کابینت سازی در اصفهان + شماره تماس 10استاد کار کابینت اصفهان

کابینت سازی در اصفهان

پیدا کردن کابینت سازی در اصفهان ممکن است دغدغه خانواده‌هایی باشد که به دنبال طراحی دکوراسیون برای آشپزخانه، اتاق یا سایر قسمت‌های منزل خود هستند. افرادی که به دنبال تغییری در دکوراسیون منزل خود هستند، باید استادکاری با ویژگی‌های برجسته و مهارت بالا پیدا کنند تا در این امر به آن‌ها کمک کرده و مشاوره بدهد.

 اگر در خصوص تغییر دکوراسیون منزل خود چیزی نمی‌دانید و به دنبال پیدا کردن کابینت سازی در اصفهان هستید، به خواندن این مطلب ادامه بدهید تا در این خصوص شما را راهنمایی کنیم.

چرا کابینت می‌سازیم؟

کابینت سازی در اصفهان

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه به عنوان یک تجارت پردرآمد و پرطرف‌دار در بازار وجود دارد. افراد زیادی مشتری کابینت سازی در اصفهان هستند و با هزینه‌های بالا به دنبال ساختن کابینت و ایجاد یک دکوراسیون برای منزل و آشپزخانه خود هستند؛ اما واقعاً ضرورت این امر چیست و چرا ما به کابینت و کمد نیاز داریم؟

این کابینت‌ها فضای منظم‌تر و شکیل‌تری به آشپزخانه می‌دهند و مانند یک کت و شلوار باعث خوشگل‌تر شدن آن می‌شوند. شما با درست کردن کابینت فضای بیشتری برای ظروف و وسایل خود دست و پا می‌کنید. همچنین این امر باعث کاهش به هم ریختگی و نامنظمی می‌شود.

قرار دادن وسایل در یک جای مشخص، تمیز و مناسب باعث می‌شود همیشه جای وسایل خود را به یاد آورده و مراقبت بهتری از آن‌ها به عمل بیاورید. کابینت‌ها حتی به شما کمک می‌کنند سیم‌های برق و لوله‌های فاضلاب را پشت آن‌ها پنهان کرده و برای این همه شلختگی یک در خوشگل بسازید تا در پشت آن بمانند.

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در اصفهان

کابینت ساز در اصفهان شخصی است که می‌تواند برای طراحی و اجرای کابینت به شما کمک کند. کافی است در مورد مدل مد نظر خود و رنگ کابینت‌ها با او صحبت کنید. همچنین مشخص کردن رنگ و قیمت‌ها نیز الزامی است. در این مورد باید به استادکار کابینت آشپزخانه در اصفهان مراجعه کنید و پس از مشخص شدن همه جوانب کار پروژه خود را به او بسپارید.

برخی از مشتریان می‌خواهند قبل از خرید و انجام هر گونه هزینه برای اجرای کابینت پایان کار را ببینند. برای پاسخ به این تقاضا کابینت سازی در اصفهان طراحی کابینت را پیش از شروع کار انجام داده و به مشتریان نشان می‌دهد.

در این طراحی محل قرار گیری کابینت‌ها، ماشین ظرف شویی و لباسشویی، یخچال، هود و اپن آشپزخانه مشخص می‌شود. مشتریان این طرح را بررسی کرده و در مورد آن نظر می‌دهند. شاید حتی لازم باشد برخی تغییرات در آن به وجود بیاید و طراحی بهتری انجام شود.

طراحی کابینت قبل از اجرا هزینه اضافی برای مشتریان دارد؛ اما با این وجود باز هم عده کثیری از مشتریان خواهان آن هستند که کاملاً منطقی است. این کار باعث صرفه جویی در هزینه‌ها و افزایش رضایت مشتریان سخت گیر می‌شود.

مزیت این کار برای استادکار کابینت در اصفهان این است که با طراحی آشپزخانه در وقت خود صرفه جویی می‌کند.

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه در اصفهان

 

انواع مدل کابینت

شما از طراحی کابینت برای آشپزخانه خود چه انتظاری دارید و با چه هدفی این کار را انجام می‌دهید؟ پس از پاسخ به این سؤال می‌توانید کابینت مناسب منزل خود را پیدا کنید. در این بخش به معرفی انواع کابینت می‌پردازیم تا با شناخت خصوصیات هر کدام از آن‌ها بتوانید بهتر در این مورد تصمیم گیری کنید و بهترین نوع کابینت آشپزخانه را برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کنید.

انواع مدل کابینت در اصفهان

 

کابینت مدرن

کابینت‌های مدرن نسل جدیدی از طراحی دکوراسیون آشپزخانه هستند و خصوصیات ویژه خود را دارند. این نوع کابینت‌ها بر خلاف مدل‌های قدیمی‌تر دارای جزئیات بسیار کمتری هستند، دسته ندارند یا دارای دسته‌های کوچک و ساده‌ای هستند، از ترکیب یک یا دو رنگ تشکیل می‌شوند، رنگ‌های خنثی در آن‌ها به کار می‌رود و سادگی در طراحی آن‌ها حرف اول را می‌زند.

کابینت‌های مدرن امروزه بسیار پر طرف‌دار هستند و زوج‌های جوان این مدل را می‌پسندند. کابینت سازی در اصفهان می‌تواند در خصوص رنگ، جنس، طریقه مراقبت و مزایا و معایب کابینت مدرن با شما صحبت کند.

از مزایای کابینت مدرن می‌توانیم به قیمت‌های مناسب، سادگی و شیک بودن، نورپردازی بهتر آن نسبت به کابینت‌های کلاسیک، طراحی خاص و تنوع بالای مدل اشاره کنیم. چند مدل کابینت مدرن وجود دارد که آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

کابینت مدرن در اصفهان

 

کابینت مدرن‌ های گلاس

کابینت‌های گلاس دارای ورق‌هایی با مغز ام دی اف است که با روکش‌های گلاس یا ملامینه پوشانده شده‌اند. این ورق‌ها سطح شفاف و شیشه‌ای بسیار زیبایی دارند و به محیط آشپزخانه ظاهری عالی می‌دهند. شما می‌توانید با مشورت با کابینت ساز در اصفهان دو رنگ‌های گلاس انتخاب کنید و از ترکیب آن‌ها دکوراسیون جذابی بسازید.

معایب کابینت مدرن‌های گلاس قیمت نسبتاً بالای آن، رطوبت پذیری بالا، خش پذیری بالا و دشواری تمیز کردن آن است. ورق‌های گلاس به دلیل سطح شفاف خود لکه‌های چربی را بیشتر نشان می‌دهد و از این رو نیاز به تمیز کردن روزانه با دستمال نرم و مرطوب دارد. شما باید از تمیز کردن آن‌ها با اجسام زبر مانند سیم ظرفشویی خودداری کنید.

رطوبت پذیری بالای آن سبب شده است تا بهترین گزینه برای کابینت آشپزخانه یا حداقل کابینت‌های نزدیک سینک نباشد. اگر در منزل کودک دارید و امکان تمیز کردن هر روزه کابینت مدرن‌های گلاس برای شما وجود ندارد، مدل‌های دیگر را در نظر بگیرید.

کابینت مدرن فوق برجسته (فرامید)

کابینت فوق برجسته از ورق‌هایی ساخته می‌شود که در سطح خود دارای فرورفتگی و برجستگی است. همین موضوع سبب تفاوت آن با دیگر مدل‌ها شده است. این مدل سطحی مانند چوب داشته و مانند دیگر مدل‌ها سطح صاف و صیقلی ندارد. یکی از معایب کابینت مدرن فوق برجسته دشوار بودن تمیز کردن آن است.

به دلیل فرو رفتگی و برجستگی‌های آن باید در تمیز کردن آن دقت بسیار زیادی به خرج بدهید و از طرفی نمی‌توانید از وسایل زبر مانند سیم ظرف‌شویی برای تمیزی آن استفاده کنید. کابینت سازی در اصفهان قبل از انتخاب هر کابینت در مورد معایب و مزایای آن با شما صحبت می‌کند.

کابینت مدرن دو رنگ

این مدل نیز جزو طراحی‌های مدرن است که ممکن است توسط کابینت سازی در اصفهان به شما پیشنهاد شود. در این نوع طراحی با ترکیب دو رنگ به آشپزخانه دیزاین جدیدی می‌دهند. برای انتخاب رنگ بهتر است از رنگ‌های خنثی مانند کرم، بژ، سفید و طوسی استفاده کنید.

از مزایای انتخاب رنگ‌های خنثی برای دیزاین آشپزخانه این است که این رنگ‌ها هرگز از مد نمی‌افتند، آرامش بخش هستند، به خوبی با سایر رنگ‌های منزل شما هماهنگ می‌شوند، محیط آشپزخانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهند و بسیار شیک هستند.

کابینت آشپزخانه مدرن ملامینه

این نوع کابینت برای طراحی مدرن آشپزخانه محبوبیت دارد و به دو نوع کابینت ام دی اف ملامینه و نئوپان ملامینه تقسیم می‌شود. تفاوت اصلی این دو نوع در چوبی است که در مغز آن‌ها به کار رفته و هر دو آن‌ها روکشی از جنس ملامینه دارند.

ورق‌های نئوپان از جنس خرده چوب و ضایعات هستند. همین ویژگی باعث شده است تا در برابر فشار و ضربه مقاومت چندانی نداشته باشند. ام دی اف‌های ملامینه از این نظر بهتر عمل می‌کنند و مقاومت و طول عمر بالاتری دارند.

کابینت مدرن ملامینه تنوع بالایی ارائه می‌دهد و دارای دو نوع خارجی و ایرانی است. کابینت سازی در اصفهان به شما خواهد گفت که از این نوع کابینت می‌توانید برای دکوراسیون آشپزخانه، اتاق کار، اتاق کودک و حتی مغازه و بوتیک استفاده کنید.

کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک تجسم راحتی و زیبایی سبک کلاسیک است؛ زیرا این کابینت‌ها در نهایت زیبایی و سلیقه  ساخته شده‌اند و سعی شده است تا با چیدمان داخلی به طور منطقی و راحت هماهنگ شوند. کابینت‌های کلاسیک در فرم‌های ظریف و با جزئیات تولید می‌شوند.

هر مدل از کابینت کلاسیک به طور مشخص با نسبت‌های واضح، رنگ‌های ملایم و عناصر لاکونیک کلاسیک از سایر مدل‌ها متمایز می‌شود. استادکار کابینت در اصفهان از پیچیدگی که سبک کلاسیک ارائه می‌دهد برای گرم‌تر کردن و آراسته کردن فضای آشپزخانه شما استفاده می‌کند.

در این نوع طراحی از لوازم جانبی مانند چراغ‌ها، ستون و سردست برای تزئین استفاده می‌کنند. همچنین دستگیره‌های زیبا و پر جزئیات مخصوص کابینت کلاسیک است. کابینت کار در اصفهان برای رنگ بندی کابینت کلاسیک عموماً رنگ‌های گرم مانند رنگ چوب به کار می‌برد.

جنس این کابینت‌ها به انتخاب مشتری است و بیشتر از ورق‌های ام دی اف یا ورق‌های فلز با روکش چوب استفاده می‌کنند. در کابینت کلاسیک طرح‌های پیچیده و اشکال هندسی زیبا به چشم می‌خورد. همچنین قیمت این سبک از اجرای کابینت در اصفهان نسبت به کابینت‌های مدرن بیشتر است.

اجرای کابینت در اصفهان

 

جنس کابینت

هنگامی که برای سفارش کابینت اقدام می‌کنید، کابینت سازی در اصفهان مواد مختلف و جنس ورق‌های کابینت را به شما معرفی می‌کند. معمولاً از ورق‌های فلز و ام دی اف به این منظور استفاده می‌کنند. سایر ورق‌ها نیز به همراه ویژگی‌ها و قیمت به شما معرفی می‌شوند.

ورق‌های ام دی اف رطوبت پذیری بالایی دارند و شما باید در نگهداری از آن‌ها بسیار دقت کنید. اگر این امر برای شما میسر نیست از انتخاب ورق ام دی اف و سایر روکش‌های آن صرف نظر کنید. همچنین این جنس کابینت خش پذیری بالایی هم دارد.

ورق‌های فلز در آب آسیب نمی‌بینند و تمیز کردن آن‌ها نیز راحت است. شما حتی می‌توانید آن‌ها را به طور کامل با آب بشویید. با این وجود امکان زنگ زدگی و آسیب دیدن در آن‌ها نیز وجود دارد. قیمت این ورق‌ها نیز کمتر است.

سعی کنید طبق شرایطی که دارید و انتظارات خود پس از مشورت با کابینت سازی در اصفهان بهترین ورق ممکن را انتخاب کنید.

رنگ بندی کابینت

بدون اغراق می‌گوییم که تنوع رنگ در کابینت‌ها فوق‌العاده بالا است و شما با هر سلیقه‌ای، با هر رنگ بندی منزل و با هر بودجه‌ای می‌توانید به دلخواه خود رنگ کابینت را انتخاب کنید. کابینت‌های قهوه‌ای و رنگ چوب بیشتر برای سبک کلاسیک به کار می‌روند؛ در حالی که می‌توانید آن‌ها را با رنگ‌های دیگر مانند کرم و سفید نیز ترکیب کنید.

رنگ‌های خنثی مانند سفید، طوسی، کرم و بژ برای کابینت‌های مدرن بیشترین طرف‌داران را دارد. شما می‌توانید پس از مشورت با کابینت سازی در اصفهان در کنار رنگ خنثی از ترکیب رنگ مشکی، بنفش یا قرمز نیز استفاده کنید؛ اما بهتر است رنگ‌های نود و خنثی را انتخاب کنید.

دلیل این پیشنهاد آرامشی است که این رنگ به محیط خانه تزریق می‌کند. علاوه بر این با نورپردازی صحیح می‌توانید آشپزخانه خود را پرنورتر و بزرگ‌تر نشان بدهید. اطلاع از این موضوع برای صاحبان آشپزخانه‌های کوچک می‌تواند بسیار کمک کننده باشد؛ زیرا با انتخاب ورق‌های سفید فضای آشپزخانه خود را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

به عنوان یک نکته جزئی و مهم این مورد را نیز به خاطر داشته باشید که اگر آشپزخانه بزرگی دارید، برای انتخاب رنگ کابینت مدرن خود می‌توانید از رنگ‌های تیره مانند بادمجانی، مشکی و قهوه‌ای در ترکیب با یک رنگ روشن بهره ببرید. به این شیوه محیط آشپزخانه خود را کمی کوچک‌تر و جمع و جورتر نشان می‌دهیدرنگ بندی کابینت در اصفهان

 

اجرای کابینت برای آشپزخانه در اصفهان

کابینت‌های یکپارچه آشپزخانه یک گزینه عالی برای نگهداری و سازماندهی ظروف و مواد غذایی در داخل آن هستند. علاوه بر این سال‌ها دوام می‌آورند و در صورت بازسازی قابل استفاده مجدد هستند. چرا از کابینت در آشپزخانه‌های خود استفاده کنیم؟ کابینت‌ها گزینه‌ای عالی برای پنهان کردن کابل‌ها و لوله‌ها در آشپزخانه هستند و محیطی تمیزتر و منظم‌تر را فراهم می‌کنند.

شما می‌توانید آنها را در انواع سبک‌ها، اندازه‌ها و مواد پیدا کنید. کابینت‌های آشپزخانه کلاسیک از جمله کابینت‌هایی هستند که در اکثر آشپزخانه‌ها یافت می‌شوند و رایج‌ترین مدل هستند. آن‌ها معمولاً طراحی ساده و سنتی دارند و به راحتی با هر نوع آشپزخانه‌ای سازگار می‌شوند.

از سوی دیگر، کابینت‌های آشپزخانه مدرن آنهایی هستند که طراحی خلاقانه‌ای دارند و کابینت کار اصفهان می‌تواند آنها را مطابق با نیاز مشتری اجرا کند. این کابینت‌ها طراحی پیچیده‌تر و مدرن‌تری دارند و برای آشپزخانه‌هایی با طراحی معاصر مناسب‌تر هستند.

کابینت آشپزخانه چوبی

کابینت‌های چوبی آشپزخانه به دلیل دوام و زیبایی شناسی خود بسیار محبوب هستند. چوب یک ماده بسیار مقاوم بوده که در هر سبک آشپزخانه‌ای قابل استفاده است. علاوه بر این، چوب یک ماده طبیعی و زیست محیطی است و همین ویژگی آن را برای کسانی که به دنبال گزینه‌ای پایدار هستند ایده آل می‌کند.

یکی از مزیت‌های کابینت چوبی این است که به راحتی تمیز و نگهداری می‌شوند؛ زیرا از مواد بسیار متنوعی ساخته شده‌اند که در سایه‌ها و بافت‌های مختلف یافت می‌شوند و همین خصوصیت به آن‌ها اجازه می‌دهد با سبک‌های مختلف آشپزخانه سازگار شوند.

با این حال، مهم است که در نظر داشته باشید که چوب یک ماده متخلخل است؛ بنابراین می‌تواند تحت تأثیر رطوبت و لکه قرار گیرد. آب بندی و نگهداری از این کابینت‌های چوبی برای افزایش عمر مفید آنها بسیار مهم است. یکی از معایب کابینت‌های چوبی می‌تواند رطوبت پذیری و خش پذیری بالای آن‌ها باشد.

همچنین فراموش نکنید که چوب می‌تواند گران‌تر از مواد دیگر مانند فلز یا پلاستیک باشد. بسته به نوع چوب و اینکه آیا از منطقه‌ای نزدیک به منطقه تولید است یا خیر قیمت نهایی محصولات چوبی می‌تواند متفاوت باشد.

کابینت آشپزخانه چوبی در اصفهان

 

کابینت بالای آشپزخانه

کابینت‌های بالایی آشپزخانه آنهایی هستند که در قسمت بالای آشپزخانه قرار دارند و بر روی دیوار نصب می‌شوند. آن‌ها اغلب برای نگهداری ظروف، لیوان‌ها و سایر لوازم مانند آب‌میوه‌گیری یا خردکن استفاده می‌شوند. این کابینت‌ها بسیار کاربردی هستند؛ زیرا به شما امکان می‌دهند پرکاربردترین اشیا را در دسترس داشته باشید.

 کابینت‌های بالای آشپزخانه همچنین برای استفاده حداکثری از فضای موجود در آشپزخانه ایده آل هستند. باید در نظر داشته باشید که دسترسی به کابینت‌های بالای آشپزخانه برای افراد دارای معلولیت جسمی یا افراد مسن دشوارتر است و به همین دلیل است که شما باید هنگام انتخاب یا طراحی این نوع مبلمان، ارگونومی و دسترسی را در نظر بگیرید و در این مورد با نصاب کابینت در اصفهان صحبت کنید.

کابینت آشپزخانه فلزی

کابینت‌های فلزی آشپزخانه برای کسانی که به دنبال گزینه‌ای بادوام و مستحکم هستند گزینه بسیار مناسبی است؛ زیرا فلز یک ماده بسیار قوی است و می‌تواند وزن ظروف و مواد غذایی را تحمل کند. به علاوه، کابینت‌های فلزی آشپزخانه به راحتی تمیز و نگهداری می‌شوند.

 با این حال، کابینت فلزی در مقایسه با کابینت‌های چوبی و پیش ساخته آشپزخانه، محبوبیت کمتری دارد. کابینت فلزی می‌تواند برای آزمایشگاه‌ها، آشپزخانه‌های بیمارستان و کافه‌ها گزینه مناسبی باشد. همچنین این مدل برای آشپزخانه‌هایی با طراحی صنعتی یا امروزی نیز گزینه‌ای عالی هستند.

فلز همچنین ماده‌ای است که در برابر رطوبت و لکه بسیار مقاوم است و برای آشپزخانه‌هایی با کاربرد زیاد ایده آل است. با این حال، توجه به این نکته مهم است که فلز ممکن است در لمس سرد باشد و اگر به درستی نگهداری نشود، تحت تأثیر خوردگی یا زنگ زدگی قرار می‌گیرد.

همچنین لبه‌های تیز آن برای کودکان خطرناک است. اگر کودک خردسال یا نوپا در منزل دارید، بهتر است از انتخاب این کابینت‌ها صرف نظر کنید یا حداقل آن‌ها را با قرار دادن پلاستیک در لبه‌های تیز امن‌تر کنید.

کابینت آشپزخانه فلزی در اصفهان

 

کابینت آشپزخانه عمودی

کابینت‌های عمودی آشپزخانه آنهایی هستند که از کف تا سقف امتداد دارند. آنها برای استفاده حداکثری از فضای موجود در آشپزخانه طراحی می‌شوند؛ زیرا به شما امکان می‌دهند تعداد زیادی ظروف و غذا را درون آن‌ها ذخیره کنید.

نکته‌ای که در مورد آن‌ها وجود دارد این است که بسیار زیبا هستند و می‌توان از آنها برای دادن رنگ مدرن به آشپزخانه استفاده کرد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که دسترسی به کابینت‌های عمودی آشپزخانه برای افراد دارای معلولیت جسمی یا افراد مسن ممکن است دشوارتر باشد.

کابینت آشپزخانه عمودی در اصفهان

 

کابینت دیواری

کابینت یا کمد دیواری فضایی است که درون یا روی دیوار ایجاد می‌شود و از آن برای نگهداری لوازم، ظروف، لباس، کتاب، وسایل تزئینی و… استفاده می‌کنند. تولید کابینت دیواری روزبه‌روز در حال افزایش است؛ زیرا آن‌ها به شما این امکان را می‌دهند که از فضای بلا استفاده‌ای مانند دیوار برای سرو سامان دادن و نظم بیشتر بهره ببرید.

کابینت سازی در اصفهان می‌تواند در مورد جنس، رنگ و طرح این نوع کابینت و کمد با شما صحبت کند. به عنوان یک نکته امنیتی بهتر است در این کابینت‌ها ظروف سنگین و شیشه‌ای قرار ندهید و از محکم بودن آن به دیوار اطمینان حاصل کنید.

شما باید قبل از کار با کابینت سازی در اصفهان در مورد ارتفاع کمد، عمق کابینت، ابعاد آن، روکش دلخواه خود و اضافه کردن مواردی مانند آیینه به آن صحبت کنید. قیمت کابینت دیواری در اصفهان به مواردی که ذکر شد بستگی دارد و در فروشگاه‌های مختلف هزینه یکسان ندارد.

کابینت دیواری در اصفهان

 

کابینت‌های پیش ساخته

کابینت ساز در اصفهان می‌داند که می‌تواند از فروش کابینت آماده در اصفهان نیز به سوددهی برسد؛ بنابراین آن‌ها به تولید کابینت‌های پیش ساخته در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی روی می‌آورند که  آماده نصب هستند.

این کابینت‌ها برای کسانی که به دنبال گزینه‌ای سریع و ارزان هستند مناسب است. کابینت‌های آشپزخانه پیش ساخته به راحتی نصب می‌شوند. بهترین کابینت سازی در اصفهان می‌تواند آن‌ها را بر اساس نیاز مشتری سفارشی کند. با این حال، این کابینت‌ها اغلب دوام و استحکام کمتری نسبت به کابینت‌های آشپزخانه سنتی دارند.

به خاطر داشته باشید که کابینت‌های آشپزخانه از پیش ساخته شده نسبت به کابینت‌های آشپزخانه سنتی دوام و استحکام کمتری دارند؛ بنابراین ممکن است نیاز به نگهداری و تعمیر بیشتری داشته باشند.

کابینت ساخته شده از آلومینیوم و شیشه

کابینت آشپزخانه آلومینیومی و شیشه‌ای گزینه‌ای عالی برای کسانی است که به دنبال یک طراحی مدرن و مینیمال هستند. آلومینیوم یک ماده بسیار قوی و سبک وزن است، در آن با شیشه که اجازه می‌دهد تا داخل کابینت دیده شود یک دکوراسیون جذاب و جدید به شما می‌دهد.

علاوه بر این، تمیز کردن و نگهداری کابینت‌های آلومینیومی و شیشه‌ای آشپزخانه بسیار آسان است. با این حال، این مدل طراحی برای آشپزخانه در مقایسه با کابینت‌های چوبی و پیش ساخته آشپزخانه، محبوبیت کمتری دارد.

کابینت ساخته شده از آلومینیوم و شیشه در اصفهان

 

کابینت آشپزخانه چوبی و شیشه‌ای

کابینت آشپزخانه چوبی و شیشه‌ای گزینه‌ای عالی برای کسانی است که به دنبال ترکیبی از زیبایی شناسی و عملکرد هستند. چوب ظاهری گرم و دلپذیر ایجاد می‌کند؛ در حالی که شیشه به شما امکان می‌دهد داخل کابینت را ببینید و آشپزخانه را نیز بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

علاوه بر این، تمیز کردن روزانه و نگهداری کابینت‌های چوبی و شیشه‌ای آشپزخانه نیز دردسری برای شما ندارد. این مدل کابینت‌ها در مقایسه با کابینت‌های چوبی و پیش ساخته آشپزخانه، طرف‌داران کمتری دارند. توجه به این نکته ضروری است که کابینت آشپزخانه چوبی و شیشه‌ای به دلیل ترکیب مواد، می‌تواند گران‌تر از کابینت آشپزخانه کلاسیک باشد.

از معایب این مدل کابینت می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که شیشه شکننده است و در حین تمیز کردن و نگهداری نیاز به مراقبت ویژه دارد. این کابینت‌ها برای خانواده‌هایی که بچه‌های کوچک دارند گزینه مناسبی نیست.

قیمت انواع کابینت در اصفهان

قیمت یکی از عوامل مهم و تعیین کننده در انتخاب کابینت مورد نظر شما به شمار می‌رود. بسیار دیده شده است که افراد طبق میزان سرمایه خود کابینت را انتخاب می‌کنند و ممکن است در این مورد از سلیقه و علایق خود چشم پوشی کنند.

قیمت‌ها به موادی که استفاده می‌شود، تزئینات اضافی و جانبی، نوع کابینت، طراحی و مدل انتخاب شده، طراحی‌های اضافی مانند جزیره یا نهار خوری چرخان، استادکار کابینت در اصفهان و… بستگی دارد. در جدول زیر قیمت کابینت در اصفهان به صورت حدودی نشان داده شده است.

نوع کابینت قیمت برای هر متر مربع
نئوپان روکش ملامینه ۳ تا ۴ میلیون تومان
ام دی اف ایرانی ۳ تا ۴ میلیون تومان
ام دی اف خارجی ۴ تا ۶ میلیون تومان
های گلاس ایرانی ۴ تا ۵.۵ میلیون تومان
های گلاس خارجی ۵ تا ۶ میلیون تومان
پلی گلاس و لمی گلاس ایرانی ۵ تا ۶ میلیون تومان
پلی گلاس و لمی گلاس خارجی ۵.۵ تا ۷ میلیون تومان
ام دی اف خام با رنگ پلی اورتان ۷ تا ۸.۵ میلیون تومان
کابینت با روکش چوبی ۸ تا ۱۱ میلیون تومان
کابینت تمام چوب ۱۵ تا ۲۲ میلیون تومان
کابینت پی وی سی ۵ تا ۵.۵ میلیون تومان
کابینت فلزی ۵ تا ۸ میلیون تومان
کابینت استیل ۵ تا ۸ میلیون تومان

چگونه کابینت آشپزخانه را تزئین کنیم؟

دکوراسیون کابینت آشپزخانه شما یک راه عالی برای دادن حس شخصی و منحصر به فرد به آن است. روش‌ها و سبک‌های مختلفی برای تزئین کابینت وجود دارد. یکی از این روش‌ها تزئین کابینت آشپزخانه از طریق قفسه‌های باز است.

 این قفسه‌ها را می‌توانید در کابینت‌های بالایی یا پایینی قرار دهید و برای نمایش ظروف یا گیاهان مورد علاقه شما ایده آل است. آنها همچنین به عنوان راهی عالی برای استفاده حداکثری از فضای آشپزخانه در دسترس هستند.

یکی دیگر از راه‌های تزیین کابینت آشپزخانه استفاده از سخت‌افزارهای تزیینی مانند چراغ، سر دست، ستون و دستگیره است که با این لوازم می‌توانید جلوه‌ای شخصی به کابینت آشپزخانه خود بدهید و آن‌ها را در سبک‌ها و طرح‌های مختلف پیدا کنید.

به طور خلاصه، راه‌های زیادی برای تزئین کابینت آشپزخانه و دادن ظاهری جدید به آن‌ها وجود دارد. چه از طریق قفسه‌های باز یا سخت افزارهای تزئینی، تزئین کابینت آشپزخانه شما یک راه عالی برای شخصی سازی آشپزخانه و جذاب‌تر کردن آن است.

به یاد داشته باشید که دکوراسیون کابینت آشپزخانه شما باید کاربردی بوده و متناسب با نیازها و سلیقه‌های شخصی شما باشد؛ بنابراین نکته بسیار مهم این است که هنگام تزئین کابینت، سبک آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. اگر آشپزخانه شما سبک کلاسیک دارد، شاید بهتر باشد لوازم دکوری کلاسیک بخرید.

بهترین کابینت کار در اصفهان

 

ویژگی‌های استادکار کابینت ماهر چیست؟

کابینت ساز در اصفهان فردی است که به شما در انتخاب و اجرای کابینت و کمد با اهداف مختلفی کمک می‌کند. همچنین این افراد در مورد انتخاب رنگ، جنس و مدل نیز به شما مشاوره می‌دهند. در این بخش ویژگی‌های بهترین کابینت کار در اصفهان را برای شما تشریح می‌کنیم.

تخصص و مهارت

مهارت مهم‌ترین ویژگی یک کابینت ساز در اصفهان است. این مهارت او است که سبب می‌شود ورق‌ها، لوازم و سایر طراحی‌ها به درستی و زیبایی در کنار یکدیگر قرار بگیرند. اگر کابینت سازی در اصفهان مهارت کافی نداشته باشد، طراحی و خروجی نهایی کار رضایت بخش نخواهد بود و هزینه و مواد به کار رفته برای اجرای کابینت نیز به هدر می‌رود.

در این خصوص استادکار کابینت در اصفهان باید طراحی زیبا و مطابق با خواسته به مشتری تحویل بدهد؛ زیرا مشتری به آن‌ها و مهارتشان در این زمینه اعتماد کرده است.

استادکار کابینت در اصفهان

 

مشاوره دادن به مشتریان

مشتریانی که برای سفارش کمد، کابینت، تخت یا هر وسیله دیگری به کابینت سازی در اصفهان مراجعه می‌کنند چیزی در مورد جنس مواد، رنگ بندی و طرح‌های آن نمی‌دانند. در این جا وظیفه کابینت سازی در اصفهان است که با راهنمایی درست در این زمینه آن‌ها را در انتخاب بهترین گزینه خود یاری کند.

بهتر است فردی که در این مورد اطلاعات جامعی دارد برای مشاوره دادن به مشتریان در دسترس باشد. همچنین نمونه کارهای قبلی، رنگ بندی و جنس ورق‌ها در آلبوم‌های جداگانه فراهم شوند تا مشتری‌ها بتوانند از نزدیک آن‌ها را ببینند، لمس کنند و انتخاب کنند.

ذکر معایب و مزایا، قیمت‌ها و موجودی‌های انبار نیز مسئله مهمی است که در تصمیم نهایی مشتریان مؤثر است. کابینت سازی در اصفهان می‌تواند با این کار رضایت مشتریان خود را بالاتر ببرد و دقت و مهارت خود را نیز به رخ بکشد.

بهترین مجریان کابینت در اصفهان

 

امور مالی شفاف

لازم است که همه چیز در مورد قیمت ورق‌ها، دستگیره، مزد کارگران، قیمت لوازم جانبی، رنگ و چراغ‌ها مشخص شده و در لیستی جداگانه به مشتریان ارائه شود. این کار چندین مزیت دارد. امور مالی شفاف کابینت ساز در اصفهان را فردی حرفه‌ای و با تجربه معرفی می‌کند.

علاوه بر این مشتریان می‌توانند طبق بودجه خود کابینت اصفهان را انتخاب کنند. ارائه قیمت‌های واضح یکی از راه‌های جذب مشتری و بالا بردن رضایت آن‌ها است. ارائه تخفیف یا انجام برخی خدمات جزئی به صورت رایگان نیز می‌تواند در میزان رضایت مشتریان مؤثر باشد.

منظم و وقت شناس

کسانی که تصمیم به بازسازی فضای خانه، آشپزخانه یا اتاق خواب خود می‌گیرند باید به مدت مشخصی وسایل خود را جا به جا کنند و محیط زندگی آن‌ها دچار تغییرات، شلوغی و بی نظمی می‌شود. تصور کنید در چنین شرایطی کابینت سازی در اصفهان کار خود را دیرتر تحویل دهد یا روزهای زیادی آن را به تعویق بیندازد.

در چنین وضعیتی مشتریان ناراضی خواهند بود و انتظار دارند کابینت سازی در اصفهان منظم و خوش قول بوده و با حداکثر سرعت کار آن‌ها را به پایان برساند. بهترین مجریان کابینت در اصفهان می‌دانند که با برنامه ریزی درست و کار تیمی می‌توانند همه پروژه‌های خود را به موقع تحویل دهند.

کابینت سازی در اصفهان همچنین باید در مورد تاریخ پایان پروژه صادق باشد و تاریخی را اعلام کند که واقعاً بتواند در آن پروژه را به طور کامل تحویل دهد؛ چراکه خوش قولی از خصوصیات مهم و بارز هر استادکار محسوب می‌شود.

کابینت ساز در اصفهان منظم و وقت شناس

 

همکاری با مشتریان در اعمال تغییرات جدید

برخی اوقات کابینت کاردر اصفهان با تغییراتی که مشتری درخواست می‌کند موافق نبوده و سعی می‌کند نظر آن‌ها را عوض کند. این اتفاق ممکن است به دلیل کمبود وقت، نبود حوصله یا استقبال نکردن از ایده‌های جدید باشد.

شایسته است تا کابینت سازی در اصفهان در صورت توان از ایده‌های جدید و نظر و سلیقه مشتریان استقبال کرده و در حد توان پذیرای آن‌ها باشد. داشتن خلاقیت و پذیرفتن طرح‌های جدید خصلت افراد حرفه‌ای است و باعث می‌شود طرح‌های جدیدی ظاهر شوند که شاید حتی به نظر مشتریان جدید نیز خوشایند بیاید.

دارای نمونه کارهای قبلی

کابینت سازی در اصفهان باید نمونه کارهای قبلی خود را آرشیو کرده و به مشتریان جدید نشان بدهد. این کار انتخاب طرح دلخواه را برای مشتریان آسان می‌کند، تنوع طرح و مدل کابینت سازی در اصفهان را نشان می‌دهد و مسیر حرفه‌ای شغل کابینت کار را به مشتری نمایش می‌دهد.

نمونه کارهای قبلی کابینت سازی در اصفهان

 

سابقه کاری مرتبط

داشتن سابقه کاری مرتبط برای کابینت سازی در اصفهان بسیار مهم است. کار کردن در این زمینه، تجربه طراحی‌های مختلف، کنار آمدن با چالش‌ها و آموختن در کابینت سازی به حرفه‌ای‌تر شدن استادکار کابینت در اصفهان کمک می‌کند.

به طور قطع مشتریان به کابینت سازی در اصفهان سابقه طولانی‌تر و مرتبطی دارد بیشتر از سایر رقبا اعتماد می‌کنند. این مورد یک مزیت رقابتی بوده و ملاک بسیاری از مشتریان برای انتخاب کابینت ساز خود است.

داشتن سابقه کاری مرتبط برای کابینت سازی در اصفهان

 

قابل اعتماد بودن

افرادی که پروژه کابینت سازی خود را به کابینت سازی در اصفهان می‌سپارند در مورد پول و سرمایه خود، طراحی منزل خود، تاریخ پایان کار، راهنمایی‌های کابینت کار و موارد بسیار دیگری به او اعتماد می‌کنند. بسیار شایسته است که کابینت سازی در اصفهان قابل‌اعتماد باشد و یک تجربه رضایت بخش از طراحی دکوراسیون داخلی برای مشتریان خود رقم بزند.

آدرس و شماره تلفن کابینت سازی در اصفهان

در این مطلب اطلاعات مرتبط و مفید زیادی در مورد استادکار کابینت در اصفهان به دست آوردید. در این بخش قصد داریم آدرس و شماره کابینت کار ساختمان در اصفهان را در اختیار شما بگذاریم.

شما با بررسی این جدول می‌توانید با تعدادی از بهترین استادکاران کابینت در اصفهان آشنا شده و پس از بررسی نمونه کارها و صحبت‌های اولیه، پروژه خود را به استادکار مورد نظر خود واگذار کنید.

کابینت سازی شماره تماس آدرس
فروشگاه یاس یراق کابینت سینک ۰۹۱۳۱۱۷۵۵۹۳ اصفهان، شهرک امام حسین، بلوار بعثت، خیابان استاد فلاطوری
یراق کابینت اصفهان ۰۹۱۳۲۰۱۸۳۲۹ اصفهان، شهرک امام حسین، خیابان گلستان، ابتدای بلوار بعثت
کابینت گارنی نو ۰۹۱۳۲۰۲۱۰۸۲ اصفهان، خیابان سعادت آباد، خیابان چهارباغ بالا، خیابان میر فندرسکی

 

کابینت سازی تو در تو ۰۹۱۳۴۱۳۱۹۵۱ اصفهان، هزار جریب، خیابان یازدهم، خیابان بوستان اول

 

کابینت سازی فولادی ۰۹۱۳۱۶۸۲۰۲۷ اصفهان، گرکان، خیابان معراج
کابینت حسینی اصفهان، عاشق آباد، خیابان حسین حسینی

 

کابینت و ام دی اف امینی خیابان چمران، ابتدای کوچه شهید اصغر مزروعی
کابینت دیاکو ۰۹۳۰۱۳۰۲۶۸۷ اصفهان، خیابان خواجو، خیابان هشت بهشت غربی، خیابان ملک، خیابان شریف واقفی
کابینت آذین چوب ۰۹۱۳۲۶۷۷۳۸۷ اصفهان، دنارت، جاده آبشار، خیابان روح‌الامین

 

کارگاه کابینت سازی و ام دی اف فروشی چوبین وود ۰۹۱۳۳۶۰۹۰۵۰ اصفهان، خیابان شفق، خیابان شهدا، خیابان بافندگان، خیابان توحید

 

کابینت آشپزخانه حمید شریفیان ۰۹۱۳۳۱۲۴۲۴۷ اصفهان، خیابان شفق، خیابان شهدا بین محمد باقری و بافندگان

 

لوازم کابینت ۱۲۸ اصفهان، پرتمان، کنارگذر امام خمینی بین خیابان جعفریان و محتشمی‌پور

سؤالات متداول

  1. ۱. چه نوع کابینتی مناسب‌تر است؟

برای هر شخص کابینتی مناسب‌تر است که طبق سلیقه شخصی او باشد، با فضا و سایر وسایل هماهنگ باشد و قیمت معقولی داشته باشد.

  1. عمر ماندگار کابینت‌ها چقدر است؟

به طور میانگین عمر مفید انواع کابینت را ۱۰ تا ۱۵ سال است.

  1. قیمت کابینت در اصفهان چقدر است؟

قیمت کابینت به متر مربع است و برای هر نوع ورقی متفاوت است. ورق‌های ام دی اف و گلاس نسبت به انواع دیگر گران‌تر هستند.

  1. از چه رنگ‌هایی برای کابینت استفاده کنیم؟

ترکیب یک رنگ روشن با تیره بهترین رنگی است که می‌توانید انتخاب کنید.

  1. قیمت طراحی آشپزخانه چقدر است؟

برای طراحی آشپزخانه قبل از شروع کار لازم است ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

 

شارینو

آیا قصد سفر به اصفهان را دارید و در مورد این شهر زیبا و تاریخی اطلاعاتی ندارید؟ یا این که برای کار و تحصیل باید مدتی در این شهر اقامت کنید؟ برای آشنایی بیشتر با این شهر کامپیوتر خود را روشن کنید و در نوار گوگل آدرس سایت شارینو را بنویسید.

سپس به قسمت وبلاگ سایت شارینو مراجعه کرده و در آن جا انواع مختلف و متنوع مقالاتی که در مورد تعمیر قهوه ساز در اصفهان، سمپاشی در اصفهان، تعمیر مخلوط کن در اصفهان، پیوند درخت در اصفهان است را بخوانید؛ در این مقالات می‌توانید اطلاعات دقیقی در رابطه با این موضوعات پیدا کنید.

این سایت برای دانشجویانی که به دنبال کار غیر حضوری و آنلاین هستند نیز مناسب است و مقالات مفید زیادی در خصوص طراحی سایت در اصفهان، ادمین اینستاگرام در اصفهان و طراحی اپلیکیشن در اصفهان در آن وجود دارد.

در این سایت همچنین می‌توانید در مورد پزشک زنان در اصفهان، پزشک مغز و اعصاب در اصفهان، پزشک ارتوپد در اصفهان، بهترین روانشناس‌های اصفهان و پزشکان قلب و عروق در اصفهان نیز مطالعه کنید.

اگر قصد دارید کمی تفریح کنید، قبل از بیرون رفتن یا سفر به شهر اصفهان بهتر است تا سری به مقالات وبلاگ شارینو مانند: مراکز تفریحی اصفهان، رستوران‌های اصفهان و کافه‌های اصفهان بزنید. در این مقالات دید وسیع‌تری نسبت به شهر اصفهان پیدا کرده و متوجه می‌شوید که چرا به آن نصف جهان می‌گویند.

سخن پایانی

کابینت سازی در اصفهان شخصی است که طراحی و اجرای کابینت، کمد، کتابخانه و انواع جا کفشی را برای شما انجام می‌دهد. این افراد خدمات زیادی انجام می‌دهند. در این مطلب به نکات متنوعی در مورد شغل کابینت سازی در اصفهان پرداخته شده است.

به نظر می‌رسد اگر به دنبال بازسازی آشپزخانه یا کمدهای اتاق خواب خود هستید و می‌خواهید قبل از شروع کار در این مورد بیشتر بدانید، مطالعه این مطلب می‌تواند برای شما سودمند باشد. پیدا کردن بهترین استادکار هم برای دریافت بهترین نتیجه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و بر هزینه‌های شما هم تأثیر می‌گذارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *