طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

فهرست مطالب

طراحی سایت در شیراز اولین و مهم‌ترین گام برای هر کسب و کار هنگام ورود به دنیای دیجیتال است. امروزه طراحی وبسایت یکی از تقاضاهای مهم کسب و کارهای بزرگ و کوچک یا حتی برندهای شخصی محسوب می‌شود. قدمی که چنانچه اشتباه برداشته شود، تمام کسب و کار شما را در فضای آنلاین تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

به دنبال این بازار داغ، اشتیاق برای یادگیری این حوزه نیز روز‌به‌روز افزایش می‌یابد؛ چراکه حالا دیگر بیشتر نیازهایمان را در فضای اینترنت بخصوص ازطریق وب‌سایت‌ها رفع می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی سایت PHP لاراول در شیراز و طراحی سایت با سوکت تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت در شیراز به روند ساخت یک وبسایت گفته می‌شود که شامل متن، تصاویر، فیلم‌ها، عکس‌ها و فایل‌های صوتی است. همچنین المان‌های برنامه‌نویسی و استفاده از html و css  برای تولید صفحه‌ای قابل رویت در مرورگرها است.

یک وبسایت، مجموعه‌ای از صفحات وب مرتبط به هم هستند که معمولاً با یک نام دامنه مشترک شناسایی و حداقل در یک وب سرور منتشر می‌شوند. برای مثال، برخی از این نمونه وبسایت‌ها همانند وبسایت گوگل است. امروزه در هر دقیقه حدود ۳۸۰ وبسایت جدید در سراسر جهان منتشر می‌شوند.

وبسایت می‌تواند به صورت شرکتی، شخصی، دولتی، سازمانی و غیره باشد. وبسایت‌ها به‌طورکلی به یک موضوع و هدف خاصی اختصاص دارند از سرگرمی و شبکه‌های اجتماعی گرفته تا وبسایت‌های خبری و آموزشی.

مزایای طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

مزیت‌های طراحی سایت در شیراز تضمین می‌کند که کسب و کار شما توسط موتورهای جستجو دیده شوند و در صفحه اول نتایج گوگل قرار گیرند. بازاریابی دیجیتال برای هر کسب و کاری بسیار مهم است و موجب افزایش درآمد می‌شود؛ بنابراین شما نیز برای شروع کسب و کارتان باید خود را در فضای آنلاین معرفی کنید.

اگر قصد دارید در بین این رقبا دیده شوید و جامعه مشتریان خود را گسترش دهید، باید وب‌سایت شما دارای ویژگی‌های کلیدی و استاندارد باشد. اکنون برخی از مزایای طراحی سایت در شیراز را برای کسب و کار شما موردبحث قرار داده‌ایم که به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

پیشی‌گرفتن از رقبا

سعی کنید همیشه یک‌قدم از رقیب‌هایتان جلوتر باشید. با داشتن یک وب‌سایت، می‌توانید مشتریان بیشتری را از طریق روش‌های آنلاین جذب کرده و سهم بازار بیشتری را از آن خود کنید.

علاوه بر این حضور در فضای مجازی باعث به خاطر سپرده شدن نامتان در ذهن مشتریان می‌شود و تأثیرات زیادی را در طولانی‌مدت برای شما در برندسازی خواهد داشت. در نتیجه داشتن طراحی سایت در شیراز می‌تواند اولین قدم برای پیشی‌گرفتن از رقیب‌هایتان باشد.

آنلاین شدن کسب و کار

مزایای مهم دیگر طراحی سایت در شیراز این است که با آنلاین شدن کسب و کار خود، روند ارائه کالا و خدمات، مشتریان راضی‌تری داشته و از نظر زمان و هزینه صرفه‌جویی زیادی می‌شود. امروزه اغلب کسب و کارها از بازاریابی آنلاین برای ارتباط با کاربران هدف و افزایش فروش استفاده می‌کنند.

با آنلاین شدن فرایندها، کاربران راحت‌تر به خدمات موردنیازشان دسترسی پیدا می‌کنند، ساده‌تر از روش آفلاین مشاوره می‌گیرند و برنامه‌ریزی برای دریافت خدماتشان ساده‌تر می‌شود. کلیه این‌ موارد موجب می‌شود از هزینه‌های شما کاسته و بتوانید از این بودجه مازاد برای رشد کسب و کار خود بهره لازم را ببرید.

افزایش مشتری و درآمد

طراحی سایت در شیراز درست مثل افتتاح یک شعبه تازه در یک فروشگاه بسیار بزرگ است. حتی از آن چیزی که فکر می‌کنید هم بزرگتر، یعنی به‌قدری‌که تمام افراد جهان به آن دسترسی داشته باشند.

مثلاً وقتی در هنگام سفر مشغول به کار هستید با طراحی سایت گردشگری می‌توانید به تمام مردم دنیا برای معرفی خدمات خود دسترسی داشته باشید. به‌طورکلی با داشتن یک سایت، دیگر بدون محدودیت جغرافیایی می‌توانید مشتری جذب کرده و درآمد خود را افزایش دهید.

تجارت جهانی ۲۴ ساعته

طراحی سایت در شیراز به شما این امکان را می‌دهد که از شهر شیراز تا هر کجای دنیا که می‌خواهید یک پل ارتباطی ایجاد کنید. حتی با یک سایت دوزبانه هم دیگر محدود به فارسی‌زبانان نخواهید بود.

همین‌طور ارائه ۲۴ ساعته خدمات در سایت، موجب شده که محدودیت زمانی نداشته باشید و در هر ساعتی از شبانه‌روز برای خدمت‌رسانی به مشتریانتان حاضر باشید.

حفظ امنیت

بیشتر وب‌سایت‌ها اطلاعاتی نظیر نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و آدرس ایمیل را از کاربران خود دریافت می‌کنند. برخی دیگر از وب‌سایت‌ها نیز اطلاعات شخصی‌تری نظیر محل سکونت، اطلاعات بانکی و… را برای ارائه خدمات خاص در بانک‌های اطلاعاتی خود نگهداری می‌کنند.

برای مراقبت از این اطلاعات حساس، طراحی سایت در شیراز باید مطابق تمام اصول امنیتی انجام بگیرد.

طراحی رابط و تجربه کاربری

طراحی سایت در شیراز

مورد مهم دیگر از مزایای طراحی سایت در شیراز طراحی رابط و تجربه کاربری است. شما باید وب‌سایت خود را برای پاسخگویی به نیازهای کاربران طراحی کنید و یک تجربه کاربری خاطره‌انگیز را برایشان به ارمغان بیاورید.

همچنین باید این اطمینان را کسب کنید که کاربران شما به‌راحتی می‌توانند از بخش‌های مختلف وب‌سایت استفاده کنند. کلیه این دستاوردها نتیجه یک طراحی UI و UX حرفه‌ای هستند.

سهولت دسترسی

زندگی این روزها بسیار دردسرساز شده است و افراد به دنبال راه­هایی آسان برای خریدهای روزانه زندگی خود هستند. به‌جای رفتن به بازار، خرید آنلاین، راحت‌ترین روش خرید اقلام است.

امروزه با توجه به قوانین و مقررات امنیتی که وجود دارد، اعتماد مردم در خرید آنلاین و تجارت الکترونیکی افزایش‌یافته است. این امر می­تواند در افزایش درآمد کسب و کار شما تأثیر فراوانی داشته باشد.

ایجاد فضای سفید

بهتر است طراحی وب‌سایت شما به‌گونه‌ای باشد که چه در موبایل و چه در سایر دستگاه‌ها، بتوان دکمه‌های CTA را به‌سادگی لمس یا کلیک کرد. وجود فضای سفید یا فضای منفی، این هدف را محقق می‌کند.

به‌علاوه استفاده درست از فضای سفید موجب می‌شود که مخاطبان شما کمتر منجر به سردرگمی شوند و بتوانند فرصت بیشتری را در وب‌سایت شما سپری کنند.

طراحی واکنش‌گرا

باعرضه گسترده تلفن‌های همراه هوشمند در سراسر دنیا، استفاده از وب‌سایت‌ها از طریق موبایل بسیار بیشتر شده است؛ بنابراین وب‌سایت شما باید در کلیه دستگاه‌ها اعم از موبایل با ظاهر و عملکرد استاندارد در دسترس باشد.

طراحی واکنش‌گرا (Responsive) یکی از ویژگی‌های کلیدی طراحی سایت در شیراز است که باید روی تمام وب‌سایت‌ها پیاده‌سازی شود.

کاهش هزینه

بهترین راه برای موفقیت در رشد کسب و کارتان این است که هزینه‌ها را محدود کرده و فقط به سمت افزایش رشد کسب و کار پیش بروید. طراحی سایت ارزان در شیراز مهم‌ترین مزیت برای کسب و کارهای مختلف بوده که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

بازاریابی مناسب وبسایت شما باعث رشد مداوم و بیشتر کسب و کارتان می­شود. درصورتی‌که سایت شما به‌درستی طراحی و توسعه‌یافته باشد، تبدیل بازدیدکننده به مشتری را بسیار تضمین می­کند.

قابلیت دسترسی

حتی وقتی کسب و کار شما شامل یک دفتر بزرگ در معروف‌ترین مکان شهرتان باشد موفقیت را تضمین نمی‌­کند، زیرا این مکان فقط برای تعداد کمی از افراد قابل‌دسترسی است، اما فضای آنلاین همیشه در دسترس همه مردم جهان است.

با استفاده از شرکت­های حمل‌ونقل حاضر شما می­توانید به‌راحتی در عرض چند روز محصولی را از یک کشور به کشور دیگر تحویل دهید؛ بنابراین وب­سایت دسترسی به کسب و کار شما را افزایش می­دهد.

افزایش اعتبار

امروزه وب­سایت اعتبار کسب و کار شما را فوق‌العاده افزایش می­دهد. وجود طراحی سایت در شیراز می­‌تواند اطلاعات مربوط به نام تجاری یا برندینگ شما را افزایش یا حتی نقش نام تجاری را برای سایتتان بازی کند. ازاین‌رو، شما باید یک ­سایت برای کسب و کار خود داشته باشید تا بتوانید درآمد زیادی کسب کنید.

طراحی وب برای حوزه‌های مختلف نظیر طراحی سایت های خبری در شیراز، طراحی سایت فروشگاهی،  شرکتی و… وجود دارد و مخاطبان زمانی که وارد وبسایت شما می‌شوند، باید هویتی مشخص از کسب و کار شما را مشاهده کنند؛ نه چیزی که وجود ندارد.

به‌روز بودن اطلاعات

طراحی سایت در شیراز

اگر می­خواهید مشتریان خود را از پیشنهادها یا فروش‌های ویژه خود در جریان بزارید، باید از ابزارهای محیطی مانند تابلوها، بیلبوردها و… استفاده کنید.

در مورد وبسایت­ها شما می­توانید آن‌ها را در زمان واقعی به‌روز کرده و پیشنهادهای خود را در هر زمانی که بخواهید به مشتریانتان نشان دهید. با این تکنیک می­توانید دسترسی کاربران به اطلاعات و در نهایت فروش را بالا ببرید.

ارائه خدمات بهتر

اگر شما محصولی را می­فروشید و قصد دارید مزایای محصول را به مشتری بگویید، می­توانید مقالات مربوط به آن را در وبسایت خود آپلود کرده و خدمات لازم را به مخاطبان خود ارائه دهید.

این امر باعث افزایش آگاهی مشتریان در مورد محصول و ویژگی‌های آن خواهد شد. شما همچنین می­توانید یک بخش پرسش‌وپاسخ برای ارائه توضیحات لازم به کاربران داشته باشید.

مزایای مادام‌العمر

طراحی سایت در شیراز برای شما نتایج مادام‌العمری خواهد داشت. این یعنی شما برای تبلیغات خارجی متناسب با هزینه­ای که می­پردازید، مدت‌زمان محدودی را در اختیار دارید، اما سایت شما همواره موجود است و مزایای مادام‌العمری برایتان دارد.

علاوه بر مزیت‌های بالا برای داشتن یک سایت و همچنین بهبود و گسترش آن می‌توانید از یکسری روش‌های طراحی وبسایت استفاده کرده تا از این روش به اهداف خود در دنیای آنلاین دسترسی داشته باشید.

مزایای طراحی سایت در شیراز
پیشی گرفتن از رقبا آنلاین شدن کسب و کار
افزایش مشتری و درآمد تجارت جهانی ۲۴ ساعته
حفظ امنیت طراحی رابط و تجربه کاربری
سهولت دسترسی ایجاد فضای سفید
طراحی واکنش‌گرا کاهش هزینه
قابلیت دسترسی افزایش اعتبار
به‌روز بودن اطلاعات ارائه خدمات بهتر

وظایف طراح سایت چیست؟

یک طراح وبسایت در واقع باید طراحی و چیدمان صفحات سایت را انجام دهد. علاوه بر این چنانچه در طول زمان سایت به به‌روزرسانی احتیاج داشته باشد، باید از طراحان کمک بگیرد.

فردی که به‌عنوان یک طراح سایت حرفه‌ای شناخته می‌شود، علاوه بر آگاهی از علوم تخصصی فنی در این زمینه باید خلاقیت بالایی داشته باشد تا بتواند متناسب با به‌روزرسانی‌های این حوزه به فعالیت خود ادامه دهد. از مهم‌ترین وظایف طراح سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درک‌کردن درخواست‌های کارفرما
  • ارزش قائل‌شدن برای نظر مشتری و بهره‌بردن از ایده‌های او
  • به‌کارگیری از عکس‌های باکیفیت
  • قیمت‌گذاری مناسب برای مشتریان
  • مدیریت‌کردن زمان و فرایند کار
  • داشتن استعداد لازم جهت انجام حل مسائل
  • ساخت چند صفحات با ترتیب خاص و همچنین واضح برای بالا بردن آمار بازدید کاربران
  • تست و اصلاح طراحی سایت در صورت لزوم
  • آموزش کار با سایت و مدیریت آن (ممکن است این آموزش‌ها به صورت مستند هم ارائه شوند.)
  • طراحی سایتی با ظاهری بهبودیافته و ریسپانسیو با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی گوناگون
  • صحبت درباره هزینه‌ها، خدمات و ویژگی‌های ارائه داده شده توسط خود
  • مطمئن شدن از کارایی سایت پس از بارگذاری آن روی هاست
  • پشتیبانی کامل تا مدت معین شده پس از ارائه طرح

انواع طراحی سایت در شیراز از لحاظ عملکرد

سایت‌ها کارکرد متفاوتی دارند که هر یک از آن‌ها برای اهداف خاصی طراحی و راه‌اندازی می‌شوند. چگونگی طراحی سایت شرایطی در شیراز تا حد زیادی به هدف شما و انتظارات مخاطبانتان بستگی دارد.

شناخت اهداف و تمرکز بر آن‌ها ضمن توجه به نیاز کاربران، منجر به ایجاد صفحات متفاوت و متنوعی می‌شود. طراحی انواع سایت ها در شیراز از لحاظ عملکرد شکل‌های متعددی دارند که به رایج‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

طراحی سایت فروشگاهی در شیراز

طراحی سایت فروشگاهی در شیراز

این روزها آدم‌ها خیلی حوصله این مغازه و آن مغازه رفتن و ماندن در ترافیک، گشتن در شلوغی شهر را ندارند، بازار سایت فروشگاهی به‌شدت داغ شده است. چند سال پیش افراد محدودی بودند که به این صفحات اعتماد داشتند و از آن‌ها خرید می‌کردند.

اکنون طراحی سایت فروشگاهی شرکتی در شیراز سهم بزرگی از بازار را از آن خودکرده؛ بنابراین وقت آن رسیده که شما نیز تردید را کنار گذاشته و کسب و کار خود را در فضای آنلاین، راه‌اندازی کنید. طراحی سایت فروش در شیراز باید به‌گونه‌ای باشد که وقتی افراد وارد آن می‌شوند، حس و حال خرید به آن‌ها دست بدهد.

طراحی سایت سازمانی در شیراز

یکی دیگر از انواع طراحی سایت در شیراز سایت‌های دولتی است. اغلب سازمان‌ها و ادارات دولتی از سایت‌های دولتی استفاده می‌کنند و بسیاری از خدمات خود را به صورت الکترونیک ارائه می‌دهند.

نوع دولتی طراحی سایت در شیراز منجر به تعامل بیشتر سازمان‌ها با مشتریان می‌شود و مراجعه حضوری را کاهش می‌دهند. بسیاری از فرم‌های الکترونیک، مناقصات، نظرسنجی‌ها و… در این صفحات وب قرار می‌گیرند. با این روش، افراد می‌توانند بی‌معطلی کارهای خود را در فضای آنلاین انجام و پیگیری کنند.

طراحی سایت شرکتی در شیراز

یکی از کاربردی‌ترین انواع طراحی سایت در شیراز سایت شرکتی است. بسیاری از شرکت‌ها یا تقریباً همه شرکت‌های فعال، برای معرفی خود به یک سایت بخصوص نیاز دارند. فعالیت در فضای آنلاین موجب افزایش تعامل شما با مشتریان شده و برندتان را به افراد بیشتری نیز معرفی می‌کند.

شما به‌عنوان صاحب یک کسب و کار می‌توانید در این صفحات آن‌طور که شایسته برندتان است، خودتان را معرفی کرده و کاتالوگ‌ها، دستورالعمل‌های محصولات و خدمات خود را در آن‌ها قرار دهید. این کار اعتبار شما را بالا برده و مقصودتان را به طور مستقیم به مشتریان می‌رساند.

طراحی سایت پزشکی در شیراز

سایت پزشکی یکی دیگر از انواع سایت‌های تخصصی برای پزشکان و دندان‌پزشکان است. داشتن یک وبگاه، گزینه‌‌ای ایده‌آل برای پزشکان بوده که در آن می‌توانند سابقه کاری، مقالات علمی و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. امروزه بسیاری از افراد سؤالاتی مانند چه بخوریم؟ چه‌کار کنیم تا بدنی سالم داشته باشیم؟

شما به‌عنوان یک پزشک می‌توانید اطلاعات مفیدی را در سایت خود به اشتراک گذاشته و با جذب مخاطبان به صدر گوگل بیایید و شناخته شوید. جالب است بدون این که میلیون‌ها تومان صرف هزینه‌های گزاف تبلیغاتی کنید با هزینه کم‌تر و داشتن یک طراحی سایت در شیراز به‌راحتی شناخته می‌شوید.

طراحی سایت شخصی در شیراز

اگر به دنبال تریبونی هستید که در آن هرچه در دل دارید را در فضای اینترنت منتشر کنید، بهتر است به‌ سراغ نوع شخصی از طراحی سایت در شیراز بروید. وبگاه‌های شخصی یکی از محبوب‌ترین سایت‌ها بوده که  شما می‌توانید رزومه، گواهی‌نامه، تجربیات شخصی، مقالات علمی و… را در آن‌ها به اشتراک بگذارید.

بسیاری از افراد معروف از این راه برای برقراری ارتباط با کاربران و کسب درآمد از طریق تبلیغات، استفاده می‌کنند، البته برای این کار ‌سایت شما باید از طراحی و استراتژی خوبی برخوردار باشد.

طراحی سایت خبری در شیراز

مگر می‌شود در ساختار انواع طراحی سایت در شیراز سراغی از سایت‌های خبری این شهر نگرفت؟ زمانی که سر ساعت‌هایی مشخص پدرها کنترل به دست منتظر پخش اخبار بودند را به یاد می‌آورید؟ درگذشته منابع محدودی همانند تلویزیون یا روزنامه برای دنبال‌کردن اخبار وجود داشت.

اما امروزه کمتر کسی برای پیگیری اخبار به سراغ تلویزیون یا روزنامه‌ها می‌رود، چون اغلب افراد از طریق اینترنت اخبار را پیگیری می‌کنند. ناگفته نماند که سایت‌های خبری هم امروزه اطلاعات مهم و به‌روز را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و مدام در حال به‌روزرسانی هستند.

طراحی سایت آموزشی در شیراز

انواع طراحی سایت در شیراز مطابق نیاز کاربران انجام می‌گیرد که یکی از آن‌ها طراحی سایت آموزشی است. درصورتی‌که دانشجو یا دانش‌آموز هستید، احتمالاً به‌خوبی این وبگاه‌های آموزشی را می‌شناسید، البته این صفحات فقط برای دانشجویان نیست.

شما می‌توانید در هر حوزه‌ای که فعالیت دارید، آموزش‌های مورد نیازتان را در آن‌ها بیابید. مثلاً چنانچه ‌بخواهید پایتون یاد بگیرید یا به دنبال آموزش نقاشی با آبرنگ باشید، کافیست همین عبارت را در موتورهای جست‌وجو سرچ کنید و در هزاران صفحه پیشنهادی به دنبالش بگردید.

طراحی سایت رستوران در شیراز

آیا تابه‌حال برایتان اتفاق افتاده که در شهری غریب گشنه و تشنه مانده باشید و یک رستوران درست‌وحسابی به چشمتان نخورد؟ شاید درگذشته چنین موقعیتی نگران‌کننده بود، اما امروزه هیچ جای نگرانی نیست. وبگاه رستوران‌ها یکی از انواع طراحی سایت در شیراز بوده که در این روزهای پرمشغله به فریادمان می‌رسد.

طراحی سایت رستوران قابلیت سفارش آنلاین، سروکار زیاد با مخاطبان، مشاهده نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی و… را فراهم می‌کند. با بررسی این صفحات هم خیال مشتریان جدید در زمینه کیفیت غذا راحت می‌شود و هم صاحبان این حرفه مشتریان زیادی خواهند داشت.

طراحی سایت آگهی در شیراز

حالا که همه ما شب تا صبح سرمان داخل گوشی و تبلت است و همه نیازهای خود را در آن‌ها رفع‌ورجوع می‌کنیم، کجا بهتر از انواع سایت‌های آگهی و نیازمندی برای تبلیغ و ثبت آگهی؟

نوع آگهی طراحی سایت در شیراز راهی نوین در دنیای معاصر برای ثبت آگهی کسب و کارهای مختلف و کسب درآمد از آن است. دیوار و شیپور دو نمونه موفق و معروف از انواع وبسایت‌های آگهی و نیازمندی‌ها هستند.

طراحی سایت املاک در شیراز

هیچ جا خانه خود آدم نمی‌شود! حتماً شما هم‌بارها این جمله را جایی شنیده‌اید. خرید یا اجاره‌خانه مناسب در محدوده موردنظر افراد با قیمت و طراحی دلخواه، یکی از دغدغه‌ها و نیازهای اساسی مشتریان املاک است که طراحی سایت املاک می‌تواند به‌آسانی پاسخ‌گوی نیاز آن‌ها باشد.

امروزه این صفحات بهتر از هر بنگاه معامله املاکی، اطلاعات موردنیاز را در اختیار مستأجران، مهاجران و مشاوران قرار می‌دهد که تعامل بین آن‌ها را افزایش می‌دهد. چنانچه در کار املاک هستید و هنوز اقدامی درباره راه‌اندازی طراحی سایت در شیراز نکرده‌اید، بهتر است کمی عجله کنید تا از رقیبان خود جا نمانید.

طراحی سایت صنعتی در شیراز

طراحی وبسایت صنعتی یکی از روش‌های مؤثر تبلیغات است که شما را به طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان مرتبط می‌کند و سهم شما را در بازار جهانی افزایش می‌دهد. یکی از اهداف مهم طراحی سایت در شیراز این است که شما را یک‌سروگردن از سایرین بالاتر می‌برد تا در این رقابت تنگاتنگ بازار بیشتر دیده شوید.

زمانی که در حوزه صنعت فعالیت می‌کنید، باید روش‌های خلاقانه، هوشمندانه و البته به‌روز تبلیغات را بشناسید تا ماندگار شوید. در تجارت‌های بزرگ، تنها داشتن سایت بس نیست؛ بلکه باید همواره سایت خود را کاربرپسند و به‌روز نگه دارید و از برنامه‌ای عالی برای تولید محتوای ‌سایت خود استفاده کنید.

طراحی سایت مالی در شیراز

طراحی سایت‌ مالی، مکانی مناسب برای ارائه انواع داده‌ها و اطلاعات مالی فراهم می‌کند و اخبار جدید را برای تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران خود ارائه می‌دهد. این سایت‌ اعتبار شما را بیشتر کرده و به‌قول‌معروف، پرچمتان را بسیار بالا می‌کشد.

اگر به دنبال مشاوره رایگان طراحی سایت در شیراز هستید که رؤیای شما در برندسازی خدمات مالی‌تان را به واقعیت تبدیل کند، این شما و این وب‌سایت مالی! می‌توانید در این صفحات خدمات مشاوره مالی، اخبار روز داده‌های مالی و… را به اشتراک بگذارید و با داشتن یک استراتژی خوب برند خود را مطرح کنید.

طراحی سایت گردشگری در شیراز

طراحی سایت گردشگری در شیراز

انواع طراحی سایت در شیراز سایت گردشگری یکی از محبوب‌ترین و مؤثرترین صفحات وب برای جذب مخاطبان بیشتری است. شما می‌توانید در سایت خود برندتان را معرفی و اطلاعات مفیدی در مورد جزئیات تورها، آفرهای ویژه ایام خاص، جاذبه‌های گردشگری شهرها و کشورها و… را به اشتراک بگذارید.

این صفحات مانند یک سفر جذاب و دل‌انگیز، مخاطبان را با خود همراه می‌کنند و علاوه بر پاسخ به نیاز مخاطب، فروش شما را نیز افزایش می‌دهند.

طراحی سایت کتابخانه در شیراز

برای علاقه‌مندان کتاب هیچ‌چیز بهتر از دسترسی آسان به منبعی بی‌پایان از کتاب‌های مختلف نیست. طراحی سایت کتابخانه فرصتی به دوستداران کتاب می‌دهد تا به‌راحتی کاتالوگ‌های کتابخانه را مطالعه، عضویت خود را تمدید و کتاب‌های موردعلاقه خود را پیدا و رزرو کنند.

در میان انواع طراحی سایت در شیراز هیچ‌چیز به‌اندازه طراحی سایت اختصاصی کتابخانه، عطش کتاب‌دوستان را برطرف نمی‌کند. دوستداران کتاب، محققان و نویسندگان زیادی در موتورهای جست‌وجو دربه‌در به دنبال هم‌چین جایی هستند که به‌راحتی به وصل کتاب‌های موردعلاقه خود برسند.

طراحی سایت کاریابی در شیراز

پیدا‌کردن کار برای بسیاری از افراد کاری دشوار بوده که زمان و انرژی زیادی از آن‌ها می‌گیرد. تا همین چند سال پیش، همه ما برای این که شغل موردنظر خود را پیدا کنیم به دفاتر کاریابی مراجعه می‌کردیم و بعد از ثبت مشخصات خود آن‌قدر منتظر می‌ماندیم تا بلکه خبری بشود یا نشود!

امروزه طراحی مدل‌های سایت‌های کاریابی کار را برای همه افراد جویای کار آسان کرده است. طراحی سایت کاریابی اصولی و حرفه‌ای هزاران ورودی برای شما به همراه می‌آورد و چنانچه بتوانید پاسخگوی نیازشان باشید، روزبه‌روز به تعدادشان اضافه‌تر می‌شود.

طراحی سایت حمل‌ونقل در شیراز

یکی از بازوهای حیاتی صنعت که وظیفه انتقال مسافر و کالا به مقصد را بر عهده دارد، حمل‌ونقل است. مگر می‌شود حالا که راه‌اندازی انواع طراحی سایت در شیراز برای بسیاری از کسب و کارها ترند شده است، صنعت مهمی پا به این عرصه نگذارد؟

طراحی سایت با تیم مجرب و حرفه‌ای حمل‌ونقل نه‌تنها سبب افزایش نرخ تبدیل در خدمات این حوزه می‌شود؛ بلکه در ابعاد جهانی نیز بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند شما را به یک رقیب سرسخت برای شرکت‌های حمل‌ونقل جهانی تبدیل کند.

از مهم‌ترین فعالیت‌های صنعت حمل‌ونقل در فضای وب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت درخواست به صورت اینترنتی
  • درج آدرس دقیق روی گوگل‌مپ
  • پیگیری وضعیت انتقال کالا
  • مشاهده زمان حرکت ماشین‌ها، جزئیات سفر
  • و…

طراحی سایت آژانس مسافرتی در شیراز

بخش مهمی از فعالیت‌ها و بازاریابی آژانس‌های مسافرتی به صورت آنلاین انجام می‌شود و همین مسئله ضرورت داشتن معتبرترین طراحی سایت در شیراز را در این حوزه بیشتر می‌کند.

شما می‌توانید با طراحی سایت آژانس مسافرتی علاوه بر اطلاعات مربوط به رزرو بلیت، هتل و… با خلق و منتشرکردن محتواهای جذاب و مخاطب‌پسند، نرخ تبدیل سایت خود را چندین برابر کنید و کاربران خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.

طراحی سایت هتل در شیراز

طراحی سایت هتل برای هتل‌داران، از نان شب هم واجب‌تر است. داشتن یک وبگاه که اطلاعات دقیق اقامتگاهتان در آن ثبت شده باشد، مشتریان شما را چندبرابر می‌کند. طراحی سایتی زیبا، کاربرپسند و کشف محتواهای جذاب و ترغیب‌کننده، ترافیک ورودی سایت را افزایش می‌دهد.

در این مسیر، سئو نیز به کمک شما می‌آید و برندتان را آن‌گونه که شایسته است به مخاطبان معرفی می‌کند. سایت هتل بخش‌های مختلفی دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • اطلاعات موردنیاز برای رزرو آنلاین هتل
  • تصاویر زیبا و باکیفیت قسمت‌های مختلف هتل
  • نمایش آدرس دقیق هتل در گوگل‌مپ
  • نمایش نظرها، نقد و بررسی سایر مخاطبان
  • اطلاعات کاربردی در مورد بخش‌های مختلف شهر مانند مراکز خرید، مراکز تفریحی، رستوران‌ها و…

طراحی سایت همایش در شیراز

برگزاری همایش، کنفرانس و سمینارها نیازمند ابزار مناسب است. لازم به ذکر بوده که ایجاد هماهنگی‌ برای برگزاری بی‌عیب‌ونقص همایش ممکن است تبدیل به کاری چالش‌برانگیز و طاقت‌‌فرسا شود.

داشتن یک سایت همایش ضمن اطلاع‌رسانی، امکان ثبت‌نام را نیز برای کاربران فراهم می‌کند؛ بنابراین افراد بیشتری در زمان کمتری از برنامه شما مطلع می‌شوند و برگزاری همایش با نظم دقیق، دغدغه و صرف زمان کمتری انجام می‌گیرد.

طراحی سایت فروش فایل در شیراز

یکی دیگر از انواع طراحی سایت در شیراز که در این قسمت می‌خواهیم به آن بپردازیم، طراحی سایت فروش فایل است. در این سایت‌ می‌توانید به‌سادگی فایل‌های موردنظر خود را برای دانلود در سایت قرار دهید. امنیت این سایت‌ها اهمیت بالایی دارد، زیرا نباید فایل دانلود قبل از پرداخت هزینه توسط مشتری در اختیارش قرار گیرد.

طراحی سایت نوبت‌دهی در شیراز

یادتان می‌آید چند سال پیش برای این که یک نوبت بگیریم چه دردسرهایی می‌کشیدیم؟ هی باید گوشی دستمان می‌گرفتیم و منتظر می‌ماندیم تا بالاخره بوق اشغال تلفن آزاد شود. خدا رو شکر امروزه با انواع طراحی سایت در شیراز این مشکل حل شد و در سال‌های اخیر نوبت‌دهی اینترنتی میان مردم جا افتاد.

در حال حاضر بسیاری از کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها و مطب‌ها برای رزرو نوبت از این سایت‌ها استفاده می‌کنند. طراحی سایت نوبت‌دهی به کاربر اجازه می‌دهد تا با خیال راحت، تاریخ و زمان آزاد ویزیت را مشاهده و هر زمانی که دوست دارد آن را انتخاب کند.

طراحی سایت ورزشی در شیراز

صفحات ورزشی با اهداف مختلفی که عبارت‌اند از معرفی باشگاه یا خودتان به‌عنوان مربی به طیف وسیعی از مخاطبان، عضوگیری و ثبت‌نام افراد جدید، فعال‌سازی بیمه ورزشکاران، معرفی رشته‌های ورزشی در بخش بلاگ و افزایش ترافیک، فروش محصولات ورزشی، ایجاد خبرنامه ورزشی و… راه‌اندازی می‌شوند.

فرقی نمی‌کند هدف شما کدام یک از موارد بالا است درهرصورت، طراحی مدل‌های سایت ورزشی بهترین و آسان‌ترین گزینه برای رسیدن به اهدافتان محسوب می‌شود. این صفحات پلی است میان شما و افرادی که به خدماتتان نیاز دارند.

طراحی سایت وکالت در شیراز

در دنیای مدرن و دیجیتال این روزها که همه چیز حول گوشی‌های هوشمند و فضای مجازی می‌چرخد، بهره‌گیری از متد روز دنیا برای گسترش فعالیتتان نشان از درایت و به‌روز ‌بودن اطلاعات شما دارد. انواع طراحی سایت وکالت علاوه بر این که مشتریان و پرونده‌های جدید برایتان به همراه دارد به برندتان اعتبار بیشتری می‌دهد.

همچنین با وجود یک سایت تخصصی شما از دست کاغذبازی‌های مرسوم خلاص می‌شوید و به‌جای نگهداری هزاران پوشه و زونکن و پرونده، بخشی از فعالیت خود را در فضای دیجیتال ثبت می‌کنید که دسترسی به آن‌ها هم برای شما و هم برای مخاطبانتان آسان‌تر است.

طراحی سایت موسیقی در شیراز

طراحی سایت موسیقی در شیراز

سایت‌های موسیقی این روزها که خبری از کاست و سی‌دی نیست از هر وقت دیگری محبوب‌تر و پربازدیدتر هستند. طراحی سایت موسیقی ترافیک و مخاطبان زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد و می‌تواند راه مناسبی برای کسب درآمدتان باشد.

در این وبگاه‌های موسیقی علاوه بر اشتراک موسیقی و امکان دانلود آن، شما می‌توانید متن آهنگ، بیوگرافی خوانندگان، آموزش موسیقی و محتواهای مفید در زمینه آلات موسیقی قرار دهید تا افراد بیشتری وارد صفحه‌تان شوند.

طراحی سایت فیلم و سریال در شیراز

اگر از هواداران همیشگی فیلم و سریال هستید و دوست دارید از این راه درآمدی کسب کنید، پیشنهاد جالبی برایتان داریم. شما می‌توانید با راه‌اندازی و طراحی سایت فیلم و سریال برای خود ضمن پاسخ به نیاز کاربران، پول خوبی به جیب بزنید.

سایت فیلم و سریال برای خیلی‌ها مانند تراپی عمل می‌کند و جزو آن سرگرمی‌هایی است که هیچ‌وقت از مُد نمی‌افتد. زمانی که اصولی‌ترین طراحی سایت در شیراز را برای خود راه‌اندازی کنید و حرفه‌ای و دقیق در آن فعالیت کنید، می‌توانید علاوه بر فروش فیلم و سریال از راه تبلیغات نیز درآمد خوبی به دست بیاورید.

طراحی سایت هنری در شیراز

برای هنرمند، داشتن فضایی که بتواند آثار خود را معرفی کند و به فروش برساند، اهمیت زیادی دارد. سایت هنری مانند یک نمایشگاه آنلاین آثار هنرمندان را به نمایش می‌گذارند و نه‌تنها منجر به فروش بیشتر می‌شوند، بلکه نام و برند شما را نیز بر سر زبان‌ها می‌اندازند.

پول درآوردن از هنر برای یک هنرمند بسیار شیرین و لذت‌بخش است؛ بنابراین چنانچه شما هم هنرمند هستید و آثار هنری مختلفی خلق کرده‌اید، اما هنوز جسارت نمایش آن را پیدا نکرده‌اید، حتماً به فکر یک طراحی  سایت هنری برای خود بیفتید.

طراحی سایت خدماتی در شیراز

طراحی سایت خدماتی به افراد و سازمان‌هایی که خدمات خاصی ارائه می‌دهند، کمک می‌کند تا بهتر و بیشتر شناخته شوند. طراحی انواع وبسایت‌های خدماتی به نوع خدمتی که توسط شما ارائه می‌شود، بستگی دارد. طراحی سایت خدماتی موجب می‌شود تا کاربران بیشتری شما و برندتان را بشناسند.

برای مثال، فرض کنید شما تعمیرکار لوازم‌خانگی هستید، نمایش خدماتی که برای وبگاه شما در نظر گرفته می‌شود با طراحی سایت کسی که خدمات فیشیال صورت انجام می‌دهد، یکسان نیست. بااین‌حال، فرقی ندارد شما یا سازمانتان چه خدمتی ارائه می‌دهید.

طراحی سایت مذهبی در شیراز

آخرین وبگاهی که در طراحی سایت در شیراز قصد داریم به معرفی آن بپردازیم، طراحی سایت مذهبی است. سایت‌های مذهبی ابزاری مناسب برای تعامل با کاربران و پوشش رویدادهای مذهبی و اشتراک آن‌ها با مخاطبان هستند.

طراحی سایت مذهبی با اهداف گوناگونی راه‌اندازی می‌شوند که عبارت‌اند از:

  • پاسخ به سؤالات شرعی
  • فروش لوازم مذهبی
  • انتشار مداحی، شعر و ترانه‌های مذهبی
  • طراحی پوسترهای مذهبی
  • معرفی اماکن مذهبی
  • برگزاری هیئت‌های مجازی

انواع طراحی سایت در شیراز از نظر فنی

انواع طراحی سایت در شیراز

امروزه روش‌های مختلف طراحی سایت وجود دارد که ممکن است شما تصمیم به طراحی یک سایت برای کسب و کار یا شرکت خود داشته باشید. شاید اولین سؤالی که به ذهنتان خطور می‌کند این مسئله باشد که چه ترفندهایی برای طراحی سایت وجود دارد و این روش‌ها چه تفاوتی با یکدیگر دارند.

روش‌های طراحی سایت در شیراز را می‌توان به سه گروه استاتیک، داینامیک و فلش تقسیم‌بندی کرد.

طراحی سایت استاتیک یا ثابت در شیراز

یکی از روش‌های طراحی سایت در شیراز طراحی استاتیک است که تعداد صفحات مشخصی دارد و معمولاً این صفحات هیچ‌گونه تعاملی با کاربران ندارند و واکنشی به فعالیت‌های بازدیدکنندگان نشان نمی‌دهند. سایت‌های استاتیک برای معرفی شرکت، شخصیت یا فعالیتی خاص کاربرد دارند.

طراحی سایت به روش استاتیک نسبت به روش داینامیک، سریع‌تر و راحت‌تر انجام می‌شود؛ چرا که می‌توان کدهای HTML یک صفحه را برای مابقی صفحات کپی و تغییرات مدنظر را در آن‌ها اعمال کرد. محتوای این نوع وب‌سایت می‌تواند شامل متن، تصویر، ویدئو و… باشد.

طراحی سایت دینامیک یا پویا در شیراز

مورد بعدی از روش‌های طراحی سایت در شیراز طراحی داینامیک است که بعد از روی کار آمدن سیستم مدیریت محتوا  CMS این روش نیز به وجود آمد. سایت‌های داینامیک بر اساس نیاز مشتری طراحی می‌شوند و برخلاف سایت‌های استاتیک به‌راحتی توسط مدیر سایت تغییرپذیر هستند.

 مدیران این نوع سایت‌ها بدون نیاز به دانش فنی از طریق پنل مدیریت محتوا به طور پی‌درپی اطلاعات و محتوای سایت را تغییر می‌دهند. طراحی این نوع وب‌‌سایت نیاز به دانش بالایی دارد و شرکت‌های طراحی سایت حرفه‌ای در بهبود این روش طراحی و ایجاد وبسایت‌های کاربرمحور با یکدیگر در رقابت هستند.

طراحی سایت فلش در شیراز

این نوع از روش‌های طراحی سایت در شیراز در سال‌های گذشته رواج بسیار بالایی پیدا کرده و طرفداران خاص خود را داشته است‌. سایت‌های فلش اصولاً توسط نرم‌افزارهای خاصی طراحی می‌شوند که به‌راحتی قابل طراحی بوده و  به دلیل داشتن عناصر بصری جذاب، توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند.

هدف از طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت نه‌تنها در شیراز بلکه در تمامی نقاط جغرافیایی برای همه کسب و کارها اهمیت ویژه‌ای دارد. امروزه اکثر افراد خیلی راحت به اینترنت دسترسی دارند و برای پیداکردن نیازهای شخصی خود در اینترنت مطلب موردنظرشان را جستجو می‌کنند.

 چنانچه در فضای آنلاین حضور نداشته باشید بسیاری از مشتریان خود را که به صورت اینترنتی نیازهایشان را تأمین می‌کنند از دست می‌دهید. معجزه شبکه جهانی اینترنتی (www) که کل اطلاعات آن‌ها در سراسر دنیا قابل‌دسترس بوده، توانسته مشتریان زیادی را جذب کند.

فروش بیشتر و کسب درآمد

سایت در مقایسه با شبکه‌های اجتماعی، اعتبار بیشتری دارد. امکان ثبت‌نام آن هم در سامانه‌های تأیید کسب و کار وجود دارد، یعنی با داشتن طراحی سایت در شیراز می‌توانید به کاربر این اطمینان را می‌دهید که از سایت معتبری خرید ‌کند.

شما با داشتن یک وبسایت خوب تنها یک کلیک با درآمد فاصله دارید و هر کسب کار کوچک و بزرگی در شیراز می‌تواند با داشتن سایت قدم بزرگی در جهت افزایش فروش و برندسازی بردارد. با گرفتن درگاه‌های پرداخت اینترنتی هم می‌توانید به فروش محصولات و خدمات خود، بپردازید.

ایجاد مزیت رقابتی در مقایسه با رقبا

لزوماً نباید تنها از یک کانال ارتباطی برای به‌دست‌آوردن بازار هدف استفاده کنید. مشتریان و مخاطبانی که در شبکه‌های اجتماعی یا به شکل حضوری دارید، تمام بازار شما نیستند. برای بازاریابی بیشتر و بهتر، می‌توانید روی استراتژِی طراحی سایت در شیراز و راه‌اندازی پایگاه اینترنتی، برنامه‌ریزی کنید.

داشتن کانال ارتباطی جایگزین

کسی نمی‌داند اینترنت آزاد در ایران تا چه زمانی پایدار می‌ماند و چه زمانی قطعی اینترنت بین‌الملل رخ می‌دهد. علاوه‌برآن، بسته‌شدن شبکه‌های اجتماعی هم ممکن است کار شما را در فروش محصولات و خدمات منجر به اختلال کند.

داشتن یک شبکه و کانال جدید می‌تواند همانند یک پلن جایگزین و نسخه پشتیبان برای شما عمل کند. در این صورت، امکان شیفت (Shift) دادن و انتقال کاربران از شبکه اجتماعی به لندینگ‌های هدف و سایت اصلی، وجود دارد.

تولید محتوای راحت‌تر و آسان‌تر

تولید محتوا و انتشار آن در سایت، بسیار راحت‌تر از شبکه‌های اجتماعی است. شاید برای پیداکردن کاربران و مخاطبان نیاز به هزینه برای سئو سایت و… داشته باشید، اما دستتان برای تولید محتوا و بازاریابی محتوا، کاملاً باز است.

مراحل مهم و کاربردی طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

طراحی وبسایت حرفه‌ای شامل مراحل گوناگونی است که بی‌توجهی به هریک از بخش‌های مختلف در هر مرحله ممکن است منجر به عدم موفقیت یا کاهش کارایی و راندمان وبسایت شود. شما همچنین برای اینکه پروژه ساخت و طراحی ۰ تا ۱۰۰ سایت در شیراز را به‌درستی اجرا کنید، باید طبق مراحل زیر پیش بروید.

نیازسنجی و چیدن استراتژی

قطعاً اولین مرحله برای طراحی سایت در شیراز این است که بفهمیم به چه سایتی و با چه امکاناتی نیاز داریم. هر کسب و کار، هدف خود را از راه‌اندازی سایت دنبال می‌کند؛ پس طراح سایت باید مشخص کند که خواسته‌ها و نیازهای مشتری از سفارش طراحی سایت چیست؟

تحلیل و طراحی سیستم‌ها

طراحی وبسایت، فقط چیدن صفحات مختلف کنار هم ثبت‌نام کاربران یا فروش محصولات و خدمات نیست. آموزش ساخت و طراحی سایت در شیراز در ۹۹% پکیج‌ها و دوره‌ها بدون درنظرگرفتن سرفصل‌های تحلیل و طراحی سیستم است.

با انجام این کار، مشخص می‌شود که سایت چه بخش‌هایی دارد و این بخش‌ها چه کاری برای کاربران و بازار هدف، انجام می‌دهند.

طراحی وایرفریم

نرم‌افزارهای مختلفی برای پیاده‌سازی گرافیکی ظاهر سایت وجود دارند. با داشتن وایرفریم، کار برنامه‌نویس فرانت‌اند، راحت‌تر شده و امکان بررسی قسمت‌های مختلف سایت و ui قبل از پیاده‌سازی، وجود دارد. هدف طراحی سایت در شیراز با مواردی چون  figma و فتوشاپ به‌دست‌آوردن یک وایرفریم کاربردی برای مراحل بعدی است.

کدنویسی تایم

از مرحله ۴ کار برنامه‌نویسی فرانت‌اند و بک‌اند آغاز می‌شود. این مرحله می‌تواند به دو زیردسته هم تقسیم شود و هر برنامه‌نویس، کار خود را انجام دهد. برنامه‌هایی مانند xampp و wamp وجود دارد که امکان راه‌اندازی‌هاست مجازی را به شما می‌دهد.

با این حساب می‌توانید قبل از خرید هاست و دامنه، امکانات، قابلیت‌ها، فراِیندها، بخش‌های مختلف و نحوه عملکرد سایت را تست و ارزیابی کنید. در همین مرحله، باید ایرادات و اشکالات موجود را برطرف کرد تا سایت بدون کمترین خطا روی هاست اصلی، بارگذاری شود.

راه‌اندازی طراحی سایت در شیراز

حالا که تمام کارها برای کدنویسی سایت و تحویل آن از برنامه ‌نویس در شیراز انجام شده، می‌توان به خرید دامنه و هاست اقدام کرد. قدم آخر هم ریختن فایل‌های سایت روی هاست است تا بعد از آن، دامنه و هاست متصل شوند.

معمولاً به ۲۴ تا ۴۸ ساعت برای راه‌اندازی کامل و نشستن اطلاعات سایت روی دامنه زمان نیاز است. پس از پایان این تایم، می‌توان دامنه را به سرویس‌های گوگل یعنی گوگل سرچ کنسول Google Search Console و گوگل آنالیتیکس Google Analytics برای ارزیابی کاربران و ترافیک سایت، متصل کرد.

برای طراحی سایت در شیراز از کجا شروع کنیم؟

طراحی سایت در شیراز

مهم‌ترین عامل در تبدیل‌شدن به یک طراح سایت حرفه‌ای، فراگیری مفاهیم اولیه و سپس کسب تجربه است. بهترین مرجع در زمینه یادگیری طراحی وب، می‌تواند آموزش‌های پروژه محور در زمینه طراحی سایت در شیراز باشد.

با انجام پروژه‌های مختلف حین آموزش، می‌توانید تجربه‌ اولیه در زمینه توسعه و آنلاین کردن یک سایت را به دست آورید. در این بخش به صورت مرحله‌به‌مرحله توضیح می‌دهیم که برای تبدیل‌شدن به بهترین طراح سایت شیراز چه مراحلی را باید طی کنید.

گام اول: فراگیری زبان HTML

HTML  مخفف عبارت  Hyper Text Markup Language است که در فارسی به آن زبان نشانه‌گذاری ابر متن می‌گویند. از این زبان مهم برای ایجاد بدنه اصلی و ساختار کلی صفحات وب استفاده می‌شود.

زبان HTML با تگ‌ دسته‌بندی‌ و برچسب‌گذاری در ارائه مطالب سایت کار می‌کند و این تگ‌ها هستند که مشخص می‌کنند در صفحه وب از چه عناصری استفاده شده است.

گام دوم: فراگیری زبان CSS

دومین قدم برای کسی که تمایل دارد به طراحی سایت در شیراز بپردازد، استفاده از زبان (CSS  Cascading Style Sheets). این زبان برای زیباسازی و فرم دهی به صفحات وب، کاربرد فراوانی دارد.

به کمک زبان CSS می‌توانید خصوصیاتی مانند رنگ‌، نوع فونت‌، ابعاد، نحوه چیدمان عناصر و… را در صفحه وب انتخاب کنید.

گام سوم: فراگیری زبان جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت، از پرطرفدارترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای پویا کردن سایت‌ها به شمار می‌رود که از شیوه‌های گوناگون برنامه‌نویسی پشتیبانی می‌کند. از این زبان می‌توان برای برنامه‌نویسی سمت سرور (Server Side)، اپلیکیشن‌های موبایل، بازی و اپلیکیشن‌های دسکتاپ استفاده کرد.

گام چهارم: فراگیری یک‌زبان برنامه‌نویسی سمت سرور مثل PHP

اهمیت استفاده از یک‌زبان برنامه‌نویسی زمانی به‌خوبی مشخص می‌شود که می‌خواهیم میان کاربر، پایگاه‌داده و سرور ارتباط برقرار کنیم. با فراگیری  php می‌توانید اسکریپت‌هایی برای دریافت اطلاعات از کاربران بنویسید و بعد از پردازش این اطلاعات آن‌ها را به کاربر برگردانید.

برای داشتن بهترین طراحی سایت در شیراز صرفاً داشتن طراحی زیبا کافی نیست. سایت‌ها علاوه بر فرم و زیبایی، نیازمند محتوای صحیح و کارآمد هم هستند و باید به نحوی طراحی شوند که نیازهای کاربران را به‌درستی اجرا کنند. در پروژه‌های بزرگ و مهم تحت وب، استفاده از یک ‌زبان از نوع سمت سرور ضروری است.

چگونه بهترین طراحی سایت در شیراز را انتخاب کنیم؟

طراحی سایت در شیراز

به نظر شما چه شرکتی را برای طراحی سایت با بروزترین استانداردها در شیراز باید انتخاب کرد؟ انتخاب بهترین طراحی سایت در شیراز ارتباط متقابلی با موفقیت بیزینس شما دارد؛ زیرا نشان‌دهنده متفاوت‌بودن و برتری شما نسبت به رقیبانتان است. ظاهر وبسایت اهمیت بسیار زیادی دارد، می‌دانید چرا؟

به این دلیل که در فروش اینترنتی ارتباط مستقیمی با مشتریان ندارید و تنها ظاهر وبسایت شما است که می‌تواند مشتری را جذب کند. چنانچه ظاهر و گرافیک سایت شما توسط تیم طراحی سایت در شیراز طراحی شده باشد، می‌توانید فروش اینترنتی محصولات خود را چندبرابر کنید.

بعدازاین که هدف خود را انتخاب کردید، باید به دنبال انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در شیراز باشید.

چه مشاغلی به طراحی سایت در شیراز نیاز دارند؟

طراحی سایت در شیراز

ما در برهه‌ای از زمان زندگی می‌کنیم که اینترنت، مانند آب‌وهوا در زندگی‌مان جریان دارد. کسب و کارهای مختلف، نسبت به دهه‌های گذشته رشد زیادی داشته‌اند و لازم است تا تمامی بیزینس‌ها، نسبت به تغییرات جدید، به‌روز شوند.

داشتن آگاهی در مورد اینکه کدام کسب و کارها به طراحی سایت در شیراز نیاز دارند، می‌تواند به شما برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی و سایت‌های برندینگ، کمک کند. هیچ‌گونه فعالیتی را نمی‌توان یافت که نتوان آن را در فضای وب پیاده‌سازی کرد. از فروش لوازم سنگین و سبک گرفته تا انواع ارائه خدمات مختلف.

بااین‌حال، مشاغل زیر بیشترین سود را از طراحی سایت در شیراز می‌برند که عبارت‌اند از:

  • مشاغل آموزش‌محور
  • مشاغل مربوط به فروش انواع محصولات و خدمات
  • مشاغل مربوط به خدمات چاپ و آگهی‌ها
  • مشاغل مرتبط با خدمات حمل‌ونقل و ترابری مانند سایت آژانس هواپیمایی
  • مشاغل مربوط به خدمات هتلینگ و اقامتی
  • مشاغل مربوط به فروش محصولات غذایی و رستورانی

بازار هدف و کاربران هر کدام از دسته‌بندی‌های بالا و همچنین درصد موفقیت کسب و کارها در این مشاغل با هم متفاوت است. یقیناً قبل از ثبت سفارش طراحی سایت در شیراز، باید بدانید که انواع سایت از نظر فنی و عملکرد چیست.

طراحی سایت وردپرس در شیراز

طراحی سایت وردپرس در شیراز

قیمت طراحی سایت وردپرس در شیراز چقدر است؟ نوع وردپرس طراحی سایت در شیراز یکی از کم‌هزینه‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها در بین طراحی‌های وبسایت است. وردپرس بر اساس افزونه‌های مختلف شخصی‌سازی می‌شود که با استفاده از ابزارهای موجود در بازار می‌توانید یک وبسایت تخصصی داشته باشید.

سیستم وردپرس به دلیل راحتی کار برای کارفرما، یکی از جذاب‌ترین سیستم‌هایی شده که اکثر افراد علاقه بسیاری برای استفاده از آن دارند. با سیستم وردپرس شما به‌راحتی می‌توانید صاحب یک وبسایت در حوزه‌های شرکتی، فروشگاهی، پزشکی، وکالت و… شوید.

طراحی سایت اختصاصی در شیراز

امروزه افراد علاوه بر کسب و کارهای سنتی یک سایت برای خود راه‌اندازی کرده‌اند تا از این طریق نه‌تنها در سطح شهر، بلکه در سطح جهان‌دیده شوند. داشتن سایت باعث به‌روز بودن کسب و کار شما می‌شود، اما نوع اختصاصی طراحی سایت در شیراز در اصل برای تجارت نیست.

در دنیای کنونی که اینترنت و استفاده از وسایل الکترونیکی فراگیر شده، طراحی سایت اختصاصی در شیراز ضرورت زیادی پیدا کرده است.

هزینه طراحی سایت در شیراز چگونه برآورد می‌شود؟

هزینه طراحی سایت در شیراز

برای برآورد هزینه طراحی سایت ابتدا باید به این سؤالات پاسخ دهید که: برای سایت خود چه امکاناتی در نظر دارید؟ وجود سایت، چه کاربردی برای کسب و کار شما دارد؟ آیا به پوسته اختصاصی برای سایتتان نیاز دارید؟ یا علاوه بر پنل مدیریت وبسایت، می‌خواهید یک پنل مدیریت برای حساب کاربران خود داشته باشید؟

با پاسخ دقیق و کامل به سؤالاتی که مطرح کردیم، می‌توانید تااندازه‌ای هزینه طراحی سایت در شیراز را پیش‌بینی کنید. عوامل بسیار مهم و ویژه‌ای در هزینه طراحی سایت شما تأثیرگذارند که به بررسی تک‌تک آن‌ها خواهیم پرداخت.

هزینه نوع طراحی سایت در شیراز

هزینه طراحی و ساخت سایت در شیراز به چه صورت است؟ قیمت طراحی سایت نوع شرکتی با قیمت سایت فروشگاهی در شیراز یکسان نیست.

دلیل این اختلاف قیمت‌ها را باید در مشخصات و امکاناتی پیدا کرد که برای طراحی و راه‌اندازی هر وب‌سایت ضروری هستند. به‌طورکلی با تغییر نوع وب‌سایت، تعرفه ساخت آن‌هم تغییر خواهد کرد.

هزینه تعداد صفحات سایت

هر وب‌سایت شامل تعدادی صفحه است که مواردی همچون اندازه و نوع کسب و کار از عوامل مهم و تأثیرگذار بر تعداد صفحات موردنیاز هستند. برخی صفحات نظیر تماس با ما، درباره ما، ثبت‌نام و ورود در بین بسیاری از وب‌سایت‌ها یکسان هستند.

هرچه تعداد صفحات موردنیاز برای طراحی سایت در شیراز بیشتر باشند، قیمت طراحی نیز گران‌تر می‌شود.

هزینه طراحی سایت در شیراز

یک وب‌سایت می‌تواند به روش‌های مختلفی طراحی شود. استفاده از قالب اختصاصی به همراه طراحی رابط و تجربه کاربری، یکی از این شیوه‌ها است. طراحی اختصاصی یا سفارشی‌ سازی سایت در شیراز باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود، اما در عوض می‌توان به‌سادگی آن را توسعه داد.

افرادی که به فکر طراحی سایت با قیمت مناسب در شیراز هستند، قالب‌های آماده وردپرسی را برای سایت خود ترجیح می‌دهند.

هزینه امکانات و عملکردهای طراحی سایت در شیراز

ویژگی‌ها و عملکردهای انواع طراحی سایت در شیراز متفاوت هستند؛ مثلاً یک ‌سایت شخصی به امکانات بخصوصی نیاز ندارد و معمولاً برای نمایش اطلاعات مورداستفاده قرار می‌گیرد.

در حالی ‌که یک ‌سایت فروشگاهی یا خدماتی به قابلیت‌ها و عملکردهای بیشتر و پیچیده‌تری نیاز دارد. درکل با افزایش امکانات یک پروژه، زمان انجام و طبیعتاً تعرفه ساخت آن نیز افزایش می‌یابد.

هزینه دامنه یا آدرس سایت در شیراز

ممکن است شنیده باشید که برای ایجاد وبسایت به یک دامنه نیاز دارید. دامنه به همان آدرس وبسایت شما گفته می‌شود که پسوندهای متفاوتی مانند: com. ، ir. ، co. و… دارد. هزینه این دامنه‌ها با یکدیگر متفاوت است؛ پس اولین موردی که باید به آن توجه کنیم نام دامنه یا آدرس سایت است.

آدرس سایت به صورت سالانه یا پنج‌ساله اجاره داده می‌شود و تا زمانی که اجاره‌بها را پرداخت کنید، متعلق به شما خواهد بود. در صورت خودداری از پرداخت اجاره‌بها، دامنه سایت آزاد شده و متقاضی دیگری می‌تواند مالک آن شود.

هزینه هاست در شیراز

هاست کامپیوتری است که در تمام طول شبانه‌روز به اینترنت متصل است؛ بنابراین وقتی یک سایت روی هاست قرار می‌گیرد، از همه‌جا قابل‌دسترسی است. اینکه سایت شما روی چه هاستی طراحی شده و این هاست در کجا قرار گرفته (در ایران یا در کشورهای دیگر)، می‌تواند روی هزینه‌های شما تأثیر زیادی بگذارد.

ازآنجاکه هرکس در هر لحظه از شبانه‌روز با واردکردن آدرس سایت می‌تواند به محتوای ارائه شده دسترسی پیدا کند؛ بنابراین یک هاست امن و قابل‌اعتماد در درجه اول اهمیت زیادی دارد و پرداخت آن نیز به صورت ماهیانه یا سالیانه محاسبه می‌شود.

هزینه طراحی سایت در شیراز

هزینه طراحی سایت در شیراز

آیا شرایط طراحی سایت قسطی در شیراز وجود دارد؟ امروزه طراحی وب با روش‌ها و تکنیک‌های مختلف برنامه‌نویسی و با ۲ روش انجام می‌شود: طراحی سایت با استفاده از ساخت سایت کدنویسی شده در شیراز و طراحی سایت با استفاده از سیستم‌های آماده.

هر کدام از این روش‌ها به اینکه چه کاری می‌خواهید انجام دهید، بستگی دارند، البته برای هر کدام از این روش‌ها باید هزینه‌ طراحی سایت را پرداخت کنید. علاوه بر این، عواملی مانند مهارت طراح، تکنیک طراحی، امنیت طراحی و… نیز در تعیین قیمت طراحی سایت در شیراز مؤثر است.

هزینه آموزش طراحی سایت در شیراز

وقتی سایت را پس از اتمام طراحی آن از تیم طراحی تحویل گرفتید، برای مدیریت سایتتان به یک دوره آموزشی نیاز خواهید داشت. شما باید آموزش‌های لازم را دریافت کرده تا بتوانید سفارشات سایت را کنترل، محصولات جدید را وارد و محصولات قبلی را به‌روزرسانی کنید. دریافت این دوره‌های آموزشی روی هزینه‌های تمام شده سایت تأثیر می‌گذارند.

هزینه تولید محتوا در شیراز

تولید محتوا در موفقیت طراحی سایت در شیراز اهمیت زیادی دارد. یک سایت بدون محتوای جدید، جذاب و سئو شده نمی‌تواند از گوگل رتبه خوبی دریافت کند. قیمت‌گذاری در این بخش با توجه به توانایی و سابقه کارشناس تولید محتوا متفاوت است.

هزینه امکانات موردنیاز طراحی سایت در شیراز

می‌خواهید چه امکاناتی در وبسایت شما قرار داشته باشد؟ مثلاً می‌خواهید در سایت درگاه پرداخت داشته باشید؟ یا اینکه تمایل دارید قابلیت عضویت را برای سایتتان فعال کنید؟ همه این سؤالات در هزینه‌ طراحی سایت شما بسیار مؤثر هستند که باید آن‌ها بیش از هر چیز دیگری مدنظر کسب و کار خود داشته باشید.

هزینه سئو سایت در شیراز

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی که از خدمات بهینه ‌سازی سرعت سایت در شیراز استفاده نمی‌کنند، نمی‌توانند برند خود را به کاربران در فضای وب معرفی کنند و محصولات خود را از روش‌های مختلفی به فروش می‌رسانند.

به خاطر داشته باشید که سئو سایت در شیراز با توجه به نوع قالب، زبان برنامه‌نویسی، حجم و نوع محتوا می‌تواند شامل هزینه‌های مختلفی باشد.

هزینه پشتیبانی طراحی سایت در شیراز

هر سایت با توجه به نوع فعالیت، نیاز به پشتیبانی‌های متفاوتی مانند آپدیت منظم کدنویسی و قالب‌ها، بررسی پیشرفت وب‌سایت در گوگل، بررسی روزانه، هفتگی، ماهانه گوگل و… دارد. هزینه پشتیبانی سایت در شیراز از مهم‌ترین هزینه‌هایی است که باید محاسبه کنید.

به‌عنوان‌مثال، بعد از اینکه سایت خود را تحویل گرفتید و شروع به فعالیت کردید، ممکن است با مشکلاتی مانند اختلال در روند طبیعی کارکرد سایت، روبرو شوید؛ بنابراین به پشتیبانی تیم طراح سایت خود احتیاج دارید و باید هزینه آن را نیز بپردازید.

شارینو

اهمیت تجهیزات امنیتی برای خانه‌ها و سایر اماکن قابل‌انکار نیست. برای تهیه تجهیزات امنیتی می‌توانید به سایت معتبر شارینو مراجعه کرده و در قسمت وبلاگ مطلب دوربین مدار بسته در شیراز را مطالعه کنید.

اگر می‌خواهید مشکلات مربوط به تعمیرات لوازم برقی منازل را خودتان حل کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقالات تعمیر یخچال در شیراز، تعمیر تلویزیون در شیراز، تعمیر آیفون تصویری در شیراز، تعمیر ماشین ظرفشویی در شیراز، تعمیر ماشین لباسشویی در شیراز و تعمیر پکیج در شیراز را در صدر اول مطالعات خود قرار دهید.

در صورتی‌ که علاوه بر تعمیرات لوازم برقی منازل خود به دنبال تعمیرات لوازم چوبی منازل نیز هستید، همچنین موضوع تعمیر مبل در شیراز را به شما توصیه می‌کنیم.

همه ما دوست داریم در تمام جنبه‌های زندگی‌مان پیشرفت کنیم. ماندن در یک سطح، باب میل هیچ‌کسی نیست! بخصوص پیشرفت شغلی که به صورت مستقیم دیگر بخش‌های زندگی‌مان را نیز تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

برای عملی‌کردن تصمیم خود موضوعاتی همچون ادمین اینستاگرام در شیراز و سئو سایت در شیراز را دنبال کنید تا پیشرفت را با چشمان خود مشاهده کنید.

کابینت‌ساز خوب در شیراز جزو موضوعات مهمی برای افراد است که هرکسی تمایل به ساخت و تعمیر کابینت دارد آن را دنبال می‌کند؛ پس شمایی که تصمیم به کابینت‌سازی و نصب کابینت برای منازل خود دارید، می‌توانید با مراجعه به مقاله مربوط به کابینت سازی در شیراز کابینت‌ موردنظر خود را انتخاب کنید.

یکی از مشکلاتی که بعضی‌اوقات مردم با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، خرابی ماشین در هر مکانی و نداشتن هیچ‌گونه تعمیرگاهی است. در این مواقع یکی از بهترین راه‌حل‌ها، تماس با مکانیک سیار در شیراز است تا در محل خرابی، اتومبیل ما را تعمیر کرده و بتوانیم دوباره به مسیر خود ادامه دهیم.

احتمالاً بعد از گشت‌وگذار حسابی در شهر شیراز هوس نوشیدن یک فنجان قهوه را داشته باشید که خستگی را از تن به در کند. بله درست حدس زدید! کافه های شیراز پاتوق خوبی برای شما عزیزان است. شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها را سفارش داده و نوش جان کنید.

وقت تمیزکردن خانه خود را ندارید؟ این مورد چیز عجیبی نیست که! زندگی امروزه مردم شهر شیراز توأم با شلوغی و دغدغه فکری است و کمتر کسی پیدا می‌شود که وقت کافی برای انجام همه کار را داشته باشد. پاسخ مناسب به این مشکل کمک‌گرفتن از خدمات شرکت نظافتی در شیراز است.

و در آخر چنانچه می‌خواهید برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید، مرکز لیزر در شیراز با بهترین خدمات آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

 

جمع ‌بندی

طراحی سایت در شیراز یک مهارت چندوجهی است که نیاز به ترکیبی از مهارت‌های خلاقانه و فنی دارد. چرا که یک وبسایت در کنار زیبا بودن باید از لحاظ فنی و کاربردی نیز بهینه باشد. فرقی ندارد این طراحی برای یک سایت در شیراز یا هر وبسایت دیگری باشد.

اگر شما هم می‌خواهید صاحب یکی از این وب‌سایت‌ها شوید و تغییراتی بنیادین در کسب و کار خود ایجاد کنید، پس هر چه زودتر اقدام کنید و وقت را از دست ندهید. از شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم که تا پایان مقاله ما را همراهی کردید.

 

سؤالات متداول

  1. چه مدت ‌زمان برای راه‌اندازی کامل و نشستن اطلاعات سایت روی دامنه نیاز است؟

به طور تقریبی بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت

  1. چرا ظاهر وبسایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؟

به این دلیل که در فروش اینترنتی ارتباط مستقیمی با مشتریان نخواهید داشت و تنها ظاهر سایت شماست که می‌تواند مشتریان را به خود جذب کند.

  1. شرایط اجاره آدرس سایت به چه ‌صورت است؟

آدرس سایت به صورت سالانه یا پنج‌ساله اجاره داده می‌شود و تا زمانی که اجاره‌بها را پرداخت کنید، متعلق به شما خواهد بود.

  1. هزینه طراحی سایت در شیراز چقدر است؟

هزینه بستگی به نوع سایت، شرکت طراح، امکانات سایت و… دارد.

  1. هزینه طراحی سایت وردپرس در شیراز چقدر است؟

بسته به امکانات سایت بین ۵ تا ۱۵ میلیون تومان متغیر است.

  1. بهترین شرکت طراحی سایت در شیراز کدام است؟

شرکت شارینو

  1. چه نوع سایتی برای یک اداره دولتی بهتر است؟

سایت سازمانی

  1. طراحی سایت وردپرس در شیراز چند روز طول می‌کشد؟

بین ۱۰ تا ۱۵روز

  1. بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت اختصاصی کدام است؟

زبان PHP

  1. طراحی سایت با زبان PHP چند روز طول می‌کشد؟

حدوداً ۳۰ روز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *