مقداری تیره می‌کند. طبع قنبر پلو گرمی است و برای روزهای سرد سال بسیار پیشنهاد می‌شود.

کوفته سبزی شیرازی

اگر به غذاهای گیاهی و پر سبزی علاقه دارید، می‌توانید کوفته سبزی شیرازی را برای خودتان درست کنید. این کوفته پر از سبزی‌های خوشمزه و معطر است که رنگ کوفته را سبز می‌کند. برای این غذا به برنج نیم‌دانه، گوشت چرخ‌کرده، پیاز، نخود آبگوشتی و انواع سبزی نیاز دارید.

داخل کوفته را می‌توانید به دلخواه با آلوبخارا، قیسی، گردو یا کشمش و پیازداغ پر کنید. برای داخل کوفته در دستور پخت اصلی در رستوران های شیراز، از گوشت تفت‌داده شده و پیازداغ استفاده می‌کنند. تفاوت کوفته سبزی با سایر کوفته‌ها در سس آن است. سس این کوفته از مقدار زیادی سبزی تهیه می‌شود.

شکر پلو شیرازی

شکر پلو شیرازی

یکی دیگر از غذاهای سنتی و اصیل شهر شیراز که در رستوران های شیراز نیز طرف‌داران زیادی دارد و به عنوان یک غذای مجلسی نام برده می‌شود، شکر پلوی شیرازی است. همان طور که از اسمش پیداست، این غذا طعم شیرینی دارد و مانند مرصع‌پلو است.

ترکیب برنج، خلال پوست پرتقال یا نارنگی، شکر، زعفران، گلاب، کره حیوانی و خلال بادام و پسته یکی از ترکیبات بهشتی است که اغلب با گوشت یا مرغ، به همراه سالاد شیرازی سرو می‌شود. البته این غذا به مذاق افرادی که غذاهای ترش را بیشتر دوست دارند، خوشمزه به نظر نمی‌رسد.

لوبیاپلو شیرازی (شویدپلو)

یکی از محبوب‌ترین غذاهای سنتی ایرانیان لوبیاپلو است؛ اما شیوه طبخ لوبیاپلو شیرازی با لوبیاپلو مرسوم شهرهای دیگر متفاوت است و در رستوران های شیراز از شیوه طبخ خودشان استفاده می‌کنند. شوید خشک و تازه، لوبیا چشم‌بلبلی و روغن حیوانی مواد اولیه این غذای خوشمزه هستند.

گوشت سرخ شده و چرخ‌کرده یا مرغ پخته شده یکی دیگر از مواد اولیه این غذا است که به صورت جداگانه با لوبیاپلو یا مخلوط با آن سرو می‌شود. همراه این غذا ماست محلی یا سالاد شیرازی با آب‌غوره تازه می‌چسبد.

بهترین رستوران های شیراز

اکنون که با بهترین و معروف‌ترین غذاهای شیراز آشنا شدید و دانستید که از چه مواد اولیه تهیه می‌شوند، بدون فوت وقت به معرفی باکیفیت‌ترین رستوران های شیراز برویم تا بدانید این غذاهای لذیذ را می‌توان در کجا پیدا کرد.

بهترین رستوران های شیراز

این شما و این بهترین رستوران‌ها در شیراز برای رستوران گردهای حرفه‌ای:

رستوران صوفی شیراز

آیا علاقه دارید که غذای خود را در رستوران سنتی شیراز با موسیقی زنده میل کنید؟ پیشنهاد ما به شما رستوران صوفی در شیراز است که از آن با عنوان قدیمی‌ترین رستوران شیراز یاد می‌کنند. این رستوران در سال ۱۳۶۱ خورشیدی به سبک قاجار ساخته شد.

دکوراسیون این رستوران را در سال ۱۳۸۳ از سبک قاجار به سبک زندیه تغییر دادند. این رستوران علاوه بر سرو انواع غذاهای محلی مانند: کلم‌پلو شیرازی یا آش انار، تمامی غذاهای بین‌المللی را نیز سرو می‌کند و دست شما در انتخاب باز است.

سفره‌خانه سنتی این رستوران در میان رستوران های شیراز اسم و رسمی خوبی دارد و پیشنهاد اول به توریست‌های این شهر است. رستوران کلاسیک، بازارچه غذا، رستوران فست‌فود و مجتمع گردشگری از دیگر مجموعه‌های رستوران صوفی هستند که تمام نیاز غذایی شما را برطرف می‌کنند.

شما می‌توانید تمامی آیتم‌های غذای این رستوران را نیز به صورت آنلاین و غیر حضوری سفارش دهید. موقعیت مکانی این رستوران سرراست است و به راحتی می‌توانید، پیدا کنید. رستوران صوفی در بلوار ستارخان، روبه‌روی کوچه ۱۸ قرار دارد.

رستوران هفت‌خان شیراز

احتمالاً با شنیدن اسم این رستوران فکر کرده‌اید که برای رسیدن به غذاهای آن باید از هفت‌خان رستم رد شوید؛ اما نگران نباشید، خبری از سختی برای رسیدن به غذاهای خوشمزه این رستوران نیست. ورودی این رستوران، جزو باشکوه‌ترین رستوران های شیراز قرار می‌گیرد.

علت نام گذاری این رستوران به هفت‌خان به این دلیل است که از هفت بخش مختلف با سبک غذاهای مختلف ساخته شده است. در این رستوران غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی، فست‌فود و کافی‌شاپی نیز سرو می‌شود و متنوع‌ترین منو را به خود اختصاص داده است.

اگر به دنبال رستوران کره‌ای در شیراز بودید، همچنان می‌توانید هفت‌خوان را انتخاب کنید؛ چون قسمت غذاهای کره‌ای این رستوران فعال است و  خواسته شما را برطرف می‌کند. شما می‌توانید برنامه‌های تولد یا جشن‌های کوچک خودتان را در این مجموعه برگزار کنید.

یکی از زیبایی‌های این رستوران پخت نان محلی با تنور است که این رستوران را از سایر رستوران های شیراز متمایز می‌کند. این رستوران در بلوار قرآن شیراز ساخته شده است. شما می‌توانید با شماره تماس ۰۷۱۳۲۲۷۰۰۰۰ تماس بگیرید و میز برای خود رزرو کنید.

رستوران باغ راز شیراز

گاهی اوقات انسان نیاز دارد از هیاهو و شلوغی شهر دور شود و در یکی از باغ رستوران های شیراز در طبیعت بکر یک وعده غذا بخورد و ریلکس کند، رستوران باغ راز برای این مواقع ساخته شده است. این رستوران جزو رستوران‌های سنتی قرار نمی‌گیرد؛ اما برخی از غذاهای محلی شیراز را سرو می‌کند.

در ساخت این رستوران از معماری متفاوت استفاده کردند و ورودی آن با سنگ‌فرش‌های زیبا ساخته شده است. رستوران راز در لیست کافه‌رستوران های شیراز نیز قرار می‌گیرد؛ زیرا طبقه بالای این مجموعه به کافه مدرنی اختصاص داده شده است که مخصوص جوانان امروزی است.

محیط کافه‌رستوران راز بی نظیر است. در یک فضای سرباز بین برگ درختان، صندلی‌های چوبی چیده‌اند که حس و حال طبیعت را القا می‌کند. آدرس این رستوران با کیفیت در قصرالدشت در ابتدای بلوار شاهد قرار دارد. ۰۷۱۳۶۲۳۴۰۰۰ شماره تماس این مجموعه است.

عمارت شاپوری شیراز

اگر به دنبال این هستید که با یک تیر دو نشان بزنید، عمارت شاپوری شیراز را انتخاب کنید که در بین رستوران های شیراز دو سر سود است. شما می‌توانید مهمان خود را به این عمارت تاریخی ببرید که هم قدیمی‌ترین بنای شهر خود را به او نشان دهید، هم یک غذای با کیفیت و خوشمزه نوش جان کنید.

قدمت این عمارت به دوران پهلوی اول باز می‌گردد و ترکیبی از معماری ایرانی و غربی است. در واقع می‌توان گفت یکی از مجلل‌ترین رستوران‌های شهر است که واقع در خیابان کریم زند، خیابان انوری در تقاطع اهلی است.

در ورودی این رستوران از حوض‌های بزرگ و پنج پر استفاده کرده‌اند که انسان از دیدن این‌همه زیبایی متحیر می‌ماند. آنچه که معماری این عمارت را از سایر رستوران های شیراز متمایز می‌کند، وجود بالکن در رستوران است که باعث تلفیق معماری ایرانی با اروپایی می‌شود.

رستوران باکویه شیراز

رستوران باکویه شیراز

حاصل تلفیق هنر، طبیعت و فرهنگ در کنار هم رستوران باکویه در شیراز است. در واقع باکویه یک مجموعه رستوران است که کنار هم و در دل کوه ساخته شده است. مجموعه ۴ رستوران باکویه در شمال شرق این شهر زیبا قرار دارد که از بافت تاریخی شاه‌چراغ الهام گرفته است.

رستوران غار، رستوران قشقایی، رستوران آلاچیق کاج و رستوران بیرون بر چهار رستوران باکویه را تشکیل می‌دهند. اگر نیاز به رستوران شیراز با پیک داشتید، حتماً این مجموعه حیرت‌انگیز را انتخاب کنید تا هیچ‌وقت طعم بی نظیر غذاهای آن را فراموش نکنید.

رستوران آلاچیق کاج در بالاترین بخش مجموعه رستوران های شیراز بر روی کوه قرار دارد. میز و صندلی‌های این رستوران در یک فضای دلچسب در میان کوه چیده شده است که تجربه جالبی به حساب می‌آید. اگر خواهان اصیل‌ترین غذاهای سنتی شیراز هستید، رستوران قشقایی باکویه را انتخاب کنید.

شما می‌توانید در این رستوران خوشمزه‌ترین نان داغ و کلم‌پلوی اصل شیرازی را سفارش دهید که در دل غار به طرز عجیبی می‌چسبد.

آدرس رستوران: بلوار جدید قرآن، نرسیده به بلوار ابوالکلام

 شماره تماس رستوران: ۰۷۱۳۲۲۸۱۰۰۰

رستوران شاندیز شیراز

قطعاً هر ایرانی حتی برای یکبار هم که شده، نام شاندیز را شنیده است. رستوران شاندیز در شهرهای بزرگ ایران چندین شعبه معتبر دارد. یکی از بهترین رستوران های شیراز شعبه شاندیز است. این رستوران در قسمت مرتفعی از شهر قرار دارد.

آلاچیق‌های حصیری این رستوران که در لبه بام نصب شده‌اند، در شب یک حال و هوای دیگری دارد که می‌توانید از آنجا دروازه‌قرآن شیراز را مشاهده کنید. در دیزاین این رستوران از گل‌کاری‌های با سلیقه استفاده کرده‌اند که محیط رستوران را صمیمی نشان می‌دهد.

اگر برای بار اول است که به شهر شیراز سفر کرده‌اید و می‌خواهید به شعبه شاندیز بروید؛ اما آدرس دقیق آن را نمی‌دانید، ما آدرس را در اختیار شما قرار می‌دهیم. این رستوران در استان فارس، شیراز، دروازه‌قرآن، ابتدای لونا پارک در بام شیراز قرار دارد.

باغ رستوران نخلستان شیراز

باغ رستوران نخلستان جزو یکی از بهترین رستوران های شیراز قرار می‌گیرد که به سبک و سیاق جنوبی‌هاست و حال و هوای آنجا را دارد. صاحب این رستوران زیبا نیز اهل بوشهر است؛ به همین دلیل صمیمت جنوبی‌ها را با این رستوران به شیراز تزریق کرده است.

این رستوران در یکی از مناطق خوش و آب و هوای شیراز قرار دارد که اگر در فصل پاییز به شیراز سفر کنید، می‌توانید از هوای مطبوع این شهر لذت ببرید. در این رستوران غذاهای جنوبی با ترشی‌های فوق‌العاده جنوب نیز سرو می‌شود. چیدمان این رستوران با پشتی‌های قرمزرنگ مشابه زندگی جنوبی‌ها است.

شما می‌توانید از بین رستوران های شیراز، این رستوران را برای تعطیلات آخر هفته انتخاب کنید که در کنار غذای جنوبی با مردمان جنوبی که در رستوران حضور دارند، آشنا شوید. این رستوران در بلوار صنایع، روبه‌روی درب سوم صنایع قرار دارد.

باغ رستوران خوشا شیراز

پیشنهاد ما به شما این است که حتماً یک بار به باغ رستوران خوشا در شیراز بروید. محیط این باغ برای جمع‌های خانوادگی بسیار مناسب است؛ چون از تخت‌های چوبی با تشک‌های ترمه استفاده شده است که راحتی فوق‌العاده‌ای دارند و این موضوع به اصالت ایران بر می‌گردد.

رستوران های شیراز از ارائه خدمات در روزهای سوگواری معذور هستند؛ اما به غیر از روزهای سوگواری می‌توانید، به این باغ رستوران تشریف ببرید و در کنار موسیقی زنده سنتی غذای خود را میل کنید و با خانواده صحبت کنید. در این رستوران از آشپزهای حرفه‌ای استفاده شده است که قادر به طبخ هر نوع غذایی هستند.

این رستوران از دو بخش فضای باز و فضای سرپوشیده تشکیل شده است. یکی از امتیازهای مثبت این باغ رستوران، پارکینگ اختصاصی آن است که دیگر دغدغه جای پارک را ندارید. خبر خوب این است که باغ رستوران خوشا منوی کافی‌شاپ نیز دارد.

رستوران سنتی کته ماس شیراز

اگر به دنبال یک فضای صمیمی و غذای باکیفیت هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به رستوران سنتی کته ماس بزنید. سبک این رستوران سبک دوران زندیه است. راه‌پله‌های باریک با دیوارهای آجری یادآور آن دوران است. در دکوراسیون این رستوران از گلدان‌های قدیمی با حوضچه‌های کوچک استفاده شده است.

یکی از زیبایی‌های این رستوران، پرسنل آن است که با لباس‌های سنتی پذیرای شما هستند. در بین رستوران های شیراز، رستوران کته ماس منو بسیار متنوعی از غذاهای ایرانی و سنتی دارد. کباب‌بره این رستوران طعم بی نظیری دارد که نمی‌توانید در هیچ جای ایران مشابه آن را پیدا کنید.

آدرس رستوران: شیراز، واقع در خیابان لطفعلی‌خان زند، سه‌راه نمازی

شماره تلفن: ۰۷۱۳۲۲۳۱۸۱۸

رستوران بل پاسی شیراز

رستوران بل پاسی شیراز

نوبت به معرفی رستوران‌های فرنگی می‌رسد. اگر علاقه‌ای به غذاهای سنتی ندارید و بیشتر طرف‌دار سبک غذاهای خارجی هستید، بل پاسی شیراز بهترین گزینه برای شماست. رستوران بل پاسی یک رستوران ایتالیایی تمام‌عیار است که در بین رستوران های شیراز پاستا و پیتزاهای معرکه‌ای درست می‌کند.

این رستوران واقع در خیابان خاک‌شناسی، سر نبش سروناز، جنب کافی‌شاپ تولیپ واقع شده است که با مراجعه به رستوران بل پاسی کامل‌ترین منو از نظر غذاهای فرنگی در اختیار شما قرار می‌گیرد. کیفیت غذاهای این رستوران نیز حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد.

فست‌فود گابریک شیراز

اگر به دنبال تنوع در محیط هستید و از خوردن فست‌فود در محیط‌های تکراری خسته شده‌اید، فست‌فود گابریک منتظر شماست تا آن را انتخاب کنید. در ساخت این فست‌فودی از ایده‌های نو و خلاقانه جدیدی استفاده کرده‌اند که آن را در میان رستوران های شیراز متفاوت‌تر کرده است.

محیط این رستوران از نظر رعایت بهداشت زبان زد کل شیراز است و قیمت بسیار منصفانه‌ای با حجم زیاد غذا دارد. ساعت کاری فست‌فود گابریک از ۱۲ ظهر تا ۳ بعدازظهر و ۶ عصر تا ۱۱ شب است و شما در این ساعت‌ها می‌توانید، مراجعه کنید.

در ادامه برای راحتی شما و دسترسی راحت به آدرس و شماره تلفن رستوران‌هایی که معرفی کردیم، لیست رستوران های شیراز آماده شده است که به راحتی می‌توانید آدرس و شماره تلفن رستوران مورد نظر خود را پیدا کنید.

نام رستوران آدرس رستوران شماره تماس رستوران
مجموعه رستوران صوفی شیراز، بلوار ستارخان، روبه‌روی کوچه ۱۸ ۰۷۱۳۶۴۹۰۰۰۰
رستوران هفت‌خان شیراز، واقع در بلوار قرآن ۰۷۱۳۲۲۷۰۰۰۰
رستوران باغ راز شیراز، قصرالدشت، واقع در بلوار شاهد ۰۷۱۳۶۲۳۴۰۰۰
عمارت شاپوری شیراز، خیابان کریم‌خان، خیابان انوری، واقع در تقاطع اهلی ۰۷۱۳۲۳۴۷۴۹۱
رستوران باکویه شیراز، بلوار قرآن، نرسیده به بلوار ابوالکلام ۰۷۱۳۲۲۸۱۰۰۰
رستوران شاندیز شیراز، دروازه‌قرآن، واقع در لونا پارک، بام شیراز ۰۷۱۳۲۲۷۴۷۴۹
باغ رستوران نخلستان شیراز، بلوار صنایع، جنب درب سوم صنایع ۰۷۱۳۶۲۳۱۶۲۹
باغ رستوران خوشا شیراز، بلوار صنایع، ورودی گل دشت حافظ ۰۷۱۳۶۵۰۴۳۲۴
رستوران سنتی کته ماس شیراز، واقع در سه‌راه نمازی، طبقه منفی ۱ هتل سعید ۰۷۱۳۲۲۳۱۸۱۸
رستوران بل پاسی شیراز، خاک‌شناسی، سر نبش سروناز، کنار کافی‌شاپ تولیپ ۰۷۱۳۲۲۷۴۹۲۴
فست‌فود گابریک شیراز، بلوار دکتر حسابی، جنب پمپ بنزین دیرین، کوچه ۳۴ ۰۷۱۳۶۲۴۱۰۱۶

شارینو

سایت شارینو مقاله‌های مفصل و متعددی درباره انواع تعمیر لوازم خانگی آماده کرده است که پیشنهاد می‌کنیم سری به آن‌ها بزنید. این مقالات عبارت‌اند از: تعمیر ماشین لباسشویی در شیراز، تعمیر یخچال در شیراز، تعمیر ماشین ظرفشویی در شیراز و تعمیر تلویزیون در شیراز.

همچنین شارینو در این شرایط اقتصادی به فکر جیب شما بوده و برای تغییر دکوراسیون منزل شما تعمیر مبل در شیراز را پیشنهاد کرده است که هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری دارد.

شما می‌توانید با کمک مقاله تعمیر پکیج در شیراز خرابی سیستم‌های گرمایشی خودتان را حل کنید و هزینه‌ای بابت تعمیر پرداخت نکنید.

اگر خانه نوسازی خریداری کرده‌اید که هنوز کابینت ندارد، می‌توانید با مطالعه مقاله کابینت سازی در شیراز کابینت موردنظر خود را انتخاب کنید و از یک کابینت ساز حرفه‌ای برای این کار کمک بگیرید.

اگر مناسبتی در پیشرو دارید و می‌خواهید در یک فضای دنج آن را با دوستان خود جشن بگیرید، سری به مقاله کافه‌های شیراز بزنید تا محیط مدنظر خود را پیدا کنید.

ممکن است که خودرو شما خراب شود و در جاده بمانید، در این مواقع پیشنهاد می‌کنیم از مقاله‌های شارینو که درباره مکانیک سیار در شیراز است، کمک بگیرید تا در اسرع وقت تعمیرکار سیار در محل حاضر شود.

اگر به دنبال دیده شدن پیج کسب و کار خود هستید یا می‌خواهید سایتی را راه اندازی کنید، قبل از هر اقدامی مقاله‌های طراحی سایت در شیراز، سئو سایت در شیراز و ادمین اینستاگرام در شیراز را مطالعه کنید تا با قوانین و ملزومات این حوزه آشنا شوید.

شما با کمک شرکت نظافتی در شیراز می‌توانید به راحتی خانه تکانی منزل خود را با هزینه منصفانه‌ای انجام دهید و دیگر نگران خستگی خود نباشید.

اگر شهروند شیرازی هستید و به دنبال مرکز لیزری می‌گردید که خدمات خود را به‌روزترین دستگاه‌های جهان انجام می‌دهد، مقاله مرکز لیزر در شیراز را مطالعه کنید.

دوربین مداربسته یکی از الزامات امنیتی است که می‌توانید با مقاله دوربین مداربسته در شیراز با انواع دوربین مداربسته آشنا شوید و اطلاعات خود را در این حوزه بالا ببرید.

 

صحبت نهایی

رستوران های شیراز به دلیل حجم زیادی از توریست رونق فراوانی دارند و هر ساله به تعداد رستوران‌های این شهر اضافه می‌شود. کیفیت غذا و محیط حرف اول را در انتخاب یک رستوران می‌زند. تعداد بی شماری رستوران در این شهر فعالیت می‌کنند که ما بهترین‌ها را از هر لحاظ معرفی کردیم.

این معرفی باعث می‌شود که شما راحت‌تر رستوران مورد علاقه خود را انتخاب کنید و اوقات خوشی را در آن سپری کنید. معرفی آدرس و شماره تلفن رستوران های شیراز تمامی دغدغه‌های شما را برطرف می‌کند. لطفاً نظرات خود را در رابطه با این رستوران‌ها با ما در میان بگذارید.

 

سؤالات متداول

۱. برای غذاهای جنوبی کدام یک از رستوران های شیراز بهترین است؟

باغ رستوران نخلستان

۲. معماری عمارت شاپوری تلفیقی از چه معماری‌هایی است؟

معماری ایرانی با غربی

۳. مجموعه رستوران باکویه از چند بخش ساخته شده است؟

رستوران غار، رستوران قشقایی، رستوران آلاچیق کاج و رستوران بیرون بر

۴. معروف‌ترین غذای شیراز کدام است؟

کلم‌پلوی شیرازی

۵. کباب بره کدام یک از رستوران های شیراز خوشمزه‌ترین است؟

رستوران سنتی کته ماس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *