سینما های اصفهان

اگر بخواهید که یکی از سینما های اصفهان  را برای تماشای فیلم و گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب کنید، چه معیارهایی دارید؟ شاید معیار شما با فاکتورهایی که فرد دیگری برای تصمیم گیری دارد، فرق داشته باشد؛ به هر حال نیاز و سلیقه افراد با هم متفاوت است.

در صورتی که برای تصمیم گیری سردرگم هستید و در عین حال می‌خواهید که بهترین سینما را انتخاب کنید، مقاله بهترین سینما های اصفهان  را از دست ندهید. در این مقاله به بررسی فاکتورها و نکات مهم درباره انتخاب مناسب‌ترین سینما می‌پردازیم؛ پس ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

معیارهای انتخاب بهترین سینما

شاید مناسب‌ترین و بهترین سینما از نظر هر کسی متفاوت باشد؛ بنابراین لازم است جوانب مختلف را در این زمینه بررسی کنید تا بتوانید تصمیمی درست بگیرید. اگر فیلم باز باشید، می‌دانید که محیطی که در آن به تماشای فیلم می‌نشینید، اهمیت زیادی دارد و باید مطابق با میل شما باشد.

به همین دلیل علاوه بر انتخاب فیلم سینما های اصفهان ، باید به فضای آنها نیز توجه کنید. به این ترتیب می‌توانید از تماشای فیلم مورد علاقه خود لذت بیشتری ببرید. در ادامه مطلب شمارا با مهم‌ترین فاکتورهایی که در انتخاب بهترین سینما باید در نظر بگیرید، آشنا می‌کنیم.

معیارهای انتخاب بهترین سینما

 

 

 

دسترسی مناسب سینما

موقعیت مکانی سینما یکی از عوامل مهم در انتخاب آن است؛ به این صورت که اگر سینما در نزدیکی محل زندگی یا کار شما باشد، دسترسی به آن راحت‌تر است. همچنین سینما باید در جایی باشد که دسترسی به آن از طریق وسایل نقلیه عمومی آسان و بدون دردسر باشد.

نکته قابل توجه دیگر در این زمینه، داشتن پارکینگ یا جای پارک در نزدیکی سینما است. آن دسته از سینما های اصفهان  که امکان پارک ماشین را به هر طریقی برای شما فراهم می‌کنند، می‌توانند گزینه مناسبی برای فیلم دیدن باشند؛ زیرا دیگر ذهن شما را درگیر جای پارک نمی‌کنند.

امکانات سینما

امکاناتی که برای سینماها در نظر گرفته می‌شوند، تأثیر زیادی بر جذب مردم دارند؛ زیرا این امکانات باعث می‌شوند تا لذت تماشای فیلم دو چندان شده و بازدیدکنندگان احساس راحتی بیشتری داشته باشند. پس می‌توان گفت که امکانات سینما های اصفهان  یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب هستند.

تعداد سالن‌های سینما، سرویس‌های بهداشتی، بوفه، تهیه راحت بلیط و… از امکانات یک سینمای خوب در اصفهان به شمار می‌روند. امکانات سینما باید به گونه‌ای باشد که بازدیدکنندگان بتوانند به هر چه که به آن نیاز دارند، به راحتی دسترسی داشته باشند.

سرویس دهی و مشتری مداری

وقتی وارد سینما می‌شوید، برای تهیه بلیط، پیدا کردن جای خود و استفاده از امکانات سینما باید با کارکنان آنجا در ارتباط باشید. شیوه برخورد با مشتری و نحوه سرویس دهی هر سینما تأثیر زیادی بر تصمیم گیری مشتریان برای بازدید مجدد دارد. این نکته حتی بر میزان فروش سینما نیز تأثیر می‌گذارد.

برخی از مشهورترین سینما های اصفهان  به دلیل سرویس دهی و مشتری دهی عالی که دارند، بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب کردند؛ به گونه‌ای که مردم سرویس دهی عالی را حتی به دسترسی آسان سینما ترجیح می‌دهند. پس قبل از انتخاب سینمای مورد نظر خود، حتماً این فاکتور را در نظر بگیرید.

کیفیت سالن سینما

هیچ کس دوست ندارد که در سینمایی با صندلی‌های شکسته و سالنی بی کیفیت پا بگذارد. میزان نور سالن و کیفیت امکانات آن از جمله موارد مهم در انتخاب یک سینما هستند؛ بنابراین بهترین سینمای اصفهان باید سالنی مرتب داشته و امکانات و تجهیزات آن با کیفیت باشند.

چیدمان صندلی‌ها و راحت بودن آنها، محل قرارگیری پرده سینما و رفت و آمد راحت بازدیدکنندگان از عوامل مهم در تعیین میزان کیفیت سالن سینما هستند. شما می‌توانید برای بررسی این فاکتور، به سینما های اصفهان  مراجعه کرده و از سالن آنها دیدن کنید.

کیفیت سالن سینما

 

 

 

کیفیت صدای سالن سینما

سالن سینمایی را تصور کنید که کیفیت صدای آن پایین باشد؛ آیا در این حالت می‌توانید از فیلم لذت ببرید؟ کم یا زیاد بودن بیش از حد صدای سالن، بم بودن آن و نرسیدن صدا به همه بخش‌های سالن از مشکلات رایجی هستند که در سالن‌های سینما با کیفیت پایین صدا مشاهده می‌شوند.

پس لازم است تا قبل از انتخاب سینمای مورد نظر خود، باکیفیت‌ترین سینما های اصفهان  را شناسایی کرده و امکانات صوتی سالن آنها را بررسی کنید. به این ترتیب می‌توانید یک سینمای خوب را با توجه به معیارهای مد نظر خود انتخاب کنید.

کیفیت تصویر سالن سینما

همواره کیفیت صدا و تصویر سالن سینما با هم در نظر گرفته می‌شوند؛ اما شاید کیفیت تصویر از هر چیز دیگری مهم‌تر باشد. مسلماً هیچ کس دوست ندارد که یک فیلم با کیفیت پایین و تصویر نامناسب ببیند. پس تجهیزات سالن سینما از مهم‌ترین فاکتورهای کیفیت آن به شمار می‌رود.

برای لذت بردن هر چه بیشتر از فیلم مورد علاقه خود باید در میان معروف‌ترین سینما های اصفهان  به دنبال گزینه‌ای باشید که کیفیت تصویر را مورد توجه قرار داده باشد. توجه به این نکته از فاکتورهای مهم مشتری مداری نیز به حساب می‌آید.

تمیز بودن سالن سینما

مردم در هنگام تماشای فیلم به خوردن تنقلات و نوشیدنی‌ها علاقه دارند و همیشه در سینما شاهد استفاده از خوراکی‌های مختلف هستیم. در بسیاری از مواقع ممکن است آثار باقی مانده از این خوراکی‌ها در سالن به چشم بخورند و صحنه ناخوشایندی را برای بازدیدکنندگان سانس بعدی به وجود بیاورند.

به همین دلیل باید سالن در بین سانس‌ها نظافت شود تا برای استفاده در سانس‌های بعدی آماده گردد. نظافت کف سالن، صندلی‌ها، راهرو و تمامی بخش‌های آن اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه شود. پس این نکته را هم در زمان انتخاب از میان پرطرفدارترین سینما های اصفهان  در نظر داشته باشید.

تمیز بودن سالن سینما

 

 

 

بهترین سینما های اصفهان

قبل از رزرو بلیط سینما در اصفهان، لازم است تا با تمامی سینماهای این شهر آشنایی داشته باشید؛ این گونه می‌توانید بهترین گزینه را برای تماشای فیلم انتخاب کنید و از لحظات خود لذت بیشتری ببرید. در ادامه شما را با بزرگ‌ترین سینما های اصفهان  آشنا می‌کنیم تا با دید بهتری دست به انتخاب بزنید.

سینما فلسطین اصفهان

سینما فلسطین اصفهان را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین سینماهای این شهر به حساب آورد که فعالیت خود را قبل از انقلاب آغاز کرده است. در گذشته این سینما با نام سینما حافظ نیز شناخته می‌شد و جزو سینماهای روباز اصفهان در سال ۱۳۴۰ به شمار می‌رفت. همین ویژگی سینما فلسطین را در میان مردم به محبوبیت زیادی رسانده بود.

بعد از انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷، سینما حافظ یا همان فلسطین امروزی به حوزه هنری واگذار شده و توسط بنیاد شهید مصادره شد. فعالیت این سینما تا سال ۱۳۹۵ متوقف شده بود؛ اما در همین سال و پس از مدت زمان طولانی، دوباره فعالیت خود را از سر گرفت.

در حال حاضر سانس‌های سینما فلسطین فعال هستند و این مکان با ظرفیت ۵۰۶ نفر، آماده خدمت رسانی است. سیستم نمایش فیلم دیجیتالی و صدای دالبی دیجیتال این سینما از جمله امکاناتی هستند که برای تماشای فیلم با کیفیت بالا در نظر گرفته شده‌اند و بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

دسترسی به سینما فلسطین راحت است و شما می‌توانید از طریق ایستگاه مترویی که در نزدیکی این سینما قرار دارد، به راحتی تردد کنید. این ویژگی برای کسانی که به تردد با وسایل نقلیه عمومی علاقه دارند، اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل می‌توان گفت که موقعیت مکانی سینما فلسطین نسبت به دیگر سینما های اصفهان  بسیار مناسب است.

سینما فلسطین اصفهان

 

 

 

سینما قدس اصفهان

سینما قدس اصفهان به دلیل موقعیت مکانی خاصی که دارد، به عنوان یکی از پرترددترین سینما های اصفهان  شناخته می‌شود. این سینما در سال ۱۳۵۴ تأسیس شد و در ابتدا با نام شهر فرنگ معروف بود. فیلم تفنگ پر اولین فیلم نمایش داده شده در این سینما است.

قرار گرفتن این سینما در نزدیکی سی و سه پل و در مرکز شهر باعث شده تا بسیاری از مردم شهر اصفهان، این سینما را برای تماشای فیلم انتخاب کنند. البته اگر قصد دارید تا با اتومبیل شخصی خود به این سینما بروید، ممکن است با مشکل جای پارک مواجه شوید؛ بنابراین وسایل نقلیه عمومی بهتر است.

در وقایعی که در بهمن ۱۳۵۷ اتفاق افتاد، سینما قدس به آتش کشیده شد و بازسازی آن تقریباً به مدت یک سال به طول انجامید؛ اما بعد از یک سال، سینما قدس فعالیت خود را از سر گرفت. سانس‌های سینما قدس اصفهان با ظرفیت ۸۵۰ نفر در دو سالن فعال هستند.

جالب است بدانید که سینما قدس، مالکیت خصوصی دارد و امکان رزرو آنلاین بلیط این سینما وجود ندارد؛ شاید این مسئله از معایب سینما قدس باشد. لازم به ذکر است که این سینما، یک سالن با چیدمان کافه دارد که ظرفیت آن ۲۵ نفر است. طراحی این سالن به منظور پذیرایی از افراد در زمان تماشای فیلم است.

پردیس سینمایی سیتی سنتر

پردیس سینمایی سیتی سنتر از جدیدترین و به‌روزترین سینما های اصفهان  است که در سال ۱۳۹۷ در مرکز این شهر تأسیس شد. این سینما، ۸ سالن سینمایی برای تماشای فیلم و یک سالن اختصاصی برای کنسرت دارد. وسعت این پردیس سینمایی در حدود ۱۲ هزار متر است.

در احداث این سینما از برترین تکنولوژی‌های دنیا استفاده کرده‌اند؛ به همین دلیل اگر به دنبال یک سینمای مدرن هستید، پردیس سینمایی سیتی سنتر بهترین گزینه برای شما است. در بین ۸ سالن سینمایی که برای این مکان در نظر گرفته شده، بزرگ‌ترین آن ظرفیتی برابر با ۳۳۳ نفر دارد.

ظرفیت کوچک‌ترین سالن این سینما که به صورت اختصاصی طراحی شده ۲۴ نفر است. تماشای فیلم تنها کاربری این پردیس سینمایی نیست؛ بلکه بسیاری از مراسم‌ها و همایش‌های فرهنگی هنری نیز در این مکان برگزار می‌شوند. نمایش تئاتر و سینما سه بعدی هم از دیگر کاربری‌های این سینما هستند.

به طور کلی ظرفیت همه سالن‌های این بالغ بر دو هزار نفر است؛ سالن سینمایی که به منظور نمایش تئاتر سینما سه بعدی طراحی شده، دارای ۲۶۵ صندلی است. کافی شاپ، رستوران، بوفه، هایپر مارکت و فروشگاه‌های مختلف از جمله امکانات رفاهی این پردیس سینمایی به شمار می‌روند.

هتل و پارکینگ بزرگی که این مجموعه دارد، جهت رفاه مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده و منجر به رضایت بالای بازدیدکنندگان این سینما شده است. تردد در این مجموعه بزرگ حتی برای سالمندان و کودکان نیز راحت است؛ زیرا ۴ آسانسور پله برقی‌های متعدد برای آن در نظر گرفته شده است.

معابر مخصوص عبور معلولین و سیستم‌های تهویه مناسب این مجموعه، آن را به یکی از مجهزترین سینما های اصفهان  تبدیل کرده است. شما می‌توانید در هر زمان که بخواهید، از این سینما دیدن کنید و اوقات فراغت خود را در آنجا بگذرانید.

پردیس سینمایی سیتی سنتر

 

 

 

پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان

سینما چهارباغ از جمله سینما های اصفهان  است فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۵۰ آغاز کرد. این سینما در آغاز با نام سینما خانواده شناخته می‌شد و ظرفیت آن در گذشته ۱۴۶ نفر بود. پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان در نزدیکی مترو واقع شده تردد با وسایل نقلیه عمومی را راحت کرده است.

شهرت اصلی این پردیس سینمایی به دلیل موقعیت مکانی خاص آن است؛ واقع شدن این سینما در چهارباغ عباسی که یکی از پررفت‌وآمدترین محله‌های شهر اصفهان است، منجر به محبوبیت آن در بین مردم شده است. مؤسسه بهمن سبز در سال ۱۳۹۵ این سینما را به یک پردیس سینمایی تبدیل کرد.

هم اکنون سینما چهارباغ پنج سالن دارد که هرکدام از این سالن‌ها دارای نام اختصاصی هستند. شیخ بهایی، چهل ستون، نقشه جهان، چهارسوق و… از نام‌های سالن‌های این سینما برای نمایش فیلم در سانس‌های مختلف آن هستند. سانس‌های سینما چهارباغ اصفهان در سالن‌های مختلف آن برگزار می‌شوند.

ظرفیت سالن‌های سینما چهارباغ ۱۱۷، ۱۲۰ و ۴۱۱ نفر است. سالن جدید هم به این سینما اضافه شده ۱۷۰ صندلی دارد و بلیط‌های آن از ساعت ۲۲ شب به بعد نیم بها حساب می‌شوند.

سینما سوره اصفهان

از جدیدترین سینما های اصفهان  که بعد از انقلاب اسلامی تأسیس شد، سینما سوره است. این سینما که در سال ۱۳۷۴ احداث شد، متعلق به حوزه هنری است. ظرفیت سالن سینما سوره ۲۵۰ نفر است و با وجود کوچک بودن آن، امکانات و خدمات رفاهی مناسبی دارد.

کافه، بوفه و سرویس بهداشتی از خدمات رفاهی این سینما به شمار می‌روند. سوره با واقع شدن در مرکز شهر، امکان دسترسی برای مراجعه کنندگان را آسان کرده است.

سینما بهمن خوارسگان اصفهان

زمان تأسیس سینما بهمن خوارسگان به قبل از انقلاب و سال ۱۳۵۴ برمی‌گردد. بازسازی این سینما در سال ۱۳۹۶ توسط مؤسسه فرهنگی بهمن سبز به انجام رسید. دلیل نام‌گذاری این سینما، واقع شدن آن در منطقه خوارسگان در شرق اصفهان است. این منطقه اکنون با نام منطقه ۱۵ اصفهان شناخته می‌شود.

سینما بهمن خوارسگان را می‌توان یکی از سینما های اصفهان  دانست که مجهز به سیستم صوتی دالبی دیجیتال است. به همین دلیل لذت تماشای فیلم در این سینما با وجود قدیمی بودن آن، دوچندان می‌شود. سالن این سینما برای نمایش سانس‌های سینما بهمن خوارسگان اصفهان دارای ظرفیت ۳۲۰ صندلی است.

پردیس سینمایی ساحل اصفهان

یکی از مهم‌ترین سینما های اصفهان  که از قبل انقلاب به‌جامانده، پردیس سینمایی ساحل اصفهان است. این سینما در سال ۱۳۵۴ و در نزدیکی سی و سه پل تأسیس شده است. در دهه ۷۰ سینما ساحل با نام سینما آفریقا نیز شناخته می‌شد. واقع شدن این سینما در ضلع شمالی سی و سه پل، موقعیت مکانی خاصی را به آن داده است.

این سینما با داشتن ۹ سالن، ظرفیت بالایی دارد و سانس‌های سینما ساحل آماده پذیرایی از بیش از ۱۰۰۰ نفر هستند. داشتن دو سالن مجزا برای کودکان از مزایا ویژگی‌های خاص این سینما به شمار می‌رود؛ زیرا برای اولین بار است پدر یک سینما، بخشی مجزا برای کودکان در نظر گرفته می‌شود.

ظرفیت دو سالن مجزایی که مخصوص کودکان است، ۲۰ و ۳۰ نفر است. این سالن‌ها گزینه مناسبی برای استفاده مهدکودک‌ها و مدارس دارند. سینما ساحل اصفهان دارای یک سالن روباز نیز هست که در فصول گرم سال، علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب می‌کند.

رستوران، کافی شاپ، کتابخانه و بوفه از جمله امکانات رفاهی پردیس سینمایی ساحل اصفهان هستند. تردد در این پردیس سینمایی از طریق پله برقی و آسانسور امکان پذیر است؛ بنابراین همه افراد می‌توانند از امکانات فضای این پردیس سینمایی استفاده کنند.

پردیس سینمایی ساحل جزو آن دسته از سینما های اصفهان  است که امکان خرید بلیط را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین فراهم کرده است.

پردیس سینمایی ساحل اصفهان

 

 

 

سینما فرهنگیان اصفهان

شروع فعالیت سینما فرهنگیان اصفهان به سال ۱۳۴۴ بازمی‌گردد؛ به همین دلیل این سینما جزو قدیمی‌ترین سینما های اصفهان  به شمار می‌رود که پیش از انقلاب تأسیس شد. در آن زمان سینما فرهنگیان در بین مردم با نام سینما مهتاب شناخته می‌شد و پس از انقلاب به سازمان بنیاد شهید واگذار گردید.

این سینما در سال ۱۳۶۸ به آموزش و پرورش برگزار شد و پس از آن نام سینما فرهنگیان را روی آن گذاشتند. این سینما بعد از گذشت چند سال مورد بازسازی قرار گرفت؛ رنگ آمیزی دیوارها، تعویض صندلی‌ها، پرده نمایش و کف‌پوش از جمله اقداماتی هستند که برای بازسازی این سینما انجام شدند.

در حال حاضر سینما فرهنگیان اصفهان با دیوارهای ام دی اف شده و نورپردازی ال ای دی به یکی از سینماهای تمیز و مرتب برای استفاده بازدیدکنندگان تبدیل شده است.

سینما سپاهان اصفهان

شاید بتوانیم سینما سپاهان را قدیمی‌ترین سینمای شهر اصفهان بدانیم؛ زیرا تاریخ تأسیس این سینما به سال ۱۳۴۰ برمی‌گردد. این سینما جزو آن دسته از سینما های اصفهان  است که تنها با یک سالن فعالیت می‌کرد. مالکیت سینما اصفهان به حوزه هنری این شهر تعلق دارد.

در سال ۱۳۹۵، یک سالن دیگر گنجایش ۹۰ نفر به سینما سپاهان اضافه شد. سینما سپاهان از نظر موقعیت مکانی بسی و سه پل و مرکز شهر نزدیک است؛ به همین دلیل این سینما به راحتی و توسط وسایل نقلیه عمومی قابل دسترس است.

سینما سپاهان اصفهان

 

 

 

سینما یاسمن شاهین شهر اصفهان

سینما یاسمن در سال ۱۳۷۴ و در شاهین شهر اصفهان تأسیس شد. بازسازی این سینما در سال ۱۳۸۹ و توسط مؤسسه بهمن سبز انجام شد. کار مرمت کاری و ترمیم این سینما به خوبی انجام شده و اکنون به عنوان یکی از سینما های اصفهان  با ظرفیتی در حدود ۳۲۰ صندلی فعالیت می‌کند.

یک سالن دیگر با ظرفیت ۴۲ صندلی در سال ۱۳۹۶ به سینما یاسمن اضافه شد. در حال حاضر تعداد بازدید کنندگان این سینما زیاد است؛ سیر و امکانات مناسبی را در اختیار مردم قرار می‌دهد.

سینما فرهنگ فولادشهر اصفهان

یکی دیگر از سینما های اصفهان  که پیش از انقلاب تأسیس شد، سینما فرهنگ فولادشهر است. تأسیس این سینما در سال ۱۳۵۴ و بازسازی آن در سال ۱۳۹۴ انجام شد. رنگ آمیزی دیوارها، تعویض صندلی‌های فرسوده و تعویض کف‌پوش از جمله اقدامات مهم در بازسازی این سینما به شمار می‌روند.

مؤسسه بهمن سبز، کار بازسازی بسیاری از سینما های اصفهان  را بر عهده دارد یکی از این سینماها، یاسمن است. سانس‌های سینما یاسمن شاهین شهر در ۳ سالن آن نمایش داده می‌شوند.

سینما لاله نجف آباد اصفهان

سینما لاله یکی از قدیمی‌ترین و بهترین سینما های اصفهان  است که در سال ۱۳۴۵ تأسیس شد. به دلیل استهلاک و فرسودگی این سینما بعد از گذشته چندین سال، مورد بازسازی قرار گرفت؛ این بازسازی در سال ۱۳۷۵ انجام شد و به شکل امروزی خود برای ادامه فعالیت درآمد.

مؤسسه فرهنگی هنری شکوفا کمک کرد تا فعالیت این سینما در سال ۱۳۸۳ از سر گرفته شود. سانس‌های سینما لاله نجف آباد در تنها سالن آن با ظرفیت ۳۸۰ نفر برگزار می‌شوند.

سینما شاهین طلایی اصفهان

از دیگر سینما های اصفهان  که در شاهین شهر تأسیس شده‌اند، می‌توان به سینما شاهین طلایی اشاره کرد. این سینما در سال ۱۳۹۲ احداث شد و در حال حاضر با تنها یک سالن به فعالیت می‌پردازد.

مؤسسه هنرهای تصویری نغمه اصفهان

یکی دیگر از مکان‌هایی که در شهر اصفهان برای نمایش فیلم تأسیس شده، مؤسسه هنرهای تصویری نغمه است. این مؤسسه با واقع شدن در مسیر محلی صیاد شیرازی، دسترسی راحتی را برای بازدیدکنندگان جهت استفاده از وسایل نقلیه عمومی فراهم کرده است.

سینما هادی اصفهان

از دیگر سینما های اصفهان  می‌توان به سینما هادی اشاره کرد. این سینما از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک به اماکن مهمی‌ مانند خانه تاریخی دهدشتی، حمام تاریخی علی قلی آقا و بازار آن و همچنین هتل‌ها و فروشگاه‌های بزرگ است. دسترسی به این سینما از طریق مترو هم راحت می‌باشد.

سینما پنج بعدی صفه اصفهان

جذابیت سینماهای پنج بعدی اصفهان انکارناپذیر است؛ زیرا بسیاری از افراد تمایل دارند تا تماشای فیلم را به شکلی متفاوت و هیجان انگیز تجربه کنند. سینما پنج بعدی صفه امکان تجربه تماشای فیلم به صورت پنج بعدی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده و بسیاری از افراد این سینما را به سایر سینما های اصفهان  ترجیح می‌دهند.

آدرس سینما های اصفهان  را به همراه شماره تماس آن‌ها در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

نام سینما آدرس شماره تماس
فلسطین اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، حد فاصل میدان امام حسین و آمادگاه ۳۲۲۲۲۴۴۵-۰۳۱
قدس اصفهان، نرسیده به پل آذری در خیابان مطهری ۳۲۲۰۳۰۰۵-۰۳۱
سیتی سنتر اصفهان، بزرگراه شهید دستجردی ۳۶۵۵۰۲۵۰-۰۳۱
چهارباغ اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، مقابل هتل قاپو ۳۲۲۲۶۹۵۵-۰۳۱
سوره اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه، مقابل هتل عباسی ۳۲۲۲۳۲۵۱-۰۳۱
بهمن خوارسگان اصفهان، منطقه ۱۵، خیابان جی شرقی، خیابان شریعتی ۳۲۲۰۷۵۷۶-۰۳۱
ساحل اصفهان، میدان انقلاب ۳۲۲۲۶۱۸۸-۰۳۱
فرهنگیان اصفهان، چهارراه شکرشکن، خیابان حافظ ۳۲۲۲۷۲۷۲-۰۳۱
سپاهان اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، کوچه سپاهان ۳۲۲۰۶۲۶۰-۰۳۱
یاسمن اصفهان، شاهین شهر، جنب شهرداری ۴۵۲۲۰۴۰۷-۰۳۱
فرهنگ اصفهان، فولاد شهر، بلوار جمهوری ۵۲۶۲۹۶۲۴-۰۳۱
لاله اصفهان، نجف آباد، خیابان امام ۴۲۷۴۶۶۵۰-۰۳۱
شاهین طلایی اصفهان، شاهین شهر، خیابان طالقانی، جنب فرهنگسرای اشراق ۴۵۲۹۳۲۲۱-۰۳۱
هنرهای تصویری نغمه اصفهان، خیابان جی، خیابان مفتح واقع در مسیر محلی صیاد شیرازی ۰۹۱۳۱۶۲۹۷۲۰
هادی اصفهان، خیابان عبدالرزاق، خیابان شیخ‌الاسلام
پنج بعدی صفه اصفهان، کنار گذر صفه ۳۶۷۵۹۰۶۳-۰۳۱

قیمت بلیط سینما های اصفهان

قیمت بلیط سینماها با توجه به درجه بندی آنها تعیین می‌شود و این درجه بندی به عوامل مختلفی بستگی دارد. امکانات سینما، کیفیت تجهیزات، تعداد سالن‌ها و سانس‌ها، عمر ساختمان سینما و… از جمله فاکتورهای مهم و تأثیر گذار در درجه بندی سینماها و قیمت بلیط آنها هستند.

سینماها با درجه بندی مدرن، ممتاز، درجه یک و درجه دو به چند دسته تقسیم بندی می‌شوند. این تقسیم بندی توسط شورای اکران انجام می‌شود و تمامی تعرفه‌های بلیط‌های سینما زیر نظر این شورا تعیین می‌شوند. طبق دستور شورای اکران، قیمت بلیط‌های سینما در برخی از مواقع نیم بها است.

ساعات یا روزهای خاصی برای تخفیفات ۵۰ درصدی بلیط سینما های اصفهان  در نظر گرفته می‌شوند که در تمامی سینماها به اجرا درمی‌آیند. برای مثال، قیمت بلیط‌های سینما در روزهای عادی ۴۵۰۰۰ تومان است؛ اما در روزهای خاصی مانند سه شنبه‌ها، نصف قیمت یعنی ۲۲۵۰۰ تومان حساب می‌شود.

قیمت بلیط سینما های اصفهان

 

 

 

تعرفه‌های قیمت بلیط سینما در روزهای تمام بها و نیم بها را با توجه به درجه بندی سینماها در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

درجه بندی (کیفیت) سینما قیمت روزهای تمام بها قیمت روزهای نیم بها
سینماهای مدرن ۴۵۰۰۰ تومان ۲۲۵۰۰ تومان
سینماهای ممتاز ۳۵۰۰۰ تومان ۱۷۵۰۰ تومان
سینماهای درجه یک و دو ۲۵۰۰۰ تومان ۱۲۵۰۰ تومان

سؤالات متداول

  1. معروف‌ترین سینما های اصفهان کدام‌اند؟

سینما فلسطین، قدس، سوره، سیتی سنتر و… از معروف‌ترین سینماهای فعال در شهر اصفهان هستند که نسبت به سینماهای دیگر از ظرفیت بیشتری نیز برخوردارند.

  1. آیا امکان رزرو بلیط به صورت آنلاین در تمامی سینما های اصفهان وجود دارد؟

رزرو بلیط سینماهای شهر اصفهان به صورت حضوری امکان پذیر است و برخی از آن‌ها مانند پردیس سینمایی ساحل، امکان رزرو بلیط به صورت اینترنتی را هم فراهم کرده‌اند.

  1. برنامه سینما های اصفهان به چه صورت است؟

برنامه سینماهای مختلف با هم فرق دارد و باید قبل از رزرو به برنامه و سانس‌های سینمای مورد نظر خود توجه و سپس نسبت به خرید بلیط اقدام کنید.

  1. قیمت بلیط سینماها در شرایط عادی چقدر است؟

قیمت بلیط برای هر سینما با توجه به درجه و کیفیت آن تعیین می‌شود. به طور کلی قیمت بلیط تمام بها برای سینماهای مدرن ۴۵۰۰۰ تومان است که این قیمت در برخی از زمان‌ها به صورت نیم بها حساب می‌شود.

شارینو

آیا می‌دانید که کدام شاعر از شهر اصفهان بوده است؟ برای شناخت نویسندگان اصفهان می‌توانید به مقاله مربوطه در سایت شارینو مراجعه کرده و اطلاعات کاملی را در این باره به دست آورید.

در صورتی که قصد سفر به شهر اصفهان را دارید، بهتر است تا درباره مراکز تفریحی آن اطلاعات مناسبی داشته باشید. مراکز تفریحی اصفهان و مراکز خرید اصفهان از مکان‌هایی هستند که می‌توانید برای تفریح و لذت بردن از سفر خود انتخاب کنید.

تاکنون سعی کرده‌اید تا تعمیر لوازم آشپزخانه را خودتان انجام دهید؟ با مطالعه مقالات تعمیر هود آشپزخانه در اصفهان، تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان، تعمیر یخچال در اصفهان و تعمیر چرخ گوشت در اصفهان می‌توانید یک تعمیرکار لوازم آشپزخانه باشید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

با سرد شدن هوا احتمال دارد که با مشکل خرابی سیستم‌های گرمایشی مواجه شوید. از طرف دیگر شاید به دلیل بالا بودن هزینه‌های تعمیر ترجیح بدهید که خودتان دست به کار شده و تعمیرات سیستم‌های گرمایشی را انجام دهید.

در این صورت مطالعه مقالات تعمیر بخاری در اصفهان، تعمیر شومینه در اصفهان و تعمیر موتورخانه در اصفهان را به شما توصیه می‌کنیم.

زمانی که بیمار هستید، باید اطلاعات دقیقی از بهترین بیمارستان‌های اصفهان، آزمایشگاه‌های اصفهان و کلینیک دندانپزشکی در اصفهان داشته باشید تا در کمترین زمان به بهبودی دست پیدا کنید.

همچنین برای دریافت خدمات مختلف پزشکی باید با مراکز ارائه دهنده باکیفیت آشنایی داشته باشید؛ بنابراین خواندن مقالات سونوگرافی در اصفهان، فیزیوتراپی در اصفهان و رادیولوژی در اصفهان می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

کلام آخر

تعداد زیادی از سینما های اصفهان  در حال فعالیت هستند که هر کدام امکانات و موقعیت مکانی متفاوتی دارند. انتخاب بهترین گزینه از میان سینماها به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. برنامه سینما های اصفهان  در بسیاری از مواقع با هم فرق می‌کنند و باید قبل از رزرو بلیط برنامه آن‌ها را در نظر بگیرید.

در این مقاله به بررسی کامل تمامی سینماهای فعال در اصفهان پرداختیم و آدرس و شماره تماس هر کدام را ارائه دادیم. نظرات خود را در رابطه با این مقاله با ما در میان بگذارید.

کلام آخر

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *