امداد خودرو اصفهان

امداد خودرو اصفهان

فهرست مطالب

امداد خودرو اصفهان شامل مجموعه خدمات امدادی است که به واسطه افراد متخصص، تجهیزات و ابزار آلات پیشرفته جهت امداد‌رسانی به ماشین‌های آسیب دیده ارائه می‌شوند. احتمالاً تاکنون در خیابان‌های داخل و خارج از شهر اصفهان با مشکل مکانیکی خودروی خود مواجه شده باشید؛ در این مواقع بهترین راهکار، کمک گرفتن از امدادخودرو است.

با توجه به اینکه خرابی خودرو از قبل مشخص نیست، به همین دلیل به همراه داشتن شماره امداد خودرو اصفهان لازم و ضروری است تا هنگام نیاز، امکان برقراری تماس با متخصصان این مجموعه‌ها را داشته باشید. طی این مقاله به بیان مطالبی درباره امداد خودرو اصفهان پرداخته‌ایم؛ پس ما را تا انتها همراهی کنید.

فرایند شناخت امداد خودرو اصفهان

امروزه تعداد امداد خودرو و همچنین خودرو بر در اصفهان زیاد شده است. همه این امداد خودرو‌ها در کنار خیابان‌ها مستقر شده‌اند تا در زمان نیاز، به رانندگانی مانند شما خدمات ارائه دهند. بدون تردید بخشی از این امداد خودرو‌ها و حمل ماشین در اصفهان معتبر نیستند.

بنابراین اگر به آن‌ها اعتماد کنید تا خودرو شما را تعمیر کنند، مطمئناً هزینه گزافی را از شما دریافت می‌کنند البته امکان آسیب بسیار توسط آن‌ها نیز دور از انتظار نیست؛ بنابراین پس از تماس با امداد خودرو یا شماره حمل خودرو اصفهان، آن‌ها باید در زمان اندکی به شما برسند.

این افراد در زمان برقراری ارتباط از شما مطالبی مانند نام و نوع خودرو را می‌پرسند. زمانی که ماشین‌های حمل خودرو یا امداد به شما نزدیک شدند، از آن‌ها نام خود را بپرسید. همچنین متخصصان فعال در این خودرو‌ها، حتماً لباس فرم بر تن دارند که روی آن نام شرکت امدادی حک شده است.

یک نکته مهم دیگر برای تشخیص امداد خودرو‌های معتبر اصفهان، توجه به سربرگ فاکتور و همچنین ارائه ضمانت نامه بابت تعویض قطعات است. اگر با امداد خودرو‌های که این شرایط را نداشتند، برخورد داشتید؛ اصلاً به آن‌ها اعتماد نکنید.

فرایند شناخت امداد خودرو اصفهان

 

 

 

اصلی‌ترین خدمات امداد خودرو اصفهان

نیرو‌های متخصص و با تجربه فعال در امداد خودرو در اصفهان، مجموعه خدماتی متعددی را به شما و دیگر رانندگان هنگام نیاز ارائه می‌کنند.

مطمئناً آشنایی شما با خدمات ارائه شده از سوی امداد خودرو اصفهان، به شما کمک می‌کند که هنگام برخورد با آن‌ها، تصمیم درستی برای تعمیر قطعات آسیب دیده بگیرید. در ادامه به بیان برخی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین خدمات امداد خودرو اصفهان پرداخته شده است.

سرویس کولر یا بخاری

انجام سرویس‌های دوره‌ای کولر یا بخاری، از ایجاد مشکلات پرهزینه خودرو در آینده جلوگیری می‌کند. البته این سرویس‌ها باید به شکل دوره‌ای و منظم انجام بگیرید.

در صورتی که قصد تفریح و سفر یا ترد‌های بین شهر اصفهان را دارید، حتماً با امداد خودرو اصفهان تماس بگیرید. آن‌ها در سریع‌ترین زمان خود را به شما می‌رسانند تا چنین سرویس‌ها را در محل برای خودرو شما انجام دهند.

پنچرگیری و امداد خودرو اصفهان

یکی از ساده‌ترین خدماتی که متخصصان حاضر در امداد خودرو اصفهان به شما ارائه می‌دهند، پنچرگیری است. در صورتی که هنگام رانندگی در شهر یا اتوبان‌های اصفهان با مشکل کم بادی لاستیک‌های خودرو خود مواجه شدید، می‌توانید با امداد خودرو تماس بگیرید.

آن‌ها در سریع‌ترین زمان خود را به شما می‌رسانند. سپس فرایند تعویض یا پنچرگیری را شروع کرده و البته این کار در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند. اگر هنگام رانندگی، فرمان خودرو به سمت راست یا چپ کشیده می‌شود، یکی از دلایل اصلی این مسئله پنچر شدن لاستیک‌ها است.

در صورت عدم توجه به این مشکل، بدون تردید باید منتظر حادثه وحشتناکی مانند تصادف باشید. در نتیجه برای حفظ سلامتی خود و سرنشینان با امداد خودرو در اصفهان تماس بگیرید تا آن‌ها با رفع مشکل پنچری لاستیک‌های خودرو شما، از شما در برابر تصادف و آسیب‌های احتمالی مراقبت کنند.

امداد خودرو اصفهان و سوخت‌رسانی سیار

اگر ماشین شما وسط جاده به دلیل عدم سوخت خاموش شد، حتماً با امداد خودرو  اصفهان تماس بگیرید. این عزیزان با توجه به نوع خودرو شما، سوخت بنزین یا گازوئیل ارائه می‌دهند. البته ارائه خدمات سوخت‌رسانی سیار به شکل ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته است.

سوخت بنزین و گازوئیل همراه با امداد خودرو، خالص و استاندار است؛ بنابراین در صورت استفاده از سوخت این مجموعه‌ها، خیال شما از عدم ایجاد مشکل در خودرو راحت باشد.

امداد خودرو اصفهان و سوخت‌رسانی سیار

 

 

 

تنظیم مصرف سوخت

اگر هنگام رانندگی با خودرو خود، متوجه افزایش مصرف سوخت برای ۴ روز متوالی مواجه شدید؛ حتماً از افراد ماهر امداد خودرو اصفهان کمک بگیرید. آن‌ها سرویس‌ها لازم در رابطه سیستم سوخت‌رسانی خودرو مانند سر سیلندر، را انجام می‌دهند تا مصرف خودرو به حالت عادی خود برگردد.

این عزیزان پس از انجام فرایند تنظیم مصرف سوخت خودرو، به شما بیان می‌کنند که انجام این کار، مزیت‌های متعددی را با خود به همراه دارد. از اصلی‌ترین مزیت‌های تنظیم مصرف سوخت توسط امداد خودرو، می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • کم کردن هزینه‌ها
  • صرفه‌جویی در زمان و عدم مراجعه به تعمیرگاه
  • افزایش سرعت و شتاب ماشین
  • رانندگی لذت بخش و بدون ریپ زدن خودرو
  • از بین بردن استهلاک رفت و آمد
  • افزایش سلامتی موتور ماشین

باتری و امداد خودرو اصفهان

از مهم‌ترین مشکلاتی که صاحبان خودرو‌ها مانند شما در فصل سرما با آن مواجه می‌شوند، باتری است. اگر به هر دلیلی احساس کردید که باتری خودرو شما نیاز به تعویض دارد، می‌توانید با امداد خودرو اصفهان تماس بگیرید تا آن‌ها فرایند تعویض باتری کهنه با نو را انجام دهند.

از نشانه‌های خرابی یا تعویض باتری، استارت نخوردن و روشن نشدن خودرو است؛ بنابراین در صورتی که هنگام روشن کردن خودرو خود، با این مشکل مواجه شدید؛ متخصصان امداد خودرو  اصفهان پس از ثبت درخواست شما برای رفع این مشکل، زود می‌رسانند تا باتری استاندارد و جدیدی را روی خودرو شما نصب کنند.

قفل و سوئیچ

شاید برای شما یا یکی از دوستان بین جاده این اتفاق افتاده است که کلید درب خودرو یا سوئیچ درون قفل گیر کرده است. در چنین شرایطی اگر کلید یدک با شما نباشد، مطمئناً شما مضطرب و عصبانی می‌شوید. بهترین و ‌ایده‌آل‌ترین گزینه در این زمان، برقراری تماس با امداد خودرو اصفهان است.

افراد حاضر در این مجموعه‌ها با استفاده از تجهیزات پیشرفته و همچنین بدون ایجاد هیچ مشکلی به ماشین، مشکل شکستگی یا گیر کردن قفل و سوئیچ خودرو شما را برطرف می‌کنند.

تعویض روغن

در صورتی که تصمیم به سفر به خارج از شهر اصفهان گرفتید، اما در رابطه با تعویض روغن اقدامی نکردید؛ می‌توانید از افراد با تجربه امداد خودرو اصفهان برای تعویض روغن کمک بگیرید. آن‌ها پس از بررسی روغن ترمز و موتور، فرایند تعویض روغن آن‌ها را انجام می‌دهند؛ بنابراین این عزیزان با این کار، اطمینان لازم را برای ادامه سفر به شما می‌دهند.

رفع مشکلات جلو‌بندی خودرو

اگر در طول تردد بین جاده‌های شهر اصفهان با مشکلاتی در بخش جلوبندی خودرو مواجه شدید، حتماً از خدمان جلوبندی‌سازی امداد خودرو اصفهان کمک بگیرید. آن‌ها پس از بررسی‌های لازم قطعات جلوبندی خودرو مانند بلبرینگ، پلوس یا سگدست اقدامات لازم را برای رفع این مشکلات را انجام می‌دهند.

رفع مشکلات جلو‌بندی خودرو

 

 

 

تنظیم دمای خودرو

در صورتی که هنگام رانندگی به ویژه در فصل تابستان با مشکل افزایش دما خودرو برخورد داشتید، حتماً با امداد خودرو اصفهان ارتباط برقرار کنید. دلیل ایجاد چنین مشکلی می‌تواند قفل شدن ترموستات یا رانندگی برای مدت زمان طولانی رخ دهد.

افراد با تجربه امداد خودرو اصفهان در کوتاه‌ترین زمان به شما رسیده و برای رفع مشکل خودرو شما، تمام تلاش خود را می‌کنند. آن‌ها قطعاتی مانند سیستم دینام فن، سنسور‌های دما و ترموستات را بررسی می‌کنند. سپس در صورت نیاز برای سرویس، تنظیم یا تعویض این قطعات اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

سرویس روشنایی ماشین

از جمله فرایند سرویس سیستم روشنایی خودرو می‌توان به بررسی چراغ‌های راهنما، مه شکن، نور پایین و ارزیابی آنتن ترانسپوندر اشاره کرد. اگر در هر یک از بخش‌ها سیستم روشنایی هنگام تردد در شهر یا محل زندگی با مشکل مواجه شدید، می‌توانید با امداد خودرو اصفهان تماس بگیرید.

آن‌ها پس از مراجعه به محل حضور شما، تمام بخش‌های سیستم روشنایی را ارزیابی می‌کنند. در هر بخش از این سیستم تشخیص به تعویض قطعه یا تعمیر دادند، اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

فرایند شستشوی انژکتور

اگر پس از اندک زمان از حرکت خودرو متوجه شدید که خودرو شما در حال از دست دادن سوخت است، احتمالاً انژکتور به دلایل رسوب‌های بنزین خراب شده است. اصلاً نسبت به این مسئله نگرانی به دل راه ندهید. نیرو‌های متخصص امداد خودرو اصفهان مشکل شما را با باز کردن سوزن‌ها و شستشو آن معضل را از بین می‌برند.

فرایند شستشو سوزن‌های انژکتور حدود نیم ساعت، زمان نیاز داشته و سپس با بررسی کردن سرعت ماشین در کنار سیستم سوخت‌رسانی، خودرو را به شما سالم تحویل می‌دهند.

ارزیابی تخصصی دیاگ

در صورتی که قصد خرید خودرو دسته دوم دارید، می‌توانید از امداد خودرو اصفهان برای تست تخصصی دیاگ کمک بگیرید. آن‌ها با انجام تست تخصصی دیاگ، مشکلات فنی خودرو را به شما اطلاع می‌دهند. همچنین با توجه به مهارت متخصصان امداد خودرو، احتمال برطرف کردن یا حل نکردن مشکل را به شما اطلاع می‌دهند.

عوض کردن شمع و وایر

انتقال برق خروجی از قسمت سیستم جرقه زنی را به شمع‌های ماشین، برعهده وایر است تا در شمع، جرقه ایجاد می‌کند. به واسطه این فرایند، خودرو شما به حرکت در می‌آید. نشانه‌های خرابی شمع را می‌توان در استارت نخوردن ماشین یا لرزش موتور هنگام خاموشی یا روشن شدن، یاد کرد.

اگر این نشانه‌ها را در ماشین خود مشاهده کردید، با امداد خودرو اصفهان تماس بگیرید تا آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان برق ماشین را بررسی کنند. همچنین آن‌ها شمع‌ها را تنظیم می‌کنند تا تمام عیب‌های سیستم برق‌رسانی خودرو را برطرف کنند.

البته در صورتی که نیرو‌های متخصص به این تشخیص رسدند که باید شمع‌ها یا وایر‌ها را عوض کنند، حتماً به پیشنهاد آن‌ها توجه کنید تا از ایجاد خرابی و آسیب بیشتر به ماشین، جلوگیری کنید.

عوض کردن شمع و وایر

 

 

 

سرویس پدال‌های ماشین

بدون تردید هنگامی که پدال گاز، کلاچ و همچنین ترمز سالم باشند؛ سلامتی شما و دیگر سرنشینان تضمین می‌شود. خرابی پدال‌های گاز خود را با نشانه‌های خاصی نشان می‌دهند که اصلی‌ترین علائم آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سخت و محکم شدن پدال‌ها هنگام ترمز گرفتن
  • خروج پدال گاز از تنظیم استاندارد
  • نرم شدن پدال ترمز
  • عملکرد و کارایی پدال ترمز با درصد کم

البته متخصصان امداد خودرو اصفهان حتماً به شما می‌گویند که دلیل آسیب به پدال‌های خودرو می‌تواند به خاطر شکستگی پدال شتاب دهنده یا نقص فنی سیلندر اصلی ترمز باشد.

متخصصان امداد خودرو در محل پس از ارزیابی دقیق پدال‌های ماشین، فرایند تعویض یا تنظیم آن‌ها را شروع می‌کنند. این عزیزان با انجام دقیق و اصولی کار خود، امکان رانندگی لذت بخش و امن را برای شما فراهم می‌کنند.

انجام فرایند تعویض کیت نرم‌کننده کلاچ

کیت نرم‌کننده کلاچ برای کمک به شما و دیگر رانندگان طراحی شده است. در صورت نصب این قطعه روی خودرو هنگام تعویض دنده، نیاز به فشار تا انتها به کلاچ نداشته و در نتیجه با وارد کردن یک فشار کوچک به کلاچ، دنده تعویض می‌شود.

اگر هنگام رانندگی با خودرو و تعویض دنده، متوجه شدید که برای تعویض دنده، باید فشار بسیار بر کلاچ وارد کنید؛ حتماً با تیم امداد خودرو اصفهان تماس بگیرید تا این عزیزان کیت نرم‌کننده کلاچ را عوض کنند. آن‌ها با انجام این کار، رانندگی را برای شما لذت بخش و جذاب می‌کنند.

صفحه کلاچ و تعویض آن

از پرکاربرد‌ترین قطعات موجود در خودرو، صفحه کلاچ است. ماندگاری این قطعه روی خودرو، مدت زمان مشخصی داشته و در صورتی که شما علاقه به رانندگی با سرعت زیاد داشته باشید، عمر کلاچ کوتاه‌تر از حالت عادی می‌شود. بنابراین احتمالاً نیاز به تعویض را در جاده و هنگام تردد در شهر را حس کنید.

درصورتی‌که صفحه کلاچ نیاز‌مند به تعویض داشته باشد، حتماً خود را علائمی مانند سروصدای دنده یا ارزش ماشین هنگام روشن شدن مواجه می‌شوید. در چنین موقعیت خیلی سریع برای تعویض این قطعه کاربردی، باید اقدام کنید. البته فرایند تعویض آن را به افراد بی‌تجربه و نابلد نسپارید.

زیرا در این صورت هزینه بیشتری را باید برای تعمیر خودرو، متقبل شوید. بهترین گزینه برای تعویض صفحه کلاچ، امداد خودرو اصفهان است. افراد فعال امداد خودرو در این زمینه، تجارب و مهارت بسیاری دارند. مطمئناً از اینکه فرایند تعویض کلاچ خودرو را به این عزیزان سپرده‌اید، احساس پشیمانی نمی‌کنید.

عوض کردن سرسیلندر خودرو

سرسیلندر به دلیل مرور زمان دچار تاب دیدگی یا ترک خوردگی می‌شود. در صورت مواجه خودرو شما با این مشکل، خودرو عملکرد اولیه خود را بروز نمی‌دهد. مطمئناً بدترین زمان ایجاد مشکل در سیلندر، هنگام مسافرت و در جاده است.

بنابراین در چنین شرایطی بهترین گزینه جهت رفع مشکل، تماس با امداد خودرو اصفهان است. این عزیزان خیلی سریع مشکل را رفع می‌کنند. البته درباره علت ایجاد چنین مشکلی به شما می‌گویند که احتمالاً به خاطر روغن سوزی یا گرم شدن بیش از اندازه درون موتور با این معضل مواجه شده‌اید.

به همین دلیل برای اینکه دفعه بعد با چنین معضلی برخورد نداشته باشید، حتماً به شما نکاتی را یادآور می‌شوند. در صورت توجه به سخنان آن‌ها که در اثر سال‌ها تجربه به دست آمده است، با تاب دیدگی سرسیلندر هرگز برخورد نخواهید داشت.

پولوس خودرو و تعویض آن

از مهم‌ترین قطعات انتقال قدرت و نیرو برای سیستم چرخ‌های ماشین، پلوس بوده و در هر خودرو، ۲ عدد از این قطعه در بخش جلو وجود دارد. وظیفه اصلی این قطعه انتقال نیروی به وجود آمده از گیربکس، به چرخ‌ها است تا چرخ‌ها امکان چرخش داشت باشند.

با توجه به این وظیفه و همچنین استفاده مداوم از خودرو، بنابراین هر زمان انتظار خرابی در قسمت سرپلوس و گردگیر‌ها باشید. زیرا چرخ‌ها دائماً در حالت حرکت هستند. در صورتی که هنگام تردد بین جاده، متوجه لرزش غیر طبیعی شدید؛ حتماً با امداد خودرو تماس بگیرید.

پس از آن که تیم تخصصی امداد خودرو اصفهان خود را به شما رساند، دلیل اصلی تماس یعنی لرزش غیر طبیعی خودرو را به آن‌ها بگوئید. این عزیزان با توجه به تجربه و تخصص خود، احتمال آسیب پلوس را بیش از هر چیزی می‌دهند. سپس ارزیابی‌های لازم را انجام داده و در صورت نیاز این قطعه را عوض می‌کنند.

پولوس خودرو و تعویض آن

 

 

 

تعویض تسمه تایم

اگر مدت زمان استفاده از خودرو بین ۳ الی ۵ سال باشد یا خودرو حدود ۶۰ الی ۷۰ هزار کیلومتر را طی کرده است، بر اساس نظر همه کارشناسان باید تسمه تایم خودرو عوض شود. اکنون اگر شما به دلیل مشغله‌های فکری مدت زمان آن را از یاد برده و با وجود چند علامت مانند ترک لاستیک، متوجه نیاز به تعویض آن شدید؛ با امداد خودرو تماس بگیرید.

افراد امداد خودرو اصفهان خیلی زود این قطعه را عوض می‌کنند تا از ایجاد خسارت‌های احتمالی و همچنین صرف هزینه بسیار جلوگیری کنند.

لنت ترمز

بدون تردید از اصلی‌ترین قطعات خودرو که تأثیر بسیار بر حفظ جان و سلامتی شما دارد، لنت ترمز است. اگر هنگام رانندگی کردن متوجه لرزش پدال و فرمان خودرو هم زمان یا توان کم ترمز‌گیری خودرو خود شدید، باید احتمال تمام شدن لنت ترمز را در نظر بگیرید.

در چنین شرایطی بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که خیلی زود باید این قطعه تعویض شود؛ بنابراین برای تعویض لنت با امداد خودرو اصفهان تماس بگیرید تا آن‌ها با توجه به نوع خودرو شما، از قطعه اصل لنت ترمز را نصب کنند.

البته این عزیزان مانند بسیاری دیگر از کارشناسان حوزه خودرو و مکانیک‌ها، توصیه به تعویض هر دو لنت ترمز می‌کنند. زیرا با تعویض هر دو لنت به دلیل کیفیت و ساختار شبیه به هم عملکرد و فرایند ترمز گرفتن خودرو بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.

سرویس گیربکس خودرو

در صورت خراب شدن گیربکس‌های اتوماتیک خودرو‌ها، راننده‌های مانند شما را تا مدت‌ها درگیر می‌کند. همچنین شما برای رفع مشکلات احتمالی، باید هزینه و زمان زیادی را صرف کنید. در حالت عادی گیربکس خودرو‌ها هر ۱۵ ماه یک بار یا طی کردن ۱۵۰۰۰ هزار کیلومتر، باید سرویس یا تعویض شود.

حال اگر به دلایل مختلف، انجام سرویس دوره‌ای گیربکس را از یاد ببرید؛ خودرو با نشانه‌هایی مانند روان نبودن تعویض دنده یا وجود مشکلاتی در سیستم انتقال خودرو به شما این مسئله را یادآوری می‌کند. در چنین شرایطی بهترین گزینه امداد خودرو اصفهان جهت تعویض یا سرویس این قطعه مهم است.

آن‌ها فرایند تعویض یا سرویس گیربکس خودرو شما را در محل و با صرف زمان کمی به بهترین شکل انجام می‌دهند.

تعویض رادیاتور

اگر با علائمی مانند سرریز شدن آب رادیاتور یا گرم شدن بیش از اندازه موتور مواجه شدید، مطمئن باشید که رادیاتور خودرو شما خراب شده و باید سریعاً تعویض شود. در چنین شرایطی تماس با امداد خودرو، بهترین گزینه بوده و آن‌ها برای رفع این شکل خیلی زود دست به کار می‌شوند.

در صورتی که برای تعویض سریع رادیاتور اقدام نکنید، باید منتظر عواقب پرهزینه‌تری مانند سوختن واشر سرسیلندر باشید. بدون تردید سوختن واشر سرسیلندر، خود پیامد‌های دیگری را به شکل دومینو با خود به همراه دارد.

انجام بازرسی تخصصی

انجام فرایند معاینه فنی برای خودرو‌های با عمری بیش از ۴ سال، بر اساس مقررات راهنمایی و رانندگی لازم است. بنابراین اگر خودرو شما این شرط اصلی را دارد، باید برای دریافت معاینه فنی اقدام کنید تا امکان تردد بدون دغدغه بین جاده‌های شهر اصفهان و همچنین کشور را داشته باشید.

البته برای اینکه طی فرایند معاینه فنی متوجه مشکلات یا ایرادات فنی خودرو نشوید، می‌توانید با امداد خودرو اصفهان تماس بگیرید. آن‌ها قبل از مراجعه شما به مراکز معاینه فنی، خودرو را به شکل تخصصی ارزیابی می‌کنند. سپس در صورت وجود مشکل، آن را برطرف می‌کنند تا در مراکز معاینه فنی، با مشکلی مواجه نشوید.

تعویض دینام

ایجاد آسیب و خرابی دینام احتمالاً به دلیل فرسودگی و همچنین قطعات آن مانند بلبرینگ و استاتور باشد. اگر با چنین مشکلی هنگام تردد در شهر مواجه شدید، از امداد خودرو اصفهان کمک بگیرید. این عزیزان با توجه به نوع خودرو شما، دینام دارای گارانتی و اصل در کنار ارائه فاکتور روی ماشین نصب می‌کنند.

تحت هیچ شرایطی فرایند تعویض دینام را به افراد نابلد و بی‌تجربه واگذار نکنید، زیرا در صورت انجام این کار باید منتظر خرابی‌ها یا آسیب‌های بیشتر در خودرو خود باشید.

تعویض دینام

 

 

 

کاربراتور و امداد خودرو اصفهان

اصلی‌ترین وظیفه کاربراتور، کنترل مصرف سوخت در کنار امکان روشن کردن موتور در حالت‌های سرد و گرم است. اگر کاربراتور خودرو شما دچار آسیب یا خرابی شود، مطمئن باشید که تا مدت‌ها خودرو شما قابل استفاده نیست.

بدون تردید تماس با متخصصان حاضر در امداد خودرو اصفهان، این قطعه خیلی سریع تعویض شده و شما در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید از خودرو خود بهره لازم را ببرید.

تعویض ترموستات

اصلی‌ترین وظیفه ترموستات اتصال یا قطع جریان برق بوده و در نتیجه نقش اساسی روی عملکرد خودرو دارد. اگر با علائمی مانند کم شدن غلظت روغن موتور یا نشتی آب و ضد یخ مواجه شدید، مطمئناً ترموستات خودرو آسیب دیده و هر چه سریع‌تر باید برای تعویض آن اقدام کنید.

اگر متوجه خرابی ترموستات در خیابان یا در محل کار و زندگی خود شدید، کافی است با امداد خودرو اصفهان تماس برقرار کنید. این عزیزان در کوتاه‌ترین زمان، خود را به شما رسانده و فرانید تعویض این قطعه را به درستی انجام می‌دهند.

تنظیم موتور

نشانه‌های ایجاد خرابی یا فرا رسیدن سرویس موتور خودرو با تغییر صدای ماشین، افزایش میزان سوخت مصرفی و کم شدن شتاب آن اشاره کرد. اگر با این نشانه‌ها در خودرو هنگام تردد در خیابان برخورد داشتید، حتماً از امداد خودرو اصفهان کمک بخواهید.

این عزیزان با انجام فرایند تنظیم موتور، بازدهی موتور خودرو شما را افزایش می‌دهند. البته متخصصان امداد خودرو برای تنظیم موتور، مزیت‌های بی‌شماری را بیان می‌کنند که اصلی‌ترین آن‌ها، شامل لیست زیر است:

  • زیاد شدن سرعت و شتاب ماشین
  • کم شدن صدای ماشین
  • کاهش میزان مصرف سوخت
  • کم شدن گرمای موتور

پمپ بنزین و تعویض آن

پمپ بنزین خودرو به انواع مختلفی مانند دیزلی، انژکتوری یا کاربراتوری تقسیم‌بندی می‌شود. در صورت خراب شدن این قطعه فارغ از نوع پمپ بنزین، خودرو کارایی لازم را ندارد.

دلیل ایجاد خرابی یا آسیب در پمپ بنزین خیلی مهم نبوده و البته نکته مهم سرعت عمل لازم برای تعویض آن است. در چنین موقعیتی حتماً از خدمات تعویض پمپ بنزین امداد خودرو بهره ببرید.

ویژگی‌های امداد خودرو اصفهان

نیرو‌های امداد خودرو‌ اصفهان دارای ویژگی‌ها و مشخصات خاصی هستند؛ بنابراین در صورت نیاز به این عزیزان، حتماً به وجود این ویژگی‌ها در آن‌ها دقت کنید. در ادامه به بیان توضیحات بیشتر درباره ویژگی‌های امداد خودرو شهر اصفهان پرداخته شده است.

ضمانت عملکرد

بدون تردید اصلی‌ترین ویژگی این امداد خودرو‌ها، ارائه ضمانت نامه عملکرد خودرو است. در صورتی که خودرو شما به واسطه این عزیزان تعمیر شده است، اما به دلیل عدم حل مشکل و ایجاد خسارت‌های بیشتر، می‌توانید از آن‌ها شکایت کنید. امداد خودرو بر اساس ضمانت عملکرد، وظیفه پرداخت هزینه‌های شما را دارد.

ارتباط آسان

امروزه برقراری ارتباط آسان و همچنین ساده با امداد خودرو‌ها، بسیار با اهمیت است. در نتیجه این مجموعه‌ها با ارائه شماره تماس یا اپلیکیشن‌های راه برقراری ارتباط را آسان می‌کنند؛ بنابراین شما در هر نقطه‌ای جاده باشید، می‌توانید خیلی راحت با متخصصان امداد خودرو تماس برقرار کنید.

بیان هزینه شفاف

نرخ دریافت بابت هزینه تعمیر یا تعویض از سوی متخصصان امداد خودرو اصفهان، بسیار عادلانه تعیین شده است. اکنون اگر شما با توجه به شرایط مجبور به استفاده از خدمات این عزیزان شدید، آن‌ها هزینه‌های شفاف را به شما بیان می‌کنند.

امداد سریع

در نظر بسیاری از رانندگان مانند شما، ارائه خدمات امدادی سریع امداد خودرو‌ها بسیار با اهمیت است. آن‌ها در سریع‌ترین زمان خود را به شما رسانده و فرایند تعمیر یا تعویض قطعات خودرو شما را آغاز می‌کنند.

امداد ۲۴ ساعته

از مهم‌ترین ویژگی‌های امداد خودرو اصفهان، ارائه خدمات ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته است. آن‌ها حتی در روز‌های تعطیل رسمی نیز، به شما و دیگر رانندگان خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

خدمات با کیفیت

متخصصان امداد خودرو اصفهان از قطعات و تجهیزات اصل یا اورجینال برای تعمیر یا تعویض لوازم خودرو شما بهره می‌برند. همچنین آن‌ها به دلیل تجربه و تخصص خود، به درستی خودرو شما را تعمیر می‌کنند تا رانندگی لذت بخش و ایمنی را به شما هدیه دهند.

مزیت‌های استفاده از خدمات امداد خودرو اصفهان

در اگر به هر دلیلی نیاز‌مند به استفاده از خدمات امداد خودرو بین جاده‌ای شهر اصفهان بودید، می‌توانید با شماره امداد خودرو اصفهان تماس برقرار کنید. استفاده از خدمات این عزیزان، مزیت‌های بی‌شماری را نصیب شما و دیگر رانندگان می‌کند که اصلی‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • انجام فرایند عیب‌یابی در کمترین زمان
  • صرفه‌جویی در هزینه‌های تعویض و تعمیر قطعات
  • جلوگیری از ایجاد حوادث وحشتناک در ادامه مسیر
  • شناسایی مشکلات به وجود آمده برای خودرو و تلاش در جهت رفع آن‌ها
  • انجام فرایند حمل خودرو به شوری امن
  • تعمیر خودرو به شکل حرفه‌ای و تخصصی

مزیت‌های استفاده از خدمات امداد خودرو اصفهان

 

 

 

یدک کش در اصفهان

اگر هنگام تردد در جاده‌های اصفهان، خودرو شما با مشکل مواجه شد؛ با امداد خورد اصفهان تماس برقرار کنید. این عزیزان پس از حضور در محل و ارزیابی شرایط، در صورتی که امکان تعمیر خودرو را به دلیل تغییرات آب و هوایی یا آسیب شدید نداشته باشند؛ حتماً به واسطه ماشین‌های حمل خودرو در اصفهان، ماشین شما را به یک تعمیرگاه معتبر انتقال می‌دهند.

بنابراین در اختیار داشتن شماره یدک کش اصفهان ضروری است تا در چنین شرایط اضطراری، به داد شما برسد. توجه به این نکته ضروری است که اگر خودرو شما بیش از اندازه آسیب دیده باشد، حتماً آن‌ها یک تعمیر جزئی روی آن انجام می‌دهند.

انجام چنین تعمیرات جزئی به ویژه هنگام تصادفات شدید لازم است. بدون تردید با توجه تدابیر ‌اندیشیده شده این عزیزان، خودرو شما با ماشین بر در اصفهان آسیب بیشتری نمی‌بیند.

اصلی‌ترین قوانین یدک کش در اصفهان

به طور معمول خودرو‌های یدک کش، نیسان بوده و در زمان نیاز، به شما و دیگر رانندگان خدمات لازم ارائه می‌دهند. اگر به هر دلیل نیاز‌مند به استفاده از خدمات این خودرو شدید، باید از قوانین آن‌ها اطلاعت لازم را داشته باشید. از اصلی‌ترین قوانین یدک کش‌ها، می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • تمام یدک کش‌های اصفهان، باید نور کافی و مجاز بهره‌مند باشند.
  • شما به عنوان راننده دارای گواهینامه هنگام حمل خودرو به واسطه یدک کش، باید پشت فرمان بنشینید.
  • خودرو ماشین بر در اصفهان، باید توان لازم برای حمل خودرو شما را داشته باشد.
  • هر یدک کش مجاز به حمل یک خودرو است.

مرحله‌های حمل خودرو

امداد خودرو اصفهان هنگام نیاز، استفاده از یدک کش یا ماشین‌های حمل خودرو را به شما پیشنهاد می‌دهد. در این شرایط آن‌ها برای انجام فرایند بکسل کردن، چند مرحله را باید طی کنند که در ادامه به بیان توضیحاتی بیشتر درباره آن پرداخته شده است.

انتخاب وسیله مناسب

در مرحله اول امداد خودرو یک ماشین حمل مناسب با خود و شما که دارای ویژگی‌های مانند دوام و مطمئن را انتخاب می‌کند. سپس به واسطه تسمه، زنجیر یا سیم بکسل این دو خودرو به هم متصل می‌کنند. البته در صورتی که مسیر رسیدن به تعمیرگاه طولانی و پر خطر باشد، استفاده از زنجیر را پیشنهاد نمی‌کنند.

زیرا زنجیر کشش لازم برای حمل خودرو شما را ندارد. در بیشتر موارد از طناب استفاده می‌کنند، زیرا رایج‌ترین وسیله برای ایجاد ارتباط بین دو خودرو است.

به وجود آوردن بکسل ثابت

روی سپر خودرو‌ها، معمولاً قلاب حلقه‌ای شکل است که احتمالاً شکل آن در خودرو‌ها متفاوت است. نیرو‌های متخصص طناب یا سیم بکسل را در داخل این قلاب قرار می‌دهند تا ارتباط بین دو خودرو، شکل بگیرد. البته در صورتی که ماشین شما از نوع ماشین‌های سنگین مانند کامیون باشد، استفاده از قلاب خودرو گزینه خوبی نیست.

مطمئناً استفاده از قلاب سپر ماشین سنگین، به سیستم تعلیق خودرو فشار وارد می‌کند. در نتیجه هزینه تعمیر یا تعویض قطعات جدید را به لیست خرابی‌های نیاز مد تعمیر خودرو شما اضافه می‌کند.

بررسی مجدد خودرو

نیرو‌های متخصص امداد خودرو اصفهان قبل از حرکت تمام بخش خودرو شما مانند فرمان یا ترمز را مجدداً بررسی می‌کنند. در صورت وجود مشکل، ابتدا آن‌ها را برطرف می‌کنند.

وضعیت ترمز و دنده

پس از انجام اتصال بین دو خودرو به واسطه طناب یا سیم بکسل، ترمز دستی را آزاد کنید. همچنین دنده را در حالت خلاص بگذارید.

شروع حرکت

در زمانی که ماشین حمل خودرو شما حرکت کرد، ترمز را ر‌ها کنید تا این گونه طناب در حالت عادی قرار بگیرد. هنگام حرکت همه تلاش خود را به کار بگیرید تا خودرو شما در یک مسیر صاف و مستقیم با ماشین یدک کش حرکت کند.

مهم‌ترین نکات هنگام استفاده از خدمات یدک کش اصفهان

هنگام استفاده از خدمات یدک کش اصفهان، به چند نکته طلائی و مهم توجه کنید. از مهم‌ترین نکات استفاده از خدمات یدک کش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون تردید انتخاب مسیر امن و خلوت، از ایجاد آسیب بیشتر به خودرو شما و همچنین دیگر ماشین‌ها جلوگیری می‌کند.
  • توجه کنید که نیرو‌های متخصص یدک کش، تمام ابزار برای بکسل کردن را بررسی کرده باشند.
  • محل اتصال بین دو خودرو را مجدداً بررسی کنید تا خیال شما از بابت وجود اتصال، مطمئن باشد.
  • در صورتی که سیستم ترمز خودرو شما، هیدرولیک است، از سالم بودن اطمینان حاصل کنید.
  • افراد با تجربه یدک کش اصفهان، حتماً از سالم بودن فلاشر‌ها و چراغ‌ها خودرو مطمئن می‌شوند. شما نیز هنگام بکسل شدن، حتماً این دو بخش را روشن کنید تا خودرو‌های عقبی از وجود مشکل در ماشین شما، با خبر شوند.
  • هنگامی که خودرو شما به یدک کش متصل است، از رانندگی با سرعت بسیار خودداری کنید. همچنین ناگهان ترمز نکنید. انجام هر کدام از این مورد، می‌تواند خسارت‌های بیشتری به ماشین شما یا حتی یدک کش وارد کند.

مهم‌ترین نکات هنگام استفاده از خدمات یدک کش اصفهان

 

 

 

تعرفه‌های یدک کش‌های اصفهان

امداد خودرو‌های اصفهان و یدک کش‌ها برای خدمات خود، تعرفه‌های مشخص و معینی دارند. آن‌های قیمت‌های دریافتی را بر اساس نوع خودرو ایرانی و خارجی تقسیم‌بندی می‌کنند؛ بنابراین در صورتی که به خدمات امداد خودرو اصفهان نیاز‌مند بودید، حتماً درباره تعرفه‌های دریافتی آن‌ها اطلاعات لازم را کسب کنید.

خدمات قیمت با احتساب مالیات
عیب یابی و ایاب و ذهاب خودروی خارجی ۲۳۰۰۰۰ هزار تومان
باطری به باطری خودروهای خارجی ۲۵۰۰۰۰ هزار تومان
عیب یابی و ایاب و ذهاب خودروی داخلی ۱۳۰۰۰۰ هزار تومان
باطری به باطری خودروهای داخلی (ایران‌خودرو و سایپا) ۲۰۰۰۰۰ هزار تومان
باطری به باطری خودروهای شاسی بلند ۲۸۰۰۰۰ هزار تومان

در جدول زیر به بیان خدمات یدک کش و چرخ گیر خودرو‌های خارجی و داخلی در کنار قیمت، پرداخته شده است.

خدمات قیمت‌های حمل خودرو‌های سبک
چرخ گیر خودرو‌های ایرانی ورودی ۳۸۰۰۰۰ هزار تومان به ازای هر ۹ هزار کیلو‌متر
یدک کش خودرو‌های ایرانی ورودی ۳۸۰۰۰۰ هزار تومان به ازای هر ۹ هزار کیلو‌متر
یدک کش خودرو‌‌های خارجی ورودی ۴۵۰۰۰۰۰ هزار تومان تا ۵۵۰۰۰۰ هزار تومان به ازای هر ۱۱ هزار کیلو‌متر
چرخ گیر خودرو‌های خارجی ورودی ۴۵۰۰۰۰ هزار تومان تا ۵۵۰۰۰۰ هزار تومان به ازای هر ۱۱ هزار کیلو‌متر

در جدول زیر ریز‌ترین خدمات امداد خودرو اصفهان را بر اساس قیمت برای خودرو پراید، بیان شده است.

خدمات قیمت
تعویض مغزی پمپ بنزین ۱۷۰۰۰۰ هزار تومان
تعویض رادیاتور ۱۲۰۰۰۰ هزار تومان
تعویض ترموستات ۹۵۰۰۰ هزار تومان
تعویض تسمه دینام ۸۵۰۰۰ هزار تومان

در جدول زیر خدمات امداد خودرو اصفهان و قیمت آن برای خودرو زانتیا اشاره شده است.

خدمات قیمت
تعویض پمپ بنزین ۲۴۰۰۰۰ هزار تومان
تعویض سیم کلاچ ۱۶۰۰۰۰ هزار تومان
تعویض تسمه دینام ۲۱۵۰۰۰ هزار تومان
تعویض مغزی پمپ بنزین ۳۰۰۰۰۰ هزار تومان

در جدول زیر خدمات و قیمت آن برای خودرو دنا بیان شده‌اند.

خدمات قیمت
تعویض رادیاتور ۱۲۰۰۰۰ هزار تومان
تعویض ترموستات ۱۵۰۰۰۰ هزار تومان
تعویض تسمه دینام ۱۲۰۰۰۰ هزار تومان
تعویض سیم کلاچ ۱۲۰۰۰۰ هزار تومان

هنگام نیاز به خدمات ابتدا از افراد فعال در زمینه امداد خودرو، نرخ‌های جدید قیمت‌ها را بپرسید. زیرا با توجه به نوسانات بازار، احتمالاً تغییراتی در قیمت‌ها به وجود می‌آید.

لیست بهترین امداد خودرو اصفهان

در صورت بروز کوچک‌ترین مشکلی هنگام تردد در خیابان یا در محل زندگی و کار برای خودرو، می‌توانید از امداد خودرو‌های اصفهان کمک بگیرید. آن‌ها پس از رسیدن به محل مورد نظر، ارزیابی دقیقی از شرایط خودرو شما انجام می‌دهند. سپس با توجه به نیاز خودرو شما، اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

لیست بهترین امداد خودرو اصفهان

 

 

شارینو

امروزه استفاده فضای مجازی و اینترنت جهت فروش محصولات، با استقبال بسیار مواجه شده است. در صورتی که شما دارای کسب و کاری هستید که قصد انجام گسترش فعالیت‌های تجاری در فضای مجازی مانند اینستاگرام دارید؛ از خدمات طراحی سایت در اصفهان شارینو بهره ببرید.

افراد متخصص حاضر شارینو با طراحی زیبا و جذاب سایت فروش برای کسب و کار شما، همه چیز را برای فروش محصولات در کنار افزایش درآمد فراهم می‌کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند در زمینه ادمین اینستاگرام در اصفهان به شما کمک کنند.

در صورت علاقه به گشت‌وگذار در شهر زیبا اصفهان، می‌توانید به مراکز خرید اصفهان سر بزنید. مطمئناً شما در کنار خانواده یا دوستان، ساعات خوشی را در این مراکز سپری می‌کنید.

از مطالب جذاب و مورد علاقه بسیاری از افراد در سایت شارینو، مقاله‌های درباره لوازم خانگی است. در صورتی که علاقه‌مند به این موضوعات هستید، توصیه مطالعه تعمیر یخچال در اصفهان، تعمیر پکیج در اصفهان، تعمیر شومینه در اصفهان، تعمیر فن کویل در اصفهان و تعمیر چرخ گوشت در اصفهان به شما می‌شود.

همچنین امکان مطالعه رستوران‌های اصفهان، سینماهای اصفهان و کافه‌های اصفهان را نیز دارید. با این مقالات می‌توانید شناخت بیشتری از شهر اصفهان، دیدنی‌ها و مراکز تفریحی آن داشته باشید.

در بیمارستان‌های اصفهان امکان استفاده از خدمات بهترین پزشکان مغز و اعصاب در اصفهان، پزشک زنان در اصفهان، پزشک ارتوپد در اصفهان و همچنین پزشکان قلب و عروق در اصفهان را دارید.

سؤالات متداول

  1. برخی از مهم‌ترین خدمات امداد خودرو را نام ببرید؟

تنظیم موتور، تعویض رادیاتور، تعمیر ترموستات، تعویض لنت ترمز

  1. مزیت استفاده از خدمات نیرو‌های متخصص امداد خودرو چیست؟

انجام فرایند عیب‌یابی، صرفه‌جویی در هزینه‌های تعمیر خودرو، تعمیر خودرو به شکل کاملاً تخصصی و حرفه‌ای

  1. از مهم‌ترین قوانین یدک کش‌ها چیست؟

استفاده از نور مجاز و کافی، عدم استفاده از یدک کش به صورت هم زمان برای دو خودرو، بهره‌مندی از توان لازم برای جابه‌جایی خودرو

سخن پایانی

امروزه تعداد زیادی از رانندگان مانند شما از خدمان امداد خودرو اصفهان بهره می‌برند. زیرا آن‌ها خودرو شما را در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین شکل، تعمیر می‌کنند. همچنین در صورتی که متخصصان امداد خودرو تشخیص دهند، نمی‌توانند خودرو را در محل تعمیر کنند.

حتماً به شما پیشنهاد استفاده از خدمات یدک کش می‌دهند تا با حمل خودرو شما و رساندن آن به نزدیک‌ترین تعمیرگاه، فرایند تعمیر یا تعویض قطعات ماشین را در آن محل ادامه دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *