شماره تماس تعمیرکار پکیج در یزد

تعمیر پکیج در یزد

تعمیر پکیج در یزد به دلیل پرکاربرد بودن این سیستم گرمایشی از اهمیت زیادی برخوردار است. شاید تابه‌حال برای شما هم پیش آمده باشد که متوجه شوید پکیج شما دچار نشتی شده یا آب را به‌خوبی گرم نمی‌‌کند. ایرادات ایجاد شده در پکیج به‌خصوص در فصول سرد سال می‌‌تواند به‌عنوان یک مشکل بزرگ زندگی روزمره افراد را تحت تأثیر قرار دهد.

بهترین گزینه برای رفع این مشکلات، استفاده از خدمات تعمیرات تخصصی پکیج در یزد است؛ اما بهتر است بدانید در برخی موارد خود شما می‌توانید به تعمیر ایرادات پکیج و بهبود عملکرد آن اقدام کنید. اگر دوست دارید بیشتر در مورد سرویس و تعمیر پکیج در یزد بدانید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

تعمیر پکیج در یزد

 

 

 

قطعات پکیج در یزد

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در زمینه تعمیر پکیج در یزد تأثیرگذار بوده و به شما کمک می‌کند برای رفع بعضی ایرادات پکیج خودتان آستین بالا بزنید؛ شناخت اصلی‌ترین قطعات پکیج‌‌های دیواری و زمینی است. پکیج از ۲۵ قطعه اصلی تشکیل شده است که در ادامه با برخی از آن‌‌ها آشنا خواهید شد.

پمپ سیرکولاتور

یکی از مهم‌ترین قطعات پکیج که ممکن است گاهی به تعمیر پکیج در یزد نیاز پیدا کنند پمپ پکیج است. پمپ وظیفه دارد آب ثابت درون دستگاه را به سمت شوفاژ یا مبدل ثانویه هدایت کند.
از نشانه‌‌های خرابی پمپ پکیج می‌توان به نرسیدن آب گرم به رادیاتور، سروصدای زیاد پمپ، قطع بودن سیم برق، کار نکردن پمپ، نشتی آب پمپ و غیره اشاره کرد.

تشخیص و عیب‌یابی اغلب مشکلات مربوط به پمپ سیرکولاتور بر عهده تعمیرکار تعمیر پکیج در یزد است و در صورتی که این قطعه نیاز به تعویض داشته باشد هزینه آن طبق شرکت سازنده و مدل پمپ از ۱۵۲۰۰۰۰ الی ۱۶۷۰۰۰۰ تومان است.

شماره تماس تعمیرکار پکیج در یزد

 

ترموستات دود

اگر پکیجی که شما از آن استفاده می‌کنید از نوع بدون فن باشد، ترموستات دود به‌عنوان جایگزینی برای پرشر سوئیچ هوا در آن وجود خواهد داشت. ترموستات دود به کلاهک تعدیل متصل می‌شود. این قطعه وظیفه دارد در تمام مراحل کار پکیج مدار آن را کنترل کرده و به‌عنوان یک کلید ایمنی باعث کنترل خروج دود از پکیج شود.

اگر ترموستات دود خراب باشد،پکیج ارور داغ شدن بیش از اندازه کلاهک را نشان می‌دهد و ممکن است ارور باز شدن سنسور دود را نیز مشاهده کنید. اگر متوجه خرابی این قطعه شدید حتماً با استادکار تعمیر پکیج در یزد مشورت کنید. قیمت تعویض این قطعه در یزد ۱۵۰۰۰ تومان به بالا است.

ترموستات دود

 

 

 

منبع انبساط

یکی دیگر از قطعات پکیج، منبع انبساط است که وظیفه آن آماده‌سازی فضای بیشتر در پکیج به هنگام داغ شدن آب ثابت داخل پکیج است. در این حالت با افزایش حجم آب در اثر افزایش دما، لاستیک درون منبع انبساط به‌سوی هوای داخل فشرده می‌شود.

اگر منبع انبساط خراب شود، عقربه بار پکیج دائماً بالا و پایین می‌شود و امکان دارد آب از قسمت پشتی پکیج نشتی کند. در صورتی که به هنگام تعمیر پکیج در یزد متوجه شدید منبع انبساط پکیج دیگر قابلیت استفاده ندارد و باید تعویض شود، لازم است بدانید قیمت تعویض این قطعه از ۴۰۰۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰۰۰ تومان است.

میله یونیزاسیون

این قطعه از دیگر اجزای پکیج است که ممکن است در اثر عوامل مختلف به تعمیر پکیج در یزد نیاز پیدا کند. میله یونیزاسیون وظیفه تشخیص شعله دستگاه را بر عهده دارد و اگر دچار خرابی شود، شعله به‌درستی تشخیص داده نشده و پکیج خاموش می‌شود.

متخصص تعمیرات پکیج در یزد می‌‌تواند در صورت بروز اشکال در کارکرد این قطعه نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام نماید. اگر قصد تعویض این قطعه را دارید بهتر است از قیمت آن که بین ۵۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان است آگاهی داشته باشید.

سنسور آبگرم مصرفی

سنسور آب گرم مصرفی دمای آب گرم را در پکیج اندازه‌گیری می‌کند و اگر دچار اختلال عملکرد و خرابی شود، ممکن است پکیج روشن شود؛ اما ارور معیوب بودن سنسور آب گرم نمایش داده می‌شود. به‌منظور اطلاع از هزینه تعمیر یا تعویض این قطعه می‌توانید با نمایندگی‌‌های تعمیر پکیج در یزد تماس حاصل نمایید.

سنسور آبگرم مصرفی

 

 

جرقه زن

در بعضی از انواع پکیج، ترانس جرقه زن در کنار میله جرقه زن قرار دارد. این قطعه فعالیت خود را قبل از ر‌‌ها کردن گاز، از سوی شیر برقی گاز آغاز می‌کند و وظیفه دارد تا زمانی که شعله نمایان شده و الکترود مخصوص، شعله را تشخیص دهد؛ به جرقه زدن ادامه دهد.

در صورت خرابی جرقه زن، پمپ و فن پکیج روشن می‌شوند و باز کردن در پکیج، سبب انتشار بوی گاز می‌شود؛ اما شعله ایجاد نمی‌شود. وظیفه تست و رفع عیوب جرقه زن بر عهده تعمیرکار تعمیر پکیج در یزد است و بهتر است شما نسبت به آن اقدام نکنید. در نمایندگی‌‌ها این قطعه با قیمتی حدود ۱۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

پرشر سوئیچ هوا

این قطعه به‌عنوان قطعه ایمنی در پکیج به کار می‌رود و در زمینه اطمینان از خروج محصولات احتراق و دود به‌وسیله دودکش فعالیت می‌کند. خرابی این قطعه منجر به عدم شنیدن صدای جرقه به هنگام روشن بودن فن می‌شود.

به‌منظور تست و عیب‌یابی این قطعه حتماً باید از خدمات تعمیر پکیج در یزد استفاده نمایید. قیمت تعویض این قطعه در نمایندگی‌‌های معتبر از ۹۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

شیر اطمینان

همان‌طور که از نام این قطعه مشخص است وظیفه آن این است که زمانی که فشار پکیج به ۳ بار رسید؛ د‌‌هانه شیر اطمینان باز شده و آب بیرون بریزد. در صورتی که این قطعه دچار ایراد شود پکیج ممکن است نشتی کند. در صورتی که شیر اطمینان دچار نشتی شد، ابتدا فشار پکیج را روی صفر تنظیم کنید و سپس کلگی قرمز شیر را یک دور بچرخانید.

اگر نتوانستید این وضعیت را کنترل کنید از نمایندگی تخصصی تعمیر پکیج در یزد درخواست کمک کنید. در نمایندگی‌‌های معتبر می‌توانید این قطعه را با قیمتی حدود ۵۰۰۰۰ الی ۱۲۰۰۰۰ تومان خریداری کنید.

 پرشر سوئیچ آب

رسالت اصلی این قطعه از پکیج این است که از کافی بودن آب موجود در داخل مدار مطمئن شود. چنانچه آب کمتر از شش دهم و بیشتر از سه بار باشد، مدار پرشر سوئیچ باز می‌‌شود و اجازه نمی‌‌دهد پکیج روشن شود. اگر این قطعه خراب باشد با اینکه عقربه فشار پکیج عدد درست را نشان می‌دهد؛ پکیج عکس‌العملی نخواهد داشت.

اگر متوجه ایرادات این قطعه شدید باید در اسرع وقت نسبت به تعمیر آن توسط متخصص تعمیرات پکیج در یزد اقدام کنید. قیمت این قطعه بین ۹۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان متغیر است.

شیر اطمینان

 

 

 

شیر پرکن

ما با استفاده از شیر پرکن پکیج فشار آب داخلی پکیج را کم یا زیاد می‌کنیم. بسیاری از افراد به‌اشتباه این قطعه را به‌عنوان شیر هواگیری می‌شناسند. معیوب بودن این قطعه سبب می‌شود نتوانیم فشار پکیج را بالا ببریم و درنهایت سایر قطعات پکیج کار نمی‌‌کنند.

در برخی موارد نیز معیوب بودن شیر پرکن سبب کم یا زیاد شدن خودکار فشار بار پکیج می‌شود. تشخیص خرابی و تعمیر ایرادات شیر پرکن بر عهده متخصص تعمیر پکیج در یزد است و باید از این افراد کمک بگیرید. قیمت تعویض این قطعه بین ۱۵۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ تومان متغیر است.

فلومتر یا فلو سوئیچ

فلومتر وظیفه دارد باز شدن آب گرم را به برد الکترونیکی پکیج اطلاع دهد. زمانی که آب گرم باز می‌شود و جریان آب از داخل فلومتر عبور می‌کند، مدار بسته شده و پکیج وارد مرحله بعد می‌شود. در صورت خرابی فلومتر، پکیج در وضعیت گرمایش رادیاتور‌‌ها به‌خوبی کار می‌‌کند؛ اما با باز کردن آب گرم پکیج عکس‌العملی نشان نمی‌دهد.

تعمیر و رفع عیب فلومتر در تخصص مراکز تعمیرات پکیج در یزد قرار دارد و شما می‌توانید در کمترین زمان از بهترین خدمات تعمیر فلومتر در یزد بهره‌مند شوید. قیمت این قطعه در مراکز فروش قطعات پکیج ۱۵۰۰۰۰ الی ۹۰۰۰۰۰ تومان است.

 

شماره تماس تعمیرکار پکیج در یزد

 

مبدل ثانویه

اگر از پکیج‌‌های دو مبدله استفاده می‌کنید باید بدانید در ساختار این نوع پکیج‌‌ها از مبدل ثانویه استفاده می‌شود. مبدل ثانویه موظف است آب ورودی به پکیج را داخل خود حرارت داده و داغ کند. نحوه کار این قطعه به این صورت است که آب شهری و آب ثابت پکیج وارد مبدل ثانویه می‌شوند و بدون ادغام با یکدیگر از طریق گرمایش ارتماسی گرمای آب پکیج به با آب شهری منتقل می‌شود.

اگر مبدل ثانویه دچار خرابی و ایراد باشد، ممکن است با نشانه‌‌هایی همچون بوی بد پکیج، کاهش فشار آب گرم، تغییر ناگهانی درجه و عقربه‌‌های پکیج، ناتوانی در گرم کردن شوفاژ و غیره روبرو شوید. معمولاً متخصصان تعمیر پکیج در یزد اصلی‌ترین ایراد مبدل ثانویه را وجود رسوب می‌دانند که با اسید شویی قابل حل است.

جهت تعمیر مبدل ثانویه پکیج خود و رسوب‌گیری آن حتماً از تکنسین تعمیر پکیج در یزد کمک بگیرید تا سبب آسیب به پکیج نشود.

مبدل اصلی

مبدل اصلی تک منظوره در پکیج‌های دو مبدل و مدل دومنظوره در دستگاه‌‌های تک مبدل مورد استفاده قرار می‌گیرد. شعله پکیج به قسمت زیرین مبدل اصلی برخورد کرده و آب عبوری از درون مبدل را داغ می‌کند. درنهایت دمای آب ثابت پکیج در مبدل اصلی افزایش یافته و به‌سوی رادیاتور‌‌ها حرکت می‌کند.

 در صورتی که آب گرم را باز کنید آب داخل پکیج بعد از رد شدن از مبدل اصلی به‌سوی مبدل ثانویه هدایت می‌شود. حال اگر مبدل اصلی خراب شود آب نمی‌تواند به‌خوبی به داخل مدار گرمایش سیر کوله وارد شود.

مراکزی که خدمات تعمیر پکیج در یزد را ارائه می‌دهند می‌توانند در صورت معیوب بودن این قطعه به تعمیر یا تعویض آن در کارگاه تعمیر پکیج در یزد بپردازند. قیمت مبدل اصلی پکیج ۳۲۰۰۰۰۰ الی ۳۳۰۰۰۰۰ تومان است.

مبدل ثانویه

 

 

 

برد الکترونیکی

تعمیر برد پکیج در یزد یکی دیگر از خدمات متخصص تعمیر پکیج در یزد است که با بهترین امکانات در کمترین زمان صورت می‌پذیرد. این قطعه مهم مانند مغز پکیج عمل کرده و دستورات را به بخش‌‌های مختلف سیستم می‌رساند. خرابی برد در کارکرد قطعات پکیج و درنهایت عملکرد کلی دستگاه تأثیرگذار است.

برد الکترونیکی ممکن است در اثر گذشت زمان و استفاده بیش از حد، گردوغبار، نوسانات برقی و غیره دچار استهلاک و خرابی‌‌های متعدد شود و به خدمات تعمیر پکیج در یزد نیاز پیدا کند. خرابی برد پکیج می‌‌تواند به روشن نشدن پکیج، جرقه نزدن، ثابت ماندن چراغ قرمز با خاموش ماندن پکیج و غیره منجر شود.

در برخی موارد آسیب‌‌های وارد شده به برد به‌قدری جدی است که دیگر قابلیت استفاده ندارد و لازم است برد را با قطعه جدید تعویض کرد. قیمت این قطعه در مراکز تخصصی تعمیر پکیج در یزد ۱۲۰۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰۰ تومان است.

رایج‌ترین مشکلات پکیج در یزد

آشنایی با شایع‌ترین مشکلاتی که ممکن است پکیج شما با آن‌ها روبرو شود؛ سبب می‌شود در برخی موارد خود شما بتوانید این ایرادات را تعمیر کنید یا با آگاهی از نوع خرابی متوجه اهمیت آن شده و در اسرع وقت نسبت به تعمیر اقدام کنید. رایج‌ترین مشکلات پکیج عبارت‌اند از:

نشتی پکیج

یکی از رایج‌ترین مشکلات انواع پکیج‌‌های دیواری نشتی پکیج است که می‌‌تواند بسیار مشکل‌ساز بوده و نه تنها به سیستم آب آسیب بزند؛ بلکه سبب خرابی اجزای الکتریکی داخلی و بیرونی پکیج شود. نشتی پکیج علت‌‌های مختلفی دارد که از مهم‌ترین آن‌‌ها می‌توان به فشار بیش از اندازه پکیج، خوردگی لوله‌‌ها و مخازن، خرابی اجزاء پکیج، نشتی مخزن و غیره اشاره کرد.

نشتی پکیج را همواره باید یک مشکل جدی تلقی کنید و در صورت بروز آن در اسرع وقت با مرکز تعمیر پکیج در یزد تماس بگیرید تا متخصص پکیج آن را مورد بررسی قرار دهد. لازم به ذکر است که تلاش نکنید که خودتان محفظه پکیج را بردارید و منبع نشتی را تشخیص دهید؛ زیرا این موضوع امری تخصصی است.

یخ‌زدگی لوله‌‌های پکیج

یخ‌زدگی پکیج از قبیل ایرادات پکیج است که در لیست خدمات تعمیر پکیج به صورت سیار قرار دارد و بسیاری از شما در ماه‌‌های سرد سال ممکن است با آن مواجه شوید. هر پکیجی یک لوله مخصوص انتقال آب‌های زائد به خارج از محل را دارد و اگر حرارت به زیر صفر برسد، آب لوله منجمد شده و سیستم مجبور می‌شود تا به‌منظور پیشگیری به طور اتوماتیک خاموش شود.

یخ‌زدگی لوله‌‌های پکیج توسط افراد غیر حرفه‌ای قابل رفع است و شما می‌توانید با ریختن آب گرم روی لوله به ذوب شدن یخ‌‌های آن کمک کنید و مشکل را رفع نمایید.

یخ‌زدگی لوله‌‌های پکیج

 

 

 

گرم بودن آب مصرفی در کنار سرد بودن رادیاتور

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است به هنگام استفاده از پکیج با آن روبرو شوید؛ زمانی است که در خانه شما آب گرم وجود دارد؛ اما گرمایش مرکزی خیر. این مشکل از قبیل موضوعاتی است که توسط خود شما قابل رفع است. این مشکل ممکن است برای انواع پکیج به دلایل مختلفی رخ دهد.

یکی از دلایل این موضوع این است که اگر از پکیج دیواری چندمنظوره استفاده می‌کنید، امکان دارد پکیج تنها به صورت تصادفی آب را گرم کند و حرارت مرکزی را تنظیم نکند. این حالت می‌‌تواند در صورتی که پکیج شما هنوز در تنظیمات تابستان باشد رخ دهد؛ زیرا در ماه‌‌های گرم سال رادیاتور‌‌ها نیازی به گرم کردن ندارند و ممکن است شما فراموش کرده باشید تنظیمات را از این حالت خارج کنید.

علاوه بر این ممکن است پکیج در زمان غیر منتظره‌ای روشن شود که برای اطمینان از این موضوع می‌توانید صفحه نمایش پکیج را بررسی کنید. علت دیگر این موضوع می‌‌تواند این باشد که پکیج به‌درستی کار می‌کند؛ اما هوای موجود در رادیاتور‌‌ها از گرم شدن آن‌‌ها ممانعت می‌کند. برای حل این موضوع لازم است هواگیری رادیاتور‌‌ انجام شود.

اگر با اقدامات گفته شده بازهم این مشکل رفع نشد باید با متخصصان نمایندگی تعمیرات تخصصی پکیج در یزد مشورت کرده و از آن‌‌ها کمک بگیرید.

افت فشار در پکیج

یکی از اصلی‌ترین خدمات استادکار تعمیر پکیج در یزد تنظیم فشار پکیج و رفع مشکل افت فشار است. افت فشار می‌‌تواند به کاهش دمای رادیاتور‌‌ها و گرم نبودن آب خانه منجر شود. فشار کم پکیج در صفحه نمایش پکیج قابل تشخیص است. در این صفحه بخشی که یک عدد دیجیتالی یا آنالوگ دارد بیانگر سطح فشار سیستم است.

معمولاً سطح فشار پکیج باید حدود ۵/۱ بار باشد و در مدل‌‌های مختلف پکیج متغیر است. افت فشار پکیج دو دلیل اصلی دارد. اول اینکه نشتی سیستم سبب عدم وجود آب کافی و درنهایت افت فشار می‌شود و دوم اینکه هواگیری رادیاتور سبب کاهش فشار سیستم شده است.

افت فشار پکیج توسط متخصصان مرکز تعمیر پکیج در یزد با بالا بردن فشار پکیج قابل حل است و این کار شامل باز کردن حلقه پرکن پکیج و دوباره وارد شدن آب به سیستم است.

خرابی ترموستات

اگر متوجه شده‌اید که ترموستات پکیج شما دچار خرابی شده است، تکنسین کارگاه تعمیر پکیج در یزد می‌‌تواند به شما در این زمینه کمک کند. امروزه طیف وسیعی از انواع ترموستات وجود دارد و افراد می‌توانند از آن‌‌ها به‌منظور افزایش کارایی پکیج استفاده کنند.

اما در برخی موارد پکیج شما به ترموستات پاسخ نمی‌دهد. برای اطمینان از موضوع لازم است بررسی کنید که دمای ترموستات بیشتر از دمای اتاق است یا خیر. اگر این‌طور نبود به‌احتمال زیاد ترموستات مشکلی ندارد و به‌خوبی کار می‌کند؛ اما اگر دمای اتاق کمتر از ترموستات بود، لازم است باتری ترموستات را عوض کرده یا آن را به  گیرنده نزدیک کنید.

در صورتی که با اقدامات ذکر شده بازهم ترموستات عملکرد درستی از خود نشان نداد؛ به‌احتمال زیاد خراب شده است و نیازمند تعویض است که در این صورت باید به تعمیر پکیج در یزد اقدام نمایید.

خرابی ترموستات

 

 

 

نبود آب گرم

اگر پکیج شما آب گرم تولید نمی‌‌کند و گرمایش مرکزی نیز کار نمی‌‌کند، بیانگر وجود مشکل قطعی در سیستم پکیج است که باید مورد بررسی قرار گیرد. پکیج به دلایل مختلفی از تأمین حرارت و آب گرم خودداری می‌کند که از مهم‌ترین آن‌‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منبع تغذیه پکیج، گاز یا آب پکیج قطع شده است. قطع این اتصالات ممکن است به شکل تصادفی یا به هنگام قطع برق صورت گرفته باشد.
  • در صورتی که فشار پکیج بیش از اندازه بالا یا پایین شود، سیستم پکیج به شکل اتوماتیک خاموش شده و درنتیجه این مشکل رخ می‌دهد.
  • مشکلات لوله‌کشی پکیج نیز می‌توانند در بروز این مشکل مؤثر باشند؛ مثلاً یخ‌زدگی لوله یا قفل هوا، می‌‌تواند عملکرد پکیج را تحت تأثیر قرار داده و متوقف کند.

نبود آب گرم یکی از ایرادات تخصصی و بسیار مهم در انواع پکیج است و بهتر است برای حل آن با یک تکنسین تعمیر پکیج در یزد تماس بگیرید.

سروصدای بیش از اندازه پکیج

یکی از رایج‌ترین خدمات تعمیر پکیج ایرانی در یزد که توسط نمایندگی تخصصی تعمیر پکیج در یزد ارائه می‌شود؛ سروصدای غیر نرمال پکیج است. پکیج می‌‌تواند صداهای مختلفی از خود تولید کند که شامل موارد زیر است:

صدای غرغر: این صدا بیانگر هوای محبوس شده در سیستم پکیج است.

صدا‌‌های وزوز: مشکل معمولاً در اثر خرابی پمپ ایجاد می‌شود.

صدای همهمه: این صدا معمولاً در مواردی که آب با فشار غیر استاندارد از شبکه اصلی پکیج وارد می‌شود رخ می‌دهد.

صدای فش فش: این صدا زمانی شنیده می‌شود که مانعی لوله ورودی هوای پکیج را مسدود کرده باشد یا فیلتر‌‌های هوا توسط گردوغبار بسته شده باشند.

لازم است بدانید شنیده شدن این صدا‌‌ها از پکیج نشان دهنده وجود خطر فوری یا ترکیدن پکیج نیست؛ اما بهتر است در صورت مواجه با این موضوع در اسرع وقت با نمایندگی‌‌های تعمیر پکیج در یزد تماس حاصل کرده و از تعمیرکار متخصص تعمیر پکیج در یزد در راستای رفع این مشکل مهم کمک بگیرید.

سروصدای بیش از اندازه پکیج

 

 

 

خاموش ماندن شمعک و چراغ پیلوت

در پکیج‌‌های قدیمی‌ بخشی به‌عنوان چراغ پیلوت وجود دارد که لازم است به‌طور مداوم روشن شود تا مشعل بزرگ‌تر پکیج روشن بماند. ممکن است با گذشت زمان قطعات مورد نیاز به‌منظور روشنایی سوئیچ پیلوت نظیر ترموکوپل خراب شوند و چراغ پیلوت خاموش شود.

اگر چراغ پیلوت پکیج شما به طور مکرر خاموش می‌شود، بهتر است خودتان نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام نکنید؛ زیرا این کار به برداشتن پکیج نیاز دارد و در حوزه تخصص تعمیرکار پکیج در یزد است. بهتر است در این حالت ابتدا بررسی کنید که بقیه وسایل گازسوز منزل شما به طور صحیح کار می‌کنند.

 در غیر این صورت، مشکل به وجود آمده می‌‌تواند از سیستم گازرسانی خانه باشد. علاوه بر این ممکن است قطعه‌ای از پکیج خراب باشد؛ بنابراین به‌منظور رفع این ایراد کمک گرفتن از کارگاه تخصصی تعمیر پکیج در یزد بهترین گزینه است. این مشکل در مدل‌‌های مدرن پکیج به دلیل نبود چراغ پیلوت وجود ندارد.

خاموش شدن ناگهانی پکیج

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که بسیاری پکیج‌‌ها با آن مواجه هستند؛ خاموش شدن ناگهانی پکیج است. در این باره باید بدانید اگر پکیج شما قدیمی‌ است و بیشتر از ۱۰ سال است که از آن استفاده می‌کنید؛ به‌احتمال زیاد این مشکل از مقدار جریان آب است.

هر یک از پکیج‌‌ها از میزانی حداقلی از آب برخوردار هستند که با واحد گالون بر دقیقه مورد سنجش قرار می‌گیرد. اگر مقدار آب گرمی‌ که شما مصرف می‌‌کنید، از این میزان حداقلی کمتر باشد پکیج به‌منظور احتیاط به طور خودکار خاموش می‌‌شود.

علت این موضوع این است که اگر میزان آب سرد به‌منظور جریان یافتن در مبدل حرارتی غیر مناسب باشد احتمال داغ شدن بیش از حد به وجود می‌‌آید و برای پیشگیری از این داغ شدن بیش از اندازه و آسیب به مبدل حرارتی، پکیج خاموش و آب سرد می‌‌شود.

به‌منظور رفع این مشکل از یک متخصص تعمیر پکیج در یزد  مشورت بگیرید تا متوجه شوید آیا نیاز است به تعویض و به‌روزرسانی پکیج اقدام نمایید یا خیر.

خاموش شدن ناگهانی پکیج

 

 

 

ثابت نبودن دمای آب پکیج

اگر دمای آب پکیج شما مدام تغییر می‌کند و ثابت نیست، نگران نباشید نمایندگی تعمیر پکیج در یزد آماده است تا به شما برای حل این موضوع کمک کند. در شرایطی که دمای آب دائماً تغییر می‌کند؛ علت می‌‌تواند این باشد که قبل از استفاده شما از آب گرم، پکیج فعالیت داشته و مقداری آب گرم از قبل درون لوله‌ باقی مانده است.

برای حل این مشکل می‌توانید خود آستین بالا زده و اقدامات زیر را انجام دهید:

  • لوله گاز را مورد بررسی قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که ابعاد مناسبی داشته باشد و بتواند حرارت بیشتری تأمین نماید.
  • از تداخل پیدا نکردن لوله‌‌های آب گرم و سرد مطمئن شوید.
  • اطمینان حاصل کنید که فلومتر‌‌های پکیج سالم باشند. امکان دارد یکی از آن‌‌ها دچار خرابی شده باشد.
  • فیلتر آب سرد را چک کنید و مطمئن شوید کاملاً تمیز و بدون رسوب باشد.

در بسیاری مراکز تعمیر پکیج در یزد پیشنهاد می‌شود در صورت تغییر کردن مداوم دمای آب، پکیج دیواری در کنار یک پکیج مخزن دار کوچک استفاده شود؛ زیرا با این کار همواره آب گرم در داخل مخزن وجود خواهد داشت.

 سرویس پکیج در یزد

سرویس دوره‌ای پکیج در یزد یکی از خدمات بهترین مرکز تعمیر پکیج در یزد است که توسط سرویس‌کار پکیج در یزد به‌منظور بهبود عملکرد دستگاه و افزایش عمر و راندمان پکیج انجام می‌شود.

 بهترین تعمیرکار پکیج در یزد با انجام یک سرویس دقیق و منظم، کلیه خرابی‌‌‌ها و ایرادات پکیج شما را شناسایی کرده و از حاد شدن مشکلات پیشگیری می‌کند. تعمیرکاران تعمیر پکیج در یزد در سرویس پکیج به اقدامات زیر می‌پردازند:

  • بررسی فشار آب
  • انجام رسوب‌زدایی و هواگیری گردش آب پکیج
  • بررسی عملکرد سیستم گرمایش
  • بررسی تنفس پکیج شامل چک کردن وضعیت فن و دودکش
  • حل مشکلات مربوط به شعله پکیج
  • تعویض کلیه قطعات معیوب پکیج
  • رفع مشکل سروصدای زیاد پکیج
  • رفع مشکلات مربوط به روشن نشدن پکیج
  • اسید شویی پکیج
  • رفع ارور‌‌های پکیج
  • تست و عیب‌یابی تخصصی پکیج

شماره تماس تعمیرکار پکیج در یزد

یکی از سؤالات رایج افرادی که به مراکز تعمیر پکیج در یزد به‌منظور استفاده از خدمات سرویس پکیج مراجعه می‌کنند این است که بهترین زمان برای انجام سرویس دوره‌ای چه زمانی است؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که به تعویق انداختن زمان سرویس پکیج تا زمان خرابی پکیج، امری به‌شدت اشتباه است و باید سرویس پکیج به‌عنوان یک امر پیشگیرانه توسط تعمیرکار پکیج در یزد انجام شود. متخصصان تعمیر پکیج در یزد توصیه می‌کنند طبق اصول زیر نسبت به سرویس پکیج اقدام شود:

  • برای پکیج‌‌هایی با عمر کمتر از ۵ سال، سرویس هر ۶ ماه یک‌بار صورت گیرد.
  • برای پکیج‌‌هایی با عمر بین ۵ تا ۱۰ سال، سرویسهر ۴ ماه یک‌بار صورت گیرد.
    • برای پکیج‌‌هایی با عمر بیش از ۱۰ سال، سرویس هر ۳ ماه یک‌بار صورت گیرد.

 سرویس پکیج در یزد

 

 

تعمیر انواع پکیج در یزد

گسترش صنعت و پیشرفت‌‌های روزافزون حوزه پکیج و وسایل گرمایشی سبب شده است تا امروزه شرکت‌‌های بسیاری در زمینه تولید انواع پکیج فعالیت گسترده داشته باشند. با توجه به این موضوع تعمیر پکیج در یزد، در دو بخش تعمیر پکیج ایرانی در یزد و تعمیر پکیج خارجی در یزد صورت می‌گیرد که در ادامه با آن‌‌ها آشنا خواهید شد.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در یزد

شرکت ایران رادیاتور یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین شرکت‌‌های ایرانی تولیدکننده انواع پکیج‌‌های دیواری و زمینی است که در سال‌‌های فعالیت خود توانسته است جایگاه ویژه‌ای در خانه‌‌های ایرانی کسب نماید. پکیج‌‌های این برند مطرح، از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند؛ اما مانند سایر برند‌‌ها ممکن است پس از مدتی دچار ایرادات مختلف شوند.

از رایج‌ترین مشکلات پکیج‌‌های ایران رادیاتور می‌توان به گرم نکردن آب، داغ شدن بیش از حد آب، سروصدای زیاد و غیره اشاره کرد که به کمک تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور در یزد قابل تعمیر است. به‌منظور تعمیر کلیه ایرادات پکیج‌‌های ایران رادیاتور می‌توانید با نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در یزد تماس حاصل کنید.

تعمیر پکیج بوتان در یزد

برند بوتان یکی دیگر از برند‌‌های تأثیرگذار و بسیار محبوب در بازار پکیج‌‌های ایرانی است که از سال ۱۳۲۲ در راستای ایجاد رفاه و آسایش برای خانواده‌‌های ایرانی اقدام به تولید انواع مدل‌‌های پکیج و سایر سیستم‌‌های گرمایشی نموده است.

اگر از پکیج بوتان در منزل خود استفاده می‌کنید، حتماً می‌دانید که در ساخت این پکیج‌‌ها از باکیفیت‌ترین قطعات ساخت اروپا استفاده شده است؛ اما با این وجود پکیج بوتان نیز مانند سایر محصولات بعد از مدتی استفاده دچار ایرادات مختلف می‌شود که به کمک متخصصان نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در یزد در کمترین زمان قابل رفع است.

از خدمات نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در یزد می‌توان به نصب پکیج بوتان در یزد، تعویض کلیه قطعات با متریال اورجینال، سرویس پکیج بوتان در یزد، عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی پکیج بوتان در یزد اشاره کرد.

تعمیر پکیج بوتان در یزد

 

 

 

تعمیر پکیج آریستون در یزد

آریستون یکی دیگر از شرکت‌‌های معتبر سازنده لوام خانگی است که با تولید پکیج‌‌های باکیفیت و سایر لوازم‌خانگی توانسته است محبوبیت بسیاری در میان خریداران وسایل خانگی کسب نماید. امروزه پکیج‌‌های گرمایشی این شرکت ایتالیایی در بسیاری از خانه‌‌های ایرانی کاربرد دارد و به بهتر شدن کیفیت زندگی افراد کمک می‌کند.

اصلی‌ترین عیوب پکیج‌‌های این برند مربوط به مشکلاتی از قبیل مناسب نبودن فشار آب گرم، عدم کار کردن پکیج، سرد ماندن برخی قسمت‌‌های پکیج و غیره است. اگر جزو مصرف‌کنندگان پکیج‌‌های آریستون هستید، می‌توانید از بهترین خدمات تعمیرات پکیج آریستون در یزد از طریق تماس با نمایندگی تعمیر پکیج آریستون در یزد بهره‌مند شوید.

تعمیر پکیج بوش در یزد

پکیج‌‌های دیواری بوش با برخورداری از فناوری کشور آلمان جزو باکیفیت‌ترین کم‌صداترین و بادوام‌ترین پکیج‌‌های موجود در بازار ایران به شمار می‌آیند. با توجه به حساسیت سیستم این پکیج‌‌ها و قیمت قابل توجه آن‌‌ها لازم است به هنگام تعمیر از متخصصان حرفه‌ای این حوزه کمک بگیرید.

بهترین گزینه در راستای تعمیرات تخصصی پکیج بوش در یزد، نمایندگی تعمیر پکیج بوش در یزد است که با برخورداری از تکنسین‌‌های مجرب آماده خدمات‌رسانی به شما شهروندان یزدی است.

تعمیر پکیج مرکوری در یزد

پکیج مرکوری با نام تجاری مگاتروم ساخت کشور ایران است و قطعات ساخت آن در ایران مونتاژ و تولید می‌شود. پکیج مرکوری در یزد به دلیل راندمان بالا، برخورداری از سیستم ضد یخ‌زدگی، قابلیت کارکرد در فشار کم و مزایای دیگر مورد توجه بسیاری از خریداران پکیج قرار دارد.

یکی از تخصص‌‌های مراکز تعمیرات پکیج در یزد تعمیرات تخصصی پکیج‌‌های برند مرکوری است. اگر در خانه خود از پکیج‌‌های مرکوری یا مگاتروم استفاده می‌کنید و مدتی است پکیج شما دچار مشکل شده است، بهتر است در اسرع وقت با کمک گرفتن از نمایندگی تعمیر پکیج مرکوری در یزد، نسبت به تعمیر پکیج مورد نظر اقدام نمایید.

تعمیر پکیج آلزان در یزد

تعمیر پکیج آلزان در یزد یکی دیگر از زمینه‌های فعالیت تعمیر پکیج است که در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت ارائه می‌شود. تعمیرکاران حرفه‌ای این نمایندگی تعمیرات تخصصی پکیج آلزان را برای کلیه مدل‌‌های این پکیج با بهترین کیفیت به انجام می‌رسانند.

اگر پکیج آلزان شما با ایرادات مختلفی همچون نشتی روشن نشدن خاموش شدن مکرر و ارور‌‌های مختلف روبرو است، لازم است در اولین فرصت نسبت به عیب‌یابی و تعمیر آن توسط یک نمایندگی تعمیر پکیج آلزان در یزد اقدام نمایید.

تعمیر پکیج باکسی در یزد

نمایندگی تعمیر پکیج باکسی در یزد با برخورداری از تکنسین‌‌های مجرب و امکانات پیشرفته در حوزه تعمیر پکیج، آماده است تا با کمترین هزینه بهترین خدمات سرویس، نصب، عیب‌یابی و تعمیر پکیج باکسی در یزد را ارائه نماید.

اگر مدتی است از پکیج‌‌های برند باکسی استفاده می‌کنید، بهتر است به‌منظور افزایش عمر دستگاه از خدمات سرویس پکیج باکسی در یزد استفاده کنید.

تعمیر پکیج فرولی در یزد

پکیج فرولی یکی از تجهیزاتی است که در منازل ایرانی به‌منظور گرم کردن آب و ایجاد دمای مطبوع برای گردش در ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر از این نوع پکیج استفاده می‌کنید و متوجه خرابی‌‌های آن شده‌اید؛ نگران نباشید؛ زیرا یکی دیگر از زمینه‌های فعالیت تعمیر پکیج در یزد، تعمیر پکیج فرولی است که توسط نمایندگی تعمیر پکیج فرولی در یزد تحت نظارت ماهرترین تعمیرکاران پکیج یزد صورت می‌گیرد.

تعمیر پکیج فرولی در یزد

 

 

 

تعمیر پکیج اخگر در یزد

امروزه به دلیل بالا بودن قیمت پکیج‌‌های خارجی، خرید پکیج‌‌های ایرانی همچون پکیج اخگر افزایش یافته است. این موضوع به هنگام تعمیرات این پکیج‌‌ها نیز تأثیرگذار بوده و استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر پکیج اخگر در یزد سبب صرفه‌جویی در هزینه شما خواهد شد.

تعمیر پکیج ایساتیس در یزد

گروه صنعتی ایساتیس از زمان فعالیت خود تاکنون با تولید پکیج‌‌های دیواری باکیفیت توانسته است در بازار محصولات سرمایشی و گرمایشی به رقابت پرداخته و نامی‌ پرآوازه به خود اختصاص دهد.

علی‌رغم کیفیت بالای این محصولات، ممکن است پکیج‌‌های ایساتیس نیز بعد از مدتی استفاده دچار مشکل شوند و بهترین راه عیب‌یابی و تعمیر آن‌‌ها کمک گرفتن از نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در یزد است.

تعمیر پکیج تاچی در یزد

اگر به دنبال تعمیرکاران حرفه‌ای و باتجربه به‌منظور تعمیر پکیج تاچی در محل هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از خدمات نمایندگی تعمیر پکیج تاچی در یزد استفاده کنید؛ زیرا در این صورت اطمینان دارید خدمات مورد نیاز شما به صورت تخصصی و تضمینی ارائه خواهد شد.

تعمیر پکیج پلار در یزد

پکیج‌‌های ایرانی پلار به دلیل تولید داخلی از قیمت بسیار مناسب‌تری به نسبت برند‌‌هایی همچون بوش، آریستون، تاچی و غیره برخوردار هستند و به همین علت طرف‌داران خاص خود را دارند. ضمانت‌نامه ۲ساله پکیج‌‌های پلار این امکان را به شما می‌دهد در صورت وجود ایرادات و خرابی‌‌های این دستگاه از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر پکیج پلار در یزد با بهترین قیمت بهره‌مند شوید.

شماره تماس تعمیرکار پکیج در یزد

 

هزینه تعمیر پکیج در یزد

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید پیش از اقدام در زمینه تعمیر پکیج در یزد در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشید؛ بحث هزینه سرویس و تعمیر پکیج یزد است.

به‌منظور آشنایی بیشتر شما با تعرفه تعمیرات تخصصی پکیج در یزد، تصمیم گرفتیم در ادامه به ارائه لیست کاملی از هزینه خدمات مربوط به تعمیر پکیج در یزد، طبق مصوبه سال ۱۴۰۱ را ارائه کنیم. امیدواریم برای شما خواننده عزیز مفید واقع شود.

تعویض کویل در پکیج زمینی ۱۳۰۰۰۰ الی ۳۲۰۰۰۰ تومان
تبدیل شیر برقی به دستی ۴۰۰۰۰ الی ۲۳۰۰۰۰ تومان
تنظیم برد الکترونیکی از ۱۰۰۰۰۰ تومان
تعویض برو الکترونیکی ۱۹۰۰۰۰ الی ۴۷۰۰۰۰ تومان
تعویض فلو سوئیچ یا فلومتر ۷۰۰۰۰ الی ۸۸۰۰۰۰ تومان
تعویض پرشر سوئیچ هوا ۸۰۰۰۰ الی ۷۹۰۰۰۰ تومان
تعویض پرشر سوئیچ آب ۸۰۰۰۰ الی ۲۹۰۰۰۰ تومان
تعویض فن از ۱۶۰۰۰۰ تومان
تعویض سنسور آب گرم ۸۰۰۰۰ الی ۱۹۰۰۰۰ تومان
تعویض مبدل ثانویه عادی ۱۱۰۰۰۰ الی ۴۲۰۰۰۰ تومان
تعویض مبدل ثانویه صفحه‌‌ای ۱۴۵۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
تعویض ترموستات، مانومتر و ترمومتر (هر عدد) ۸۵۰۰۰ الی ۵۹۰۰۰۰ تومان
تعویض شیر پرکن خودکار با تنظیم فشار ۲۳۵۰۰۰ الی ۵۹۰۰۰۰ تومان
اسید شویی پکیج زمینی ۱۱۰۰۰۰ الی ۱۹۰۰۰۰ تومان
سرویس پیلوت ۱۲۰۰۰۰ تومان
تنظیم شیر کنترل گاز ۱۰۰۰۰۰ تومان
تنظیم فشار پمپ و راه‌اندازی بدون تعویض قطعه ۱۰۰۰۰۰ تومان
سرویس پمپ، اسید شویی قطعات، سرویس شعله و جرقه زن ۳۰۰۰۰۰ تومان
سرویس سالیانه پکیج دیواری و زمینی با تست ۲۰ دقیقه‌ای ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض و راه‌اندازی منبع انبساط ۱۶۰۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰۰ تومان
تعویض ولوم‌‌های تنظیم دما ۱۳۰۰۰۰ الی ۲۸۰۰۰۰ تومان
تعویض پمپ کامل با کالیت ۱۲۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
تعویض ترانس جرقه ۱۳۰۰۰۰ الی ۲۷۰۰۰۰ تومان
تعویض پمپ کامل با فلنج ۱۸۰۰۰۰ الی ۲۸۰۰۰۰ تومان
تعویض شیر سه‌راه ۱۳۰۰۰۰ الی ۲۸۰۰۰۰ تومان
تعویض و سرویس شیر موتوری ۹۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض مبدل راحتی از ۱۰۰۰۰۰ تومان
تعویض هر عدد فیوز کنترل از ۴۰۰۰۰ تومان
تعویض سیم‌کشی کامل ۱۱۰۰۰۰ الی ۲۷۰۰۰۰ تومان
تعویض ایرونت یا هواگیر پکیج ۹۰۰۰۰ الی ۳۸۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک دیافراگم ۵۰۰۰۰ الی ۱۶۰۰۰۰ تومان
آب‌بندی و واشربندی پکیج ۹۰۰۰۰ الی ۲۲۰۰۰۰ تومان
تعویض و سرویس محفظه احتراق ۵۰۰۰۰ الی ۳۲۰۰۰۰ تومان
نصب پکیج بر اساس نوع پکیج ۳۹۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰ تومان
تعویض شیر اطمینان ۱۹۰۰۰۰ تومان

هزینه تعمیر پکیج در یزد

 

 

 

سؤالات متداول

۱.چگونه سروصدای بیش از حد پکیج را کنترل نماییم؟

مهم‌ترین علت ایجاد سروصدای آزاردهنده در پکیج، وجود هوا در سیستم پکیج و عملکرد غیر صحیح روتور پمپ است. برای رفع این مشکل لازم است به هواگیری دستگاه و تعویض روتور پمپ بپردازید.

۲. چرا پکیج به طور مداوم خاموش و روشن می‌شود؟

این مسئله ممکن است به ۲ دلیل رخ دهد: اول اینکه مقدار گردش آب در مدار پکیج پایین است و علت دوم اینکه تعداد و ظرفیت رادیاتور‌‌های پکیج مناسب نیست. برای حل این موضوع به باز کردن بیشتر شیر مدار و یا افزایش تعداد رادیاتورها نیاز است.

۳. چرا دمای آب مصرفی کم شده است؟

کاهش دمای آب مصرفی دلایل متعددی دارد که از مهم‌ترین آن‌‌ها می‌توان به کاهش فشار گاز، ایجاد رسوب در مبدل و ایراد سنسور آب گرم اشاره کرد. تعویض کنترل‌گر آب گرم، رسوب‌زدایی و اسید شویی مبدل در رفع این مشکل مؤثر هستند.

۴. علت روشن شدن انفجاری مشعل پکیج چیست؟

وجود نوسانات در فشار گاز، فاصله نامناسب جرقه زن، ایراد الکترود جرقه زن و غیره از اصلی‌ترین دلایل این موضوع هستند که با تعویض این قطعات توسط متخصص قابل رفع است.

۵. راه‌حل کار نکردن پمپ پکیج چیست؟

این مشکل در اثر قطع برق ورودی به پکیج اتصالات سیم‌کشی معیوب، سوختن یا گرفتگی پمپ و عوامل دیگر رخ می‌دهد و با تعویض و سرویس پمپ یا رفع ایرادات فیوز رفع می‌شود.

شارینو

اگر تمایل دارید از دیگر مقالات مربوط به تعمیرات لوازم‌خانگی در سایت شارینو دیدن فرمایید، می‌توانید به مطالب تعمیر یخچال در یزد، تعمیر شومینه در یزد، تعمیر جاروبرقی در یزد، تعمیر آیفون تصویری در یزد، تعمیر مبل در یزد، تعمیر تلویزیون در یزد و غیره مراجعه نمایید.

اگر دوست دارید بیشتر در مورد شهر یزد و اماکن تفریحی، تجاری و تاریخی این شهر توریستی بدانید، پیشنهاد می‌کنیم به مطالب سایت شارینو با موضوعاتی همچون مراکز تفریحی یزد، مراکز خرید در یزد، سینما‌‌های یزد، رستوران‌‌های یزد و غیره سری بزنید.

دانشگاه یزد، به‌عنوان دومین دانشگاه جامع کشور از جایگاه علمی‌ بسیار ارزشمندی در میان سایر دانشگاه‌‌های دولتی ایران برخوردار است و شما می‌توانید به‌منظور آشنایی بیشتر با این دانشگاه سری به مطلب دانشگاه یزد بزنید.

یکی از مهم‌ترین زمینه‌های فعالیت سایت شارینو در مورد معرفی بهترین و باتجربه‌ترین پزشکان و متخصصان شهر یزد است. به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به مطالبی نظیر پزشک تغذیه در یزد، کلینیک دندانپزشکی در یزد، سونوگرافی در یزد، آزمایشگاه‌‌های یزد، پزشکان قلب و عروق در یزد و دیگر موارد مراجعه کنید.

سخن پایانی

تعمیر پکیج در یزد یکی از مهم‌ترین خدمات تعمیرات لوازم‌خانگی است که ممکن است هریک از ما پس از مدتی استفاده از پکیج به آن نیاز پیدا کنیم. اگر پکیج شما دچار مشکلات مختلفی همچون گرم نکردن آب، نشتی، پرسروصدا بودن و غیره است، می‌توانید با تماس با نمایندگی تعمیر پکیج در یزد از یک تعمیرکار تخصصی پکیج در یزد کمک گرفته و مشکل خود را حل کنید.

در این مطلب سعی کردیم شما را با کلیه موضوعات تأثیرگذار بر تعمیر پکیج در یزد آشنا کنیم. امیدواریم که برای شما مفید بوده باشد. لطفاً دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

شماره تماس تعمیرکار پکیج در یزد

۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *