گچکار ساختمان در اصفهان

گچکار ساختمان در اصفهان


گچکار ساختمان در اصفهان

اگر به دنبال بهترین گچکار ساختمان در اصفهان هستید، باید شناخت کافی در رابطه با گچکاری و تکنیک‌های آن داشته باشید تا بتوانید یک استادکار خوب پیدا کنید. انجام گچکاری روی سقف یا دیوار، سختی‌های مختص به خود را دارد.

مطمئناً یکی از اصلی‌ترین سختی‌های این کار، آماده‌سازی ملات گچ است. شما با استفاده از این تکنیک می‌توانید خرابی‌های ناشی از ضرب دیدن گچ دیوار یا سقف را از بین برده و زیبایی را به این بخش از سازه برگردانید.

طی این مقاله به جمع‌آوری مطالبی در رابطه با گچکار ساختمان در اصفهان و مزیت‌های استفاده از آن پرداخته شده است. در صورتی که شما هم می‌خواهید با حرفه گچکاری و بهترین اساتید آن در اصفهان آشنا شوید، تا انتها همراه ما باشید.

گچکار ساختمان در اصفهان

 

 

 

گچ چه کاربردی در ساختمان‌سازی دارد؟

نام علمی واژه گچ، «سولفات دو کلسیم» بوده و البته در نظر محققان این ماده با ارزش را می‌توان در طبیعت به راحتی پیدا کرد. ماده گچ هنگام کشف از معادن، به صورت سنگ است. سپس آن را از معادن به کارخانه‌های مخصوص انتقال می‌دهند.

در این کارخانه به واسطه حرارت روی سنگ گچ، پودر آن به دست می‌آید. امروزه استفاده از این ماده در صنعت ساختمان‌سازی، کاربردی وسیعی دارد. استاد گچکار ساختمان از آن در بخشی از فرایند ساخت و ساز بهره می‌برد.

گچکار ساختمان در اصفهان با استفاده از پودر گچ، فرایند گچکاری را انجام می‌دهد. البته در برخی از مواقع از آن روش، برای تزئین نمای داخلی یا بیرونی ساختمان نیز استفاده می‌شود؛ بنابراین در صورت علاقه به وجود نمای گچی در ساختمان، می‌توانید از گچکار ساختمان در اصفهان برای ایجاد آن کمک بگیرید.

نحوه آماده کردن گچ برای گچکاری ساختمان

استادکار گچکاری در اصفهان برای انجام کار خود، ابتدا باید مرحله آماده‌سازی گچ را طی کند. البته او بر اساس تجربه و میزان متراژ محیط مورد نظر، گچ و دیگر وسایل مورد نیاز را تهیه می‌کند تا در زمان انجام گچکاری ساختمان در اصفهان با مشکل یا کمبود مواجه نشود.

استادکار گچ را با آب خوب مخلوط می‌کند. احتمالاً در زمان انجام این فرایند، شما تصور کنید که چه کار آسان و راحتی است. در حالی انجام دادن این مرحله، دارای ترفند‌های است که در صورت عدم توجه به آن‌ها، گچکاری اصولی و صحیح انجام نمی‌شود.

هنگام مخلوط کردن گچ و آب، بهتر است که گچ به آب اضافه شود. این گونه شخص استاد بر میزان گچ مصرفی، کنترل کافی دارد. همچنین گچکار ساختمان از شما، آب شیرین تقاضا می‌کند تا پس از اتمام ترکیب گچ و آب، عملیات گچکاری را انجام دهد.

گچ را آرام‌آرام به آب اضافه کرده و خوب با هم ترکیب می‌کند. انجام مرحله ترکیب باید درست صورت بگیرد تا از گلوله گلوله شدن گچ جلوگیری کند. همچنین او با مهارت خود در هنگام ترکیب از ایجاد حباب در ظرف نیز جلوگیری می‌کند.

البته استادکار بلافاصله پس از اتمام آماده‌سازی گچ، از آن برای عملیات گچکاری ساختمان بهره می‌برد؛ زیرا در صورت استفاده نکردن گچ ترکیب شده با آب، تبدیل به ملات مرده و خشک شده و در نتیجه دیگر مناسب کار گچکاری نیست.

در صورتی که استادکاران نیاز‌مند به میزان زیاد ملات گچ هستند، پس از آماده‌سازی سریع آن را با پلاستیک بسته‌بندی می‌کنند تا با این روش مانع خراب شدن یا خشک شدن گچ شوند.

خدمات گچکاری ساختمان در اصفهان

افراد متخصص و ماهر گچکار ساختمان، خدمات متنوعی را به شما و دیگر عزیزان ارائه می‌دهند. برخی از خدمات این افراد شامل موارد زیر هستند:

  • گچ کاری
  • سفید کاری
  • گچ بری روی سقف و دیوار
  • گچکاری روی نور مخفی
  • گچکاری روی رابیتس
  • گچکاری دور لوستر یا لامپ

خدمات گچکاری ساختمان در اصفهان

 

 

 

تمیزکاری؛ پیش نیاز گچکاری اصفهان

بدون تردید در نظر افراد متخصص گچکار ساختمان شهر اصفهان، مرحله تمیز کاری ابزار است. آن‌ها با انجام این مرحله مهم از ایجاد آلودگی و کثیف کاری روی دیوار یا سقف جلوگیری می‌کنند. البته آن‌ها فرایند تمیز کاری ابزار آلات گچکاری مانند شمشه را در ابتدا و انتها کار انجام نمی‌دهند.

گچکار در طول زمان انجام عملیات گچکاری ساختمان، این فرایند را انجام می‌دهد. همچنین به شاگرد خود گوش زد می‌کند که قبل از آماده کردن ملات گچ، استانبولی و ماله‌ها را ابتدا خوب تمیز کند. سپس ملات گچ را آماده کند تا روی دیوار و سقف تازه گچکاری شده، نشانه‌ای از کثیفی دیده نشود.

مطمئناً مهارت و تجربه استاد گچکار هنگام استفاده از مدل‌های گچکاری ساختمان در اصفهان، به او یادآوری می‌کند که هیچ گونه رد یا علامتی، نباید روی دیوار و سقف دیده شود. مطمئناً وجود این نشانه‌ها، باعث کاهش کیفیت و ارزش کار او می‌شود.

گچکاری روی دیوار چگونه انجام می‌شود؟

یکی از اصلی‌ترین ابزار‌های گچکاری، ماله نام دارد. برای کار کردن با ابزار ماله، باید شیوه درست قرار گرفتن آن را در دستانتان بدانید. مقداری از گچ را با استفاده از ابزار ماله بردارید و به ‌صورت زاویه‌دار و در یک جهت مشخص روی دیوار بکشید.

گچ را کاملاً روی دیوار صاف کنید؛ ممکن است نیاز باشد چندین بار ماله را روی سطح مورد نظر بکشید تا کاملاً صاف شود. بعد از گذشت حدوداً نیم ساعت، رطوبت گچ از بین خواهد رفت؛ پس از آن باید باز هم مقداری رطوبت را روی سطح اعمال کرده و این مرحله را ۲ تا ۳ بار دیگر تکرار کنید.

لایه اول که اجرا شد، باید با یک برس با نخ سوزنی مخصوص روی آن شیار‌هایی ایجاد کنید و لایه دوم را اعمال کنید. این کار سبب می‌شود تا دو لایه به خوبی روی ‌هم قرار گبیرند و مقاومت کافی داشته باشند.

گچکاری روی دیوار چگونه انجام می‌شود؟

 

 

 

ترمیم بخشی از دیوار با گچکاری

در صورتی که بخشی از دیوار ساختمان شما مانند دیوار حمام نیاز‌مند تعمیر باشد، می‌توانید با گچکار ساختمان روزمزد در اصفهان تماس بگیرید. او در سریع‌ترین زمان خود را به شما می‌رساند تا مشکل دیوار خانه را برطرف کند.

مطمئناً شخص گچکار ساختمان در اصفهان قبل از شروع کار، دیوار را دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد. سپس آن بخش را از وجود هر گونه مواد زائد یا گردوخاک، پاکی می‌کند تا فرانید گچکاری به درستی و اصولی صورت بگیرد.

همچنین شخص گچکار ساختمان در اصفهان بر اساس اندازه خرابی دیوار، تصمیم می‌گیرد که فرایند گچکاری ساختمان را چگونه انجام دهد. در صورتی که خرابی دیوار زیاد نباشد، با مواد خیلی کم آن را پر می‌کند؛ اما در صورت زیاد بودن خرابی دیوار، چاره‌ای جز انجام فرایند کامل گچکاری ندارد.

احتمالاً در زمان تعمیر آن بخش از دیوار به شما می‌گوید که بهتر است که محل مرطوب باشد؛ زیرا این گونه لایه گچ تازه به لایه گچ قبلی می‌چسبد. در نتیجه تصویر بهتری از دیوار پس از اتمام فرایند گچکاری به وجود می‌آید. همچنین با ایجاد خراش محل، دو لایه جدید و قدیم گچ در هم قفل می‌شوند.

مطمئناً در صورت کمک گرفتن و تحویل کار به افراد متخصص گچکار ساختمان در اصفهان، نتیجه تعمیر دیوار خانه شما بسیار عالی است.

 اهمیت گچکاری ساختمان در اصفهان

اگر به طرح‌های گچ کاری در ساختمان قدیمی کمی دقت کنید، متوجه می‌شوید که این طرح‌ها نمادی از فرهنگ مردم ایران زمین و به ویژه شهر اصفهان هستند. نقش و تأثیر هنر گچ بری یا گچکاری در ساختمان‌های قدیمی بر جای مانده از گذشته را نمی‌توان نادیده گرفت.

تقریباً تمام معماری قدیمی و همچنین طراحان جدید، از این هنر برای زیبا‌تر کردن فضا داخلی یا بیرونی ساختمان استفاده می‌کنند. البته این هنر در طول سال‌ها، دچار تغییرات بسیار شده است. امروزه مهندسان ساختمان‌سازی با استفاده از  افراد متخصص گچکار ساختمان در اصفهان، فرایند ساخت سازه خود را به جلو می‌برند.

در صورت علاقه به ایجاد طرح‌های زیبا روی دیوار یا سقف ساختمان نیز از طرح‌های موجود در بازار بهره می‌برند یا اینکه خود بر اساس ویژگی‌های ساختمان و با توجه به نظر صاحب خانه، طرح جذابی را جهت ایجاد روی دیوار یا سقف ساختمان به وجود می‌آورند.

 اهمیت گچکاری ساختمان در اصفهان

گچکار ساختمان در اصفهان

 

 

 

فرایند گچکاری ساختمان در اصفهان

بهترین گچکار ساختمان در ساختمان هنگام استفاده از این فرایند، ابتدا یک سری وسایل مورد نیاز را آماده می‌کند. از اصلی‌ترین وسایلی که شخص گچکار ساختمان در اصفهان، به آن‌ها نیاز‌مند است؛ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماله
  • کاردک
  • گچ گچکاری
  • الک
  • شمشه
  • لیسه
  • آب
  • استانبولی

پس از آماده کردن وسایل مورد نیاز شخص گچکار ساختمان در اصفهان، کار خود را شروع می‌کند. مراحل انجام این کار عبارت‌اند از:

  • در اولین مرحله شخص آب را در ظرف استانبولی می‌ریزد. البته برای اینکه گچ را درست و به اندازه آماده کند، ظرف را ۴ بخش تقسیم می‌کند. به اندازه ۲/۱ آب، باید ۴ مشت ( منظور از مشت، دو کف دست بزرگ مردانه است) گچ به ظرف اضافه کند.
  • پس از ریختن آب و گچ به اندازه، نوبت ترکیب یا مخلوط کردن آن‌ها با یکدیگر است.
  • گچکار ساختمان در اصفهان اکنون ۲۰ ثانیه با کف دست یا هم زن، این مواد را خوب هم می‌زند تا به جوش آید.
  • ۵ دقیقه بعد دوباره فرایند هم زدن مواد حاضر در استانبولی را انجام می‌دهد تا ملات گچ داخل ظرف، از مایع تبدیل به جامد شود.
  • در این مرحله مقداری از گچ را روی محل دیوار یا سقف خانه می‌ریزد.
  • سپس با استفاده از شمشه، اضافه‌های گچ روی محل مورد نظر را می‌گیرد یا به عبارتی گچ را صاف می‌کند. انجام این مرحله از گچکاری ساختمان نیاز‌مند دقت و سرعت عمل بسیاری است که شخص گچکار ساختمان در اصفهان، در طول سالیان بسیار به دست آورده است.
  • اکنون پودر گچ را یک بار الک می‌کند و بعد مجدداً آن را مانند قبل تبدیل به ملات جامد می‌کند. از این ملات برای پر کردن درز‌های روی دیوار و رفع ناصافی‌ها بهره می‌برد. گچکار ساختمان در اصفهان برای اینکه فرایند گچکاری به بهترین شکل صورت بگیرد؛ در این مرحله از لیسک پلاستیکی استفاده می‌کند.

تیم گچکار ساختمان در اصفهان

در صورتی که تصمیم به انجام فرایند گچکاری در ساختمان خود را دارید، باید بدانید که تیم گچکار ساختمان در اصفهان شامل یک استادکار و یک شاگرد است. در برخی از پروژه‌های بزرگ یا اصطلاحاً سنگین، تعداد استادکار به دو نفر نیز می‌رسد.

وظیفه استادکار مالیدن گچ روی سقف یا دیوار، شمشه کشی و ماله کشی دیوار است. در طول مدت زمان کار استادکار، شاگرد در ظرف‌های استانبولی گچ را آماده می‌کنند تا به دست استاد برساند. در صورتی که تعداد واحد‌ها و متراژ ساختمان شما زیاد باشد، حتماً از چند تیم کمک بگیرید.

استفاده هم‌زمان از چند تیم تخصصی گچکار ساختمان در اصفهان، باعث سریع‌تر تمام شدن این فرایند می‌شود. البته در زمان انتخاب استادکار، حتماً به وجود ویژگی دقت بسیار و مهارت توجه کنید. به طور حتم انجام گچکاری ساختمان در اصفهان بخش سقف، بیشتر از دیوار نیاز‌مند وقت است.

در حالت کلی یک استادکار ماهر و متخصص در کنار یک شاگرد زرنگ، برای یک روز باید مساحتی در حدود ۴۰ متر مربع از گچ و خاک یا مساحتی حدود ۵۰ متر مربع از گچ سفید را روی دیوار‌های بلوکی انجام دهد. البته در صورت استفاده از گچکاری پاششی، سرعت انجام کار افزایش بیشتری پیدا می‌کند.

تیم گچکار ساختمان در اصفهان

گچکار ساختمان در اصفهان

 

 

 

تأثیر شرایط آب و هوایی بر گچکاری ساختمان

استادکار گچکار ساختمان در اصفهان هنگام انجام فرایند گچکاری اصفهان، حتماً شرایط آب و هوایی را در نظر می‌گیرد؛ زیرا پس از اتمام کار او باید هوا مناسب باشد تا گچ روی دیوار یا سقف خشک شود. به طور مثال، انجام فرانید گچکاری در دمای زیر صفر درجه سانتی گراد، منجر به نابودی کار می‌شود.

زیرا گچ در این دما یخ‌ زده و در نتیجه گچ استفاده شده روی دیوار و سقف فاسد می‌شود. البته اساتید این رشته برای آن راه حل‌های مناسبی پیدا کرده‌اند؛ آن‌ها با عایق‌بندی یا بستن درب و پنجره ساختمان به گچ اجازه می‌دهند تا خشک شود.

همچنین در صورت نیاز از هیتر یا بخاری نیز استفاده می‌کنند تا با روشن کردن آن در محیط مورد نظر، گچ زود‌تر خشک شود.

نکاتی مهم برای مراقبت از گچکاری ساختمان

اکنون که با استفاده از افراد متخصص و ماهر گچکار ساختمان در اصفهان، فرایند گچکاری را انجام داده‌اید؛ باید با رعایت چند نکته ساده ولی کاربردی از آن مراقبت کنید تا خط و خشی به گچ دیوار یا سقف وارد نشود.

از اصلی‌ترین نکات جهت مراقبت از گچ روی دیواری یا سقف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از اصلی‌ترین راه‌های مراقبت از گچ روی دیوار یا سقف، پوشش دادن آن با رنگ و رنگ‌آمیزی یا نصب کاغذ دیواری است.
  • از وارد کردن ضربه به گچ روی سقف و دیوار خودداری کنید.

سقف و انواع گچکاری در ساختمان

اساتید گچکار ساختمان در اصفهان هنگام انجام این کار روی سقف از انواع مختلف روش‌های گچکاری استفاده می‌کنند. شما بر اساس سلیقه خود در کنار نظر کارشناسی استادکار، می‌توانید بهترین نوع گچکاری را برای سقف انتخاب کنید. در ادامه به معرفی برخی از انواع گچکاری پرداخته شده است.

سقف و انواع گچکاری در ساختمان

گچکار ساختمان در اصفهان

 

 

 

نقش برجسته

استادکار گچکار ساختمان در اصفهان هنگام استفاده از این نوع گچ بری، ابتدا فرایند گچکاری را انجام می‌دهد. سپس طرح سفارشی شما را روی گچ سقف ایجاد می‌کند. طرح و نقش برجسته‌های زیادی برای انجام روی سقف وجود دارند که شما می‌توانید از بین آن‌ها، زیبا‌ترین را انتخاب کنید. البته امروزه استفاده از نقش برجسته اشکال هندسی و گل کاربرد زیادی دارد.

برهشته باستانی

استادکار گچکار ساختمان در اصفهان برای انجام این نوع گچکاری در سقف، طرح‌های متنوعی به شما ارائه می‌دهد تا شما بر اساس حق انتخاب، بهترین را برگزینید. البته گچ بری برهشته باستانی به دلیل برجستگی از سطح کار گچکاری بیرون می‌زند. مطمئناً این طرح گچکاری، شما را یاد دوران باستان می‌اندازد.

گچ بری زبره با گوشه‌های تیز

این مدل از گچ بری ساختمان بدون مالش و البته با پرداخت در گوشه‌های انجام می‌شود؛ بنابراین گوشه‌های کار، کمی تیز و فرم بریدگی دارد. البته برخی از اساتید گچ بری، این نوع از گچکاری را زیر شاخه برهشته معرفی می‌کنند.

لکه یا کلوخی

قدیمی‌ترین روش گچکاری ساختمان در اصفهان و ایران، نوع لکه یا کلوخی است که دارای برجستگی‌های زیادی است.

گچ بری مشبک لایه لایه

در صورتی که علاقه‌مند به ظرافت هستید، حتماً از شیوه گچ بری مشبک لایه به لایه بهره ببرید. استادکار گچکار ساختمان در اصفهان هنگام انجام این نوع از گچکاری، کار خود را به شکل لایه به لایه انجام می‌دهد.

هزینه گچکاری سقف ساختمان در اصفهان

استادکار گچکار در اصفهان در شروع کار گچ بری سقف، میزان هزینه را بر اساس عواملی به شما بیان می‌کند تا شما برای انجام دادن یا ندادن گچکاری، حق انتخاب داشته باشید. از اصلی‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت گچکاری سقف ساختمان در اصفهان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عملیات گچکاری به خاطر ایجاد ترک در سقف و دیوار به دلیل نشست ساختمان
  • انجام فرایند گچکاری پس از رفع رطوبت یا نم
  • گچکاری روی سقف کاذب
  • انجام عملیات گچکاری ساختمان پس از اتمام سیم کشی برق و لوله‌گذاری‌های لازم
هزینه گچکاری سقف ساختمان در اصفهان

گچکار ساختمان در اصفهان

 

 

 

اصلی‌ترین مزیت‌های گچکاری ساختمان در اصفهان

گچکار ساختمان در اصفهان، مزیت‌های را با خود برای شما و دیگران به ارمغان می‌آورد. البته این مزیت‌ها زمانی شامل حال شما می‌شوند که از افراد متخصص و گچکار ساختمان در اصفهان کمک گرفته باشید.

اصلی‌ترین مزیت‌های گچکاری در سازه‌ها عبارت هستند از:

  • در صورت انجام فرایند گچکاری ساختمان در اصفهان، مطمئناً تغییرات اساسی در کل خانه شما ایجاد می‌کند. به طور مثال با استفاده از گچکاری نقش برجسته روی سقف، نگاه همه افراد را به آن سو جلب می‌کنید.
  • مطمئناً با استفاده از مهارت افراد متخصص گچکار ساختمان در اصفهان، یکنواختی و سادگی دیوار یا سقف محل زندگی خود را از بین می‌برید.
  • استادکار گچکار ساختمان در اصفهان با انجام دقیق و اصولی عملیات گچکاری، خرابی‌های روی دیوار یا سقف را که به دلیل رطوبت یا ضربه دیدن به وجود آمده‌اند، از بین می‌برد.

کلیدی‌ترین نکات گچکاری ساختمان در اصفهان

استادکار ماهر گچکار ساختمان در اصفهان هنگام انتخاب گچ و انجام فرایند گچکاری، حتماً نکاتی را مد نظر قرار می‌دهد تا ساختمان را به بهترین شکل گچکاری به شما تحویل دهد. اصلی‌ترین نکاتی که او به آن‌ها توجه می‌کند، شامل موارد زیر هستند:

  • استادکار حتماً به شما به عنوان صاحب کار، بیان می‌کند که گچ کهنه و آب دیده، دیگر مناسب کار نیست؛ زیرا چسبندگی لازم جهت چسبیدن روی دیوار یا سقف را ندارد.
  • در زمان انتخاب مصالح گچکاری در اصفهان به سراغ گچ‌های با کیفیت و استاندارد می‌رود.
  • در زمان انتخاب گچکار ساختمان در اصفهان، حتماً مهارت و تخصص او را در نظر بگیرید تا ساختمان شما پس از پایان کار گچکاری، زیبا و عالی شود.
  • پس از اتمام عملیات گچکاری ساختمان در اصفهان روی سقف باید بدون موج و کاملاً تراز شده باشد. گچ روی دیوار نیز پس از پایان کار باید صاف، عاری موج و صیقلی باشد.
  • گچکار ساختمان در اصفهان به این نکته اعتقاد دارد که گچ تازه بهترین گچ در فرایند تعمیرات گچکاری در ساختمان یا فرایند این کار برای اولین بار است.
  • مطمئناً تیم تخصصی و ماهر گچکار ساختمان در اصفهان، دستمزد بیشتری دریافت می‌کنند. البته قیمت نهایی دستمزد آن‌ها بر اساس قیمت اتحادیه گچکاری ساختمان ۱۴۰۲ مشخص می‌شود. اتحادیه لیست قیمت گچکاری در اصفهان را مشخص کرده و به همه اساتید ابلاغ کرده است.
  • در صورتی که استادکار هنگام انجام عملیات گچکاری در اصفهان از گچ مرغوب استفاده کرده باشد، رنگ آن باید پس از خشک شدن سفید ‌شود.
  • سطح دیوار یا سقف گچکاری شده باید سخت باشد. همچنین هیچ گونه گرده سفید روی آن‌ها دیده نشود.
  • استادکار گچکار ساختمان در اصفهان به شما بیان می‌کند که قبل از انجام فرایند گچکاری ساختمان در اصفهان، حتماً قطعات فلزی درب و پنجره‌ها را ضد زنگ کنید.
  • نمونه کار‌های استادکار را مشاهده کنید؛ سپس با توجه به مهارت و تخصص با او قرارداد ببندید.
  • قبل از خرید گچ، استادکار را به محل مورد نظر ببرید تا او بر اساس محیط، میزان دقیق گچ جهت خرید را به شما بیان کند.
  • در صورتی که قصد انجام یک طرح روی دیوار یا سقف با گچ را دارید، آن را با استاد گچکاری در میان بگذارید تا در صورت عملی شدن، طرح شما را اجرا کند. مطمئناً اجرای طرح‌های پیچیده گچ روی دیوار، هزینه بیشتری را طلب می‌کنند؛ بنابراین این نکته را در زمان پرداخت دستمزد و قیمت گچکار ساختمان در نظر بگیرید.
کلیدی‌ترین نکات گچکاری ساختمان در اصفهان

گچکار ساختمان در اصفهان

 

 

عوامل مؤثر بر قیمت گچکاری ساختمان

استادکار ماهر و متخصص گچکار ساختمان در اصفهان هنگام تعیین دستمزد خود و شاگرد، عوامل مختلفی را در نظر می‌گیرد. از اصلی‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت گچکاری در اصفهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موقعیت و محیط پروژه
  • نوع طرح گچکاری
  • میزان ساعت کار
  • متراژ محیط

در ادامه لیست هزینه انواع گچکاری ساختمان در اصفهان بیان شده است. البته این قیمت‌ها حدودی بوده و هنگام انجام کار، حتماً قیمت‌های جدید را بپرسید تا پس از پایان کار، شوکه نشوید.

انواع خدمات گچکاری ساختمان هزینه (برای هر متر مربع)
آسترکشی یا زیرکاری ۳۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰ تومان
روکاری یا سفیدکاری ۳۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰ تومان
گچکاری رابیتس ۵۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰ تومان
گچکاری زیر و رو ۵۰۰۰۰ الی ۹۰۰۰۰ تومان
گچکاری نورمخفی ۶۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ تومان

سؤالات متداول

  1. مزیت‌های استفاده از گچکاری ساختمان چیست؟

از بین بردن یکنواختی سقف یا دیوار، تعمیر خرابی‌های گچ دیوار ناشی از نم یا ضربه دیدن

  1. ابزار اصلی گچکاری ساختمان را نام ببرید؟

گچ، آب، شمشه، استانبولی، الک، لیسه

  1. انواع گچ بری سقف ساختمان را نام ببرید؟

برهشته باستانی، لکه، مشبک لایه به لایه، نقش برجسته

سؤالات متداول

 

 

 

شارینو

در این مقاله از سایت شارینو با عملیات گچکاری ساختمان و مزیت‌های آن آشنا شدید. در صورت علاقه به تفریح و گردش در شهر زیبا اصفهان، حتماً مقاله‌های تحت عنوان رستوران‌های اصفهان، مراکز تفریحی اصفهان و کافه های اصفهان از وبلاگ ما را مورد مطالعه قرار دهید.

قیمت لوازم خانگی در چند سال گذشته با نوسانات بسیار زیادی مواجه شده است؛ بنابراین مراقبت و نگهداری از این لوازم می‌تواند شما را از خرید مجدد آن‌ها دور کند. البته در صورت خراب شدن می‌توانید به تعمیرکار ماهر مراجعه کنید تا با تعمیر لوازم خانگی، امکان استفاده از آن را داشته باشید.

شارینو در رابطه با تعمیرات لوازم خانگی، مطالب زیادی را ارائه داده است که با مطالعه مقالاتی مانند تعمیر دزدگیر در اصفهان و تعمیر آبمیوه‌گیری در اصفهان با دلیل خرابی این وسایل آشنا شوید. البته شما امکان مطالعه مقاله‌های تعمیر بخاری در اصفهان، تعمیر موتورخانه در اصفهان و تعمیر مبل در اصفهان را دارید.

همچنین شما با مطالعه تعمیر پکیج در اصفهان و تعمیر یخچال در اصفهان، با دلایل خرابی آن‌ها آشنا شده و پس از کسب دانش در رابطه با آن‌ها، می‌دانید که برای تعمیر به کجا مراجعه کنید.

در صورتی که شما یا یکی از اعضا خانواده دچار مشکل جسمانی شدید، حتماً به مراکز درمانی و بیمارستان‌های اصفهان مراجعه کنید تا پزشکان حاذق این مراکز مانند: پزشک ارتوپد در اصفهان، پزشک زنان در اصفهان و پزشکان قلب و عروق در اصفهان خدمات لازم را به شما ارائه دهند.

در صورتی که بر اساس شرایط و نظر پزشک، نیازمند فیزیوتراپی هستید؛ می‌توانید به مراکز فیزیوتراپی در اصفهان مراجعه کنید تا با انجام دقیقی و اصولی این کار مشکل شما برطرف شود.

سخن پایانی

در صورتی که به دلایل مانند ایجاد نم یا رطوبت، گچ دیوار یا سقف ساختمان شما خراب شده است، حتماً از افراد متخصص و ماهر گچکار ساختمان در اصفهان کمک بگیرید. این عزیزان با استفاده از تجربه و مهارت خود، در سریع‌ترین زمان و به بهترین شکل مشکل را برطرف می‌کنند.

البته آن‌ها هنگام انتخاب گچ و انجام عملیات گچکاری ساختمان، نکات متعددی را مد نظر خود قرار می‌دهند. به طور مثال در زمان خرید گچ، به سراغ محصولات مرغوب و با کیفیت ‌می‌روند. همچنین از ملات تازه گچ برای حل مشکل دیوار یا سقف خانه شما استفاده می‌کنند تا زیبایی ساختمان شما به حالت اولیه برگردد.

۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *