مرکز لیزر در تبریز

آیا شما هم به دنبال بهترین مرکز لیزر در تبریز هستید؟ لیزر بدن یکی از بهترین روش‌های حذف موهای زائد است. شما با گذراندن جلسات لیزر بدن در تبریز برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص می‌شوید؛ اما بسیاری از افراد در انتخاب مرکز لیزر و دستگاه مناسب جهت حذف موهای زائد خود تردید دارند.

ما در این مقاله در تلاش هستیم تا تمام نکات مربوط به مزایا و معایب لیزر، بایدها و نباید‌های قبل و بعد از لیزر را بیان کنیم؛ همچنین دستگاه‌های لیزر را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

شما با این دانستن این اطلاعات می‌توانید با خیال راحت بهترین مرکز لیزر در تبریز را بیابید و برای همیشه از شر بیشتر موهای زائد خود خلاص شوید؛ پس با ما همراه باشید.

مزایا و معایب لیزر در تبریز

امروزه لیزر بدن در مرکز لیزر در تبریز جایگزین بسیاری از روش‌های ناکارآمد مثل: بندانداختن، تراشیدن موهای زائد، استفاده از کرم‌ها، موم و اسپری‌های موبر شده است.

این روش مقرون‌به‌صرفه تقریباً ۹۰ درصد از موهای زائد نواحی تحت لیزر بدن را از بین می‌برد و پوستی لطیف و عاری از هرگونه عوارض پوستی را به شما هدیه می‌دهد. در جدول زیر مزایا و معایب لیزر موهای بدن در تبریز را بیان می‌کنیم.

مزایای لیزر معایب لیزر
کاهش سرعت رشد مو هزینه بالای لیزر
کم‌حجم شدن مو مشکلات پوستی در مراکز غیرمعتبر لیزر
درد کم ناشی از لیزر عملکرد بهتر این روش برای موهای تیره و پوست روشن‌تر
قابل‌استفاده برای تمام نقاط بدن الزام در کامل‌کردن روند درمان جهت نتیجه مطلوب

بایدها و نبایدهای قبل از لیزر در تبریز

لیزر موهای زائد در مرکز لیزر در تبریز باهدف قراردادن ملانین موجود در فولیکول‌های مو عمل می‌کند. اگر پوست شما آسیب‌دیده و یا تحریک شده است، ممکن است لیزر باعث آسیب به پوست شما شود؛ بنابراین باید قبل از لیزر از پوست خود مراقبت کنید تا عوارض آن مانند تاول یا سوختگی را به حداقل برسانید.

نکات آماده‌سازی قبل از لیزر موهای زائد شامل موارد زیر هستند:

  • از قرارگرفتن در معرض نور خورشید یا برنزه کردن به مدت دو هفته خودداری کنید؛ زیرا باعث حساس شدن و سوختگی پوست شما یا سایر عوارض در طول لیزر می‌شود.
  • از مصرف برخی داروها مثل: رتینوئیدها و سایر داروهایی که حساسیت به خورشید را افزایش می‌دهند، اجتناب کنید. قبل از لیزر حتماً تکنسین لیزر خود را از داروهایی که مصرف می‌کنید مطلع کنید.
  • ناحیه درمان را یک روز قبل از لیزر با ژیلت یا تیغ اصلاح کنید. موها را تا یک ماه قبل از آن اپیلاسیون، بند، وکس و… نکنید؛ زیرا باعث آسیب به فولیکول مو می‌شود و اثربخشی لیزردرمانی در مرکز لیزر در تبریز را کاهش می‌دهد.
  • موها حتماً باید تیره و ضخیم باشند. افرادی که موی کرکی یا نازک دارند، ممکن است با لیزر موی آن‌ها دچار پرمویی یا ضخیم‌شدن مو شوند.
  • لایه‌برداری نواحی تحت لیزر چند روز قبل از آن باعث ازبین‌رفتن سلول‌های مرده می‌شود که در کارایی لیزر اختلال ایجاد می‌کند. برای جلوگیری از تحریک پوست از یک اسکراپ لایه‌بردار ملایم استفاده کنید.
  • ناحیه درمان را مرطوب کنید. این کار به کاهش خطر قرمزی و تسکین پوست کمک می‌کند. بهتر است از مرطوب‌کننده‌های فاقد چربی و عطر استفاده کنید.
  • قبل از لیزر موهای زائد در مرکز لیزر در تبریز از هرگونه عطر یا لوسیون خودداری کنید؛ زیرا در توانایی لیزر برای هدف قراردادن فولیکول‌های مو اختلال ایجاد می‌کند و عوارض بعد از لیزر را افزایش می‌دهد.
  • در روز لیزر از لباس‌های راحت و گشاد استفاده کنید؛ زیرا لباس‌های تنگ روی پوست ساییده و باعث قرمزی و تحریک پوست و یا اختلال در درمان لیزر می‌شوند.
  • یک تکنسین لیزر حرفه‌ای و واجد شرایط را برای لیزر انتخاب کنید. تکنسین باید باتجربه و دارای مجوز باشد و از آخرین تکنولوژی و تکنیک برای لیزر استفاده کند.

مراقبت‌های بعد از لیزر در تبریز

بعد از لیزر موهای زائد، مراقبت مناسب از پوست باعث به حداقل رسیدن عوارض جانبی آن و اطمینان از نتایج مطلوب لیزر می‎‌شود.

نکات مهم مراقبت از پوست بعد از لیزر موهای زائد در مرکز لیزر در تبریز شامل موارد زیر هستند:

  • حداقل تا ۲۴ ساعت بعد از لیزر از دوش‌گرفتن با آب گرم خودداری کنید؛ زیرا باعث تحریک ناحیه تحت درمان و افزایش خطر عفونت می‌شود.
  • حداقل تا ۲ هفته بعد از لیزر از آفتاب‌گرفتن و برنزه کردن خودداری کنید. اگر به بیرون رفتن نیاز دارید، حتماً از ضدآفتاب استفاده کنید و یا ناحیه تحت درمان را با لباس بپوشانید.
  • از برداشتن تاول‌هایی که ممکن است در ناحیه تحت درمان در مرکز لیزر در تبریز ایجاد شود، خودداری کنید؛ زیرا باعث جای زخم و خطر عفونت می‌شود.
  • از یک مرطوب‌کننده بدون عطر و ملایم برای مرطوب نگه‌داشتن پوست جهت تسکین هرگونه قرمزی یا تحریک پوست استفاده کنید.
  • حداقل تا ۲۴ ساعت بعد از لیزر از محصولات مراقبت پوست روی ناحیه تحت درمان خودداری کنید و یا مطمئن شوید که محصولات عاری از هرگونه محرک یا لایه‌بردار هستند.

چه کسانی نباید لیزر انجام دهند؟

اگر شما هم تصمیم به لیزر موهای زائد خود دارید، قطعاً درباره این که آیا لیزر برای شما مناسب است یا خیر جست‌وجو خواهید کرد. لیزر موهای زائد برای بعضی از افراد بی‌تأثیر بوده و یا ممنوع است.

انجام لیزر در مرکز لیزر در تبریز برای کسانی که خصوصیات زیر را داشته باشند، ممنوع است:

  • افرادی که به لوپوس و یا بیماری‌های دیگری که به نور حساسیت دارند، مبتلا هستند.
  • افرادی که از ماینوکسیل برای پرپشت کردن موهای خود استفاده می‌کنند.
  • افرادی که دارای بیماری‌های پوستی هستند.
  • افراد باردار به دلیل انتقال درد لیزر به جنین نباید لیزر انجام دهند.
  • افرادی که به‌تازگی سولاریوم یا حمام آفتاب گرفته‌اند.
  • اشخاصی که موهای کرکی و روشن دارند.
  • اشخاصی که دارای مشکلات هورمونی هستند.
  • افرادی که دارای سابقه عفونت‌های پوستی و یا تتوهای زیاد در بدن خود هستند.
  • افرادی که دارای زخم عفونی، تب‌خال فعال یا خال‌های گوشتی در نواحی تحت درمان هستند.
  • افرادی که داروهای خاصی مثل: آنتی‌بیوتیک‌ها، رتینوئیدها، ایزوترتینوئین و سایر داروهای موضعی حاوی ویتامین A را در یک دوره درمانی مصرف می‌کنند.

معرفی انواع دستگاه‌های لیزر در تبریز

لیزر موهای زائد در مرکز لیزر در تبریز توسط متخصصین لیزر با دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شود. انتخاب دستگاه لیزر مناسب به عوامل مختلفی مثل: ناحیه تحت درمان، نوع پوست، رنگ و ضخامت مو بستگی دارد که هر کدام طول‌موج خاصی دارد و برای عده‌ای از افراد مناسب است. در زیر به معرفی انواع دستگاه‌های لیزر می‌پردازیم.

دستگاه‌های نوری IPL

دستگاه IPL انواع مختلفی دارد که نوع جدید آن همان دستگاه‌های E- LIGHT هستند که از نور و رادیو فرکانس‌ها به‌صورت هم‌زمان استفاده می‌کنند؛ همچنین روش محبوبی برای برداشتن موهای زائد، جوان‌سازی پوست، روشن‌کردن لک‌های صورت و ازبین‌بردن آثار سطحی جوش‌های صورت است.

این دستگاه در مرکز لیزر در تبریز مناسب برای افراد دارای موی تیره و پوست روشن است؛ زیرا پیگمان درون فولیکول مو را هدف قرار می‌دهد.  دستگاه IPL بدون درد و بسیار سریع است. عوارض جانبی آن بسیار کم بوده و اگر موها دوباره رشد کنند، به‌صورت ظریف و نازک خواهند بود.

دستگاه لیزر Nd- YAG

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه، فرکانس بالای آن است که باعث نفوذ بیشتر در پوست می‌شود. طول‌موج این دستگاه از ۵۳۲ تا ۱۰۲۴ نانومتر است. این دستگاه مناسب برای انواع پوست است.

مزایای دستگاه لیزر Nd- YAG در مرکز لیزر در تبریز شامل موارد زیر هستند:

  • تأخیر در رشد مجدد موهای زائد نسبت به دستگاه‌های دیگر
  • مجهز به پیشرفته‌ترین فناوری‌ها نسبت به دستگاه‌های دیگر
  • قابل‌درمان برای نواحی گسترده پوست در زمان کوتاه

دستگاه لیزر دایود (Diode Laser)

دستگاه دایود به‌صورت پالسی و با طول‌موج‌های ۸۰۰ یا ۸۱۰ نانومتر و به رنگ قرمز عمل می‌کند. یکی از ویژگی‌های این دستگاه پوشش گسترده و سرعت بالای آن است که به طور مؤثر موجب حذف موهای زائد می‌شود.

این روش برای انواع پوست و نواحی مختلف بدن مناسب بوده و نتیجه رضایت‌بخشی را به همراه دارد. این دستگاه در مرکز لیزر در تبریز دارای سیستم خنک‌کننده است که باعث آسیب کمتر به پوست شما می‌شود.

مهم‌ترین مزایای استفاده از این روش شامل موارد زیر هستند:

  • قابلیت تنظیم طول‌موج و انعطاف‌پذیری بالا
  • مؤثر در افراد با پوست‌های تیره‌تر
  • امکان نفوذ بیشتر با برخورداری از طول‌موج بالاتر

دستگاه لیزر الکساندرایت (Alexandrite Laser)

این دستگاه از لیزر الکساندرایت با طول‌موج ۷۵۵ نانومتر استفاده می‌کند و یکی از بهترین روش‌های حذف موهای زائد است. دستگاه لیزر الکساندرایت با پالس‌های قدرتمند، موهای زائد را به‌صورت کامل حذف می‌کند. این دستگاه پیگمنت ملانین را در ساقه موها جذب می‌کند و با افزایش دمای موها، آن‌ها را تخریب می‌کند.

این دستگاه در مرکز لیزر در تبریز علاوه بر حذف موهای زائد، باعث نرم و صاف‌شدن پوست می‌شود. این دستگاه مجهز به سیستم خنک‌کننده قوی برای جلوگیری از سوزش پوست است. در نهایت باید از لیزر انتظارات واقعی داشت؛ زیرا جلسات متعدد برای کاهش موها و جواب‌دهی آن ضروری هستند.

دستگاه لیزر تیتانیوم (Titanium Laser)

این دستگاه یکی از به‌روزترین دستگاه‌های لیزر است که با طول‌موج بین ۹۰۰ تا ۱۱۰۰ نانومتر موهای زائد را از بین می‌برد. یکی از عواملی که دستگاه تیتانیوم را به بهترین دستگاه حذف موهای زائد تبدیل کرده است، قابلیت ترکیب سه طول‌موج لیزر در یک اپلیکاتور است که به‌عنوان اولین فناوری سه‌بعدی شناخته می‌شود.

سیستم خنک‌کننده قدرتمند این دستگاه و حالت حرکت سریع اپلیکاتور روی پوست، لیزر موهای زائد را بسیار راحت و سریع کرده است. این دستگاه در مرکز لیزر در تبریز با تنظیمات مختلف قدرت لیزر، به سفیدشدن پوست تیره و حذف موهای رنگی و غیررنگی کمک می‌کند.

لیزر تیتانیوم میزان حرارت در پوست را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و برای افراد با پوست حساس بهترین انتخاب است.

لیست مراکز لیزر در تبریز

شهر تبریز پر از مراکزی است که خدمات لیزر مو را برای افراد انجام می‌دهند. در جدول زیر آدرس مرکز لیزر در تبریز و شماره تماس لیزر در تبریز را برای دسترسی سریع‌تر شما آماده کرده‌ایم.

نام مرکز لیزر آدرس شماره ‌تلفن
مرکز لیزر دکتر مجید دلاور تبریز تبریز، خیابان ۱۷ شهریور جدید، روبروی اداره آموزش‌وپرورش ناحیه ۲، مجتمع پزشکی خاتم (فاز ۲)، همکف، واحد ۵ ۰۴۱۳۵۵۶۴۰۰۶
کلینیک لیزر ایران‌مهر تبریز تبریز، ۱۷ شهریور جدید، روبروی برج آذربایجان، نبش مقصودیه، ساختمان نیک، طبقه سوم ۰۴۱۳۵۵۳۹۵۹۵
مرکز تخصصی لیزر الماس تبریز ولیعصر، تقاطع شریعتی و پروین اعتصامی، ساختمان الماس، طبقه اول کلینیک پوست و موی الماس ۰۴۱۳۳۳۳۹۶۳
مرکز لیزر سهند تبریز تبریز، خیابان ارتش شمالی، مابین چهارراه باغشمال و میدان ساعت، خیابان ارک جدید، جنب مسجد کدخداباشی ۰۴۱۳۵۵۷۴۲۲۲
سالن لیزر پرواز تبریز تبریز، خیابان ائل گلی، شهرک پرواز، فلکه اصلی، مجتمع پزشکی پرواز ۰۴۱۳۳۸۵۸۰۱۵
مرکز لیزر فائق تبریز تبریز، شهرک رشدیه، بلوار گلدیس، نبش خیابان سعدی، پشت پمپ‌بنزین رشدیه، پلاک ۳۶ ۰۴۱۳۶۶۶۳۳۳
کلینیک لیزر دکتر مسعود منیری تبریز، رشدیه، ابتدای بلوار بوستان ۰۴۱۳۶۶۹۲۶۶۹
مرکز لیزر کلینیک ایرانیان تبریز، ولیعصر، خیابان رودکی، کلینیک زیبایی ایرانیان ۰۴۱۳۳۳۳۵۶۲
کلینیک تخصصی لیزر و پوست و مو آرمان تبریز، ولی‌عصر، خیابان صدف، خیابان نظامی ۰۴۱۳۳۲۶۳۳۳۴
سالن لیزر و پوست و موی صدف تبریز، ولیعصر، میدان بهارستان، خیابان شریعتی، بلوار ولیعصر ۰۴۱۳۳۳۱۳۱۰۶
مرکز لیزر شمشیری تبریز، امام علی، بلوار ولیعصر ۰۴۱۱۳۳۱۹۶۹۴
کلینیک لیزر پوست و مو و زیبایی حکیمان تبریز، ولی‌عصر، خیابان فروغی، خیابان پروین اعتصامی ۰۴۱۳۳۳۲۱۷۹۲

شارینو

اگر قصد دارید لحظات خوبی را در کافه‌ها و یا رستوران‌های شهر تبریز بگذرانید؛ ولی از آدرس بهترین‌های آن‌ها بی‌اطلاع هستید، با مطالعه مطالب کافه‌های تبریز و رستوران‌های تبریز به‌راحتی شماره‌تلفن و آدرس آن‌ها را پیدا خواهید کرد.

اگر شما هم به دنبال یک متخصص روانشناس در شهر تبریز هستید، با مطالعه مقاله روانشناس در تبریز اطلاعات مفیدی درباره مشکلات مربوط به حوزه روانشناسی به دست می‌آورید.

ماشین لباسشویی و ظرفشویی شما نیز ممکن است دچار خرابی شوند. مقالات شارینو در مورد تعمیر یخچال در تبریز، تعمیر ماشین لباسشویی در تبریز و تعمیر ماشین ظرفشویی در تبریز به شما کمک می‌کند تا خرابی‌های رایج در آن‌ها را بشناسید و به‌موقع از یک تکنسین تعمیر در تبریز کمک بگیرید.

بانوان عزیزی که به دنبال بهترین مراکز لیزر در تبریز هستند، بهتر است مقاله مرکز لیزر در تبریز را مطالعه کنند تا علاوه بر نکات مربوط به قبل و بعد از لیزر، به آدرس بهترین مراکز جهت حذف دائم موهای زائد خود دست پیدا کنند.

اگر شما هم به دنبال خدمات نظافتی مربوط به قالی و مبل خود در تبریز هستید، می‌توانید با مطالعه مقالات مبل‌ شویی در تبریز و قالیشویی در تبریز اطلاعات لازم در مورد شستشو وسایل خانه خود را به دست آورید؛ همچنین برای جابه‌جایی وسایل خانه خود می‌توانید با باربری در تبریز تماس بگیرید.

به کمک مقالات آموزشگاه زبان در تبریز، آموزشگاه موسیقی در تبریز و آموزشگاه فنی در تبریز می‌توانید مهارت‌های جدیدی یاد بگیرید و در بهترین آموزشگاه‌ها در تبریز ثبت‌نام کنید.

امداد خودرو تبریز همراه با مکانیک سیار در تبریز و یدک‌ کش در تبریز در جاده‌های تبریز همراه شما عزیزان است و در صورت هرگونه خرابی خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به شما می‌رساند.

سخن پایانی

امروزه روش‌های مختلفی برای حذف موهای زائد وجود دارد که لیزردرمانی در مرکز لیزر در تبریز یکی از بهترین روش‌ها است و به شما کمک می‌کند تا برای همیشه از شر بیشتر موهای زائد بدن خود خلاص شوید.

ما در این مقاله به بررسی مزایا و معایب لیزر، مراقبت‌های قبل و بعد از لیزر، معرفی دستگاه‌های لیزر و لیست آدرس مرکز لیزر در تبریز پرداختیم تا با دانستن این مطالب و انتخاب بهترین دستگاه لیزر باتوجه‌به نوع پوست و موی خود، جواب‌دهی عالی را در طول جلسات لیزر تجربه کنید.

سؤالات متداول

۱. آیا بعد از لیزر می‌توان دوش گرفت؟

تا ۲۴ ساعت بعد از لیزر بهتر است از حمام رفتن خودداری کنید.

۲. لیزر موهای زائد در مرکز لیزر در تبریز چند جلسه طول می‌کشد؟

باتوجه‌به نوع پوست، مو و دستگاه مورداستفاده بین ۶ تا ۱۰ جلسه لازم است.

۳. آیا خانم‌های باردار می‌توانند بدن خود را لیزر کنند؟

خیر بهتر است در طول دوران بارداری لیزر نکنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *