10شرکت نظافتی در اصفهان-نظافت منزل و نظافت راه پله در اصفهان

شرکت نظافتی در اصفهان

فهرست مطالب

امروزه استفاده از خدمات شرکت نظافتی در اصفهان به دلیل شاغل بودن همه اعضای خانواده با استقبال زیادی مواجه شده است؛ زیرا دغدغه‌های زندگی و کاری، وقتی برای تمیز کردن ساختمان و خانه نمی‌گذارد. در صورت استفاده از شرکت‌های نظافتی و خدمات آن‌ها، فرایند تمیز کردن ساختمان یا خانه خیلی سریع‌تر به پایان می‌رسد.

همچنین به دلیل تخصص و مهارت افراد حاضر در این شرکت‌ها، ساختمان یا شرکت به معنی واقعی کلمه تمیز می‌شود. طی این مقاله به جمع‌آوری مطالبی درباره شرکت نظافتی در اصفهان و مزیت استفاده از آن پرداخته شده است. در صورت علاقه به کسب اطلاعات درباره خدمات شرکت‌های نظافتی تا انتها همراه ما باشید.

ویژگی‌های بهترین شرکت‌های نظافتی

ویژگی‌های بهترین شرکت‌های نظافتی در اصفهان

امروزه تعداد شرکت‌های نظافتی در اصفهان به دلیل نیاز افراد جامعه، افزایش پیدا کرده است؛ بنابراین احتمالاً در زمان انتخاب از بین این شرکت‌ها، گیج و سردرگم می‌شوید.

در چنین شرایطی آگاهی از ویژگی‌های یک شرکت نظافتی‌ ایده‌آل، می‌تواند فرایند انتخاب را برای شما آسان‌تر کند. در ادامه به بیان برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت نظافتی شهر اصفهان، اشاره شده است.

نظافتچی‌های ماهر و کاربلد

بهره‌مندی شرکت نظافتی در اصفهان از نظافتچی آقا یا خانم باتجربه و متخصص را می‌توان مهم‌ترین ویژگی آن شرکت معرفی کرد. زیرا نظافتچی‌های باتجربه و متخصص با انجام کار خود به بهترین شکل و رفتار مؤدبانه، رضایت شما و دیگر مشتریان را جلب می‌کنند.

پشتیبانی اصولی و دقیق

از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت نظافتی شهر اصفهان انجام فرایند پشتیبانی دقیق و اصولی قبل، بعد و همچنین زمان انجام نظافت ساختمان در اصفهان است. مدیران مجموعه‌های نظافتی و خدماتی، کارشناسانی را برای انجام ارزیابی کار نظافت نیرو‌های خود به محل کار یا زندگی شما و دیگر مشتریان اعزام می‌کند.

آن‌ها از شما در رابطه با فرایند نظافت، اخلاق مداری و مسائلی از این قبیل درباره نیرو‌های نظافتچی خود از شما می‌پرسند؛ بنابراین شما با پاسخ‌های خود و اعلام رضایت یا عدم رضایت از کار آن‌ها، کارشناسان شرکت را در انجام کار ارزیابی کمک می‌کنید.

قیمت مناسب خدمات

بدون تردید پرداخت هزینه زیاد نظافت به افراد نظافتچی برای شما، سخت است. مطمئناً آشنایی با شرکت نظافتی در اصفهان که خدمات خود را به بهترین قیمت به شما یا دیگر مشتریان ارائه می‌دهد، کمک بزرگی است؛ بنابراین اگر با چنین شرکتی آشنا شدید، حتماً وجود ویژگی‌های دیگر را در آن بررسی کنید.

مزایای استفاده از شرکت نظافتی در اصفهان

شاید شما نیز مانند بسیاری از افراد بر این عقیده پایبند باشید که سپردن فرایند نظافت به شرکت نظافتی در شهر اصفهان، امری بیهوده است. دلیل چنین تفکری شاید به این خاطر باشد که نظافتچی شرکت نظافتی در اصفهان را فردی دلسوز نمی‌دانید.

اما اگر کمی با دید باز به شرکت نظافتی اصفهان نگاه کنید، متوجه می‌شوید که کار آن‌ها بیهوده نیست. بلکه مزیت‌های بسیاری را با خود برای شما به ارمغان می‌آورد. در ادامه به بیان توضیحات بیشتر درباره مزیت استفاده از شرکت نظافتی در اصفهان پرداخته شده است.

مزایای استفاده از شرکت نظافتی در اصفهان

 

ایجاد فرصت شغلی

بسیاری از افراد متخصص فعال در این شرکت‌ها، خانم‌های سرپرست خانواده هستند. این افراد برای تأمین نیاز‌های خانواده و خود، به عنوان نظافتچی خانم در اصفهان مشغول به کار هستند. احتمالاً شما نیز مانند بسیاری دیگر از شرکت خدمات نظافتی در اصفهان، تقاضا نظافتچی خانم می‌کنید.

احتمالاً دلیل این انتخاب شما، با سلیقه و باتجربه بودن خانم‌ها در امر خانه‌داری است. اما برای انجام کار‌های که نیاز به قدرت بدنی دارد، انتخاب نظافتچی آقا در اصفهان بهترین گزینه است. شرکت‌های نظافتی با استخدام این افراد، شغل آبرومندانه را به وجود می‌آورند. همچنین بخشی از نیاز‌های شما را جهت انجام فرایند نظافت، برطرف می‌کنند.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه

در صورتی که نیاز‌مند به حضور نظافتچی از شرکت نظافتی در اصفهان هستید، حتماً درخواست کنید که چند نفر را اعزام کنند. اینگونه کار نظافت منزل یا شرکت شما، زود‌تر تمام می‌شود. البته در صورت انتخاب چند نفر، در زمینه پرداخت هزینه نیز صرفه‌جویی می‌کنید.

زیرا یکی از راه‌های تعیین تعرفه و قیمت نظافت منزل در اصفهان، بر اساس ساعت تعیین می‌شود. معمولاً شرکت‌های نظافتی قبل از اعزام نیرو به منزل یا شرکت شما، قیمت ثابت برای ۴ ساعت را اعلام می‌کنند. هزینه پرداختی به شرکت نظافتی شهر اصفهان بر اساس متراژ خانه، تعداد اتاق‌ها و همچنین انتخاب نیرو زن یا مرد متغیر است.

نیروی نظافتی کاربلد و باتجربه

افرادی که در شرکت نظافتی در اصفهان مشغول به فعالیت هستند، قبل از شروع کار خود آموزش‌های لازم را می‌بینند. شرکت‌های خدماتی نیز با توجه به نوع کار شما، نیروی زن یا مرد به خانه اعزام می‌کنند. در صورتی که شما نیاز به شستن کف و دیوار‌های خانه داشته باشید، حتماً نیروی متخصص مرد را اعزام می‌کنند.

اما برای نظافت هفتگی و ماهانه منزل و پخت و پز، نیرو‌های کاربلد زن مناسب‌تر هستند. شرکت‌های نظافتی همه نیرو‌های خود را به لحاظ قابل اطمینان بودن، وقت‌شناسی، بهره‌مندی از ظاهر درست و همچنین اخلاق مداری تأیید می‌کنند.

قیمت نظافت منزل در اصفهان

 

انواع خدمات نظافتی

شرکت نظافتی اصفهان خدمات متعددی را به شما و دیگر افراد ارائه می‌دهند. تعدادی از خدمات نظافتی ارائه شده در این شرکت‌ها عبارت هستند از:

  • نظافت منزل در اصفهان
  • نظافت کارخانه‌های بزرگ
  • نظافت شرکت در اصفهان
  • نظافت جشن‌ها و مهمانی‌ها
  • شستن دیوار و کف ساختمان
  • نظافت بیمارستان
  • نظافت راه پله و پارکینگ

در صورتی که شما در یکی از محیط‌ها و بخش‌های مختلف ساختمان، نیاز‌مند به وجود افراد متخصص و کارآمد بودید؛ می‌توانید با شرکت نظافتی در اصفهان تماس بگیرید تا آن‌ها با اعزام نیرو‌های متخصص خود، فرایند نظافت را در سریع‌ترین زمان و بهترین شکل برای شما انجام دهند.

برنامه‌ریزی خدمات نظافتی

اگر به خدمات نظافتی به شکل برنامه‌ریزی شده نیاز‌مند هستید، می‌توانید از شرکت نظافتی در اصفهان کمک بگیرید. این عزیزان بر اساس نیاز هفتگی، روزانه یا ماهانه شما نیرو متخصص اعزام می‌کنند. به طور مثال واحد‌های تجاری به انجام دقیق نظافت دوره‌ای حساس هستند.

مدیران این واحد‌ها می‌توانند با رئیس شرکت نظافتی در شهر اصفهان قرارداد کاری ببندند تا نیرو‌های کاربلد در تاریخ و زمان مشخص، به واحد‌های تجاری جهت انجام نظافت دوره‌ای اعزام شوند.

عدم نیاز به مواد شوینده

اگر از افرادی غیر از شرکت نظافتی اصفهان برای تمیز کردن خانه یا ساختمان کمک بگیرید، شما علاوه بر پرداخت هزینه خدمات نظافت آن‌ها باید مبلغی برای تهیه مواد شوینده بدهید. افراد کاربلد شرکت خدماتی و نظافتی در اصفهان علاوه بر در اختیار داشتن مواد شوینده، تمام لوازم لازم مانند چهارپایه نیز دارند.

شرکت خدماتی و نظافتی در اصفهان

 

توجه به نظر مشتری

شرکت نظافتی در اصفهان هنگام استخدام نیرو‌های مرد یا زن خود، از آن‌ها مدرک معتبر به عنوان ضمانت دریافت می‌کند. اگر آن‌ها هنگام نظافت، خسارتی به شما ازروی‌عمد یا سهو زدند؛ شرکت نظافتی با وجود آن ضمانت نامه می‌تواند پاسخگو خسارت شما باشد.

در صورتی که از نحوه تمیز کردن نیروی اعزامی از شرکت خدماتی و نظافتی راضی نبودید، شرکت پس از ارزیابی‌های لازم شخص جدیدی را اعزام می‌کند تا رضایت شما، جلب شود.

در صورتی که هنگام درخواست نیرو، ویژگی‌های مد نظر خود را بیان کنید؛ شرکت نظافتی در اصفهان افراد مطابق با خواست شما را اعزام می‌کنند.

برای مثال اگر شما به دنبال نیروی خانم با سابقه کار فوق‌العاده هستید، آن‌ها تمام شرایط شما را برای اعزام نیرو در نظر می‌گیرند. سپس از بین نیرو‌های باتجربه خود، بهترین را به محل زندگی شما برای انجام فرایند نظافت اعزام می‌کنند.

نظافتچی آقا یا خانم؟

بدون تردید یکی از اولین پرسش‌های شما هنگام درخواست نیرو برای انجام فرایند نظافت منزل، این است که از بین نیرو‌های خانم یا آقا کدام را انتخاب کنم؟ در چنین مواقعی مدیر مجموعه شرکت نظافتی در اصفهان به شما پاسخ می‌دهد که هر دو این دو گروه برای انجام فرایند نظافت مناسب هستند.

اما آن‌ها برای اعزام نیرو به منزل، هدف شما از درخواست نیرو را می‌پرسند. مطمئناً خانم‌ها و آقایان در زمینه نظافت منزل، تخصص‌های خاصی دارند. به طور مثال بیشتر خانم‌ها در امر پخت و پز متخصص و باتجربه هستند؛ بنابراین اگر نیاز‌مند نیرو ماهر برای پخت غذا در مهمانی هستید، حتماً نیرو خانم درخواست کنید.

در مقابل آقایان در زمینه نظافت راه پله و پارکینگ، مهارت بیشتری دارند. در چنین مواقعی نیز، اعزام نیرو مرد، گزینه مناسبی برای تمیز کردن ساختمان شما است. البته خانم‌ها و آقایان نظافتچی فعال در شرکت نظافتی در اصفهان، همه خدمات نظافت منزل را به شکل اصولی و تخصصی انجام می‌دهند.

اصلی‌ترین خدمات شرکت نظافتی در اصفهان

امروزه انجام فرایند نظافت در ساختمان‌ها به دلیل مشغله‌های کاری و همچنین بزرگی این سازه‌ها، تقریباً برای ساکنان آن ساختمان غیرممکن شده است. در چنین شرایطی استفاده از خدمات شرکت نظافتی در اصفهان، بهترین گزینه است.

آن‌ها با ارائه خدمات مناسب و متنوع، امر نظافت تمام بخش‌های ساختمان را به درستی انجام می‌دهند. در ادامه به معرفی برخی از خدمات شرکت نظافتی در اصفهان، پرداخته شده است.

اصلی‌ترین خدمات شرکت نظافتی در اصفهان

 

نظافت راه پله

در صورتی که آپارتمان محل زندگی شما، یک ساختمان چند طبقه است؛ مطمئناً تمیز کردن راه پله، خارج از توان شما و دیگر ساکنان آن ساختمان است. شرکت نظافتی در اصفهان با اعزام نیرو متخصص و ماهر، راه پله‌ها را در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین شکل تمیز می‌کنند.

البته در بیشتر موارد افراد هنگام دریافت خدمات نظافت راه پله، تمیز کردن پارکینگ را نیز درخواست می‌کنند. بدون تردید پس از پایان نظافت پارکینگ و راه پله، ساختمان شما زیبا‌تر به نظر می‌رسد.

نظافت داخل خانه

از اصلی‌ترین خدماتی که شرکت نظافتی در اصفهان به مشتریان خود ارائه می‌دهد، تمیز کردن فضا داخلی خانه است. نیرو‌های متخصص این شرکت‌ها نظافت همه بخش‌های خانه مانند پذیرایی و سرویس بهداشتی را برعهده می‌گیرند.

نظافت آشپزخانه

یکی از خدماتی که بسیاری از خانم‌های شاغل از شرکت نظافتی در اصفهان، به آن نیاز‌مند هستند؛ نظافت آشپزخانه است. البته نظافت آشپزخانه خود به خدمات متنوعی مانند شستشو کف، شستشو ظرف‌ها یا تمیز کردن کابینت‌ها تقسیم‌بندی می‌شود.

نیرو متخصص اعزامی از سوی شرکت نظافتی با توجه به درخواست مشتری و نیاز او، فرایند نظافت آشپزخانه را انجام می‌دهد.

شستشوی دیوار و پنجره

پنجره‌ها و دیوار ساختمان‌ها، ممکن است به دلایل مختلف ماند گذشت زمان کثیف شود. برخی از افراد به دلیل مشغله کاری و برخی دیگر به دلیل شرایط جسمانی، امکان تمیز کردن این بخش‌های ساختمان را ندارند.

شرکت نظافتی در اصفهان جهت نظافت این بخش‌های ساختمان، نیرو‌های متخصص و کاربلد دارد. مدیر مجموعه با اعزام نیرو‌های متخصص خود، دیوار‌ها و پنجره‌ها را تمیز به شما تحویل می‌دهند.

خانه تکانی

از مهم‌ترین خدمات که شرکت نظافتی در اصفهان به مشتریان خود ارائه می‌دهد، خانه تکانی به ویژه در شب عید است. بسیاری از افراد به دلیل حجم کار، نمی‌توانند فرایند خانه تکانی را به تنهایی انجام دهند. این افراد برای انجام این کار و نظافت کامل خانه، نیاز‌مند نیرو‌های متخصص و ماهر هستند.

آن‌ها با برقراری تماس با شرکت نظافتی و درخواست نیرو‌های متخصص، به دنبال تمیز کردن اصولی خانه هستند. مدیران شرکت نظافتی در اصفهان نیز، نیرو‌های متخصص و ماهر خود را به محل زندگی این عزیزان اعزام می‌کند تا خانه تکانی در کوتاه‌ترین زمان و به بهترین شکل، انجام شود.

نکاتی جهت بهبود عملکرد نظافتچی

اگر قصد استفاده از خدمات شرکت نظافتی در اصفهان را دارید، بهتر است از قبل از ورود نیرو‌های متخصص شرایطی را مد نظر قرار دهید. مطمئناً با انجام یک برنامه‌ریزی دقیق و منظم، کار‌های نظافت منزل یا شرکت شما خیلی سریع‌تر و بهتر پیش می‌رود.

بنابراین قبل حضور نیرو‌های متخصص شرکت نظافتی در شهر اصفهان، کار‌های را که قرار است انجام شود را لیست کنید. سپس آن لیست را در اختیار نظافتچی آقا یا خانم قرار دهید تا به واسطه لیست شما، فرایند نظافت سریع‌تر و دقیق‌تر صورت بگیرد.

همچنین در صورتی که نیاز‌مند به خرید و تهیه شوینده خاصی در منزل یا ساختمان هستید، از شرکت نظافتی در اصفهان بپرسید تا ماده شوینده اشتباهی را خریداری نکنید. البته حضور شما در منزل و ساختمان کنار نظافتچی، منجر می‌شود که فرایند نظافت ساختمان خیلی سریع‌تر و بهتر انجام شود.

نکاتی جهت بهبود عملکرد نظافتچی در اصفهان

 

دلیل اهمیت نظافت منزل از دیدگاه شرکت‌های نظافتی

مدیران مجموعه‌ها و شرکت نظافتی در اصفهان برای انجام فرایند نظافت ساختمان، دلایل بی‌شماری را بیان کرده‌اند. اما اصلی‌ترین دلایل با اهمیت شمردن نظافت منزل از دیدگاه مدیران شرکت نظافتی در اصفهان، می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • با انجام فرایند نظافت منزل و ساختمان، محیط زیبا و دلنشینی شکل می‌گیرد.
  • نظافت ساختمان از رشد و تکثیر میکروب‌ها و باکتری‌ها جلوگیری می‌کند. رشد برخی از باکتری‌ها، زندگی انسان‌ها را مختل کرده و در نتیجه باعث شیوع بیماری می‌شوند؛ بنابراین جهت جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، باید ساختمان محل کار یا زندگی مرتب نظافت شود.

بدون تردید شما و دیگر افراد حاضر در ساختمان با انجام فرایند نظافت و احترام به این مسئله، سلامتی خود را به خطر نمی‌اندازید؛ بنابراین اگر به دلیل مشغله کاری یا شرایط جسمانی، امکان تمیز کردن ساختمان را ندارید؛ می‌توانید از خدمات شرکت‌های نظافتی بهره‌مند شوید.

این شرکت با ارائه انواع خدمات به شما و دیگر اعضا ساختمان، در ایجاد محیط زیبا و بهداشتی به شما کمک می‌کنند.

مواد شوینده مصرفی در شرکت نظافتی در اصفهان

در گذشته بسیاری بر این عقیده پایبند بودند که فرایند نظافت خانه، از وظایف اصلی خانم‌ها است. اما امروزه به دلیل شاغل بودن خانم‌ها و همچنین فرهنگ حاکم بر جامعه، دیگر اعضاء خانواده نیز در فرایند نظافت خانه نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

بدون تردید اعضاء خانواده برای نظافت خانه وقت زیادی را صرف می‌کنند. با توجه به وجود شرکت‌های معتبر نظافتی و استفاده خدمات آن‌ها، اعضاء خانواده می‌توانند این زمان را برای با هم بودن اختصاص دهند. شاید یکی از اصلی‌ترین دغدغه این خانواده‌ها، استفاده از مواد شوینده مناسب جهت نظافت خانه است.

افراد فعال در شرکت نظافتی، در رابطه با نحوه نظافت و مواد شوینده آموزش لازم را می‌بینند. آن‌ها با توجه به نوع لک روی وسائل خانه، از ماده شوینده و لک بر مناسب بهره می‌برند. بدون تردید آشنایی آن‌ها با انواع مواد شوینده و زمان استفاده، منجر به سریع‌تر تمیز شدن خانه می‌شود.

در حال حاضر بیشتر شرکت‌های نظافتی از مواد شوینده غیر شیمیایی در فرایند نظافت استفاده می‌کنند. این نوع از مواد شوینده باعث ایجاد حساسیت پوستی، آلودگی محیط زیست و واکنش‌های آلرژیک می‌شود. از اصلی‌ترین مواد شوینده مورد استفاده شرکت نظافتی در اصفهان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب و صابون
  • آب اکسیژنه
  • آمونیاک
  • الکل‌ها
  • سرکه
  • جوش شیرین
  • پودر بچه‌ها
  • پودر لباسشویی
  • مایع ظرفشویی

مواد شوینده مصرفی در شرکت نظافتی در اصفهان

 

 

نظافت منزل و نکات کاربردی آن

شاید شما نیز مانند بسیاری دیگر از افراد جامعه، زمان و وقت کافی برای نظافت منزل خود نداشته باشید. مطمئناً داشتن یک برنامه درست در زمینه نظافت منزل، فرایند تمیز کردن کل خانه را برای شما راحت‌تر و لذت بخش می‌کند.

البته در صورت نیاز و برای تمیزکاری بهتر خانه، می‌توانید از نظافتچی خانم یا آقا شرکت نظافتی در اصفهان کمک بگیرید. بدون تردید اگر شما خانه را شلخته و کثیف به آن‌ها برای نظافت تحویل دهید، دچار سردرگمی و گیج شوند.

اما شما با داشتن یک برنامه درست و تمیزکاری‌های سطحی خود، می‌توانید فرایند نظافت منزل توسط نظافتچی شرکت نظافتی در اصفهان را آسان‌تر کنید. در چنین شرایط علاوه بر پرداخت هزینه کمتر، نظافت منزل شما زود‌تر تمام می‌شود.

از جمله نکاتی که در برنامه نظافت منزل خود، باید به آن توجه کنید؛ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برنامه روزانه: در لیست کار‌های روزانه خود باید شستن ظرف‌ها، پاک کردن بلافاصله اجاق گاز و کابینت پس از کثیف شدن و همچنین گردگیری را قرار دهید.
  • برنامه هفتگی: هر هفته یا ۱۰ روز یکبار، ملافه و روبالشی‌های تمیز کرده و همچنین حمام و سرویس بهداشتی را با وایتکس، بشویید. سرامیک‌ها کف منزل را هر ۲ روز یک بار، طی کشیده و یخچال را نیز به صورت هفتگی مرتب و منظم کنید.
  • برنامه ماهانه: در برنامه ماهانه خود تمیز کردن راه پله، شستن پادری‌های جلوی درب حمام و سرویس بهداشتی قرار دهید.

بدون تردید این برنامه‌های روزانه، هفتگی و ماهانه نظافت منزل را برای شما آسان‌تر می‌کند. همچنین شما با درخواست نظافتچی به صورت ماهانه یا هفتگی از شرکت نظافتی در اصفهان، می‌توانید کار‌های خود را سریع‌تر و بهتر انجام دهید.

مراحل نظافت راه پله

نظافتچی شرکت نظافتی در اصفهان جهت نظافت راه پله و تمام مشاعات ساختمان، چند مرحله را به ترتیب انجام می‌دهد. مراحل نظافت راه پله شامل موارد زیر هستند:

  • در مرحله اول نظافتچی، مواد شوینده مناسب را تهیه می‌کند. او در زمان خرید این مواد، باید به مصالح به کار رفته در این بخش از ساختمان توجه کند. به طور مثال نظافتچی نباید از مواد شوینده اسیدی و جوهر نمک استفاده کند.

زیرا استفاده از این مواد، باعث از بین رفتن رنگ و جلای ساختمان می‌شود. مطمئناً استفاده از مواد شوینده پس از گذشت زمان، هزینه تعویض سرامیک و سنگ‌های این بخش از ساختمان را بر دست شما می‌گذارد.

  • در مرحله دوم او پله‌های ساختمان از بالا به پائین را جارو می‌کند.
  • سپس حیاط و پارکینگ را جارو کرده و در نهایت آشغال‌های موجود در این بخش‌ها را جمع‌آوری می‌کند.
  • سپس با استفاده از مواد شوینده مناسب کل راه پله، نرده‌ها، آسانسور، تمام کلید‌ها و همچنین پریز‌ها را تمیز می‌کند.

هنگام انجام فرایند نظافت راه پله و مشاعات، می‌توانید در کنار نظافتچی باشید تا انجام کار‌های او را با دقت مورد ارزیابی قرار دهید. البته در صورت اعتماد به کار نظافتچی اعزامی از سوی شرکت نظافتی در اصفهان، می‌توانید اجازه دهید که او کار خود را بدون نظارت شما انجام دهد.

یک نکته بسیار مهم درباره نظافت راه پله و مشاعات، انتخاب یک زمان مناسب است. مطمئناً انتخاب یک روز در ماه، باعث کاهش رفت و آمد اعضاء ساختمان می‌شود. در نتیجه نظافتچی فرایند نظافت راه پله و مشاعات را خیلی راحت‌تر انجام می‌دهد.

نکته دیگر درباره نظافت راه پله، ماهیت و کاربری ساختمان است. نظافتچی‌های شرکت نظافتی در اصفهان هنگام انجام فرایند نظافت ساختمان اداری و مسکونی، تفاوتی قائل نمی‌شوند. تنها تفاوت در رابطه با این دو ساختمان، وجود فاصله زمانی کوتاه‌تر جهت نظافت است.

پیشنهاد مدیران شرکت نظافتی به دلیل رفت و آمد بیشتر در ساختمان‌های اداری، انجام ۲ یا ۳ بار فرایند نظافت در طول یک ماه است.

مراحل نظافت راه پله در اصفهان

 

نکات کلیدی نظافت ساختمان و نظافتچی شرکت

افراد کاربلد و باتجربه شرکت نظافتی در اصفهان جهت انجام فرایند نظافت ساختمان، باید چند نکته مهم را در نظر بگیرد. از اصلی‌ترین نکات نظافت ساختمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب سطل در هر طبقه، باید تعویض شده و همچنین تی نیز به خوبی تمیز شود. نظافتچی با انجام این کار، از خشک شدن رد کثیفی و خاک روی زمین جلوگیری می‌کند.
  • جهت نظافت دیوار‌های ساختمان، از پارچه و ترکیب آب و تاید استفاده کند.
  • استفاده از پارچه نم دار برای تمیز کردن آسانسور پیشنهاد می‌شود. استفاده از شیلنگ آب روی این بخش از ساختمان، باعث خرابی و آسیب دیدن آسانسور می‌شود.
  • جهت تمیز کردن پنجره‌ها، از شیشه پاک کن و روزنامه باطله استفاده کند تا فرایند نظافت راه پله و ساختمان، دقیق انجام شود.
  • استفاده از لکه بر‌های قوی و اسیدی برای نظافت راه پله و ساختمان، اصلاً پیشنهاد نمی‌شود. زیرا در صورت استفاده از آن‌ها، سنگ دیوار و کف ساختمان نابود می‌شود. بهترین روش جهت تمیز کردن این بخش از ساختمان، ترکیب نمک و جوش شیرین همراه با تاید است.

مطمئناً اگر از نظافتچی باتجربه و کاربلد شرکت نظافتی در اصفهان برای تمیز کردن ساختمان خود کمک بگیرید، تمام این نکات را به خوبی رعایت می‌کند. همچنین باتجربه سال‌های خود، می‌تواند لکه‌های سخت و قوی را از بین ببرد.

ابزار نظافت ساختمان

نظافتچی ساختمان شرکت نظافتی در اصفهان، برای انجام کار نیاز‌مند ابزاری است. البته برخی از این ابزار توسط کارفرما و برخی دیگر توسط شرکت نظافتی، در اختیار او قرار می‌گیرد. از ابزاری که شرکت نظافتی در اصفهان به شخص نظافتچی تحویل می‌دهد، چهارپایه است.

اما دیگر ابزار شستشو و نظافت ساختمان توسط شما به او تحویل داده می‌شود. اصلی‌ترین ابزار، عبارت هستند از:

  • روزنامه باطله
  • شیشه شور
  • دستمال
  • تی
  • جارو
  • دستمال
  • مواد شوینده

البته در صورتی که شما همه این ابزار را قبل از ورود نظافتچی آماده کنید، فرایند نظافت ساختمان خیلی سریع‌تر انجام می‌شود. قبل از شروع کار نظافت ساختمان، درباره نوع مواد شوینده و مناسب بودن آن‌ها مطمئن شوید.

اگر از نظر نظافتچی مواد شوینده مناسب نیستند، از او دلیل مناسب نبودن و همچنین نوع مناسب ماده شوینده جهت نظافت ساختمان بپرسید.سپس دلیل نامناسب بودن مواد شوینده را بررسی کنید. در صورت درست بودن نظر او، ماده شوینده مورد نظر نظافتچی را خریداری کنید تا او کار خود را شروع کند.

ابزار نظافت ساختمان در اصفهان

 

اعتماد و مهارت؛ دو فاکتور مهم نظافتچی شرکت

در صورتی که قصد استفاده از خدمات نظافتچی ساختمان شرکت نظافتی در اصفهان را دارید، باید به وجود دو ویژگی مهم در او تأکید کنید. اولین مسئله، اعتماد و اطمینان به شخص نظافتچی است. احتمالاً شما نیز مانند بسیاری دیگر از افراد جامعه، خانه یا ساختمان را به شخص نظافتچی جهت انجام نظافت می‌سپارید.

بنابراین اعتماد داشتن به شخص و همچنین شرکت نظافتی، از اولین ویژگی است که باید نظافتچی و شرکت نظافتی، از آن بهره‌مند باشند. فاکتور دوم، مهارت و تخصص شخص است. شخص نظافتچی استخدام شده از جانب شما، باید مهارت و تجربه لازم برای انجام فرایند نظافت خانه و ساختمان را داشته باشد.

در صورت استخدام افراد بی‌تجربه و بدون مهارت، بدون تردید باید منتظر آسیب به وسائل خانه یا ساختمان محل کار خود باشید. زیرا او اطلاعی از نحوه درست تمیز کردن یا انتخاب نوع مواد شوینده ندارد؛ بنابراین ایجاد آسیب و خراب شدن لوازمی مانند آسانسور، دور از انتظار نیست.

اما شخص ماهر به دلیل تجربه و سال‌های کار کردن، اطلاع دقیق از نحوه نظافت تک‌تک بخش‌ها یا لوازم دارد. در صورت استخدام چنین شخصی، با خیال راحت به کار‌های دیگر خود برسید. زیرا او خانه یا ساختمان محل کار شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و به بهترین شکل، به شما تحویل می‌دهد.

البته برای بهره‌مند شدن از شخص نظافتچی ماهر و قابل اعتماد، بهتر است که از شرکت نظافتی در اصفهان، تقاضای نیرو کنید. زیرا تمام افراد حاضر در این مجموعه‌ها، آموزش‌های لازم را برای امر نظافت دیده‌اند. مدیران مجموعه در رابطه با اعتماد‌سازی نیز، همه نکات را مورد توجه قرار داده‌اند تا شخص نظافتچی، فرد قابل اعتمادی شناخته شود.

از دیگر ویژگی‌های یک نظافتچی ماهر و متخصص می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • خوش‌قول
  • خوش‌برخورد
  • امانت‌دار
  • وظیفه‌شناس
  • مسئولیت‌پذیر
  • توجه به موازین شرعی و همچنین بهداشتی

ساختمان اداری و وظایف نظافتچی

نظافتچی اعزامی از سوی شرکت نظافتی در اصفهان جهت انجام فرایند نظافت در ساختمان‌های اداری، یک سری وظایف مشخصی دارد. نظافتچی با توجه به آموزش‌های شرکت، بخش‌های را که جزء وظایف او برای نظافت در ساختمان اداری است؛ تمیز می‌کند.

از اصلی‌ترین بخش‌های ساختمان اداری که جزء وظایف نظافتچی جهت انجام فرایند نظافت است، عبارت هستند از:

  • فضا‌های عمومی و مشاعات مانند راه پله، آسانسور و راه رو
  • تمیز کردن بخش پذیرش و ورودی شرکت
  • نظافت سرویس‌های بهداشتی داخل ساختمان اداری
  • قسمت داخلی و بیرونی پارکینگ ساختمان
  • تمیز کردن میز‌ها و قفسه‌های اتاق‌ها
  • تمیز کردن حیاط و باغچه
  • انجام فرایند نظافت تمام وسائل الکترونیک و غیر الکترونیک روی میز‌ها مانند رایانه و پرینتر
  • هماهنگ شدن با مسئول اتاق‌ها جهت خالی کردن سطل‌های زباله
  • اتاق‌های ساختمان اداری شامل اتاق مدیر، کارمندان، نمازخانه، اتاق جلسات و سالن استراحت
  • انجام فرایند نظافت روی پنجره‌ها و تمام شیشه‌های ساختمان
  • تمیز کردن رستوران، آشپزخانه و آبدارخانه ساختمان

وظایف نظافتچی ساختمان اداری در اصفهان

 

قیمت نظافت منزل و عوامل مؤثر بر آن

امروزه استفاده از خدمات نظافت منزل شرکت نظافتی در اصفهان به دلایل بسیاری مانند مشغله‌های کاری، رواج پیدا کرده است. بدون تردید از اصلی‌ترین دغدغه افراد مانند شما در زمان انتخاب نظافتچی، قیمت و هزینه نظافت منزل است.

البته هزینه نظافت منزل در هر منطقه از شهر بزرگ و توریستی اصفهان، متفاوت بوده و شرکت‌های نظافتی هنگام تعیین هزینه، چند عامل مهم را در نظر می‌گیرند. سپس با توجه به آن عوامل، میزان و مبلغ پرداختی از جانب شما را بیان می‌کنند. در ادامه به بیان توضیحات بیشتر درباره این عوامل، پرداخته شده است.

متراژ و مساحت خانه

واحد اندازه‌گیری خانه و ساختمان، متر مربع است. مدیران شرکت‌های نظافتی با پرسیدن میزان متراژ ساختمان و ضرب کردن متراژ خانه در نرخ هر متر مربع، عدد نهایی را به شما اعلام می‌کنند. مطمئناً بزرگ بودن و زیاد بودن متراژ خانه شما، تأثیر بسیار بر افزایش مبلغ نظافت ساختمان می‌گذارد.

تعداد سرویس بهداشتی

بسیاری از افراد به ویژه خانم‌ها، در تمیز شدن سرویس‌های بهداشتی وسواس و حساسیت خاصی دارند؛ بنابراین شخص نظافتچی باید با دقت و صرف زمان بیشتری، این بخش از منزل را تمیز کند. مطمئناً تعداد زیاد سرویس‌های بهداشتی، نیاز‌مند وقت بیشتر برای نظافت است.

بنابراین در صورتی که منزل شما دارای دو یا سه سرویس بهداشتی است، هزینه بیشتری را برای تمیز کردن آن‌ها به نظافتچی باید بپردازید. زیرا او برای پاک کردن آلودگی‌ها این بخش از خانه شما، زمان و دقت بیشتری را صرف می‌کند.

تعداد اتاق‌ها

در صورتی که شرکت نظافتی در اصفهان، از روش قیمت‌گذاری تعداد اتاق‌ها برای تعیین قیمت نظافت استفاده کند؛ اولین پرسش مدیر آن مجموعه، تعداد اتاق‌های ساختمان شما است. سپس با توجه به مدت زمانی که نظافتچی شرکت برای تمیز کردن تک‌تک اتاق‌ها باید صرف کند، قیمت نظافت منزل را بیان می‌کند.

مطمئناً مدت زمان تمیز کردن آشپزخانه بیشتر از اتاق خواب است، بنابراین نرخ و قیمت نظافت آشپزخانه بیشتر اعلام می‌شود.

مواد شوینده

امروزه با توجه به نوسانات بازار و افزایش ارز، مواد شوینده روزبه‌روز در حال گران‌تر شدن هستند. به طور حتم میزان استفاده از مواد شوینده، تأثیر مستقیمی بر قیمت نظافت منزل می‌گذارد. زیرا شخص نظافتچی و شرکت باید این مواد را خریداری کنند تا با استفاده از آن‌ها، خانه شما تمیز شود.

البته در صورتی که خود شما مواد شوینده را آماده کرده و در اختیار نظافتچی منزل قرار دهید، هزینه نظافت منزل افزایش قیمت به این دلیل را به همراه ندارد.

جنسیت نیرو نظافتچی

بدون تردید مهم‌ترین عامل بر تعیین قیمت نظافت منزل، جنسیت شخص نظافتچی است. احتمالاً این سؤال در ذهن شما شکل بگیرد که این که نظافتچی مرد یا زن باشد، چه فرقی بر میزان تعیین قیمت نظافت منزل می‌گذارد.

مدیران مجموعه‌ها و شرکت نظافتی در اصفهان به شما بیان می‌کند که خدمات نظافتی خانم‌ها هزینه بیشتری را طلب می‌کند. زیرا آن‌ها با وسواس و دقت بیشتری، فرایند نظافت را انجام می‌دهند؛ بنابراین در صورت استفاده از خدمات نظافتی خانم‌ها، باید هزینه بیشتری را در نظر بگیرید.

جنسیت نیرو نظافتچی در  اصفهان

 

تعداد دفعه‌های نظافت اتاق‌ها

در صورتی که اتاق‌ها خانه خود را به طور مرتب گردگیری کنید یا اینکه در فاصله‌های زمانی کوتاه از نظافتچی کمک بگیرید، هزینه نظافت منزل چندان زیاد نمی‌شود. اما اگر شما دیر به دیر خانه را تمیز می‌کنید، مطمئناً نظافتچی نیاز‌مند دقت و وقت بیشتری برای نظافت عمیق خانه شما است.

در چنین شرایطی شرکت نظافتی در اصفهان، باید نیرو‌های باتجربه‌تر خود را برای خانه شما اعزام کند. همچنین شخص نظافتچی، زمان بیشتری را برای انجام نظافت منزل شما باید اختصاص دهد. همه این مسائل بر افزایش هزینه نظافت منزل، تأثیر مستقیم دارند.

ساعت

یکی از اصلی‌ترین روش‌ها برای تعیین نرخ و قیمت نظافت منزل، ساعت است. مدیران شرکت‌ها نظافتی در این روش برای هر ساعت کار کردن افراد خود، یک قیمت ثابت و مشخص دارند. در صورتی که نظافت منزل در ۱۰ ساعت تمام شود، قیمت ثابت را ضرب در این ۱۰ ساعت می‌کنند.

نوع خدمات

از عوامل مهم و تأثیر‌گذار در زمان تعیین هزینه نظافت منزل، نوع خدمات درخواستی شما است. در صورتی که شما از شرکت نظافتی در اصفهان، خواستار نظافت منزل هستید؛ آن‌ها با توجه به روش‌های قیمت‌گذاری خود برای نظافت منزل، هزینه را اعلام می‌کنند.

اما اگر شما علاوه بر نظافت منزل، خواهان شخصی هستید که در کنار انجام این کار، برای مهمان‌های شما آشپزی کند. مطمئناً قیمت و هزینه نهایی اعلام شده از شوی شرکت نظافتی، افزایش پیدا می‌کند.

نوع خدمات شرکت نظافتی در اصفهان

 

یک نکته بسیار مهم برای پایین آوردن هزینه نظافت منزل، انجام این کار به صورت منظم و مرتب است. در صورتی که به دلیل مشغله‌های کاری یا شرایط جسمی، نمی‌توانید خانه خود را مرتب نظافت کنید. حتماً از خدمات شرکت نظافتی در اصفهان به صورت هفتگی بهره ببرید.

نظافتچی‌های متخصص و کاربلد شرکت، در کوتاه‌ترین زمان خانه شما را تمیز کنند. در نتیجه شما هزینه کمتری را برای فرایند نظافت منزل، پرداخت می‌کنید. در جدول زیر برخی از خدمات و هزینه پرداختی به شرکت نظافتی، اشاره شده است.

در صورت نیاز به خدمات شرکت نظافتی در اصفهان و آگاهی از قیمت‌های آن‌ها، حتماً با مدیران این مجموعه‌ها تماس بگیرید تا آن‌ها قیمت‌های جدید را به شما اعلام کنند.

خدمات نظافتچی قیمت
قیمت نظافت سقف بر اساس متر مربع ۱۰۰۰۰ هزار تومان
هر ساعت اضافه نظافت ۳۵۰۰۰ هزار تومان
نظافت منزل تا ۴ ساعت ۲۵۰۰۰۰ هزار تومان

 

سؤالات متداول

  1. مزیت استفاده از شرکت نظافتی چیست؟

ایجاد فرصت شغلی، صرفه‌جویی در زمان و توجه به نظر مشتری

  1. خدمات اصلی شرکت‌های نظافتی در اصفهان را نام ببرید؟

نظافت راه پله، تمیز کردن پنجره‌ها و شیشه‌ها، نظافت آسانسور و تمیز کردن سرویس‌های بهداشتی

  1. اصلی‌ترین مواد شوینده نظافتچی‌های ساختمان چیست؟

آب اکسیژنه، سرکه، الکل، جوش شیرین و پودر بچه

  1. عوامل تأثیر‌گذار بر قیمت و هزینه نظافت منزل در اصفهان چیست؟

متراژ خانه، ساعت، تعداد اتاق‌ها، جنسیت شخص نظافتچی و تعداد سرویس‌های بهداشتی

 

شارینو

شهر اصفهان از زیبا‌ترین مناطق ایران برای گردش است. در صورتی که تصمیم به سفر به این شهر زیبا گرفتید، حتماً از قبل در رابطه با آن اطلاعاتی را جمع‌آوری کنید تا در زمان نیاز، امکان استفاده از آن را داشته باشید. یکی از راه‌های دست یافتن به اطلاعات مفید درباره اصفهان، سایت جذاب شارینو است.

شما با ورود به این سایت می‌توانید از اطلاعات جمع‌آوری شده توسط مدیران این مجموعه معتبر مانند رستوران های اصفهان، مراکز تفریحی اصفهان و سینما‌های اصفهان بهره ببرید. بدون شک شما با مطالعه این مطالب، سفر لذت بخشی را کنار دوستان یا خانواده تجربه می‌کنید.

از دیگر مواردی که دانش شما درباره آن می‌تواند کمک بزرگی در سفر به شهر اصفهان باشد، آگاهی از بیمارستان های اصفهان و کلینیک های دندانپزشکی در اصفهان است. مطمئناً آگاهی شما از این مراکز درمانی و خدماتی آن‌ها، هنگام نیاز به شما کمک می‌کند.

از دیگر مطالب مفید سایت شارینو درباره خدمات پزشکی می‌توان به پزشک زنان در اصفهان، پزشکان قلب و عروق در اصفهان، و پزشک ارتوپد در اصفهان اشاره کرد.

البته مطالبی درباره تعمیر لوازم خانگی مانند: تعمیر مبل در اصفهان، تعمیر دزدگیر در اصفهان، تعمیر آبمیوه‌گیری در اصفهان، تعمیر چرخ گوشت در اصفهان، تعمیر آبگرمکن در اصفهان،، تعمیر شوفاژ در اصفهان و تعمیر جاروبرقی در اصفهان در سایت شارینو موجود است.

در صورتی که علاقه‌مند به موضوعاتی مانند علت خرابی و نحوه تعمیر لوازم خانگی هستید، مطالعه این مقالات سایت جذاب شارینو به شما پیشنهاد می‌شود.

 

سخن پایانی

نظافت و تمیز کردن ساختمان اداری یا مسکونی جهت حفظ سلامتی افراد حاضر در آن محیط‌ها، لازم است. در صورتی که به دلیل شرایط جسمانی یا مشغله‌های کاری توانایی انجام نظافت ساختمان اداری و مسکونی را ندارید، حتماً از خدمات شرکت نظافتی در اصفهان بهره ببرید.

این شرکت‌ها با اعزام نیرو‌های متخصص، باتجربه و کاربلد ساختمان شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمیز می‌کنند. همچنین به دلیل آشنایی با مواد شوینده و نحوه دقیق نظافت، آسیبی به لوازم یا ساختمان وارد نمی‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *