لیست 10مکانیک سیار یزد-بهترین مکانیک سیار در یزد-معرفی خدمات

مکانیک سیار یزد

مکانیک سیار یزد یکی از مهم‌ترین خدمات حوزه خودرو است که می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمات رسانی به شهروندان یزدی باشد. ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید بدون مراجعه به تعمیرگاه و اتلاف وقت، از بهترین خدمات تعمیر و سرویس خودرو در محل بهره‌مند شوید.

در این شرایط بهترین گزینه تماس با شماره مکانیک سیار یزد و کمک گرفتن از تعمیرکار سیار خودرو در یزد است. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را به طور کامل با خدمات مکانیک سیار یزد آشنا کنیم.

 

شماره تماس مکانیک سیار یزد

 

۰۹۱۳۴۲۶۴۶۸۴ دهقان

 

۰۹۹۲۹۱۳۲۶۳۰ میردهقان

 

۰۹۱۹۹۸۳۴۸۵۵ حیدری

 

۰۹۰۱۵۷۶۰۹۲۳ رجبی

 

۰۹۱۹۵۹۵۸۱۲۵ محسنی

 

۰۹۳۳۹۷۰۸۴۳۱ صادقی

 

 

رایج‌ترین مشکلات خودرو

امروزه با توجه به اهمیت حمل‌ونقل و استفاده روزافزون از خودرو‌های شخصی، ممکن است خودرو‌ها در اثر عوامل مختلف دچار ایراد شده و به خدمات مکانیک سیار یزد نیاز پیدا کنند. بدیهی است که اگر مشکلات خودرو برطرف نشوند، به‌مرورزمان بدتر شده و درنهایت لازم است برای تعمیر آن‌ها هزینه بیشتری بپردازید.

آشنایی با رایج‌ترین مشکلات انواع خودرو سبب می‌شود بتوانید در برخی موارد، مشکلات جزئی خودرو خود را برطرف کرده و هزینه‌ها را کاهش دهید. علاوه بر این شناخت این قبیل مشکلات سبب می‌شود به هنگام بروز نقص فنی خودرو بتوانید تا حدودی عیب‌یابی کرده و در صورت نیاز در اسرع وقت از تعمیرکار سیار ماشین یزد کمک بگیرید.

استارت نخوردن خودرو

 

در ادامه بیشتر درمورد شایع‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای خودروی شما به وجود بیایند صحبت خواهیم کرد.

جوش‌آوردن خودرو

تقریباً هر راننده‌ای برای هریک بار هم شده با مشکل جوش‌آوردن خودرو روبرو شده است. مهم‌ترین دلیل ایجاد این مشکل ایراد در رادیاتور خودرو است. زمانی که آب رادیاتور خودرو کم می‌شود، ماشین شما جوش می‌آورد. از دیگر دلایل ایجاد این مشکل نیز می‌توان به خرابی تسمه، خرابی فن خنک‌کننده، ایرادات واشر سرسیلندر و ترموستات خودرو اشاره کرد.

برای از بین بردن این مشکل رایج لازم است در اسرع وقت علت را یافته و نسبت به رفع آن اقدام کنید. زمانی که این مشکل به وجود می‌آید لازم است به نکات زیر توجه کنید:

  • رانندگی نکنید و ماشین را متوقف کنید.
  • خودرو را در مسیر مستقیم قرار دهید.
  • کاپوت خودرو را بالا بزنید.
  • خودرو را اصلاً خاموش نکنید.
  • درپوش رادیاتور را باز نکنید.
  • اصلاً روی موتور خودرو آب نریزید.

اگر از روند کاری سیستم خودرو شناخت ندارید و نمی‌توانید این مشکل را به طور کامل حل کنید، لازم است حتماً با مکانیک سیار بیرون شهری یزد تماس گرفته و از تعمیرکار مجرب کمک بگیرید. اصلاً نباید نسبت به حل این مشکل سهل‌انگاری کنید؛ زیرا موضوع بسیار جدی و مهمی‌ است.

استارت نخوردن خودرو

از دیگر مشکلات رایج خودرو می‌توان به استارت نخوردن آن اشاره کرد. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که پشت فرمان بنشینید و استارت بزنید؛ اما متأسفانه متوجه شوید که خودرو استارت نمی‌خورد. این ایراد ممکن است در تمام انواع خودرو‌های داخلی و خارجی رخ دهد و در طول عمر خودرو بار‌ها این موضوع به وجود بیاید.

استارت نخوردن خودرو در اثر دلایل مختلفی ایجاد می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرابی باتری خودرو
  • خرابی استارت خودرو
  • ایراد در دینام خودرو
  • مشکل در سوئیچ، مغزی سوئیچ و سیم‌کشی برق خودرو

معمولاً مشکل استارت نخوردن خودرو در فصول سرد سال بیشتر اتفاق می‌افتد. اگر مشاهده کردید که خودرو شما استارت نمی‌خورد، خودسرانه هیچ قطعه‌ای را عوض نکنید؛ زیرا ممکن است علت این موضوع اصلاً به آن قطعه ربطی نداشته باشد و تنها متحمل هزینه بسیار زیادی شوید.

حتماً برای رفع این مشکل با متخصصان مکانیک سیار یزد تماس بگیرید تا تعمیرکار به‌سرعت در محل حاضر شده و به رفع مشکل خودرو شما بپردازد.

روشن نشدن خودرو

حواستان باشد که موضوع روشن نشدن خود را با استارت نخوردن آن اشتباه نگیرید. این دو مشکل کاملاً با یکدیگر تفاوت دارند. روشن نشدن خودرو از دیگر مشکلات رایج خودرو‌های ایرانی و خارجی است که بیانگر این موضوع است که خودرو شما استارت می‌خورد؛ اما روشن نمی‌شود.

از دلایل اصلی روشن نشدن خودرو می‌توان به خرابی سیستم برق خودرو و جرقه‌زنی، ایراد فیزیکی موتور، وجود ناکافی بودن سوخت موتور، نرسیدن هوای کافی به موتور و غیره اشاره کرد. این مشکل موضوعی تخصصی بوده و بهتر است برای رفع آن با شماره تماس مکانیک سیار یزد تماس حاصل کرده و از خدمات مکانیک سیار ایران‌خودرو در یزد و مکانیک سیار سایپا در یزد بهره‌مند شوید.

مکانیک سیار ایران‌خودرو در یزد- -روشن نشدن خودرو

 

خوابیدن باتری خودرو

خوابیدن باتری ماشین یکی از شناخته‌شده‌ترین اتفاقاتی است که معمولاً همه رانندگان خودرو با آن آشنا هستند؛ اما ممکن است برخی از ان‌ها هنوز با نشانه‌های اصلی این مشکل و علت آن آشنایی کافی نداشته باشند. دلیل اصلی به وجود آمدن این مشکل، خالی شدن شارژ باتری خودرو است.

در این حالت باتری خودرو شما به دلایل مختلف دیگر توان تأمین انرژی الکتریکی موردنیاز برای فعالیت سیستم برق خودرو را ندارد. در برخی موارد نیز ممکن است عمر باتری خودرو شما به اتمام رسیده باشد که در این حالت لازم است تعمیرکار سیار یزد باتری شما را تعویض کرده و یک باتری نو روی خودرو نصب کند.

از نشانه‌های اصلی این اتفاق می‌توان به شنیده شدن صدا‌هایی مانند کلیک کردن در زمان روشن کردن خودرو، کند شدن موتور خودرو و خاموش شدن چراغ‌های داشبورد ماشین اشاره کرد. علاوه بر این به طور کلی به هنگام بروز این مشکل موتور خودرو روشن نمی‌شود و استارت زدن هیچ فایده‌ای ندارد.

دلایل خوابیدن باتری به ۳ دسته تقسیم می‌شوند که شامل مشکلات باتری خودرو، ایرادات سیستم الکتریکی خودرو و اشتبا‌هات ساده‌ای است که رانندگان انجام می‌دهند. مثلاً برخی راننده‌ها شب‌ها بعد از پارک کردن خودرو فراموش می‌کنند چراغ‌های خارجی و داخلی خودرو را خاموش کنند و این موضوع سبب خوابیدن باتری می‌شود.

برای رفع این مشکل اگر دست به آچار هستید، می‌توانید به محکم کردن اتصالات شل سیم‌های باتری، باتری به باتری کردن، هل دادن ماشین برای روشن کردن باتری و غیره بپردازید. درنهایت اگر نتوانستید مشکل را حل کنید، لازم نیست نگران باشید بهترین مراکز مکانیک سیار یزد در کنار شما هستند تا در کم‌ترین زمان باتری خودروی شما را مجدداً به کار بیندازند.

بهترین مراکز مکانیک سیار یزد- خوابیدن باتری خودرو

 

پاره شدن تسمه تایم

یکی از مشکلات اصلی خودرو‌ها را می‌توان پاره شدن تسمه تایم آن‌ها معرفی کرد. وظیفه تسمه تایم رساندن میل‌لنگ خودرو به بادامک خودرو است و به همین منظور این تسمه با نام تسمه میل‌لنگ نیز شناخته می‌شود. تسمه تایم یکی از عوامل مهم در باز و بسته شدن سوپاپ‌های خودرو است. به همین علت اگر این تسمه خراب شود، موتور خودرو شما دچار مشکل خواهد شد.

نشتی روغن خودرو کاسه نمد خودرو از دلایل اصلی پاره شدن تسمه تایم هستند. البته تسمه تایم ماندگاری و طول عمر مشخصی دارد و بعد از گذشت این مدت لازم است تسمه تعویض شود. در غیر این صورت خرابی تسمه تایم معایب بسیاری برای خودرو شما به دنبال خواهد داشت.

چنانچه در این زمینه دچار مشکل شدید و نمی‌توانید نسبت به تعویض تسمه تایم اقدام کنید، حتماً در اسرع وقت از مکانیک سیار شبانه روزی یزد کمک بگیرید.

مکانیک سیار شبانه روزی یزد- پاره شدن تسمه تایم

 

لرزش فرمان خودرو

از دیگر مشکلات خودرو‌ها می‌توان لرزش فرمان را نام برد. اگر این مشکل بلافاصله بعد از حرکت کردن خودرو رخ دهد، یاتاقان‌های چرخ یا قسمت‌های سیستم تعلیق خودرو دچار آسیب شده‌اند. اگر به هنگام حرکت در سرعت بالا این اتفاق می‌افتد، معمولاً دلیل این مشکل ایراد در تعادل لاستیک یا چرخ‌های خودرو است.

علاوه بر این امکان دارد لرزش فرمان را تنها در زمان فشردن پدال گاز خودرو احساس کنید. به‌هرحال این مشکل بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند ایمنی راننده و سرنشینان خودرو را تحت تأثیر قرار دهد؛ پس بلافاصله بعد از مشاهده مشکل لرزش فرمان، خودرو را متوقف کرده و با بهترین مکانیک سیار یزد تماس بگیرید.

مصرف سوخت بسیار بالا

یکی از دغدغه‌های مهم رانندگان خودرو مصرف سوخت غیر استاندارد خودرو است که سبب ایجاد هزینه‌های بسیاری برای راننده می‌شود. بسیاری از رانندگان به دلیل رفع این مشکل با مراکز مکانیک سیار یزد تماس می‌گیرند. برای رفع این مشکل لازم است اقدامات زیرا را انجام دهید:

  • سوزن ژیگلور نازک شده است و باید آن را عوض کنید.
  • اگر صافی هوا جرم گرفته است، باید آن را تمیز کنید یا در صورت نیاز با صافی جدید تعویض کنید.
  • حتماً میزان پاشش انژکتور خودرو را مورد بررسی قرار دهید.
  • سوزن ژیگلور خودرو را به‌خوبی تنظیم کنید.
  • انجام دیاگ تنظیم موتور
  • مشکل نشتی بنزین را حل کنید.
  • بیش از حد به ماشین فشار نیاورید.

اگر قادر نیستید کار‌های ذکر شده به منظور رفع مشکل انجام دهید، لازم نیست نگران باشید با استفاده از خدمات مکانیک سیار یزد می‌توانید در کم‌ترین زمان بدون مراجعه به تعمیرگاه به رفع مشکل خودرو اقدام کنید.

خدمات مکانیک سیار یزد - مصرف سوخت بسیار بالا

 

نشتی رادیاتور

مهم‌ترین عاملی که سبب نشتی رادیاتور خودرو می‌شود، زنگ زدن است که با صرف هزینه‌ای نه‌چندان زیاد رفع می‌شود؛ اما نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که نشتی رادیاتور موضوع بسیار مهمی‌ است و باید بسیار جدی گرفته شود. در غیر این صورت ممکن است رادیاتور کاملاً از کار افتاده و درنتیجه موتور به‌شدت داغ کند.

بنابراین، زمانی که با این مشکل روبرو شدید، بلافاصله با تعمیرکار سیار ماشین در یزد تماس گرفته و از خدمات مکانیک سیار یزد استفاده کنید.

خدمات مکانیک سیار یزد - نشتی رادیاتور

 

دود غیرطبیعی اگزوز خودرو

متأسفانه، دیدن انتشار دود غیرطبیعی از اگزوز خودرو اصلاً نشانه خوبی نیست. علت این مشکل را می‌توان بر اساس رنگ دود تشخیص داد. اگر رنگ دود خروجی از اگزوز خودرو شما سفید یا خاکستری است، بیانگر این است که مایع خنک کننده به همراه سوخت خودرو شما در حال سوختن است و در بخشی از سرسیلندر، واشر سرسیلندر و بلوک موتور نشتی وجود دارد.

اگر دود اگزوز به رنگ آبی باشد، یعنی در مهروموم سوپاپ خودرو نشتی وجود دارد یا حلقه‌های پیستون فرسوده شده‌اند و این موضوع سبب نفوذ روغن موتور به محفظه سوختن و احتراق روغن همراه با سوخت خودرو شده است.

درنهایت اگر دود اگزوز ماشین شما به رنگ سیاه است، لازم است بدانید در لحظات اولیه روشن شدن خودرو، وجود این دود می‌تواند ناشی از سوختن سوخت خودرو باشد و چنانچه این مشکل با گرم شدن موتور رفع شد، اصلاً جای نگرانی نیست.

اما در صورتی که دود سیاه همچنان ادامه داشت، امکان دارد این دود به دلیل ورود سوخت اضافی به سیلندر‌های خودرو، نبود هوای کافی یا درست کار نکردن سیستم جرقه‌زنی خودرو باشد که سبب می‌شود سوخت خودرو به‌خوبی نسوزد.

معمولاً رفع این مشکل از عهده افراد غیرحرفه‌ای خارج است و باید از تعمیرکار مجرب کمک گرفت. به این منظور می‌توانید از خدمات شبانه روزی خودرو یزد استفاده کرده و با کمک مکانیک در محل یزد مشکل را در کم‌ترین زمان حل کنید.

مکانیک در محل یزد- دود غیرطبیعی اگزوز خودرو

 

کثیف شدن فیلتر هوا

فیلتر هوای خودرو از کاغذی که در ترکیب با فیبر‌های مصنوعی است ساخته می‌شود. این فیبر‌ها اکسید سیلیسیم و سایر ذرات آلودگی را به خود جذب می‌کنند و این گونه ذرات با بافت فیلتر هوای خودرو ترکیب می‌شوند. معمولاً متخصصان خودرو پیشنهاد می‌کنند بعد از ۳۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰۰ مایل حرکت این فیلتر‌ها تعویض شوند.

چنانچه فیلتر هوای خودرو خود را تعویض نکنید، ذرات آلودگی در آن جمع شده و سبب انسداد منافذ عبوری هوا و جریان هوا می‌شوند. درنهایت موتور خودرو شما به منظور دریافت هوا، مکش شدیدتری خواهد داشت. این موضوع تأثیر منفی روی عملکرد خودرو داشته و سبب واکنش دریچه گاز موتور و مصرف بیش از حد سوخت می‌شود.

به منظور بررسی کردن فیلتر می‌توانید درپوش آن را باز کرده و فیلتر را خارج کنید. در قدم بعدی لازم است فیلتر هوای خودرو را در معرض نور آفتاب قرار دهید تا ضدعفونی شود.

اگر فیلتر خودرو خیلی تیره و کثیف باشد و پرتو‌های نور آفتاب نتوانند از آن بگذرند، لازم است فیلتر را تعویض کنید. این کار را می‌توانید بدون کمک مکانیک سیار ماشین در یزد انجام دهید.

کثیف شدن فیلتر هوا- مکانیک یزد

 

خرابی برف پاک کن

از دیگر مشکلات رایج خودروها که به‌خصوص در فصول بارندگی بسیار اهمیت دارد می‌توان به خراب شدن برف پاک کن خودرو اشاره کرد. تیغه‌های برف پاک کن نوعی نوار لاستیکی باریک هستند که روی یک دسته تعبیه شده‌اند. کارشناسان مکانیک سیار یزد توصیه می‌کنند تیغه‌های برف پاک کن خودرو هر ۶ ماه یکبار چک شوند.

چنانچه این تیغه‌ها دچار آسیب یا فرسودگی شده باشند، لازم است حتماً تعویض شوند تا مشکلی برای خودرو پیش نیاید. درواقع چک کردن برف پاک کن یکی از مهم‌ترین راه‌های ایمنی به هنگام رانندگی در جاده‌ها است. زمانی که این تیغه‌ها نو هستند لاستیک‌های آن‌ها صاف بوده و هیچ شکافی ندارند و هنگام پاک کردن شیشه جلویی خودرو هیچ ردی به جا نمی‌گذارند.

اما زمانی که تیغه‌ها کهنه باشند روی آن‌ها ترک و شکاف‌هایی به وجود می‌آید و سبب شکل گرفتن جرم روی این تیغه‌ها می‌شود. وجود این جرم به رد گذاشتن تیغه‌ها روی شیشه و عملکرد غیرصحیح آن‌ها منجر می‌شود. لازم به ذکر است برای خرید تیغه‌های برف پاک کن و تعویض آن‌ها می‌توانید از تعمیرکار سیار خودرو در یزد کمک بگیرید.

تعمیرکار سیار خودرو در یزد- خرابی برف پاک کن

 

مشکلات ترمز‌ خودرو

از دیگر مشکلات رایج خودرو که برخی رانندگان به‌خاطر آن از خدمات شبانه روزی خودرو در یزد استفاده می‌کنند می‌توان به ایرادات و صدا‌های ترمز اشاره کرد. سیستم ترمز خودرو نیز مانند سایز قطعات خودرو ممکن است بعد از مدتی فرسوده شود.

ترمز‌ها از حیاتی‌ترین اجزای خودرو هستند که در ایمنی خودرو و سرنشینان نقش اساسی دارند و باید حتماً به ایرادات آن‌ها توجه ویژه شود. از جمله مشکلات به وجود آمده برای ترمز خودرو می‌توان به حس نرمی پدال ترمز و برخورد با آهن اشاره کرد.

درست است که مشکلات جزئی سبب تولید صدا‌های ناهنجار می‌شوند؛ اما برخی علائم بیانگر نیاز به تعویض لنت و دیگر بخش‌های سیستم ترمز خودرو هستند. درنتیجه، اگر حس کردید در روند کارکرد ترمز‌ خودرو شما ایرادی وجود دارد، بهتر است در اسرع وقت از مکانیک سیار یزد کمک بگیرید تا این مشکل جدی سریعاً حل شود.

خدمات مکانیک سیار یزد شامل چه مواردی است؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ممکن است برای هر راننده‌ای پیش بیاید این است که مکانیک سیار یزد در چه زمینه‌هایی می‌تواند کمک کند و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم خدمات مکانیک سیار یزد بسیار گسترده هستند و طیف وسیعی از مشکلات و ایرادات انواع خودرو‌های ایرانی و خارجی را پوشش می‌دهند.

تنوع بالای خدمات مکانیک سیار سبب شده است رانندگان بتواند در هر زمانی با هر نوع مشکلی که برای خودرو به وجود می‌آید روی کمک امداد خودرو در یزد حساب باز کنند. در ادامه بیشتر با مهم‌ترین خدمات مکانیک سیار بیرون شهری در یزد آشنا خواهید شد.

پنچرگیری و تنظیم باد خودرو

از مهم‌ترین خدمات مکانیک سیار ماشین سنگین در یزد می‌توان به تعویض لاستیک و پنچرگیری و تنظیم باد اشاره کرد. زمانی که خودرو شما در این موارد دچار مشکل می‌شود، جابه‌جایی و انتقال آن به تعمیرگاه بسیار سخت است و بهتر است با مکانیک سیار تماس بگیرید.

مراکز مکانیک سیار در یزد در اسرع وقت خود را به محل رسانده و با استفاده از تجهیزات کافی به رفع مشکل خودرو شما می‌پردازند.تعمیرکار سیار خودرو در یزد- -پنچرگیری و تنظیم باد خودرو

 

تعویض تسمه تایم، چراغ و فیوز خودرو

چراغ، فیوز و تسمه تایم خودرو از اصلی‌ترین بخش‌های تشکیل دهنده خودرو به شمار می‌آیند و از نقش بسیار مهمی‌ در عملکرد کلی خودرو برخوردار هستند. چنانچه هریک از این قطعات دچار مشکل و خرابی شوند، رانندگی شما مختل شده و به کمک مکانیک سیار یزد نیاز پیدا خواهید کرد.

پس در صورتی که متوجه شدید قطعات گفته شده دچار ایراد شده‌اند، در اسرع وقت با مکانیک سیار استان یزد تماس بگیرید و درخواست خدمات کنید.

مکانیک سیار استان یزد-تعویض تسمه تایم، چراغ و فیوز خودرو

 

حمل خودرو

در برخی موارد زمانی که بهترین مراکز امداد خودرو یزد برای کمک به رانندگان در محل حاضر می‌شوند، متخصص مکانیک سیار یزد تشخیص می‌دهد که لازم است خودرو جهت تکمیل تعمیرات به تعمیرگاه منتقل شود.

علاوه بر این در برخی موارد رانندگان ترجیح می‌دهند از خدمات مکانیک سیار یزد کمک بگیرند تا با خیال راحت خودرو به تعمیرگاه منتقل شود و در آنجا تعمیر شود. در این شرایط ماشین‌هایی همچون یدک کش یزد، جرثقیل یزد و غیره با تجهیزات کامل، انواع خودرو را تا مقصد حمل می‌کنند.

در استفاده از خدمات یدک کشی خودرو لازم نیست نگران ایمنی و سلامت خودرو خود باشید؛ زیرا اگر از بهترین مکانیک سیار در یزد کمک گرفته باشید، این خدمات به ایمن‌‌ترین شکل ممکن برای خودروی شما انجام خواهند شد.

بهترین مکانیک سیار در یزد-حمل خودرو

 

تعمیر سیستم صوتی و تصویری

سیستم صوتی و تصویری از مهم‌ترین بخش‌های تشکیل دهنده خودرو‌ها هستند که برای اغلب رانندگان اهمیت بالایی دارند. برخی افراد به گونه‌ای به این سیستم‌ها وابستگی دارند که بدون وجود آن‌ها رانندگی برایشان بسیار دشوار می‌شود. با توجه به اهمیت سیستم صوتی و تصویری خودرو، مکانیک سیار یزد تعمیر این سیستم‌ها را در لیست خدمات خود قرار داده است.

اگر سیستم صوتی یا تصویری خودرو شما دچار مشکل شده است و دیگر مانند سابق کار نمی‌کند، اصلاً لازم نیست نگران باشید مکانیک سیار در کنار شما است و در اسرع وقت می‌تواند به رفع مشکل شما بپردازد.

خدمات شیشه دودی خودرو

شیشه دودی یکی از پرطرف‌دارترین خدمات خودرو است که امروزه تقاضا برای انجام آن بسیار افزایش یافته است. دودی کردن شیشه‌های خودرو شاید ساده به نظر برسد؛ اما در حقیقت این کار نیاز به دانش و تجربه و البته صبر بالایی دارد تا نتیجه کار باکیفیت و یکنواخت باشد.

مکانیک سیار ۲۴ ساعته یزد این سرویس را در کم‌ترین زمان و با در نظر گرفتن کلیه مشخصات خودرو و قوانین انتظامی‌ ارائه می‌دهد.

مکانیک سیار ۲۴ ساعته یزد- -خدمات شیشه دودی خودرو

 

ریمپ انواع خودرو

ریمپ خودرو از دیگر خدمات مکانیک سیار یزد است که نیازمند دانش و تخصص بالایی است. با توجه به اینکه امروزه تمامی‌ وسایل و امکانات زندگی انسان‌ها به‌سوی هوشمند شدن حرکت می‌کند، طبیعتاً کامپیوتر خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست و به‌وسیله برنامه‌نویسی و نرم‌ افزار کنترل می‌شود.

مکانیک سیار خودرو یزد با بهره گیری از متخصصان این حوزه به انجام بهترین خدمات ریمپ خودرو یا اصلاح برنامه و نرم افزار کامپیوتر خودرو می‌پردازد. از دیگر خدمات مکانیک سیار یزد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیرات موتور خودرو
  • تعمیر دیفرانسیل چرخ‌های خودرو
  • تعمیر دیگر قطعات جانبی خودرو همچون واترجت
  • تعمیر مشکلات برق خودرو و سیم کشی
  • تعمیرات گیربکس و جعبه دنده

مکانیک سیار ۲۴ ساعته یزد- ریمپ انواع خودرو

 

سرویس دوره‌ای خودرو در یزد

سرویس دوره‌ای خودرو یکی از بهترین و مهم‌ترین اقداماتی است که به منظور تأمین سلامت خودرو انجام می‌شود و جزو پرطرف‌دارترین سرویس‌های مکانیک سیار یزد به شمار می‌آید. انجام به موقع سرویس دوره‌ای خودرو در یزد می‌تواند ریسک مشکلات جدی خودرو را کاهش دهد.

طبیعتاً هرچه قدر مشکل و خرابی خودرو بیشتر باشد، شما مجبور خواهید بود وقت و هزینه بیشتری برای تعمیر آن صرف کنید؛ پس بهترین کار برای پیشگیری از این موضوع این است که به‌صورت منظم خودرو را برای انجام سرویس دوره‌ای به امداد خودرو یزد بسپارید.

از مهم‌ترین کار‌هایی که به هنگام سرویس دوره‌ای خودرو انجام می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بررسی روغن موتور ماشین
  • بررسی فیلتر روغن خودرو
  • بررسی روغن ترمز ماشین
  • چک کردن فیلتر هوای خودرو
  • بررسی فیلتر بنزین خودرو
  • چک کردن وضعیت باتری ماشین و تعویض آن در صورت نیاز
  • بازدید کامل از روغن هیدرولیک فرمان خودرو
  • بررسی تسمه‌های خودرو
  • چک کردم شمع‌های ماشین
  • بررسی ضدیخ خودرو
  • بررسی کامل چرخ و لاستیک‌های خودرو
  • بررسی سلامت تیغه برف پاک کن
  • بررسی چراغ‌های ماشین
  • بررسی سالم بودن بوق

درمورد زمان انجام سرویس دوره‌ای توسط متخصص مکانیک سیار یزد باید بگوییم اگر تنها می‌خواهید یک تعویض روغن و فیلتر ساده برای خودرو شما انجام شود، سرویس دوره‌ای خودرو در ۱۰ الی ۱۵ دقیقه انجام می‌شود. یک سرویس موقت نیز در اغلب موارد به حداقل ۲ ساعت زمان نیاز دارد.

البته این موضوع به این بستگی دارد که تعداد موارد موجود در چک لیست خودرو شما چند عدد است. هرچقدر این موارد بیشتر باشند، زمان انجام سرویس دوره‌ای ماشین شما نیز بیشتر می‌شود. برای خدمات کامل سرویس خودرو نیز حداقل ۳ ساعت زمان نیاز است.

به طور کلی اگر می‌خواهید خودرو شما همواره به‌خوبی کار کند و در صورت بروز مشکل نیز خرج زیادی روی دست شما نگذارد، لازم است ۱ الی ۲ بار در سال نسبت به انجام سرویس دوره‌ای توسط مکانیک سیار یزد اقدام کنید.

مکانیک سیار یزد با داشتن متخصصان مجرب در این حوزه می‌تواند به طور کامل به بررسی تک تک قطعات خودرو پرداخته و بعد از عیب‌یابی، آن‌ها را تعمیر یا تعویض کند. مزیت مکانیک سیار در این زمینه این است که لازم نیست شما برای انجام سرویس به تعمیرگاه بروید و می‌توانید این خدمات را در محل دریافت کنید و وقت خود را در تعمیرگاه هدر ندهید.

علاوه بر این هزینه سرویس دوره‌ای مکانیک سیار بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و البته برای تمامی‌ خودرو‌های ایرانی و خارجی در یزد با کیفیت بالا انجام می‌شود. پس به هنگام اقدام به انجام سرویس دوره‌ای، خدمات بهترین مراکز مکانیک سیار در یزد را در اولویت قرار دهید.

بعد از انجام سرویس دوره‌ای به صورت منظم متوجه خواهید شد که در دراز مدت چه تأثیر خوب و مفیدی روی کارکرد خودرو شما داشته و از بروز هزینه‌های بیشتر جلوگیری می‌کند. پس حتماً نسبت به انجام این سرویس توجه ویژه داشته باشید و از آن غافل نشوید.

مزایای مکانیک سیار یزد

شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که چرا برای تعمیر خودرو مستقیماً به تعمیرگاه مراجعه نکنیم و از مکانیک سیار یزد کمک بگیریم؟ استفاده از خدمات مکانیک سیار شبانه روزی یزد برای رانندگان مزایای بسیاری به همراه دارد که لازم است با آن‌ها به طور کامل آشنا شوید. در ادامه به توضیح مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات مکانیک در محل یزد خواهیم پرداخت.

تعمیرکار سیار خودرو در یزد- مشکلات ترمز‌ خودرو

 

عدم جابه‌جایی خودرو

از اصلی‌ترین نکات مثبت استفاده از خدمات مکانیک سیار می‌توان به این موضوع اشاره کرد که شما لازم نیست برای بهره‌مندی از این خدمات، خودرو خود را حرکت داده و به تعمیرگاه ببرید. در برخی موارد به دلیل مشکلات جدی خودرو، به حرکت درآوردن آن کار خطرناکی است و می‌تواند مشکل ساز شود.

در برخی موارد دیگر نیز خودرو شما به دلیل ایرادات به وجود آمده در سیستم آن اصلاً قادر به حرکت نیست؛ اما لازم نیست نگران باشید، بهترین مکانیک سیار یزد همواره در کنار شما است تا در هر ساعتی از شبانه روز در محل حاضر شده و به رفع ایراد خودرو شما بپردازد.

ارائه انواع لوازم یدکی خودرو

لوازم یدکی شبانه روزی یزد یکی از خدماتی است که توسط مرکز مکانیک سیار یزد جهت رفاه حال مشتریان ارائه می‌شود. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز زمانی که به لوازم یدکی خودرو اعم از موتور، گیربکس، شمع، لنت و غیره نیاز دارید، با مکانیک سیار یزد تماس بگیرید.

لازم است حتماً به هنگام خرید لوازم یدکی خودرو دقت کافی داشته باشید و از خرید قطعات غیر اورجینال و بی‌کیفیت خودداری کنید؛ زیرا این قطعات نه تنها سبب بهبود عملکرد خودرو شما نمی‌شوند، بلکه به‌مرورزمان به خرابی قطعات سالم خودرو نیز منجر می‌شوند.

اما زمانی که با مکانیک سیار یزد تماس می‌گیرید، دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید؛ زیرا بهترین مراکز مکانیک سیار یزد بهترین و باکیفیت‌ترین انواع لوازم یدکی خودرو را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند و همواره به دنبال جلب رضایت مشتری هستند.

علاوه بر این زمانی که تعمیرکار سیار خودرو یزد نسبت به تعمیر خودرو شما اقدام می‌کند، می‌تواند به‌خوبی ایرادات را تشخیص داده و در صورت نیاز از بهترین لوازم یدکی بر ای تعویض قطعات خودرو شما استفاده کند.

صرفه جویی در زمان

از مهم‌ترین مزایای کمک گرفتن از تعمیرکار مکانیک سیار یزد به هنگام بروز نقص فنی خودرو می‌توان به عدم اتلاف وقت اشاره کرد. در برخی موارد ممکن است شما زمان کافی برای انتقال خودرو به تعمیرگاه و اتلاف وقت در مسیر تعمیرگاه و ترافیک شهری را نداشته باشید یا حتی ممکن است مشکل خودرو شما به گونه‌ای باشد که نتواند حرکت کند.

در چنین شرایطی بهترین گزینه تماس با مکانیک سیار یزد است. مکانیک سیار در هر جایی از شهر یزد که باشید در اسرع وقت خود را به محل رسانده و با داشتن تجهیزات کافی به عیب‌یابی و تعمیر خودرو شما می‌پردازد.

این موضوع با توجه به مشغله بالای افراد در زندگی امروزی اهمیت بالایی دارد و می‌توان گفت مکانیک سیار یزد به یکی از پرطرف‌دارترین خدمات حوزه تعمیرات خودرو یزد تبدیل شده است.

قیمت مناسب

با توجه به اینکه خدمات تعمیر از سوی مکانیک سیار یزد بدون مراجعه به تعمیرگاه و در محل انجام می‌شود، این خدمات هزینه‌ بسیار مناسبی برای شما دارند و بسیار مقرون به صرفه هستند. مکانیک سیار ماشین در یزد بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات تعمیر و سرویس انواع خودرو ایرانی و خارجی را با بهترین قیمت به شما ارائه می‌کند.

قیمت مناسب این خدمات سبب شده است بسیاری از رانندگان به هنگام خرابی خودرو، استفاده از خدمات مکانیک سیار یزد را در اولویت خود قرار دهند.

تحت پوشش قرار دادن تمامی‌ خودرو‌ها

از دیگر مزایای بسیار مهم خدمات مکانیک سیار خارج شهری یزد می‌توان به این موضوع اشاره کرد که شما می‌توانید برای تعمیر یا سرویس انواع خودرو‌های ایرانی و خارجی از تعمیرکار سیار یزد کمک بگیرید. با توجه به ضرورت استفاده از خدمات مکانیک سیار، این مراکز خدمات خود را با تنوع بالایی ارائه می‌دهند تا بتوانند پاسخگو نیاز تمامی‌ رانندگان باشند.

بنابراین، اصلاً لازم نیست دغدغه این موضوع را داشته باشید که به دلیل خارجی بودن خودرو شما، خدمات مکانیک سیار یزد برای آن انجام نشود. شما می‌توانید با هر مدل خودرویی که دارید، در مواقع نیاز با مکانیک شبانه روزی بیرون شهری یزد و درون شهری یزد تماس بگیرید و مشکل خود را با متخصصان خودرو در میان بگذارید.

پوشش تمام نقاط داخل و خارج شهر

برای پرسنل مکانیک سیار یزد اهمیت ندارد که شما در کدام خیابان و محله یا خارج از شهر یزد به خدمات آن‌ها نیاز دارید، متخصصان در هر جایی که باشید سعی می‌کنند در اسرع وقت خود را به شما رسانده و به رفع ایرادات خودرو شما بپردازند.

اگر خدمات امداد خودرو یزد و مکانیک سیار تنها برای خارج از شهر یزد یا فقط برای نقاط داخل شهری انجام می‌شد، دیگر این خدمات نمی‌توانست به شکل مؤثر پاسخگوی نیاز رانندگان باشد و در تمامی‌ شرایط به آن‌ها کمک کند.

انجام کلیه تعمیرات

تعمیرکار مکانیک سیار یزد بعد از تماس شما با مرکز و حاضر شدن در محل می‌تواند کلیه تعمیرات تخصصی خود را با استفاده از تجهیزات کافی که به همراه دارد انجام دهد. تعمیرکار در ابتدا به طور کامل و دقیق به بررسی وضعیت خودرو شما می‌پردازد و مشکل را عیب‌یابی می‌کند.

سپس با بهره‌گیری از دانش و تخصص خود و امکانات و ابزارآلات تعمیر، به رفع ایرادات خودرو شما اقدام می‌کند. در اغلب موارد تجهیزات مکانیک سیار یزد آن‌قدر کامل هستند که اصلاً نیازی به انتقال خودرو به تعمیرگاه نیست؛ پس می‌توانید با خیال راحت از مکانیک سیار یزد برای رفع کلیه ایرادات و مشکلات خودرو خود استفاده کنید.

مکانیک سیار یزد- تعمیر سیستم صوتی و تصویری

 

هزینه مکانیک سیار یزد

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که بهتر است پیش از اقدام در زمینه مکانیک سیار یزد از آن شناخت کافی داشته باشید، قیمت مکانیک سیار یزد است. هزینه مکانیک سیار یزد بر اساس عوامل زیر تعیین می‌شود:

  • فاصله خودرو موردنظر تا مرکز امداد خودرو یزد
  • نوع مشکل خودرو
  • مقدار زمان لازم برای تعمیر
  • تعویض قطعات
  • کیفیت قطعات تعویضی
  • میزان مهارت و تبحر تعمیرکار سیار

در ادامه مطلب همراه ما باشید تا لیست کاملی از قیمت تک تک خدمات مکانیک سیار یزد را در اختیار شما قرار دهیم.

نوع خدمات قیمت
خدمات جلوبندی خودرو ۵۰۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعویض دسته موتور خودرو ۲۵۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض و باز و بسته کردن تسمه تایم ۴۵۰۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰۰ تومان
تعویض تسمه دینام خودرو ۲۵۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پمپ بنزین خودرو‌های ایرانی ۳۰۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰ تومان
تعویض پمپ بنزین خودرو‌های خارجی ۵۰۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پمپ بنزین خودرو‌های وانت خارجی و ایرانی ۶۰۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰۰ تومان
باز و بسته کردن سرسیلندر خودرو ۸۵۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
تعویض صفحه کلاچ و دیسک خودرو ۸۰۰۰۰۰ الی ۹۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر کاربراتور خودرو ۴۰۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعویض مغزی پمپ بنزین خودرو‌های خارجی و ایرانی ۴۰۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰۰ تومان
تعویض سیم کلاچ خودرو ۴۵۰۰۰۰ تومان
تعویض شیلنگ بالای رادیاتور خودرو ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض شیلنگ پایین رادیاتور خودرو ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض ترموستات خودرو ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض رادیاتور خودرو ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض وایر و شمع خودرو ۱۲۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
خدمات دیاگ و رفع مشکلات خودرو ۱۰۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰ تومان
تست باتری و باتری به باتری ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر شیشه بالابر خودرو ۱۹۰۰۰۰ الی ۲۷۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه برف پاک کن خودرو ۱۳۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان

 

سؤالات متداول

۱. آیا مکانیک سیار تعویض صفحه کلاچ را انجام می‌دهد؟

بله برای تعویض صفحه کلاچ انواع خودرو می‌توانید روی کمک مکانیک سیار حساب باز کنید.

۲. آیا مکانیک سیار آچارکشی می‌کند؟

بله یکی از خدمات اصلی مکانیک سیار انجام آچارکشی خودرو است.

۳. آچارکشی برای چه خودرو‌هایی ضروری است؟

خودرو‌هایی که بالای ۱۰۰۰۰۰ کیلومتر کار کرده‌اند، خودرو‌هایی که بیشتر از ۵ سال فعالیت داشتند و  خودرو‌هایی که تصادف شدید داشته‌اند لازم است حتماً آچارکشی شوند.

۴. آیا می‌توان برای انجام سرویس‌های فصلی ماشین از مکانیک سیار کمک گرفت؟

بله از خدمات مهم مکانیک سیار می‌توان به سرویس کولر و تمامی‌ سرویس‌های فصلی ماشین اشاره کرد.

۵. آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توان با مکانیک سیار تماس گرفت؟

بله اغلب مراکز مکانیک سیار در یزد به صورت شبانه روزی در تمام نقاط استان یزد به ارائه خدمات می‌پردازند.

شارینو

اگر می‌خواهید بهترین مراکز امداد خودرو یزد را بشناسید و به صورت شبانه روزی از بهترین خدمات امداد بهره‌مند شوید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به مطلب امداد خودرو یزد بزنید.

در شهر یزد آژانس‌های هواپیمایی بسیاری در حوزه مشاوره سفر و تور، اخذ بلیت و ویزا و غیره فعالیت دارند. به جهت شناخت بیشتر این مراکز می‌توانید به مطلب آژانس هواپیمایی در یزد مراجعه کنید.

اگر می‌خواهید لوازم برقی آشپزخانه را به بهترین نحو تعمیر کنید، پیشنهاد می‌کنیم به جهت شناخت بهترین تعمیرکاران یزد، سری به مطالبی همچون تعمیر چرخ گوشت در یزد، تعمیر ماشین لباسشویی در یزد، تعمیر آبمیوه ‌گیری در یزد، تعمیر ماشین ظرفشویی در یزد، تعمیر مخلوط ‌کن در یزد و غیره بزنید.

به منظور شناخت کامل مراکز دیدنی و تفریحی استان یزد، می‌توانید به مطالب وبلاگ شارینو با موضوعاتی مانند مراکز تفریحی یزد، کافه‌های یزد، سینما‌ های یزد و غیره مراجعه کنید.

انتخاب یک پزشک خوب و حرفه‌ای در بسیاری از زمینه‌های درمانی کار سخت و وقت‌گیری است. به همین منظور ما در مطالب وبلاگ شارینو سعی کردیم اطلاعات مفیدی در مقالاتی همچون پزشک ماما در یزد، پزشک زنان در یزد، رادیولوژی در یزد، سونوگرافی در یزد، فیزیوتراپی در یزد و غیره به شما ارائه کنیم.

 

سخن پایانی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ناگهان در جاده دچار نقص فنی شوید و نتوانید به راه خود ادامه دهید یا وقت کافی برای انتقال خودرو تا تعمیرگاه را نداشته باشید، طبیعتاً در این شرایط مکانیک سیار در یزد انتخاب شما خواهد بود. مراکز مکانیک سیار یزد از بهترین تعمیرکاران و پیشرفته‌ترین امکانات جهت ارائه خدمات به رانندگان استفاده می‌کنند.

کمک گرفتن از این مرکز می‌تواند مزایای بسیاری برای شما به دنبال داشته باشد و در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند. ما در این مطلب سعی کردیم به شرح تمام موضوعات مهم در زمینه مکانیک سیار یزد بپردازیم. لطفاً اگر تجربه‌ای در استفاده از خدمات مکانیک سیار در یزد دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *