آموزشگاه موسیقی در شیراز

فهرست مطالب

اگر به دنبال راهی برای یادگیری حرفه‌ای موسیقی هستید، آموزشگاه موسیقی در شیراز یکی از بهترین مراکز است که با داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای به شما امکان پیشرفت در زمینه‌های مختلف موسیقی را می‌دهد.

در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در مورد مؤسسه موسیقی در شیراز در اختیارتان قرار دهیم.

تأثیر موسیقی بر انسان چیست؟

آموزشگاه موسیقی در شیراز

 آیا می‌دانستید که موسیقی علاوه بر سرگرم‌کردن می‌تواند تأثیرات روانی بسیار مثبت دیگری نیز برای ما داشته باشد و منجر به بهبود سلامت روانی و عملکرد بهتر ذهنی شود؟ در سال ۲۰۰۹ در یک حفاری در یک غار در جنوب آلمان باستان‌شناسان یک فلوت ساخته شده از استخوان حیوان بال کرکس کشف کردند.

 این فلوت، قدیمی‌ترین ساز شناخته‌شده در زمین است و نشان می‌دهد که انسان‌ها از چهل هزار سال پیش آن را نواخته‌اند. با اینکه هنوز مطمئن نیستند که انسان‌ها از کدام زمان‌ها شروع به گوش‌دادن و نواختن موسیقی کردند؛ اما دانشمندان تحقیقاتی درباره فواید موسیقی انجام داده‌اند.

 احتمالاً شما نیز تجربه‌هایی داشته باشید که با شنیدن یک قطعه موسیقی الهام گرفته احساس غمگینی یا شادی کرده‌اید؛ بنابراین شما نیز آگاه هستید که موسیقی چه تأثیراتی روی روح و روان و خلق‌وخوی ما می‌تواند داشته باشد.

 تأثیرات بسیار قوی و مؤثر در یادگیری موسیقی که به‌منظور ارتقای سلامت انسان‌ها استفاده می‌شود شامل موارد زیر است. از این رو دوره‌های آموزشگاه موسیقی در شیراز بسیار طرفدار دارند.

تأثیر موسیقی بر یادگیری فردی

آیا می‌دانستید که گوش‌دادن به موسیقی درحالی‌که شما درگیر کار خودتان هستید، می‌تواند بهبود عملکرد شناختی و ذهنی شما را به همراه داشته باشد؟ بر اساس تحقیقات انجام شده، شنیدن موسیقی در پس‌زمینه می‌تواند عملکرد شناختی شما را بهبود بخشد.

به‌طوری‌که شنیدن موسیقی شاد می‌تواند باعث افزایش سرعت پردازش شما شود درحالی‌که گوش‌دادن به موسیقی آرامش‌بخش می‌تواند به حفظ و بهبود حافظه شما کمک کند.

تأثیر موسیقی بر تقویت سیستم ایمنی و کاهش استرس

 همان‌طور که می‌دانید طبیعتاً نمی‌توانیم استرس را به طور کامل در زندگی حذف کنیم؛ اما می‌توانیم توانایی مدیریت استرس و سازگاری با عوامل استرس‌زا را تغییر دهیم. تحقیقات نشان داده‌اند که انتخاب یک آموزشگاه موسیقی در شیراز می‌تواند در این فرایند بسیار تأثیرگذار باشد.

 در یک مطالعه انجام شده در سال ۲۰۱۳ سه گروه شرکت‌کننده را با یک عامل استرس‌زا روبرو کرده و سپس آزمون سنجش استرس را انجام دادند. تفاوت بین این سه گروه در این بود که برای یک گروه موسیقی آرامش‌بخش پخش شد.

 برای یک گروه صدای موج آب پخش شد و برای یک گروه دیگر هیچ صدای خاصی پخش نشد. نتایج نشان داد که اشخاصی که به موسیقی آرامش‌بخش گوش می‌دهند به طرز واضحی اثرات استرسی که تجربه کرده‌اند، سریع‌تر اثرات را در خود از بین می‌برند.

 بنابراین اگر بتوانید استرس را مدیریت کنید به‌اندازه‌ای کافی سیستم ایمنی قدرتمندی خواهید داشت. آموزشگاه موسیقی در شیراز می‌تواند یکی از عواملی باشد که در این مسیر به شما کمک می‌کند.

تأثیر موسیقی بر میزان خستگی

در سال ۲۰۱۵ محققان دانشگاه شانگهای پژوهشی انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که گوش‌دادن به موسیقی آرامش‌بخش می‌تواند باعث کاهش خستگی و بهبود استقامت عضلانی در افرادی که در پروسه درمان سرطان هستند، شود.

همچنین نشست‌های آموزشگاه موسیقی در شیراز می‌تواند از خستگی ذهنی و جسمی در این افراد کم کند و سلامت روحی و جسمی آنان را بهبود ببخشد.

تأثیر موسیقی بر مصرف کاهش غذا

تأثیر موسیقی

یکی از نتایج جالب روان‌شناختی موسیقی، امکان استفاده از آن به‌عنوان یک ابزار مؤثر برای کاهش وزن است. اگر این روزها تلاش می‌کنید وزن خود را کاهش دهید، گوش‌دادن به موسیقی آرام و کاهش نور می‌تواند به شما در دستیابی به این هدف کمک کند.

تأثیر موسیقی بر بهبود حافظه

بسیاری از دانش‌آموزان علاقه‌مندند که در حین مطالعه‌ شنود موسیقی داشته باشند؛ اما آیا این عمل مناسب است؟ درست است که موسیقی می‌تواند به شما کمک کند؛ اما به عوامل مختلفی مانند نوع موسیقی، لذت‌بردن شنونده از آن، آشنایی شنونده با موسیقی و… بستگی دارد.

تأثیر موسیقی بر درمان بیماری‌های روانی

تحقیقات عصب‌شناسی نشان می‌دهد که موسیقی قادر است بر مغز تأثیر بسیاری بگذارد. گوش‌دادن به موسیقی باعث ترشح چندین ماده شیمیایی عصبی می‌شود که در عملکرد مغز و سلامت روان نقش بسزایی دارد.

 یکی از این مواد شیمیایی دوپامین است که مرتبط با مراکز لذت در مغز است. علاوه بر این هورمون‌های کورتیزول، سروتونین و هورمون اکسی‌توسین نیز در این فرایند مشارکت دارند.

 همچنین تحقیقات نشان داده است که موسیقی‌درمانی در آموزشگاه موسیقی در شیراز می‌تواند کیفیت زندگی و روابط اجتماعی افراد مبتلا به اسکیزوفرنی را بهبود ببخشد.

تأثیر موسیقی در بهبود خواب

بی‌خوابی مشکلی جدی است که بر تمام افراد در هر سنی تأثیر می‌گذارد و برای درمان آن روش‌های مختلفی وجود دارد. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که گوش‌دادن به موسیقی کلاسیک می‌تواند به‌صورت یک روش آرامش‌بخش، ایمن و مؤثر برای درمان بی‌خوابی به کار گرفته شود.

در یک پژوهش انجام شده بر روی دانشجویان دانشگاه‌ها، سه گروه مختلف به مدت سه هفته قبل از خواب به ترتیب به موسیقی کلاسیک، کتاب صوتی و یا هیچ صدایی گوش می‌دادند. سپس کیفیت خوابشان قبل و بعدازاین آزمایش مورد بررسی قرار گرفت.

نتایج نشان داد که شرکت‌کنندگانی که به موسیقی کلاسیک گوش داده بودند، به مقایسه با اشخاصی که به کتاب صوتی گوش داده بودند کیفیت خواب بهتری داشتند.

چگونه بهترین آموزشگاه موسیقی در شیراز را انتخاب کنیم؟

بهترین آموزشگاه موسیقی در شیراز

امروزه در بسیاری از شهرهای ایران چندین آموزشگاه موسیقی وجود دارند که در آنها می‌توان به آموزش موسیقی پرداخت .برای انتخاب بهترین آموزشگاه موسیقی شیراز لازم است با ویژگی‌های آن آشنا شویم. ویژگی‌های حرفه‌ای‌ترین مرکز آموزش موسیقی در شیراز  شامل موارد زیر می‌شوند.

داشتن مجوز رسمی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب یک آموزشگاه موسیقی در شیراز باید در نظر گرفت این است که آیا این آموزشگاه از مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوردار است یا خیر.

به دلیل اینکه مجوز فوق تنها به آموزشگاه‌هایی داده می‌شود که مشخصه‌هایی خاص و عمومی را دارند، این موضوع بسیار مهم است. به‌علاوه آموزشگاه‌هایی که دارای مجوز رسمی هستند به‌صورت دوره‌ای مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرند.

مدیریت توانمند

یک آموزشگاه موسیقی در شیراز بهتر است که توسط یک مدیر ماهر و باسابقه خوب در عرصه آموزش موسیقی اداره شود. نقش مدیریت به‌ویژه در تهیه برنامه و ترسیم برنامه‌های آموزشی، برگزاری کلاس‌های موسیقی در زمانی منظم و نظارت بر عملکرد استادان بسیار حائز اهمیت است.

علاوه بر این، تنوع در دوره‌های آموزشی و بهبود روش‌های تدریس از دیگر وظایف مدیر آموزشگاه موسیقی در شیراز است.

پس اگر قصد دارید به یکی از کلاس‌های برگزاری دوره‌های موسیقی در شیراز بپیوندید، توصیه می‌کنیم با مدیر آموزشگاه صحبت کرده و با شناخت بهتر از تجربه و دانش او تصمیم درستی برای ثبت‌نام در آموزشگاه مدنظر خود بگیرید.

استخدام استادان باتجربه

از اجزای حیاتی برای یادگیری موسیقی در آموزشگاه موسیقی در شیراز می‌توان به استادان باتجربه و ماهر در بخش‌های مختلف هنر موسیقی و سازهای مختلف اشاره کرد.

تحصیلات آکادمیک موسیقی، دریافت مدارک و تأییدیه‌های متفاوت در رشته‌های مختلف هنری، پایبندی به اخلاق، نظم کاری و تجربه بالا در حوزه آموزش از معیارهای اصلی برای داشتن و استخدام یک استاد عالی در آموزشگاه موسیقی شیراز محسوب می‌شوند.

تنوع روش‌های آموزشی

 یک آموزشگاه موسیقی در شیراز به هنرجویان با روش‌های متعددی آموزش داده می‌شود. استفاده از ترکیب کلاس‌های حضوری و آنلاین، فراهم‌کردن ارتباط مجازی بین هنرجویان، ایجاد تنوع در محتواهای آموزشی، ارائه منابع تئوری متنوع و ارائه محتواهای کمکی از جمله شیوه‌هایی است که برای آموزش موسیقی در این آموزشگاه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد.

داشتن فروشگاه لوازم موسیقی

در برخی از آموزشگاه موسیقی در شیراز بخشی به نام فروشگاه لوازم موسیقی و منابع آموزشی وجود دارد که هنرجویان را از نیاز به رفتن به فروشگاه‌های لوازم موسیقی برای خرید ساز آسوده می‌کند.

چه سازهایی در آموزشگاه موسیقی در شیراز تدریس می‌شوند؟

آموزشگاه موسیقی در شیراز

 در طول تاریخ‌سازهای مختلفی توسط انسان‌ها ساخته شده‌اند و امروزه بیش از ۱۳۰ نوع ساز موسیقی در سراسر جهان وجود دارند که هر کدام قابلیت اجرا در سبک‌های موسیقی مختلف را دارند؛ بنابراین سازهای که در آموزشگاه موسیقی شیراز تدریس می‌شوند، شامل موارد زیر هستند.

سازهای زهی

دسته‌بندی سازهای زهی در آموزشگاه موسیقی در شیراز به دودسته ساز سنتی و ساز غربی است. در این ساز، تولید صدا با ارتعاش و لرزش زه ایجاد می‌شود. ماده‌ی ساخت زه می‌تواند فلزی یا پلاستیکی باشد و بعضی مدل‌ها از هر دو نوع فلزی و پلاستیکی استفاده می‌کنند.

نحوه تولید صدا در سازهای زهی متفاوت است. در بعضی از سازها، صدای تولید شده به وسیله‌ی کندن زخمه‌ای سیم به وجود می‌آید. در بعضی دیگر با ضربه‌ی کوبشی و در بعضی دیگر با کشیدن آرشه‌ای  به وجود می‌آیند. هر یک از این مدل‌های ساز زهی دارای زیرشاخه‌هایی هستند که شامل موارد زیر می‌شوند.

ساز زهی (زخمه‌ای)

در برخی سازهای زهی با زخمه زدن یا کندن سیم صدا تولید می‌شود. این نوع سازها در سبک‌های مختلفی در آموزشگاه موسیقی در شیراز آموزش داده می‌شوند و عمدتاً در خانواده‌ی بربط‌ها که شامل گیتار، سه‌تار، گیتار بیس، بانجو و ماندولین هستند، قرار می‌گیرد.

ساز زهی (آرشه‌ای)

سازهای زهی آرشه‌ای به‌وسیله یک آرشه یا یک کمان به صدا در می‌آیند؛ اما در برخی موارد نوازنده می‌تواند با استفاده از انگشتان خود نیز این سازها را نواخته و سیم‌ها را به‌صورت زخمه‌ای به صدا در بیاورد.

 در واقع در یک قطعه موسیقی ممکن است نوازنده با استفاده هم‌زمان از آرشه و انگشتان خود سیم‌ها را به‌صورت زخمه‌ای نوازش کند. دسته‌های این سازها که به‌صورت زخمه‌ای نواخته می‌شوند پرده یا فرت ندارند.

 پرده یا فرت در دسته‌های سازها قرار می‌گیرد و وظیفه آنها تغییر طول سیم است.بااین‌حال در سازهای زهی آرشه‌ای این پرده یا فرت وجود ندارد و نوازنده باید به طور عملی به تغییر طول سیم برسد و آن را تنظیم کند.

ساز زهی (کوبشی)

سازهای کوبشی یکی از سازهای محبوب در دسته‌ی سازها در آموزشگاه موسیقی در شیراز هستند که امروزه بسیاری از جوانان را به خود جلب کرده‌اند. خصوصیت اصلی این سازها این است که با استفاده از ضربه‌ها صدا تولید می‌کنند. سازهای زهی کوبشی دارای دو مضراب در دست چپ و در دست راست هستند.

به دلیل استفاده از روش زه زدن در این سازها، سیم‌ها یا زه‌های آن‌ها نسبت به سایر سازهای دیگر بیشتر جمع‌وجور شده‌اند؛ بنابراین تنش بالای سیم‌ها باعث شده‌اند تا این سازه بتواند با حتی کوچک‌ترین ضربه صدایی زیبا را تولید کند.

سازهای بادی

سازهای بادی از قدیمی‌ترین سازهای ساخته شده توسط بشر هستند که در آموزشگاه موسیقی در شیراز تدریس می‌شوند. انسان‌های اولیه به این نکته پی بردند که با واردکردن هوا به داخل برخی از شاخه‌ها و برگ‌های درختان و یا با سوراخ‌کردن استخوان و آج حیوانات می‌توانند صدا تولید کنند.

 بنابراین بهتر است بدانید سازهای بادی با جریان هوا ایجاد شده‌اند و به طور خلاصه به‌عنوان سازهایی شناخته می‌شوند که در اثر ایجاد باد در آنها صدا تولید می‌شود.

 برخی از سازهای بادی با استفاده از جریان هوای داغ و سرد و برخی دیگر فقط با جریان هوای داغ صدا تولید می‌کنند. انواع سازهای بادی شامل موارد زیر هستند.

ساز بادی (چوبی)

این سازها به دو نوع تک‌زبانه و بی زبانه در آموزشگاه موسیقی در شیراز تقسیم می‌شوند. میش یا تیغه‌ای که در برخی ساز بادی چوبی وظیفه تولید صدا را دارد به‌عنوان زبانه شناخته می‌شود.

 در سازهای بی زبانه صدا توسط اعمال فشار و جریان هوا در داخل ساز تولید می‌شوند؛ اما در سازهای بادی چوبی تک‌زبانه، قمیشی که معمولاً از جنس پلاستیک تشکیل شده، به‌صورت ارتعاشی صدا تولید می‌کند. این سازها در اندازه و مدل‌های مختلفی مانند فلوت کوچک تا باسون بزرگ تولید می‌شوند.

ساز بادی (برنجی)

در سازهای بادی برنجی تولید صدا به‌صورت لرزش لب‌ها بر روی قسمت دهانی ساز ایجاد می‌شود. این لرزش باعث ایجاد ارتعاش لازم برای تولید صدا می‌شود و همراه با هوای دمیده شده به داخل ساز، صدای زیبا و دلنشینی تولید می‌کند.

 سازهایی مانند توبا، ترومبون و ترومپت از این نوع سازها هستند. بدنه این سازها ممکن است از برنج، نقره و مس ساخته شده باشند. جنس استفاده شده در ساخت سازهای بادی برنجی تأثیر مستقیمی بر روی کیفیت صدا دارد.

 همچنین این سازها به‌عنوان سازهای ارکستر سمفونی در مجتمع موسیقی در شیراز مورداستفاده قرار می‌گیرند و در دسته شیپورها قرار دارند. وزن این سازها می‌تواند به دلیل کاربردهای مختلف آنها وزن سبک تا سنگین باشند.

ساز بادی (شستی‌دار)

سازهای شستی‌دار به سازهایی گفته می‌شود که از طریق دمش و یا مکش هوا نت‌ها را تولید می‌کنند؛ اما برای تغییر نت‌ها از کلیدهایی استفاده می‌شود که معمولاً شبیه به کلیدهای پیانو یا ارگ هستند. به‌عنوان‌مثال سازهایی مانند کلارینت و ساکسوفون از این نوع سازها هستند.

صفحه‌کلید سازهای بادی شستی‌دار معمولاً از مواد سختی مانند پلاستیک یا چوب ساخته شده است و بر روی هر کلید یک سوراخ کوچک وجود دارد که هوا از آن عبور می‌کند. با متحرک کردن انگشتان بر روی کلیدها و باز و بسته کردن سوراخ نت‌های مختلف تولید می‌شود.

 سازهای کوبه‌ای

سازهای کوبه‌ای سازهایی هستند که در هر دو سبک سنتی و غربی در آموزشگاه موسیقی در شیراز تدریس می‌شوند. این سازها برای نگه‌داشتن ریتم موسیقی به کار می‌روند و کمتر برای اجرای ملودی‌ها استفاده می‌شوند.

 انواع سازهای کوبه‌ای بر اساس مصالح ساخت آن‌ها به سه دسته‌ی پوستی، مصنوعی و پلاستیکی تقسیم می‌شوند.عمدتاً برای ساخت بدنه‌ی این سازها از چوب استفاده می‌شود؛ اما در برخی موارد سازهای کوبه‌ای از جنس پلاستیک یا فلز نیز ساخته می‌شوند.

سازهای الکترونیکی

یادگیری سازهای الکترونیکی از محبوب‌ترین کلاس‌های آموزشگاه موسیقی در شیراز در بین جوانان است. در دستگاه‌های الکترونیکی صدا بر اثر ارتعاش یا لرزش سیم‌ها به وجود نمی‌آید. به طور دقیق‌تر با فشاردادن کلید یا فرمان مشابه دستوری به دستگاه و با کمک پالس‌های الکتریکی صدا تولید می‌شود.

 سپس این پالس‌ها از طریق اسپیکر یا باند به صدا تبدیل می‌شوند. مهم‌ترین نکته این است که بدون اسپیکر یا باند، پالس‌های الکتریکی قابل‌شنیدن نیستند. در جدول زیر شما طبقه‌بندی سازهای موسیقی را در آموزشگاه موسیقی در شیراز مشاهده می‌کنید.

طبقه‌بندی انواع ساز موسیقی نام انواع ساز
ساز زهی (زخمه‌ای، مضرابی، آرشه‌ای) ویولن، تنبور، تار، سه‌تار، دوتار، کمانچه، قانون، چنگ، سنتور، گیتار، تارباس، بربط، بالالایکا، شورانگیز، رباب، دیوان، دولسیمر، چونگیر، چگور، قیچک، شورانگیز، قوپوز، ویولا، آمور، ویولا داگامبا، ماندولین، یوکه‌لیلی (اوکوله‌له)، هارپ، ویولنسل، کنترباس، عود، لوت، مراژ و…
ساز بادی (چوبی، برنجی و شستی‌دار) لوت، سازدهنی، ترومبون، ملودیکا، سازهای چوبی تک‌زبانه: مانند کلارینت، ساکسوفون، نی‌انبات، دودوک، دوزبانه: بالابان، دوزله، مانند سرنا، ابوا و فاگوت، بدون زبانه مانند شمشال، فلوت و فلوت پیکولو
ساز کوبه‌ای تنبک، کاخن، طبل، دف، دایره، سنج، زنبورک، طبلا، تومبا، ماراکس، مثلث، دمام، تیمبال، دامارو
ساز الکترونیکی گیتار الکترونیک

قیمت انواع ساز در آموزشگاه موسیقی در شیراز

قیمت انواع ساز در آموزشگاه موسیقی در شیراز

در آموزشگاه موسیقی در شیراز قیمت‌های مختلفی برای انواع سازها وجود دارد. ما در جدول زیر لیستی از نوع ساز و قیمت حدودی آنها را برای شما قرار داده‌ایم.

نام ساز قیمت (حدودی)
پیانو ۵۰ میلیون تومان به بالا
گیتار از ۲ میلیون به بالا
دیوان از ۲ تا ۳۰ میلیون تومان
کمانچه از ۱ تا ۵ میلیون تومان
ویولن‌سل از ۱۳ تا ۵۰ میلیون تومان
درام از ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان
تمبک از ۲ تا ۱۵ میلیون تومان
دف از ۵۰۰ هزار تا ۳ میلیون تومان
فلوت از ۲۰۰ هزار تا ۴ میلیون تومان
سه‌تار از ۸۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومان
تار از ۳ میلیون تومان به بالا
سنتور از ۲ تا ۸ میلیون تومان

شهریه دوره آموزشگاه موسیقی در شیراز به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه‌ی هر دوره در آموزشگاه موسیقی در شیراز به عوامل متعددی وابسته است که باتوجه‌به آن‌ها کم و زیادی شهریه تعیین می‌گردد. در اینجا ما به بررسی این عوامل پرداخته و تأثیر هریک را بر روی میزان شهریه مشخص می‌کنیم.

مدت‌زمان کلاس

شهریه آموزشگاه موسیقی در شیراز به میزان زمان کلاس‌های آموزشی بستگی دارد و با افزایش مدت‌زمان کلاس، شهریه نیز بالاتر می‌رود. برای سطح بزرگسال هر کلاس ۹۰ دقیقه و برای سطح خردسال ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. این طول کلاس در آموزشگاه‌های مختلف ممکن است، متفاوت باشد.

سطح هنرجو

یکی از آموزشگاه موسیقی در شیراز شهریه کلاس‌های خود را از سطح هنرجویان مشخص شروع کرده و با پیشرفت دانشجویان، شهریه دوره‌ها را بالاتر می‌برد. همچنین تعرفه شهریه کلاس‌های مختلف، قیمت‌های متفاوتی دارند به‌عنوان‌مثال، کلاس‌های پیانو و ویولن در برابر کلاس‌های تار و دف، قیمت بیشتری دارند.

خصوصی یا گروهی بودن کلاس

آموزشگاه موسیقی در شیراز توصیه می‌کند که با کلاس‌های گروهی شروع کنید؛ زیرا همیشه هزینه کمتری نسبت به کلاس‌های خصوصی دارند.

علاوه بر این، با شرکت در کلاس‌های گروهی فرصت بیشتری برای یادگیری از دیگر هنرجویان نیز دارید. البته درصورتی‌که نیاز به پیشرفت سریع دارید کلاس‌های خصوصی نیز گزینه‌ی خوبی هستند؛ اما هزینه‌ی بیشتری دارند.

آنلاین یا حضوری بودن دوره

شهریه دوره آموزشگاه موسیقی در شیراز

با استفاده از کلاس‌های آنلاین در آموزشگاه موسیقی در شیراز شما می‌توانید با کمترین هزینه ممکن با استاد دلخواه خود از هر کجای دنیا به‌آسانی موسیقی بیاموزید.

بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای برای ایاب‌وذهاب می‌توانید از مزایای دریافت درس در خانه خود لذت ببرید. کیفیت این کلاس‌ها همچنان بسیار بالاست و این به شما فرصت عالی برای ارتقای مهارت‌های خود با وجود کمترین هزینه ممکن می‌دهد.

نوع ساز

هزینه‌های دوره‌های مختلف در آموزشگاه موسیقی در شیراز باتوجه‌به نوع ساز و دوره موردنظر هنرجو مشخص می‌شود.

سازهای مختلفی وجود دارند که به دلیل پیچیدگی بیشتر و نکات آموزشی فراوان میزان شهریه‌ی آموزش آنها بیشتر از سازهای دیگر است؛ بنابراین نوع سازی که هنرجو دوست دارد یاد بگیرد، بر روی هزینه شهریه‌ی او تأثیر می‌گذارد.

تعداد جلسات

اگر تعداد جلسات آموزشی را افزایش دهید، مبلغ شهریه نیز بیشتر خواهد شد. برای کاهش هزینه‌های خود در این زمینه، می‌توانید از پکیج‌های طراحی شده توسط خدمات آموزشگاه‌های موسیقی در شیراز استفاده کنید.

با رزرو پکیج‌های ۴ یا ۸ جلسه می‌توانید با هزینه کمتری در آموزشگاه موسیقی در شیراز ثبت‌نام کرده و آموزش خود را شروع کنید.

لیست دوره‌های آموزش موسیقی در شیراز

در جدول زیر لیستی از هزینه دوره‌های آموزشگاه‌های موسیقی در شیراز را به‌صورت حدودی مشاهده می‌کنید.

نام دوره قیمت
دوره آواز و خوانندگی ۸۰۰ هزار تومان به بالا
دوره آموزش گیتار ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ هزار تومان به بالا
دوره آموزش پیانو ۸۰۰ هزار تومان به بالا
دوره آموزش ویولن ۳۶۰ هزار تومان به بالا
دوره آموزش سنتور ۴۰۰ هزار تومان به بالا
دوره آموزش تار ۸۰۰ هزار تومان به بالا
دوره آموزش تمبک ۸۰۰ هزار تومان به بالا

لیست آموزشگاه‌های موسیقی در شیراز

آدرس آموزشگاه موسیقی در شیراز و شماره تماس آموزشگاه موسیقی در شیراز شامل جدول زیر است.

نام آموزشگاه آدرس شماره تماس
آموزشگاه موسیقی طلوع خیابان فلسطین (باغشاه)، نبش کوچه ۱ ۰۷۱۳۲۳۶۰۹۶۱
آموزشگاه موسیقی شیدا خیابان خاک‌شناسی، روبروی کوچه  ۹ ۰۷۱۳۲۲۶۰۹۷۰
آموزشگاه موسیقی استرحام شهر صدرا، بلوار مولانا، ساختمان فلورانس، طبقه دوم ۰۹۱۷۰۱۲۳۵۳۰
آموزشگاه موسیقی سارین بلوار پاسداران، نبش کوچه ۷۰، جنب دفتر بیمه دی ۰۷۱۳۸۳۳۲۱۶۱
آموزشگاه موسیقی خنیا شهرک گلستان، بلوار علامه امینی، نبش خیابان بوستان ۰۷۱۳۶۵۰۷۳۹۳
آموزشگاه موسیقی نو بلوار پاسداران (زرهی)، نبش کوچه ۵۸ ۰۹۱۷۳۰۲۷۲۶۰
آموزشگاه موسیقی رهاب خیابان وکلا (همت شمالی)، کوچه ۹ ۰۷۱۳۶۳۰۳۹۶۴
آموزشگاه موسیقی نسیم میدان مطهری، بین کوچه ۳۳ و ۳۱، پلاک ۲۳۰ ۰۷۱۳۶۲۸۰۶۰۶
آموزشگاه موسیقی آرشه شیراز، بلوار زرگری، حدفاصل کوچه ۹ و ۱۱ ۰۷۱۳۶۲۶۱۰۷۷
آموزشگاه موسیقی آماک شیراز، خیابان سفیر جنوبی، نبش میدان پاسارگاد ۰۷۱۳۸۲۵۷۵۹۶
آموزشگاه موسیقی تیک‌تاک بلوار استقلال، سه‌راه بعثت، بعد از کوچه ۴۷ ۰۷۱۳۸۲۰۰۰۱۳
آموزشگاه موسیقی ایران معالی آباد، کوچه ۵، ساختمان کلاسیک، طبقه دوم ۰۷۱۳۶۳۶۴۹۴۴
آموزشگاه موسیقی ما قدوسی غربی، نبش بن‌بست ۱۵، طبقه سوم ۰۷۱۹۱۰۱۵۳۷۸

دوره‌های آموزش موسیقی در شیراز

شارینو

اگر شما هم به دنبال بهبود رتبه و محبوبیت سایت خود در موتورهای جستجو، به دنبال راهی برای مدیریت صفحه اینستاگرام خود و به دنبال بهبود تجربه کاربری و ظاهر سایت خود هستید، می‌توانید با مراجعه به مقالات سئو سایت در شیراز، ادمین اینستاگرام در شیراز و طراحی سایت در شیراز اطلاعات مفیدی را در این زمینه‌ها کسب و به موفقیت خود کمک کنید.

 آیا شما هم به دنبال کسب تجربه در راستای آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و یادگیری زبان‌های خارجی هستید، می‌توانید با مراجعه به مقالات آموزشگاه زبان در شیراز و آموزشگاه فنی در شیراز راهکارهای زیادی را بیاموزید و از آنها برای موفقیت و پیشرفت خود استفاده کنید.

شما می‌توانید در صورت نیاز به ارائه خدمات تعمیر لوازم‌خانگی خود به مقالات تعمیر بخاری در شیراز، تعمیر یخچال در شیراز، تعمیر تلویزیون در شیراز و تعمیر پکیج در شیراز مراجعه کنید و اطلاعات مفیدی را درمورد راهکارهای تعمیر، هزینه‌های تعمیر و… به دست آورید.

 بهتر است بدانید در صورت بروز مشکلات فنی خودرو می‌توانید با خواندن مقالات امدادخودرو در شیراز، مکانیک سیار در شیراز و یدک کش در شیراز از تجربه و خدمات تیم ماهر امدادخودرو پایتخت استفاده کنید.

اگر شما هم به دنبال تجربه خوردن یک غذای خوشمزه محلی و یا اگر به دنبال یک مکان دنج و آرام برای نوشیدن قهوه یا چایی هستید، می‌توانید با مطالعه مقالات کافه‌های شیراز و رستوران‌های شیراز بهترین مکان‌ها را برای یک تجربه فوق‌العاده انتخاب کنید.

اگر به دنبال یادگیری خدمات پاک‌سازی صورت، برداشتن موهای اضافی و جوان‌سازی پوست هستید، می‌توانید با مطالعه مقاله مرکز لیزر در شیراز اطلاعات مفیدی را در این زمینه کسب کنید و به یک منبع معتبر تبدیل شوید.

 

سخن پایانی

آموزشگاه موسیقی در شیراز به‌عنوان یکی از برترین مراکز آموزش موسیقی درایران می‌تواند به هنرجویان خود در یادگیری و شناخت نت‌ها، سازها، آهنگ‌سازی و همچنین دوره‌های خاصی مثل کلاس‌های آواز و موسیقی کلاسیک کمک شایانی کند.

 این آموزشگاه با داشتن اساتیدی مجرب و متعهد همواره در تلاش است تا با بهره‌گیری از روش‌های جدید آموزشی با پذیرش دانش‌آموزانی با سطح مبتدی تا پیشرفته به رشد و پیشرفت در مسیر آهنگ‌سازی و نواختن سازها کمک کند.

بنابراین، اگر به دنبال یک منبع معتبر برای یادگیری موسیقی هستید، بهترین آموزشگاه موسیقی در شیراز را انتخاب و در این زمینه موفقیت‌های بسیاری را کسب کنید.

 

سؤالات متداول

۱. گیتار در کدام آموزشگاه موسیقی در شیراز تدریس می‌شود؟

آموزشگاه سارین، آموزشگاه ما و آموزشگاه نسیم

۲. در آموزشگاه طلوع در شیراز چه سازهایی تدریس می‌شوند؟

ساز سنتور، ساز دف، ساز گیتار، ساز ویولن، ساز پیانو، ساز تنبور و… تدریس می‌شود.

۳. شهریه آموزشگاه موسیقی در شیراز چقدر است؟

این شهریه به سطح هنرجو، آنلاین یا حضوری بودن کلاس، تعداد جلسات و… وابسته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *