امداد خودرو شیراز

امداد خودرو شیراز

چرا باید از خدمات امداد خودرو شیراز استفاده کنم؟ آیا مراجعه مستقیم به مکانیکی راهکار بهتری نیست؟ اگر شما هم به‌تازگی با مشکلات فنی ماشین روبه‌رو شده‌اید و نمی‌دانید که در این مواقع بهترین راهکار کدام است؛ پس این مقاله می‌تواند به شما کمک شایانی بکند.

رانندگان عزیز مطالعه این مطلب را از دست ندهید؛ چرا که می‌خواهیم مهم‌ترین نکات را دررابطه‌با تعمیرات ماشین و خدمات امدادخودرو بین جاده‌ای را با شما در میان بگذاریم و در انتها بهترین خودرو بر در شیراز را به شما معرفی کنیم.

شامل چه مواردی است؟

به طور معمولاً افرادی که از تعمیرات ماشین هیچ نوع سررشته‌ای ندارند در مواقع خرابی و نقص ماشین با امداد خودرو شیراز ارتباط برقرار می‌کنند. شاید تصور شما از کمک‌رسانی امداد خودرو شیراز تنها در مواقع خرابی ماشین در خیابان یا جاده باشد.

اما این طرز فکر کاملاً اشتباه است؛ زیرا امدادخودرو در زمان نیاز به انجام سرویس‌های دوره‌ای نیز کاربرد بسیار زیادی دارد.

نیروهای باتجربه و متخصص این مجموعه، ‌ خدمات بسیار متنوعی را در اختیار امداد خواه قرار می‌دهند؛ همچنین این را بدانید که با انجام به‌موقع و با برنامه سرویس‌های دوره‌ای خودرو قادر هستید که از مشکلات بزرگ‌تر و پرهزینه‌تر خودرو جلوگیری کنید.

با مورد بررسی قراردادن وضعیت ماشین، قادر هستید که از مشکلات و نقص فنی خودرو آگاه شوید؛ در همین شرایط با خیال راحت می‌توانید روی کمک مکانیک سیار در شیراز حساب درازمدتی را باز کنید. به طور حتماً شناخت خدمات امداد خودرو شیراز به شما کمک می‌کند که در هنگام روبه‌روشدن با آن‌ها بهترین و درست‌ترین تصمیم را برای تعمیر قطعات ماشین بگیرید.

ممکن است که در این مواقع از خود بپرسید که مرکز امداد خودرو شیراز چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟ در پاسخ به این سؤال مهم باید گفت که خدمات امدادخودرو شامل موارد بسیار زیادی است که در ادامه شما را با انواع آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

تنظیم مصرف سوخت

اگر به‌تازگی در هنگام رانندگی متوجه افزایش میزان سوخت برای ۴ روز شده‌اید؛ حتماً برای رفع این مشکل از افراد متخصص امداد خودرو شیراز کمک بگیرید. این افراد باتوجه‌به امکانات و تجربه‌ای که دارند، قادر هستند تا سرویس‌های لازم را دررابطه‌با تنظیم سوخت‌رسانی سرسیلندر انجام دهند.

بعد از انجام این کار این افراد شما را با مزیت تنظیم سوخت آگاه می‌کنند. مهم‌ترین مزیت تنظیم سوخت توسط افراد امدادگر شامل موارد زیر می‌شود:

  • کم‌کردن هزینه سوخت
  • صرفه‌جوی در زمان به علت عدم رفت‌وآمد به مکانیکی
  • بالارفتن شتاب و سرعت ماشین
  • ازبین‌رفتن استهلاک ماشین
  • بالارفتن میزان سلامتی موتور ماشین
  • رانندگی راحت‌تر به دلیل عدم ریپ‌زدن خودرو

قفل و سویچ

باتوجه‌به دغدغه‌های زیادی که تقریباً همه ما با آن‌ها سروکار داریم، این امکان وجود دارد که سوئیچ ماشین را در داخل خودرو جا بگذاریم. در مواقع رخ‌دادن چنین شرایطی، اگر کلید یدک به همراه نداشته باشید به‌احتمال خیلی زیاد عصبانی و مضطرب خواهید شد. یکی از بهترین راه‌های پیشروی شما تماس‌گرفتن با امدادخودرو در شیراز است.

افراد امدادگر در این مجموعه با استفاده از تجربه و تجهیزاتی که دارند، ‌می‌توانند بدون رخ‌دادن هیچ نوع مشکلی یا شکستگی مشکل گیرکردن سوئیچ یا قفل شما را به‌راحتی برطرف کنند.

خدمات امداد خودرو شیراز

تنظیم دمای خودرو

اگر در فصل تابستان قصد مسافرت رفتن دارید یا شغل شما طوری است که سروکار زیادی با خودرو دارید، به‌احتمال زیاد با مشکل افزایش دما روبه‌رو خواهید شد. در این مواقع بهترین راه‌حل برای شما توقف ماشین و تماس‌گرفتن با امداد خودرو شیراز است.

دلیل رخ‌دادن این نقص فنی، قفل‌شدن قطعه ترموستات یا رانندگی برای مدت‌زمان طولانی در گرما است. افراد ماهر و با تجربه‌ای که در این مجموعه خدمت می‌کنند، در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانند خودشان را در کمترین زمان ممکن به شما برسانند.

این افراد با بررسی‌کردن قطعاتی نظیر سنسورهای دما، دینام فن، ‌ و ترموستات را به‌دقت مورد بررسی قرار می‌دهند؛ سپس در مرحله بعد در صورت لزوم تعویض یا تنظیم این قطعات را در محل حادثه با بهترین امکانات انجام می‌دهند.

سرویس روشنایی ماشین

سرویس روشنایی خودرو شامل مواردی نظیر مورد بررسی قراردادن مه‌شکن، چراغ‌های راهنما، ارزیابی ترانسپورتر و نو پایین است. اگر در هنگام مسافرت خارج از شهر با هریک از این مشکلات و نقص فنی روبه‌رو شدید می‌توانید در هر ساعتی با امداد خودرو شیراز تماس حاصل کنید.

این افراد باتجربه بعد از حضور در محل حادثه تمام سیستم روشنایی خودرو شما را مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورت نیاز و تشخیص اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

فرایند شست‌وشوی انژکتور

شاید این اتفاق نیز برای شما پیش بیاید که در هنگام حرکت خودرو متوجه ازدست‌دادن میزان سوخت شوید. دلیل رخ‌دادن چنین اتفاقی خراب‌شدن انژکتور ماشین به دلیل رسوب‌های پیش از حد انژکتور است. در هنگام رویارویی با این مشکلی نیاز به نگرانی نیست.

نیروهای امداد خودرو شیراز با استفاده از روش شست‌وشو و سوزن‌ها می‌‌توانند مشکل شما را به‌راحتی بر طرف کنند. این فرانید حدود نیم ساعت از زمان را به خودش اختصاص می‌دهد؛ سپس افراد امدادگر با مورد بررسی قراردادن سرعت ماشین در نهایت خودرو را بدون هیچ نقصی به شما تحویل خواهند داد.

ارزیابی تخصصی دیاگ

اگر به‌تازگی به فکر تعویض خودرو افتاده‌اید و قصد دارید که یک خودرو دست‌دوم را خریداری کنید، ‌ می‌توانید برای تست تخصصی دیاگ روی امداد خودرو شیراز حساب باز کنید. این افراد با انجام تست تخصصی دیاگ، ‌ تمامی مشکلات فنی خودرو را با شما در میان خواهند گذاشت.

سرویس پدال‌های ماشین

به‌طورقطع در صورت سالم‌بودن پدال‌های کلاج، گاز و ترمز امنیت سرنشینان خودرو تا حدود زیادی تضمین خواهد شد. درصورتی‌که پدال گاز خراب شود با نشان‌دادن یک سری علائم خاص، ‌نقص خودش را به شما نشان خواهد داد که از اصلی‌ترین این موارد می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • خارج‌شدن پدال گاز از تنظیم استاندارد
  • نرم‌شدن پدال گاز
  • کارایی و عملکرد پدال ترمز با درصد کم
  • نرم‌شدن پدال ترمز
  • محکم و سخت‌شدن پدال‌ها در مواقع ترمز

سرویس پدال‌های ماشین

پنچرگیری سیار در شیراز

یکی از خدمات امداد خودرو شیراز، خدمات پنچرگیری در محل وقوع حادثه است که شامل مواردی نظیر تعویض لاستیک، بادکردن لاستیک‌های کم‌باد و پنچرگیری لاستیک‌های خودرو است. با پیشرفت تکنولوژی دو نوع لاستیک برای خودروها تعبیه می‌کنند که یکی از آن‌ها تیوبلس و دیگری تیوب دار است.

به طور معمولاً برای بیشتر خودرو‌ها از لاستیک‌های تیوبلس برای ماشین‌ها تعبیه می‌‌کنند. تعویض این مدل از لاستیک‌ها برای امدادخودرو در شیراز بسیار کار راحتی است. بدانید زمانی که در حال رانندگی هستید و متوجه کشش خودرو به سمتی یا صداهای غیرعادی را شنیدید، احتمال خیلی زیاد به خدمات پنچرگیری در شیراز نیاز پیدا کرده‌اید.

درصورتی‌که به تعمیرگاه یا پنچرگیری هیچ نوع دسترسی نداشتید. در اولین فرصت ماشین خودتان را متوقف و  با شماره امدادخودرو شبانه‌روزی شیراز تماس بگیرید. با ارتباط‌گرفتن شما این مجموعه در اسرع به‌سرعت خودشان را به شما رسانده و با استفاده از بهترین و مجهزترین امکانات مشکل شما را برطرف می‌کنند.

مکانیک سیار در شیراز

خدمات مکانیک سیار در شیراز از دیگر وظایف امداد خودرو شیراز است. این مجموعه در مواقعی که شما دچار نقص فنی خودرو شده‌اید با تماس‌گرفتن شما در هر ساعاتی از شبانه‌روز خودشان را به شما خواهند رساند. این مجموعه با استفاده از بهترین تعمیرکاران و مجهزترین وسایل همیشه آماده خدمت‌رسانی به امداد خواه‌ها هستند.

حال ممکن است که این سؤال در ذهن شما خطور کند که مکانیک سیار قادر است چه خدماتی را ارائه دهد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که خدمات مکانیک سیار شیراز شامل موارد زیر می‌شوند:

  • عیب‌یابی و ایرادات خودرو
  • تعمیرکردن دستگاه‌های الکتریکی خودروهای مدرن
  • تست‌کردن خودرو بعد از پایان تعمیر
  • تعمیر چرخ‌های خودرو
  • تعویض لامپ خودرو
  • تست‌کردن خودرو بعد از پایان تعمیر
  • تعمیر سیستم ترمز خودرو
  • رفع نقص قطعات مختلف خودرو
  • تعمیرات جعبه‌دنده و دیفرانسیل
  • تعمیر و تنظیم‌موتورهای خارجی و داخلی

امداد باتری در شیراز

از بزرگ‌ترین دغدغه‌های رانندگان در فصول سرد سال، مشکلات مربوط به باطری ماشین است. یکی از اصلی‌ترین قطعات ماشین باطری آن است که تعویض یا تعمیر آن جزو یکی از اصلی‌ترین خدمات امداد خودرو شیراز به شمار می‌رود.

اگر این دغدغه را دارید که آیا باتری‌های مورداستفاده این مجموعه قابل‌اطمینان هست یا نه؛ باید گفت که تمامی قطعات مصرفی این مجموعه دارای نشان استاندارد بوده که در صورت درخواست تعویض باتری ضمانت‌نامه کالا را به مشتری ارائه خواهند داد.

همچنین این را بدانید که یکی از مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین خدمات امدادخودرو در شیراز باطری به باطری است. شما قادر هستید که در صورت بروز مشکلاتی نظیر خاموش‌شدن ماشین و ازکارافتادن باتری در هر ساعاتی از شبانه‌روز و در هر مکانی با امدادخودرو تماس گرفته و از خدمات این مجموعه زحمت‌کش بهره‌مند شوید.

تعویض روغن در شیراز

از مهم‌ترین اقداماتی که باید قبل از شروع هر سفری به آن توجه زیادی داشته باشید، چک‌کردن روغن‌های خودرو است؛ اما خیلی از رانندگان این موضوع حساس و حیاطی را فراموش می‌کنند؛ ولی نیازی به نگرانی نیست؛ چراکه امداد خودرو شیراز در هر شرایطی در کنار شما خواهد بود.

اما بهتر است که قبل از شروع هر نوع سفر کوتاه یا بلندی تمامی روغن‌های خودرو را بادقت مورد بررسی قرار دهید و سپس با خیالی راحت به دل جاده بزنید؛ اما این موضوع را فراموش نکنید که امدادخودرو شبانه‌روزی شیراز در اولین فرصت با استفاده از مجرب‌ترین کادر به بررسی دقیق مشکلات شما خواهند پرداخت.

سوخت‌رسانی سیار در شیراز

از دیگر خدمات باارزش و حیاتی بهترین مراکز امداد خودرو شیراز، مربوط به سوخت‌رسانی سیار این مجموعه است. به‌احتمال زیاد برای هر شخص راننده‌ای تابه‌حال این مشکل به وجود آمده است که در حین رانندگی در وسط جاده با مشکل تمام‌شدن سوخت روبه‌رو شده است.

در این مواقع اولین راه‌حلی که به ذهنتان خطور می‌کند چه چیزی است؟ بهترین و راحت‌ترین کار تماس‌گرفتن با شرکت‌های معتبر امدادخودرو است؛ زیرا این مجموعه در هر ساعتی از شبانه‌روز با درخواست سوخت شما در اولین فرصت به شما سوخت‌رسانی خواهند کرد.

جالب است بدانید که مراکز امدادخودرو دارای سوخت‌های بنزین، ‌ گازوئیل استاندارد و خالص هستند؛ به همین دلیل هیچ نوع مشکلی را برای موتور و حرکت خودرو شما ایجاد نخواهند کرد.

در نتیجه به هنگام بروز مشکل کمبود بنزین در جاده با خیال راحت با امداد خودرو شیراز تماس گرفته تا در کمترین زمان مشکل شما را بر طرف کنند.

یدک‌کش در شیراز

از مهم‌ترین و سخت‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای هر شخصی در جاده به وجود بیاید، حرکت‌نکردن و روشن‌نشدن خودرو است. در خیلی از موارد به دلیل شرایط آب‌وهوایی سختی که در جاده‌ها وجود دارد، ‌امکان تعمیر ماشین در محل حادثه تقریباً سخت و غیرممکن است. در همین شرایط لازم است که از خدمات امدادخودرو در زمینه ماشین بر شیراز استفاده کنید.

بهترین امداد خودرو شیراز قادر است که در کمترین زمان و بدون هیچ نوع مشکلی ماشین شما را به مقصد برساند و در رفع مشکل شما بسیار تأثیرگذار باشد. در هنگام روبه‌روشدن با چنین مشکلی تنها کافی است که با شماره یدک‌کش شیراز تماس گرفته و مشکل خودتان را با متخصص این مجموعه در میان بگذارید.

امدادخودرو در شیراز از بهترین ماشین‌های یدک‌کش استفاده می‌کنند که نام این خودرو‌ها عبارت‌اند از:

  • خودروبر مدل کامیون
  • خودروبر زنجیری
  • خودروبر مدل بلند کننده چرخ

بهتر است که قبل از تماس‌گرفتن با مجرب‌ترین و بهترین امداد خودرو شیراز از مهم‌ترین موضوعات در این حوزه آگاه باشید. مهم‌ترین نکات در این باره شامل موارد زیر هستند:

  • داشتن ترمز استاندارد: بهترین یدک‌کش شیراز باید از بهترین سیستم ترمز بهره‌مند شده باشد تا در عبور از جاده‌های خطرناک، ‌ سراشیبی و پیچ‌های خطرناک بدون هیچ مشکلی تردد کنند و خودرو آسیب‌دیده را به‌سلامت به محل مشخص شده برساند.
  • کنترل‌کردن حرکت در پیچ: کنترل داشتن جرثقیل خودرو بر شیراز و ماشین آسیب‌دیده در هنگام عبور از پیچ‌های خطرناک بسیار مهم است. این ماشین‌ها باید طوری به جاده مسلط باشند که مه در هنگام عبور از پیچ‌ها تند بتوانند به‌راحتی گذر کنند.
  • داشتن تایر زاپاس: به طور معمول تمام ماشین‌ها یک جفت لاستیک زاپاس در صندوق‌عقب خودرو نگهداری می‌کنند. تمامی خودروهای یدک‌کش نیز از این قاعده جدا نیستند و باید حتماً تایر یدک به همراه داشته باشند.
  • وسعت دید راننده یدک‌کش: بعداً از رسیدن راننده یدکش کش باید به وسعت دید آن توجه کنید؛ زیرا راننده باید دید مناسبی در هنگام رانندگی داشته باشد تا بتواند ماشین را به سلامت به مقصد برساند.
  • تنظیم فشار باد لاستیک: تنظیم بودن باد لاستیک‌های ماشین امداد خودرو شیراز بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا تنها در این صورت راننده قادر است که ماشین آسیب‌دیده را به مقصد برساند.

اگر قصد استفاده از یدک‌کش در شیراز را دارید، ‌این را بدانید که امدادگرها تنها حق حمل‌کردن یک خودرو را دارند و امداد خواه لازم است که درهرصورت دارای گواهی‌نامه باشد. به جزو تمام این موارد یدک‌کشی خودرو در شیراز تنها زمانی می‌تواند اتفاق بی افتد که نور کافی برای رانندگی وجود داشته باشد.

ویژگی‌های بهترین امداد خودرو شیراز

ویژگی‌های بهترین امداد خودرو شیراز

اعتماد و پیداکردن یک امدادخودرو برای نگهداری از خودرو، ‌ بسیار کار سخت و دلهره‌آوری است؛ به همین علت اطلاع از بهترین شرکت امداد خودرو شیراز می‌تواند کمک بسیار شایانی در این زمینه برای شما به شمار برود. در ادامه امدادخودرو در شیراز را از نظر بهترین شاخص‌های یک شرکت خوب برای شما بررسی خواهیم کرد.

خراب‌شدن ماشین و خودرو یک موضوع اجتناب‌ناپذیری است که برای هر شخصی در تور زندگی‌اش اتفاق می‌افتد. نکته‌ای که در این قسمت بسیار مهم بوده این است که بتوانید این موضوع را به‌خوبی از سر بگذرانید و ماشین را صحیح‌وسالم به مقصد برسانید.

در هنگام رخ‌دادن چنین مشکلاتی کمک‌گرفتن از شرکت امدادخودرو در شیراز یکی از بهترین گزینه‌های پیشرو برای شما است؛ اما به شرطی که امدادخودرو معتبری را برای انجام این کار انتخاب کنید. در ادامه شما را با انواع ویژگی‌های امداد خودرو شیراز آشنا خواهیم کرد.

استفاده از قطعات باکیفیت و اصلی

یکی از مواردی که باید هنگام تماس با امدادخودرو در شیراز به آن دقت کنید، این است که آیا مرکز موردنظر شما برای تعویض قطعات ماشین از نسخه اورجینال آن‌ها استفاده می‌کند یا نه؛ زیرا استفاده از قطعات بی‌کیفیت باعث می‌شود که شما دوباره مسیرتان به تعمیرگاه بیفتد و در انتها مجبور به پرداخت هزینه بیشتری شوید.

اگر قصد دارید که از خدمات امداد خودرو شیراز استفاده کنید، ‌این را بدانید که این مرکز از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین قطعات برای تعمیر خودرو شما استفاده می‌کند.

پوشش‌دهی تمام مناطق

یک امدادخودرو باکیفیت در شیراز باید قادر باشد که در تمام مناطق خدمت‌رسانی انجام دهد؛ زیرا این امکان وجود دارد که در بعضی از مواقع در یک محل کم رفت‌وآمد دچار مشکل شوید در این صورت امدادگر باید بتواند خودش را به شما برساند.

ارسال به‌موقع تکنسین

از دیگر مهم‌ترین ویژگی‌ یک امداد خودرو شیراز با مسئولیت ارسال به‌موقع تجهیزات و امدادگر به محل وقوع حادثه است. در برخی از موارد سلامت سرنشینان و راننده به دلیل نقص فنی و شرایط آب‌وهوایی در خطر است و لازم است که امدادگر در اولین و کوتاه‌ترین فرصت خودش را به محل اعزام برساند.

امدادرسانی ۲۴ ساعته

نقص فنی در خودرو ممکن است که در هر ساعتی از طول روز و شب اتفاق بی افتد. باتوجه‌به مهم بودن این موضوع امداد خودرو شیراز باید قادر باشد که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده امدادرسانی باشد؛ حتی در روزهای تعطیل.

در واقع یکی از مهم‌ترین وظایف اصلی برای یک امدادگر، ‌ آمادگی ۲۴ ساعته برای امدادرسانی بوده تا هیچ راننده در هیچ موقع از طول شبانه‌روز در جاده به دلیل نقص فنی گیر نکند؛ پس حتماً به دنبال استفاده از خدمات امدادخودروهای شبانه‌روزی شیراز باشید.

حمل ایمن خودرو

حمل ایمن خودرو

خیلی از مواقع نیاز است که خودرو جهت تعمیر به تعمیرگاه ارجاع داده شود؛ به همین دلیل حمل خود توسط امداد خودرو شیراز بسیار حائز اهمیت است. مراکز امدادخودرو در شهر شیراز از بهترین و مجهزترین رانندگان برای حمل ماشین‌های تعمیراتی استفاده می‌کنند.

اگر همین ماشین‌های یدک‌کش دچار خرابی یا نقص فنی باشند، ‌این امکان وجود دارد که در هنگام حمل خودرو به‌ویژه خودروهای سنگین دچار مشکل و در نهایت سبب خسارت شوند؛ به همین دلیل در هنگام انتخاب امداد خودرو شیراز باید به تمام نکات طلایی توجه داشته باشید.

هزینه مناسب

امدادخودرو زمانی می‌تواند از هر نظر حرف اول را بزند که تمام خدمات خودش را طبق تعرفه اتحادیه برای امداد خواه حساب کند و از دریافت هزینه‌های اضافی به‌طورجدی جلوگیری کند. اگر از نرخ خدمات امدادخودرو در شیراز باخبر نیستید، نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا در انتهای همین مطالب در این مورد توضیح کاملی را به شما ارائه خواهیم داد.

به جزو تمام این مساعل امدادخودرو باید قبل از شروع هر نوع خدماتی در همان اول کار نرخ تمام قطعات و خدمات را به صورت کاملا شفاف و واضح به عرض شما برساند.

سرعت عمل بالا

بعد از تماس‌گرفتن با امداد خودرو شیراز این مرکز موظف است که در اولین فرصت مجرب‌ترین تعمیرکارهای خودشان را به محل وقوع حادثه برسانند. در واقع یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اهداف امدادخودروهای شیراز ارائه بهترین کیفیت با مجهزترین خدمات است.

به همین علت باید در هنگام انتخاب امدادخودروهای شیراز  به این نکته مهم توجه کنید؛ زیرا مراکزی که به این مسئله مهم به توجهی می‌کنند، قادر نیستند که در ارائه خدمات رضایت شما را جلب کنند.

تجهیزات کافی

از دیگر مهم‌ترین ویژگی‌های بارز یک امدادخودرو وظیفه‌شناس، ‌ استفاده از بهترین و کامل‎‌ترین تجهیزات است. کمبود یا نبود تجهیزات باعث می‌شود که نقص فنی خودروی شما  به‌صورت کامل بر طرف نشود و یک نقص فنی جدید به عیب ماشین شما اضافه شود.

منظور از تجهیزات، ‌ قطعاتی است که تعمیرکاران با خودشان حمل می‌کنند. به‌ویژه خودرو بر شیراز باید از یک ماشین ایمن و درعین‌حال سالم برای انتقال خودروی شما استفاده کند.

مزیت استفاده از خدمات امداد خودرو شیراز

مزیت استفاده از خدمات امداد خودرو شیراز

اگر بنا بر هر شرایطی نیاز داشتید که از خدمات امدادخودرو در شیراز بهره‌مند شوید‌ می‌توانید با گرفتن شماره امداد بهترین امدادخودرو در شیراز با امدادگرها تماس حاصل کنید. استفاده از خدمات این زحمت‌کشان مزیت‌های زیادی را به دنبال دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • پیداکردن نقص خودرو در کمترین زمان ممکن
  • پیداکردن مشکلات خودرو و حل آن‌ها در کمترین زمان
  • حمل و انتقال خودرو به شهر
  • تعمیر خودرو به استفاده از مهارت و بهترین تجهیزات
  • جلوگیری از به‌وجودآمدن مشکلات و حوادث وحشتناک
  • صرفه‌جویی در هزینه‌های تعمیر و تعویض قطعات ماشین

چرا نباید با امدادخودروهای غیرمعتبر ارتباط گرفت؟

در دنیای امروز با اضافه‌شدن خودرو و تقاضای تعمیر امدادخودروهای زیادی برای کار مرکز امدادخودرو بی‌شماری را راه‌اندازی کرده‌اند که خیلی از آن‌ها به دلیل نداشتن تجربه و تجهیزات کامل نمی‌توانند نیازهای مشتری را به جا بیاورند.

به‌احتمال زیاد برای شما هم پیش‌آمده است که از سوی امدادخودروهای بی‌تجربه و متفرقه تماس داشته باشید و از شما درخواست هزینه هنگفتی را در قبال خدماتشان داشته باشند؛ به همین علت در هنگام اعتماد به این مراکز باید تحقیقات لازم را انجام دهید؛ زیرا می‌تواند پیامدهای جبران‌ناپذیری را برای شما به جا بگذارد.

دررابطه‌با این منظور کارشناس امداد خودرو شیراز می‌تواند کمک شایانی به شما بکند. به‌احتمال زیاد این سؤال برایتان ایجاد شده است که چگونه به یک امدادخودرو اعتماد کنیم. دررابطه‌با این سؤال لازم است که ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

نپوشیدن لباس فرم

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام تماس با امداد خودرو شیراز به آن توجه کنید، ‌لباس فرم پرسنل امدادگرها هستند که آیا لباس آن‌ها دارای آرم و فرم یکسانی هست یا نه؟ اگر در این مواقع دقت داشته باشید در هنگام خرابی ماشین در جاده امدادخودروهای زیادی مستقر شده‌اند که بدون اینکه درخواستی کرده‌ باشید به سراغ شما آمده‌اند.

پرسنل این شرکت‌ها دارای لباس‌شخصی هستند. این امدادخودروها اصلاً قابل‌اطمینان نیستند؛ به همین دلیل برای رفع مشکل خود باید با امدادخودرو معتبر در شیراز تماس حاصل کنید.

تماس با شماره‌های شخصی

امداد خودرو شیراز

امداد خودرو شیراز اگر رسمی باشد در هنگام ارتباط‌گرفتن با شخص امداد خواه به‌هیچ‌وجه از شماره شخصی استفاده نمی‌کند. به دلیل وجود کلاهبرداری‌های زیادی که در این باره اتفاق می‌افتد، حتماً به این موضوع توجه ویژه داشته باشید و از هر امدادخودرویی استفاده نکنید.

بدون هویت بودن خودرو

زمانی که با امداد خودرو شیراز تماس گرفتید، ‌ بعد از رسیدن این پرسنل به برچسب‌های نصب شده روی ماشین آن‌ها دقت کنید. برای اطمینان بیشتر تمامی برچسب‌ها را با اطلاعات امدادخودرو مطابقت دهید تا از درستکار بودن آن‌ها اطمینان حاصل فرمایید.

این برچسب‌ها شامل مواردی نظیر لوگوی شرکت موردنظر، شماره‌تلفن و نام شرکت است. به جزو تمام این موارد اگر بعد از درخواست امدادخودرو بلافاصله به نزد شما آمدند، ‌ باید به آن‌ها شک کنید؛ زیرا هر امدادخودرویی بعد از درخواست مدتی طول می‌کشد تا خودش را به شما برساند.

خدمات محدود

شرکت امدادخودرو در شیراز اگر نامعتبر باشند به دلیل فعالیت محدودی که دارند، ‌ قادر نیستند که خدمات زیاد و با کیفیتی را به مشتری ارائه دهند؛ به همین دلیل نام این امدادخودروها به نظر شما آشنا نمی‌آید. با گذاشتن چند دقیقه وقت و تحقیق قادر هستید که بهترین و باکیفیت‌ترین امداد خودرو شیراز را به‌راحتی پیدا کنید.

تعرفه امداد خودرو شیراز

تعرفه امداد خودرو شیراز

آیا از نرخ یا هزینه امدادخودرو در شیراز مطلع هستید؟ ازآنجایی‌که این امکان وجود دارد که شخصی به‌صورت کاملاً ناگهانی به خدمات امدادخودرو در شیراز احتیاج پیدا کند، ‌ کار عاقلانه این است که قبل از شروع هر کاری از قیمت امدادخودرو در شیراز باخبر باشد و اطلاعات کافی را برای هر خدمات به دست بیاورد.

قصد ما در ادامه مطلب بازگوکردن نرخ خدمات امدادخودرو در شیراز در سال ۱۴۰۲ طبق نرخ اتحادیه است تا قادر باشید با آگاهی بیشتر نسبت به استفاده از خدمات این بزرگواران مشغول شوید.

نام خدمات نرخ خدمات
ایاب‌وذهاب و عیب‌یابی خودرو‌های خارجی ۲۵۰۰۰۰ تومان
باتری به باتری خودرو‌های شاسی‌بلند ۳۰۰۰۰۰ تومان
باتری به باتری خودروهای داخلی ۳۰۰۰۰۰ تومان
عیب‌یابی خودروهای داخلی ۲۵۰۰۰۰ تومان
ایاب‌وذهاب خودروهای داخلی ۱۵۰۰۰۰ تومان
چرخ گیر خودروهای خارجی و داخلی به‌ازای هر ۱۱ کیلومتر از ۴۵۰ الی ۵۵۰۰۰۰ تومان
تعویض مغذی پمپ‌بنزین ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض سیم کلاچ ۱۸۰۰۰۰ تومان
تعویض تسمه دینام ۲۵۰۰۰۰ تومان
تعویض پمپ‌بنزین ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعویض رادیاتور ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعویض ترموستات ۱۷۰۰۰۰ تومان
یدک‌کش خودروهای داخلی و خارجی به‌ازای هر ۹ کیلومتر ۴۰۰۰۰۰ تومان

شارینو

اگر به‌تازگی به فکر راه‌اندازی کسب‌وکار جدید اینترنتی هستید؛ ولی نمی‌دانید که باید از کجا شروع کنید، ‌هیچ نگران نباشید؛ زیرا در وبلاگ شارینو مقالاتی نظیر ادمین اینستاگرام در شیراز، طراحی سایت در شیراز و سئو سایت در شیراز وجود دارد که به کمک آن‌ها قادر هستید از مهم‌ترین نکات بهره‌مند شوید.

در دنیای امروز چه خانم و چه آقا همگی مشغول کار هستند؛ به همین دلیل ‌خیلی از افراد نمی‌توانند به‌صورت هم‌زمان به کارهای خانه رسیدگی کند و برای انجام این امور به کمک نیاز دارند. هیچ نگران این موضوع نباشید.

زیرا با مطالعه مقالاتی نظیر مبل ‌شویی در شیراز، قالیشویی در شیراز و برای حمل کالاهای قابل‌شست‌وشو با استفاده از باربری در شیراز قادر هستید که درصد زیادی از کاراهای خود را به ساده‌ترین روش حل کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در هنگام روبه‌روشدن با خرابی وسایل برقی خانه‌تان فوراً دست‌به‌کار می‌شوید؛ پس باید مقالاتی نظیر تعمیر کولرگازی در شیراز، تعمیرآبگرمکن در شیراز و کابینت‌ سازی در شیراز را مطالعه کنید؛ چرا که تخصص و نداشتن مهارت در تعمیرات باعث بروز خسارت‌های زیادی خواهد شد.

اگر بسیار اهل سفر هستید یا به دلیل مشغله کاری مجبورید که مدام در جاده‌ها رفت‌وآمد کنید؛ پس باید مقالاتی نظیر یدک ‌کش در شیراز و مکانیک سیار در شیراز را مطالعه کنید؛ چرا که در هنگام خرابی خودرو بسیار به داد شما خواهد رسید.

اگر قصد سفر به شهر زیبا و دلنشین شیراز را دارید بهتر است که قبل از حرکت مقالاتی نظیر کافه‌های شیراز و  رستوران‌های شیراز را مطالعه کنید تا محبوب‌ترین آن‌ها را بشناسید.

مطالعه مقالات مفیدی مانند سالن‌های زیبایی شیراز و باشگاه بدنسازی در شیراز نیز برای کسانی که به تناسب اندام و زیبایی اندام خود اهمیت می‌دهند، توصیه می‌شود.

 

سخن پایانی

آیا سؤالات شما تا به این قسمت از مقاله امداد خودرو شیراز بر طرف شده و با انواع خدمات خودروهای امدادخودرو آشنا شدید؟ سعی ما در این مقاله ارائه‌دادن تمام اطلاعات امدادخودروهای شیراز بود تا در مواقعی که به این خدمات نیاز داشتید، ‌ قادر باشید در کمترین زمان ممکن با این مراکز نقص ماشین خود را بر طرف کنید.

 

سؤالات متداول

۱. مهم‌ترین خدمات امداد خودرو شیراز چیست؟

عیب‌یابی و تعمیر خودرو با استفاده از بهترین تجهیزات.

۲. هزینه امداد خودرو در شیراز چقدر است؟

باتوجه‌به مسافت طی شده و نوع خودرو این هزینه فرق می‌کند.

۳. نرخ عیب‌یابی خودروهای داخلی چقدر است؟

حدود ۲۵۰۰۰۰ تومان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *