قالیشویی در شیراز

آیا در روزهای آخر سال نیاز به قالیشویی در شیراز دارید تا از حجم کارهایتان کاسته شود؟ یکی از مهم‌ترین خدماتی که شرکت‌های نظافتی و قالیشویی‌ها ارائه می‌دهند، شستن قالی‌ها در هنگام خانه تکانی است. قالیشویی خوب در شیراز برای خانواده‌هایی که در نظافت حساس هستند، بسیار مناسب است.

قطعاً برای شما هم پیش آمده است که روی فرش یا مبل‌هایتان لکه‌هایی به وجود آمده یا ظاهر فرش‌هایتان کدر و کثیف شده‌اند، در چنین شرایطی که کاری از دست شما برنمی‌آید و قادر به پاک کردن لکه‌ها نخواهید بود، با شماره تلفن قالیشویی در شیراز تماس بگیرید.

یک قالیشویی باکیفیت در شیراز در کم‌ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت فرش شما را تمیز می‌کند و هیچ اثری از لکه‌ها باقی نمی‌گذارد. اگر شما هم به دنبال همچنین قالیشویی هستید که فرش شما را مانند روز اول نو کند، همراه مطالب باشید تا به معرفی بهترین قالیشویی در شیراز بپردازیم.

خدمات قالیشویی در شیراز

احتمالاً سؤال مراکز قالیشویی چه خدماتی را ارائه می‌دهند، سؤال شما هم است. در جواب این سؤال باید گفت که خدمات قالیشویی خوب شیراز بسیار متنوع‌تر و گسترده‌تر است. هر کدام از این خدمات ویژگی‌های خاص خود را دارند که ادامه مطالب درباره آن‌ها است.

شستشوی انواع فرش دستباف و ماشینی

اولین و اصلی‌ترین خدماتی که مراکز قالیشویی انجام می‌دهند، شستشوی انواع فرش‌ها است. فرش‌های ماشینی و دستباف با روش‌ها و مواد شوینده مخصوص به خود شسته می‌شوند تا به تاروپود آن‌ها آسیبی وارد نشود و رنگ آن‌ها تغییر نکند.

پروسه قالیشویی با کیفیت در شیراز با خشک کردن فرش‌ها به پایان می‌رسد. فرش‌ها در پایان داخل دستگاه آبگیر قرار می‌گیرند و به صورت لوله‌ای خارج می‌شوند تا آب اضافی آن‌ها گرفته شود. پروسه شستشو و خشک کردن فرش‌های ابریشمی متفاوت‌تر بوده و مهارت بیشتری مورد نیاز است.

رنگ‌برداری فرش

آیا تابه‌حال اسم رنگ‌برداری فرش به گوشتان خورده است؟ رنگ‌برداری یکی دیگر از خدمات قالیشویی است که برای مواقعی استفاده می‌شود که روی فرش شما مایعات رنگی ریخته شده باشد. اگر به دنبال این هستید که حال و هوای فرش و منزل خود را عوض کنید، بهترین گزینه رنگ‌برداری است.

رنگ‌برداری یک امر کاملاً تخصصی است که باید حتماً توسط مرمت گرهای ماهر انجام شود که تجربه بالایی در این زمینه دارند. مرمتگر حرفه‌ای بهتر می‌تواند رنگ پخش شده روی فرش را کاهش دهد؛ به همین دلیل بهتر است خودتان برای رنگ‌برداری اقدام نکنید؛ چون حساسیت بالایی دارد.

فرش‌های ابریشمی و دستباف بیشتر در معرض آمیختگی رنگ قرار دارند و ممکن است که رنگ‌های تیره فرش به سایر نقاط روشن فرش منتقل شوند. این موضوع به دلیل قیمت بالای فرش‌های دستباف نگران کننده است که قالیشویی تمام‌اتوماتیک در شیراز این موضوع را به راحتی برطرف می‌کند.

ترمیم و احیای فرش

یکی دیگر از کارهای مهم قالیشویی‌ها در شیراز ترمیم و رفوگری فرش‌ها است. ممکن است به دلیل استفاده نادرست یا اسباب کشی فرش منزل شما دچار آسیب شود، نگران نباشید؛ چون این‌گونه آسیب‌ها با ترمیم فرش قابل‌جبران هستند.

در واقع رفوگری به خدماتی همچون ترمیم قسمت‌های سوخته فرش، پاره شدن بخش‌هایی از فرش و بیدزدگی فرش گفته می‌شود که نیاز به دقت و تجربه دارد. با رفوگری جان دوباره‌ای به فرش‌های خود می‌بخشید؛ چون چروکیدگی‌های فرش با انجام یک سری‌کارها از بین می‌روند.

دارکشی فرش

ساختار فرش انعطاف پذیر است و گاهی اوقات به دلیل قرارگیری دائم در مکان نامناسب دچار کجی می‌شود و به همان صورت تغییر شکل می‌دهد. حالا این سؤال برای شما پیش می‌آید که فرش‌هایی که دچار سر کجی شدند را چه‌کار باید کرد که دوباره به شکل اولیه خود بازگردند؟

در این مواقع قالیشویی با خدمات دارکشی فرش نجات‌دهنده فرش شما است. مراحل خدمات دارکشی به این صورت است که ابتدا فرش را در یک مکان صاف آویزان می‌کنند تا کجی آن برطرف شود.

شدت سرکجی برخی از فرش‌ها خیلی زیاد است و مشکل را پیچیده‌تر می‌کنند. برای این فرش‌ها از یک میز چوبی بزرگ استفاده می‌کنند تا فرش روی سطح چوب محکم شود. سپس اطراف فرش که کج شده است را نخ کشی می‌کنند و هر چهار طرف فرش را با میخ به سطح میز می‌کوبند.

در مرحله بعدی باید فرش را خیس کنند تا تاروپود آن نرم شود و قسمت‌هایی از فرش را که کج شده است را می‌کشند تا صاف شود. کارکنان قالیشویی در شیراز این کشش را به صورت کاملاً حرفه‌ای و با کنترل انجام می‌دهند. اگر این کشش توسط افراد بی‌تجربه انجام شود، ممکن است که فرش پاره شود.

شستشوی موکت

در برخی از خانه‌ها از موکت استفاده بیشتری می‌کنند. سرعت کثیف شدن موکت در مقایسه با فرش بیشتر است و ظاهر بدی به خود می‌گیرد؛ چون میزان رفت و آمد روی آن زیاد است و بیشتر در معرض آلودگی قرار می‌گیرد.

در شرایطی که موکت منزل شما کثیف می‌شود، با خدمات موکت شویی که در اغلب قالیشویی‌ها ارائه می‌شود می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن آلودگی و گردوغبار سطح موکت برطرف کنید تا دوباره ظاهر تازه‌ای به خود بگیرد.

شستشوی موکت به دو روش ماشینی و غیر ماشینی در قالیشویی در شیراز انجام می‌شود. در روش ماشینی موکت‌ها با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و پیشرفته و مواد شوینده مخصوص شسته می‌شوند. میزان آسیب به موکت و چروک شدن آن در این روش بسیار کم است.

شستشوی غیر ماشینی به شکل دستی انجام می‌شود و از دستگاه‌های پیشرفته استفاده نمی‌کنند. مراحل لکه‌برداری از موکت نیز ممکن است به دلیل عدم استفاده از دستگاه‌های مخصوص کیفیت پایین‌تری داشته باشد و آن نتیجه دلخواه را مشتری دریافت نکند.

 برخی از موکت‌ها به سطح زمین می‌چسبند و امکان جا به جایی ندارند. مراکز قالیشویی در شیراز فکر همه جا را کرده‌اند و به صورت سیار خدمات شستشوی موکت را با افراد متخصص در محل ارائه می‌دهند.

شستشو در منزل به این صورت است که ابتدا محل لکه روی موکت را پیدا می‌کنند و سپس از لکه برهای مخصوص کمک می‌گیرند تا لکه به صورت کامل از بین برود. در مرحله بعدی از جاروبرقی‌های صنعتی برای جمع آوری گردوغبار و آشغال استفاده می‌کنند.

جمع آوری گردوغبار به روند شستشوی موکت کمک بسیاری می‌کند و راحت‌تر انجام می‌شود. قدم آخر شستشوی کامل موکت با دستگاه پولیشر یا بخار شور است. کارکن قالیشویی با توجه به نوع و جنس موکت مواد شوینده و غلظت آن را انتخاب می‌کند.

شستشوی مبلمان

یکی از خدمات مهم و پر طرف‌دار قالیشویی در شیراز شستشو و خشک‌شویی مبلمان است. امروزه هزینه خرید مبل افزایش چشمگیری پیدا کرده و خرید دوباره آن مقداری مشکل‌ساز است. خدمات شستشوی مبل برای انواع پارچه و مدل‌های مختلف مبل انجام می‌شود.

برخی از افراد مشغله جا به جایی مبل برای شستشو را دارند و نمی‌توانند وسیله نقلیه برای انتقال مبل تا قالیشویی را فراهم کنند، باید به این افراد گفت که نگران جا به جایی نباشید؛ زیرا خدمات قالیشویی در شیراز برای مبلمان به صورت سیار نیز قابل اجرا است.

یکی دیگر از نگرانی‌هایی که برای شستشوی مبلمان وجود دارد، کدرشدن مبلمان روشن بعد از شستشو است. در پاسخ به این نگرانی باید گفت که دستگاه‌هایی که برای این فرایند استفاده می‌شوند، دستگاه‌های کاملاً تخصصی هستند که هیچ گونه آسیبی به رنگ مبل یا پارچه مبل وارد نمی‌کنند.

به طور کلی اگر به دنبال نوسازی سرویس‌های مبلمان خود هستید و می‌خواهید روحی تازه به منزل خود ببخشید، می‌توانید از مبل‌شویی استفاده کنید. میزان هزینه این خدمات با توجه به نوع مبل، تعداد مبل و تعداد تشک‌ها تعیین می‌شود.

پرداخت فرش

اگر در حوزه فرش اطلاعات داشته باشید، احتمالاً نام پرداخت فرش را شنیده‌اید. پرداخت فرش یکی دیگر از خدمات قالیشویی در شیراز است که باعث واضح‌تر دیده شدن نقش‌ونگار فرش می‌شود. با پرداخت فرش پرزهای اضافی از فرش کم می‌شود و طرح آن در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

پرداخت فرش صرفاً برای فرش‌های تازه نیست؛ بلکه مناسب فرش‌های پا خورده و تابلوفرش‌های قدیمی نیز است. با گذشت زمان طرح تابلوفرش یا فرش زیر پرز پنهان می‌شود و زیبایی آن کاهش پیدا می‌کند. با پرداخت فرش دوباره می‌توان زیبایی را به آن بخشید.

پرداخت فرش به دو روش دستی و ماشینی انجام می‌شود. روش دستی با استفاده از قیچی‌های تیز توسط فرد ماهری انجام می‌شود که دقت پایین‌تری دارد و امروزه کمتر از این روش استفاده می‌کنند. پرداخت ماشینی با استفاده از دستگاه‌های قدرتمند و تیغ‌های تیز است که بسیار یکنواخت و تمیز انجام می‌شود.

مراحل قالیشویی در شیراز

بعد از معرفی خدمات قالیشویی در شیراز تصمیم گرفتیم که شما را با مراحل انجام این کار آشنا کنیم تا اطلاعات شما در این زمینه هم افزایش پیدا کند. مراحلی که در ادامه برای شما مطرح می‌کنیم، کاملاً تخصصی هستند و باید توسط مراکز و افراد متخصص و باتجربه انجام شوند.

غبارگیری فرش‌ها

اولین قدم در مراکز قالیشویی در شیراز غبارگیری فرش‌ها است. زدودن گردوغبار از فرش با خیس شدن کامل فرش شروع می‌شود. در گذشته برای غبارگیری فرش‌ها را آویزان می‌کردند و ضربه‌هایی با چوب به فرش می‌زدند که این کار باعث ضربه به الیاف فرش می‌شد و ممکن بود که فرش پاره شود.

برخی از افراد از جاروبرقی برای زدودن غبار از فرش استفاده می‌کنند؛ اما باید این نکته را در نظر داشته باشند که غبارگیری با جاروبرقی کاملاً سطحی است و گردوغبار در عمق فرش باقی می‌ماند.

مراکز معتبر قالیشویی در شیراز مرحله غبارگیری فرش را با دستگاه‌های پیشرفته و جاروبرقی‌های صنعتی قدرتمند انجام می‌دهند. این کار توسط کارکنان حرفه‌ای و باتجربه انجام می‌شود که هیچ آسیبی به فرش وارد نمی‌کند و در کمتر از یک ساعت تمامی گردوغبار و آشغال‌ها از سطح و عمق فرش جدا می‌شوند.

شستشوی فرش‌ها

به نظر شما مرحله دوم قالیشویی در شیراز با چه کاری آغاز می‌شود؟ قدم دوم شستشوی فرش است که جزو مراحل اصلی و مهم به شمار می‌رود. کارکنان قالیشویی فرش را به طور کامل خیس می‌کنند و مواد شوینده مخصوص را روی فرش می‌ریزند.

یک قالیشویی حرفه‌ای مواد شوینده را متناسب با نوع و جنس الیاف فرش انتخاب می‌کند تا هیچ گونه آسیبی به تاروپود فرش وارد نشود. با استفاده از مواد شوینده باکیفیت دیگر شاهد زردشدن بخشی از فرش، آسیب دیدن بافت و ترکیب رنگ‌های فرش نخواهید بود.

آبکشی فرش‌ها

همان طور که می‌دانید بعد از شستشوی فرش با مواد شوینده مخصوص و تکنیک‌های مناسب، نوبت به آبکشی فرش‌ها می‌رسد. فشار آب در حین آبکشی بسیار قوی است تا کف و مواد شوینده به طور کامل از الیاف فرش خارج شود.

آبکشی با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و دوش‌های متناسب با قالیشویی در شیراز انجام می‌شود. برای اطمینان از شستشوی درست و تمیز، پروسه آبکشی دو بار انجام می‌شود تا هیچ اثری از کف باقی نماند.

آبگیری فرش‌ها

مرحله دیگری که در قالیشویی بسیار حائز اهمیت قرار دارد، آبگیری فرش است. اگر پروسه آبگیری از فرش به درستی انجام نشود و آب زائد در تاروپود فرش باقی بماند، الیاف فرش پوسیده می‌شود و امکان زردشدن فرش وجود دارد.

در زمان‌های قدیم این مشکل برای اغلب فرش‌ها به وجود می‌آمد؛ چون شستشوی فرش به روش سنتی و دستی انجام می‌شد. بیشتر فرش‌ها بوی نامطبوعی می‌دادند و الیاف آن‌ها آسیب دیده بود.

پروسه آبگیری فرش در شستشوی دستگاهی به این صورت است که فرش را لوله می‌کنند و داخل دستگاه قرار می‌دهند. با چرخش دستگاه و با کمک نیروی گریز آب فرش به طور کامل تخلیه می‌شود.

خشک کردن فرش‌ها

احتمالاً شما هم این خاطره را از دوران بچگی خود به یاد دارید که در فصل خانه‌تکانی‌ بعد از شستشو، فرش را از دیوار آویزان می‌کردند تا با تابش مستقیم نور خوشید و باد این فرش خشک شود؛ اما متأسفانه این روش معایبی به همراه داشت.

ابتدا اینکه فرش شسته شده دوباره آلوده می‌شود و ممکن است که حشرات موذی به الیاف فرش آسیب بزنند و آن را کثیف کنند. دوم اینکه خشک‌شدن فرش در هوای سرد بسیار سخت است و روند آن طولانی می‌شود. عیب دیگر این است که با آویزان کردن فرش، آب زائد در انتهای فرش جمع می‌شود.

تجمع آب باعث زردی فرش و پوسیدگی آن می‌شود. علاوه بر این بوی نامطبوعی به خود می‌گیرد که غیرقابل‌تحمل است. مراکز تخصصی قالیشویی در شیراز پروسه خشک کردن فرش را در مکان‌های مخصوص و با کمک دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌دهند تا حتی مقدار کوچکی از آب در الیاف فرش باقی نماند.

روش‌های قالیشویی در شیراز

آیا می‌دانید شستشوی فرش در قالیشویی با چند روش انجام می‌شود؟ ابتدا باید این نکته را در نظر داشته باشید که نوع شستشوی فرش با توجه به جنس الیاف فرش انتخاب می‌شود. با توجه به نوع و جنس فرش ۳ نوع روش شستشو وجود دارد که در ادامه درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم.

روش سنتی یا دستی

اگر آپارتمان‌نشین نبوده باشید، حداقل برای یکبار هم که شده به روش سنتی فرش‌های خود را شسته‌اید. روش سنتی یا دستی حال و هوای خانه‌های مادربزرگ را دارد که کودکان نیز در این میان آب بازی می‌کردند. در روش دستی اعضای خانواده با کمک همدیگر فرش را با شیلنگ آب خیس می‌کنند.

بعد از خیس شدن، تاید را روی فرش می‌ریزند و با فرچه سطح فرش را می‌سابند. با استفاده از تی کف و آب داخل فرش را تا حد امکان تخلیه می‌کنند تا بعد از خشک شدن فرش زرد نشود.

و در آخر فرش را از دیوار آویزان می‌کنند تا خشک شود. این روش غیرتخصصی است و نیاز به انرژی و زمان بیشتری دارد. همچنین در این روش شاهد اسراف در مصرف آب هستیم که مقداری ناخوشایند است.

روش نیمه اتوماتیک

روش دوم در قالیشویی در شیراز روش نیمه اتوماتیک است که با دخالت نیروی انسانی در کنار دستگاه‌های اتوماتیک انجام می‌شود. به عبارتی کارکنان قالیشویی با استفاده از فرچه، دستگاه آبگیری فرش و شلاق‌زن شستشوی فرش را انجام می‌دهند.

روش اتوماتیک

با شنیدن اسم این روش احتمالاً خودتان حدسی درباره آن دارید. در واقع روش اتوماتیک قالیشویی به روش مکانیزه نیز معروف است که بدون دخالت نیروی انسانی انجام می‌شود. صفر تا صد مراحل شستشو توسط دستگاه‌های مخصوص قالیشویی انجام می‌شود.

نقش نیروی انسانی در این روش جا به جایی فرش‌ها است. در روش اتوماتیک از دو دستگاه ریلی یا دیسکی استفاده می‌کنند. آب و مواد شوینده به صورت خودکار روی سطح فرش خالی می‌شود و دستگاه‌های فرچه زن و شلاق‌زن به صورت اتوماتیک کار خود را در قالیشویی در شیراز انجام می‌دهند.

بعد از پایان مرحله شستشو فرش را به صورت لوله‌ای داخل دستگاه آبگیری قرار می‌دهند تا آب زائد از الیاف فرش خارج شود. مرحله آخر خشک کردن فرش است که با دستگاه‌های خشک‌کن حرفه‌ای انجام می‌شود و سپس فرش توسط نیروی انسانی در هوای آزاد قرار می‌گیرد تا بوی نامطبوع به خود نگیرد.

شستشوی انواع فرش در شیراز

یکی از سؤالاتی که شما مخاطبان دارید، این است که مراکز قالیشویی در شیراز شستشوی چه نوع فرشی را انجام می‌دهند؟ پاسخ سؤال این است که این مراکز شستشوی انواع فرش اعم از ماشینی، دستباف، ابریشمی، موکت و پتو را برعهده می‌گیرند و هیچ محدودیتی در شستشو وجود ندارد.

فرش در دکوراسیون منازل ایرانی جزو عنصر اصلی به شمار می‌رود و پاکیزگی آن برای بانوان ایرانی بسیار بااهمیت است. پس شما نیاز دارید پیش از اقدام به استفاده از خدمات قالیشویی در شیراز اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید.

فرش‌های ماشینی

شما هم به این موضوع واقف هستید که درصد استفاده از فرش‌های ماشینی در خانه‌هایمان بیشتر است؛ زیرا در مقایسه با تنوع طرح و رنگی که دارند، از قیمت مناسبی برخوردار نیز هستند. اغلب فرش‌های ماشینی با روش اتوماتیک شسته می‌شوند و این بهترین روش است.

فرش‌های ماشینی در انواع مختلفی تولید می‌شوند و شستشو آن‌ها در قالیشویی در شیراز راحت‌تر است؛ چون به دلیل استفاده از الیاف‌های خاصی مانند: پلی‌استر، اکریلیک و ویسکوز میزان اختلاط رنگ در آن‌ها بسیار کم است. دستگاه‌های ویژه‌ای که در روش اتوماتیک وجود دارند، هیچ آسیبی به فرش وارد نمی‌کنند.

اما مشکل قابل توجه و مهمی که در این نوع فرش‌ها وجود دارد، این است که الیاف‌های مصنوعی و پلاستیکی که در این نوع فرش‌ها استفاده شده است، با شستشو غیراصولی و مواد شوینده نامناسب لطافت و کیفیت خود را از دست می‌دهند.

میانگین فرش‌های ماشینی در مقایسه با فرش‌های دستباف کمتر است؛ اما اگر از یک قالیشویی در شیراز استفاده کنید که از دستگاه‌های پیشرفته و روش‌های اصولی استفاده کند و با مواد شوینده مناسب شسته شود، این میانگین عمر افزایش پیدا می‌کند و زیبایی خود را از دست نمی‌دهد.

فرش‌های دستباف

در خانه‌های اصیل ایرانی حداقل یک فرش دستباف پیدا می‌شود؛ زیرا اغلب ایرانی‌ها به این سبک دکوراسیون علاقه دارند. فرش دستباف بدون دخالت دستگاه توسط نیروی انسانی بافته می‌شود. فرش‌های دستباف در مقایسه با فرش‌های ماشینی از ارزش بیشتری برخوردار هستند.

در فرش‌های دستباف از الیاف‌های طبیعی و ابریشمی استفاده می‌کنند و رنگ آن‌ها طبیعی است؛ به همین دلیل باید در شستشوی فرش‌های دستباف دقت بیشتری کرد؛ چون درصد اختلاط و رنگ‌دهی در این نوع فرش‌ها بیشتر است.

در مراکز حرفه‌ای قالیشویی در شیراز برای اینکه از مختلط شدن رنگ پیشگیری کنند، تست رنگ انجام می‌دهند. اگر فرش دستباف رنگ پس دهد، از مواد شوینده غیر اسیدی استفاده می‌کنند تا رنگ‌دهی آن برطرف شود. استفاده از تکنیک‌های مخصوص یکی دیگر از ترفندهای قالیشویی برای عدم رنگ‌دهی است.

خوب است این نکته را بدانید که استفاده از آب گرم در شستشوی فرش‌های دستباف ممنوع است؛ چون شدت رنگ‌دهی با آب گرم افزایش پیدا می‌کند. نحوه خشک کردن فرش‌های دستباف نیز متفاوت است. فرش را به صورت خوابیده داخل دستگاه قرار می‌دهند تا با خروج آب، رنگ الیاف‌ها مخلوط نشود.

فرش‌های دستباف ابریشمی

فرش‌های دستباف ابریشمی یکی دیگر از فرش‌هایی هستند که در مراکز قالیشویی در شیراز قابل شستشو هستند. فیبر ابریشمی که در این نوع فرش‌ها استفاده می‌شود، از پیله کرم ابریشم تهیه شده است. ظرافت و زیبایی که فرش‌های ابریشمی دارند، شستشوی آن‌ها را حساس‌تر کرده است.

در نتیجه اگر فرش دستباف ابریشم دارید، یک قالی‌شویی ارزان مناسب شما نیست. شما باید از یک مرکز باسابقه و خوب استفاده کنید تا با بهترین مواد و حرفه‌ای‌ترین کارکنان شستشوی شما را انجام دهند.

برای لکه بری از فرش‌های ابریشم به هیچ وجه نباید از مواد شیمیایی قلیایی استفاده کنند؛ زیرا بافت ابریشم را از بین می‌برد. پاک‌کننده مناسب لکه‌های فرش ابریشم، مواد شوینده ارگانیک است. میزان درجه حساسیت شستشوی فرش‌های ابریشم در قالیشویی در شیراز بسیار بالا است.

قیمت قالیشویی‌ها در شیراز

به نظر شما قیمت قالیشویی در شیراز در چه رنجی است؟ آیا خدمات این مرکز ارزش هزینه‌کردن را دارد؟ هزینه شستشوی مبلمان، فرش‌ها و موکت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد است که قبل از اقدام به استفاده از آن، درباره قیمت‌های خدمات قالیشویی در شیراز پرس و جو می‌کنند.

نوع فرش، ابعاد فرش، نوع تعمیرات، نوع دستگاه استفاده شده و مسافت حمل و نقل از عوامل مؤثر در قیمت شستشوی قالی در شیراز است. در ادامه برای اینکه شما بهتر با ریز هزینه‌های شستشوی فرش آشنا شوید، لیستی طبق مصوبه سال ۱۴۰۲ اتحادیه قالیشویی برای انواع خدمات آن به ازای هر متر مربع آماده کرده‌ایم.

نوع خدمات هزینه خدمات
فرش دستباف ۵۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰ تومان
فرش ماشینی ۳۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ تومان
موکت ۱۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ تومان
فرش گل‌ابریشم ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
فرش ماشینی زیر ۱۲ متر ۳۵۰۰۰۰ تومان
کاور هر تخته فرش ۳۰۰۰۰ تومان
حمل و نقل (کیلومتر) ۴۰۰۰۰ تومان

لیست قالیشویی‌های شیراز

آیا قصد استفاده از خدمات قالیشویی در شیراز را دارید و به دنبال آدرس قالیشویی در شیراز هستید؟ پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطالب را مطالعه کنید تا لیست بهترین قالیشویی در شیراز را در اختیار شما قرار دهیم تا با خیال راحت با مراکز آن تماس بگیرید یا به صورت حضوری مراجعه کنید.

نام قالیشویی آدرس قالیشویی شماره تلفن قالیشویی
قالیشویی پامچال شیراز، معالی آباد، واقع در کوی خلبانان، خیابان نسترن، کوچه ۷ ۰۷۱۳۶۲۵۳۰۰۰
قالیشویی جم شیراز، قصرالدشت، جنب بیمارستان کوثر، کوچه ۲۳ ۰۷۱۳۶۲۹۱۰۰۰
قالیشویی فخرآباد شیراز، واقع در فخرآباد شرقی، کوچه ۲۲ ۰۷۱۳۸۳۰۱۰۱۰
قالیشویی باباکوهی شیراز، خیابان امیرکبیر، کوچه پنجم ۰۷۱۳۲۲۶۳۵۹۴
قالیشویی بیست شیراز، پلی معالی آباد، خیابان شهید کبار، کوچه دوم ۰۷۱۳۶۳۵۲۰۲۰
قالیشویی روشن شیراز، خیابان فرهنگ شهر، نبش کوچه ۴۳ ۰۷۱۳۶۳۳۲۲۶۳
قالیشویی پرنیان شیراز، بلوار باهنر جنوبی، کوچه ۲۶ ۰۹۳۷۲۱۴۸۴۷۵
قالیشویی معجزه شیراز، شهرک شهید مطهری، بلوار شهید عباسعلی ۰۷۱۳۸۲۴۶۴۲۲
قالیشویی هخامنش شیراز، بلوار سرداران شهید، خیابان شهید بنیانی، روبه‌روی کوچه یکم ۰۷۱۳۷۲۲۴۷۹۳
قالیشویی و مبل‌شویی اکسیر شیراز، واقع در بلوار پاسداران ۰۹۱۷۲۴۵۰۲۱۱

شارینو

غیر ممکن است که افراد یک خانه با خرابی وسایل منزل روبه‌رو نشوند. اغلب افراد در این مواقع کاری از دستشان برنمی‌آید و به دنبال متخصص در زمینه تعمیر می‌گردند؛ شما چه واکنشی از خود نشان می‌دهید؟

شما می‌توانید با مطالعه‌های مقاله‌های تعمیر تلویزیون در شیراز، تعمیر یخچال در شیراز، تعمیر ماشین لباسشویی در شیراز و تعمیر ماشین ظرفشویی در شیراز خودتان دست به کار شوید. شارینو در این مقاله‌ها از صفر تا صد قطعات و مراحل تعمیر آن اطلاعات کاملی را آماده کرده است.

آیا قصد نظافت منزل خود را دارید و به دنبال یار کمکی می‌گردید؟ شرکت نظافتی در شیراز به داد شما می‌رسد تا شما در کم‌ترین زمان ممکن منزل خود را بدون هیچ گونه خستگی نظافت کنید. اگر به فکر تغییر دکوراسیون نیز هستید، مقاله کابینت سازی در شیراز و تعمیر مبل در شیراز را مطالعه کنید تا ایده‌های جدید به ذهنتان برسد.

ممکن است که ماشین شما خراب شود و در جاده گیر کنید، بهترین راه حل تماس با مکانیک سیار در شیراز است که شارینو مقاله مفصلی درباره خدمات این مراکز و شماره تماس آن‌ها ارائه کرده است.

علاوه بر این امکان دارد که در فصول سرد که به گرمایش نیاز دارید، پکیج منزل شما خراب شود و نیاز به تعمیر پکیج در شیراز داشته باشید یا به دنبال امنیت محل کار و منزل خود هستید و به دنبال نصاب دوربین مداربسته در شیراز می‌گردید، درهرصورت شارینو نیاز شما را در هر زمینه‌ای برطرف می‌کند.

شهر شیراز شهر شعر و مکان‌های دیدنی و تفریحی است که سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند، اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید و می‌خواهید غذاهای سنتی این شهر را میل کنید، مقاله کافه‌های شیراز و رستوران‌های شیراز برای شما آماده شده است.

به نظر شما با انجام چه‌کاری در بستر اینترنت برای کسب و کار خودتان سرمایه گذاری طولانی مدت می‌کنید؟ سئو سایت در شیراز یکی از اقداماتی است که شما می‌توانید با کمک مقاله‌ها و متخصصان شارینو برای کسب و کار خود انجام دهید تا در آینده به ترافیک و بازدید بالا از سایت خود برسید.

اگر در بستر اینستاگرام پیج کسب و کار دارید، با کمک ادمین اینستاگرام در شیراز می‌توانید مخاطب بیشتری را جذب کنید و به فروش فوق‌العاده‌ای برسید. همچنین طراحی سایت در شیراز باعث دسترسی راحت‌تر مشتری به محصولات و خدمات شما می‌شود و مخاطب را به خرید و بازدید دوباره ترغیب می‌کند.

آیا برای حل مشکلات روحی یا شناخت شخصیت خود به دنبال روان‌شناس مجرب در شیراز هستید؛ اما در این شهر بزرگ به نتیجه‌ای نمی‌رسید؟ بهترین گزینه مطالعه مقاله شارینو در رابطه با روانشناس در شیراز است که بهترین روان‌شناس‌ها را در زمینه‌های مختلف معرفی کرده است.

صحبت نهایی

آیا فرش منزل شما کثیف شده و قصد شستشو آن را دارید؟ یا ظاهر مبلمانتان کدر شده و می‌خواهید آن را مانند روز اول تمیز و شفاف کنید؟ پیشنهاد ما استفاده از مراکز قالیشویی در شیراز است. این مراکز با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا و مناسب‌ترین شوینده‌ها شستشوی اسباب شما را انجام می‌دهند.

ما در این مقاله تلاش کردیم که درباره انواع فرش موجود در بازار که قابل شستشو در قالیشویی در شیراز است و عوامل مؤثر در هزینه آن صحبت کنیم تا سؤالات شما در این موضوع برطرف شود و ابهامی نداشته باشید و با خیال راحت تصمیم به استفاده از خدمات آن بگیرید.

 

سؤالات متداول

۱. نحوه خشک کردن فرش دستباف ابریشم به چه صورت است؟

به صورت تخت داخل دستگاه خشک‌کن قرار می‌دهند.

۲. هزینه شستشو فرش دستباف در قالیشویی در شیراز چقدر است؟

به ازای هر متر مربع ۵۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰ تومان

۳. چرا فرش‌های دستباف با آب گرم شسته نمی‌شوند؟

چون میزان رنگ‌دهی با آب گرم افزایش پیدا می‌کند.

۴. قالیشویی پرنیان در کجای شیراز قرار دارد؟

بلوار باهنر جنوبی، کوچه ۲۶

۵. کدام قالیشویی در شیراز بهترین است؟

قالیشویی فخرآباد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *