شماره تماس شرکت نظافتی - فروهر

 

شرکت نظافتی در یزد

شرکت نظافتی در یزد مجموعه‌ای است که می‌تواند در اموری همچون نظافت منزل، برگزاری مراسم، شستشوی ساختمان و غیره به شما کمک کند. اگر شاغل هستید و نمی‌توانید زمان زیادی برای نظافت منزل خود صرف کنید، نیرو‌های خدماتی شرکت‌های نظافتی در یزد می‌توانند این کار‌ها را به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان انجام دهند.

اگر نمی‌دانید که این شرکت‌ها دقیقاً در چه زمینه‌هایی فعالیت دارند و آیا می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد یا نه؟ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را با موضوعات مهمی‌ درمورد شرکت خدماتی و نظافتی در یزد آشنا کنیم.

شرکت نظافتی در یزد

شرکت های نظافتی در یزد

لیست شرکت های نظافتی در یزد

 

۰۹۱۳۷۹۷۸۵۱۶ درخشنده

 

۰۹۰۲۰۲۹۵۳۲۱ وحیدی نیا

 

۰۹۳۸۲۳۲۳۶۰۶ حسینی

 

۰۹۱۳۸۵۲۱۷۲۹ گلخن

 

۰۹۱۳۷۹۷۸۵۱۶ عباسی

 

شرکت نظافتی چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

یکی از رایج‌ترین سؤالات افراد زمانی که نام شرکت نظافتی به گوششان می‌رسد این است که این شرکت‌ها دقیقاً چه کار می‌کنند؟ در این باره باید بگوییم شرکت نظافتی در یزد مرکزی است که به ارائه خدمات نظافت منازل مسکونی، شرکت‌ها، ادارات، هتل‌ها و غیره به کمک نیرو‌های خدماتی خانم و آقا می‌پردازد.

لارم به ذکر است این شرکت‌ها در زمینه‌هایی همچون حمل اثاثیه، نقاشی ساختمان، پرستاری از کودک و سالمند، قالیشویی، مبل‌شویی، لوله بازکنی، سم‌پاشی، تعمیر ماشین‌آلات، تعمیرات و تأسیسات ساختمانی فعالیت ندارند و به شکل تخصصی تنها در حوزه تمیز کاری و نظافت ساختمان به ارائه خدمات می‌پردازند.

شرکت‌های نظافتی نیرو‌های خود را برای نظافت منزل در یزد، نظافت شرکت در یزد و نظافت ساختمان‌های اداری و تجاری آموزش می‌دهند. این نیرو‌ها با استفاده از بهترین ابزار‌ها و مواد شوینده با دقت به نظافت مکان موردنظر شما پرداخته و سبب صرفه‌جویی در وقت شما می‌شوند. به طور دقیق می‌توان گفت خدمات شرکت نظافتی در یزد شامل موارد هستند:

  • نظافت شرکت‌ها
  • نظافت ساختمان‌های اداری
  • نظافت کامل آشپزخانه شامل تمیز کردن کابینت و لوازم آشپزخانه
  • شستن ظروف
  • تی زدن سنگ و سرامیک‌های ساختمان
  • تمیز کردن تمام شیشه‌ها و پنجره‌های منزل
  • نظافت یخچال
  • شستشوی فرش و قالیچه
  • شستشوی دیوار‌ها (این خدمات تنها توسط نظافتچی آقا در یزد ارائه می‌شود)
  • نظافت اجاق گاز
  • نظافت کامل سالن پذیرایی
  • نظافت کف منزل
  • نظافت اتاق خواب‌ها
  • نظافت تخت خواب
  • نظافت حمام و سرویس بهداشتی
  • نظافت درب منزل
  • نظافت ساختمان مشاعات و راه پله
  • نظافت پشت بام
  • نظافت انبار
  • نظافت حیاط
  • نظافت ساختمان بعد از بازسازی و بنایی
  • نظافت منزل بعد از ترکیدن لوله

کلیه این خدمات توسط افراد مجرب و باتجربه در این حوزه انجام می‌شود. تمام پرسنل در زمینه نظافت سعی می‌کنند به بهترین شکل به ارائه خدمات پرداخته و منجر به ایجاد خسارات نشوند. البته اگر خسارتی نیز به اموال شما در اثر نظافت وارد شود، شرکت نظافتی در یزد موظف به پرداخت آن است.

در سال‌های نه‌چندان دور نظافت منزل و خانه تکانی یک کار روزانه و مداوم به شمار می‌آمد که توسط اعضای خانواده به‌ویژه خانم‌ها صورت می‌گرفت؛ اما امروزه تعداد افراد شاغل بسیار افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل خدمات شرکت نظافتی در یزد بسیار پرطرف‌دار شده‌اند.

همچنین اگر خانه شما بسیار بزرگ و وسیع است، می‌توانید از شرکت نظافتی در یزد برای نظافت آن کمک بگیرید؛ زیرا تمیز کردن چنین منازلی کار زمان‌بر و دشواری است و تنها از عهده یک شخص برنمی‌آید. البته قبلاً برای این‌گونه خدمات از افرادی به‌عنوان کارگر منزل استفاده می‌شد که دردسر‌های خاص خود را داشت.

زیرا در بسیاری موارد پیشینه و سابقه این افراد مشخص نبود و حضور آن‌ها در منزل می‌توانست سبب برهم خوردن امنیت منزل شود؛ اما امروزه روی کار آمدن شرکت‌های خدماتی یزد سبب شده است، متقاضیان بتوانند از افراد مجرب و قابل اعتماد که سابقه آن‌ها توسط شرکت نظافتی در یزد مورد بررسی قرار گرفته است برای نظافت منزل و ساختمان خود کمک بگیرند.

پس می‌توان گفت شما با خیال راحت می‌توانید صفر تا صد امور نظافت منزل و ساختمان را به نیرو‌های خدماتی شرکت نظافتی در یزد سپرده و به کار‌های مهم‌تر خود رسیدگی کنید.

شماره تماس شرکت نظافتی - فروهر

 

مزایای شرکت نظافتی در یزد

شناخت مزایای استفاده از خدمات شرکت‌های نظافتی کمک می‌کند بتوانید برای کمک گرفتن از آن‌ها با خیال راحت اقدام کنید. اگر از شرکت‌های خوب و معتبر در این زمینه کمک بگیرید، می‌توانید از مزایای این انتخاب لذت برده و منزل خود را تمیز و مرتب در کمترین زمان تحویل بگیرید. در ادامه درمورد مزایای خدمات شرکت نظافتی در یزد صحبت خواهیم کرد.

صرفه‌جویی در هزینه و زمان

اگر برای نظافت منزل خود از چند نظافتچی کمک بگیرید، کار نظافت و تمیز کاری منزل شما به سرعت انجام شده و در کمترین زمان به پایان می‌رسد؛ زیرا نیرو‌های خدماتی از تجربه بالایی در این زمینه برخوردار هستند و می‌توانند با کیفیت بالا در کمترین زمان نظافت بخش‌های مختلف خانه را انجام دهند.

علاوه بر این هزینه‌ای که برای خدمات نظافتی به شرکت نظافتی در یزد می‌پردازید، نسبت به هزینه‌ای که کارکنان غیر شرکتی دریافت می‌کنند کمتر است. در حالی که کارکنان شرکت‌های خدماتی قابل‌اعتمادتر هستند و خدمات خود را به شکل تضمینی در اختیار شما قرار می‌دهند.

همچنین شرکت‌های نظافتی در این حوزه تبحر و تجربه دارند و با استفاده از بهترین روش هزینه نظافت منزل شما را اعلام می‌کنند.

شرکت نظافتی در یزد

شرکت نظافتی در یزد

 

 

بهره‌گیری از نیرو‌های متخصص و باتجربه

نیرو‌هایی که در شرکت نظافتی در یزد مشغول به کار هستند، آموزش‌های بسیاری در زمینه نظافت پشت سر می‌گذرانند تا بتوانند به بهترین شکل کار نظافت محیط‌های مختلف را انجام دهند. همچنین این شرکت‌ها بر اساس نوع کاری که شما انتظار دارید نیروی خانم یا آقا به محل اعزام می‌کنند.

مثلاً کار‌هایی همچون نظافت کف دیوار‌ها، راه پله، پنجره‌ها، حمل اثاثیه منزل و غیره که نیاز به توان جسمانی زیاد دارند توسط نیرو‌های خدماتی آقا انجام می‌شوند. از سوی دیگر امور مربوط به خانه‌داری، تمیز کردن آشپزخانه و لوازم خانگی، پخت و پز و غیره بر عهده نیروهای خدماتی خانم است؛ زیرا بانوان در این امور دقت و سلیقه بیشتری دارند.

همچنین نیرو‌های شرکت نظافتی در یزد وقت‌شناس، با اخلاق، قابل اعتماد و مسئولیت‌پذیر هستند و می‌توانند به بهترین شیوه انتظارات شما را برآورده کنند.

تنوع خدمات

از دیگر مزایای شرکت‌های خدماتی و نظافتی می‌توان به ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات اشاره کرد. شما می‌توانید برای نظافت هر نقطه از ساختمان شامل داخل منزل، راهرو‌ها، پارکینگ، حیاط، استخر، باغچه و غیره از این شرکت‌ها کمک بگیرید.

علاوه بر این اگر برای حمل اثاثیه و باربری یا برگزاری مراسم‌های مختلف به نیرو نیاز داشتید، می‌توانید روی این شرکت‌ها حساب باز کنید. همچنین مدارس، شرکت‌ها، ادارات، بیمارستان‌ها، کارخانه‌های بزرگ و غیره نیز می‌توانند در امور مختلف از شرکت‌های خدماتی کمک بگیرند.

استفاده از خدمات برنامه‌ریزی‌شده

هنگامی‌ که نظافت محل کار یا خانه خود را به شرکت نظافتی در یزد می‌سپارید، می‌توانید اطمینان حاصل کنید کار‌های نظافتی شما طبق یک برنامه دقیق و مشخص پیش می‌روند و در زمان معین شده به پایان می‌رسند. در واقع شرکت‌های نظافتی می‌توانند خدمات خود را طبق نیاز شما به شکل روزانه، هفتگی، ده روز یکبار، ما‌هانه و غیره ارائه دهند.

نظافت دوره‌ای برای واحد‌های اداری و تجاری بیشتر نیاز است و شما میتوانید برای این کار از شرکت‌های خدماتی کمک بخواهید تا در زمان مقرر شده نیرو‌های خدماتی برای نظافت به محل اعزام شوند.

استفاده از خدمات برنامه‌ریزی‌شده

شرکت نظافتی در یزد

 

 

عدم نیاز به خرید مواد شوینده

برخی شرکت‌های خدماتی یزد مسئولیت خرید ابزار‌ها و مواد شوینده موردنیاز برای نظافت را بر عهده گرفته و با ارائه فاکتور هزینه خرید مواد را به دستمزد نیرو‌های خدماتی اضافه می‌کنند. البته خود شما هم می‌توانید نسبت به خرید مواد و تجهیزات اقدام کنید تا خیالتان از بابت کیفیت آن‌ها راحت باشد.

 لازم به ذکر است در بسیاری از شرکت‌های نظافتی نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای مواد شوینده و تجهیزات نیست. در این شرکت‌ها نیرو‌های خدماتی با امکاناتی همچون تی، جارو، مواد شوینده، دستمال، سطل، روزنامه و غیره به محل اعزام می‌شوند.

ارائه خدمات به صورت تضمینی

شرکت نظافتی در یزد برای جلب رضایت مشتریان خدمات خود را تضمین می‌کند و در صورت بروز خسارات مالی به جبران آن‌ها می‌پردازد. علاوه بر این اگر از کار نظافتچی رضایت نداشته باشید، می‌توانید این موضوع را به شرکت اطلاع دهید. در این شرایط شرکت نظافتی بعد از بررسی صحت موضوع، نیروی خدماتی دیگری برای شما ارسال می‌کند.

البته نیرو‌های خدماتی این شرکت‌ها بسیار سخت‌گیرانه و دقیق انتخاب می‌شوند و معمولاً مشتریان از آن‌ها رضایت کافی خواهند داشت؛ اما باز هم رضایت مشتری برای شرکت بسیار اهمیت دارد و در صورت عدم رضایت سریعاً به رفع مشکل اقدام می‌کند.

نکات مهم درمورد نظافت منزل به کمک نیروی خدماتی

استفاده از خدمات شرکت‌های خدماتی در یزد موضوع بسیار مهمی‌ است؛ زیرا تا ساعت‌ها نیرو‌های خدماتی در منزل شما حضور خواهند داشت و این موضوع می‌تواند برای بسیاری افراد استرس‌زا باشد. علاوه بر این شما این افراد را نمی‌شناسید و از کیفیت بهداشت و کار آن‌ها خبر ندارید.

 اگر می‌خواهید از بهترین خدمات نظافت منزل در یزد استفاده کنید، باید به نکاتی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم توجه کنید.

نکات مهم درمورد نظافت منزل به کمک نیروی خدماتی

شرکت نظافتی در یزد

 

 

به امنیت خانه و خانواده توجه کنید

نیرو‌های خدماتی که برای نظافت به منزل شما می‌آیند تا ساعت‌ها در بخش‌های مختلف خانه رفت و آمد داشته و حتی در برخی موارد مدت زمان کار آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل شما باید از افراد قابل اعتماد و ایمن در این زمینه کمک بگیرید؛ زیرا در بسیاری موارد ممکن است شما یا خانواده‌تان اصلاً در خانه حضور نداشته باشید.

پس مسئله ایمنی خانه و خانواده در حضور نظافتچی موضوع بسیار مهمی‌ تلقی می‌شود. این موضوع زمانی که از نیرو‌های غیر شرکتی برای نظافت منزل کمک بگیرید اهمیت بسیاری پیدا می‌کند؛ زیرا این افراد تحت نظارت هیچ مرکز یا شرکتی نیستند و تعهدی از بابت کیفیت خدمات ارائه شده به شما ندارند.

اما زمانی که از بهترین شرکت خدمات در یزد کمک می‌گیرید، خیال شما راحت است که نیروی خدماتی نسبت به کار نظافت منزل تعهد دارد و پیشینه او توسط شرکت نظافتی در یزد مورد تأیید قرار گرفته است. از طرف دیگر این گونه شرکت‌ها خدمات خود را تضمین می‌کنند و در صورت برو خسارت ملزم به پرداخت خسارت خواهند بود.

علاوه بر این نیرو‌های نظافتچی شرکت نظافتی در یزد آموزش دیده و باتجربه هستند و می‌توانند در تمامی‌ ابعاد نظافت خانه به بهترین شکل عمل کنند. همچنین این افراد از فیلتر‌های سختی عبور کرده و صلاحیت آن‌ها برای فعالیت در این زمینه کامل بررسی و تأیید می‌شود.

بیمه حوادث کارگر

بیمه حوادث بیمه‌ای است که مراکز نظافتی در یزد برای نیرو‌های خود در نظر می‌گیرند و در صورت بروز خسارت به فرد نظافتچی شرکت نظافتی در یزد جبران خسارت را بر عهده می‌گیرد و شما دیگر مسئولیتی در این باره نخواهید داشت. به هنگام انتخاب شرکت‌های نظافتی حتماً به این موضوع توجه کنید.

چک لیست امور نظافتی

حتماً قبل از اقدام به تماس با شرکت نظافتی در یزد به این موضوع توجه کنید که چه انتظاراتی از نیروهای خدماتی دارید. این موضوع کیفیت نظافت منزل را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود نیروی خدماتی بداند که دقیقاً باید چه کاری انجام دهد. البته پرسنل مجرب بهترین شرکت‌های نظافتی یزد خود می‌دانند که باید چه اقداماتی برای نظافت منزل شما انجام دهند.

مقدمات کار را آماده کنید

اگر با شرکت نظافتی در یزد توافق کرده‌اید که ابزار و مواد شوینده را خودتان فراهم کنید، حتماً پیش از رسیدن نیروی خدماتی مقدمات را آماده کنید. این کار باعث می‌شود از اتلاف وقت جلوگیری شود و نظافتچی بتواند به سرعت کار خود را شروع کند.

اگر کار‌هایی همچون شستشوی دیوار، تمیز کردن پرده یا لوستر مدنظرتان هستند، حتماً چهار پایه و نردبان مناسبی برای این کار‌ها در اختیار نیروی خدماتی قرار دهید. البته اگر مواد و امکانات لازم برای نظافت منزل را در اختیار ندارید، لازم نیست نگران باشید؛ زیرا شرکت نظافتی در یزد در صورت تمایل شما می‌تواند تمام آن‌ها را به همراه نیروی خدماتی به محل ارسال کند.

مقدمات کار را آماده کنید

شرکت نظافتی در یزد

 

 

مشخص کنید نیروی خدماتی در کدام بخش خانه کار کند

از دیگر نکات مهمی‌ که در زمان نظافت منزل به کمک شرکت خدمات نظافتی در یزد باید به آن توجه کنید مشخص کردن محدوده فعالیت کارکنان است. اغلب افراد ترجیح می‌دهند به هنگام نظافت منزل در خانه حضور داشته و روی کار نظافتچی نظارت کنند؛ اما در برخی موارد نیز افراد به دلیل مشغله زیاد نمی‌توانند در منزل حضور داشته باشند.

در این شرایط لازم است به شکل شفاف به فرد نظافتچی توضیح دهید که کدام بخش‌های خانه را تمیز کند و به چه جا‌هایی دست نزند. به همین منظور می‌توانید اتاق‌هایی که دوست ندارید پرسنل نظافت به آن وارد شوند قفل کنید تا خیالتان راحت باشد.

اما به طور کلی پیشنهاد می‌کنیم در استفاده از خدمات شرکت نظافتی در یزد سعی کنید اگر خودتان در منزل حضور نداشتید از فردی قابل اعتماد برای نظارت بر کار پرسنل کمک بگیرید.

انتخاب یک شرکت خوب و معتبر

از مهم‌ترین نکاتی که باید به هنگام استفاده از خدمات شرکت‌های خدماتی در یزد به آن توجه کنید این است که یک مجموعه معتبر و قابل اعتماد پیدا کنید. در این زمینه می‌توانید از اقوام و آشنایان پرس‌وجو کرده و ببینید چه کسی در امور نظافت منزل به آن‌ها کمک می‌کند.

حال ممکن است با خود بپرسید که چگونه می‌توان تشخیص داد که یک شرکت نظافتی در یزد خدمات خود را به خوبی ارائه می‌دهد و قابل اعتماد است؟ در این باره باید بگوییم لازم است به نکات زیر توجه کنید:

  • استفاده از پرسنل مجرب و باتجربه
  • داشتن رضایت بالای مشتریان
  • سابقه و تجربه زیاد در ارائه خدمات
  • گارانتی خدمات
  • برخورداری از بیمه حوادث
  • قیمت مناسب و معقول

اگر بهترین شرکت نظافتی در یزد را نمی‌شناسد، اصلاً لازم نیست نگران باشید؛ زیرا ما در انتهای مطلب لیستی از بهترین شرکت‌های نظافتی در استان یزد را به شما معرفی کرده‌ایم.

زمان‌بندی موردنظر خود را اعلام کنید

اگر می‌خواهید نظافت منزل یا ساختمان شما به شکل هفتگی، ما‌هانه یا حتی فصلی انجام شود، بهتر است این موضوع را از همان ابتدا اعلام کنید تا متوجه شوید شرکت نظافتی در یزد می‌تواند چنین خدماتی به شما ارائه کند یا خیر.

زمان‌بندی موردنظر خود را اعلام کنید

شرکت نظافتی در یزد

 

 

به ضمانت شرکت توجه کنید

شرکت‌های نظافتی معمولاً برای جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود ضمانت نامه‌هایی برای کیفیت کار ارائه می‌دهند. از این ضمانت‌ها می‌توان به پرداخت بعد از رضایت مشتری یا تغییر نیروی خدماتی در صورت عدم رضایت اشاره کرد.

حتماً به هنگام انتخاب شرکت نظافتی در یزد به این موضوع توجه کنید و از شرکت موردنظر ضمانت دریافت کنید تا خیالتان از بابت کیفیت کار راحت باشد.

هزینه خدمات شرکت نظافتی در یزد

آیا از هزینه نظافت منزل به کمک شرکت نظافتی در یزد خبر دارید؟ در محاسبه هزینه دستمزد شرکت نظافتی در یزد عوامل بسیاری دخیل هستند که بهتر است پیش از اقدام در این زمینه آن‌ها را به خوبی بشناسید. در ادامه به طور کامل شما را با موارد مؤثر بر هزینه نظافت منزل آشنا خواهیم کرد.

مدت زمان نظافت

از مهم‌ترین عواملی که روی هزینه شرکت نظافتی در یزد تأثیر می‌گذارند می‌توان به ساعاتی که نظافتچی در منزل شما مشغول به کار است اشاره کرد. توجه داشته باشید که اگر در فواصل زمانی کوتاه نسبت به نظافت منزل خود اقدام ‌کنید، هزینه نظافت منزل شما کمتر خواهد شد.

معمولاً حداقل ساعت کاری نیرو‌های خدماتی ۴ ساعت است و به‌ازای هر ساعت بیشتر لازم است مبلغ جداگانه‌ای بپردازید.

داشتن وسایل و امکانات نظافت

معمولاً به همراه داشتن تمامی‌ وسایل موردنیاز برای نظافت کار دشواری است و به همین علت نیرو‌های شرکت نظافتی در یزد هیچ وسیله‌ای برای نظافت منزل با خود حمل نمی‌کنند؛ بنابراین، لازم است خود شما از قبل تمامی‌ مواد و تجهیزات لازم را تهیه کنید.

این موضوع سبب می‌شود خیالتان از بابت کیفیت مواد و ابزار‌ها راحت باشد. در این شرایط باید هزینه امکانات و مواد موردنیاز برای نظافت را به هزینه نظافت منزل اضافه کنید. البته می‌توانید با شرکت نظافتی در یزد توافق کنید که خود مجموعه مواد و امکانات را خریداری کرده و با فاکتور در اختیار شما قرار دهد.

داشتن وسایل و امکانات نظافت

شرکت نظافتی در یزد

 

 

جنسیت نظافتچی

اینکه برای نظافت ساختمان یا منزل خود از نظافتچی آقا کمک بگیرید یا خانم روی هزینه‌ای که باید به شرکت نظافتی در یزد بپردازید تأثیر می‌گذارد. اگر به دنبال یک نیروی خدماتی برای انجام امور دقیقی همچون تمیزکاری آشپزخانه، گردگیری منزل، تمیز کردن لکه‌های مبل، اتو کردن لباس و غیره هستید، پیشنهاد می‌کنیم از نیرو‌های خدماتی خانم کمک بگیرید.

زیرا معمولاً خانم‌ها نسبت به این کار‌ها حساس‌تر و بادقت‌تر هستند و می‌توانند مطابق با انتظارت شما کار‌های گفته شده را انجام دهند. از طرف دیگر اگر می‌خواهید از پرسنل شرکت نظافتی در یزد برای کار‌هایی همچون نظافت پارکینگ، راهرو‌ها، تمیز کردن قالیچه و فرش و موارد شبیه به آن‌ها کمک بگیرید، پیشنهاد ما به شما نظافتچی آقا است.

زیرا این کار‌ها نیاز به توانایی جسمی‌ و نیروی بیشتر دارند و آقایان بهتر می‌توانند برای انجام این امور کمک‌حال شما باشند.

متراژ منزل

از دیگر عوامل مؤثر بر هزینه خدمات شرکت نظافتی در یزد می‌توان به متراژ محیط منزل اشاره کرد. طبیعی است که هرچقدر متراژ منزل بزرگ‌تر و وسیع‌تر باشد، نظافت آن به انرژی و زمان بیشتری نیاز دارد و درنتیجه قیمت افزایش می‌یابد.

البته لازم است بدانید علاوه بر متراژ، تعداد طبقات و واحد‌های موجود در هر طبقه از ساختمان موردنظر نیز روی تعرفه خدمات تأثیر می‌گذارند. برخی از شرکت‌های نظافتی یزد برای محاسبه هزینه خدمات خود به جای روش ساعتی بر اساس متراژ منزل هزینه را اعلام می‌کنند؛ پس لازم است در ابتدا در مورد شیوه محاسبه هزینه با آن‌ها صحبت کنید.

همچنین لازم است بدانید گاهی لازم است نیروی خدماتی برای نظافت یک خانه کوچک بسیار کثیف و شلوغ وقت و زمان بیشتری به نسبت یک خانه بزرگ صرف کند.

تعداد نیرو‌های خدماتی

عامل دیگری که می‌تواند روی هزینه نظافت منزل به کمک شرکت نظافتی در یزد تأثیرگذار باشد تعداد افراد نظافتچی است. برای منازلی با متراژ زیاد لازم است از دو یا تعداد بیشتری نیروی خدماتی استفاده شود تا نظافت با کیفیت بالا صورت گیرد. در این صورت هزینه خدمات افزایش پیدا می‌کند.

اگر مشغله شما آن‌قدر زیاد است که وقت نظافت منزل خود را ندارید یا مساحت خانه شما زیاد است، کمک گرفتن از شرکت‌های نظافتی بهترین انتخاب است؛ اما پیش از اقدام در این زمینه لازم است از هزینه‌های خدمات نظافتی خبر داشته باشد. به همین منظور توصیه می‌کنیم جدول زیر که شامل قیمت خدمات نظافتی است را مطالعه کنید.

نوع خدمات قیمت
نظافت منزل توسط نیروی خدماتی خانم تا ۴ ساعت ۹۵۰۰۰ تومان
نظافت منزل توسط نیروی خدماتی آقا تا ۴ ساعت ۸۰۰۰۰ تومان
هر ساعت اضافه برای نظافت منزل ۱۲۰۰۰ تومان
نظافت مشاعات ساختمان شامل پارکینگ و راه پله‌ها ۷۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ تومان
تعداد نیرو‌های خدماتی

شرکت نظافتی در یزد

 

 

 

لیست شرکت‌های نظافتی در یزد

فرقی نمی‌کند بخواهید از نظافتچی آقا در یزد برای نظافت منزل خود کمک بگیرید یا نظافتچی خانم در یزد را ترجیح دهید؛ به هر حال لازم است بهترین شرکت‌های نظافتی در یزد را بشناسید و از مراکز معتبر و دارای مجوز خدمات دریافت کنید. در ادامه مطلب لیست کاملی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های خدماتی و نظافتی در یزد را به شما ارائه می‌کنیم.

نام شرکت آدرس شماره تلفن
شرکت خدماتی نظافتی پاک مهر یزد، خیابان سید گلسرخ، واقع در کوچه ۴۴، پلاک ۳۱ ۰۹۱۰۵۹۶۸۶۸۹
شرکت تلاشگران سپنتا یزد، واقع در میدان ریاضی، اول بلوار ابن سینا، مجتمع اداری و تجاری ساقی، طبقه ۱، واحد ۱ ۰۹۱۰۳۰۹۷۰۴۲
شرکت نظافتی خانه پاک آرال ایساتیس یزد، خیابان سید گلسرخ، جنب مدرسه خزعلی، طبقه بالای مسجد چهارده معصوم ۰۹۱۲۲۵۹۱۱۰۴
شرکت خدماتی احسان یزد، خیابان عابدی، نزدیک چهارراه شیخ کلینی ۰۳۵۳۷۲۴۰۱۹۵
شرکت خدماتی آسایش یزد، خیابان امام خمینی، مقابل داروخانه شفا، پلاک ۲۲۱۹ ۰۳۵۳۶۲۲۴۱۱۰
شرکت نظافتی سهیل الماس یزد یزد، محله صفائیه، خیابان منتظر فرج، بین بوستان پرستار و میدان مادر، طبقه بالای آجیل و خشکبار داتیس ۰۳۵۳۸۲۷۶۶۸۲

سؤالات متداول

۱. ساعت کاری شرکت نظافتی به چه صورت است؟

شرکت‌های نظافتی در یزد به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند.

۲. آیا می‌توان به پرسنل شرکت‌های نظافتی اعتماد کرد؟

تمامی‌ نظافتچیان این شرکت‌ها دارای ضامن معتبر و گواهی عدم سو پیشینه هستند.

۳. هزینه نظافت منزل به کمک شرکت نظافتی چقدر است؟

به طور متوسط هزینه نظافت منزل توسط شرکت نظافتی در یزد از ۹۵۰۰۰ الی ۱۴۰۰۰۰ تومان است.

۵. آیا شرکت نظافتی نظافت راه پله و مشاعات ساختمان را هم انجام می‌دهد؟

خیر معمولاً برای نظافت این بخش‌های ساختمان لازم است سفارش جداگانه‌ای ثبت کنید و هزینه آن را بپردازید.

شارینو

اگر می‌خواهید برای انجام آزمایشات پزشکی خود به آزمایشگاه‌های خوب و حرفه‌ای در یزد مراجعه کنید و خیالتان از درستی نتیجه آزمایش راحت باشد، می‌توانید به مطلب آزمایشگاه‌های یزد سر بزنید.

علاوه بر این می‌توانید از دیگر مقالات پزشکی وبلاگ شارینو همچون پزشک تغذیه در یزد، پزشک مغز و اعصاب در یزد، پزشک پوست و مو و زیبایی در یزد، پزشک ارتوپد در یزد و غیره استفاده کنید و بهترین پزشکان شهر یزد را بشناسید.

اگر می‌خواهید ظاهر جدیدی در خانه خود ایجاد کرده و دکوراسیون آن را تغییر دهید، می‌توانید با مراجعه به مطالبی همچون روشنایی و نورپردازی در یزد، گچ کار ساختمان در یزد، نصب سقف کاذب در یزد، کناف کار در یزد و غیره از بهترین خدمات حوزه دکوراسیون ساختمان بهره‌مند شوید.

اگر قصد ایزوگام کردن و عایق کاری منزل خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام در این زمینه حتماً به مطلب ایزوگام در یزد مراجعه کنید.

اگر می‌خواهید برای انتقال بیماران خود به سایر مراکز درمانی یا شهر‌های اطراف از خدمات آمبولانس خصوصی استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به مطالب وبلاگ شارینو با موضوع آمبولانس در یزد بزنید.

اگر نمی‌دانید که بهترین مصالح و کالا‌های ساختمانی را از کجا تهیه کرده و چگونه به بازسازی یا نوسازی ساختمان خود اقدام کنید، کلینیک‌های ساختمانی می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند. اگر بهترین کلینیک‌های ساختمانی یزد را نمی‌شناسید، توصیه می‌کنیم حتماً به مطلب کلینیک ساختمانی در یزد مراجعه کنید.

شهر یزد از جایگاه بسیار مهمی‌ در گردشگری کشور برخوردار است و هرساله میزبان تعداد زیادی توریست از سراسر جهان است. در این شهر زیبا و دیدنی می‌توانید جاذبه‌های بسیاری مشاهده کنید که در هیچ کجای دنیا مانند آن‌ها وجود ندارد.

به‌منظور شناخت کامل مراکز دیدنی، تفریحی و خرید سوغاتی در یزد، می‌توانید به مطالبی همچون مراکز تفریحی در یزد، مراکز خرید یزد، سینما های یزد و غیره سر بزنید.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید برای کار‌های نظافت منزل از نیرو‌های خدماتی کمک بگیرید، لازم است به موضوعات مهمی‌ توجه داشته باشید و از بهترین شرکت‌های نظافتی یزد کمک بگیرید. این شرکت‌ها خدمات بسیاری از جمله نظافت منزل، شرکت، پارکینگ، حیاط و غیره را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهند و برای افراد شاغل گزینه بسیار مناسبی هستند.

ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعات ارزشمندی درمورد خدمات شرکت نظافتی در یزد در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با خیال راحت برای خانه تکانی و نظافت منزل از نیرو‌های خدماتی کمک بگیرید. لطفاً اگر تجربه‌ای در استفاده از خدمات نظافت ساختمان در یزد دارید با ما در میان بگذارید.

 

شماره تماس شرکت نظافتی - فروهر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *