کافه های یزد

کافه های یزد از پرطرفدار‌ترین مکان‌های تفریحی میان جوانان به شمار می‌آیند که افراد می‌توانند لحظات خوبی را در کنار دوستان و خانواده در این مکان‌ها بگذرانند و به نوشیدن انواع قهوه، بستنی، کیک و سایر موارد بپردازند. کیفیت غذا و نوشیدنی یکی از عواملی است که در سفر به شهر زیبای یزد می‌تواند سفر ما را خاطره انگیز و به یاد ماندنی کند.

از این رو لازم است در انتخاب کافی شاپ‌های یزد دقت و حساسیت به خرج داده و مکانی مناسب با فضای دنج، منوی متنوع و کیفیت بالا انتخاب کنیم. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با کافه‌های شیک یزد به طور کامل آشنا کنیم.

کافه های یزد

 

 

ویدیو: کافه های یزد

 

 

بهترین کافه های یزد

در این بخش می‌توانید لیست کاملی از کافه های یزد را همراه با اطلاعات مهم، آدرس و شماره تلفن آن‌ها مشاهده کنید و طبق نظر خود یکی از آن‌ها را برای گذراندن ساعاتی لذت بخش در شهر یزد انتخاب نمایید.

کافه خانه هنر یزد

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در شهر یزد تنها کافه‌های مدرن و امروزی وجود ندارد؛ بلکه زیبایی و قدمت خانه‌های قدیمی‌ این شهر سبب شده تا بتوان این خانه‌ها را به صورت یک کافه شیک و زیبا دید و از محیط دنج آن‌ها لذت برد.

خانه هنر یزد یک خانه قدیمی‌ و باستانی متعلق به دوران حکومت قاجار است که پس از مرمت و بازسازی، طبقه اول آن به عنوان گالری صنایع دستی و دومین طبقه به عنوان کافه مورد استفاده قرار گرفت. با مراجعه به این عمارت قدیمی‌ و تاریخی می‌توانید از فضای دلنشین و جذاب آن لذت برده و انواع دم‌نوش، نوشیدنی و غذا‌های سنتی ایرانی را سفارش دهید.

از غذا‌های این منو می‌توان به رول سبزیجات، دال عدس، کوکو سبزی و غیره اشاره کرد. در واقع دیوار‌های کاهگلی، صندلی‌های چوبی، ظروف سنتی، صنایع دستی و در‌های قدیمی‌ این کافه تداعی کننده حال و هوایی هنری و دلچسب برای ما ایرانیان است و شما می‌توانید در کافه هنر یزد یک حس نوستالژیک و متفاوت از سایر کافه های یزد را تجربه کنید.

منوی متنوع و پربار، کیفیت بالای غذا‌ها و نوشیدنی و محیط زیبای این کافه تنها نکات مثبت آن نیستند؛ بلکه پرسنل این کافه با نهایت خوش‌رویی و احترام به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند و در راستای رضایت مشتری قدم برمی‌دارند. این کافه در بین دیگر کافه های یزد از شهرت قابل توجه‌ای برخوردار است.

همچنین موقعیت مکانی مناسب این کافه و قرار گرفتن آن در قلب بافت تاریخی شهر یزد و نزدیکی به زندان اسکندر و مسجد جامع یزد سبب شده است بسیاری از گردشگران و مسافرانی که پس از سیاحت و گشت و گذار در این شهر تاریخی نیازمند استراحت و صرف غذا هستند به کافه خانه هنر یزد سر بزنند.

آدرس: یزد، محله فهادان، کنار مسجد چهل محراب

شماره تلفن: ۰۳۵۳۶۳۰۱۷۸۱

ساعات کاری: از ۹:۳۰ الی ۲۲

کافه خانه هنر یزد

 

 

کافه ناردون یزد

کافه ناردون یکی از بهترین کافه‌های شهر یزد است که که جزو کافه‌های خشتی بوده و افراد می‌توانند در آن لحظات ناب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

این کافه سنتی با دیوار‌های خشتی و میز و صندلی‌های چوبی خود بیانگر اصالت و تاریخی بودن شهر یزد است و شما می‌توانید با مراجعه به این کافه ساعات خوبی را سپری کنید و از محیط سنتی و قدیمی‌ آن لذت ببرید.

این کافی شاپ در بین کافه های یزد تقریباً تازه کار است و از سال ۱۳۹۷ توسط آقای دهقان افتتاح شده و آغاز به کار کرد. جالب است بدانید منوی کافه ناردون اکثراً شامل نوشیدنی‌ها و غذا‌های گیاهی است که بسیار لذیذ و باکیفیت هستند و برای علاقه‌مندان به غذا‌های گیاهی بهترین گزینه محسوب می‌شوند.

آدرس: یزد، خیابان مسجد جامع، محله شاه ابوالقاسم، مقابل بوستان شاه ابوالقاسم

شماره تلفن: ۰۹۱۲۶۰۹۱۳۳۶ آقای دهقان

ساعات کاری: از ۱۰:۳۰ الی ۱۲

کافه ناردون یزد

 

 

کافه مون یزد

یکی از بهترین کافه های یزد برای تولد و مراسمات دوستانه و خانوادگی، کافه مون یزد است که در منطقه صفائیه قرار دارد و در سال ۱۳۹۳ توسط خانم مبین افتتاح شد. این کافه از ظرفیتی معادل ۳۰ نفر برخوردار بوده و پرسنل آن بسیار مجرب و آشنا به زبان‌های خارجی هستند. در واقع کافه مون برای گردشگران خارجی جزو بهترین کافه های یزد به شمار می‌آید.

طراحی و دکوراسیون فضای کافه مون بسیار شیک و زیبا است و مهمانان می‌توانند با استفاده از دو منوی فارسی و انگلیسی انواع غذا و نوشیدنی را سفارش دهند. این کافه در بین کافه های یزد به داشتن قهوه‌های بی‌نظیر، موکا، کاپوچینو و همچنین وعده‌های غذایی کوچک و صبحانه‌های جذاب و خوش طعم معروف است.

هدف اصلی این کافی شاپ جلب صددرصدی رضایت مشتریان است و از این رو امکاناتی همچون ارسال منو، امکان رزرو و پذیرایی گروهی را در اختیار مشتریان قرار داده است.

علاوه بر این، این کافه جذاب در نزدیکی اماکن تاریخی و دیدنی یزد یعنی دخمه زرتشتیان و هتل‌هایی همچون هتل صفائیه و ارگ جدید قرار دارد و مسافران به راحتی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال دنج‌ترین کافه های یزد هستید و می‌خواهید لحظات خوشی را تجربه کنید، حتماً سری به کافه مون یزد بزنید.

آدرس: یزد، محله صفائیه، میدان نعل اسبی، بلوار پروفسور حسابی، بلوار فلسطین

شماره تلفن: ۰۳۵۳۸۲۰۷۷۷۱

ساعات کاری: هر روزه از ۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و از ۱۸ الی ۲۲:۳۰ (در روز‌های تعطیل تنها عصر‌ها باز است)

کافه مون یزد

 

 

کافه تایم یزد

کافه تایم یکی از زیبا‌ترین کافه های یزد برای تولد و مهمانی است که با مدیریت آقای صدری در قسمت نوساز و جدید شهر یزد واقع شده است. این کافه از ظرفیت ۵۰ نفره برخوردار است و با داشتن منوی متنوع و رنگین و فضایی شیک و باصفا آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران است.

دکوراسیون خاص و زیبای کافه تایم چشم هر بینند‌ه‌ای را خیره می‌کند؛ زیرا فضای این کافه تلفیقی از طراحی سنتی و کلاسیک است و محیط زیبا و چشم نوازی را ایجاد کرده است. در بدو ورود به کافه شما یک بار چوبی فوق‌العاده را مشاهده می‌کنید که صندلی‌های کوچکی اطراف آن قرار گرفته‌اند و فضایی شبیه به بار‌های کلاب‌های آمریکایی ایجاد کرد‌ه‌اند.

در این کافه به مشتریان اجازه داده می‌شود نورپردازی اختصاصی داشته باشند و متناسب با حال و هوای خود نور محیطی که در آن نشسته‌اند را تغییر دهند. علاوه بر این مدیریت کافه به منظور برگزاری تولد و پذیرایی از مهمانان شرایط بسیار اید‌ه‌آلی را فراهم می‌کند و شما می‌توانید لحظات بسیار خاطره انگیزی را در این کافه جذاب داشته باشید.

از دیگر ویژگی‌های خاص این کافه که در بین دیگر کافه های یزد کمیاب است می‌توان به این مورد اشاره کرد که اتاق‌های VIP برای افراد در نظر گرفته شده است و مشتریان می‌توانند مراسم خصوصی داشته و تم تولد را نیز به سلیقه خود انتخاب نمایند.

نورپردازی زیبا و بی‌نظیر یکی از ویژگی‌های اصلی کافه تایم است. محیط این کافه با گل و شمع‌های زیاد به فضایی دنج و آرامش بخش تبدیل شده است. انواع فست‌فود، استیک، بستنی، قهوه، آبمیوه، کیک، نوشیدنی‌های گرم و سرد را می‌توانید با بهترین کیفیت در کافه تایم بچشید و لذت ببرید.

کافه تایم بی دلیل به این اسم نام گذاری نشده است بلکه در این کافه برنامه‌های منحصر به فردی در نظر گرفته است که از این موارد می‌توان به انگلیش تایم، بیزینس تایم، شب شمع و بوک تایم اشاره کرد.

انگلیش تایم یک ایده فوق‌العاده و ناب است که در آن افراد می‌توانند میزان تسلط خود را بر زبان انگلیسی بسنجند. در این فضا کلیه پرسنل، منو و حتی آهنگ‌های پخش شده در کافه به زبان انگلیسی خواهند بود و حتی زمانی که گردشگران خارجی به کافه تایم سر می‌زنند انگلیش تایم را انتخاب می‌کنند.

ایده شب شمع یکی از پرطرفدار‌ترین ایده‌های کافه تایم است که در آن با خاموش کردن تمام چراغ‌های کافه و تأمین روشنایی از طریق روشن کردن شمع، فضایی بسیار آرام و رمانتیک در کافه ایجاد می‌شود و برای شب‌های دورهمی‌ دوستانه و عاشقانه بهترین گزینه است. پخش موسیقی سنتی در کنار حافظ خوانی در شب شمع آرامش و زیبایی آن را تکمیل می‌کند.

بوک تایم یک ایده خلاقانه و بسیار مفید از سوی کافه تایم است که به منظور افزایش توجه به کتاب و کتاب‌خوانی در یزد برگزار می‌شود. در بوک تایم افراد می‌توانند علاوه بر لذت بردن از فضایی دنج و آرام از تخفیفات ویژ‌ه‌ای نیز بهره‌مند شده و در کنار یکدیگر در جمعی از افراد دوستدار کتاب لحظات خوبی را تجربه کنند.

به طور کلی باید بگوییم کافه تایم از بهترین و خاص‌ترین کافه های یزد محسوب می‌شود که می‌توان لحظات ناب و منحصر به فردی را در آن سپری کرد.

آدرس: یزد، خیابان کاشانی، خیابان مسکن، نرسیده به چهارراه اول

شماره تلفن: ۰۹۱۳۵۳۷۲۲۳۴-۰۳۵۳۶۲۳۴۹۵۳

ساعات کاری: از ۱۷ الی ۲۴

کافه تایم یزد

 

 

کافه اردیبهشت یزد

یکی دیگر از کافه های یزد، کافه اردیبهشت است که از سال ۱۳۹۸ توسط آقای فرهنگ شروع به کار کرد. این کافه از فضایی بسیار عالی برای برگزاری تولد و دورهمی‌های دوستانه برخوردار است. در این کافه می‌توان با گوش دادن به موسیقی‌های دلنشین لحظات آرام و نابی را تجربه کرد.

در منوی کافه اردیبهشت صبحانه‌های بسیار لذیذ و مقوی، قهوه‌های خوش عطر، دم‌نوش‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های گرم و سرد متنوعی به چشم می‌خورد که علاوه بر کیفیت عالی از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند و ارزش یکبار امتحان کردن را دارند.

اگر به این کافه سر زدید، حتماً شیک شکلات‌های آن را امتحان کنید که از خوشمزه‌ترین و باکیفیت‌ترین شیک شکلات‌های این شهر هستند. کافه اردیبهشت امکان پذیرایی دسته جمعی و دربست و همچنین امکان رزرو کافه را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است و شما می‌توانید با قیمتی مناسب از این خدمات بهره‌مند شوید.

آدرس: یزد، بلوار شهید قندی، بعد از مجتمع آریا، نبش میدان ریاضی، اول بلوار جهاد

شماره تلفن: ۰۳۵۳۸۲۷۷۹۵۰

ساعات کاری: از ۷ الی ۱۲ و ۱۸ الی ۱ بامداد

کافه اردیبهشت یزد

 

 

 

کافی شاپ بلنسی یزد

کافی شاپ بلنسی در بافت جدید شهر یزد قرار دارد و با سرو فست‌فود‌های لذیذ و متنوع و انواع نوشیدنی، لحظات خوبی را برای مهمانان خود رقم می‌زند. این کافه یکی از کافه‌های شیک شهر یزد است که در منوی آن غذا‌های لذیذ و خوش طعمی‌ همچون فیله مرغ ایتالیایی، پاستا قارچ و مرغ، پیتزا ویژه بلنسی، خوراک زبان، پیتزا کاریکان، انواع سالاد و استیک با بهترین کیفیت به چشم می‌خورد.

وجود تخت‌ها و صندلی‌های این کافه در بین درختان بلند و سرسبز و گل‌های رنگارنگ و زیبا، محیط بسیار هنری و دنجی را برای مشتریان فراهم کرده است و به منظور برگزاری دورهمی‌ و تولد گزینه‌ مناسبی است. کافی شاپ بلنسی به منظور افزایش رضایت مشتریان در هر پنجشنبه مراسم اجرای موسیقی زنده و شادی را برگزار می‌کند و یکی از بهرین کافه های یزد است.

آدرس: یزد، محله صفائیه، خیابان فلاحی، خیابان اطلسی، نبش فرعی ۱۶

شماره تلفن: ۰۳۵۳۸۲۶۸۹۳۹

ساعات کاری: از ۱۸ الی ۱۲

کافه ونیز یزد

یکی دیگر از معروف‌ترین کافی شاپ‌های یزد برای تولد کافه ونیز است. این کافه با مدیریت آقای مهدی شکاری از سال ۹۲ کار خود را جهت خدمات رسانی به شهروندان یزد و مسافران آغاز کرد. این کافه در مساحتی حدود ۶۰ مترمربع با ظرفیت ۴۰ نفره به عنوان مکانی دنج و آرام برای گذراندن لحظات خوش و معاشرت‌های صمیمی‌ طرفداران خاص خود را دارد.

نکته قابل توجه در مورد کافه ونیز یزد این است که پرسنل مجرب و خوش برخورد این کافی شاپ مسلط به زبان انگلیسی هستند و می‌توانند خدمات کافه را به گردشگران خارجی به نحو احسن ارائه دهند. از دیگر امکانات این کافه می‌توان به امکان ارسال منو، پذیرایی گروهی و رزرو کافه برای دورهمی‌ اشاره کرد.

با مراجعه به این کافه باصفا و جذاب می‌توانید از منوی آن بهترین قهوه اسپرسو، شیک، آبمیوه، بستنی، کیک، چای، دم‌نوش و غیره را سفارش دهید.

یکی از ایده‌های خلاقانه کافه ونیز دیوار نویسی است که افراد می‌توانند روی کاغذ‌های رنگی جملات خود را نوشته و در دیوار مخصوص آویزان کنند. این حرکت جذاب علاوه بر جذب مشتریان بیشتر، سبب ایجاد نمایی زیبا در ظاهر کافه ونیز شده است.

آدرس: یزد، خیابان امام، خیابان مسجد جامع، سمت راست، کنار ترمه حسینی

شماره تلفن: ۰۳۵۳۶۲۰۷۹۰۲

کافه ونیز یزد

 

 

 

کافه رستوران تاک یزد

یکی از معروف‌ترین کافه های یزد کافه رستوران تاک است که از سال ۱۳۸۷ شروع به کار کرده است و از پرسنل مجرب و باتجربه و ظرفیت ۱۰۰ نفره برخوردار است. امکان رزرو تلفنی، اینترنت رایگان و رزرو کافه برای مراسمات گروهی از جمله امکانات مهم کافه تاک است.

در این کافه دو منوی انگلیسی و فارسی به مشتریان ارائه می‌شود که شامل انواع غذا‌های خارجی و ایرانی، کیک، دسر، نوشیدنی گرم و سرد و پیش غذا‌های فوق‌العاده است. در کافه تاک یزد می‌توان در محیطی مدرن و بی‌نظیر به صرف وعده غذایی یا نوشیدنی مطلوب با گوش دادن به موسیقی دلنشین پرداخت.

اگر به دنبال بهترین کافه های یزد هستید به هیچ عنوان این کافه دنج و باصفا را از دست ندهید.

آدرس: یزد، بلوار پاک نژاد، بین چهارراه معلم و سه راه حکیمیان

شماره تلفن: ۰۳۵۳۵۲۵۵۵۶۳

ساعات کاری: از ۱۷:۳۰ الی ۲۴

کافه دات یزد

وقت آن رسیده که یکی از پرطرفدار‌ترین کافه های یزد را به شما معرفی کنیم و آن هم کافه دات است. این کافه در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و هرروزه با برخورداری از کارکنان خوش اخلاق و باتجربه و مسلط به زبان انگلیسی لحظات به یاد ماندنی را در فضایی جذاب برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

این کافی شاپ از مساحت ۸۰ مترمربع و ظرفیت ۴۰ نفره برخوردار است. از ویژگی‌های منحصر به فرد کافه دات می‌توان به سرو غذای سفارشی به سلیقه مشتری، منوی غذای گیاهی و منوی انگلیسی اشاره کرد.

کافه دات به داشتن نوشیدنی‌های خوش طعم و خاص معروف است و شما می‌توانید با مطالعه منو این کافه انواع اسموتی، شیک، دم‌نوش، قهوه، چای و غیره را سفارش دهید. این کافه برای صرف وعده‌های صبحانه نیز گزینه بسیار خوبی است و شما می‌توانید از قبل یک میز برای خود رزرو کنید.

فضای داخلی کافی شاپ دات متمایز از سایر کافه های یزد است. در این کافه می‌توانید میز‌های متنوعی همچون میز سکه، مداد رنگی، نقش فرش، کلید، کتاب، مداد رنگی، صفحه گرامافون و سایر موارد را ببینید و از وجود کتابخانه‌ای بسیار شیک و زیبا در این کافه لذت ببرید.

در این کافه تک‌تک سفارش‌های شما با دقت و حساسیت بالا و کیفیتی قابل توجه آماده می‌شوند و کلیه پرسنل در جهت کسب رضایت شما فعالیت می‌کنند. پس حتماً مراجعه به این کافه را در لیست کار‌های خود قرار دهید.

آدرس: یزد، محله صفائیه، بلوار دانشگاه، خیابان طراز یزدی

شماره تلفن: ۰۳۵۳۸۴۱۳۱۸۵

ساعات کاری: از ۸ الی ۱۳:۳۰ و از ۱۷ الی ۲۲:۳۰

کافه دات یزد

 

کافه سیناتلا یزد

سیناتلا در واقع برندی است که با داشتن شکلات و محصولاتی منحصر به فرد و خوش طعم شهرت یافته است و نوتلابار به طور رسمی‌ به سیناتلا تغییر نام داده است. سیناتلا امروزه به یکی از محبوب‌ترین فرآورده‌های شکلاتی دنیا تبدیل شده است.

این برند در ایران از ۶۸ شعبه فعال برخوردار است و توانسته است با ارائه محصولات بی‌نظیر و خوشمزه به یکی از بر‌ترین کافه های یزد تبدیل شود. سیناتلا یزد در قسمت جدید شهر قرار دارد و با ترکیب‌های شگفت انگیز طعم‌های بی‌نظیر و خوشمز‌ه‌ای را به مشتریان عرضه می‌کند و طرفداران بسیاری دارد.

تنوع بالای منوی این کافه توانسته است پاسخگوی سلایق مختلف باشد و افراد زیادی را جذب کند. در منوی سیناتلا یزد می‌توانید انواع شیک، بستنی، نوشیدنی، کافی، شکلات داغ، کوکو، کیک کرپ ساده و مخلوط، پیتزای نوتلا و غیره را سفارش دهید.

سیناتلا یزد در سال‌های فعالیت خود سعی داشته است با ارائه بهترین کیفیت، در اختیار گذاشتن پارکینگ و اینترنت بهترین شرایط را برای ساختن لحظاتی خاطره انگیز برای مشتریان فراهم نماید. این کافه توانسته است در بین کافه های یزد بسیار خوش درخشیده و محبوبیت بالایی کسب کند.

آدرس: یزد، محله صفائیه، خیابان گلستان، نبش میرداماد

شماره تلفن: ۰۳۵۳۸۲۰۱۰۱۰

ساعات کاری: از ساعت ۱۰ الی ۲۴

کافه رستوران امیر شکلات یزد

کافه رستوران امیر شکلات یزد در محوطه هتل باغ مشیر الممالک واقع شده است و از سال ۹۳ با مدیریت آقای توکلی شروع به ارائه خدمات کرده است. مدیریت عالی، غذا‌ها و نوشیدنی‌های متنوع و خوشمزه، پرسنل مجرب و محیط صمیمی‌ و آرام این کافه سبب محبوبیت بسیار آن در بین کافه های یزد شده است.

این کافه را می‌توان به عنوان یکی از کافه‌های روباز یزد نیز معرفی کرد که مشتریان می‌توانند در فضای باز به سرو غذا و نوشیدنی خود بپردازند. از دیگر امکانات کافه امیر شکلات می‌توان به داشتن منوی فارسی و انگلیسی، طبخ غذای سفارشی، منوی غذا‌های گیاهی و پذیرایی دسته جمعی و دربست اشاره کرد.

این کافه به دلیل داشتن طراحی خاص و جذاب می‌تواند لحظات زیبا و لذت بخشی را برای مهمانان خود فراهم کند و سرویس دهی عالی داشته باشد. در روز‌های دوشنبه و جمعه هر هفته در این مکان موسیقی زنده اجرا می‌شود. درنهایت پیشنهاد می‌کنیم در بازدید از کافه های یزد، کافه امیر شکلات را فراموش نکنید.

آدرس: یزد، بلوار استقلال، بلوار مشیر، هتل مشیر الممالک یزد

شماره تلفن: ۰۳۵۳۵۲۳۹۷۶۰

ساعات کاری: از ۱۰:۳۰ الی ۲۳

کافه رستوران امیر شکلات یزد

 

 

 

کافه لیانا یزد

کافه لیانا یزد به عنوان یکی از بهترین کافه های یزد، از دو شعبه در شهر یزد برخوردار است که شعبه اول در سال ۹۲ و شعبه دوم در سال ۹۵ تأسیس شده است. شعبه ۱ این کافه با ظرفیت ۲۵ نفر و شعبه دوم با ظرفیت حدود ۴۰ نفر آماده خدمات رسانی و پذیرایی از مسافران و شهروندان یزدی است.

نیرو‌های مجرب و کارآزموده، فضای مدرن و دنج، منوی متنوع و سرو نوشیدنی‌ها و غذا‌های باکیفیت و لذیذ از نقاط قوت کافه لیانا است. این کافه نیز مانند سایر کافه های یزد از منوی فارسی و انگلیسی و رزرو گروهی برخوردار است. کافه لیانا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گذراندن لحظاتی لذت بخش در کافه های یزد است.

آدرس شعبه ۱: یزد، محله صفائیه، بلوار آتش نشان، خیابان صدر الساداتی، نزدیک میدان گندم

شماره تلفن شعبه ۱: ۰۳۵۳۸۲۷۷۲۲۰

شماره تلفن شعبه ۲: ۰۳۵۳۸۲۷۸۰۵۷

ساعات کاری شعبه ۱: از ۱۷:۳۰ الی ۲۴

ساعات کاری شعبه ۲: از ۱۰ الی ۲۳

کافه پیانو یزد

از دیگر کافی شاپ‌های یزد می‌توان کافه پیانو را نام برد. این کافه یکی از کافه‌های مدرن و لوکس شهر یزد است که بسیار جوان پسند بوده و توسط آقای باقریان و شهاب صفا در سال ۱۳۹۱ تأسیس شده است. ظرفیت کافه پیانو حدود ۳۰ نفر است و از محیطی بسیار آرام و دنج برخوردار است.

از نقاط قوت این کافه می‌توان به نیرو‌های خوش رفتار و محترم، قیمت‌های مناسب، دکوراسیون داخلی جذاب و شیک و غیره اشاره کرد. در این کافه می‌توانید علاوه بر سرو نوشیدنی‌ها و غذا‌های خوشمزه، از کتابخانه‌ای که به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار داده شده است نیز استفاده کنید.

اگر به دنبال مدرن‌ترین و زیبا‌ترین کافه های یزد هستید، کافه پیانو انتخاب خوبی است.

آدرس: یزد، محله صفائیه، بلوار دانشگاه، بین خیابان آوینی و میرداماد

شماره تلفن: ۰۳۵۳۸۲۴۷۴۸۲

ساعات کاری: ۸ الی ۱۴ و ۱۷ الی ۲۴

کافه پیانو یزد

 

 

 

کافه سالادور یزد

کافه سالادور از دیگر کافه های یزد است که در بلوار دانشگاه واقع شده و از سال ۱۳۹۵ آغاز به کار کرده است. کافه سالادور را به عنوان یک کافه پرطرفدار و مدرن در یزد می‌شناسند که آماده است همه روزه به بهترین نحو سرویس دهی نماید.

در این کافه می‌توانید خوش عطر و خوش‌طعم‌ترین نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع سالاد را امتحان کنید. سالاد اسفناج و انار، تنا، فرانسوی، ‌هازل نات، پاستا و غیره از سالاد‌های بسیار خوشمزه و بی‌نظیر کافه سالادور هستند که همراه با دیزاین زیبا و سس‌های خوشمزه ارائه می‌شوند.

از نوشیدنی‌های محبوب این کافه که در بین کافه های یزد معروف است می‌توان به سودای بلوبری، پیناکودا، گواوا، آناناس، عرقیات گیاهی، انواع قهوه و غیره اشاره کرد. کافه سالادور برای افرادی که تمایل دارند نوشیدنی‌های خاص و متنوع را تجربه کنند انتخاب بی‌نظیری است.

شما می‌توانید به منظور صرف یک صبحانه لذیذ و مقوی در همه روز‌های هفته به غیر از شنبه به کافه سالادور یزد مراجعه کنید و مهمان این کافه دنج باشید.

آدرس: یزد، بلوار دانشگاه، مقابل مجتمع خورشید، مجتمع کالج

شماره تلفن: ۰۳۵۳۸۲۶۶۶۸۴

ساعات کاری: از ۱۱:۳۰ الی ۱۱:۳۰ به غیر از شنبه‌‌ها و از ۱۷:۳۰ الی ۲۳:۳۰

کافه سالادور یزد

 

 

 

کافه ایرانی قدیمی‌ یزد

یکی دیگر از معروف‌ترین کافه‌های سنتی یزد کافه رستوران ایرانی قدیمی‌ است که در قلب بافت تاریخی و قدیمی‌ شهر یزد قرار دارد و از منو بسیار متنوع و کاملی برخوردار است. کافه ایرانی قدیمی‌ فضایی سنتی و هنری دارد.

در پشت بام این کافه میز و صندلی و تخت برای مشتریان قرار داده شده و چشم اندازی بسیار متفاوت و زیبا برای مشتریان فراهم شده است. در منوی این کافه انواع دم‌نوش و شربت‌های ایرانی، قهوه، کیک و دسر، غذا‌های اصیل ایرانی و غذا‌های فرنگی قرار گرفته تا بتواند پاسخگوی سلایق مختلف مشتریان بوده و رضایت آن‌ها را جلب نماید.

اگر در بین کافه های یزد به دنبال جایی هستید که بتوانید یک وعده غذایی مطلوب از غذا‌های ایرانی میل کنید، کافه ایرانی قدیمی‌ را در اولویت قرار دهید.

آدرس: یزد، خیابان مسجد جامع یزد، انتهای بازارچه صراف‌ها

شماره تلفن: ۰۳۵۳۶۲۰۵۰۸۴

ساعات کاری: از ۱۱ الی ۲۴

کافه فرندز یزد

شاید نام این کافه شما را هم به یاد سریال جذاب و دوست داشتنی فرندز انداخته باشد. این نام گذاری بی دلیل نیست؛ در این کافه علاوه بر وجود یک منوی جذاب و متنوع، پیشنهاد‌های شگفت انگیزی همچون بستنی جویی و سالاد محبوب فیبی نیز برای علاقه‌مندان به سریال فرندز قرار داده شده است.

علاوه بر این در منوی کافه فرندز می‌توانید انواع قهوه، نوشیدنی‌های گرم، شیک، اسموتی، ماکتیل، پاستا، پنینی و غیره را سفارش دهید و طعم کم‌نظیر آن‌ها را تجربه کنید. کافه فرندز جزو آن دسته از کافه های یزد است برای گذراندن اوقات فراغت با دوستان و برگزاری دورهمی‌ بهترین گزینه است.

در فضای داخلی کافه می‌توان شاهد قرارگیری میز‌های چوبی، کاناپه راحتی، باز‌ی‌های مفرح و هیجان انگیز بود. این کافه از ظرفیت ۵۰ نفره برخوردار بوده و برای برگزاری تولد و مراسمات کوچک مناسب است.

آدرس: یزد، بلوار حسابی، مجتمع تجاری نگین

کافه فرندز یزد

 

 

 

کافه فیروز یزد

کافه فیروز از آن دسته از کافه های یزد است که در همه ساعات برای صرف صبحانه، نا‌هار و شام می‌توان به آن مراجعه کرد. این کافه در سال ۹۷ توسط آقای امراللهی افتتاح گردید و با ظرفیت ۴۰ نفر و یک فضای جذاب و شاد فعالیت خود را آغاز نمود.

موضوعی که سبب شده است کافه فیروز نسبت به دیگر کافه های یزد خاص و منحصر به فرد باشد؛ سرو غذا‌های سنتی به روش مخصوص این کافه است که در جا‌های دیگر یافت نمی‌شود. منوی رنگارنگ و جذاب این کافه هر کسی را به صرف یک وعده غذایی مطلوب و خوشمزه در این مکان ترغیب می‌کند.

کافه فیروز مانند دیگر کافه های یزد همواره در تلاش بوده رضایت مشتریان را جلب نماید و در این راستا امکان ارسال غذا و سفارش تلفنی را برای مشتریان فراهم کرده و البته برای دانشجویان تخفیفات ویژ‌ه‌ای را در نظر گرفته است.

آدرس: یزد، میدان شهدای محراب، اول بلوار دانشجو، مقابل بانک صادرات

شماره تلفن: ۰۳۵۳۸۲۷۲۹۷۹

ساعات کاری: از ۷ الی ۱۵ و ۱۸ الی ۲۲

کافه فیروز یزد

 

 

کافه آسمون یزد

کافه آسمون از زیبا‌ترین کافه های یزد به شمار می‌آید که در سال ۹۰ به مدیریت آقای زنگنه افتتاح شد. این کافه ظرفیت پذیرش ۱۵۰ نفر را دارد و همواره سعی کرده است با ارائه بهترین خدمات رضایت مشتریان را جلب نماید و لحظات خوشی برای آن‌ها ایجاد کند.

در کافه آسمون یزد می‌توانید از امکانات ویژ‌ه‌ای همچون دو سالن ویژه خصوصی، تخت، بالکن، لژ خانوادگی، رزرو تلفنی، فضای پارک مناسب، سرویس بیرون بر، تلویزیون و غیره بهره‌مند شوید. پیک موتوری این کافه می‌تواند در سریع‌ترین زمان غذای گرم و دلچسب شما را به دستتان برساند.

از مهم‌ترین بخش‌های منو این کافه می‌توان به انواع ساندویچ و پیتزا، کریسپی، تاپ برگر، چیز برگر، اسنک، سوخاری، تاپ کینگ، نوشیدنی‌های گرم و سرد و غیره اشاره کرد. شایان ذکر است در کافه آسمون یزد بر خلاف سایر کافه های یزد مراسم فارغ‌التحصیلی نیز در کنار دورهمی‌‌ها و مراسم تولد برگزار می‌شود و به این منظور فضای بسیار مناسبی دارد.

آدرس: یزد، صفائیه، بلوار صیاد شیرازی، نبش کوچه ۲ صیاد، مجتمع الماس کویر

شماره تلفن: ۰۳۵۳۸۲۸۲۰۵۰

ساعات کاری: از ۱۱ الی ۱۴ و ۱۸ الی ۲۴

کافی شاپ کاکتوس سبز یزد

از دیگر کافه‌های روباز یزد می‌توان به کافه کاکتوس اشاره کرد که در باغی به مساحت ۸۰۰ مترمربع واقع شده است و با داشتن ۱۴ تخت، چندین سکو، ۲ آلاچیق و غیره فضایی بسیار دلنشین و مفرح را برای پذیرایی از مهمانان مهیا کرده است.

پرسنل این کافی شاپ با استفاده از مواد اولیه باکیفیت انواع غذا‌های ایرانی، انواع نوشیدنی گرم و سرد و همچنین انواع فست‌فود شامل قارچ سوخاری، فیله سوخاری، انواع اسنک، همبرگر، چیز برگر، دوبل برگر، پیتزا و غیره را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

در این کافه به منظور جلب رضایت مشتریان یک روز در هفته موسیقی زنده در فضای دل انگیز و ناب این کافی شاپ اجرا می‌شود. علاوه بر این خدمات بیرون بر نیز توسط کافه باغ کاکتوس به مشتریان ارائه می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم که اگر به دنبال خوردن یک وعده غذایی باکیفیت و خوش طعم در مکانی دنج و آرام هستید، در بین کافه های یزد حتماً سری به کافه کاکتوس بزنید.

آدرس: یزد، بلوار استقلال، مقابل پمپ بنزین، کوچه شعبان

شماره تلفن: ۰۳۵۳۵۲۸۰۵۴۷

کافی شاپ کاکتوس سبز یزد

 

 

 

کافه آشتی کنون یزد

پشت نام این کافه داستان قشنگی نهفته است و آن هم این است که عمارت کوچه آشتی کنون که در بافت تاریخی یزد قرار دارد شامل کوچه‌های بسیار تنگ و باریکی است که به این منظور ساخته شد‌ه‌اند تا افراد هنگام عبور از آن به هم برخورد کنند و این موضوع سبب افزایش صمیمیت و یکرنگی آن‌ها شود.

عمارت آشتی کنون با مدیریت آقای لایقی در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردید و در خدمت شهروندان یزدی و مسافران قرار گرفت. ظرفیت پذیرش این عمارت ۶۰ نفر است و محیط دل انگیز و تاریخی آن، حال و هوای نوستالژیک و خاطره انگیزی را برای افراد تداعی می‌کند.

در این عمارت ۱۳۰ متری به گرمی‌ از مهمانان در وعده شام پذیرایی می‌شود و شما می‌توانید طعم انواع غذا‌های سنتی، نوشیدنی‌های گوارا و خوش طعم را در این کافه بچشید و از فضای باصفای آن لذت ببرید. غذا‌های سنتی این کافه عبارت‌اند از: کشک بادمجان، انواع کوکو، املت، کل جوش، ماست و خیار و غیره.

علاوه بر این در این کافی شاپ انواع عرقیات، دم‌نوش، قهوه، شربت‌های ایرانی و خانگی برای مشتریان سرو می‌شود که طعم آن‌ها بی‌نظیر است و طرفداران بسیاری دارد. وجود ظروف سفالی دور تا دور حیاط، حوض رنگی و پر از ماهی، دیوار‌های گلی، پشت بام زیبا و صندلی‌های چوبی فضای سنتی زیبا و دل انگیزی را برای این کافه ایجاد کرد‌ه است.

اگر به دنبال بهترین و جذاب‌ترین کافه های یزد هستید، حتماً به این عمارت سر بزنید و مطمئن باشید اصلاً پشیمان نخواهید شد.

آدرس: یزد، خیابان مسجد جامع، کنار فرش پازیک، کوچه آشتی کنان

شماره تلفن: ۰۳۵۳۶۲۲۸۷۹۱

ساعات کاری: از ۱۷:۳۰ الی ۲۴

کافی شاپ خانه باران یزد

این کافه در سال ۱۳۹۶ تأسیس شد و با ظرفیت پذیرش ۵۰ نفر، هرروزه در وعده صبحانه و شام به ارائه خدمات به مشتریان می‌پردازد. کافه خانه باران یزد در خانه‌ای ۴۰۰ متری در اقامتگاه بوم گردی ایران قرار دارد و متعلق به دوران قاجار است.

در ابتدای ورود به این کافه حوض آبی و ماهی‌های درون آن، صفه‌های اطراف حیاط، کوزه‌های آب، تخت‌ها و در‌های چوبی فضای صمیمی‌ دوران قدیم را برای انسان تداعی می‌کنند.

معمولاً منوی این کافه شامل غذا‌های ساد‌ه‌ای است که همراه با نان سرو می‌شوند. غذا‌هایی همچون نان و پنیر و سبزی، املت، کشک بادمجان، کوکو و غیره. البته با هماهنگ قبلی امکان پخت غذای سفارشی نیز وجود دارد. علاوه بر این فضای دلنشین، پشت بام کافه باران برای خلوتی دوستانه و نوشیدن یک چای قند پهلو گزینه بسیار مناسبی است.

این کافه را می‌توانید به منظور برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌‌های دوستانه و خانوادگی رزرو کرده و لحظات خوشی را در آن سپری کنید. این کافه در بین کافه های یزد به داشتن موسیقی سنتی و غذا‌های ساده و خوش طعم معروف است.

آدرس: یزد، محله فهادان، کوچه مقابل مسجد چهل محراب

شماره تلفن: ۰۹۱۳۸۵۰۶۲۱۰ آقای مهدی نژاد

ساعات کاری: از ۹ الی ۱۳ و ۱۶:۳۰ الی ۲۳

کافی شاپ خانه باران یزد

 

 

 

کافه ریور یزد

کافه ریور از دیگر کافه های یزد است که جزو کافه‌های مدرن و ایتالیایی این شهر به شمار می‌آید. این کافه در سال ۱۳۹۵ به عنوان شعبه‌ای از کافه ریور ایتالیایی تهران تأسیس شد. در این کافه انواع نوشیدنی‌ها و غذا‌های سفارشی سرو می‌شود.

در این کافی شاپ که از شیک‌ترین کافه های یزد نیز محسوب می‌شود علاوه بر منوی انگلیسی و منوی گیاهی، سرو تخصصی صبحانه ایرانی، انگلیسی، ‌هاوایی، سوئدی، پرتغالی، اسنک، سالاد اسفناج، سالاد سزار، سالاد مدیترانه‌ای، انواع پیتزای ایتالیایی و غیره صورت می‌گیرد.

کافه ریور یزد به اندازه ۹۰ نفر ظرفیت پذیرش دارد و از امکاناتی همچون رزرو گروهی، نیرو‌های مسلط به زبان انگلیسی، نورپردازی زیبا، فضایی دنج و البته ارسال با پیک برخوردار است. مدیریت و پرسنل این کافه با ارائه طعم‌های متفاوت و کم‌نظیر همواره در راستای ایجاد آسایش و رفاه برای مشتریان و جلب رضایت حداکثری آن‌ها عمل می‌کنند.

کافه ریور از محبوب‌ترین کافه های یزد در میان جوانان و خانواده‌ها است؛ اگر در یزد به دنبال کافه‌ای دنج و خوش قیمت بودید حتماً به آن سری بزنید.

آدرس: یزد، محله صفائیه، بلوار شهید قندی، میدان ریاضی، بلوار ابن سینا، مجتمع ساقی

شماره تلفن: ۰۳۵۳۸۲۸۷۸۸۸

ساعات کاری: از ۹ الی ۱۴ و ۱۹ الی ۲۴

کافه ریور یزد

 

 

 

کافی شاپ کارن یزد

از دیگر کافه های یزد که در بافت جدید شهر قرار گرفته است می‌توان به کافه کارن اشاره کرد. در بین کافه های یزد این کافه به سرو انواع نوشیدنی گرم و سرد خوش طعم و خاص شامل قهوه، میلک‌شیک، قهوه سرد و غیره معروف است.

همچنین با مراجعه به کافه کارن می‌توانید از تنوع بالای غذا‌ها استفاده کرده و انواع صبحانه ایرانی، ایتالیایی، انگلیسی و آمریکایی و پیتزای خوش طعم ایتالیایی را انتخاب نمایید. این کافه با برخورداری از فضایی دنج و آرام برای دورهمی‌ دوستانه و گفت‌وگو‌های صمیمی‌ گزینه بسیار مناسبی است.

این کافه در دو وعده صبحانه و شام آماده است که در بین کافه های یزد خوش درخشیده و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید. کافه کارن در نزدیکی هتل صفائیه و هتل ارگ جدید یزد واقع است و اگر در این اماکن اقامت داشتید می‌توانید به راحتی از خدمات این کافه دلنشین بهره‌مند شوید.

آدرس: یزد، محله صفائیه، بلوار دانشگاه، خیابان ملاصدرا، کوچه هفتم

شماره تلفن: ۰۳۵۳۸۲۷۷۴۷۵

ساعات کاری: از ۹ الی ۱۲ و ۱۸ الی ۲۴

از دیگر کافه های یزد می‌توان موارد ذکر شده در جدول زیر را نام برد.

نام کافه آدرس شماره تلفن
کافه بیسترو یزد، محله صفائیه، بلوار دانشگاه، نبش ۲۴ متری سوم ۰۹۳۵۲۴۰۰۰۴۳۷
کافه شازده یزد یزد، خیابان سلمان فارسی ۰۳۵۳۶۲۶۹۱۴۰
کافه خوان دوحد یزد یزد، واقع در بلوار عاصی زاده، کوچه سنگریزه ۰۳۵۳۶۲۷۰۳۷۷
کافه روبانزو یزد، محله صفائیه، خیابان ملاصدرا، نبش کوچه ۲۳، طبقه ۱ ۰۳۵۹۱۰۰۱۸۸۰
کافه رویال یزد، محله صفائیه، بلوار دانشگاه، اول خیابان جیحون یزدی ۰۳۵۳۸۲۷۳۶۴۳
کافه آبی یزد یزد، بعد از فیضیه
کافه کلاه فرنگی هتل پارسیان یزد یزد، خیابان فلاحی، میدان امام حسین ۰۳۵۳۵۲۵۳۱۱۱
کافه دمی‌ بار یزد، محله صفائیه، میدان مادر، اول خیابان یاس برین، کنار فرعی ۳۱ اطلسی ۰۳۵۳۸۲۷۱۷۱۷
کافه سزار یزد، میدان ابوذر، کوچه سنبل، کنار داروخانه شبانه روزی ۰۳۵۳۸۲۶۵۶۰۰
کافه پلازا یزد، خیابان امام خمینی، نبش میدان بهشتی

شارینو

اگر دوست دارید شهر زیبا و تاریخی یزد را بیشتر بشناسید، می‌توانید به مقالات وبلاگ شارینو همچون مراکز تفریحی یزد، مراکز خرید یزد، رستوران‌های یزد، سالن‌های زیبایی یزد و غیره مراجعه نمایید و اطلاعات ارزشمندی کسب کنید.

یکی از اهداف مهم سایت شارینو معرفی بهترین و مجرب‌ترین پزشکان یزد در حوزه‌های درمانی مختلف است؛ به این منظور می‌توانید از مطالب پزشک ماما در یزد، کلینیک دندانپزشکی در یزد، پزشک مغز و اعصاب در یزد، پزشکان قلب و عروق در یزد، سونوگرافی در یزد و غیره استفاده نمایید.

اگر می‌خواهید از بهترین و قیمت مناسب‌ترین خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی در یزد بهره‌مند شوید؛ نگران نباشید وب‌سایت شارینو با ارائه مطالبی همچون تعمیر ماشین ظرفشویی در یزد، تعمیر ماشین لباسشویی در یزد، تعمیر چرخ گوشت در یزد، تعمیر مبل در یزد، تعمیر شوفاژ در یزد، تعمیر آبگرمکن در یزد و غیره در این زمینه توانسته است اطلاعات بسیار مهم و کاربردی را ارائه نماید.

سخن پایانی

آشنایی با بهترین کافه های یزد به افراد کمک می‌کند در مواقعی که می‌خواهند لحظات لذت بخش و آرامی‌ را در کنار دوستان و خانواده خود بگذرانند؛ بتواند فضایی دنج و باصفا یافته و در کنار عزیزانشان لذت ببرند. در شهر یزد کافه‌های بسیاری فعالیت می‌کنند و در حقیقت برخی از آن‌ها به صورت کافه قنادی، کافه رستوران، کافه بستنی یا سفره خانه سنتی پذیرای مشتریان هستند.

در این مطلب سعی کردیم به طور کامل شما را با معروف‌ترین کافه های یزد آشنا کنیم و اطلاعات مهمی‌ همچون معماری و نوع فضای کافه، آدرس و شماره تلفن آن‌ها را در اختیارتان قرار دهیم. لطفاً دیدگاه خود را در مورد این مطلب با ما به اشتراک بگذارید. از توجه شما سپاسگزاریم.

۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *