راهنمای مبل شویی در شیراز

فهرست مطالب

قطعاً پیدا کردن بهترین مبل شویی در شیراز برای افرادی که می‌خواهند مبل‌های خانه خود را مثل روز اول تمیز کنند، اهمیت بسیار ویژه‌ای برایشان دارد. مبل‌ها تأثیر زیادی در آراستگی اماکن دارند؛ اما در صورتی‌ که کثیف و پر از لکه باشند زیبایی مکان موردنظر را به‌کلی از بین می‌برند.

هر چقدر هم که پارچه سفید روی مبل‌های خود بکشید باز هم هیچ فایده‌ای ندارد. شما عزیزان درصورتی‌که به دنبال شماره مبل شویی های شیراز و قیمت مبل شویی در منزل هستید، پیشنهاد می‌کنیم ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

مهم‌ترین مزایای مبل شویی در شیراز

مبلمان به‌عنوان یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل، نقش مهمی در زیبایی و تمیزی فضاهای داخلی دارند. با شستن‌ها ظاهرشان به‌خوبی بهبودیافته، باکتری‌ها و ویروس‌های موجود روی آن‌ها به‌کلی از بین رفته و از انتقال بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. حال قصد داریم شما را با مهم‌ترین مزایای مبل شویی در شیراز آشنا کنیم.

کاهش علائم سایش و استهلاک مبل

مزایای مبل شویی در شیراز

مبل‌ها به دلیل استفاده‌های روزانه و تماس مداوم با بدن و لباس‌های شما، ممکن است به‌مرور منجر به سایش و استهلاک شوند. با مراجعه به مطمئن‌ترین مبل شویی در شیراز می‌توان از این سایش و استهلاک تا حدود زیادی جلوگیری کرد.

حفظ کیفیت بافت مبل

مهم‌ترین مزایای مبل شویی در شیراز، حفظ کیفیت بافت مبل است که بیش از هر مسئله دیگری باید به آن توجه خاصی داشت. مبلمان‌ها از بافت‌های مختلفی ساخته شده‌اند که با شستشو و مراقبت مناسب از کیفیت بافت و جنس آن‌ها حفاظت می‌شود.

تمیزکننده‌ها و مواد مخصوص شستن‌ها به‌درستی از سطوح آن‌ها پاک‌سازی شده و از تخریب بافتشان جلوگیری می‌کنند.

حفظ ظاهر و جذابیت مبل

شستشو و نگهداری مناسب مبل‌ها باعث حفظ ظاهر و جذابیت آن‌ها می‌شود. از جمله تغییراتی که می‌توان در ظاهر مبلمان پس از شستشو مشاهده کرد، کاهش لکه‌ها، آلودگی‌ها و رنگ‌های مختلفی است که به شکلی ناخوشایند ظاهر ‌می‌شوند.

با مراجعه به بهترین مبل شویی در شیراز، می‌توانید ظاهر مبلمان خود را همواره در بهترین حالت نگه دارید. این روش به شما امکان می‌دهد تا از زیبایی و شکوه مبلمانتان لذت ببرید و همچنین به مهمانانتان نشان دهید که به نگهداری و تمیزی محیط خود اهمیت فراوانی می‌دهید.

حفظ بهداشتی محیط

مبلمان جذب گردوغبار، مواد غذایی و انواع ذرات گوناگونی می‌شوند که می‌توانند منشأ آلرژی‌ها و بیماری‌های تنفسی شوند. شما می‌توانید با شستشوی پی‌در‌پی مبل‌های خود، محیط زندگی بهداشتی‌ و سالم‌تری را تجربه کنید.

احساس آرامش و راحتی

مزایای مبل شویی در شیراز

از مزایای دیگر مبل شویی در شیراز می‌توان به احساس آرامش و راحت بودن مبل‌ها اشاره کرد. مبل‌های تمیز و پاک در آرامش روح و روان افراد تأثیر زیادی دارند.

نشستن در محیطی که مبلمان آن پاکیزه و خوشبو هستند، می‌تواند تجربه لذت‌بخشی برای شما باشد و همچنین با مبلمانی تمیز و خوشبو محیطی دلنشین برای مهمانان به وجود می‌آید که این خود باعث دید مثبتی از خانه شما به آن‌ها می‌شود.

طول عمر بیشتر مبل

مبل‌هایی که به طور منظم شسته و تمیز می‌شوند، طول عمر بیشتری نسبت به مبل‌هایی که دیربه‌دیر به نظافت آن‌ها پرداخته می‌شود، خواهند داشت. با مراقبت اصولی می‌توانید عمر مفیدی را برای مبلمان خود به ارمغان بیاورید و از صرف هزینه‌های بیهوده جلوگیری کنید.

زیباتر شدن چهره مبل

مواقعی که مبل‌هایتان کثیف باشند از جلوه و زیبایی آن‌ها کاسته می‌شود و دیگر مانند قبل آن درخشندگی همیشگی را نخواهند داشت؛ پس با تمیزکردن مداوم مبل‌هایتان در مبل شویی در شیراز دوباره آن‌ها را مانند روزهای اول زیبا و چشم‌نواز کنید.

زیباتر شدن چهره‌خانه

مبل‌ها به‌عنوان یکی از مهم‌ترین لوازم منزل درصورتی‌که کثیف باشند، می‌توانند روی ظاهر خانه تأثیر بسزایی داشته باشند و حس ناخوشایندی را به اهالی خانه القا کنند.

هیچ‌کسی دوست ندارد خانه‌اش کثیف دیده شود؛ پس برای جلوگیری از این مسئله باید مبل‌ها را هرازچندگاهی به بهترین مبل شویی در شیراز واگذار کرد تا به‌درستی و بادقت آن‌ها را تمیز کرده و به زیباتر شدن ظاهر خانه‌تان کمک زیادی کنند.

پیشگیری از عفونت و حساسیت

مبل‌ها مکانی برای جمع‌آوری گردوغبار، الیاف و ذرات مختلفی هستند که می‌توانند زمینه‌ساز انواع عفونت‌ها و حساسیت‌های تنفسی شوند. با شستشو و تمیزکاری‌های مرتب تحت‌نظر مبل شویی در شیراز می‌توان موجب کاسته‌شدن این ریسک‌ها شد.

مبل شویی در منزل در شیراز

مبل شویی در منزل در شیراز

بهترین خدمات مبل‌شویی در منازل را می‌توانید به بهترین مبل شویی در شیراز بسپارید. فرایند مبل‌شویی در منزل یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید همیشه به آن توجه کنیم.

اگر شما هم به دنبال بهترین روش مبل شویی در خانه پیشنهاد می‌کنیم نکات مهم راجع به تمیزکردن مبل شویی در منزل را رعایت کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را در این زمینه کسب کنید.

انتخاب روش مناسب

قبل از شروع به شستشو مبل در منزل، یکی از مهم‌ترین مراحل انتخاب روشی صحیح و اصولی برای نوع شستن مبل‌های منازلتان است. درصورتی‌که نوع و جنس مبل قابل شستشو با دست انجام شود، می‌توانید از آب گرم و ملایم همراه با مایع شستشوی مناسب برای پاک‌سازی استفاده کنید.

قبل از اینکه اقدام به شستن کنید، بهتر است یک نقطه کوچک و پنهانی از پارچه مبل را آزمایش کرده و از تغییر رنگ یا آسیب به پارچه اطمینان حاصل نمایید. برخی پارچه‌ها و مبلمان‌ها نیاز به روش‌های خاص و تخصصی‌تری دارند که بهتر است برای شستن آن‌ها با یک متخصص حرفه‌ای مشورت کنید.

پاک‌سازی اولیه مبل

پاک‌سازی اولیه مرحله‌ای اساسی در فرایند شستشو مبل شویی در شیراز و مبل‌شویی در منزل است که قبل از شروع شستشو باید حتماً انجام شود. در این مرحله ذرات گردوغبار، مواد آلودگی و لکه‌های سطحی از مبلمان برداشته می‌شوند تا مراحل شستشو بهینه‌تر پیش بروند.

استفاده از مواد شوینده مناسب مبل

استفاده از مواد شوینده مناسب یکی از عوامل اساسی در فرایند شستشو و بهداشت مبلمان محسوب می‌شود. انتخاب مواد شوینده صحیح باتوجه‌به نوع پارچه و جنس مبل‌ها، میزان آلودگی و نیاز به ضدعفونی کمک مهمی به حفظ زیبایی و بهداشت آن‌ها خواهد کرد.

تست قبل از شستشو مبل

قبل از اقدام به شستن مبل‌ها در منزل، انجام‌دادن یک تست قبل از شستشو یا پنهانی روی یک قسمت کوچک و پنهانی از پارچه واجب است. تست فوق به شما این اطمینان را می‌دهد که مواد شوینده مورداستفاده به پارچه یا جلد مبل آسیب نمی‌رساند یا رنگ آن را تغییر نمی‌دهد.

اگر که آزمایش قبل از شستشو نشان دهد که مواد شوینده مناسب است و به پارچه و بافت مبل آسیب نمی‌رساند، می‌توانید به شستن مبل‌ها ادامه دهید. این تست به شما کمک می‌کند تا شستن مبلمان خود را بدون خطرات احتمالی انجام دهید تا پارچه، بافت و رنگ مبل در اثر استفاده از این مواد شوینده حفظ شود.

تمیزکاری مبل بادقت زیاد

تمیزکاری بادقت بالا یکی از عوامل اساسی در فرایند نگهداری و حفظ مبلمان منزل به شمار می‌رود. با انجام تمیزکاری دقیق، از خطرات آسیب به پارچه و بافت مبلمان جلوگیری می‌شود و همواره به شکلی زیبا و سالم باقی خواهد ماند.

برای دقت در تمیزکاری مبل‌ها باید به نکاتی مانند استفاده از ابزار مناسب، حرکات نرم و ملایم در شستشو، استفاده از شوینده‌های خوب، تمیزکاری به‌صورت ناحیه به ناحیه و خشک‌کردن مناسب دقت داشته باشید.

خشک‌کردن سریع مبل

در این روش باید دقت داشته باشید که بعد از شستشو، مبلمان به طور کامل خشک شوند. رطوبت باقی‌مانده در داخل مبل‌ها موجب تکثیر قارچ و باکتری‌ها می‌شود.

در صورت خشک‌نشدن کامل و ایجاد قارچ و باکتری به طور ویژه‌ای طول عمر مبلمان کاهش می‌یابد. علاوه بر این رطوبت باقی‌مانده در داخل مبل می‌تواند باعث ایجاد بوی نامطبوعی نیز شود.

روشهای مبل شویی در شیراز

روش‌های مبل شویی در شیراز

در حال حاضر با ظهور دستگاه‌های مکانیزه و پیشرفت روزافزون تکنولوژی، شستشوی مبل‌ها به یکی از کارهای بسیار راحتی تبدیل شده که شما به‌آسانی قادر به انجام آن خواهید بود. نحوه شستن مبل‌ها می‌تواند با توجه ‌به جنس پارچه و نوع مبلمان شما متفاوت باشد.

داشتن مهارت و تجربه کافی در رابطه ‌با انواع مبل جهت تشخیص روش مناسب شستشوی آن‌ها بسیار اهمیت دارد. حال می‌خواهیم در مورد انواع روش‌های مبل شویی در شیراز صحبت کنیم.

شستن با بهترین دستگاه مبل‌ شویی در شیراز

دستگاه مبل‌شویی در واقع همان دستگاه بخار شویی بوده که در آن برای برطرف‌کردن گردوغبار، لکه‌ها و سایر آلودگی‌ها از گرما و فشار زیاد بخار استفاده می‌گردد. در روش شستشوی مبل با دستگاه تحت هیچ شرایطی چین‌وچروک و جمع‌شدگی در مبل دیده نمی‌شود.

این روش جزو سریع‌ترین روش‌ها محسوب می‌شود که درجه حرارت بالای دستگاه می‌تواند ویروس‌ها، میکروب‌ها و باکتری‌های مضر را از بین ببرد و تمام کثیفی‌ها و رطوبت اضافی را از مبل‌هایتان خارج کند. به‌علاوه ۲ الی ۳ ساعت زمان برای شستن مبل با دستگاه نیاز است.

مبل‌ شویی در شیراز با مواد نانو

مبل‌شویی به روش نانو جدیدترین روش مبل ‌شویی در شیراز بوده که توجه بسیاری از افراد و شرکت‌ها را به خود جلب کرده است. از این مواد نانو برای ایزوله کردن پارچه مبلمان در برابر کثیفی‌ها و لکه‌ها استفاده می‌شود که اغلب شرکت‌های نظافتی از آن استفاده می‌کنند.

علت استفاده از مواد نانو ماندگاری طولانی‌مدت و تمیز پارچه مبلمان است. دستگاهی که برای شستشوی مواد نانو استفاده می‌شود دستگاه بخارشوی تمام‌اتوماتیک است.

مبل‌شویی با دستگاه تمام‌اتوماتیک به‌صورت بخارشویی

یکی دیگر از بهترین روش‌های مبل شویی در شیراز، استفاده از دستگاه بخارشوی تمام‌اتوماتیک برای مبلمانی که دارای پارچه‌های گران قیمتی هستند. خوب می‌دانید که مراحل شستن مبل کار چندان راحتی نیست و دارای یک مکانیزم علمی برای زدودن لکه‌های جرم و کثیفی از پارچه مبل است.

دستگاه تمام‌اتوماتیک بخارشویی با بهترین کیفیت مبلمان را شستشو می‌دهد و لکه‌ها را به‌خوبی از بین می‌برد و شامل سه موتور قدرتمند جهت مکش و بخارشوی بوده که به‌سرعت بالایی مبلمان را خشک می‌کند.

مبل‌شویی با دستگاه دریل به‌صورت دستی

یکی از ساده‌ترین دستگاه‌های مبل‌ شویی در شیراز، دستگاه دریل به‌صورت دستی است. این دستگاه جزو اولین ابزاری است که در کار مبل‌شویی از آن استفاده می‌شود. تمام شرکت‌هایی که سابقه کاری بالایی در این زمینه دارند مجهز به این دستگاه حرفه‌ای هستند.

این دستگاه با فرچه‌هایی که بر سر دریل دستگاه وصل شده‌اند می‌تواند به‌خوبی هر نوع کثیفی و لکه‌های سرسخت را از بین ببرد و اثری از لکه‌ها را باقی نگذارد. فرایند کاری که این دستگاه انجام می‌دهد با مراحل کار دستگاه تمام‌اتوماتیک متفاوت‌تر است.

مبل‌شویی به روش کربناسیون

مبل‌شویی به روش کربناسیون

از روش‌های دیگر مبل‌ شویی در شیراز که حدوداً  ۴ الی ۶ ساعت زمان می‌برد، تکنیک کربناسیون است. در این روش مقدار کمی محلول شوینده کربناته جوشان به همراه مقدار بسیار پایینی آب ضروری است. زمانی که این محلول به سطح مبل‌ها زده می‌شود میلیون‌ها حباب گازدار به بافت پارچه مبل نفوذ می‌کنند.

این محلول بعد از پایان شستشو یک‌لایه محافظتی روی مبل ایجاد می‌کند و در نتیجه موجب جذب آلودگی و گردوغبار کمتری در آینده روی مبل می‌شود.

مبل‌شویی با کمک مواد شیمیایی

در این روش مبل شویی در شیراز از مواد شیمیایی مطمئنی که صدمه‌ای به مبلتان نخواهد زد، استفاده می‌شود. در این تکنیک از فشرده‌سازی ماده شوینده یا شامپو استفاده می‌شود.

این شامپو با ازبین‌بردن سریع ذرات و آلودگی‌های روی مبل، زمان خشک‌شدن آن را به حداقل می‌رساند. در این تکنیک بلافاصله پس از شستن مبل می‌توان با خیال راحت و بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای روی آن نشست.

استفاده از فوم برای شستن مبل

یکی از رایج‌ترین روش‌های مبل شویی در شیراز، استفاده از فوم بسیار سبک است. در این شیوه، پس از ترکیب آب با شامپوی مخصوص، کف یا فوم ایجاد می‌شود، سپس اقدام به پخش‌کردن فوم با دست روی مبل کرده و باگذشت مدت زمانی به تمیزکردن آن با اسفنج یا حوله نرم می‌پردازند.

روش خشک‌شویی برای شستن مبل

 نوعی از شستشو وجود دارد که به همراه شستن مبل‌ها هم‌زمان آن‌ها را نیز خشک می‌کنند که به این ترفند خشک‌شویی مبل می‌گویند. در این روش پس از شستن مبلمان آب و رطوبت باقی‌مانده توسط دستگاه‌های مکنده مخصوص کامل کشیده می‌شود.

این روش مانند شستشوی مبل با فوم بوده با این تفاوت که از آب در این روش استفاده نمی‌شود. در این تکنیک، پس از ریختن پودر مخصوص روی لکه‌ها و تمام سطح مبل، جاروکردن کلیه ذرات باقی‌مانده به‌وسیله جاروبرقی باگذشت مدت زمانی انجام می‌شود.

عوامل مؤثر بر قیمت مبل شویی در شیراز

قیمت مبل شویی در شیراز

قیمت و نرخ مبل شویی تمام اتوماتیک در شیراز چقدر است؟ قیمت شستشوی مبل‌ها طبق نرخ اتحادیه مبل شویی شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد. چنانچه هیچ مهارتی در زمینه ‌شستن مبل‌ها ندارید نباید تحت هیچ شرایطی شخصاً آن‌ها را بشویید، چون ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری به آن‌ها وارد کنید.

در وهله اول باید مبل‌ها را نزد متخصص‌های حرفه‌ای مبل‌ شویی در شیراز ببرید، زیرا این مهارت کار آسانی نیست و نیاز به تجربه و آگاهی بالایی دارد.

هزینه لکه بری مبل

لکه‌گیری یکی از مهم‌ترین مراحل مبل شویی در شیراز است. چنانچه مبل‌های شما دارای لکه‌هایی باشد که به‌سختی پاک شوند قیمت نهایی شستن آن‌ها به علت مصرف زیاد مواد شوینده و صرف زمان بیشتر، افزایش خواهد داشت.

به همین دلیل هرچه تعداد لکه‌های سرسخت روی مبل‌ها بیشتر باشد به همان میزان هزینه بیشتری را برای شستن مبلمان خود باید پرداخت کنید.

جنس و نوع مبل

این که مبل شما از چه نوعی باشد کاملاً روی هزینه مبل‌ شویی در شیراز تأثیر مستقیمی خواهد گذاشت. مبل‌هایی که شستن آن‌ها باید بااحتیاط بیشتری انجام شود و در نتیجه زمان بیشتری می‌طلبد هزینه بیشتری خواهند داشت.

همه مبل‌های پارچه‌ای قابل شستشو هستند این که جنس این پارچه‌ها چگونه است اهمیت زیادی برای شستشو دارد و افرادی که در کار شستن مبل هستند به‌خوبی به این نکته توجه می‌کنند. مبل‌های چرمی نیز با روش‌های مخصوص خودشان شستشو داده می‌شوند و تمیز می‌شوند.

مواد شوینده مبل

هر چقدر که برای شستن یک مبل از مواد گران‌تری استفاده شود مسلماً هزینه مبل‌شویی هم بیشتر خواهد بود. هر مبلی برای شستشو و تمیز کردن به مواد خاصی نیاز دارد. برای مثال، وقتی  برای برخی از مبل‌ها از بعضی مواد بی‌کیفیت استفاده کنید قطعاً موجب صدمه رساندن به آن‌ها خواهید شد.

برای هر نوع مبلی ضروریست که از مواد مخصوصی استفاده کنید؛ پس مواد شوینده هزینه مبل‌شویی را تا حدود زیادی تغییر می‌دهد. زمانی که کارشناسان تشخیص دهند که از چه نوع موادی در ‌شستشوی مبل‌های خود استفاده کنید، قاعدتاً باید هزینه بیشتری هم بپردازید.

شرکت ارائه‌دهنده خدمات مبل

شرکت‌های مختلف در شیراز، قیمت‌های متفاوتی را برای خدمات خود ارائه می‌دهند. برخی از این شرکت‌ها ممکن است برای شستن مبلمان قیمت‌های بالاتری از مشتریان بخواهند و برخی دیگر هزینه‌های پایین‌تر.

در زمان انتخاب مجموعه‌ای از مبل‌ها برای شستن حتماً از کیفیت و قیمت آن‌ها سؤال کنید، البته کل قیمت‌ها توسط اتحادیه‌ها مشخص می‌شوند؛ اما به‌هرحال باز هم‌قیمت‌ها ممکن است با هم متفاوت باشند.

ابعاد مبل

سایز مبل را می‌توان به‌عنوان اولین عامل مؤثر بر قیمت مبل شویی در شیراز برشمرد. هر چه اندازه‌ مبل بزرگ‌تر باشد نیاز به‌صرف مواد شوینده بیشتری دارد و همچنین مدت زمانی که لازم است تا برای شستن آن صرف شود نیز افزایش می‌یابد.

زمان شستن مبل

قیمت مبل شویی در شیراز

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر هزینه مبل‌ شویی در شیراز، زمان شستن مبل است. چنانچه در زمان‌های عادی به مبل‌شویی‌ها بروید، هزینه زیادی از شما دریافت نمی‌کنند؛ بنابراین زمان هم در قیمت مبل‌شویی تأثیر زیادی دارد. هر مبل‌شویی در شیراز ممکن است استانداردهای دیگری هم برای تعیین قیمت داشته باشد.

قبل از اینکه بخواهید به مراکز ‌شستشوی مبل در شیراز بروید، حتماً قیمت‌های آن‌ها را با هم بررسی کنید. تا جایی که امکان دارد در زمان‌های شلوغ برای شستن مبل اقدام نکنید تا مجبور نشوید هزینه بالایی را پرداخت کنید.

لیست بهترین مبل‌ شویی‌ در شیراز

آیا مجزاترین شماره مبل شویی در شیراز را می‌شناسید؟ مراکز مبل‌شویی و قالیشویی‌های متعددی در شیراز فعالیت دارند که انتخاب مناسب‌ترین آن‌ها ممکن است برای شما اندکی دشوار باشد، اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

ما در این جا لیست مبل شویی‌ های شیراز با قالیشویی‌های ذکر شده به همراه آدرس و شماره تماس در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بتوانید با خیالی آسوده مبل یا قالی‌های خود را به این مراکز معتبر بسپارید. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت شستشوی مبل در شیراز با شماره‌های درج شده در جدول زیر تماس بگیرید.

نام مبل‌شویی نشانی شماره تماس
قالیشویی و مبل‌شویی فخرآباد شیراز، خیابان فخرآباد شرقی، کنار کوچه شماره ۲۲ ۰۷۱۳۸۳۰۱۰۱۰

۰۷۱۳۸۳۰۱۴۹۷

۰۹۱۷۱۱۱۹۳۶۰

۰۹۱۷۳۳۸۰۳۳۴

قالیشویی و مبل‌شویی پامچال شعبه معالی آباد شیراز، معالی آباد، کوچه خلبانان، خیابان نسترن کوچه شماره ۷، کنار تاکسی‌تلفنی مهر ۰۷۱۳۶۲۵۳۰۰۰

۰۷۱۳۶۲۴۱۲۷۸

۰۹۱۷۱۱۱۹۳۶۰

۰۹۱۷۱۱۷۳۰۸۷

قالیشویی و مبل‌شویی پامچال شعبه قصر دشت شیراز، قصر دشت، کوچه شماره ۲۳ میرزای شیرازی، جماران ۰۷۱۳۶۳۴۰۱۲۶

۰۷۱۳۶۳۶۳۳۳۳

۰۷۱۳۶۲۴۱۶۶۷

۰۹۱۷۱۱۷۳۰۸۷

قالیشویی و مبل‌شویی پامچال شعبه زرهی شیراز، چهارراه هوابرد، بلوار پاسداران، ابتدای بلوار سرباز ۰۷۱۳۸۲۰۰۰۰۵

۰۷۱۳۸۲۰۱۳۰۲

۰۷۱۳۸۳۱۴۱۴۱

۰۷۱۳۸۳۱۶۱۶۱

قالیشویی و مبل‌شویی پامچال شعبه بلوار رحمت شیراز، بلوار رحمت، سپاه جنوبی ۰۷۱۳۸۲۵۲۵۲۵

۰۷۱۳۸۲۶۱۷۵۴

۰۹۱۷۱۱۱۹۳۶۰

۰۹۱۷۱۱۷۵۷۰۱

قالیشویی و مبل‌شویی پامچال شعبه ادبیات شیراز، خیابان مهاجر در چهارراه ادبیات ۰۷۱۳۲۲۵۷۳۵۱

۰۷۱۳۲۲۵۷۳۹۱

۰۹۱۷۱۱۱۹۳۶۰

۰۹۱۷۱۱۷۳۰۸۷

قالیشویی و مبل‌شویی پامچال شعبه سرداران شیراز، خیابان اقبال لاهوری شمالی ۰۷۱۳۷۴۰۷۰۶۱

۰۷۱۳۷۲۳۳۲۴۱

۰۹۱۷۱۱۱۹۳۶۰

۰۹۱۷۱۱۷۵۷۰۱

قالیشویی و مبل‌شویی تمام‌اتوماتیک جم شیراز، قصرالدشت، کوچه شماره ۲۳ ۰۷۱۳۶۲۹۱۰۰۰

۰۷۱۳۶۲۵۳۰۰۰

۰۹۱۷۱۱۱۹۳۶۰

مبل‌شویی و تعمیر فرش باباکوهی شعبه ۱: شیراز، خیابان امیرکبیر، کوچه شماره ۵

شعبه ۲: شیراز، بلوار جمهوری

۰۷۱۳۲۲۶۳۵۹۴
مبل‌شویی پارسیان شیراز، بلوار سرباز ۰۷۱۳۸۳۱۴۱۴۱
مبل‌شویی بیست شیراز، خیابان شهید جبار، نرسیده به کوچه شماره ۲ ۰۷۱۳۶۳۵۲۰۲۰
مبل‌شویی زیبا شیراز، بلوار باهنر جنوبی، بین کوچه شماره ۱۷ و ۱۹ ۰۷۱۳۸۷۳۳۰۴۴
مبل‌شویی پاک سیما شیراز، شهرک گلستان، نرسیده  به خیابان گلزار، بازارچه ۰۷۱۳۶۵۰۷۷۱۴
مبل‌شویی ایران‌زمین شیراز، بلوار رحمت، بین کوچه شماره ۴۴ و ۴۶ ۰۷۱۳۷۵۲۳۳۳۲
مبل‌شویی اکسیر شیراز، بلوار پاسداران ۰۷۱۳۸۳۳۷۶۳۷
مبل‌شویی نوین شیراز، خیابان جنت، نزدیک مسجد حسن ابن علی ۰۷۱۳۷۳۸۹۵۰۳
مبل‌شویی تخصصی آبشار ارائه خدمات در سراسر شیراز و حومه ۰۷۱۳۷۳۲۰۰۰۶
مبل‌شویی ستاره ترنم شیراز، بلوار امیرکبیر، انتهای کلاه‌دوز ۰۷۱۳۸۳۹۲۶۴۹
مبل‌شویی پاسداران شعبه ۱: شیراز، بلوار پاسداران، بین خیابان فلاحی و کلاه‌دوز، شعبه فرهنگ

شعبه ۲: شیراز، همت جنوبی، خیابان شیخی، سر سه راه سمت چپ، مقابل مجتمع فجر

شعبه ۳: شیراز، معالی آباد، صنایع به سمت کمربندی اکبرآباد، خیابان شهامت، جنب رستوران هزار و یک شب

۰۹۱۷۵۸۸۷۴۳۹

شارینو

آیا لوازم‌خانگی‌تان به تعمیر و سرویس دوره‌ای نیاز دارند؟ پیداکردن مراکز معتبر برایتان دشوار است؟ ما می‌دانیم که پیداکردن بهترین متخصص قابل‌اعتماد و خدمات موردنیاز چقدر می‌تواند برایتان مشکل‌ساز باشد.

برای همین شارینو را به شما پیشنهاد می‌کنیم کافیست که با یک کلیک ساده در قسمت وبلاگ سایت فوق از خدماتی نظیر تعمیر جاروبرقی در شیراز، تعمیر تلویزیون در شیراز، تعمیر پکیج در شیراز، تعمیر مبل در شیراز و تعمیر آبگرمکن در شیراز بهره‌مند شده تا شاهد همه چیز شوید.

به یاد داشته باشید که هر کسب‌وکاری منحصربه‌فرد است و برای رشد مناسب، باید استراتژی‌ها و راهکارهای مناسبی را بر اساس نیازها و شرایط خاص کسب‌وکارتان انتخاب کنید. برای درک این موضوع شما باید مواردی همچون ادمین اینستاگرام در شیراز، طراحی سایت در شیراز و سئو سایت در شیراز را مطالعه کنید تا بتوانید درک کلی و جامعی از این موضوع به دست بیاورید.

برق‌زدن و تمیز بودن خانه یا محل کار یکی از کارهایی است که نیاز به رسیدگی دائمی دارد و گاهی شلوغی کار و مشغله‌های مختلف باعث می‌شود از نظافت این مکان‌ها جا بمانیم. اینجاست که استفاده از خدمات نظافتی کمک بسیار زیادی به پیشبرد کارها و اخلال در برنامه کار و زندگی خواهد شد.

بهتر است وقت را هدر ندهید و مقالات جالب سایت ما در حیطه شرکت نظافتی در شیراز، قالیشویی در شیراز و… را بخوانید و همین حالا برای انجام نظافت اماکن خود دست‌به‌کار شوید.

امروزه راهکارهای نوین و مدرن بسیاری در جهت بهبود امنیت منازل، ساختمان‌های اداری، تجاری و… در اختیار ما هستند.  برای دریافت اطلاعات بیشتر دراین‌خصوص مقاله مربوط به دوربین مدار بسته در شیراز را ملاحظه نمایید.

شیراز شهری دلنشین گویا قلبی به وسعت کل جهان دارد. این شهر زیبای چهارفصل در دوران مختلف گردشگران بی‌شماری را از سراسر ایران و جهان به آغوش کشیده است.

شما می‌توانید در سفر به شیراز علاوه بر بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری برای رفع خستگی و صرف غذا یا نوشیدنی سری به کافه های شیراز و رستوران های شیراز بزنید تا سفری پر هیجانی‌تر داشته باشید.

چنانچه در سفر برگشت از شیراز ماشینتان با مشکلی مواجه شد می‌توانید با نزدیک‌ترین مکانیک سیار در شیراز تماس گرفته و مشکلات خودرویتان را برطرف کنید.

ازبین‌بردن موهای زائد یک روش تضمینی و علمی تأیید شده است که بهترین مرکز لیزر در شیراز با دستگاه‌هایی پیشرفته این کار را انجام می‌دهد و شرایط ازبین‌بردن موهای زائد شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به وجود می‌آورد؛ پس چنانچه مصمم به ازبین‌بردن موهای زائد خود دارید هر چه زودتر اقدام کنید.

 

جمع‌بندی نهایی

مبل شویی در شیراز جزو یکی از پراستفاده‌ترین خدمات ضروری و مهم به شمار می‌رود. تمیز نگه‌داشتن مبل‌ها یکی از اصول مهم در امورات زندگی افراد است؛ بنابراین درصورتی‌که می‌خواهید خانه تمیزی داشته باشید، لازم است که نظافت مبل‌هایتان را همیشه جدی بگیرید.

 امیدواریم که مطالعه مقاله مبل شویی در شیراز برای شما مفید بوده باشد و پاسخ تمامی سؤالات خود را در این زمینه دریافت کرده باشید. چنانچه در مورد هر یک از مطالب گفته شده با سؤالی مواجه شدید حتماً با ما به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، پاسخگوی شما باشیم.

 

سؤالات متداول

  1. از مواد نانو به چه منظوری در مبلمان استفاده می‌شود؟

برای ایزوله کردن پارچه مبلمان در برابر کثیفی‌ها و لکه‌ها استفاده می‌شود.

  1. چرا قبل از شستشوی مبل‌ها باید تست پنهانی انجام شود؟

چون تست پنهانی به شما این اطمینان را می‌دهد که مواد شوینده مورداستفاده به پارچه یا جلد مبل آسیب نمی‌رساند یا رنگ آن را تغییر نمی‌دهد.

  1. اگر مبل‌ها را بعد از شستشو خشک نکنیم چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

موجب ایجاد قارچ و باکتری در مبل‌ و کاهش عمر آن‌ها می‌شود. مهم‌تر اینکه رطوبت باقی‌مانده در داخل مبل می‌تواند باعث ایجاد بوی نامطبوعی در آن‌ها شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *