تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان+ شماره تماس چاه باز کن+ قیمت 1402

تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان

آیا تا به امروزه با مشکل پر شدن چاه فاضلاب مواجه شده‌اید؟ مطمئناً بهترین کار تماس با متخصصان تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان است. این عزیزان بر اساس سال‌ها کار و تجربه، دلایل گرفتگی چاه فاضلاب ساختمان شما را متوجه می‌شوند.

سپس برای حل مشکل از روش‌ها مناسب جهت تخلیه چاه در اصفهان بهره می‌برند. البته در صورت گرفتگی لوله‌های فاضلاب نیز می‌توانید با این افراد تماس بگیرید تا با دستگاه لوله بازکنی در اصفهان، گرفتگی لوله‌ها را از بین ببرند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تخلیه چاه در اصفهان با ما همراه باشید.

نحوه تشخیص پر شدن چاه فاضلاب

تشخیص پر شدن چاه فاضلاب و نیاز به دریافت خدمات تخصصی تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان، کار چندان دشواری نیست. پر شدن چاه فاضلاب، خود را با نشانه‌های واضح نشان می‌دهد. در صورت وجود این علائم با متخصصان تخلیه چاه اصفهان تماس برقرار کنید تا در سریع‌ترین زمان مشکل شما را برطرف کنند.

از مهم‌ترین نشانه‌های پر شدن چاه فاضلاب می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • مشاهده نم در کنار‌های یا دیواره‌های چاه
  • استشمام بوی بد فاضلاب در ساختمان
  • دیدن سوسک
  • بالا زدن فاضلاب درون چاه و ورود نکردن آب

در صورت مشاهده هر یک از موارد، خیلی زود با متخصصان تخلیه چاه فاضلاب و لوله بازکنی در اصفهان تماس بگیرید. آن با اعزام نیرو‌های ماهر و کاربلد، فرایند تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان را آغاز می‌کنند. همچنین در صورت نیاز جهت رفع گرفتگی لوله، عملیات لوله بازکنی اصفهان را نیز انجام می‌دهند.

خدمات شرکت تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان

خدمات شرکت تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان

تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان

 

مواجه شدن با مشکل گرفتگی لوله و پر شدن چاه فاضلاب، یک مسئله عادی است که امکان دارد در هر ساعت از شبانه روز به وجود بیاید. در چنین شرایطی چاره‌ای جز تماس با شرکت‌های لوله بازکنی و تخلیه چاه در اصفهان ندارید.

مدیران این مجموعه گروه از افراد متخصص و ماهر در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکن اصفهان را استخدام کرده است تا در زمان بروز مشکلاتی در چاه فاضلاب و لوله‌های ساختمان شما، امکان استفاده از خدمات مناسب را داشته باشید.

اما از مهم‌ترین خدماتی که شرکت‌های تخلیه چاه فاضلاب بازکنی در اصفهان به مشتریان خود ارائه می‌دهند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام فرایند ترمیم و تعمیر چاه‌های ریزش کرده
  • از بین بردن بوی بد فاضلاب
  • انجام عملیات نصب تانکر فاضلاب و سپتیک
  • تخلیه چاه و لوله بازکنی در اصفهان
  • ارزیابی سیستم ارتینگ یا چاه ارت در ساختمان محل زندگی یا کار
  • انجام عملیات لایروبی در چله فاضلاب
  • حفر چاه فاضلاب
  • مشخص کردن محل دقیق قرار‌گیری چاه فاضلاب جهت انجام عملیات تخلیه
  • اتصال فاضلاب ساختمان به فاضلاب شهری
  • انجام بررسی و ارزیابی دقیق سیستم فاضلاب ساختمان

دلایل پر شدن چاه فاضلاب ساختمان

شرکت‌های تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان برای پر شدن یا گرفتگی این سیستم، دلایل متعددی را بیان می‌کنند. از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دلیل پرشدن چاه، گرفتگی لوله یا راه آب دستشویی و ظرفشویی است که اجازه حرکت آب به سمت چاه را نمی‌دهد.

البته در بسیاری از موارد این گرفتگی با استفاده از سیفون یا تلمبه زدن برطرف می‌شود. اما در صورت برطرف‌نشدن مشکل، حتماً با متخصصان تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان تماس بگیرید تا این عزیزان با استفاده از دستگاه‌های مخصوص، گرفتگی راه آب یا لوله را حل کنند.

از دیگر عوامل پر شدن چاه فاضلاب شامل موارد زیر می‌شود:

  • رسوب‌گذاری روغن و چربی در آب باعث پر شدن چاه فاضلاب می‌شود. البته این مشکل بیشتر در ساختمان مسکونی به وجود می‌آید، زیرا مقدار روغن یا چربی مواد شوینده و صابون در این ساختمان بسیار است. این مواد در قسمت دیواره چاه فاضلاب، رسوب کرده و در نتیجه اجازه جذب آب به خاک درون چاه را نمی‌دهند.
  • از شایع‌ترین دلایل پر شدن چاه فاضلاب، جمع شدن زباله‌های جامد روی سطح آب چاه هستند. مطمئناً زیاد بودن این زباله، باعث ایجاد یک سد روی آب می‌شود. در نتیجه از عبور آب یا پسماند‌های جدید درون چاه فاضلاب، جلوگیری می‌کنند.
  • تمام شدن ظرفیت چاه فاضلاب را باید از مهم‌ترین دلایل پر شدن آن معرفی کرد. این مسئله به دلیل بارش باران‌های شدید و وارد شدن آب باران به درون چاه فاضلاب است. در نتیجه ورود حجم بسیار آب باران به درون چاه فاضلاب ساختمان شما، ظرفیت آن پر شده و شما باید با شرکت‌های تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان ارتباط برقرار کنید.
  • از مهم‌ترین دلایل پر شدن چاه فاضلاب، میزان مقاومت پایین خاکی است که چاه در آن حفر شده است. در چنین شرایطی که خاک امکان جذب آب فاضلاب را نداشته باشد، به تدریج وارد چاه می‌شود. این مسئله پس از گذشت اندک زمانی، منجر به پر شدن چاه فاضلاب شده و در نتیجه نیاز‌مند به دریافت خدمات تخصصی شرکت‌های تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان می‌شوید.

تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان

 

هزینه خدمات تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان

در صورت وجود مشکل در چاه یا لوله‌های فاضلاب ساختمان، احتمالاً یکی از مهم‌ترین دغدغه شما مسئله قیمت و هزینه تعمیر است. اتحادیه تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان برای انجام خدمات خود، یک نرخ مشخص یا ثابت تعیین نکرده است.

البته این اتحادیه یک سری فاکتور‌های مشخصی برای تعیین قیمت خدمات تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان، معرفی کرده است. شرکت‌ها و افراد متخصص در زمان سرویس لوله و فاضلاب خانگی یا سیستم فاضلاب اداره‌ها، به این فاکتور‌ها رجوع می‌کنند.

سپس بر اساس آن ارزیابی، مبلغ مشخصی را به شما بیان می‌کنند؛ بنابراین برای اینکه هنگام پایان کار از قیمت اعلام شده نیرو‌های تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان شوکه نشوید، بهترین کار این است که در همان ابتدای کار، قیمت نهایی را بپرسید.

مطمئناً این گونه خیال شما از بابت امکان پرداخت مبلغ، آسوده می‌شود. اما از مهم‌ترین فاکتور‌های تعیین مبلغ خدمات تخصصی تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیاز به استفاده از مصالح ساختمانی
  • میزان بزرگی و عمق چاه ساختمان تجاری یا مسکونی
  • نیاز به استفاده از دستگاه‌های مکنده قوی
  • میزان فاصله منطقه مورد نظر تا مرکز شهر اصفهان
  • نیاز به انجام خدمات تخصصی مانند لجن کشی یا لایروبی
  • نیاز به تخریب و بستن دوباره درب چاه فاضلاب

نکاتی جهت جلوگیری از پر شدن چاه فاضلاب

نیرو‌های کاربلد و متخصص تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان، جهت جلوگیری از پر شدن آن چند نکته را به شما متذکر می‌شوند. بدون شک در صورت استفاده از این نکات، از پر شدن چاه فاضلاب و پرداخت هزینه بسیار در‌ امان می‌مانید.

یکی از مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از پر شدن چاه فاضلاب، انجام عملیات تخلیه در زمان مشخص است. در صورتی که نشانه‌های پر شدن تخلیه چاه فاضلاب ساختمان را مشاهده کردید، حتماً از نیرو‌های کاربلد برای تخلیه کمک بگیرید.

هر اندازه تخلیه چاه یا لایروبی و لجن کشی آن را به تأخیر بیندازید، به همان اندازه از عمر مفید چاه فاضلاب ساختمان خود کم می‌کنید. بیشتر کارشناسان این حوزه انجام عملیات چربی‌گیری و لایروبی را در افزایش عمر مفید چاه فاضلاب، مؤثر می‌دانند.

تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان

 

مراحل تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان

در صورتی که نشانه‌های پر شدن چاه فاضلاب مانند استشمام بوی بد فاضلاب در ساختمان محل زندگی یا کار را مشاهده کردید، چاره‌ای جز تماس با شرکت‌های تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان برای شما باقی نمی‌ماند. این افراد پس از حضور در محل، مراحل کار خود را آغاز می‌کنند.

اما مراحل کار تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان، عبارت است از:

  • افراد کاربلد شرکت‌های تخلیه چاه فاضلاب، ابتدا محل قرارگیری چاه و درب را مشخص می‌کنند.
  • در مرحله دوم درب چاه را باز می‌کنند تا فرایند تخلیه چاه با برداشتن گلدانی چاه و مشخص شدن انتهای آن آغاز شود.
  • پس از تعیین عمق چاه فاضلاب ساختمان تجاری یا مسکونی، ماشین‌های تخلیه چاه با استفاده از پمپ لجن کش یا دستگاه مکنده فرایند تخلیه را انجام می‌دهند. ماشین‌های تخلیه چاه معمولاً ۶ یا ۱۲ تنی هستند.
  • تقریباً ۹۰ درصد از چاه‌های فاضلاب دارای انباری هستند، بنابراین انجام عملیات لایروبی به واسطه نیروی انسانی لازم است؛ بنابراین افراد متخصص که مقنی نام دارند، وارد چاه می‌شوند تا فرایند لایروبی را در این مرحله انجام دهند.
  • مرحله بعد از لایروبی، کف‌تراشی یا تراش چاه نام دارد. اکنون مقنی به کمک کلنگ‌های ویژه، حدود ۳۰ الی ۵۰ سانتی‌متر از خاک کف چاه را بر می‌درد. همچنین دیوار‌های انبار چاه فاضلاب را کلنگ می‌زند تا چشمه‌های دفع، آب که با لجن و خاک ترکیب شده‌اند را باز کند. با انجام این کار مقنی، چاه فاضلاب ساختمان شما برای چند سال دیگر قابل استفاده خواهد بود.
  • در مرحله بعد مقنی فرایند کول گذاری را انجام می‌دهد تا به کمک این سازه بتنی، دیواره‌های چاه محکم‌تر شوند. او با انجام این کار از ریزش احتمالی چاه در آینده، جلوگیری می‌کند.
  • مرحله آخر نصب مجدد گلدانی و طوقه چینی چاه فاضلاب است. پس از انجام این بخش از عملیات تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان، درب آن محکم بسته می‌شود.

لیست شرکت‌های تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان

استفاده از خدمات شرکت‌های تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان یا لوله بازکنی، با رواج گسترده‌ای مواجه شده است. البته برای ایجاد گرفتگی در لوله‌های فاضلاب و پر شدن چاه، نمی‌توان یک تاریخ مشخص تعیین کرد؛ بنابراین در اختیار داشتن لیست و شماره تلفن شرکت‌های فعال در این زمینه، هنگام نیاز کمک‌کننده است.

لیست شرکت‌های تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان

چاه باز کن فاضلاب در اصفهان

 

در جدول زیر اسامی برخی از معتبر‌ترین شرکت تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان، اشاره شده است.

اسم شرکت شماره تلفن
تخلیه چاه ابدال ۰۹۱۳۸۶۵۱۱۹۳
لایروبی و تخلیه چاه اصفهان ۰۹۳۶۸۹۷۶۲۰۰
نشت یابی و تخلیه چاه سید ۰۹۹۳۴۸۷۳۸۱۳
تخلیه چاه و چربی گیر رستوران ۰۹۱۳۰۳۹۰۷۹۸
تخلیه چاه شبانه روزی اصفهان ۰۹۱۳۳۲۶۹۲۱۵
تخلیه چاه سریع کاران ۰۹۱۲۸۸۵۲۳۲۷
شرکت تأسیسات تخلیه چاه اصفهان ۰۹۹۳۴۸۱۵۸۹۰

خدمات لوله بازکنی در اصفهان

در گذشته‌های نه چندان افراد هنگام گرفتگی لوله‌های فاضلاب و بازکردن آن‌ها، سختی و مشقت بسیار را متحمل می‌شدند. اما امروزه به لطف شرکت‌های تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان و لوله بازکنی، این مشکل خیلی زود برطرف می‌شود.

منظور از خدمات لوله بازکنی، فرایندی است که افراد متخصص جهت باز کردن مشکل لوله‌های فاضلاب به صاحب خانه یا شما ارائه می‌دهند. البته بیشتر آن‌ها به کمک تجهیزات پیشرفته، محل و علت گرفتگی لوله را خیلی زود تشخیص می‌دهند.

سپس به واسطه ابزارآلات و دستگاه‌های ویژه، گرفتگی لوله فاضلاب را باز می‌کنند. مطمئناً این نیرو‌های متخصص با انجام کار خود، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ساختمان شما را برطرف می‌کنند. در صورت توجه نکردن به این مسئله، باید منتظر عواقبی وحشتناکی مانند کثیف شدن ساختمان و بوی بد فاضلاب باشید.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان‌ها

نیرو‌های متخصص فعال در شرکت‌های تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان، برای گرفتگی لوله‌های فاضلاب دلایل بی‌شماری بیان می‌کنند. در صورت گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه، احتمالاً مسائلی مانند چربی یا قطعات ریز غذا باعث به وجود این مشکل شده‌اند.

اما گرفتگی لوله حمام ساختمان، می‌تواند به دلیل گیر کردن شیء تیز یا مو باشد. البته در برخی از موارد دلیل اصلی گفتگی لوله‌های فاضلاب ساختمان، باقی ماندن مصالحی مانند سیمان و گچ یا ماسه است. این مصالح هنگام ساخت و ساز ساختمان در لوله گیر کرده و در نتیجه راه لوله فاضلاب ساختمان را مسدود کرده‌اند.

امروزه پیدا کردن دلیل اصلی گرفتگی لوله‌های فاضلاب ساختمان به واسطه دستگاه‌ها و ابزارآلات بسیار سریع انجام می‌شود. در نتیجه فرایند باز کردن لوله‌های دچار مشکل نیز، زود صورت می‌گیرد. البته پیدا کردن علت گرفتگی لوله و بازکردن آن در گذشته با سختی‌های بسیاری همراه بود.

یک نکته بسیار مهم درباره گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان این است که این مسئله گرفتگی لوله فاضلاب را نمی‌توان فقط مختص به ساختمان‌های مسکونی دانست. امکان برخورد و مواجه شدن با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب در ساختمان‌های تجاری و اداری نیز وجود دارد.

در هر حال در صورت مواجه با این مشکل بسیار آزار دهنده، حتماً با شرکت‌های تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان تماس بگیرید تا آن سریعاً به محل مورد نظر اعزام شوند. پس از بررسی‌های لازم، دلیل گرفتگی لوله فاضلاب را به شما گفته و سپس فرایند برطرف کردن مشکل را آغاز می‌کنند.

در صورتی که این عزیزان تشخیص به انجام فرایند لوله کشی در اصفهان دهند، حتماً به پیشنهاد آن‌ها توجه کنید. اگر گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان شما به دلیل وجود مصالحی مانند سیمان باشد، احتمالاً پس از باز کردن لوله مجدداً با این مشکل مواجه می‌شوید.

بنابراین شما با عمل کردن به توصیه آن‌ها و انجام فرایند لوله کشی برای بار دوم در ساختمان، از انجام هزینه‌های جهت باز کردن لوله فاضلاب در‌ امان می‌مانید. همچنین با مشکلاتی مانند بوی بد فاضلاب یا بالا زدن آب کثیف در ساختمان، مواجه نمی‌شوید.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان‌ها در اصفهان

 

لوله فاضلاب آشپزخانه و دلیل گرفتگی آن

احتمالاً در طول زندگی خود با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه مواجه شده‌اید. مشکل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه، بسیار رایج بوده و در بیشترین موارد گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه، مرتبط با سینک ظرفشویی است.

از اصلی‌ترین دلایل این گرفتگی ماندن باقی مانده غذا و همچنین جمع شدن چربی است. البته این مسئله با توجه به تعداد دفعات استفاده از سینک ظرفشویی، بسیار عادی بوده و بدون شک این مشکل برای شما یا دیگر اعضاء خانواده آزار دهند است.

در چنین شرایطی با متخصصان تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان تماس بگیرید تا آن‌ها پس از مراجعه به محل، تمام تلاش خود را برای از بین مشکل به کار بگیرند. آن‌ها با استفاده از ابزار کاربردی، چربی‌های و همچنین باقی مانده غذا درون لوله فاضلاب آشپزخانه پاک‌سازی می‌کنند.

البته در رابطه با پاک‌سازی چربی درون فاضلاب، نیاز‌مند به استفاده از فنر هستند. مناسب‌ترین و‌ ایده‌آل‌ترین سایز فنر در این زمان، بالای ۱۶ است. نیرو‌های متخصص لوله بازکنی در اصفهان با استفاده از این ابزار، خیلی راحت چربی‌ها را از دور لوله جدا می‌کنند.

همچنین به دلیل نوع ساختاری که فنر دارد، در هیچ بخش از لوله فاضلاب گیر نمی‌کند. در نتیجه افراد متخصص و باتجربه تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان بدون ایجاد مشکلی، معضل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه را برطرف می‌کنند.

دستگاه‌های لوله بازکنی در اصفهان

متخصصان جهت فاضلاب بازکنی در اصفهان، از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. اصلی‌ترین راهکار این عزیزان جهت باز کردن گرفتگی‌های لوله فاضلاب، استفاده از دستگاه مختلف لوله بازکنی است. البته آن‌ها در زمان انتخاب دستگاه، به نوع گرفتگی لوله و همچنین محل آن توجه می‌کنند.

دستگاه‌های لوله بازکنی در اصفهان

تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان

در ادامه به بیان توضیحاتی مختصر درباره انواع دستگاه لوله بازکنی شرکت‌های تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان پرداخته شده است.

دستگاه لوله بازکنی فنری

بدون تردید مواجه شدن با گرفتگی لوله بسیار آزار دهنده است که باید سریعاً برای باز کردن آن، راه حل مناسب پیدا کنید. در صورت تماس با شرکت‌های تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان، آن‌ها نیرو‌های متخصص خود را همراه با دستگاه لوله بازکنی فنری به محل اعزام می‌کنند.

یکی از مؤثر‌ترین دستگاه جهت باز کردن گرفتی لوله‌های فاضلاب، این دستگاه بوده و البته برای عملکرد بهتر، دارای چند سر فنر با کاربرد‌های متنوع است. از مهم‌ترین مزیت استفاده از این مدل دستگاه لوله بازکنی، عدم انتشار بوی بد فاضلاب در محیط است.

همچنین زمان استفاده از این دستگاه، دچار مشکل بالا زدگی آب فاضلاب در محیط نیز نمی‌شوید. افراد متخصص و کاربلد ابتدا سر فنر را در داخل لوله گرفته قرار می‌دهند. سپس پمپ‌های تکان دهند دستگاه با سرعت بسیار، به حرکت در می‌آیند تا هر نوع گرفتگی لوله را باز کنند. متریال اصلی دستگاه، فولاد انعطاف‌پذیر بالا بوده و همچنین طول آن حدوداً ۱۰۰ سانتی‌متر است.

دستگاه لوله بازکنی ارابه‌ای

کارایی و عملکرد دستگاه لوله بازکنی ارابه‌ای، کاملاً شبیه به دستگاه لوله بازکنی فنری است. اما از نظر ظاهر، هیچ شباهتی به هم ندارند. از اصلی‌ترین مشخصات ظاهری دستگاه لوله بازکنی ارابه‌ای، وجود دو چرخ است که نقل و انتقال دستگاه را راحت‌تر می‌کند.

نیرو‌های کاربلد و باتجربه شرکت‌های تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان، استفاده از دستکش ایمنی زمان کار با آن را توصیه می‌کنند. آن‌ها پس از روشن کردن دستگاه، فنر را درون لوله یا چاه قرار می‌دهند. اکنون اهرم فعال‌کننده دستگاه لوله بازکنی ارابه‌ای را روشن می‌کنند.

پس از آنکه فنر شروع به چرخش کرد، گرفتگی لوله یا چاه خیلی زود برطرف می‌شود. البته آن‌ها برای رفع رسوبات و جرم‌های لوله، هم زمان کمی آب را با فشار به داخل لوله می‌ریزند. استفاده از دستگاه لوله بازکنی ارابه‌ای مناسب باز کردن گرفتگی‌های لوله فاضلاب حیاط، پارکینگ، حمام، دستشویی، سیفون ظرفشویی و توالت است.

تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان- دستگاه لوله بازکنی ارابه‌ای

 

دستگاه لوله بازکنی دریلی

عملکرد این دستگاه نیز، بسیار شبیه به دستگاه لوله بازکنی فنری است. البته فنر به بخش دریل دستگاه، متصل می‌شود. پس از چرخش دریل، فنر نیز می‌چرخد تا گرفتگی لوله مورد نظر باز شود. کار کردن با دستگاه لوله بازکنی دریلی خطرناک بوده و به همین دلیل استفاده از آن به افراد حرفه‌ای توصیه می‌شود.

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در زمان استفاده با این دستگاه به وجود می‌آید، بستن نادرست فنر روی دریل است. در صورت این کار اشتباه، فنر هنگام چرخش از دریل جدا شده و در نتیجه، به اطراف پرت می‌شود. بدون شک این مسئله، آسیب‌های جسمی را می‌تواند به وجود آورد.

از مهم‌ترین مشخصات این دستگاه لوله بازکنی، وزن کم و ابعاد کوچک است که همین مسئله، در انتخاب شرکت‌های تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان مؤثر است. استفاده از این دستگاه جهت بازکردن لوله توالت فرنگی توصیه نمی‌شود، زیرا فنر آن احتمال شکستن کاسه توالت را به همراه دارد.

دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا

بدون شک جدید‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه لوله بازکنی شرکت‌های تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان، تراکم هوا است. استفاده از این دستگاه جهت بازکردن گرفتگی لوله حمام، توالت فرنگی و ایرانی در کنار لوله آشپزخانه توصیه می‌شود.

عملکرد این دستگاه به گونه‌ای است که با فشار هوا، گرفتگی لوله‌ها را باز می‌کند. به عبارتی دیگر هوا داخل مخزن دستگاه متمرکز شده و سپس با آزاد شدن ناگهانی، گرفتگی لوله یا چاه توالت و آشپزخانه باز می‌شود. در نظر بسیاری از فعالان این حوزه صدای بلند دستگاه تراکم هوا، بسیار آزار دهنده است.

تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان- دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا

لوله بازکنی فاضلاب در اصفهان

 

راهکار‌های بی‌دردسر لوله بازکنی فاضلاب

نیرو‌های متخصص شرکت‌های تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان علاوه بر استفاده از دستگاه، راهکار‌های بی‌دردسری نیز برای بازکردن لوله فاضلاب دارند. در ادامه به بیان برخی از مهم‌ترین و ساده‌ترین روش‌های باز کردن لوله فاضلاب، اشاره شده است.

محلول لوله بازکن

امروزه محلول‌های مختلف اسیدی در بازار جهت باز کردن لوله فاضلاب وجود دارند. متخصصان شرکت‌های تخلیه چاه، برای استفاده از این محلول‌ها چند نکته را به شما بیان می‌کنند که اصلی‌ترین آن‌ها، عبارت هستند از:

  • استفاده از دستکش ایمنی و ماسک
  • جلوگیری از پاشیدن محلول به صورت یا چشم‌ها
  • توجه به جنس لوله هنگام انتخاب محلول

ترکیب سرکه و نمک

جهت باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب، ۳/۱ فنجان نمک را با ۳/۱ فنجان سرکه ترکیب کنید. در زمان ترکیب این دو ماده با هم گاز متصاعد می‌شود. بدون تلف کردن زمان، ماده را در داخل لوله بریزید تا جوشیدن این دو ماده با هم باعث نابودی مو و چربی شود.

پس از یک ساعت از ریختن ترکیب نمک و سرکه، آب گرم را با فشار بسیار به داخل لوله بریزید. روش دوم استفاده از ترکیب، این گونه است که اول نمک و بعد سرکه را درون لوله بریزید.

تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان

 

جوش شیرین و سرکه

افراد کاربلد تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان، برای باز کردن لوله حمام ساختمان یک راهکار مؤثر دارند. راهکار این عزیزان استفاده از ترکیب جوش شیرین و سرکه است. پس از ریختن این ترکیب در لوله حمام، حدود ۴۵ الی ۶۰ دقیقه صبر کنید.

اکنون آب داغ را با فشار بسیار به سمت لوله حمام، هدایت کنید تا در اثر فشار آب و همچنین ترکیب جوش شیرین و سرکه، گرفتگی لوله حمام باز شود.

آب جوش

مطمئناً روش ساده‌تری از این راهکار جهت باز کردن لوله وجود ندارد. در این روش آب کتری را روی اجاق گاز قرار دهید تا جایی که امکان دارد، بجوشد. سپس این آب جوش را دو الی سه بار، در درون لوله گرفته بریزید. بدون شک پس از انجام این کار، گرفتگی لوله باز می‌شود.

ترکیب نمک و جوش شیرین

۲/۱ فنجان جوش شیرین را با ۲/۱ نمک آشپزخانه را با هم ترکیب کرده و بعد در داخل لوله فاضلاب بریزید. سپس برای مدت زمان ۱۰ دقیقه صبر کرده و بعد آب جوش را درون لوله بریزید. ترکیب این مواد در درون لوله، بخش بزرگی از چربی و جرم‌ها را از بین می‌برد.

جوهر نمک

در یک ظرف به اندازه ۴/۳ آب سرد بریزید. سپس ۳ فنجان جوهر نمک به آن اضافه کرده و بعد با یک قاشق چوبی، مواد داخل ظرف را ترکیب کنید. پس از ترکیب مواد، گازی از آن متصاعد می‌شود. اکنون زمان ریختن این محلول در داخل فاضلاب است.

پس از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه، لوله را با آب داغ بشویید. در صورتی که لوله فاضلاب باز نشد، این فرایند را مجدداً انجام دهید. پوشیدن دستکش و همچنین زدن محافظ چشم به صورت، از نکات ایمنی زمان تهیه این محلول برای باز کردن لوله است.

تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان- جوهر نمک

تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان

 

مایع ظرفشویی

در صورتی که چاه توالت ساختمان شما دچار گرفتگی شد، می‌توانید از مایع ظرفشویی استفاده کنید. متخصصان این حوزه بیان می‌کنند که ۴/۱ فنجان از مایع را در درون ظرفی بریزید. سپس آن را با آب ترکیب کنید تا یک مایع روان‌کننده، به وجود بیاورید.

اکنون مواد را درون چاه توالت بریزید تا این کار شما، گرفتگی چاه را برطرف کند. در مرحله بعد آب داغ را باز کرده و به سمت چاه توالت بگیرید تا گرفتگی چاه به طور کامل، باز شود.

در صورتی که با استفاده از این راهکار‌های ساده، مشکل گرفتگی لوله ساختمان شما برطرف نشد؛ حتماً از افراد متخصص تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان کمک بگیرید. این افراد با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و پیشرفته، مشکل شما را برطرف می‌کنند.

البته آن‌ها هنگام کار کردن در ساختمان، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا کار آن‌ها، باعث کثیف شدن محل گرفتگی لوله فاضلاب نشود.

 

سؤالات متداول

  1. جدید‌ترین دستگاه لوله بازکنی چه نام دارد؟

جدیدترین دستگاه لوله بازکنی شرکت‌های تخلیه چاه و تراکم هوا است.

  1. نشانه‌های پر شدن چاه فاضلاب چیست؟

انتشار بوی بد فاضلاب، بالا آمدن آب فاضلاب و دیدن سوسک

  1. دلیل نصب کول گذاری در زمان تخلیه چاه چیست؟

جلوگیری از ریزش چاه فاضلاب

شارینو

وبلاگ شارینو، سایتی معتبر با مقالات متنوع و جذاب مانند تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان است. بدون با مراجعه به این سایت امکان مطالعه مقاله‌های تحت عنوان سینما های اصفهان، رستوران های اصفهان و مراکز تفریحی اصفهان را دارید. این مطالب هنگام گشت‌وگذار در این شهر، کمک بزرگی برای شما هستند.

مقاله‌های تعمیر لوازم خانگی مانند تعمیر بخاری در اصفهان، تعمیر فن کویل در اصفهان، تعمیر سیستم تهویه در اصفهان، تعمیر آبمیوه‌گیری در اصفهان، تعمیر شومینه در اصفهان، تعمیر مبل در اصفهان و تعمیر موتورخانه در اصفهان از محبوب‌ترین مطالب این سایت هستند.

افراد متخصص سایت شارینو جهت آشنایی شما با بیمارستان های اصفهان و خدمات این مراکز مانند پزشک ماما در اصفهان، پزشک ارتوپد در اصفهان، سونوگرافی در اصفهان و فیزیوتراپی در اصفهان مقاله را تهیه کرده است. بدون تردید مطالعه این مقاله‌ها هنگام نیاز به دریافت خدمات، بسیار مؤثر واقع می‌شوند.

 

سخن پایانی

گرفتگی لوله یا چاه فاضلاب، ممکن است هر زمان از شبانه‌روز رخ دهد. مطمئناً در این زمان همه زندگی شما و دیگر اعضاء خانواده، تحت تأثیر بوی بد و دیگر مسائلی که این معضل به وجود می‌آورد؛ قرار می‌گیرد. در این زمان کمک گرفتن از نیرو‌های کاربلد شرکت‌های تخلیه چاه فاضلاب در اصفهان توصیه می‌شود.

این افراد پس از حضور در محل و ارزیابی گرفتگی چاه یا لوله فاضلاب، راهکار مناسب را برای حل مشکل به کار می‌گیرند. آن‌ها با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و ویژه، مشکل را در سریع‌ترین زمان برطرف می‌کنند.

۵ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *