10فروشگاه تخصصی تعمیر قهوه ساز در اصفهان+هزینه تعمیر سال1402

تعمیر قهوه ساز در اصفهان

فهرست مطالب

تعمیر قهوه ‌ساز در اصفهان دغدغه بسیاری از افراد است. ممکن است یک روز صبح از خواب بیدار شوید و بخواهید خواب آلودگی خود را با یک فنجان قهوه برطرف کنید یا در یک بعد از ظهر کاری با فنجانی قهوه حال خود را بهتر کنید.

اما متوجه شوید قهوه‌سازتان به خوبی کار نمی‌کند. بعضی از این دستگاه‌ها آب را خوب داغ نمی‎‌کنند یا قهوه را تلخ به شما تحویل می‌دهند. تعمیر قهوه ساز در اصفهان چندان سخت نیست؛ پس عصبانی یا کلافه نشوید؛ خودتان دست به کار شده و آن را تعمیر کنید. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در مورد تعمیر قهوه ساز در اصفهان به شما بدهیم.

قطعات قهوه ساز در اصفهان

لازمه تعمیر قهوه ساز در اصفهان در منزل آشنایی با قطعات آن است. ابتدا با قطعات مختلف این محصول آشنا شوید. شما می‌توانید تعمیر قهوه ساز در منزل را انجام دهید؛ اما اگر در این خصوص تجربه چندانی ندارید، بهتر است تعمیر تخصصی قهوه ساز در اصفهان را به افراد متخصص بسپارید. قطعات قهوه ساز شامل موارد زیر است.

تعمیر تخصصی قهوه ساز در اصفهان

هدگروپ

این قطعه مهم‌‍‌ترین واحد دستگاه قهوه ساز است که مستقیماً به فنجان مبدل حرارتی متصل می‌شود. به لطف گردش آب گرم در هدگروپ، دمای بهینه برای تهیه اسپرسو که ۹۵ درجه سانتی‌گراد است، حفظ می‌شود. یک میکسر در خروجی دستگاه نصب شده است که به لطف وجود آن آب با پودر قهوه به طور مساوی از نگهدارنده فیلتر عبور می‌کند.

شیرهای بخار و آب گرم

این شیرها برای کف کردن شیر و تأمین آب گرم طراحی شده‌اند. هر دو شیر از نظر ساختار یکسان هستند، تنها با این تفاوت که شیر بخار کاپوچینو توسط لوله‌های مسی به قسمت بالایی مخزن وصل می‌شود و لوله شیر آب جوش از قسمت تحتانی به مخزن وصل می‌شود.

شیرهای بخار در قهوه ساز اغلب خراب می‌شوند؛ زیرا تحت فشار و در دمای بالا کار می‌کنند. برای جلوگیری از تعمیرات پرهزینه، توصیه می‌کنیم دستگاه قهوه ساز خود را به موقع سرویس کرده و از بروز این مشکلات جلوگیری کنید. این خدمات شامل کلسیم‌ زدایی و تعویض آب بند دریچه‌ها است.

ترمو بلاک یا مخزن

ترمو بلاک در واقع مخزن مسی یا فولادی برای گرم کردن آب است. آب جوشی که ۷۰ درصد حجم داخلی مخزن را پر می‌کند، برای تهیه نوشیدنی در نظر گرفته نشده است؛ بلکه برای تولید بخار و گرم کردن آب در فنجان‌های تبادل حرارتی استفاده می‌شود.

فنجان تبادل حرارتی

این فنجان ظرف کوچکی است که از ترمو بلاک عبور می‌کند و توسط لوله‌هایی از یک طرف به منبع آب و از طرف دیگر به هد گروپ متصل می‌شود. آبی که از مبدل حرارتی عبور می‌کند و در مخزن قهوه ساز گرم می‌شود مستقیماً برای تهیه قهوه استفاده می‌شود.

پس از استفاده مکرر و طولانی از دستگاه قهوه ساز بر روی دیواره‌های مبدل حرارتی دستگاه رسوب تشکیل می‌شود. برای جلوگیری از آسیب به دستگاه قهوه ساز خود، به موقع آن را کلسیم زدایی کنید و از فیلترهای آب توصیه شده توسط سازنده دستگاه استفاده کنید.

دیگ بخار دستگاه قهوه ساز

دیگ بخار آب را در مخزن تا ۱۰۵تا ۱۱۵ درجه سانتی‌گراد گرم کرده و به لطف ترموستات دما را در این محدوده حفظ می‌کند. قدرت عناصر گرمایشی به حجم مخزن بخار بستگی دارد و عملکرد تجهیزات نیز توسط سازنده دستگاه تنظیم می‌شود. دیگ بخار بخش بسیار حساسی از این دستگاه است.

تعمیر دیگ بخار دستگاه قهوه ساز در اصفهان

ظرف آب تخلیه

ظرف آب تخلیه قهوه ساز یک جعبه پلاستیکی برای از بین بردن باقی مانده قهوه و آب اضافی است و در سمت عقب دستگاه با یک شلنگ لاستیکی به لوله فاضلاب متصل می‌شود.

موتور الکتریکی

 موتور مهم‌ترین بخش این دستگاه برقی است و برای به حرکت درآوردن پمپ آب استفاده می‌شود. در دستگاه‌های قهوه ساز اتوماتیک از موتورهای تک فاز استفاده می‌شود که قدرت آن‌ها به ویژگی‌های یک مدل خاص از دستگاه قهوه بستگی دارد.

پمپ دستگاه قهوه ساز

پمپ بخش بسیار مهمی از اسپرسوساز است. یک پمپ در واقع پره‌ای است که به یک موتور الکتریکی متصل شده و فشار بالایی تا حد ۱۶ اتمسفر در دستگاه ایجاد می‌کند. این پمپ آب را از منبع آب یا از مخزن واقع در داخل دستگاه قهوه پمپاژ می‌کند.

صفحه کلید

صفحه کلید مجموعه‌ای از دکمه‌های مورد استفاده برای روشن و خاموش کردن دستگاه و کنترل عملکرد قهوه ساز است. برای تعمیر قهوه ساز در اصفهان ابتدا این بخش را بررسی می‌کنند.

تمپر قهوه

تمپر در واقع وسیله‌ای برای فشرده کردن پودر قهوه است. پودر قهوه را در تمپر بریزید و سطح آن را صاف کنید سپس با تمپر آن را فشرده کرده و به اسپرسوساز متصل کنید.

لیست قیمت قطعات قهوه ساز و اسپرسو ساز در اصفهان

بازه قیمت قطعات دستگاه اسپرسوساز در اصفهان را در جدول زیر مشاهده کنید تا تعمیر قهوه ساز در اصفهان را با قیمت‌های معقول انجام دهید.

قطعه قیمت
هدگروپ ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان
تمپر قهوه ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان
پمپ ۶۰۰ تا ۹۵۰ هزار تومان
دیگ بخار ۲۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان
ترمو بلاک یا مخزن ۷۰ تا ۱۵۰ هزار تومان

حالا که تا حدودی با قهوه ساز و قطعات آن آشنا شده‌اید، بهتر است به سراغ رایج‌ترین مشکلات دستگاه اسپرسوساز برویم. گاهی تعمیر قهوه ساز در اصفهان توسط خود شما نیز امکان‌پذیر است. در ادامه مطلب این مشکلات و راه حل رفع آن‌ها بیان شده است.

لیست قیمت قطعات قهوه ساز و اسپرسو ساز در اصفهان

 

مشکلات رایج قهوه سازها چیست؟

برای اینکه قهوه ساز شما به مدت طولانی و به طرز مفیدی کار کند، باید نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید. در ادامه این مقاله دلایل خرابی قهوه سازها و راه حل‌های ممکن آورده شده است. مطالعه این بخش به شما کمک می‌کند تا در هر زمان مناسب از قهوه خوشمزه خود لذت ببرید.

می‌توانید در صورت خرابی، تعمیر قهوه ساز در اصفهان را خودتان برعهده بگیرید. مشکلات رایج قهوه سازها موارد زیر هستند.

اگر کف شیر قهوه ساز ضعیف است

اگر کاپوسیناتور یا مخزن شیر به خوبی فوم آن را نمی‌گیرد، ممکن است به دلایل زیر باشد:

  • شیر آلوده است که در چنین وضعیتی لازم است کاپوسیناتور را جدا کنید، لوله‌ها را بردارید و کاملاً بشویید.
  • دهانه شیر به درستی وارد کاپوسیناتور نشده است که در این حالت باید بررسی کنید لوله شیر برای اتصالات صحیح و محکم به کاپوچینو ساز متصل شده باشد.
  • شیر به اندازه کافی سرد نشده است؛ برای اینکه کاپوسیناتور بتواند فوم شیر را بگیرد، توصیه می‌شود آن را تا دمای ۴ درجه خنک کنید.
  • دستگاه قهوه ساز به شما قهوه‌ای آبکی و بی‌کیفیت تحویل می‌دهد. اگر قهوه آبکی شد، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد.در اینجا بررسی کنید که چه چیزی ممکن است باعث این پدیده شود و چگونه باید مشکل را برطرف کنید.

اگر اولین بار است که از اسپرسوساز خود استفاده می‌کنید

برخی مشکلات در اسپرسو سازها وجود دارد که برای اولین استفاده از این دستگاه بروز پیدا می‌کند. برای این مشکلات نیازی به کمک تعمیر قهوه ساز در اصفهان ندارید. در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

تعمیر اسپرسو ساز در اصفهان

قهوه آبکی

در اولین بار استفاده از دستگاه خود آبکی بودن قهوه امری طبیعی است؛ زیرا سیستم آن هنوز کالیبره نشده است. کیفیت قهوه شما پس از ۵-۷ فنجان افزایش می‌یابد.

کثیفی لوله دستگاه

کثیف بودن لوله اسپرسوساز نیز چالش دیگری است. برای رفع آن دستگاه قهوه ساز را خاموش کنید. آن را زیر شیر آب بشویید و در صورت لزوم روغن‌کاری کرده و بعد از آن دستگاه قهوه ساز را روشن کنید.

گرفتگی قیف قهوه

برخی از دستگاه‌ها که هرگز قبلاً استفاده نشده‌اند، دچار گرفتگی قیف هستند. این مشکل را می‌توانید با تمیز کردن قیف قهوه حل کنید. مراجعه به تعمیر قهوه ساز در اصفهان ضروری نیست.

تنظیمات نادرست دستگاه

اگر در دستگاه آسیاب آن روی اندازه درشت تنظیم شده است، آسیاب آن را ۲-۳ درجه کم کنید و ۳-۴ فنجان قهوه با آن دم کنید.

ظاهر شدن پیام تمیز کردن ظرف خمیر

اگر ظرف خمیر را در حالی که دستگاه قهوه خاموش است خالی کنید، شمارنده تعداد وعده‌های مصرف شده به طور مجدد تنظیم نمی‌شود و پیام خالی کردن ظرف پالپ همچنان نمایش داده می‌شود. حتی اگر ظرف پر نباشد ممکن است این پیام را ببینید.

ممکن است به فکر تعمیر قهوه ساز در اصفهان بیفتید؛ اما نیازی نیست. برای ناپدید شدن پیام، ظرف خمیر را در حالی که دستگاه قهوه روشن است بردارید، حداقل ۱۵ ثانیه صبر کنید و دوباره آن را وصل کنید.

دستگاه قهوه ساز چند قطره قهوه پخش می‌کند

اگر فقط چند قطره قهوه از دستگاه قهوه ساز خارج می‌شود، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه به این علل اشاره می‌کنیم. لازم نیست برای حل مشکلات این چنینی با کارگاه تعمیر قهوه ساز در اصفهان تماس بگیرید.

کارگاه تعمیر قهوه ساز در اصفهان

لوله کثیف و چرب نشده

برای حل این مشکل دستگاه قهوه ساز را شسته و روغن کاری کنید و مجدداً از آن استفاده کنید. گاهی تعمیر قهوه ساز در اصفهان به همین سادگی است.

دهانه قهوه کثیف

تعمیر قهوه ساز در اصفهان را خودتان برعهده بگیرید و از یک سوزن برای تمیز کردن سوراخ‌های دهانه قهوه استفاده کنید تا قهوه پخش نشود.

استفاده از فیلتر

در این حالت فیلتر به درستی برای نصب آماده نشده یا کثیف است و باید تعویض شود. برای تعمیر قهوه ساز در اصفهان فیلتر را بردارید و سپس قهوه درست کنید.

مسدود شدن سیستم هیدرولیک دستگاه قهوه ساز با رسوب

اگر سیستم هیدرولیک دستگاه با رسوب مسدود شده باشد، بهتر است دستگاه قهوه ساز را برای چند ساعت خاموش کرده، عمل رسوب زدایی یا کلسیم زدایی را مطابق دستورالعمل دستگاه قهوه ساز انجام دهید. دقت کنید که باید فقط از یک ماده رسوب‌زدا برای دستگاه قهوه ساز استفاده کنید.

اگر دستگاه قهوه دانه‌ها را آسیاب نمی‌کند

در صورتی که قیف قهوه با دانه‌های آسیاب شده قهوه مسدود شده است، برای تعمیر قهوه ساز در اصفهان طبق این دستورالعمل پیش بروید.

ابتدا قیف را تمیز کنید. برای این کار:

  • قهوه ساز را خاموش کنید.
  • لوله را بردارید.
  • یک برس را داخل قیف قرار دهید و با احتیاط هرگونه قهوه آسیاب شده که در این قسمت جمع شده را بردارید.
  • لوله را در جای خود قرار دهید.
  • قهوه ساز را روشن کنید.
  • تنظیم آسیاب را به درشت‌تر تغییر دهید.

تعمیرکار قهوه ساز در اصفهان

 

اگر دستگاه اسپرسوساز نشتی دارد

آب می‌تواند به دلایل مختلفی در قسمت زیری قهوه ساز جمع شود. نشتی آب لزوماً به معنای نقص فنی دستگاه نیست. برای رفع این مشکل این موارد را بررسی کنید.

جمع شدن آب در سینی قهوه ساز

اگر آب در سینی جمع شد، نگران نباشید؛ زیرا طبیعی است. فقط هر چند وقت یک بار آن را تمیز کنید.

انباشته شدن آب کثیف در قهوه ساز

اگر آب قهوه‌ای در قهوه ساز انباشته شده یا ذرات قهوه در آب وجود دارد، بررسی کنید که مشکل از سرریز شدن سینی، ریختن تصادفی آب یا گرفتگی واحد دم کردن دستگاه نباشد.

برای جلوگیری از این مشکل، می‌توانید از خدمات تخصصی قهوه ساز در اصفهان استفاده کرده یا مراحل زیر را دنبال کنید:

  • هر بار که نشانگر پر بودن سینی نمایش داده شد، سینی را خالی کنید.
  • قبل از رسوب زدایی دستگاه قهوه ساز، سینی آن را تخلیه کنید.
  • قهوه ساز را روی یک سطح صاف قرار دهید.
  • قطعات دم و ظرف پالپ را بردارید و زیر شیر آب بشویید.

انباشته شدن آب تمیز زیر دستگاه

اگر مدل شما دارای مخزن آب در قسمت جلو است، بررسی کنید که مخزن آب کاملاً در داخل آن قرار گرفته باشد. در صورتی که این کار مشکل را حل نکرد، با نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز در اصفهان تماس بگیرید؛ زیرا ممکن است نشتی آب یکپارچگی سیستم هیدرولیک را با مشکل مواجه کند.

نمایندگی تعمیر انواع قهوه ساز در اصفهان

 

اگر اسپرسو ساز در حین کار صدا بلند ایجاد می‌کند

اگر به تعمیر قهوه ساز در اصفهان مراجعه کنید، به شما می‌گوید که صدا دادن دستگاه طبیعی است. با این حال، اگر صدای غیرعادی شنیدید، و به مرکز تعمیر قهوه ساز در اصفهان مراجعه کردید، به شما می‌گویند که علل احتمالی صدای بلند می‌تواند موارد زیر باشد:

  • گرفتگی قیف قهوه: این مشکل را با تمیز کردن قیف قهوه حل کنید.
  • قرار گرفتن دانه‌های قهوه زیر مخزن: این مورد باعث ورود هوا به دستگاه می‌شود. راهکار این است که مخزن آب را بردارید و دانه‌های قهوه اطراف مخزن را جمع کنید.
  • لوله‌ها به دلیل تجمع کثیفی مسدود شده یا بد روغن کاری شده است: در این وضعیت لوله را بردارید و زیر شیر آب بشویید.در صورت لزوم آن را روغن کاری کنید.

اگر دستگاه قهوه ساز نیاز به رسوب زدایی دارد

اگر مدت زیادی است که رسوب زدایی را انجام نداده‌اید یا چندین بار آن را به تعویق انداخته‌اید، اکنون طبق دستورالعمل دستگاه قهوه ساز خود این کار را انجام دهید. هوشیار باشید که برای تمیز کردن دستگاه قهوه ساز فقط از مواد رسوب‌زدا استفاده کنید.

 اگر هوا وارد سیستم هیدرولیک شده است
برای رفع ورود هوا به سیستم هیدرولیک منبع آب گرم را برای دم کردن ۲-۳ فنجان قهوه آماده کنید. سپس دسته  SBS را در حالت بسته قرار دهید. دستگیره SBS را به حالت وسط برگردانید و شروع به تهیه اسپرسو کنید.

اگر نشانگر رسوب زدایی پس از تمیز کردن خاموش نمی‌شود

اگر چراغ رسوب زدایی روشن بماند، ممکن است پس از اتمام چرخه رسوب زدایی، از آب کافی برای شستشوی دستگاه قهوه استفاده نشده باشد. با پر کردن کامل مخزن با آب «بدون افزودن مایع رسوب‌زدا» قهوه‌ساز را دوباره بشویید.

اگر فرایند رسوب زدایی را با خاموش کردن قهوه‌ساز متوقف کرده‌اید و نمی‌دانید چگونه رسوب‌زدایی را ادامه دهید، برای راهنمایی با استادکار تعمیر قهوه ساز در اصفهان تماس بگیرید.

استادکار تعمیر قهوه ساز در اصفهان

 

اگر دستگاه قهوه ساز روشن نمی‌شود

اگر با فشار دادن دکمه پاور دستگاه اسپرسو روشن نمی‌شود، ممکن است مشکلاتی در دستگاه وجود داشته باشد که در ادامه چند مورد از آن‌ها را ذکر می‌کنیم. با عمل کردن به این نکات دیگر نیازی به تعمیر قهوه ساز در اصفهان ندارید.

  • سیم برق را بررسی کنید و پشت آن را سوئیچ کنید.
  • مطمئن شوید که سیم برق به درستی وصل شده است.یک سر سیم برق را به دستگاه قهوه ساز وصل کرده و آن را به پریز وصل کنید.
  • بررسی کنید که دکمه پاور واقع در پشت دستگاه قهوه ساز فشار داده شده است.
  • چک کنید که تعداد زیادی لوازم خانگی به یک پریز وصل شده‌اند.اگر چنین است، از پریز دیگری استفاده کنید.

از این که تا اینجای مقاله همراه ما بوده‌اید ممنونیم. می‌توانید ادامه متن را پس از استراحتی کوتاه بخوانید یا آن را ذخیره کرده و در فرصت مناسبی بقیه متن را مطالعه کنید.

 تعمیر انواع قهوه‌ساز در اصفهان

برای رفع خرابی قهوه ساز و تعمیر قهوه ساز در اصفهان بهتر است ابتدا برند دستگاه خود را بشناسید. برخی از این اشکالات به وجود آمده جزئی هستند و توسط خود شما برطرف می‌شوند پس نیازی نیست به مرکز تخصصی تعمیر قهوه ساز در اصفهان مراجعه کنید.

تعمیر قهوه ساز در اصفهان از برندهای مختلف در ادامه آمده است که هر برندی را بتوانید عیب‌یابی و درست کنید. برخی از اوقات می‌توانید از کمک افرادی که در تعمیر قهوه ساز به صورت سیار ماهر هستند نیز کمک بگیرید.

تعمیر قهوه ساز دلونگی در اصفهان

این نوع از قهوه ساز بسیار پرطرفدار بوده و قیمت مناسب ۲ تا ۴ میلیون تومان دارد. می‌توانید به صورت دستی میزان بخار این دستگاه را تنظیم کنید. این دستگاه دو نازل قهوه و وزن معقول ۷ کیلوگرمی دارد.

برای تعمیر این محصول با خدمات تعمیر قهوه ساز در اصفهان تماس بگیرید یا از نمایندگی قهوه ساز دلونگی در اصفهان کمک بخواهید.

تعمیر قهوه ساز گوسونیک در اصفهان

قهوه ساز گوسونیک در آن واحد به شما دو فنجان قهوه خوشمزه تحویل می‌دهد و ظرفیت ۲۴۰ میلی لیتری دارد. حداکثر توان این دستگاه ۴۵۰ وات است. اگر بیشتر از توان دستگاه از آن استفاده کردید، می‌توانید برای رفع مشکل با نمایندگی‌های تعمیر قهوه ساز گوسونیک در اصفهان ارتباط بگیرید.

تعمیر قهوه ساز گوسونیک در اصفهان

 

تعمیر قهوه ساز مباشی در اصفهان

این مدل بسیار قیمت خوبی دارد و برای استفاده شخصی در منزل مناسب است. دارای توان بالای ۱۳۵۰ وات و فشار بخار ۲۰ است و به عنوان یک مزیت نسبت به سایر مدل‌ها، دارای سیستم شست و شوی خودکار است. عیب یابی و رفع این دستگاه در نمایندگی‌های تعمیرات قهوه ساز در اصفهان انجام می‌شود.

پس از مشخص شدن مشکل دستگاه، متخصصان نمایندگی تعمیر قهوه ساز مباشی در اصفهان آن را تعمیر می‌کنند.

تعمیر قهوه ساز بوش در اصفهان

برند بوش همیشه جزو پرطرفدارترین برندها بوده و به دلیل کیفیت بالای محصولات پرفروش‌ترین برند بازار است. قهوه ساز بوش وزن کم ۲ کیلوگرمی و توان بالای ۱۱۶۰ وات دارد که سبب فوق‌العاده بودن این دستگاه می‌شود.

 این دستگاه ظرفیت مخزن بالایی دارد به‌طوری‌که می‌تواند به شما ۱۵ کاپ کوچک و ۱۰ کاپ بزرگ قهوه در آن واحد تحویل بدهد. قهوه ساز مدل بوش به ندرت دچار اشکال می‌شود و معمولاً سال‌ها به شما خدمت خواهد کرد. با این وجود در صورت بروز هر گونه نقص برای تعمیر آن به نمایندگی تعمیر قهوه ساز بوش در اصفهان یا بهترین تعمیرکار قهوه ساز در اصفهان مراجعه کنید.

تعمیر قهوه ساز نوا در ایران

می‌توانید ۱ تا ۱.۵ لیتر آب در قهوه ساز نوا بریزید و قهوه‌تان را با غلظت دلخواه درست کرده و لذت ببرید. این دستگاه مجهز به سیستم خاموشی خودکار است و قیمت مناسب ۴ تا ۶ میلیون تومان دارد. برخی اشکالات جزئی را می‌توانید خودتان رفع کنید؛ اما برای مشکلات اساسی باید تعمیر این دستگاه را به افراد متخصص در نمایندگی تعمیر قهوه ساز نوا در اصفهان بسپارید.

تعمیر قهوه ساز گاستروبک در اصفهان

یکی از بهترین برندهای موجود در بازار گاستروبک است که بسیار کیفیت بالایی دارد و به همان اندازه نیز قیمت بیشتری دارد. به دلیل قیمت بالای این دستگاه اگر اسپرسو ساز شما دچار نقص و اشکالی شد، بهتر است با نمایندگی تعمیر قهوه ساز گاستروبک در اصفهان آن تماس بگیرید تا اینکه آن را به افراد غیر متخصص بسپارید.

تعمیر قهوه ساز فیلیپس در اصفهان

این برند جزو گران‌ترین و بهترین‌ها بوده که دارای فیلتر آب و سیستم کاپوچینو ساز است و ۱ لیتر آب در آن جای می‌گیرد تا دو فنجان قهوه به طور هم‌زمان به شما تحویل دهد. متخصصین نمایندگی تعمیر قهوه ساز فیلیپس در اصفهان برای رفع هر گونه اشکال این دستگاه در کنار شما هستند.

تعمیر قهوه ساز فیلیپس در اصفهان

 

تعمیر قهوه ساز اسمگ در اصفهان

اسمگ برند شناخته شده‌ای است و در ایران نیز قیمت بالایی دارد. قدرت بخار ۱۳۵۰ وات داشته و ۱ لیتر آب گنجایش دارد. جنس بدنه آن از استیل بوده و مناسب برای استفاده در کافه‌ها است. با این دستگاه می‌توانید غلظت قهوه را تنظیم کرده یا حتی آن را گرم کنید.

کارشناسان نمایندگی تعمیر قهوه ساز اسمگ در اصفهان برای راه‌اندازی دستگاه و رفع اشکالات آن به شما کمک می‌کنند. همچنین می‌توانید سؤالات خود را از آن‌ها بپرسید.

تعمیر قهوه ساز نسپرسو در اصفهان

با دستگاه نسپرسو میزان غلظت قهوه خود را تنظیم کنید. این دستگاه ۱۸ ماه گارانتی دارد. در صورتی خرابی آن تا پایان مدت ضمانت می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر قهوه ساز نسپرسو در اصفهان آن را به صورت رایگان تعمیر کنید.

تعمیر قهوه ساز زیگما در اصفهان

اسپرسو ساز زیگما قیمت مطلوبی دارد و دستگاه ساده‌ای است. به نظر می‌رسد برای تهیه یک فنجان قهوه در منزل بهترین گزینه باشد. انواع قهوه مانند لاته، کاپوچینو و اسپرسو را می‌توانید با آن درست کنید.

 با توجه به قیمت آن امکانات زیادی مانند توان بخار بالا، فیلتر آب، سیستم خاموشی خودکار و سیستم کاپوچینو ساز دارد. تعمیر یا تعویض وسایل این دستگاه در نمایندگی تعمیر قهوه ساز زیگما در اصفهان انجام می‌شود.

 

تعمیر قهوه ساز زیگما در اصفهان

تعمیر قهوه ساز بارنی در اصفهان

قهوه ساز بارنی توان بالای ۱۴۵۰ وات و فشار بخار دارد. این دستگاه قیمت نسبتاً بالایی دارد و برای استفاده در منزل چندان توصیه نمی‌شود؛ چراکه قابلیت‌های بالاتری دارد. تعمیر این دستگاه را حتماً به افراد متخصص یا نمایندگی تعمیر قهوه ساز بارنی در اصفهان بسپارید.

تعمیر قهوه ساز  sage در اصفهان

این برند دستگاه اسپرسوساز قیمت بالا و قابلیت‌های بسیار بالایی دارد. توان آن ۱۸۵۰ بوده و معمولاً آن را برای کافه‌ها تهیه می‌کنند. تعمیر این دستگاه در منزل امکان‌پذیر نیست و بهتر است از نمایندگی تعمیر قهوه ساز sage در اصفهان کمک بگیرید.

تعمیر قهوه ساز  smeg در اصفهان

برند smeg  نام شناخته شده‌ای است. از این دستگاه می‌توانید هم در کافه و هم منزل استفاده کنید. در مقایسه با قیمت بالای آن قابلیت‌های زیادی ندارد. در صورت بروز اشکال در عملکرد دستگاه می‌توانید تعمیر قهوه ساز را در محل انجام دهید یا به نمایندگی تعمیر قهوه ساز smeg در اصفهان آن مراجعه کنید.

هزینه تعمیر قهوه ساز در اصفهان چقدر است؟

قیمت‌ها در این خصوص نسبت به تعمیری که صورت می‌گیرد متفاوت است. قیمت حدودی تعمیر قهوه ساز در اصفهان را در جدول زیر مشاهده کنید.

خدمت هزینه
تعویض پمپ ۸۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و نیم
جرم‌گیری ۳۵۰ تا ۴۸۰ هزار تومان
ترموستات ۱ تا دو میلیون و نیم
المنت قهوه ساز ۲ تا ۳ میلیون تومان
بویلر ۸۵۰ هزار تا ۲ میلیون تومان

هزینه تعمیر قهوه ساز در اصفهان

 

سؤالات متداول

  1. برای ارتباط با مرکز تعمیر قهوه ساز یا نمایندگی‌ها در چه ساعاتی از روز و با چه شماره‌هایی در ارتباط باشیم؟

برای ارتباط با متخصصان روزهای کاری از ۹ تا ۱۷ عصر با شماره تماس تعمیرکار قهوه ساز در اصفهان که بر جعبه دستگاه درج شده تماس حاصل فرمایید.

  1. هزینه تقریبی عیب یابی و تعمیر دستگاه اسپرسوساز در نمایندگی‌ها چقدر است؟

برای تعمیر قهوه ساز در اصفهان ابتدا باید عیب و نقص آن مشخص شود و سپس اقدام به برطرف کردن آن یا تعویض وسیله کنند. عیب یابی قهوه ساز در اصفهان هزینه‌ای ندارد و پس از مشخص شدن مشکل دستگاه هزینه تقریبی تعمیر آن به شما اعلام خواهد شد.

  1. محبوب‌ترین قهوه ساز و اسپرسوسازهای بازار حدوداً چه قیمتی هستند؟

بیشتر برندها در بازه قیمتی ۲ تا ۱۰ میلیون تومان هستند. این دستگاه‌ها توان و فشار بخار خوبی دارند و برای استفاده و در منزل نیز مناسب هستند.

  1. بهترین برندهای قهوه ساز موجود در بازار کدام برندها هستند؟

در حال حاضر بهترین برندهای موجود در بازار قهوه ساز بوش، دلونگی، نوا و گاستروبک هستند.

شارینو

اگر به دنبال مقالات تعمیر لوازم خانگی هستید، مطالعه مقالات مشابه با عناوین تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان، تعمیر یخچال در اصفهان، تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان و تعمیر ماشین ظرفشویی در اصفهان توصیه می‌شود.

مقالات تعمیر بخاری در اصفهان، تعمیر شومینه در اصفهان و تعمیر موتورخانه در اصفهان هم در فصول سرد سال می‌توانند بسیار کمک کننده باشند.

بهترین پزشکان متخصص در شهر اصفهان را می‌توانید در مقالات پزشکان قلب و عروق در اصفهان، پزشک ارتوپد در اصفهان، بهترین روانشناسان اصفهان، پزشک مغز و اعصاب در اصفهان و پزشک زنان در اصفهان پیدا کنید.

برای گذراندن اوقات فراغت خود نیز می‌توانید روی اطلاعات مقالات رستوران های اصفهان، سینماهای اصفهان و مراکز تفریحی در اصفهان حساب کنید.

سخن آخر

در این مقاله به طور اختصاصی در مورد تعمیر قهوه ساز در اصفهان صحبت کردیم و از هزینه‌ها، برندهای مختلف و انواع نقص‌هایی که ممکن است یک اسپرسوساز داشته باشد به شما اطلاعاتی دادیم. اکنون با شناختن قطعات این دستگاه و مشخصات آن می‌توانید قهوه ساز خود را تعمیر کنید یا آن را به نمایندگی معتبر بسپارید.

اگر قصد تعمیر دستگاه قهوه ساز خود را در مرکزی معتبر و زیر نظر شخصی متخصص دارید، بهتر است آن را به نمایندگی خود دستگاه بسپارید. مطمئن باشید متخصصان این مرکز نقص دستگاه شما را برطرف کرده و به شما برمی‌گردانند.

۱ دیدگاه

  • فقط. راجب تعمیرات قهوه ساز صحبت شده اما تلفن از تعمیرکاران یا محلی برای تعمیرگاه نبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *