شرکت نظافتی در شیراز

امروزه استفاده از خدمات شرکت نظافتی در شیراز به همه توصیه می‌شود؛ زیرا این عزیزان فرایند تمیز کردن بخش‌های مختلف ساختمان را با وسواس خاص، به صورت منظم و با استفاده از بهترین مواد شوینده انجام می‌دهند.

استفاده از خدمات نظافتی این عزیزان مزیت‌های بسیاری مانند صرفه‌جویی در زمان و هزینه را به دنبال دارد. طی این مقاله به ارائه مطالب مفیدی درباره شرکت نظافتی در شیراز و مسائل مختلف در رابطه با آن پرداخته‌ایم.

در صورت علاقه‌مندی به کسب اطلاعات مفید درباره کمک گرفتن از نیرو‌های نظافتچی شرکت نظافتی، با ما تا همراه باشید.

ویژگی‌های شرکت نظافتی در شیراز

بدون تردید شناخت شما از ویژگی‌های یک شرکت نظافتی در شیراز می‌تواند فرایند انتخاب را آسان کند. همچنین به دلیل ارائه کار باکیفیت، حس اطمینان و اعتماد را در شما به وجود بیاورد. در ادامه به بیان برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت نظافتی شیراز پرداخته‌ایم.

پرسنل حرفه‌ای

به طور حتم اصلی‌ترین ویژگی یک شرکت خدمات نظافتی در شیراز، بهره‌مندی از پرسنل حرفه‌ای، مجرب و کاربلد است. البته برای اینکه از وجود چنین ویژگی در شرکت نظافتی انتخابی مطمئن شوید می‌توانید از مشتریان قبلی پرس و جو کنید تا از کیفیت کار آن‌ها مطمئن شوید.

همچنین شما به واسطه بررسی مشخصات پرسنل و کارکنان آن شرکت می‌توانید تصمیم نهایی را در به خدمت گرفتن آن‌ها برای نظافت منزل در شیراز یا ساختمان بگیرید؛ اما اصلی‌ترین آن مشخصات عبارت هستند از:

  • اخلاق مدار بودن
  • احترام به وقت مشتری
  • داشتن مهارت بالا در نظافت
  • انجام تمام خدمات نظافتی با سرعت بالا و البته باکیفیت
  • منظم بودن
  • بهره‌مندی از ظاهر مناسب هنگام کار

اعتبار شرکت نظافتی

مدیر شرکت نظافتی در شیراز باید از اتحادیه مجوز‌های لازم را اخذ کند. مطمئناً وجود این مجوز باعث ایجاد اطمینان و اعتماد در شما و دیگر مشتریان می‌شود. با وجود مجوز کسب و کار هنگام بروز اتفاق می‌توانید از شرکت نظافتی تقاضای خسارات کنید.

همچنین اگر به دلایلی مجبور به شکایت از پرسنل شرکت شدید، امکان پیگیری قضایی برای شما در دادگاه وجود دارد. برای اینکه از وجود مجوز کسب و کار و پروانه شرکت نظافتی در شیراز مطمئن شوید، به سامانه سازمان ثبت اسناد کشور مراجعه کرده و اعتبار آن مجموعه را مورد بررسی قرار دهید.

قیمت مقرون به صرفه و مناسب

رعایت انصاف و احترام از دیگر ویژگی مهم شرکت نظافتی در شیراز است. آن‌ها پس از انجام خدمات نظافتی، هزینه منصفانه بر اساس تعرفه اتحادیه را به شما اعلام می‌کنند. بدون تردید بیان قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه باعث رضایت شما و مشتریان دیگر می‌شود.

ارائه تضمین خدمات

شرکت نظافتی در شیراز ‌ایده‌آل است که به مشتریان خود اطمینان و تضمین دهند. به طور مثال به مشتریان تضمین دهند که در صورت آسیب به منزل یا ساختمان، خسارات لازم را پرداخت کنند.

البته مدیر شرکت خدماتی هنگام نظافت شرکت در شیراز یا ساختمان، از بهترین امکانات و کارکنان استفاده می‌کنند. مطمئناً کارکنان شرکت با وجود امکانات برتر، تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما به کار می‌گیرند.

استفاده از مواد شوینده باکیفیت

از مسائل مهمی که بر کیفیت کار پرسنل شرکت نظافتی در شیراز تأثیر مثبت یا منفی می‌گذارد، نوع مواد شوینده است. در صورتی که تقاضا استفاده از مواد شوینده باکیفیت داشته باشید، باید هزینه خرید آن مواد شوینده را به شرکت نظافتی پرداخت کنید.

البته مسئولان شرکت باید به شما اطمینان دهند که کارکنان توانایی و آگاهی لازم از چگونگی استفاده از آن مواد شوینده را دارند. زیرا در صورت عدم آشنایی آن‌ها با مواد شوینده، حتماً خسارات جدی به منزل یا ساختمان شما وارد می‌شود.

اما اگر تهیه مواد شوینده را خود بر عهده گرفته‌اید، باید بهترین نوع را بر اساس نظر مدیر مجموعه نظافتی خریداری کنید.

مزیت‌های شرکت نظافتی در شیراز

بسیاری از افراد بر این عقیده پایبند هستند که استفاده از نیرو‌های شرکت خدماتی و نظافتی در شیراز کار بیهوده‌ای است. احتمالاً این افراد کارکنان شرکت نظافتی شهر شیراز را دلسوز نمی‌دانند یا اینکه افراد نابلد شرکت نظافتی، آسیب جدی به وسایل منزل یا ساختمان آن‌ها وارد کرده‌اند.

اما استفاده از خدمات نیرو‌های نظافتی در شیراز مزایایی بسیاری با خود به ارمغان می‌آورند. در ادامه با مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از شرکت نظافتی شیراز بیشتر آشنا می‌شوید.

همراه داشتن مواد شوینده

نیرو‌های نظافتچی شرکت‌های نظافتی شهر شیراز مواد شوینده مورد نیاز برای تمیزکاری و همچنین امکانات لازم مانند چهار پایه را به همراه دارند؛ بنابراین شما هنگام درخواست نیرو از شرکت نظافتی در شیراز، نیاز به خرید مواد شوینده ندارید.

ایجاد فرصت شغلی

بسیاری از اشخاصی که در شرکت‌های نظافتی مشغول به کار، خانم‌های سرپرست خانواده هستند. بدون شک آن‌ها برای تأمین هزینه‌های زندگی خود و خانواده، نیاز‌مند به حضور در این شرکت‌های نظافتی هستند. تعداد بسیاری از مشتریان به منظور استفاده از خدمات شرکت نظافتی شیراز، خواهان نظافتچی خانم هستند.

زیرا این عزیزان مانند شما معتقدند که خانم‌ها در امر خانه‌داری و تمیزکاری، از سلیقه و تجربه بیشتری برخوردار هستند. اما در زمان انجام کار‌های نیاز‌مند به قدرت بدنی مانند خانه تکانی و فرش شستن، انتخاب آقایان نظافتچی گزینه ‌ایده‌آل‌تری است.

مدیران شرکت‌های نظافتی با ایجاد فرصت شغلی آبرومندانه برای این خانم‌ها و آقایان، بخش بزرگی از نیاز‌های شما جهت انجام فعالیت‌های خدماتی و نظافتی را برطرف می‌کنند.

نیروی نظافتی باتجربه

نیرو‌های شرکت نظافتی در شیراز قبل از شروع به کار، آموزش‌های لازم در رابطه با فرایند تمیزکاری و کار با انواع مواد شوینده را می‌بینند. هنگامی که شما درخواست نیرو برای نظافت هفتگی یا ماهانه منزل خود را داشته باشید، مدیر شرکت نظافتی شیراز خانم‌های نظافتچی را به منزل شما اعزام می‌کنند.

البته مدیر مجموعه به شما اطمینان خاطر می‌دهد که نیرو اعزامی وقت‌شناس، قابل اطمینان و کاربلد است. مطمئناً با وجود چنین ویژگی‌های مثبتی، شما به نیرو‌های شرکت نظافتی اعتماد خواهید کرد.

صرفه‌جویی در هزینه و زمان

اگر به هر دلیلی نیاز‌مند حضور نیرو‌های متخصص شرکت نظافتی در شیراز هستید، حتماً از شرکت بخواهید که چند نفر را اعزام کند. بدون تردید با این درخواست شما، کار نظافت منزل یا ساختمانتان زود‌تر تمام شده و از سوی دیگر، هزینه کمتری را در قبال دریافت خدمات نظافتی پرداخت خواهید کرد.

شاید این سؤال در ذهن شما شکل بگیرید که صرفه‌جویی در پرداخت هزینه نیرو‌های نظافتی چگونه محقق می‌شود؟ شرکت‌های نظافتی در شیراز برای تعیین قیمت نظافت منزل، از فاکتور ساعت کمک می‌گیرند. معمولاً آن‌ها در زمان اعزام نیرو به منزل یا ساختمان شما، هزینه ثابت ۴ ساعت را از شما طلب می‌کنند.

بنابراین شما با درخواست سه یا چهار نفر، هزینه ثابت را پرداخت کرده و با وجود مهارت این افراد، فرایند نظافت منزل شما نیز سریع‌تر به پایان می‌رسد.

نظافت منزل توسط شرکت نظافتی در شیراز

احتمالاً شما نیز مانند برخی دیگر از خود بپرسید که شرکت‌های نظافتی شهر شیراز چه نوع خدماتی برای منزل ارائه می‌دهند؟ در ادامه با خدمات شرکت نظافتی شیراز مرتبط با منزل بیشتر پرداخته شده است.

نظافت راه پله

انجام عملیات تمیزکاری راه پله بسیار سخت بوده و احتمالاً از توان شما و دیگر اعضاء ساختمان خارج است. در چنین شرایطی از نیرو‌های نظافتچی آقا شرکت نظافتی در شیراز کمک بخواهید. آن‌ها بر اساس تخصص و تجربه در کوتاه‌ترین زمان، همه بخش‌های راه پله مانند نرده‌ها را تمیز می‌کنند.

نظافت سرویس بهداشتی و حمام

حمام و سرویس بهداشتی نقش تأثیر‌گذاری بر سلامتی اعضاء خانواده داشته و انجام فرایند تمیزکاری باید با استفاده از مواد شوینده و به صورت حرفه‌ای انجام شود. بدون شک نظافتچی‌های خانم و آقا شرکت نظافتی در شیراز، اطلاعات لازم در رابطه با نوع مواد شوینده و چگونگی استفاده از آن‌ها جهت تمیز کردن این بخش دارند.

نظافت اتاق‌خواب‌

از اصلی‌ترین بخش‌های خانه، اتاق خواب بوده و نظافت این بخش نیاز‌مند یک کار اصولی است. از مهم‌ترین خدماتی که نیرو‌های شرکت نظافتی در رابطه با بخش اتاق خواب به مشتریان خود ارائه می‌دهند، شستن ملحفه و روتختی است.

البته اگر صاحب خانه به این افراد اجازه دهند، حتماً کمد لباس و دراور‌ها را نیز تمیز می‌کنند. نیرو‌های نظافتی شرکت نظافتی شیراز هنگام انجام فرایند تمیزکاری اتاق خواب به ویژه شستن ملحفه و روتختی، از بهترین مواد شوینده استفاده می‌کنند تا از ایجاد هر گونه حساسیت جلوگیری کنند.

نظافت اتاق پذیرایی

عملیات نظافت اتاق پذیرایی باید به صورت مرحله به مرحله و البته دقیق صورت بگیرد. در صورتی که برای شما یا دیگر اعضاء خانواده انجام مراحل تمیزکاری پذیرایی سخت است می‌توانید از نیرو‌های نظافتچی شرکت‌های نظافتی کمک بگیرید.

آن‌ها تمام وسایل را گردگیری کرده و همچنین دیوار‌ها، پنجره، فرش و کف پذیرایی را با استفاده از مواد شوینده مناسب می‌شویند تا این بخش خانه از هر گونه آلودگی پاک شود.

نظافت آشپزخانه

بسیاری از افراد به ویژه خانم‌ها آشپزخانه را قلب خانه معرفی کرده و جهت انجام امر نظافت در این بخش، ساعت‌های بسیاری را صرف می‌کنند. در صورتی که خانم‌ها از نیرو‌های نظافتچی شرکت نظافتی شیراز کمک بگیرند، مطمئناً پشیمان نمی‌شوند.

زیرا این افراد با استفاده از یک روش اصولی و بهترین مواد شوینده یخچال، سینک، اجاق و کابینت‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمیز می‌کنند.

مواد شوینده مورد استفاده در شرکت نظافتی در شیراز

در گذشته‌های نه چندان دور بسیاری به سخن معتقد بودند که انجام فرایند نظافت بخش‌های مختلف خانه بر عهده خانم‌ها است. اما امروزه با توجه به شاغل بودن و فرهنگ جامعه، این سخن دیگر طرفدار ندارد. همه اعضاء خانواده به کمک هم بخش‌های مختلف خانه را تمیز می‌کنند.

در چنین شرایطی استفاده از نیرو‌های خدماتی شرکت نظافتی شیراز فرایند نظافت را برای آن‌ها آسان‌تر می‌کند. شاید دغدغه شما این باشد که اگر از این نیرو‌های کمک بگیریم، آن‌ها از چه انواع مواد شوینده جهت انجام عملیات نظافت منزل استفاده می‌کنند.

به طور حتم نیرو‌های نظافتچی آقا و خانم آموزش‌های لازم درباره مواد شوینده و چگونگی استفاده از آن‌ها را دیده‌اند. آن‌ها می‌دانند که جهت از بین بردن لک سرامیک یا دیوار ساختمان، باید از چه نوع ماده شوینده کمک بگیرند.

همچنین هنگام انتخاب و خرید مواد شوینده مسائلی مانند جلوگیری از آلودگی محیط زیست و واکنش‌های آلرژیک را مد نظر قرار می‌دهند. اما از اصلی‌ترین مواد شوینده مصرفی شرکت‌های نظافتی در شیراز می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • آمونیاک
  • آب و صابون
  • الکل‌ها
  • آب اکسیژنه
  • سرکه
  • مایع ظرفشویی
  • جوش شیرین
  • پودر لباسشویی
  • پودر بچه

انتخاب نظافتچی خانم در شیراز یا آقا

اصلی‌ترین دغدغه همه مشتریان شرکت نظافتی در شیراز این است که از بین نیرو‌های زن یا مرد کدام را انتخاب کنند؟ در چنین شرایطی مدیر شرکت نظافتی به شما اعلام می‌کند نظافتچی آقا در شیراز و نظافتچی خانم هر دو برای انجام فرایند تمیزکاری مناسب هستند.

البته مدیر شرکت نظافتی شیراز از شما می‌پرسد که هدف شما از درخواست نیرو چیست؟ اگر به دنبال شخصی برای انجام کار‌های پخت و پز به ویژه مهمانی هستید، حتماً نیرو نظافتی زن را مناسب می‌دانند. زیرا خانم‌ها در این زمینه از مهارت، تجربه و تخصص بیشتری برخوردار هستند.

اما اگر هدف شما انجام فرایند نظافت راه پله و پارکینگ است، حتماً نیرو‌های مرد را به منزل شما اعزام می‌کنند؛ زیرا این افراد علاوه بر مهارت، دارای قدرت بدنی بیشتری هستند. نیرو‌های نظافتچی مرد و زن شرکت نظافتی در شیراز، خدمات نظافتی را بر اساس اصول خاصی انجام می‌دهند تا رضایت شما را در پایان کار جلب کنند.

اصلی‌ترین نکات مورد توجه نظافتچی ساختمان

نیرو‌های نظافتچی ساختمان شرکت نظافتی شیراز هنگام انجام فرایند تمیزکاری یک سری نکات را مورد توجه قرار می‌دهند. از اصلی‌ترین این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هنگام تمیزکردن دیوار‌های ساختمان به سطل آب حاوی تاید و یک پارچه تمیز نیاز دارند.
  • جهت تمیز کردن آسانسور، از پارچه نم دار استفاده می‌کنند.
  • در هر طبقه از ساختمان آب سطل را عوض کرده و تی خود را به خوبی تمیز می‌کنند. آن‌ها با رعایت این نکته به ظاهر ساده از ایجاد رد کثیفی روی زمین جلوگیری می‌کنند.
  • هنگام نظافت راه پله و پارکینگ از لکه بر قوی استفاده نمی‌کنند. مطمئناً در صورت انجام این کار سنگ و سرامیک این بخش از ساختمان از بین می‌رود. راهکار آن‌ها جهت تمیز کردن راه پله و پارکینگ ترکیب جوش شیرین، نمک و تاید است.

اصلی‌ترین ابزار نظافت ساختمان شرکت

نظافتچی شرکت نظافتی در شیراز به منظور انجام کار خود در ساختمان، نیاز‌مند یک سری ابزار خاصی است. برخی از این ابزار توسط شرکت و برخی دیگر توسط کارفرما تهیه می‌شود تا او بتواند عملیات نظافت ساختمان در شیراز را به درستی انجام دهد.

اما اصلی‌ترین ابزار نظافتی نیروی شرکت نظافتی شیراز، شامل موارد زیر می‌شود:

  • تی
  • روزنامه باطله
  • جارو
  • دستمال
  • شیشه شور
  • مواد شوینده

انواع خدمات شرکت نظافتی در شیراز

شرکت نظافتی ‌ایده‌آل است که خدمات متنوع و متعددی را به شما ارائه دهد. از اصلی‌ترین خدماتی که یک شرکت نظافتی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • نظافت منزل
  • نظافت کارخانه‌های بزرگ
  • نظافت شرکت
  • نظافت مهمانی‌ها
  • شستن دیوار یا کف ساختمان
  • نظافت بیمارستان
  • نظافت راه پله و همچنین پارکینگ

اگر در هر کدام از بخش‌ها و محیط‌های اشاره شده در قسمت قبل، نیاز‌مند به افراد نظافتچی ماهر و البته کاربلد هستید، حتماً با شرکت نظافتی در شیراز تماس برقرار کنید. آن‌ها نیرو‌های با تجربه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما اعزام می‌کنند تا فرایند نظافت را به بهترین شکل انجام دهند.

توجه و احترام به نظر مشتری

مدیران شرکت نظافتی در شیراز هنگام استخدام نیرو، مدرک معتبر به همراه ضمانت نامه مانند چک یا سفته دریافت می‌کند. در صورتی که نظافتچی از روی عمد یا سهو باعث ایجاد خسارت در منزل یا شرکت شما شود، شرکت نظافتی با توجه به ضمانت نامه دریافتی خسارت وارد شده را پرداخت می‌کند.

همچنین اگر به هر دلیل از چگونگی تمیزکاری نیرو مرد یا زن شرکت نظافتی در شیراز راضی نبودید، شرکت پس از انجام ارزیابی‌های اولیه شخص دیگری را به منزل شما اعزام می‌کند تا با انجام فرایند تمیزکاری، رضایت شما و دیگر اعضاء خانواده را جلب کند.

عوامل مؤثر بر قیمت نظافت منزل در شیراز

در سال‌های اخیر استفاده از خدمات شرکت نظافتی در شیراز به دلیل مشغله‌های کاری اعضاء خانواده و همچنین ساختمان‌های بلند مرتبه افزایش پیدا کرده است. پس از پیدا کردن یک شرکت نظافتی معتبر، قیمت و هزینه نظافت منزل یا ساختمان از اصلی‌ترین دغدغه‌های افرادی مانند شما است.

شرکت‌های نظافتی جهت تعیین قیمت نظافت منزل به مسائل مختلف توجه می‌کنند. در ادامه به بیان توضیحاتی مختصر درباره برخی از عوامل تأثیرگذار بر تعیین قیمت نظافت منزل پرداخته شده است.

متراژ و مساحت خانه

مدیر شرکت نظافتی در شیراز از شما متراژ و مساحت ساختمان را پرسیده و سپس با ضرب کردن آن در نرخ هر متر مربع، مبلغ پرداختی را به شما بیان می‌کند؛ بنابراین هر اندازه منزل و ساختمان بزرگ‌تر باشد، شما باید هزینه بیشتری را برای پرداخت به نظافتچی در نظر بگیرید.

تعداد سرویس بهداشتی

انجام عملیات تمیزکاری و نظافت سرویس‌های بهداشتی، نیاز‌مند دقت و وسواس خاصی است؛ بنابراین تعداد سرویس‌های بهداشتی نقش مهمی در تعیین هزینه نظافتچی دارد. زیرا او باید زمان و دقت بیشتری را صرف کند تا این بخش از منزل شما به خوبی تمیز شود.

تعداد اتاق‌ها

یکی از روش‌های تعیین قیمت نظافت شرکت نظافتی در شیراز، توجه به تعداد اتاق‌ها است. سپس میزان ساعت و زمانی که برای هر یک از اتاق‌ها صرف شود را در نظر می‌گیرند. به طور مثال نیروی خدماتی شرکت نظافتی هنگام تمیز کردن آشپزخانه باید وقت بیشتری را نسبت به اتاق خواب صرف کند؛ بنابراین هزینه تمیز کردن این بخش از خانه بیشتر بیان می‌شود.

نوع و قیمت مواد شوینده

در طول چند سال گذشته به دلیل نوسانات قیمت ارز و سیاست‌های اقتصادی دولت، قیمت مواد شوینده همواره در حال افزایش است. مطمئناً قیمت این مواد نقش مهمی بر قیمت نظافت منزل می‌گذارد. زیرا نیروی خدماتی شرکت نظافتی در شیراز برای انجام فرایند تمیز کاری ساختمان، باید این مواد شوینده را خریداری کند.

البته اگر خود شما مواد شوینده را خریداری کرده و در اختیار نیروی نظافتی قرار دهید، هزینه نظافت منزل شما دچار افزایش قیمت به این دلیل نمی‌شود.

نیروی نظافتچی خانم یا آقا

از دیگر عوامل مهم در تعین قیمت نظافت منزل شرکت نظافتی در شیراز، انتخاب بین نیروی زن یا مرد است. مدیر مجموعه به شما بیان خواهد کرد که بهتر است خانم‌ها را جهت انجام عملیات تمیزکاری طلب‌ کنید. زیرا آن‌ها هنگام انجام کار خود، وسواس و دقت بیشتری صرف می‌کنند.

از دیگر عوامل تعیین‌کننده قیمت نظافت منزل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساعت
  • تعداد دفعه‌های نظافت اتاق‌ها
  • نوع خدمات

بدون تردید مدیر شرکت نظافتی در شیراز به شما اعلام می‌کنند که در صورتی که به دنبال کاهش هزینه نظافت هستید، حتماً از خدمات نظافتی هفتگی یا ماهانه را انتخاب کنید. به طور حتم انتخاب این روش برای آن دسته از افرادی که به دلیل شرایط جسمی یا کاری نمی‌توانند منزل خود را تمیز کنند، مناسب خواهد بود.

در جدول زیر قیمت برخی از خدمات نیرو‌های نظافتی شرکت نظافتی در شیراز بیان شده است. البته در زمان نیاز به خدمات نیرو‌های متخصص این شرکت‌ها، بهتر است که با مدیر مجموعه تماس بگیرید تا آن‌ها قیمت‌های دقیق و به‌روز شده را به شما اعلام کنند.

هزینه نظافتچی ویژه خانم ۴ ساعته ۴۵۰,۰۰۰ تومان
هزینه نظافتچی خانم ۴ ساعته ۴۰۰,۰۰۰ تومان
هزینه شستشوی فرش و مبل‌ها با شامپو فرش (مخصوص آقا) ۵۰,۰۰۰ تومان

 

هزینه هر ساعت اضافه نظافتچی ویژه خانم ۷۰,۰۰۰ تومان
هزینه نظافتچی ویژه آقا ۴ ساعته ۴۰۰,۰۰۰ تومان
هزینه هر ساعت اضافه نظافتچی آقا ۵۰,۰۰۰ تومان

لیست شرکت‌های نظافتی معتبر در شیراز

اگر نیاز‌مند دریافت خدمات نظافتی از نیرو‌های ماهر هستید، باید آدرس و شماره تلفن شرکت‌های معتبر نظافتی شهر شیراز را به خاطر داشته باشید. در جدول زیر لیست برخی از معتبر‌ترین شرکت‌های نظافتی شهر شیراز اشاره شده و ‌امیدواریم این لیست هنگام نیاز برای شما مفید باشد.

اسم شرکت آدرس شماره تلفن
ارمغان لوتوس پارسی شیراز، چهارراه ملاصدرا، ساختمان پارس ۰۹۰۵۱۷۵۴۱۸۸
شرکت خدماتی نظافتی روماک شیراز، معالی آباد، کوچه شماره ۹، مجتمع یونیک ۰۷۱۳۶۳۵۳۴۲۹
یاوران زندگی فارس شیراز، واقع در خیابان لطفعلی خان زند، کوچه شهید حجری ۰۷۱۳۲۳۴۵۶۸۶
شرکت خدماتی پرستاری لوتوس شیراز، خیابان قصردشت، بیت سه راه برق و چهارراه ملاصدرا، ساختمان پارس ۰۹۰۲۴۴۱۱۹۹۲

۰۹۱۷۸۸۶۰۹۴۴

شرکت خدماتی رهاورد شیراز، چهارراه ستارخان، کنار خیابان شهید رادفر ۰۷۱۳۶۴۹۴۲۴۸
شرکت خدماتی پارس مهر شعبه ۱: شیراز، خیابان معدل، بین ملاصدرا و باغشاه، کنار کلینیک مهتاب

شعبه ۲: شیراز، تاچارا، مقابل رستوران زیتون، مجتمع بیمه آسیا

۰۷۱۳۲۳۱۶۹۱۵

۰۹۱۷۵۹۹۰۰۶۳

۰۷۱۳۶۲۵۸۴۷۱

۰۹۱۷۷۰۶۸۳۹۸

شرکت خدماتی و پیمانکاری تأمین نیروی انسانی اعتماد خدمت شعبه ۱: شیراز، واقع در خیابان قصرالدشت، چهارراه سینما سعدی، کوچه شماره ۲۱، انتهای کوچه، واحد شماره ۸

شعبه ۲: صدرا، فاز ۱، واقع در خیابان عرفان، خیابان ایمان، ساختمان غزال، پلاک شماره ۵

 

۰۷۱۳۸۳۱۷۵۴۶

۰۹۳۰۱۷۸۱۹۱۰

۰۷۱۳۸۳۰۳۱۸۴

شارینو

بدون شک از جذاب‌ترین بلاگ‌ها جهت کسب اطلاعات مفید درباره موضوعات مختلف، شارینو است. شما با ورود به شارینو جذاب می‌توانید اطلاعت جذابی درباره دوربین مدار بسته در شیراز، تعمیر جاروبرقی در شیراز، تعمیر تلویزیون در شیراز، تعمیر پکیج در شیراز و تعمیر آبگرمکن در شیراز کسب کنید.

از دیگر مطالب مفید وبلاگ شارینو مبل شویی در شیراز، قالیشویی در شیراز، تعمیر مبل در شیراز، مکانیک سیار در شیراز، مرکز لیزر در شیراز، کافه‌های شیراز و رستوران‌های شیراز است.

البته شارینو مجموعه از بهترین و متخصص‌ترین افراد در زمینه طراحی سایت یا سئو سایت است؛ بنابراین اگر در زمینه ادمین اینستاگرام در شیراز، طراحی سایت در شیراز یا سئو سایت در شیراز نیاز‌مند کمک شخصی بودید، حتماً به نیرو‌های پر تلاش بلاگ شارینو مراجعه کنید.

سخن پایانی

نیرو‌های شرکت نظافتی در شیراز مجموعه از خدمات نظافتی در بخش‌های مختلف ساختمان مانند راه پله، سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه را انجام می‌دهند. این عزیزان درباره نحوه تمیز کردن و استفاده از مواد شوینده آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید فرایند نظافت منزل خود را به آن‌ها بسپارید. در صورتی که این افراد از سهوی یا عمدی باعث آسیب به وسایل هنگام نظافت شرکت شیراز یا منزل شدند، اصلاً نگران نباشید. آن‌ها به واسطه تضمین و ضمانت نامه‌ای که در اختیار مدیر مجموعه قرار داده‌اند، خسارات شما را پرداخت می‌کنند.

 

سؤالات متداول

  1. برای تمیز کردن آشپزخانه از چه نظافتچی کمک بگیریم؟

نیرو‌های خانم نظافتچی جهت تمیز کردن آشپزخانه مناسب‌ترین اشخاص هستند.

  1. هزینه ۴ ساعت استفاده از نظافتچی آقا در شیراز چقدر است؟

۴۰۰ هزار تومان

  1. نظافتچی برای پاک کردن آلودگی راه پله از چه ماده شوینده‌ای استفاده می‌کنند؟

استفاده از ترکیب تاید، جوش شیرین و نمک بهترین ماده برای نظافت راه پله و پارکینگ معرفی می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *