کافه های شیراز

معرفی دنج‌ترین و خاص‌ترین کافه های شیراز

گشت‌وگذار در کافه های شیراز یکی از تفریحات پرطرفدار امروزی است که می‌تواند لذت نوشیدن یک فنجان قهوه در فضایی دلنشین و آرام را برای شما فراهم کند. همه ما شیراز را با عطر شعر و بهارنارنج و بنا‌هایی بی‌نظیر به یاد می‌آوریم که خوشبختانه کافه‌های این شهر توانسته‌اند در دل خود به خوبی تداعی‌کننده این احساس باشند.

تفاوتی هم نمی‌کند که کجای شیراز باشید؛ زیرا این کافه‌ها همچون گل‌های بهاری همه‌جا سبز شده‌اند و تنها کافی است کافه‌های شیک شیراز را بشناسید تا در دل این شهر زیبا و شاعرانه لحظاتی به‌یادماندنی را تجربه کنید.

از این رو از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با یکدیگر سری به بهترین کافه های شیراز بزنیم.

معرفی بهترین کافه های شیراز

معرفی بهترین کافه های شیراز

اگر عازم شیراز هستید و طرفدار کافه گردی، توصیه می‌کنیم کافه‌هایی که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت را در اولویت خود قرار دهید؛ زیرا این کافه‌ها بر اساس نظرات مشتریان که بهترین معیار است انتخاب شده‌اند و آواز‌ه‌ای چندین سال در شیراز دارند.

کافه موزه زرنگار؛ کافه‌ای به سبک و سیاق خانه‌های قدیمی‌

به‌جرئت می‌توان گفت کافه موزه زرنگار یکی از زیبا‌ترین کافه های شیراز است که با ظاهر خاص و منحصربه‌فرد خود چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. این کافه در یک بنای قدیمی‌ قرار دارد که به خوبی بازسازی شده و این امکان را به شما می‌دهد در یک عمارت تاریخی چای نوشیده و از معماری ایرانی لذت ببرید.

مطمئن باشید با دیدن این بنا حس و حال خوبی به شما دست می‌دهد که اصلاً دوست ندارید از آنجا خارج شوید. درمورد ظاهر این کافه باید بدانید از حیاطی دلباز و باصفا برخوردار است که به حوضی فیروزه‌ای‌رنگ مزین شده است. همچنین دورتادور این حوض سفالی با شمعدانی‌های قرمزرنگ پوشیده شده است که طراوت خاصی به فضا می‌دهند.

جالب است بدانید فضای داخلی موزه زرنگار شبیه عمارت‌های قاجاری و سلطنتی است و سفارش‌های مشتریان داخل ظرف‌های سنتی ایرانی سرو می‌شوند. شما می‌توانید نوشیدنی‌های خنک و غذا‌های لذیذ این کافه را در محیطی آرام و خانوادگی میل کرده و نهایت لذت را ببرید.

همچنین در این کافه مانند بسیاری دیگر از کافه های شیراز سیگار کشیدن ممنوع است.

آدرس: شیراز، واقع در خیابان لطفعلی‌خان، کوچه ۳۳، کاشی ۱۴

شماره تماس: ۰۹۱۷۹۳۵۵۰۰۳

ساعت کاری: ۸ صبح الی ۱۱ شب

کافه چیمنی؛ تجربه طعم خاص و متفاوت بستنی

کافه چیمنی یکی از کافه‌های زنجیر‌ه‌ای معروف در ایران است که در شهر‌های مختلف همچون شیراز شعبه دارد. کافه چیمنی مبتکر نوعی خاصی از بستنی است که در هیچ کجای دیگر نمی‌توانید مانند آن را پیدا کنید. برای ساخت این بستنی‌ها در ابتدا نان بستنی به سبکی خاص پخته شده و سپس با میوه، بستنی و خامه پر می‌شود.

همین موضوع سبب شده است طعم بستنی‌های چیمنی بسیار منحصربه‌فرد بوده و مشتریان خاصی را به خود جذب کند. اگر تصاویر منوی بستنی‌های این کافه را ببینید، بی شک هوس می‌کنید طعم آن‌ها را بچشید، حتی اگر خیلی طرف‌دار بستنی نباشید.

در منو این کافه چیزی به غیر از بستنی‌های چیمنی که شامل نوتلا، انواع میوه، عسل، پودر پسته، پودر نارگیل و غیره هستند به چشم نمی‌خورد؛ اما ارزش غذایی این بستنی‌ها با یک وعده‌غذایی برابری می‌کند. اگر عاشق طعم و مزه بستنی‌های متفاوت هستید، در بین کافه های شیراز، کافه چیمنی بهترین انتخاب برای شما است.

آدرس شعبه اول: شیراز، واقع در خیابان قدوسی غربی، نبش کوچه ۱۶

آدرس شعبه دوم: شیراز، فرهنگ شهر، نبش کوچه ۲۳

شماره تماس: ۰۹۱۷۷۵۱۱۰۸۶

ساعت کاری: ۱۰ صبح الی ۱۲ شب

کافه آبان؛ جایی برای عاشقان هنر

کافه آبان از دنج‌ترین کافه های شیراز محسوب می‌شود که فضای بی‌نظیری و سرشار از انرژی مثبت دارد. در دکوراسیون این کافه از میز و صندلی‌هایی با رنگ روشن استفاده شده است که فضایی دلباز و صمیمی ایجاد می‌کنند. در این کافه برخلاف برخی از کافه های شیراز خبری از تاریکی یا موسیقی‌های غمگین‌ نیست.

در واقع شما با نشستن در کافه آبان می‌توانید برای لحظاتی دغدغه‌های خود را فراموش کرده و تنها از زیبایی و فضای صمیمی این کافه لذت ببرید. این کافه با نام کافه گالری آبان نیز شناخته می‌شود؛ زیرا آثار هنری متعددی در دکوراسیون آن به کار برده شده‌اند و مکان مناسبی برای برگزاری گردهمایی‌های هنری است.

درنتیجه، اگر اهل هنر هستید، حتماً به کافه آبان سر بزنید و در کنار منوی متنوع و خدمات باکیفیت، از آثار هنری جذاب آن دیدن کنید.

آدرس: شیراز، واقع در محله عفیف آباد

شماره تماس: ۰۹۰۲۳۱۱۲۳۱۰

ساعت کاری: ۱۰ صبح الی ۱۲ شب

عمارت فتح الملوکی؛ لذت یک فنجان قهوه قجری

عمارت فتح الملوکی یکی از بنا‌های تاریخی معروف در شیراز است که قدمت آن به دوران قاجار و سال ۱۲۹۰ برمی‌گردد. این عمارت ظاهری کاملاً سنتی دارد و در گوشه‌گوشه آن هنر معماری ایرانی به رخ کشیده شده است. در محیط این کافه می‌توانید از نقاشی‌های مختلف گل‌ها، حیوانات و پرندگان، سقف چوبی و مجسمه مشاهیر دیدن کنید.

درواقع عمارت فتح الملوکی کافه‌ای با قدمت یک قرن است که در آن می‌توانید حال و هوای روز‌های گذشته و زندگی در عمارت‌های قاجاری را تجربه کنید. این کافه برای علاقه‌مندان به تاریخ و هنر ایرانی یک انتخاب ایده‌آل است و حال و هوای خاص خود را دارد.

 منوی این کافه تنوع بالایی دارد و شما می‌توانید انواع نوشیدن‌ها و غذا‌های سنتی را با طعمی‌ ‌بی‌نظیر سفارش دهید و در یکی از خاطره‌انگیزترین کافه های شیراز لحظات لذت‌بخشی را تجربه کنید.

آدرس: شیراز، واقع در پشت ارگ کریم خانی، خیابان ۲۲ بهمن، کوچه پارکینگ

شماره تماس: ۰۹۱۷۳۱۳۱۵۴۲

ساعت کاری: ۱۰ صبح الی ۱۲ شب

کافه رستوران لوتینو؛ گذری در کوچه‌پس‌کوچه‌های ایتالیا

کافه رستوران لوتینو

از دیگر کافه های شیراز باید به کافه رستوران ایتالیایی لوتینو اشاره کنیم که شیرازی‌ها آن را به عنوان یکی از کافه‌های شیک شیراز می‌شناسند. دکوراسیون این کافه شبیه به کافه‌های اروپایی یا آمریکایی است و این امکان را به شما می‌دهد در دل شیراز یک نوشیدنی خنک ایتالیایی نوشیده و با دوستان خود گفت‌وگو کنید.

در کافه رستوران ایتالیایی لوتینو از چمن مصنوعی و پنجره‌های بزرگ استفاده شده است که در اولین ورود به کافه احساس خوب و خوشایندی در شما ایجاد می‌کنند. کافه لوتینو در طبقه پنجم ساختمان قرار دارد و چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از شهر زیبای شیراز را در اختیار شما قرار می‌دهد.

منوی متنوع این کافه شامل انواع غذا‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم ایتالیایی است و پاستا پنه این کافه که به خوشمزگی و لذیذ بودن معروف است را در هیچ یک از کافه های شیراز نمی‌توان یافت.

آدرس: شیراز، واقع در خیابان عفیف آباد، ساختمان آل سید، طبقه ۵

شماره تماس: ۰۷۱۳۶۴۸۴۲۴۵

ساعت کاری: ۱۰ صبح الی ۱۲ شب

بال کافه؛ دکوری ساده و فضایی دنج

اگر به دنبال صرف بهترین صبحانه در شیراز هستید، باید بدانید بال کافه همان جایی است که از گذراندن وقت در آن سیر نمی‌شوید. بال کافه از دیگر کافه های شیراز است که از فضایی بسیار زیبا با طراحی مدرن برخوردار بوده و به داشتن متنوع‌ترین منو معروف است.

میز و صندلی‌های این کافه چوبی بوده و در دیزاین آن‌ها دقت و وسواس بسیاری به خرج داده شده است. هنر دست کارکنان و سلیقه عالی مدیریت بال کافه، سبب شده است اکثر مشتریان از کیفیت خدمات این کافه نهایت رضایت را داشته باشند و آن را به عنوان پاتوق همیشگی خود انتخاب کنند.

شما می‌توانید در بال کافه انواع قهوه، آب‌میوه، بستنی، کوکتل میوه، غذا‌های فرنگی، دسر، شیرینی و غیره را سفارش داده و علاوه بر طعم فوق‌العاده، از طراحی و دیزاین بی‌نظیر غذا‌ها و نوشیدنی‌ها که اشتهای هرکسی را برمی‌انگیزد لذت ببرید.

آدرس: شیراز، واقع در سه راه عفیف آباد، به‌سوی پل ستارخان، ساختمان فلورانس

شماره تماس: ۰۷۱۹۱۰۱۰۰۴۵

ساعت کاری: ۸ صبح الی ۱۲ شب

کافی شاپ عمارت شاپوری؛ کافه‌ای دلباز در یک عمارت تماشایی

عمارت شاپوری از مهم‌ترین و معروف‌ترین اماکن دیدنی شیراز است که تقریباً هیچ گردشگری در سفر به شیراز دیدن این عمارت را از دست نمی‌دهد. عمارت شاپوری از پرابهت‌ترین و زیبا‌ترین بنا‌های تاریخی در ایران نیز به شمار می‌آید و ظاهری بسیار مجلل و شا‌هانه دارد.

جلوی ایوان اصلی عمارت حوضی بزرگ و چشم‌نواز دیده می‌شود که زیبایی بنا را دوچندان کرده است. شما می‌توانید بعد از بازدید از عمارت به کافه داخل محوطه سر بزنید. این کافه در کنار حوض بزرگ حیاط واقع شده است و چشم‌انداز آن را هیچ جایی نمی‌توانید پیدا کنید.

اگر بخواهیم حضور در این کافه را برایتان توصیف کنیم، باید بگوییم شما می‌توانید در باغی دلباز و باشکوه روی صندلی چوبی خود لم داده و غرق در زیبایی و طراوت فضای اطراف شوید. سیگار کشیدن در این فضا مانعی ندارد؛ اما فاصله میزها به‌گونه‌ای است که بوی سیگار برای دیگر افراد آزاردهنده نباشد.

منوی این کافه نسبتاً متنوع است؛ اما معمولاً مشتریان آن‌قدر مبهوت زیبایی عمارت می‌شوند که توجهی به تنوع منوی کافه نمی‌کنند.

آدرس: شیراز،، خیابان لطفعلی‌خان زند واقع در خیابان انوری

شماره تماس: ۰۷۱۳۲۳۳۲۹۳۴

ساعت کاری: ۹ صبح الی ۱۱ شب

کافه کیو؛ تصویری از شیراز فارغ از هیاهو

کافه کیو

هرچقدر هم که حضور در جمع دوستان و خانواده لذت‌بخش باشد؛ اما هریک از ما گاهی اوقات به تنهایی و غرق شدن در افکار خود نیاز داریم که کافه کیو با محیط دنج و آرامی‌ که دارد این فرصت را به شما می‌دهد. ویژگی مهم کافه کیو در بین دیگر کافه های شیراز این است که ظاهری شبیه به کافه‌های قدیمی‌ دوره پهلوی دارد.

درواقع پنجره‌ها و میز و صندلی‌های چوبی کافه کیو شما را به دهه ۴۰ یا ۵۰ شمسی می‌برد. مشتریان این کافه اغلب مشتری ثابت هستند و برای گذراندن لحظاتی آرامش‌بخش و بی‌دغدغه به این کافه سر زده و با موسیقی کلاسیکی که همیشه در آن پخش می‌شود ریلکس می‌کنند.

علاوه بر این، این کافه از فضای باز بسیار باصفایی برخوردار است که اگر به سیگار کشیدن در کافه علاقه‌مند هستید، می‌توانید از آن استفاده کنید. این موضوع سبب می‌شود بوی سیگار به داخل کافه نفوذ نکرده و آرامش دیگر افراد را مختل نکند.

آدرس: شیراز، واقع در بلوار پرستار

شماره تماس: ۰۷۱۳۶۳۹۰۳۲۲

ساعت کاری: ۱۰ صبح الی ۱۲ شب

کافه اسپرسو لب؛ لذت چشیدن طعم واقعی قهوه

اسپرسو لب از پرطرف‌دارترین کافه های شیراز است که قهوه‌های بی‌نظیری به علاقه‌مندان به قهوه ارائه می‌کند. در منوی این کافه انواع و اقسام قهوه‌های مختلف به چشم می‌خورند که توسط باریستا مجرب و خوش‌ذوق آماده شده و طعم آن‌ها هرکسی را معتاد قهوه می‌کند.

این کافه یک بالکن بزرگ و بخش VIP دارد که مخصوص مشتریان ثابت هستند. کشیدن سیگار در این مکان مانعی ندارد و سقف آن آن‌قدر بلند است که بوی سیگار در محیط پخش نمی‌شود. اگر اهل نوشیدن قهوه‌های خاص و خوش‌عطر هستید، باید بگوییم در هیچ کدام یک از کافه های شیراز نمی‌توانید طعم و عطر قهوه‌های این کافه را تجربه کنید.

آدرس: شیراز، واقع در چهارراه چنچنه، خیابان نارون، مقابل زبانکده نیایش

شماره تماس: ۰۷۱۳۲۲۶۱۵۳۷

ساعت کاری: ۹ صبح الی ۱۱ شب

کافه تئاتر؛ پاتوقی برای هنردوست‌ها

از گذشته تابه‌حال در بین کافه های شیراز کسانی که به هنر علاقه‌مند هستند، یک پاتوق همیشگی برای گفت‌وگو و لذت بردن از آثار هنری دارند که یکی از آن‌ها کافه تئاتر است. بر روی دیوار‌های این کافه دیالوگ‌های ماندگار به همراه تصاویری از هنرمندان محبوب به چشم می‌خورد که فضایی دلنشین و دلباز را برای علاقه‌مندان به تئاتر ایجاد کرده است.

از منوی این کافه می‌توانید انواع دمنوش، دسر، کیک، غذا‌های فرنگی، میان‌وعده و غیره را سفارش داده و در محیطی با نورپردازی عالی اوقات فراغت خود را بگذرانید. اگر قصد سیگار کشیدن داشته باشید، می‌توانید از محیط مخصوص آن که فضای باز کافه است استفاده کنید.

آدرس: شیراز، واقع در قصر دشت، خیابان ولیعصر، کوچه ۱۶

شماره تماس: ۰۷۱۳۶۲۷۲۶۷۳

ساعت کاری: ۹ صبح الی ۱۱ شب

کافه چیل؛ یک فضای عالی برای قرار‌های دوستانه

کافه چیل

از محبوب‌ترین کافه های شیراز باید به کافه چیل اشاره کنیم که برای جوانان و دورهمی‌‌های دوستانه بهترین گزینه است. واژه چیل به معنای خوش‌گذرانی است و این کافه همانند اسمش محیطی شاد و پرانرژی برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

همچنین اگر بین در کافه های شیراز به دنبال فضای شخصی‌تری برای قرار عاشقانه هستید، می‌توانید از تراس این کافه استفاده کنید. در این کافه لازم نیست نگران بوی بد سیگار باشید؛ زیرا استعمال دخانیات در این مکان کاملاً ممنوع است.

 رفتار صمیمانه مدیریت و پرسنل کافه چیل زبانزد عام و خاص بوده و افراد بسیاری را به وقت‌گذرانی در این کافه ترغیب می‌کند.

آدرس: شیراز، خیابان هفت تیر، واقع در خیابان هدایت غربی

شماره تماس: ۰۷۱۳۲۳۴۳۹۷۲

ساعت کاری: ۹ صبح الی ۱۱ شب

کافه این؛ کافه‌ای که شاید فقط در فیلم‌ها دیده باشید

در ابتدا باید بدانید منظور از کلمه این همان لغت انگلیسی IN به معنای داخل است. از دیگر کافه های شیراز باید به کافه این اشاره کنیم که شما را به فضای داخل فیلم‌های ‌هالیوودی برده و حس نشستن در یک کافه آمریکایی را برایتان تداعی می‌کند.

این کافه فضایی کم‌نور و آرامش‌بخش دارد و در طراحی آن از مبلمان راحتی، میزهای چوبی و پنجره‌های بزرگ قدی استفاده شده است. اگر دوست دارید در بین کافه های شیراز در مکانی دنج و آرام نشسته و نمای زیبایی از شیراز را تماشا کنید، پیشنهاد ما به شما کافه این است.

لازم به ذکر است استفاده از میزهای این کافه هیچ محدودیت زمانی ندارد و شما می‌توانید تا هر زمان که بخواهید روی مبلمان راحتی آن لم داده و از لحظات خاطره‌انگیز خود در این کافه به همراه خانواده و دوستان لذت ببرید. همچنین در این کافه برخلاف بسیاری از کافه های شیراز ممنوعیتی برای مصرف سیگار وجود ندارد.

آدرس: شیراز، واقع در بلوار معالی آباد

شماره تماس: ۳۶۳۸۴۲۵۴

ساعت کاری: ۸ صبح الی ۱۲ شب

کافه فلورال؛ صورتی‌‌ترین لوکیشن شیراز

فرقی نمی‌کند یک خانم ۵۰ساله باشید یا دختری ۱۶ساله، به‌هرحال هر چیزی که صورتی رنگ باشد، می‌تواند شما را سر ذوق آورده و حسابی حالتان را از این رو به آن رو کند. کافه فلورال به عنوان یکی از خوش‌رنگ و لعاب‌ترین کافه های شیراز شناخته می‌شود که برای عاشقان رنگ صورتی کم از بهشت نیست.

در این کافه جذاب و منحصربه‌فرد رنگ تمامی‌ دیوار‌ها، ظرف‌ها، صندلی‌ها و مبلمان تماماً صورتی است و فضای فانتزی و شادی ایجاد کرده است. پایتان را که داخل این کافه بگذارید، دنیایی لطیف و صورتی رنگ شما را احاطه می‌کند و می‌توانید در این کافه بهترین قرار‌های دوستانه یا عاشقانه خود را تجربه کنید.

پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال بهترین کافه های شیراز برای تولد هستید، اصلاً کافه فلورال را از دست ندهید؛ زیرا تم صورتی و جذاب این کافه که در سایر کافه های شیراز بی‌سابقه است، می‌تواند به‌تنهایی زینت‌بخش مراسم شما بوده و خاطرات به‌یادماندنی را برای شما و مهمانان رقم بزند.

برای رزرو کافه های شیراز می‌توانید با شماره تلفن آن‌ها تماس حاصل کرده یا به پیج کافه های شیراز مراجعه کنید.

آدرس: شیراز، واقع در محله فرهنگ شهر، کوچه ۴۳، اول تاکستان، کنار املاک سرزمین

شماره تماس: ۰۹۳۳۳۹۱۳۵۸۴

ساعت کاری: ۵ عصر الی ۱۱ شب

کافه ستارگان؛ کافی ‌شاپی معروف در دل شیراز

کافه ستارگان در شیراز

در این بخش از معرفی بهترین کافه های شیراز لازم دیدیم شما را با یک کافه لوکس و مدرن به نام کافه ستارگان آشنا کنیم. این کافه در هتل بین‌المللی ستارگان شیراز واقع شده است و جزو بهترین کافه های شیراز برای تولد و مراسم‌های مختلف به شمار می‌آید.

پرسنل مجرب کافه ستارگان تمام آنچه نیاز دارید را با بهترین کیفیت در اختیارتان قرار می‌دهند. این کافه فاصله کمی‌ تا جاذبه‌های گردشگری شیراز دارد و شما می‌توانید بعد از یک تفریح حسابی و بازدید از اماکن دیدنی این شهر سری به کافه ستارگان زده و حسابی خستگی را از تن خود خارج کنید.

آدرس: شیراز، واقع در تقاطع خیابان ارم و بلوار آزادی، هتل ستارگان

شماره تماس: ۰۷۱۳۲۲۷۶۱۰۰

ساعت کاری: ۱۰ صبح الی ۱۱ شب

کافه ۴۰۴؛ کافه‌ای شاد و جوان‌پسند

شاید نام این کافه خیلی برایتان عجیب باشد؛ زیرا ۴۰۴ یکی از خطا‌های شبکه وب است که اگر اهل وب‌گردی باشید حداقل برای یکبار هم که شده با این خطا مواجه شده‌اید. کافه ۴۰۴ یکی از جذاب‌ترین کافه های شیراز است که با محیط شاد و دوست‌داشتنی توانسته است نسل جوان را به خود جذب کند.

البته توجه داشته باشید که در این کافه خبری از محیط تاریک و بوی سیگار و قلیان نیست و شما می‌توانید از محیطی پرانرژی و مثبت نهایت استفاده را ببرید. در طراحی دکوراسیون کافه ۴۰۴ از رنگ‌های بسیار شاد و پرانرژی مانند فیروزه‌ای و آبی استفاده شده است که فضایی دلباز و روشن ایجاد کرده‌اند.

این کافه علاوه بر فضای بسته از یک قسمت روباز برخوردار است و اکثر مشتریان فضای روباز را برای قرار‌های دوستانه ترجیح می‌دهند. شما می‌توانید در هوای بارانی یا برفی نیز از نوشیدن قهوه خود در فضای آزاد لذت ببرید؛ زیرا این کافه برای میزهای خود چتر در نظر گرفته است.

اگر در بین کافه های شیراز به این کافه سر زدید، اصلاً قهوه، کیک شکلاتی و به‌خصوص بستنی‌های ترکیب ویژه آن را از دست ندهید.

آدرس: شیراز، واقع در بلوار شهید کسائی، نبش کوچه ۱۰

شماره تماس: ۰۹۱۲۸۶۰۸۶۶۱

ساعت کاری: ۸ صبح الی ۱۲ شب

لازم است بدانید کافه های شیراز تنها به مواردی که به آن‌ها پرداختیم محدود نمی‌شوند و این شهر زیبا و دیدنی در دل خود کافه‌های جذاب دیگری نیز دارد که می‌توانند میزبان لحظات خاطر‌ه‌انگیز شما در شیراز باشند. می‌توانید سایر کافه های شیراز را در جدول زیر مشاهده کنید:

نام کافه آدرس شماره تماس
کافه شب شیراز، خیابان قدوسی غربی، واقع در خیابان ایمان شمالی ۰۷۱۳۶۳۱۱۴۳۵
کافه استریت لانژ شیراز، محله معالی آباد، مجتمع الماس شهر ۰۹۱۷۳۰۴۷۴۰۰
کافه تراس شیراز، خیابان ملاصدرا، طبقه بالای بانک سپه ۰۷۱۳۲۳۰۳۲۰۹
کافه حیاط شهرزار شیراز، واقع در خیابان قصر دشت، مقابل عفیف آباد، بلوار شهید آوینی، کوچه ۱ ۰۷۱۳۶۲۶۹۴۹۴
کافه ایتالیایی گرتا شیراز، محله معالی آباد، آخر خیابان دوستان ۰۷۱۳۶۳۴۴۴۳۴
کافه گفت‌وگو شیراز، پل معالی آباد، کنار ایستگاه مترو، ساختمان الف ۰۷۱۳۶۲۵۹۳۵۹
کافه اهورا شیراز، خیابان معالی آباد، واقع در مرکز خرید اهورا ۰۹۱۵۲۰۰۷۵۶۵
کافی شاپ ایتالیایی مارینا شیراز، واقع در خیابان معالی آباد، مرکز خرید آفتاب، پلاک ۷ ۰۷۱۳۶۳۶۲۸۲۹
کافی شاپ بلنسی شیراز، واقع در معالی آباد، نبش خیابان خلبانان، بازارچه دنا ۰۷۱۳۶۲۳۳۷۸۲
کافه باغ برکه شیراز، واقع در خیابان ستارخان، بلوار مصطفی نژاد، اولین فرعی، سمت راست ۰۹۳۰۰۰۳۳۳۷۹
کافه گالری آریانا شیراز، واقع در بلوار ستارخان، مجتمع ‌هامون، طبقه ۱ ۰۷۱۳۶۴۸۱۱۷۴
کافی شاپ تمشک آبی یا کافی شاپ بلوبری شیراز، واقع در بلوار ستارخان، مجتمع بهاران، ابتدای ورودی پارکینگ مجتمع ۰۷۱۳۶۲۹۲۸۳۱
کافه هتل چمران شیراز، واقع در بلوار چمران ۰۷۱۳۶۲۸۸۴۸۴
کافه VIP ساحل شیراز، واقع در پل باغ صفا، اول ساحل غربی ۰۷۱۳۲۲۶۰۹۹۲
کافی شاپ گیسیا شیراز، واقع در دروازه قرآن، بلوار آیت الله ربانی، نبش کوچه ۱۷، مجموعه هفت خوان شیراز، طبقه دوم ۰۷۱۳۲۲۷۰۰۰۰
کافه یوگا شیراز، واقع در میدان احسان، مقابل پمپ بنزین فرهنگ شهر،  مجتمع دراک، بلوک ارکید ۰۷۱۳۶۳۹۰۲۵۸

شارینو

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به‌محض خراب شدن وسایل منزل برای تعمیر آن‌ها اقدام می‌کنید و به‌اصطلاح دست به آچار هستید، مقالات وبلاگ شارینو همچون تعمیر ماشین ظرفشویی در شیراز، تعمیر ماشین لباسشویی در شیراز، تعمیر آبگرمکن در شیراز، تعمیر پکیج در شیراز، تعمیر تلویزیون در شیراز و غیره می‌توانند به شما کمک بسیاری کنند.

از سوی دیگر تعمیر برخی از لوازم خانگی به دانش و تخصص بالایی نیاز دارد و از عهده افراد بی‌تجربه خارج است. برای مثال اگر مبل شما دچار سوختگی، پارگی یا شکستگی شده است، می‌توانید از طریق مطلب تعمیر مبل در شیراز، از خدمات بهترین مراکز تعمیر تخصصی مبل در شیراز بهره‌مند شده و مبلمان خود را مانند روز اول سالم و زیبا کنید.

تأثیر حضور فعال در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای رشد کسب‌وکارها موضوع انکارناپذیری است و هر کسب‌وکاری برای جذب مخاطبان بیشتر و فروش بالا به آن نیاز دارد. اگر از اطلاعات کافی در این زمینه برخوردار نیست؛ تیم جوان شارینو می‌تواند برای سئو سایت در شیراز، ادمین اینستاگرام در شیراز و طراحی سایت در شیراز به شما کمک کند.

کابینت اولین چیزی است که در نگاه به آشپزخانه توجه ما را به خود جلب می‌کند و در کنار کاربردی و جادار بودن می‌تواند جلوه زیبایی به نمای کلی آشپزخانه بدهد؛ از این رو باید برای نصب کابینت آشپزخانه به موضوعات مهمی‌ توجه کنید تا کابینت‌هایی شیک و زیبا داشته باشد. ما در مطلب استادکار کابینت در شیراز به تمامی‌ این موارد پرداخته‌ایم.

زیبایی چهره و سلامت پوست و مو‌ها یکی از موضوعاتی است که هر خانمی‌ به آن توجه ویژه دارد و سعی می‌کند از راه‌های مختلف به زیبایی و جوان‌تر شدن ظاهر خود کمک کند. از این رو توصیه می‌کنیم با مراجعه به مطلب سالن‌های زیبایی شیراز با مجرب‌ترین مراکز این حوزه آشنا شده و با خیال راحت از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.

می‌توان گفت هیچ کسی نیست که خوردن یک غذای لذیذ و دلچسب را در یک محیط دنج و آرامش‌بخش دوست نداشته باشد. رستوران‌های شیراز جزو مکان‌هایی هستند که می‌توانند با غذا‌هایی بی‌نظیر در کنار معماری اصیل و چشم‌نواز لحظات خوبی را برای شما و دوستانتان رقم زده و میزبان مهمانی‌ها و دورهمی‌‌های شما باشند.

دوربین مداربسته یکی از سیستم‌های امنیتی است که نیاز به آن در هر مکانی از اماکن تجاری گرفته تا ساختمان‌های مسکونی احساس می‌شود. اگر قصد خرید و نصب دوربین مداربسته برای منزل یا محل کار خود را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به مطلب دوربین مداربسته در شیراز مراجعه کنید.

مو‌های زائد یکی از مواردی هستند که تقریباً هر خانم و آقایی با آن درگیر است و از روش‌های مختلف برای خلاص شدن از شر آن‌ها استفاده می‌کند. لیزر بهترین و مؤثرترین راه برای از بین بردن مو‌های زائد است که ما در مطلب مرکز لیزر در شیراز بهترین مراکز این حوزه را به شما معرفی کردیم تا بهترین خدمات را دریافت کرده و لذت ببرید.

مکانیک سیار یکی از مهم‌ترین خدمات در حوزه تعمیرات خودرو است که به شما کمک می‌کند در مواقعی که خودرو قابلیت حرکت ندارد بتوانید از تعمیرات تخصصی در محل بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه توصیه می‌کنیم به مقاله مکانیک سیار در شیراز سر بزنید.

 

سخن پایانی

مردم شیراز از گذشته تا به امروز به خوش‌رویی و مهمان‌نوازی معروف هستند و همواره از مسافران و توریست‌ها در این شهر به بهترین شکل استقبال می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین شیوه‌های پذیرایی در این شهر، کافه های شیراز هستند که علاوه بر داشتن غذا‌ها و نوشیدنی‌هایی خوش‌طعم، فضایی صمیمی و دنج برای مهمانان فراهم می‌کنند.

اگر دوست دارید بعد از یک گشت‌وگذار حسابی در دل شیراز، در کافه‌های این شهر استراحت کرده و لحظات خوشی را بگذرانید، می‌توانید به بهترین و معروف‌ترین کافه های شیراز که در این مطلب به آن‌ها پرداختیم سر بزنید.

 

سؤالات متداول

۱. بهترین کافه شیراز با فضای باز کدام است؟

از بهترین کافه‌های دارای فضای باز در شیراز می‌توان به کافه فلورال، عمارت فتح الملوکی و بال کافه اشاره کرد.

۲. بهترین کافه های شیراز برای تولد کدام‌اند؟

کافه ستارگان، کافه لئو، کافه هتل چمران و کافه فلورال از بهترین کافه‌ها برای برگزاری مراسم تولد هستند.

۳. کدام کافه شیراز موسیقی زنده دارد؟

از این کافه‌ها می‌توان کافی شاپ هتل چمران، کافی شاپ بهارنارنج، کافی شاپ بابا بستنی و غیره را نام برد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *