جارو مرکزی در اصفهان

جارو مرکزی در اصفهان

آیا تا به امروز سخنی درباره جارو مرکزی در اصفهان شنیده‌اید؟ امروزه نصب و راه اندازه این دستگاه در آپارتمان لوکس با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. بیشترین کاربرد انواع جارو مرکزی در برج‌های با تعداد واحد‌های مسکونی زیاد است.

بدون تردید زندگی کردن در چنین واحد‌های مسکونی لوکسی به همراه جارو مرکزی بسیار لذت بخش است. طی این مقاله به جمع‌آوری مطالبی درباره جارو مرکزی در اصفهان و مزیت یا معایب ان پرداخته شده است. در صورت علاقه‌مندی به نصب این جارو، این مقاله را مورد مطالعه قرار دهید.

منظور از جارو مرکزی چیست؟

سیستم مکش جارو مرکزی در اصفهان، به منظور نظافت ساختمان نصب می‌شود. استفاده از جارو برای حذف خاک و مواد کثیف ساختمان لازم بوده و مطمئناً وجود آن در ساختمان‌ها یا محیط صنعتی بسیار مهم است. البته جارو مرکزی در ساختمان، به صورت ثابت نصب می‌شود تا وظیفه نظافت را انجام دهد.

سیستم جارو مرکزی به گونه طراحی شده است که پس از جمع‌آوری زباله‌ها به واسطه لوله‌های تعبیه شده در دیوار، به یک مکان مشخص هدایت می‌شود. بدون تردید نصب و راه‌اندازی آن در ساختمان، باعث افزایش ارزش سازه شما می‌شود.

البته در صورتی که قصد نصب جارو مرکزی در اصفهان را دارید، حتماً از برند‌های جارو مرکزی معتبر خریداری کنید. بدون تردید قیمت جارو مرکزی در اصفهان از نوع برند معتبر، بسیار بیشتر از مارک‌های متفرقه است.

اما توجه به این نکته ضروری است که خرید جارو مرکزی در اصفهان از نوع برند معتبر، انتظار شما را بهتر برآورده می‌کند.

منظور از جارو مرکزی چیست؟

 

 

 

کارکرد جارو مرکزی در اصفهان

جارو مرکزی دارای یک سیستم خلأ در درون ساختمان است که به منظور نظافت و پاک کردن محیط از آلودگی‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته زباله‌ها به واسطه لوله‌های درون دیوار، به فضای از پیش تعیین شده انتقال پیدا می‌کنند.

افراد متخصص هنگام اجرا جارو مرکزی در ساختمان، پریز‌هایی را با هدف وصل کردن لوله آن به این سیستم خلأ روی دیوار نصب می‌کنند. البته تعداد این پریز‌های نصب شده روی دیوار با توجه به نیاز شما و دیگر ساکنان ساختمان، متغیر است.

البته طراحان نصب جارو مرکزی در اصفهان روی پریز‌ها، درپوش قرار می‌دهند. یک نکته بسیار جالب در مورد فرایند نصب این پریز‌ها، رعایت فاصله ۵۰ سانتی‌متری از سطح زمین بوده و همچنین این پریز‌ها، باید دارای هوابندی پیشرفته باشند.

همچنین افراد متخصص جارو مرکزی در ساختمان، اصلاً در کار شومینه نصب نمی‌کنند. لوله خرطومی جارو مرکزی در اصفهان، به صورت فنری بوده و معمولاً طول آن بین ۴، ۸ یا ۱۲ متر است. البته برای اینکه شما یا دیگر ساکنان ساختمان، بتوانید از جارو به خوبی بهره ببرید، ست سری‌های مختلف دارد.

شما با توجه به نیاز خود، سری‌های آن را تغییر داده و فرایند نظافت ساختمان را به خوبی انجام می‌دهید. سیستم موتور جارو مرکزی، متفاوت بوده و این متفاوت خود را در میزان مکش یا قدرت آن نمایان می‌کند.

البته امکان استفاده هم زمان چند واحد آپارتمان، از جارو مرکزی در اصفهان به دلیل قدرت مکش موتور آن وجود دارد. در حالت کلی جارو مرکزی، دارا مکنده بسیار قوی است که شامل موتور و پمپ است. البته عملکرد آن به گونه‌ای است که امکان نصب آن در موتورخانه، پارکینگ و تراس وجود دارد.

کارکرد جارو مرکزی در اصفهان

 

 

 

نظافت آسان با جارو مرکزی در اصفهان

مطمئناً هنگام استفاده از جاروبرقی‌های معمولی متوجه گردوغبار، سروصدا و گرمای ناشی از کارکرد موتور آن شده‌اید. یک مسئله بسیار آزار دهنده در رابطه با این مدل از جاروبرقی‌ها، وزن آن و همچنین نیاز به جا به جایی هنگام فرایند تمیز کردن در سطح خانه است.

بدون شک با راه‌اندازی جارو مرکزی، از دست تمام این مسائل آزار دهنده جاروبرقی‌های معمولی راحت می‌شوید. طراحان و مهندسان ساختمان هنگام نصب، آن را روی پشت بام یا زیر زمین قرار می‌دهند تا هیچ ‌گونه مزاحمتی را برای شما و دیگر ساکنان ساختمان ایجاد نکند.

البته فرایند تمیز کردن و نظافت ساختمان با جارو مرکزی، به واسطه لوله خرطومی انجام می‌شود. البته تعداد پریز یا درگاه ورودی جهت نصب لوله خرطومی، کاملاً بستگی به نیاز شما یا دیگر افراد حاضر در آن ساختمان دارد.

به طور مثال شما برای تمیز کردن پذیرایی، لوله جارو مرکزی را به پریز مربوط روی دیوار متصل کرده و پس از تمام شدن جارو کشیدن، لوله را از پریز خارج می‌کنید. اکنون لوله را به اتاق خواب خود یا بچه‌ها می‌برید، مجدداً آن را به درگاه حاضر در اتاق متصل می‌کنید تا فرایند تمیز کردن اتاق خواب را انجام دهید.

البته شما در تمام مراحل تمیز کار، کاری با مخزن ندارید. گردوغبار یا کثیفی‌ها از طریق لوله خرطومی و پریز روی دیوار، وارد مخزن می‌شود. البته نصاب جارو مرکزی در اصفهان، حجم آن را به گونه‌ای طراحی کرده است که در طول سال، به یک یا دو بار جهت امر تخلیه نیاز‌مند است.

در حالت کلی استفاده از جارو مرکزی روشی بسیار ساده، انعطاف‌پذیر و بهداشتی جهت تمیز کردن محیط ساختمان است.

نظافت آسان با جارو مرکزی در اصفهان

 

 

 

مراحل راه‌اندازی جارو مرکزی در اصفهان

تکنسین‌ها و افراد متخصص برای راه‌اندازی جارو مرکزی، باید چند مرحله را طی کنند. البته آن‌ها قبل از شروع به انجام مراحل نصب، باید محصول انتخابی خود را از نماینده جارو مرکزی در اصفهان خریداری کنند تا خیال آن‌ها از نظر کارکرد و همچنین گارانتی راحت باشد.

اما متخصصان برای نصب این سیستم، بیان می‌کنند که پس از جاگذاری لوله آب و گاز، بهترین زمان نصب سیستم جارو مرکزی است. آن‌ها برای انجام این کار، مراحل زیر را طی می‌کنند:

  • در فرایند راه‌اندازی جارو مرکزی در اصفهان، ابتدا نقشه ساختمان را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهند تا محل دقیق پریز‌ها یا درگاه‌های روی دیوار را مشخص کنند. همچنین در نظر این عزیزان لوله‌های خرطومی استرچ انتخابی، باید دارای ابعاد اولیه ۵/۲ متری باشند.

البته شما امکان باز کردن آن لوله را تا حدود ۱۰ متر، داشته باشید؛ بنابراین با توجه به این مسئله، فاصله بین دو پریز نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.

  • متریال اصلی لوله خرطومی جارو مرکزی، پی وی سی فشار قوی با قطر ۵۰ میلی‌متری باشد. همچنین وجود ویژگی آنتی استاتیکی در این لوله، بسیار مهم است؛ زیرا با وجود این ویژگی، ذرات گردوغبار در لوله جذب نمی‌شوند.
  • نصاب در زمان نصب لوله‌ها، از پایین‌ترین نقطه ساختمان شروع می‌کند. همچنین از انتخاب مسیر‌های لوله کشی افقی یا متراژ زیاد، دوری می‌کند. زیرا هر اندازه مسیر لوله کشی کوتاه‌تر باشد، به همان اندازه مکش جارو مرکزی قوی‌تر است.
  • پریز‌های جارو مرکزی روی دیوار در ارتفاع ۵۰ سانتی نصب می‌شوند. همچنین وجود درپوش روی آن پریز‌ها، لازم است؛ زیرا این گونه از ورود ضایعات به درون سیستم لوله کشی جارو مرکزی جلوگیری می‌شود. در زمان نصب لوله‌های جارو مرکزی، فرایند سیستم الکترونیکی و برقی نیز نصب می‌شود.

با توجه به مهم بودن فرایند لوله کشی جارو مرکزی در اصفهان، باید انجام آن را به افراد متخصص و ماهر بسپارید؛ زیرا آن‌ها کار لوله کشی را بر اساس سال‌ها تجربه و تخصص خود انجام می‌دهند. در نتیجه امکان اشتباه در فرایند نصب لوله‌ها، خیلی کم است.

مراحل راه‌اندازی جارو مرکزی در اصفهان

 

 

محل اجرای جارو مرکزی در اصفهان

متخصصان در رابطه با محل نصب و راه‌اندازی جارو مرکزی، بیان می‌کنند که امکان اجرا آن در هر بخش از ساختمان وجود دارد. به عبارتی دیگر آن‌ها برای راه‌اندازی آن در ساختمان، محدودیتی ندارند. اما بیشتر این طراحان بیان می‌کنند که بهتر است که دور از محل سکونت ساکنان ساختمان باشد.

مطمئناً راه‌اندازی جارو مرکزی به ویژه محوطه بیرونی خانه، باعث رفاه بیشتر ساکنان می‌شود. زیرا این گونه فیلتر‌های جارو مرکزی، با هوای آزاد بیشتر در ارتباط هستند. افراد متخصص و تکنسین‌های ماهر، فرایند لوله‌گذاری جارو مرکزی را انجام می‌دهند.

آن‌ها تمام لوله‌ها را چسب مخصوص و مورد نیاز، عایق کاری می‌کنند. همچنین لوله‌گذاری جارو مرکزی در اصفهان را به گونه انجام می‌دهند که کاملاً مخفی و دور از دید باشد. معمولاً لوله‌ها به شکل توکار در زیر زمین، آشپزخانه، ستون یا پشت بام قرار دارند.

تکنسین‌ها بهترین محل‌ها برای راه‌اندازی کل سیستم جارو مرکزی را موتور خانه و زیر زمین معرفی می‌کنند. کاربرد جارو مرکزی، بیشتر در ساختمان‌های مسکونی به ویژه خانه‌های بزرگ است. اما مهندسان ساختمان‌سازی استفاده از جارو مرکزی در اصفهان را برای محیط‌های دیگری نیز پیشنهاد می‌دهند.

از اصلی‌ترین محیط‌های قابل استفاده از جارو مرکزی، می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • اداره
  • بیمارستان
  • هتل
  • درمانگاه
  • مدرسه
  • کارخانه

محل اجرای جارو مرکزی در اصفهان

 

 

طراحی پریز‌های جارو مرکزی در اصفهان

در صورتی که جارو مرکزی در اصفهان را نصب کردید، متوجه می‌شوید که راحتی را برای خود به ارمغان آورده‌اید. در زمان استفاده از آن کافی است که خرطوم لوله‌ای را به پریز‌های مخصوص جارو مرکزی متصل کنید. اکنون شما فرایند نظافت ساختمان را به راحتی می‌توانید انجام دهید.

البته پریز‌های جارو مرکزی، به دو صورت هستند که با توجه به نوع پریز متصل شده روی دیوار، فرایند نظافت را انجام می‌دهید. اگر پریز متصل شده روی دیوار جارو مرکزی، روی لوله نصب شده باشد؛ شما به شکل دستی لوله خرطوم را باید به پریز متصل می‌کنید.

اما نوع دیگر طراحی پریز جارو مرکزی در اصفهان به گونه‌ای است که خرطوم به طور کامل در درون دیوار قرار گرفته است. شما در زمان نیاز، لوله را از جعبه مخصوص داخل دیوار بیرون کشیده و لوله پس از استفاده شما، به صورت خودکار جمع می‌شود.

بیشتر طراحان جارو مرکزی، نصب شیوه و طراحی نوع اول را پیشنهاد می‌کنند. زیرا در صورت نصب این روش، احتمال خراب شدن پریز کمتر شده و در نتیجه هزینه‌های تعمیر آن بر اثر گذشت زمان، کاهش پیدا می‌کند.البته خراب شدن لوله خرطومی، امری اجتناب‌ناپذیر است که تعمیر یا تعویض لوله خرطومی، هزینه کمی دارد.

بدون تردید استفاده از روش دوم، ساختمان شما را لوکس و لاکچری‌تر نشان می‌دهد. اما در صورت خراب شدن، باید هزینه بیشتری را برای تعمیر در نظر بگیرید.

طراحی پریز‌های جارو مرکزی در اصفهان

 

 

 

مهم‌ترین ویژگی‌های جارو مرکزی در اصفهان

در صورتی که قصد خرید جارو مرکزی در شهر اصفهان و نصب آن روی ساختمان مسکونی یا اداری خود دارید، باید به وجود چند ویژگی در زمان انتخاب دقت کنید. در ادامه به بیان توضیحات بیشتری درباره انواع این ویژگی‌ها، پرداخته شده است.

مهم‌ترین ویژگی‌های جارو مرکزی در اصفهان

 

 

 

طراحی بدنه جارو مرکزی

بدون شک در زمان انتخاب جارو مرکزی، توجه به طراحی محکم و قوی بدنه آن لازم است. زیرا بدنه آن باید در برابر مکش موتور دوام بیاورد. بهترین متریال جهت استفاده در بدنه جارو مرکزی، ورق‌های فلزی است که در برابر مکش و همچنین هنگام برخورد ضربه، آسیب به آن وارد نمی‌شود.

همچنین ارتفاع و قطر دستگاه جارو مرکزی نیز، استاندارد باشد. به عبارتی دیگر آن قدر بزرگ نباشد که فضا زیاد را اشغال کند. آن قدر کوچک نباشد که دقیقاً مانند یک جاروبرقی معمولی، همیشه در حال خالی کردن مخزن آن باشید. استفاده از رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک نیز، بهترین رنگ برای رنگ‌آمیزی جارو مرکزی است.

 

 

“در مورد سایبان برقی بیشتر بخوانید”

 

 

 

نوع سیستم مکش

در زمان انتخاب جارو مرکزی، حتماً به نوع موتور و میزان مکش آن توجه کنید. البته قدرت موتور سیستم جارو مرکزی در اصفهان کاملاً مطابق با توان موتور، قابل تنظیم بوده و هر اندازه توانی که روی موتور حک شده است، نشان دهنده قدرت مکش جارو مرکزی است.

البته برخی از شرکت‌ها در این زمینه تقلب می‌کنند. مثلاً توان حک شده روی موتور را ۱۸۰۰ وات می‌نویسند، اما قدرت مکش موتور آن چیزی حدود ۱۴۰۰ وات است. بهترین کار در رابطه با این ویژگی اطمینان به حرف فروشنده یا نماینده شرکت تولید جارو مرکزی است.

ایمنی کار

مطمئناً هیچ چیز در این دنیا به اندازه جان انسان، ارزشمند نیست؛ بنابراین در تمام طول زندگی باید مراقب آن باشیم. بدون تردید توجه به وجود امنیت سیستم جارو مرکزی، نشان دهنده اهمیت شما به حفظ سلامتی خود و دیگر ساکنان حاضر در ساختمان است.

بنابراین دستگاه جارو مرکزی در محیطی غیر از محیط نشیمن نصب شود. همچنین این نوع از جارو مانند جاروبرقی معمولی، نیاز‌مند به استفاده از پریز برق نیست؛ زیرا سیستم جارو مرکزی به گونه‌ای طراحی شده است که خودکار روشن یا خاموش می‌شود. در نتیجه شما در سیستم برقی جارو مرکزی، امکان دخالت ندارید.

البته این سیستم برقی به واسطه هوش مصنوعی و کامپیوتری تنظیم می‌شود؛ بنابراین اگر مشکلی در جریان سیستم برقی آن رخ دهد، برق کل سیستم قطع شده و تا برطرف نشدن کامل مشکل، شما امکان روشن کردن جارو مرکزی را ندارید.

ایمنی کار

 

 

امکان تنظیم قدرت مکش

در صورتی که قصد استفاده و خرید جارو مرکزی در اصفهان را دارید، حتماً سراغ برترین و به‌روزترین محصول بروید. محصولات جدید جارو‌های مرکزی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به واسطه یک صفحه نمایش روی آن امکان مشاهده تعداد موتور‌های روشن، میزان قدرت و عیب‌یابی سیستم به راحتی وجود دارد.

بنابراین شما یا دیگر افراد حاضر در ساختمان می‌توانید با لمس دکمه‌ها روی کنترل پنل، همه این مسائل را تنظیم کنید. به عبارتی دیگر سیستم جارو مرکزی را به گونه‌ای تنظیم کنید که نیاز شما خیلی راحت برطرف شود.

گارانتی

حتماً هنگام خرید و انتخاب جارو مرکزی، از فروشنده تقاضا دریافت ضمانت نامه یا گارانتی داشته باشید. بیشتر شرکت‌های تولیدی، محصولات خود را برای مدت زمان حداقل ۲ سال گارانتی کرده‌اند.

خدمات پس از فروش

احتمال خرابی قطعات جارو مرکزی مانند هر وسیله برقی دیگر وجود دارد؛ بنابراین هنگام خرید، توجه داشته باشید که برند انتخابی شما، خدمات پس از فروش ارائه دهد. معمولاً برند‌ها پس از اتمام مدت زمان گارانتی و ضمانت نامه، حدود ۱۰ سال خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

قیمت مناسب جارو مرکزی

بدون شک از اصلی‌ترین دغدغه خریداران جارو مرکزی مانند شما، مسئله قیمت و هزینه تمام شده نصب آن در ساختمان است؛ بنابراین هنگام خرید به سراغ نمایندگی‌های معتبر بروید تا در کنار خرید مطمئن و با ضمانت نامه، قیمت کمتری را برای دریافت محصول بپردازید.

قیمت مناسب جارو مرکزی

 

 

 

مزیت نصب جارو مرکزی در اصفهان

مطمئناً راه‌اندازی جارو مرکزی، مزیت‌های بی‌شماری را با خود به همراه دارد. از اصلی‌ترین مزیت استفاده از جارو مرکزی در اصفهان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مطمئناً پس راه‌اندازی جارو مرکزی، هم زمان چند واحد آپارتمان می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • استفاده از جارو مرکزی، آلودگی صوتی را در محیط ساختمان ایجاد نمی‌کند؛ بنابراین استفاده از آن برای افرادی که دارای کودکان خردسال و سالمند هستند، بسیار باارزش است؛ زیرا این سیستم جارو، اختلالی در خواب آن‌ها ایجاد نمی‌کند.
  • از اصلی‌ترین استفاده از جارو مرکزی، نیاز نبودن به حمل مخزن است. همچنین به دلیل بهره‌مند بودن از طیف وسیعی از لوازم جانبی، شرایط ایده‌آلی را برای تمیز کردن فضای ساختمان با خود به همراه دارد.
  • جارو مرکزی در مقام مقایسه با جارو‌های برقی قابل حمل، دارای قدرت ۳ الی ۵ برابری است؛ بنابراین ساختمان خیلی زود‌تر و بهتر تمیز می‌شود.
  • بدون تردید مهم‌ترین مزیت جارو مرکزی، بهبود بخشیدن هوای درون خانه است. زیرا گردوغبار را به بیرون از ساختمان انتقال می‌دهد. در نتیجه باعث ایجاد هوای مطبوع‌تر و سالم‌تر در خانه می‌شود. ایجاد چنین فضای برای افرادی که نسبت به هوای آلوده، حساسیت دارند؛ بسیار مفید است.
  • تک‌تک قطعات به کار رفته جارو مرکزی بسیار با کیفیت بوده و در نتیجه می‌توان انتظار عمر و دوام بالایی را از آن داشت. همچنین شما هنگام استفاده طولانی مدت از جارو مرکزی در اصفهان، نگرانی از بابت داغ کردن سیم پیچی‌های الکتروموتور آن را به دل راه ندهید.
  • در صورت استفاده از جارو مرکزی در ساختمان، نیازی به پاکت یا کیسه زباله ندارید. زیرا مخزن جارو مرکزی، از نوع دائمی است.
  • بدون تردید یکی از راه‌های افزایش قیمت ملک و ساختمان شما، استفاده از سیستم جارو مرکزی در اصفهان است.

معایب جارو مرکزی

استفاده از جارو مرکزی در اصفهان علاوه بر مزیت‌های بی‌شمار، دارای معایبی نیز است. مطمئناً آگاهی شما از این معایب در کنار مزیت‌ها جارو مرکزی در اصفهان، فرایند انتخاب را برای شما آسان‌تر می‌کند. اما از اصلی‌ترین عیب‌های جارو مرکزی، می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • در صورتی که ساختمان اداره شما، دارای متراژ کم یا کوچک است؛ از انتخاب جارو مرکزی خود داری کنید. زیرا انجام این کار شما، فقط بر میزان هزینه‌های شما می‌افزاید. در چنین شرایط استفاده از جاروبرقی معمولی، از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است.
  • برای راه‌اندازی سیستم جاروبرقی، باید شبکه‌ای از لوله و اتصالات برقی در ساختمان نصب شود؛ بنابراین اگر این فرایند هم زمان با ساخت ساختمان در آن تعبیه نشده است، از راه‌اندازی صرفه نظر کنید. زیرا این کار علاوه بر هزینه بسیار، دردسرهای زیادی را نیز با خود به همراه دارد.
  • بخش بزرگی از پشت دیوار ساختمان شما، مخصوص ذخیره‌سازی لوله‌های یا شلنگ‌های خرطومی جارو مرکزی است.
  • خراب شدن موتور سیستم جارو مرکزی بسیار نادر است. اما در صورت خراب شدن، هزینه بسیاری را باید برای تعمیر آن صرف کنید. مطمئناً این میزان هزینه، خیلی بیشتر از هزینه است که باید برای جاروبرقی معمولی هزینه کنید.

معایب جارو مرکزی

 

 

 

مشکلات جارو مرکزی نامناسب در اصفهان

در صورتی که در زمان انتخاب و خرید جارو مرکزی در شهر اصفهان، دقت لازم را انجام ندهید؛ در کوتاه‌ترین زمان با مشکلاتی مواجه می‌شوید. برخی از اصلی‌ترین این مشکلات، عبارت هستند از:

  • افزایش احتمال سوختن موتور جارو مرکزی
  • وجود مشکل و اختلال در کارایی درست جارو مرکزی
  • قدرت مکش کم و در نتیجه ایجاد حس نارضایتی از کار کردن با آن
  • ایجاد سرو صدای زیاد
  • مصرف برق بسیار بالا
  • زیاد بودن هزینه نگهداری و همچنین سرویس دستگاه

نکات خرید جارو مرکزی در اصفهان

در صورتی که قصد خرید جارو مرکزی برای ساختمان محل زندگی خود را دارید، بهتر است که قبل از انتخاب یک سری نکات را مورد توجه قرار دهید. مطمئناً توجه به این چند نکته، فرایند انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌کند. البته دریافت مشاوره از متخصصان این حوزه، می‌تواند بر انتخاب شما تأثیر مثبت بگذارد.

بدون تردید اصلی‌ترین فاکتور‌های که مشاوران برای انتخاب جارو مرکزی در اصفهان، به شما بیان می‌کنند؛ شامل موارد زیر می‌شوند:

  • تعداد واحد‌های ساختمان در هر طبقه
  • تعداد طبقه‌های ساختمان شما
  • محل نصب جارو مرکزی در ساختمان
  • تعداد اتاق‌های خواب هر واحد آپارتمان
  • متراژ و ابعاد کلی هر واحد آپارتمان ساختمان

نکات خرید جارو مرکزی در اصفهان

 

 

دلیل کاهش مکش جارو مرکزی ساختمان

از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشکلاتی که جارو مرکزی در اصفهان با آن مواجه می‌شود، مسئله کاهش مکش است. در چنین موقعیتی برقراری تماس با تعمیرکاران متخصص جهت تعمیر و حل مشکل، لازم است. این عزیزان پس از ورود به ساختمان و بررسی جارو مرکزی، دلیل کاهش را به شما بیان می‌کنند.

سپس با توجه به نوع مشکل، یک راه حل مناسب جهت حل آن ارائه می‌دهند. اما از اصلی‌ترین دلایل کاهش مکش جارو مرکزی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انسداد لوله یا کثیفی بیش از حد فیلتر، می‌تواند در کاهش مکش جارو مرکزی مؤثر باشد.
  • از دیگر دلایل کاهش مکش جارو مرکزی، خرابی یا سوختگی موتور آن است.
  • نصب و راه‌اندازی اشتباه سیستم جارو مرکزی، خود دلیلی محکمی برای کم بودن مکش آن است.

اگر به هر دلیلی با مشکل کاهش مکش جارو مرکزی در اصفهان مواجه شدید، حتماً با افراد متخصص تماس بگیرید تا آن‌ها مشکل دستگاه ساختمان شما را به صورت دقیق و درست حل کنند.

تفاوت جاروبرقی معمولی و مرکزی

مطمئناً توجه به تفاوت‌های بین جاروبرقی معمولی و مرکزی، می‌تواند در فرایند انتخاب و خرید به شما کمک کنند. در جدول زیر به بیان بخشی از این تفاوت‌ها اشاره شده است.

جارو مرکزی جاروبرقی
قدرت مکش بالا قدرت مکش کمتر
بی سروصدا سروصدای زیاد
حرکت دادن لوله خرطومی برای تمیز کردن نیاز به حمل و نقل دستگاه برای نظافت
عدم ایجاد بوی بد ایجاد بوی بد در محیط
استفاده هم زمان چند نفر تک‌کاربره
تخلیه مخزن به صورت سالانه برای یکی یا دو بار تخلیه دائم مخزن
عدم نیاز به نصب کیسه نصب کیسه و تعویض هر چند وقت یکبار آن

تفاوت جاروبرقی معمولی و مرکزی

 

 

سؤالات متداول

  1. پرکاربردترین محیط‌های نصب جارو مرکزی کجاست؟

بیمارستان، اداره، هتل، ساختمان‌های بزرگ

  1. ویژگی‌های اصلی جارو مرکزی مهم چیست؟

گارانتی، خدمات پس از فروش، ایمنی کار، قیمت مناسب

  1. ارتفاع نصب پریز سیستم جارو مرکزی روی دیوار چقدر است؟

مناسب‌ترین و البته استاندارد‌ترین ارتفاع جهت نصب پریز روی دیوار ساختمان، ۵۰ سانتی‌متر است.

شارینو

بدون تردید سایت شارینو در زمینه کسب اطلاعات درباره تعمیر لوازم خانگی، بهترین است. شما در این سایت معتبر و خوشنام می‌توانید اطلاعاتی درباره تعمیر فن کویل در اصفهان، تعمیر بخاری در اصفهان، تعمیر آبمیوه‌گیری در اصفهان، تعمیر شومینه در اصفهان و تعمیر هود آشپزخانه در اصفهان به دست ‌آورید.

همچنین امکان مطالعه مقاله‌های با عنوان تعمیر دزدگیر در اصفهان و تعمیر چرخ گوشت در اصفهان را دارید. یکی از مشاغل مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها و آقایان، باغبانی است. در صورتی که شما مانند بسیاری دیگر به این رشته علاقه‌مند هستید، می‌توانید اطلاعات کافی در رابطه با آن در شارینو کسب کنید.

مدیران مجموعه خوشنام شارینو مقاله‌های با عنوان مراکز تفریحی اصفهان، مراکز خرید اصفهان و رستوران های اصفهان را تهیه کرده‌اند. مطمئناً مطالعه این مقاله‌ها اطلاعات فوق‌العاده‌ای را در رابطه با مراکز تفریحی و دیدنی به شما می‌دهد.

از دیگر مطالب منحصر به فرد سایت شارینو، مقاله‌های درباره خدمات ارائه شده در بیمارستان های اصفهان از سوی پزشکانی مانند پزشک زنان در اصفهان، پزشکان قلب و عروق در اصفهان و پزشک ارتوپد در اصفهان است.

از دیگر خدمات ارائه شده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر، فیزیوتراپی در اصفهان است. مطمئناً در صورت مطالعه این مقاله‌ها، مطالب آن‌ها هنگام نیاز به شما کمک می‌کند.

سخن پایانی

در صورتی که علاقه‌مند به نصب و راه‌اندازی جارو مرکزی در اصفهان را دارید، بهتر است که مزیت و معایب استفاده از آن را به خوبی بررسی کنید. در صورت انجام این ارزیابی، مطمئناً شما با دید باز دست به انتخاب می‌زنید. البته نصب این سیستم در ساختمان، بهتر است که در زمان ساخت صورت بگیرد.

زیرا اگر شما پس از پایان کار ساختمان، تصمیم به نصب جارو مرکزی بگیرید؛ مطمئناً با دردسرهای بسیاری مواجه می‌شوید. همچنین هزینه زیادی را برای نصب جارو مرکزی در ساختمان محل زندگی یا کار خود، متحمل شوید.

۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *